15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Alt Yüklenici Yazılımı

Alt Yüklenici Yazılımı, inşaat şirketlerinin ve genel yüklenicilerin alt yüklenicilerle olan ilişkilerini ve etkileşimlerini yönetmelerine yardımcı olur. Özellikleri arasında alt yüklenici yeterliliği belirleme, teklif yönetimi ve alt yüklenici performans takibi yer alır. Ayrıca belge yönetimi, iletişim ve ödeme takibi için araçlar da sağlayabilir. İlgili kategoriler inşaat ve yüklenici yönetimini içerir.

monday.com, ister ofiste, ister evde, ister hareket halinde olsunlar, ekiplerin projelerini ve günlük işlerini yürüttükleri bir bulut Çalışma İşletim Sistemidir.
monday.com, ekiplerin süreçleri, projeleri ve günlük işleri yürütmek için dakikalar içinde iş akışı uygulamaları oluşturduğu bulut tabanlı bir Çalışma İşletim Sistemidir. Manuel çalışmayı otomatikleştiren ve ekipleri dijital bir çalışma alanında birbirine bağlayan uyarlanabilir bir platform sayesinde ekipler, iş akışlarını ve projeleri kod kullanmadan şekillendirir. Platformun özellikleri şunları içerir: özelleştirilebilir iş akışı şablonları, zaman izleme, otomasyonlar, veri panoları ve popüler araçlarla entegrasyonlar. Dünya genelinde 100.000'den fazla şirket monday.com'a güveniyor. monday.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Belge Yönetimi
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Proje Süresi İzleme
  • Görev Yönetimi
  • Yeterlilik İzleme
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Yüklenici Yönetimi
  • Teklif Yönetimi
Değer biçme ve proje yönetimi yazılımı; QTO, değer biçme, planlama, tahmin, nakit akışı, değerlemeler ve EVM’yi (kazanılan değer yönetimi) içerir.
Önde gelen tahmin, planlama ve proje yönetimi yazılımı; QTO (metraj hesabı), değer biçme, planlama, alt yüklenici yönetimi, tahmin, nakit akışı, yerinde değerlemeler ve kazanılan değer yönetimi için entegre ve yüksek derecede ölçeklendirilebilir modüllerden oluşur. İlk değer biçmeden ihaleye ve nihayetinde kesin hesaba kadar projenizin kontrolünü elinizde tutar. Candy hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Belge Yönetimi
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Proje Süresi İzleme
  • Görev Yönetimi
  • Yeterlilik İzleme
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Yüklenici Yönetimi
  • Teklif Yönetimi
İnşaat sektörü için tasarlanmış hepsi bir arada bulut tabanlı yeni nesil ERP sistemi. Avrupa’daki en iyilerden biridir.
Archdesk, inşaat sektörü için tasarlanmış hepsi bir arada bulut tabanlı yeni nesil bir ERP (kurumsal kaynak planlaması) yazılımıdır. Archdesk, ilk müşteri sorgusundan itibaren, keşif hesaplarının yapılması, sözleşmelerin düzenlenmesi, proje yönetimi, bütçeleme, tedarik, teklif verme, planlama, işgücü yönetimi, varlık yönetimi, maliyetlendirme, raporlama, ekip çalışması ve en son faturalandırmaya kadar iş akışının tamamını baştan sona kapsamaktadır. Tüm bunlar, her yerde 7/24 tüm cihazlardan erişilebilen kolay bir arayüzle uyarlanabilir bir iş akışında yer almaktadır. Archdesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Belge Yönetimi
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Proje Süresi İzleme
  • Görev Yönetimi
  • Yeterlilik İzleme
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Yüklenici Yönetimi
  • Teklif Yönetimi
Sağlam ve kullanıcı dostu, her türlü kaynağı izlemek için görsel planlama yazılımı.
Visual Planning, her türlü kaynağı yönetmek için kullanılan güçlü bir planlama ve programlama yazılımıdır. Benzersiz esnekliği ile projeleri, işleri, görevleri, müşterileri, iş emirlerini, çalışanları, ekipmanı ve daha fazlasını tek bir araçta izlemenize olanak tanır, böylece gerçekten önemli olan şeylere odaklanabilirsiniz. Verilerin merkezileştirilmesi ekiplerin daha verimli hale gelmesine yardımcı olur. Kullanıcılar her yerden iş birliği içinde çalışabilir ve mobil cihazlardan erişebilirler. Ekip üyelerine e-posta ve SMS uyarıları gönderin; takvimleri kişisel takvimlerle ilişkilendirin. Visual Planning hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Belge Yönetimi
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Proje Süresi İzleme
  • Görev Yönetimi
  • Yeterlilik İzleme
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Yüklenici Yönetimi
  • Teklif Yönetimi
BuildSmart, gerçek zamanlı analiz ve verimli inşaat yönetimi için maliyetlendirme, proje ve işletme muhasebelerini entegre eder.
BuildSmart, inşaat şirketlerine sektörle uyumlu bilgiler sağlayan tam entegre, web tabanlı bir kurumsal yönetim sistemidir. Gerçek zamanlı analiz ve etkili proje yönetimi için maliyetlendirme, proje ve işletme muhasebelerini entegre eder. BuildSmart satın alma, muhasebe, bordro, tesis, açık depo ve mağaza yönetimi, alt yüklenici yönetimi, iş zekası, İK ve zaman ve katılım gibi çeşitli modüller içermektedir. BuildSmart hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Belge Yönetimi
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Proje Süresi İzleme
  • Görev Yönetimi
  • Yeterlilik İzleme
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Yüklenici Yönetimi
  • Teklif Yönetimi
Uzman alt yüklenicilerin işlerini tek bir arayüzden yürütmelerine yardımcı olan kapsamlı platform.
FIELDFLO, inşaat sektöründeki uzman alt yükleniciler için özel olarak oluşturulmuş kapsamlı bir Saha Yönetimi platformudur. Yazılım, proje bilgilerine gerçek zamanlı erişim olanağı sağlar ve saha çalışanlarının görevleri mobil cihaz kullanarak tamamlamalarına olanak tanır. Bu sayede saha çalışanları, ofis personeli ve müşteriler arasında iletişimi kolaylaştırmaya yardımcı olur. FIELDFLO; zaman, planlama, güvenlik, depo yönetimi, eğitim, sertifikalar, CRM gibi modüller aracılığıyla projelerin verimli bir şekilde yönetilmesini sağlar. FieldFlo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Belge Yönetimi
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Proje Süresi İzleme
  • Görev Yönetimi
  • Yeterlilik İzleme
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Yüklenici Yönetimi
  • Teklif Yönetimi
Assemble, BIM verilerini tasarım incelemeleri, başarılar, tahmin, değişim yönetimi, değer mühendisliği ve daha fazlası gibi önemli iş akışlarıyla ilişkilendirir.
Autodesk’in bir iştiraki olan Assemble Systems, inşaat sektöründeki uzmanların BIM verilerini iyileştirmelerini ve sorgulamalarını ve bunları tasarım incelemeleri, başarılar, tahminler, değişim yönetimi, değer mühendisliği ve plan yönetimi gibi önemli iş akışlarıyla bağlantılandırmalarını sağlayan bir hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) çözümü sunmaktadır. Model envanterinin tamamını dakikalar içinde çıkartarak proje ekiplerinin kapsamlı model envanterlerine hızla erişmelerini ve böylece işlerinde verimi artırmalarını sağlamaktadır. Assemble hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Belge Yönetimi
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Proje Süresi İzleme
  • Görev Yönetimi
  • Yeterlilik İzleme
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Yüklenici Yönetimi
  • Teklif Yönetimi