15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Emlak Muhasebe Programı

Emlak Muhasebe Programı, emlak işlemleri üzerinden gelir ve harcamaların kaydını tutar. Buna komisyoncular, emlakçılar, emlak yatırımcıları, gayrimenkul yöneticileri ve diğer emlak çalışanları için komisyon yönetimi, sözleşme yönetimi ve finansal raporlama kayıtları da dahildir.

6 sonuç

2011 yılında kurulan SkySlope, sözleşmeden kapanışa kadar gayrimenkul işlemlerini yöneten müşteri deneyimi platformudur. SkySlope hakkında daha fazla bilgi
SkySlope, gayrimenkul danışmanlarının istedikleri yerden, istedikleri zaman gayrimenkul belgelerini oluşturması, depolaması, düzenlemesi ve denetlemesi için hepsi bir arada işlem yönetimi platformudur. SkySlope, ABD ve Kanada genelinde 650.000'den fazla gayrimenkul danışmanına hizmet vererek yılda üç milyondan fazla işlemi yönetmektedir. Gayrimenkul danışmanları, işlerini takip edebilmek ve büyütebilmek için aracılık işlemlerini tam olarak görebilirler. Yöneticiler, kolaylaştırılmış bir inceleme süreciyle üretkenliklerini üç katına çıkarır. SkySlope hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gayrimenkul İçin
  • Muhasebe
  • Komisyon Yönetimi
  • Finansal Raporlama
  • Harcama Yönetimi
  • Vergi Yönetimi
QuickBooks Online, işinizi her yerde, her zaman yönetmenize olanak tanıyan, küçük işletmelere yönelik bir muhasebe yazılımı ve uygulamasıdır.
QuickBooks Online, işinizi her yerde, her zaman yönetmenize olanak tanıyan, küçük işletmelere yönelik bir muhasebe yazılımı ve uygulamasıdır. 4,5 milyondan fazla müşteri tarafından kullanılan QuickBooks, işletmeniz için akıllı araçlar sağlamakla birlikte, kullanımı kolaydır. Kayıtlarınızı düzenleyebilir, harcamaları yönetebilir, fatura gönderebilir, envanteri takip edebilir ve hatta maaş ödeyebilirsiniz. QuickBooks Online ile organize olabilir, zaman kazanabilir ve hatta ödeme özellikleri ekleyerek hızlı ödeme alabilirsiniz. En iyi yanı da 30 gün boyunca ücretsiz deneyebilmenizdir. Quickbooks Online hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gayrimenkul İçin
  • Muhasebe
  • Komisyon Yönetimi
  • Finansal Raporlama
  • Harcama Yönetimi
  • Vergi Yönetimi
Dünyanın önde gelen bulut ERP'si NetSuite, akıllı kararlar almanız ve güvenle büyümeniz için ihtiyacınız olan görünürlüğü ve kontrolü sağlar.
NetSuite, temel süreçleri otomatikleştirerek ve operasyonel ve finansal performansa gerçek zamanlı görünürlük sağlayarak 32.000'den fazla kuruluşun daha etkili bir şekilde çalışmasına yardımcı olan hepsi bir arada bulut iş yönetimi hizmetidir. Muhasebe, sipariş işleme, envanter yönetimi, üretim ve tedarik zinciri ve depo operasyonlarını yönetmek için tek bir entegre uygulama paketi ile NetSuite, şirketlere bilgilerinin net bir şekilde görünürlüğünü ve işlerinin kontrolünü sağlar. NetSuite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gayrimenkul İçin
  • Muhasebe
  • Komisyon Yönetimi
  • Finansal Raporlama
  • Harcama Yönetimi
  • Vergi Yönetimi
İş finansmanınızı akıllıca yönetmenize yardımcı olan basit, kullanımı kolay muhasebe yazılımı.
Zoho Books, işletmenize giren ve çıkan parayı kolayca yönetmenizi sağlayan çevrimiçi muhasebe yazılımıdır. Masrafları kontrol altında tutarken müşterilerinizi ve faturalarınızı yönetin. Banka hesapları ve işlemlerinizi kaydedin, izleyin ve mutabakat alın. Böylece muhasebecinizle gerçek zamanlı işbirliğinde bulunun. Daha da önemlisi, Zoho Books daha iyi, daha bilinçli kararlar vermenize ve işletmenizle ilgili bilgi sahibi olmanıza yardımcı olur. Zoho Books hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gayrimenkul İçin
  • Muhasebe
  • Komisyon Yönetimi
  • Finansal Raporlama
  • Harcama Yönetimi
  • Vergi Yönetimi
IFRS 16 ve ASC 842 için Güçlü Kiralama Muhasebesi ve Uyumluluğu ile SAP ve Oracle ERP Sistemleri için Entegrasyon Özellikleri.
Nakisa Kiralama Yönetimi, kiralama muhasebesi ve yönetimi operasyonlarınızı güvenli ve kullanıcı dostu bir kurumsal bulut platformunda birleştirir. Gayrimenkul, filo, BT ekipmanı vb. gibi her türlü varlık türü için kiralama yaşam döngüsünün tamamını izlemenizi ve faaliyetleri raporlamanızı sağlar. ASC 842, IFRS 16 ve GASB 87 için yerleşik uyumluluk özellikleriyle bu esnek ve kapsamlı çözümümüze, dünya genelinde kurumsal kiralama muhasebecileri, finans uzmanları ve denetim firmaları tarafından güvenilmektedir. Nakisa Lease Administration hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gayrimenkul İçin
  • Muhasebe
  • Komisyon Yönetimi
  • Finansal Raporlama
  • Harcama Yönetimi
  • Vergi Yönetimi
Kurumsal gayrimenkul operasyonlarını kolaylaştırmak ve ASC 842 ve IFRS 16 ile uyumluluk sağlamak için ERP entegrasyonlarına sahip buluta özel bir çözüm.
ASC 842, IFRS 16 ve GASB 87 ile uyumlu olan Nakisa Real Estate, gayrimenkul portföylerini, muhasebe ve operasyonları bir araya getirerek tüm kiralama faaliyetlerini tek bir merkezden yönetmenizi sağlar. Buluta özel bu yenilikçi çözüm, ERP sistemleri (SAP, Oracle ve daha fazlası) ile çift yönlü entegrasyona sahiptir. Toplu ödemeler, yüzdelik kira hesaplaması, dönem sonu mutabakatları ve çok daha fazlası gibi sektöre özgü nitelikleriyle Fortune 1000 şirketlerine gayrimenkul muhasebesi konusunda yardımcı olur. Nakisa Real Estate hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Gayrimenkul İçin
  • Muhasebe
  • Komisyon Yönetimi
  • Finansal Raporlama
  • Harcama Yönetimi
  • Vergi Yönetimi