2 sonuç
KPI6, müşterilerin kendiliğinden oluşturduğu öngörüleri sağlayan, karar alma süreçlerinin verimliliğini artırmaya yönelik bir tüketici istihbaratı paketidir.
KPI6; tüketicileri anlamak, ihtiyaçlarını belirlemek ve hedef kitle segmentlerini tanımlamak için markalar ve medya kuruluşları tarafından kullanılan bir hizmet olarak yazılım paketidir. Çevrimiçi incelemeler, sosyal ağ ve web panelleri, dijital açık veriler gibi kullanıcılar tarafından, şirketin herhangi bir istek veya yönlendirmesi olmaksızın oluşturulan birçok içeriği ve kaynağı analiz ederek şirkete kritik stratejik öngörüler sağlar. Şirket, bu öngörüleri yenilikçilik, fırsatları değerlendirme, stratejik planlama, bölümlendirme, reklam materyalleri geliştirme ve medya stratejisini destekleme amacıyla kullanabilir. KPI6 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Makine Öğrenmesi
  • Çoklu Dil
  • Optik Karakter Tanıma
  • Konuşma Tanıma
Chattermill, müşteri verilerini geniş ölçekte analiz etmek için müşteri geri bildirimlerini, müşteri desteğini ve ürün geri bildirimlerini tek bir platformda birleştirir.
Chattermill, doğal dildeki müşteri geri bildirim verilerini analiz etmek ve eyleme geçirilebilir öngörüler sağlamak için derin öğrenmeye dayalı yapay zeka kullanır. Chattermill ile müşteri geri bildirimlerini, müşteri desteğini ve ürün geri bildirimlerini tek bir platformda birleştirerek müşterilerinizi nelerin etkilediğini daha iyi anlayabilirsiniz. Amazon, Uber, Virgin Mobile, Zendesk, Tesco, Just Eat ve H&M gibi dünyanın önde gelen markaları, müşteri deneyimlerini dönüştürmek ve işletmelerinde büyümeyi teşvik etmek için Chattermill'i kullanıyor. Chattermill hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Makine Öğrenmesi
  • Çoklu Dil
  • Optik Karakter Tanıma
  • Konuşma Tanıma