15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

DSP (Talep Tarafı Platformu) Yazılımı

DSP (Talep Tarafı Platformu) Yazılımı reklam ajanslarının, pazarlama ekiplerinin ve markaların ekran, mobil, video ve sosyal medya kanallarında kampanya stratejilerini yöneten gerçek zamanlı reklam alanı satın almalarına imkân tanır. Ayrıca DSP yazılımı, pazarlama kampanyası fonlarını birden çok kaynağa tahsis etmek ve yatırım getirisini analiz etmek için bütçeleme ve teklif verme işlevi sunar.

Kullanıcıların hedef kitle belirlemesine, kampanyaları yönetmesine, performansı ölçmesine ve daha fazlasını yapmasına olanak tanıyan bulut tabanlı talep yönlü platform. ASTRAD DSP hakkında daha fazla bilgi
Kullanıcıların reklam stratejilerinin çeşitli yönlerini etkili bir şekilde yönetmelerini sağlamak için tasarlanan gelişmiş bulut tabanlı talep yönlü platformdur. Bu platform, hedef kitlenin hassas bir şekilde hedeflendirilmesini kolaylaştırmakla kalmayıp aynı zamanda kampanya yönetimi, performans ölçümü ve daha fazlası için kapsamlı araçlar sağlar. Yenilikçi özellikleri ve ölçeklenebilirliği ile kullanıcılar, dijital reklamcılığın incelikleri arasında rahatça gezinebilir ve çevrimiçi varlıklarını optimize etmek için bütünsel bir yaklaşım benimseyebilir. ASTRAD DSP hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kitle Hedefleme
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Teklif Verme Stratejileri
  • Reklam Envanteri Yönetimi
ABM (faaliyet tabanlı yönetim) reklamcılığı, segmentasyon, kampanya analizi, KPI'lar ve daha fazlasına yardımcı olan pazarlama platformu.
Zengin segmentasyon, kampanya ve fırsat analizi özellikleri ile üstün reklam bileşenine sahip bir ABM platformu. Müşterilerimiz, hedef hesaplarına kişiselleştirilmiş bir şekilde içerik sunmak, etkileşim yaratmak ve 1. taraf niyet verileri oluşturmak için Arcadier’i kullanmaktadır. Oluşturulan veriler, daha kişiselleştirilmiş bir yaklaşım için ilgili kişiye aktarılarak başarılı bir ticari işlem şansını artırmak için kullanılır. N.Rich hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kitle Hedefleme
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Teklif Verme Stratejileri
  • Reklam Envanteri Yönetimi