18 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Satış Takip Programı

Satış Takip Programı işletmelerin ve satış ekiplerinin satış hatlarını izlemesini, satış sürecindeki adımları yönetmesini ve önemli performans rakamlarını izlemesini sağlar. Satış Takip Sistemi veya Satış Takip Yazılımı olarak da bilinir.

32 sonuç
Pipedrive, pazarlıkları anlaşmaya dönüştürmeyi sağlayan faaliyetlere odaklanmanıza yardımcı olan, uygulaması kolay bir CRM yazılım aracıdır. Pipedrive hakkında daha fazla bilgi
Pipedrive, her ölçekten ekibin kullanmayı sevdiği satış odaklı bir müşteri ilişkileri yönetim aracıdır. 179 ülkeye yayılan 95.000’den fazla ücretli müşteri ile CRM’lerin kullanışlılığı her şeyden önde tutan basit ama güçlü tasarımı, satış ekiplerini kendine çeker. Pipedrive ile hiçbir şey gözden kaçmaz, ekibiniz dosyalamaya daha az zaman harcarken hem çevik hem de güçlü CRM ile satışa daha fazla zaman kalır. Pipedrive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik Panosu
  • Etkileşim İzleme
  • Görev Yönetimi
  • Randevu Planlama
Bigin, küçük işletmelerin elektronik çizelgeleri bırakıp tamamen gereksinimleri için oluşturulmuş bir CRM çözümünü kullanmaya başlamalarına yardımcı olur. Bigin by Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi
İşlem hattı merkezli bir CRM olan Bigin, tüm potansiyel müşteri bilgilerini toplamaya yardımcı olarak satış fırsatlarını zahmetsizce takip etmeyi ve dönüştürmeyi sağlar. Tam anlamıyla sadelik için Bigin, küçük işletmenize harika bir şekilde uyan cüzdan dostu bir fiyata, doğru özellikleri ve kullanıcı dostu bir arayüzü içerir. Bigin, müşteri ilişkilerini kolayca yönetmek için gerekenleri sunar: birden fazla işlem hattı, yerleşik telefon, iş akışı, sorunsuz entegrasyonlar ve çok daha fazlası. Bigin by Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik Panosu
  • Etkileşim İzleme
  • Görev Yönetimi
  • Randevu Planlama
Zoho CRM, kuruluşları eksiksiz bir müşteri ilişkileri yaşam döngüsü yönetim çözümüyle güçlendirir.
Zoho CRM, tek bir iş sisteminde kuruluş çapında satış, pazarlama, müşteri desteği ve hizmeti ile envanter yönetimini yönetmek için eksiksiz bir müşteri ilişkileri yaşam döngüsü yönetim çözümüyle, küçük ve büyük ölçekli kuruluşları güçlendirir. Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik Panosu
  • Etkileşim İzleme
  • Görev Yönetimi
  • Randevu Planlama
monday.com, ister ofiste, ister evde, ister hareket halinde olsunlar, ekiplerin projelerini ve günlük işlerini yürüttükleri bir bulut Çalışma İşletim Sistemidir.
monday.com, ekiplerin süreçleri, projeleri ve günlük işleri yürütmek için dakikalar içinde iş akışı uygulamaları oluşturduğu bulut tabanlı bir Çalışma İşletim Sistemidir. Manuel çalışmayı otomatikleştiren ve ekipleri dijital bir çalışma alanında birbirine bağlayan uyarlanabilir bir platform sayesinde ekipler, iş akışlarını ve projeleri kod kullanmadan şekillendirir. Platformun özellikleri şunları içerir: özelleştirilebilir iş akışı şablonları, zaman izleme, otomasyonlar, veri panoları ve popüler araçlarla entegrasyonlar. Dünya genelinde 100.000'den fazla şirket monday.com'a güveniyor. monday.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik Panosu
  • Etkileşim İzleme
  • Görev Yönetimi
  • Randevu Planlama
ClickUp, işin geleceğidir: Tüm uygulamaların yerini alabilecek tek bir uygulamadır. ClickUp, 2022’de en hızlı büyüyen verimlilik uygulamalarından biridir.
ClickUp tüm uygulamaların yerini alabilecek tek bir uygulamadır. Herkesin her şey üzerinde çalışabileceği, işin geleceğidir. Sadece görev yönetiminden fazlası olan ClickUp belge, anımsatma, hedef, takvim, planlama ve hatta gelen kutusu sunar. Tamamen özelleştirilebilir olan ClickUp her tür ekibe uygundur, böylece tüm ekipler planlama, düzenleme ve iş birliği yapmak için aynı uygulamayı kullanabilir. ClickUp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik Panosu
  • Etkileşim İzleme
  • Görev Yönetimi
  • Randevu Planlama
Zendesk, kullanımı kolay ve işletmenize göre ölçeklenen, eksiksiz bir müşteri hizmetleri çözümü sağlar.
Zendesk Suite, kullanımı kolay ve işletmenize göre ölçeklenen müşteri hizmetleri çözümüdür. Zendesk'i kullanan şirketler, ortalama olarak her ölçekte müşteri memnuniyetini %25, temsilci verimliliğini ise %30 oranında artırıyor. Müşteri etkileşimleriniz; web widget'ları önceden tanımlanmış bilet yanıtları ve çok daha fazlası gibi özellikler içeren tek bir arayüzde bulunur. Hızlıca ayarlayın ve çalıştırın. Zendesk Suite; bilet sistemi, yardım merkezi, topluluk forumu, mesajlaşma, Talk (bulut tabanlı çağrı merkezi yazılımı), Explore (müşteri deneyimi analiz yazılımı) ve Sunshine Conversations'ı (mesajlaşma platformu) içerir. Zendesk Suite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik Panosu
  • Etkileşim İzleme
  • Görev Yönetimi
  • Randevu Planlama
Çevrimiçi ortamda daha iyi müşteri ilişkileri kurmak için gereken tüm araçları tek çatı altında edinin.
Brevo; pazarlama otomasyonu, e-posta kampanyaları, işlem tabanlı e-postalar, SMS mesajları, sohbet, CRM, Facebook reklamları ve yeniden hedefleme reklamlarıyla işletmelerin ilişkiler kurup geliştirmesini sağlar. Farkı nedir? Brevo, çok iyi bir müşteri memnuniyeti ekibi tarafından desteklenmektedir ve gülümsetme garantili fiyatlandırma planları sunmaktadır. Platform, güçlü bir hizmet paketini tek bir kullanıcı dostu çözümde birleştirir. Büyüyün. Satış yapın. Etkileşim kurun. Brevo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik Panosu
  • Etkileşim İzleme
  • Görev Yönetimi
  • Randevu Planlama
Dünyanın önde gelen bulut ERP'si NetSuite, akıllı kararlar almanız ve güvenle büyümeniz için ihtiyacınız olan görünürlüğü ve kontrolü sağlar.
NetSuite, temel süreçleri otomatikleştirerek ve operasyonel ve finansal performansa gerçek zamanlı görünürlük sağlayarak 32.000'den fazla kuruluşun daha etkili bir şekilde çalışmasına yardımcı olan hepsi bir arada bulut iş yönetimi hizmetidir. Muhasebe, sipariş işleme, envanter yönetimi, üretim ve tedarik zinciri ve depo operasyonlarını yönetmek için tek bir entegre uygulama paketi ile NetSuite, şirketlere bilgilerinin net bir şekilde görünürlüğünü ve işlerinin kontrolünü sağlar. NetSuite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik Panosu
  • Etkileşim İzleme
  • Görev Yönetimi
  • Randevu Planlama
Satış ekipleri PandaDoc’u, harika bir satın alma deneyimi sunmak ve anlaşma iş akışını, öngörüleri ve hızı iyileştirmek için kullanmaktadır.
PandaDoc satış ekiplerini harika bir satın alma deneyimi sunarak ve anlaşma iş akışını, öngörüleri ve hızı iyileştirecek şekilde güçlendirmiştir. PandaDoc hepsi bir arada belge otomasyonu yazılımını kullanan 30.000’den fazla müşteri, teklifleri, fiyat tekliflerini ve sözleşmeleri oluşturma, onaylama ve elektronik olarak imzalama sürecini kolaylaştırmaktadır. PandaDoc; mevcut CRM, ödeme ve dosya depolama uygulamalarınızı tek bir iş akışına entegre ettiğinizde tüm kuruluş genelinde süreçleri basitleştirmenize ve verimliliği artırmanıza yardımcı olur. PandaDoc hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik Panosu
  • Etkileşim İzleme
  • Görev Yönetimi
  • Randevu Planlama
Etkili iş birliği, iletişim, sosyal ağ, iş akışı ve bilgi yönetimi için tasarlanmış üst düzey çözüm.
Bitrix24, küçük, orta ve büyük işletmeler için çevrimiçi bir çalışma platformudur. CRM, görevler, Kanban panosu, Gantt şeması, mesajlaşma, görüntülü aramalar, dosya depolama, iş akışı otomasyonu ve daha fazlasını içeren 35'ten fazla çapraz entegre araca sahiptir! Bitrix24'e geçiş yapmak, bir dizi farklı SaaS çözümüne abone olma ihtiyacını ortadan kaldırır. İhtiyacınız olan her şeye tek bir pakette sahip olursunuz. Hem de sabit bir fiyatla! 15 milyondan fazla kullanıcısıyla Bitrix24, dünyanın en popüler iş yönetimi yazılım çözümlerinden biridir. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik Panosu
  • Etkileşim İzleme
  • Görev Yönetimi
  • Randevu Planlama
Pazarlama, satış ve hizmete yönelik basit, uygun maliyetli ve hepsi bir arada CRM yazılımı olan EngageBay, müşteri adaylarının kazanılması, onlarla iletişim kurulması, elde tutulmaları ve satış amacıyla kullanılır.
EngageBay, küçük işletmeler ve startup’lar için web ziyaretçilerini kazanmak, onlarla iletişim kurmak, onları elde tutmak ve mutlu müşterilere dönüştürmek üzere oluşturulmuş basit, uygun fiyatlı, hepsi bir arada pazarlama, satış ve hizmet CRM yazılımıdır. Müşteri adayı oluşturma formları ve açılır pencereleri aracılığıyla müşteri adayları kazanın, ilgi çekici açılış sayfalarıyla web ziyaretçilerinin dikkatini çekin, onları merak uyandıran e-postalarla elinizde tutun ve pazarlama otomasyonu yoluyla pazarlama huninizi otomatikleştirin. Bunların hepsini kullanımı kolay tek bir platformdan yapabilirsiniz. EngageBay CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik Panosu
  • Etkileşim İzleme
  • Görev Yönetimi
  • Randevu Planlama
Ek kanallar içeren e-posta pazarlama platformu: SMS, web anlık bildirimleri, WhatsApp ve Facebook sohbet robotları.
SendPulse, ek kanallar içeren bir e-posta pazarlama platformudur: SMS, web anlık bildirimleri, WhatsApp ve Facebook sohbet robotları. Kullanımı kolay sürükle ve bırak özellikli düzenleme programı sayesinde mobil dostu e-postalar oluşturun. Pazarlama kampanyaları, tetikleyici tabanlı e-postalar gönderebilir veya otomatik yanıtlayıcılar oluşturabilirsiniz. SendPulse, her planla birlikte sınırsız e-posta gönderimi, 7/24 canlı destek, harika dağıtılabilirlik ve ayrıntılı raporlar sunar. Ücretsiz plan her ay 15.000 e-posta içerir ve premium plan fiyatlandırması ayda sadece 9,85 $’dan başlar. SendPulse hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik Panosu
  • Etkileşim İzleme
  • Görev Yönetimi
  • Randevu Planlama
Agile CRM, KOBİ’lerin Fortune 500 gibi satış ve pazarlama yapmasını sağlamak için tasarlanmış eksiksiz bir satış, pazarlama ve hizmet paketidir.
Agile CRM, tek bir platformda satış, pazarlama ve hizmet otomasyonuna sahip hepsi bir arada CRM’dir. Basit, net ve modern bir arayüzle satış takibi, iletişim yönetimi, pazarlama otomasyonu, web analizi, iki yönlü e-posta, ses iletimi ve yardım masasına sahiptir. Agile CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik Panosu
  • Etkileşim İzleme
  • Görev Yönetimi
  • Randevu Planlama
Daha az arayın. Daha çok satın.
Lusha, işletme uzmanlarının müşteri adayları, iletişim kişileri ve başvuru sahipleri ile hızlı ve gerçek bağlantılar kurmalarına yardımcı olur. B2B ilişkisi güvene dayanır. Lusha, iş profillerini zenginleştirmenize ve doğrulamanıza olanak tanıyan basit araçlar kullanarak güven inşa etmenize yardımcı olur. Günümüzde 250.000’den fazla satış temsilcisi, işe alım yöneticisi ve pazarlamacı, her gün Lusha kullanarak müşteri adayları, iletişim kişileri ve başvuru sahipleri ile ilişki kurma şekillerini dönüştürüyor. Lusha hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik Panosu
  • Etkileşim İzleme
  • Görev Yönetimi
  • Randevu Planlama
Mevcut en kapsamlı satış etkinleştirme çözümü olan Seismic, gelir ve büyüme sağlayan ilgi çekici alıcı deneyimleri sunar.
Seismic, satış ekiplerine herhangi bir alıcı ile etkileşimlerine yönelik bilgi, mesajlaşma ve otomatik olarak kişiselleştirilmiş içerik sağlayan, kurumsal düzeyde satış ve pazarlama desteği platformudur. Güçlü içerik istihbaratı ve analizleri, pazarlamacıların kâr-zarar hanesi üzerindeki etkilerini kanıtlamalarına ve iyileştirmelerine olanak tanıyarak neyin gerçekten gelir sağladığını ve neyin ayarlanması gerektiğini ortaya çıkarır. Seismic hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik Panosu
  • Etkileşim İzleme
  • Görev Yönetimi
  • Randevu Planlama
amoCRM, dünyanın ilk mesajlaşma destekli CRM’sidir. Satış kanalı, müşteri adayı takibi, çok kanallı iletişim ve daha fazlasını içerir.
amoCRM, dünyanın ilk mesajlaşma destekli CRM’sidir. Çok kanallı iletişim, tek bir uygulamadan mesajlaşma, e-posta ve aramalar yoluyla konuşmanızı sağlar. Artık müşterilerinizle her etkileşim kişiselleştirilmiş bire bir diyaloglara dönüştürülebilir. Ayrıca yöneticiler güçlü analiz, raporlama ve otomasyon araçlarını da beğeniyor. Girişimciler ve KOBİ’ler için iyi bir mesajlaşma tabanlı satış çözümüdür. Kommo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik Panosu
  • Etkileşim İzleme
  • Görev Yönetimi
  • Randevu Planlama
Ödüllü yazılım sayesinde çevrimiçi/çevrimdışı etkinliklerinizi bir tane veya yüzlerce olması fark etmeksizin baştan sona verimli bir şekilde planlayın, tanıtın ve gerçekleştirin.
Büyük ya da küçük, bir tane veya yüzlerce çevrimiçi/çevrimdışı etkinliği baştan sona verimli bir şekilde planlayın, tanıtın, gerçekleştirin ve değerlendirin. Siz de KPMG veya Facebook vb. şirketler gibi operasyonları kolaylaştıran ve katılımı üst düzeye çıkaran yüksek performanslı araç paketiyle gelirlerinizi artırın, zamandan tasarruf edin ve ROI’yi artırın. Verileri merkezi bir konumda senkronize tutun ve kalıcı ilişkiler kurmak için bunlardan yararlanın. Glue Up (eski adıyla EventBank), topluluğunuzu büyütebileceğiniz hepsi bir arada yazılımdır. Glue Up hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik Panosu
  • Etkileşim İzleme
  • Görev Yönetimi
  • Randevu Planlama
Salesflare daha az iş ile daha fazla satış yapmak isteyen küçük ve orta ölçekli B2B işletmeleri tarafından kullanılan, satış izlemeye yönelik akıllı bir CRM aracıdır.
Salesflare daha az iş ile daha fazla satış yapmak isteyen küçük ve orta ölçekli B2B işletmeleri tarafından kullanılan, satış izlemeye yönelik akıllı bir CRM aracıdır. Salesflare adres defterinizi otomatik olarak doldurur ve iletişim halinde olduğunuz müşteri adaylarıyla olan tüm etkileşimleri takip eder. E-postadan, sosyal medyadan, şirket veritabanlarından, telefondan, takvimden gelen verileri alır ve bilmeniz gereken her şeyi size bildiren otomatik zaman çizelgeleriyle size iletir. Sadece e-postaları yazar, aramaları yapar ve kahvenizi içersiniz. Salesflare hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik Panosu
  • Etkileşim İzleme
  • Görev Yönetimi
  • Randevu Planlama
Pobuca Connect, erişilmesi ve iş arkadaşlarıyla paylaşılması kolay, birleşik tek bir şirket adres defteri sunar.
Ekibinizi çok yönlü bir kişi yönetimi uygulamasıyla geliştirin, birden fazla ilgili kişi listenizi birleştirilmiş tek bir adres defterine dönüştürün ve buna web üzerinden, mobil cihazla, hatta Outlook ve Gmail’den erişin. Kişilerinizi organize etmek, etkinlikleri izlemek, görevler ayarlamak, LinkedIn ve e-posta imzalarını kullanarak kişilerinizi otomatik olarak zenginleştirmek için özel alanlar ve etiketler ekleyin. Hemen denemek için deneme ve ücretsiz tam sürümü bulunmaktadır. Pobuca Connect hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik Panosu
  • Etkileşim İzleme
  • Görev Yönetimi
  • Randevu Planlama
Saha satışı ve B2B e-ticareti tek, esnek, kurumsal ölçekte bir platformda birleştirerek büyümeyi hızlandırın, genel giderleri azaltın ve şeffaflığı artırın.
Markalar ve toptan satış dağıtımcıları için çok kanallı B2B satış platformu. -B2B e-ticaret -Satış gücü otomasyonu -Ticareti geliştirme yönetimi -Perakende uygulamaları -Rota muhasebesi/DSD Yüz yüze (satış temsilcileri) ve B2B çevrimiçi satışları en üst düzeye çıkaran entegre yerel mobil (iOS/Android) uygulama ve web uygulaması ile çok kanallı B2B satışlarınızı her yönüyle yönetin ve senkronize edin. Pepperi ile daha fazla, daha iyi ve daha hızlı satış yapılabilir. Daha fazla bilgi için ücretsiz bir ürün deneme sürümü alın. Pepperi hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik Panosu
  • Etkileşim İzleme
  • Görev Yönetimi
  • Randevu Planlama
Küçük işletmeler için üst düzey, eylem odaklı satış CRM’si. Sıradaki eyleme odaklanın, her müşteri adayıyla iletişim halinde olun ve satışlarınızı kontrol edin.
OnePageCRM, küçük ve orta ölçekli işletmelerin satışlarını kontrol etmesine yardımcı olan üst düzey, eylem odaklı bir satış CRM’sidir. Sonraki adımda ne yapılması gerektiğine odaklanın, her müşteri adayıyla iletişim halinde olun, ekibin aynı bilgilere sahip olmasını sağlayın ve tek seferde yalnızca bir satış eylemiyle daha fazla satış yapın. Zamandan tasarruf edin, yönetimi ve veri girişini otomatikleştirin. Web’de her yerden bir tıklamayla müşteri adayları oluşturun. iOS ve Android mobil uygulamalarıyla hareket halindeyken CRM’nin sunduğu avantajlardan faydalanın. Sorularınız mı var? E-posta, telefon ve sohbet aracılığıyla destek sunulmaktadır. OnePageCRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik Panosu
  • Etkileşim İzleme
  • Görev Yönetimi
  • Randevu Planlama
Emlakçılar ve emlak komisyoncularının işlerini büyütmelerine yardımcı olan IDX web sitesi, emlak CRM'si ve pazarlama çözümleri.
Binlerce emlak profesyoneli, 20 yılı aşkın bir süredir daha fazla müşteri çekmelerine ve daha fazla satış yapmalarına yardımcı olan üst düzey IDX (internet veri değişimi) emlak araması ve teknoloji çözümleri sunma konusunda bu çözüme güveniyor. Emlak aramasından çok daha fazlasını içerir. Yeni potansiyel müşterileri çekme, müşteri adayları edinme, müşterilere satış yapma ve tekrar eden işler oluşturma konusunda yardımcı olan eksiksiz çözümler sunar. Çerçeveleme gerektirmeden bu hizmeti her web sitesine ekleyebilir veya IDX emlak araması içeren kullanıma hazır, barındırılan web sitelerinden birini alabilirsiniz. iHomefinder hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik Panosu
  • Etkileşim İzleme
  • Görev Yönetimi
  • Randevu Planlama
Compass, işletmelerin satış ekipleri için hedefleri, performansı, komisyonları ve teşvik programlarını yönetmesine yardımcı olan bir oyunlaştırma yazılımıdır.
Xoxoday Compass, işletmelerin daha fazla gelir elde etmesi ve en büyük satış giderlerini bir iş büyümesi faktörüne dönüştürmesi için bir teşvik ve komisyon yönetimi platformudur. Satış ve gelir operasyon ekiplerinin karmaşık teşvik ve komisyon yapılarını tasarlamasına, planlamasına, otomatikleştirmesine ve kolaylaştırmasına yardımcı olur. Oyunlaştırılmış ögeler, ödüller, takdir, iletişim ve analiz özellikleriyle Compass, gelir getiren ekiplerle etkileşim kurmaya ve onları desteklemeye olanak tanır. Compass hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik Panosu
  • Etkileşim İzleme
  • Görev Yönetimi
  • Randevu Planlama
Endear, çok kanallı perakende markalarının satışları ve müşteri elde tutma oranını artırmasına yardımcı olmak için oluşturulmuş bir CRM ve müşteriye özel yaklaşım (clienteling) platformudur.
Endear, satışları artırmak ve müşteri ilişkilerini güçlendirmek için oluşturulmuş bir perakende CRM'si ve müşteriye özel yaklaşım (clienteling) platformudur. Müşteri verilerini organize edin, kişiselleştirilmiş e-posta ve SMS kampanyaları gönderin, kanallar genelinde iletişim, mağaza ve ekip performansını analiz edin. Ayrıca Endear'ın Hikayeler özelliği, tıklama ve dönüşümleri artırmak için kişiselleştirilmiş ürün seçkisi hazırlayıp paylaşmanıza olanak tanır. Yerleşik canlı sohbet sayesinde, sadakati ve sepet boyutunu artırmak için çevrimiçi alışveriş yapanlarla anında etkileşim kurabilirsiniz. Endear hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik Panosu
  • Etkileşim İzleme
  • Görev Yönetimi
  • Randevu Planlama
Sonuç odaklı ekosistem ekipleri için iş ortağı yönetimi ve pazarlama otomasyonu.
Impartner, kanal iş ortağı yönetimi teknolojilerinin en hızlı büyüyen, en çok ödüllü sağlayıcılarından biridir. İş Ortağı İlişkileri Yönetimi (PMİY) ve İş Ortağı Pazarlama Otomasyonu (PMA) çözümleri, şirketlerin her iş ortağı yaşam döngüsü temas noktasında dolaylı satış kanalları aracılığıyla geliri ve kârlılığı hızlandırmasına yardımcı olur. Impartner sayesinde küresel ekipler; bayileri, dağıtımcıları, teknoloji ortaklarını ve diğerlerini merkezi ve kullanıcı dostu bir çözümde yönetir. Impartner PRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik Panosu
  • Etkileşim İzleme
  • Görev Yönetimi
  • Randevu Planlama