15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Doğal Dil İşleme (NLP) Yazılımları

Doğal Dil İşleme (NLP) Yazılımları bilgisayarların yapay zekâ kullanarak insan dilini (örneğin konuşma ve yazma) anlamasına, yorumlamasına ve işlemesine yardım eder. Doğal Dil İşleme Uygulamaları olarak da bilinir.

KPI6, müşterilerin kendiliğinden oluşturduğu öngörüleri sağlayan, karar alma süreçlerinin verimliliğini artırmaya yönelik bir tüketici istihbaratı paketidir.
KPI6; tüketicileri anlamak, ihtiyaçlarını belirlemek ve hedef kitle segmentlerini tanımlamak için markalar ve medya kuruluşları tarafından kullanılan bir hizmet olarak yazılım paketidir. Çevrimiçi incelemeler, sosyal ağ ve web panelleri, dijital açık veriler gibi kullanıcılar tarafından, şirketin herhangi bir istek veya yönlendirmesi olmaksızın oluşturulan birçok içeriği ve kaynağı analiz ederek şirkete kritik stratejik öngörüler sağlar. Şirket, bu öngörüleri yenilikçilik, fırsatları değerlendirme, stratejik planlama, bölümlendirme, reklam materyalleri geliştirme ve medya stratejisini destekleme amacıyla kullanabilir. KPI6 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Makine Öğrenmesi
  • Çoklu Dil
  • Optik Karakter Tanıma
  • Konuşma Tanıma
Chattermill, müşteri verilerini geniş ölçekte analiz etmek için müşteri geri bildirimlerini, müşteri desteğini ve ürün geri bildirimlerini tek bir platformda birleştirir.
Chattermill, doğal dildeki müşteri geri bildirim verilerini analiz etmek ve eyleme geçirilebilir öngörüler sağlamak için derin öğrenmeye dayalı yapay zeka kullanır. Chattermill ile müşteri geri bildirimlerini, müşteri desteğini ve ürün geri bildirimlerini tek bir platformda birleştirerek müşterilerinizi nelerin etkilediğini daha iyi anlayabilirsiniz. Amazon, Uber, Virgin Mobile, Zendesk, Tesco, Just Eat ve H&M gibi dünyanın önde gelen markaları, müşteri deneyimlerini dönüştürmek ve işletmelerinde büyümeyi teşvik etmek için Chattermill'i kullanıyor. Chattermill hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Makine Öğrenmesi
  • Çoklu Dil
  • Optik Karakter Tanıma
  • Konuşma Tanıma
İşletmelerin genel müşteri hizmeti süreçlerini optimize etmek için süreçleri otomatikleştirmesine yardımcı olan yapay zeka çözümü.
Klondike platformu, müşteri hizmeti süreçlerine özel otomasyon ve yapay zeka teknolojileri sunarken, iş bilgilerini koruyarak varlık olarak müşteride kalmasını sağlar. NLP (doğal dil işleme) algoritmaları, metinleri veya sözcük dizilerini ve aynı zamanda günlük dili analiz edebilir ve anlayabilir. Klondike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Makine Öğrenmesi
  • Çoklu Dil
  • Optik Karakter Tanıma
  • Konuşma Tanıma