15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

DXP (Dijital Deneyim Platformları) Yazılımı

DXP (Dijital Deneyim Platformları) Yazılımı kuruluşların iş operasyonlarını dijitalleştirmesine, müşterilerle etkileşime geçmesine ve web siteleri, müşteri portalleri, mobil uygulamalar ve e-ticaret sistemleri gibi farklı temas noktalarında kullanıcı deneyimini ve etkileşimi yönetmesine yardım eder.

Web siteleri ve çevrimiçi hizmetlerdeki kullanıcı davranışını, deneyimlerini, niyetlerini ve sorunlarını ölçmeye ve anlamaya yönelik analiz platformu. Extellio hakkında daha fazla bilgi
Extellio kullanıcı deneyimini, dönüşümünü ve kullanıcı yolculuklarını izlemek, araştırmak ve iyileştirmek için kullanılır. Extellio GDPR için güvenli analizler, akıllı anketler, ısı haritaları ve ekran kayıtları özelliklerini tek bir yerde sunar. Farklı verilerin birleşimi, güvenle harekete geçebileceğiniz daha derin ve daha anlamlı iç görüler sağlar. UX'i (Kullanıcı Deneyimi) iyileştirmek için önde gelen uluslararası markalar tarafından kullanılıyor. Extellio hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Analiz
  • Üçüncü Taraf Entegrasyon
  • İçerik Yönetimi
  • API
Marka savunuculuğu oluşturmak için Salesforce.com üzerinde geliştirilen bulut tabanlı bir kanal ve müşteri sadakati pazarlama ve teşvik otomasyonu uygulaması. Apex Loyalty hakkında daha fazla bilgi
Apex Loyalty, Salesforce.com platformunda kurulmuş bulut tabanlı bir sadakat pazarlama ve teşvik otomasyonu uygulamasıdır. Apex Loyalty ile hem orta ölçekli hem de kurumsal seviyedeki işletmeler kanal ortakları ve B2B müşterileri ile iletişim kurarak satışlarını ve marka desteğini artırabilirler. Apex Loyalty’yi farklı kılan, kişiselleştirilmiş iş ortağı platformu, oyunlaştırma programları, müşteri ve kampanya segmentasyonu, SMS ve e-posta pazarlama otomasyonu araçları ve yerleşik ödül kataloğudur. Apex Loyalty hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Analiz
  • Üçüncü Taraf Entegrasyon
  • İçerik Yönetimi
  • API
Anketlerle daha fazla dijital geri bildirim toplayın ve daha iyi müşteri deneyimi sunun. 20'den fazla yerel entegrasyonu kullanın.
Çevrimiçi ürün ve hizmetler için hafif dijital deneyim yazılımı. Müşteri yolculuğunun tüm kritik anlarında deneyimleri ve geri bildirimleri elde edin ve izleyin. Web sitesi geri bildirimi, ürün deneyimi, müşteri hizmetleri memnuniyet değerlendirmelerini toplayın ve NPS'yi (net tavsiye skoru) takip edin. Kullanmaya başlaması kolay, hızla değer sunar, gerektiğinde güçlüdür. Gündelik araçlarınızla tek tıklamayla yerel entegrasyonlar. Gerçek zamanlı destek ve adil fiyatlandırma sunar. Survicate hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Analiz
  • Üçüncü Taraf Entegrasyon
  • İçerik Yönetimi
  • API
SysTrack, BT destek ekiplerine ortamları ve son kullanıcı deneyimleri hakkında net bir görünürlük sunan BT yönetim çözümüdür.
Son kullanıcı deneyimini ve iş üretkenliğini etkileyebilecek her şey hakkında verileri toplayan ve analiz eden BT yönetim çözümü. SysTrack, doğrudan çalışma alanından CPU, RAM, bellek gibi verileri ve 10.000’den fazla başka veri noktasını yakalar. Bunlar daha sonra SysTrack tarafından analiz edilir ve BT tarafından maliyetleri düşüren ve operasyonları optimize eden sayısız şekilde kullanılır: yardım masası biletlerini azaltmak, fazla ve eksik tedariki belirlemek, MTTR’yi (ortalama onarım süresi) azaltmak ve daha fazlası. SysTrack hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Analiz
  • Üçüncü Taraf Entegrasyon
  • İçerik Yönetimi
  • API
Umbraco ile, esnekliğinden ötürü sevilen, geleceğe hazır, esnek ve uygun maliyetli bir içerik yönetim sistemine sahip olursunuz.
Umbraco, dünya çapında 500 binden fazla aktif kurulumu olan açık kaynak bir .NET CMS'dir. Kolay anlaşılır düzenleme deneyimi, geliştiriciler için özgürlük ve sorunsuz entegrasyonları ile tanınıp sevilir. Açık kaynak CMS, istikrarlı ve yüksek performanslı bir platform sunmak için doğrudan destek sunan ticari bir şirket olan Umbraco HQ tarafından desteklenmektedir. Açık kaynaklı sürümün yanı sıra, Umbraco'nun iki farklı hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) çözümü vardır: Umbraco Cloud (CMS) Umbraco Heartcore (Başsız CMS) Umbraco CMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Analiz
  • Üçüncü Taraf Entegrasyon
  • İçerik Yönetimi
  • API
İşletmeniz için kritik öneme sahip olan sürekli bağlantıları teşkil etmek ve yönetmek için markanızı taşıyan bir OneStop Müşteri Portalı edinin.
Tek noktadan dijital deneyimi sunarak müşterilerinizin ilgisini koruyun. Moxtra, markanız altında tüm harici ve dahili kullanıcılarınız için özel bir iletişim merkezi sağlayarak müşteri portallarını tek noktadan desteklemektedir. Hepsi bir arada iş birliği hizmetleri paketiyle sürekli bağlantılı bir deneyim sunar. Moxtra’nın Platformu, markalı OneStop Portal’ınızı bağımsız bir web ve mobil uygulama olarak veya mevcut web sitenizin, web veya mobil uygulamanızın akıcı bir uzantısı olarak destekleyebilir. Moxo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Analiz
  • Üçüncü Taraf Entegrasyon
  • İçerik Yönetimi
  • API
OrchestraCMS, web sitesi ve intranetinizi desteklemek için Salesforce’ta %100 yerel olarak kurulu tek içerik ve dijital deneyim platformudur.
OrchestraCMS, Salesforce’ta %100 yerel olarak kurulu tek içerik ve dijital deneyim platformudur. OrchestraCMS, Salesforce müşterilerinin kendi müşterileri, iş ortakları ve çalışanları için ilgi çekici dijital deneyimler oluşturmalarına yardımcı olur; içeriği herhangi bir kanal veya cihazdaki iş verileri, süreçleri ve uygulamaları ile benzersiz bir şekilde birleştirir. OrchestraCMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Analiz
  • Üçüncü Taraf Entegrasyon
  • İçerik Yönetimi
  • API
Enonic, modern mimariye ve teknoloji yığınına sahip, son derece esnek bir içerik platformudur. Bir hizmet veya yazılım olarak sunulur.
Enonic, yanıt verme zorunluluğu olan pazarlamacılara mükemmel bir içerik düzenleme deneyimi, hızlı gezinme ve içeriğe genel bakış için bir içerik ağacı ve tanıdık klavye kısayolları sunan bir dijital deneyim platformudur. Diğer önemli noktaları arasında, güçlü bir görüntü işleme aracı, yıldırım hızında arama, duyarlı ve tam işlevsel önizleme, görsel sayfa düzenleme ve sorun yönetimi aracılığıyla iş birliği sayılabilir. Enonic XP hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Analiz
  • Üçüncü Taraf Entegrasyon
  • İçerik Yönetimi
  • API