15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Online Sipariş Yazılımı

Online Sipariş Yazılımı müşterilerin çevrim içi sipariş vermelerine olanak sağlar. Yazılım restoranlar, kafeler ve barlar için siparişleri işler, izler ve yönetir.

14 sonuç

Kurumsal kullanıma hazır, ancak tamamen özelleştirilebilir B2B dijital sipariş platformu. Gözetimsiz ve API temelli sipariş yönetim yazılımı. Apex Loyalty hakkında daha fazla bilgi
Kurumsal kullanıma hazır, ancak tamamen özelleştirilebilir ve gözetimsiz B2B dijital sipariş platformu. Ticari dinamikler ne kadar karmaşık olursa olsun, Apex'in sunduğu yeni nesil B2B çevrimiçi sipariş platformu bunları zahmetsizce ele alacaktır. - Kapsamlı özelliklere sahip ve tamamen özelleştirilebilir - Bulut tabanlı ölçeklendirilebilir platform - Esnek promosyon motoru - B2C benzeri sipariş deneyimi B2B sipariş yönetimi, sofistike teknik özellik ve alan uzmanlığı gerektirir. Yalnız değilsiniz. Apex Loyalty hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sipariş Yönetimi
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
  • Çevrimiçi Ödemeler
  • POS Entegrasyonu
Yönlendirme kaosu nihayet çözüldü. Kullanımı son derece kolay olan Route4Me, rotaları planlar ve bunları yerleşik navigasyon ile bir mobil uygulamaya gönderir
Yönlendirme kaosu nihayet çözüldü. Kullanımı son derece kolay olan Route4Me, işletmeniz için rotaları otomatik olarak planlar ve bunları yerleşik navigasyon ile bir mobil uygulamaya gönderir. Saha hizmeti, saha satışı, saha pazarlaması, saha ticareti, bölge yönetimi ve son nokta optimizasyonu gerektiren her iş için mükemmeldir. Route4Me, hem küçük hem de kurumsal işletmeler için 34.000’den fazla müşteriye dünyanın en çok kullanılan rota sıralama ve optimizasyon yazılımlarından birini sunar. Route4Me hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sipariş Yönetimi
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
  • Çevrimiçi Ödemeler
  • POS Entegrasyonu
Perakende ve konaklama hizmetleri için Microsoft Dynamics teknolojisi üzerine inşa edilmiş tümleşik bir ticaret çözümü (ERP + POS).
LS Central; Microsoft Dynamics 365 Business Central’ı genişleten ve böylece POS ve ERP (kurumsal kaynak planlaması) işlevselliğini tek bir tümleşik sistemde sunan hepsi bir arada bir yazılım çözümüdür. Böylece, finansal bilgileri (Microsoft ERP), POS, mağaza operasyonlarını, tedarik zinciri yönetimini, stoku, e-ticaret ve müşteri sadakatini yönetmek için yalnızca tek bir eksiksiz yazılımı kullanabilirsiniz. LS Retail hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sipariş Yönetimi
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
  • Çevrimiçi Ödemeler
  • POS Entegrasyonu
Binlerce teslimat ve teslim alma ekleyin/içe aktarın, tek tıklamayla gönderin ve müşterilerin her zaman güncel bilgilere sahip olmasını sağlayın. Her planla özel ePOD (elektronik teslimat kanıtı) PDF'si.
Binlerce teslimatı ve alışı tek seferde içe aktarmak ve optimize etmek için yerel çok teslimatlı rota planlayıcısını kullanın. Tek tıklamayla gönderim yapın; gerçek zamanlı bildirimler, canlı izleme ve dinamik ETA (tahmini varış zamanı) ile müşterilerin her zaman güncel bilgilere sahip olmasını sağlayın. Her siparişi PDF biçiminde özelleştirilmiş bir teslimat kanıtı paylaşarak ve hizmetleriniz hakkında derecelendirme ve geri bildirim alarak tamamlayın. Track-POD hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sipariş Yönetimi
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
  • Çevrimiçi Ödemeler
  • POS Entegrasyonu
Restoran envanter yönetimi artık daha kolay.
Bulut tabanlı restoran envanter yönetimi yazılımı ve uygulaması. MarketMan; envanter, tedarikçi, sipariş ve menü maliyetlerini yönetmekte ihtiyaç duydukları araçları sağlar. Gıda maddesi maliyetini doğru şekilde hesaplamanıza ve paranızın nereye gittiğini gerçek zamanlı olarak bilmenize yardımcı olur. Menü öğelerinin kârlılığındaki düşüşleri bildiren uyarıların oluşturulmasını ve tedarikçi fiyatlarındaki dalgalanmalar hakkında bildirim almayı temin eder. Sonuç, daha iyi kontrol ve daha fazla kârdır. Marketman hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sipariş Yönetimi
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
  • Çevrimiçi Ödemeler
  • POS Entegrasyonu
Onfleet yazılımı, son noktaya teslimat işlemlerinizi baştan sona destekler. Ücretsiz deneme sürümünü hemen başlatın.
Onfleet yazılımı, işletmelerin son noktaya teslimatlarını mutlu müşterilerle sonuçlanacak şekilde desteklemelerine ve analiz etmelerine yardımcı olur. Onfleet, sürücüler için kullanımı kolay akıllı telefon uygulamaları, göndericiler için gerçek zamanlı web panosu, müşterileriniz için otomatik SMS bildirimleri ve sürücü takibi içerir. Onfleet’in kapsamlı API’si, e-ticaret ve sipariş yönetim sistemlerine entegrasyonu kolaylaştırır. Onfleet, dünya çapında 90’dan fazla ülkede 100 milyonun üzerinde teslimatı desteklemiştir. Ücretsiz deneme sürümünü hemen başlatın. Onfleet hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sipariş Yönetimi
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
  • Çevrimiçi Ödemeler
  • POS Entegrasyonu
Tookan sevkiyatları, sipariş takibini ve kargo yönetimini tek bir platform üzerinden otomatikleştirmeye yardımcı olan yapay zeka destekli bir yazılımdır.
Tookan, işletmelerin teslimat operasyonlarını modernize etmelerini ve gerçek zamanlı teslimatları yönetmede tam kontrol sahibi olmalarını sağlayan güçlü bir kullanıma hazır teslimat yönetim platformudur. Tookan, herhangi bir sipariş yönetim platformu veya POS ile sorunsuz bir şekilde entegre edilebilir ve böylece teslimat sürecini uçtan uca basitleştirir. Tookan, gerçek zamanlı izleme, rota optimizasyonu, GeoFencing, temsilci cüzdanları vb. özellikleri sağlayan bir temsilci uygulaması, gönderi panosu ve çok sayıda uzantı ile birlikte sunulmaktadır. Tookan hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sipariş Yönetimi
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
  • Çevrimiçi Ödemeler
  • POS Entegrasyonu
Dakikalar içinde restoranınızın web sitesine çevrimiçi sipariş verme ekleyin. Gelen siparişleri, gel-al hizmetini ve teslimatları basit bir mobil uygulamayla yönetin.
Gel-al hizmeti, teslimat ve açık mutfak izleme hizmeti için basit, şık bir platformdan çevrimiçi siparişleri yönetin. Herhangi bir web tarayıcısından menü ve fiyatları güncelleyin, satış raporlarını görüntüleyin, birden fazla restoran konumunda pazarlama kampanyaları başlatın ve Oracle Simphony Essentials POS ile sorunsuz bir şekilde entegre edin ve böylece işinizi gerçekten hızlandırın. GloriaFood ile her şey daha kolay. Ücretsiz hesabınızı oluşturun ve dakikalar içinde restoranınızın web sitesine çevrimiçi sipariş verme ekleyin. GloriaFood hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sipariş Yönetimi
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
  • Çevrimiçi Ödemeler
  • POS Entegrasyonu
Yelo, 24 saat içinde Uber Eats, Instacart vb. gibi çevrimiçi sipariş işletmeleri oluşturmayı sağlayan eksiksiz bir çözümdür.
Yelo, çevrimiçi alışveriş hizmeti sağlayan işletmeler için çok satıcılı pazar yeri sağlayan bir hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) çözümüdür. Yelo, yerel girişimcilere siparişten teslimata ve pazarlama otomasyonuna kadar iş operasyonlarını yürütmek ve otomatikleştirmek için eksiksiz bir teknoloji paketi sağlar. Ödeme, pazarlama ve muhasebe için 50'den fazla entegrasyon ile Yelo, çevrimiçi alışveriş hizmeti sunan işletmeniz için en güçlü çok satıcılı pazar yeri yazılımlarından biridir. Yelo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sipariş Yönetimi
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
  • Çevrimiçi Ödemeler
  • POS Entegrasyonu
Oracle Simphony POS, her restoran boyutuna ve türüne uyar: günlük, hızlı servis, bağımsız, franchise, pub, stadyum ve daha fazlası.
Oracle Simphony POS, iddialı restoranlar için oluşturulmuştur. Bu bulut tabanlı POS, işlemleriniz arasında her açıdan bağlantı kurar. Böylece çevrimiçi siparişleri, mutfak işlemlerini, envanteri, menüleri, teslimatı, sadakati ve daha fazlasını kolayca yönetebilirsiniz. Gerçek zamanlı analizlerin dahil edilmesiyle satışlar, maliyetler ve personelin performansı hakkında her zaman bilginiz olur. Simphony’nin açık API’si ve kapsamlı bulut pazaryeri sınırsız esneklik, çeviklik ve ölçek sunar. Simphony POS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sipariş Yönetimi
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
  • Çevrimiçi Ödemeler
  • POS Entegrasyonu
Turis, ideal kullanıcı deneyimi göz önünde bulundurularak ve çok uygun fiyatla tasarlanmış bir B2B e-ticaret platformudur.
Turis, ideal kullanıcı deneyimi göz önünde bulundurularak ve çok uygun fiyatla tasarlanmış bir B2B e-ticaret platformudur. Özel fiyatlandırma, kontrollü erişim, ödeme koşulları, görsel özelleştirme, entegrasyonlar vb. gibi gelişmiş özelliklere sahiptir. Turis ile perakendecilerinize sorunsuz bir sipariş deneyimi sunarak daha mutlu müşteriler, daha iyi müşteri elde tutma ve daha fazla satış sağlarsınız. Turis hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sipariş Yönetimi
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
  • Çevrimiçi Ödemeler
  • POS Entegrasyonu
Best-in-Class POS Solution: Flexible and Frictionless Point-of-Sale, backed by elite support.
Infrasys is an enterprise-level cloud point-of-sale system. With an eye for innovation, Infrasys has all of the features that you need to run a successful operation, and provides a platform to implement new technologies as they emerge. For convenience, Infrasys is designed to work on any hardware device and operating system. It is one of the most versatile, secure, and efficient POS systems on the market today. Infrasys Cloud POS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sipariş Yönetimi
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
  • Çevrimiçi Ödemeler
  • POS Entegrasyonu
Hungrrr'ın çevrimiçi sipariş sistemi restoranlara, paket servislere ve konaklama işletmelerine bir sipariş web sitesi ve mobil uygulama sağlar.
Hungrrr'ın çevrimiçi sipariş sistemi restoranlara, paket servislere ve konaklama işletmelerine kendi sipariş web sitelerini ve mobil uygulamalarını sunar. Online sipariş sistemimiz aşağıdakilerle birlikte gelir: Masa siparişi ve teslimat işlevi Tam markalı uygulama ve web sitesi Anlık bildirimler QR kod siparişi Sadakat programları EPOS entegrasyonu İzleme panosu Restoranlar, paket servis ve konaklama işletmeleri için gururla sipariş web siteleri ve uygulamaları oluşturuyoruz. Hungrrr hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sipariş Yönetimi
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
  • Çevrimiçi Ödemeler
  • POS Entegrasyonu
Weevi, restoranınızın siparişleri, kârı ve müşteri sadakatini artırmasına yardımcı olan, sadakat programına sahip hepsi bir arada bir sipariş sistemidir.
Weevi, çevrimiçi sipariş vermenin yanı sıra mağaza içi dijital menüler ve masada sipariş vermeye yönelik, restoranlar için gelişmiş bir sadakat programı ve etkili satış artırma araçlarıyla entegre bir restoran çevrimiçi sipariş sistemidir. Weevi, restoranlara ve diğer gıda ve perakende işletmelerine kendi özel sipariş uygulamalarının yanı sıra sipariş verme web arayüzleri de sağlar. Burger King ve Subway gibi zincir restoranların yanı sıra çok sayıda küçük ve orta ölçekli işletmeye hizmet verme konusunda başarılı bir geçmişe sahiptir. Weevi hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sipariş Yönetimi
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
  • Çevrimiçi Ödemeler
  • POS Entegrasyonu