Öne çıkarılan yazılımlar

En çok inceleme alan yazılımlar

Ödeme Alma Sistemi kategorisinde kullanıcılarımın en çok inceleme bıraktığı ürünleri keşfedin

72 sonuç
Zaman alan süreçleri Precoro ile optimize edin. Kolaylaştırılmış onaylar, bütçeleme, otomatik PR ve PO işleme: hepsi tek bir platformda. Precoro hakkında daha fazla bilgi
Precoro, 2015 yılından bu yana manuel tedarik süreçlerini ortadan kaldırarak 1000’den fazla KOBİ ve işletmenin satın alma operasyonlarını geliştirmesine yardımcı olmuştur. Şeffaf onay iş akışı, gerçek zamanlı bütçeleme, masraf izleme, otomatik PR (satın alım talebi) ve PO (sipariş emri) işleme: hepsi bir arada tedarik yazılımı. Precoro; Xero, NetSuite, Quickbooks, Amazon Business Punch-in, Slack ve diğer muhasebe ve iş araçlarıyla basit bağlantı için ücretsiz API ile entegrasyon sağlar. Precoro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Raporlama
  • Satıcı Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Faturalandırma
İşletmelerin kârlılığını artırmaya yönelik akıllı ve basit harcama yönetimi. Procurify ile tek bir platformdan talep edin, onaylayın, teslim alın ve ödeme yapın. Procurify hakkında daha fazla bilgi
Satın alma sürecini hızlandırın ve ekiplerin ihtiyaç duydukları şeyi, ihtiyaç duydukları anda, darboğazlar olmadan satın almalarını sağlayın. Procurify platformu, tüm satın alma ve harcama yönetimi ihtiyaçlarını, mevcut muhasebe sistemleriyle tam entegre olan kullanımı kolay tek bir platformda bir araya getirir. Tedarikten ödemeye kadar kapsamlı iş akışları, üç yönlü eşleştirme ve özel onaylarla operasyonel verimliliği en üst düzeye çıkarın, harcama görünürlüğünü ve kontrolünü artırın. Procurify hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Raporlama
  • Satıcı Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Faturalandırma
Tedarikten ödemeye kadar etkili harcama yönetimi, tam şeffaflık, içgörüler ve uyumluluk için etkili bir çözüm. Fraxion hakkında daha fazla bilgi
Finans ekiplerinin satın alma süreçlerini yönetmesini destekler. Fraxion, satın alma talebinden ödemeye kadar tüm süreçleri otomatikleştirme, iş harcamalarını kolayca izleme, yönetme ve analiz etme konusunda dünya genelinde sektörler arası kuruluşların güvenini kazanmıştır. Proaktif harcama yönetimi için Fraxion'ın sunduğu satın alma ve ödeme yazılımı ile şirket genelinde harcama muhasebesi, bütçe kontrolü ve politika uyumluluğu sağlayın. Fraxion hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Raporlama
  • Satıcı Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Faturalandırma
Kissflow Procurement Cloud, üst düzey ve esnek bir tedarik bulutu çözümü sunar. Satın almadan satıcı yönetimine kadar her şey tek bir platformdadır. Kissflow Procurement Cloud hakkında daha fazla bilgi
Kissflow Procurement Cloud (tedarik bulutu), hepsi tek bir platformda satın almadan başlayarak satıcı yönetimine kadar her şeyi içeren üst düzey bir esnek tedarik çözümüdür. Satın alma siparişleri, satın alma talebi, satıcı yönetimi, satın alma faturası, analizler ve entegrasyonlar dahil her şeyi içerir. Kissflow Procurement Cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Raporlama
  • Satıcı Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Faturalandırma
Satın alma-ödeme süreçleri için bulut tabanlı çözüm. Satın alma talepleri, e-onaylar, makbuz düzenleme, faturalandırma, harcama talepleri ve daha fazlası. WebReq hakkında daha fazla bilgi
WebReq, bir kuruluşun satın almadan ödemeye kadar olan süreçleri için son derece yapılandırılabilir ve bulut tabanlı tedarik çözümüdür. Hataları ortadan kaldırın, harcama üzerindeki kontrolleri geliştirin ve doğru kararlar için görünürlüğü artırın. Özellikleri arasında çeşitli “ayarla ve unut” onay kuralları ve yöntemleri, satın alma emirlerinin tedarikçilere otomatik olarak e-posta ile gönderilmesi, birçok finansal sisteme sorunsuz entegrasyon, tedarikçi faturalarını okuma ve otomatik tahsis ve de kullanımı kolay masraf talebi mobil uygulaması bulunmaktadır. WebReq hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Raporlama
  • Satıcı Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Faturalandırma
More4apps, Oracle ERP için Excel arayüzüdür. Güvenli, güvenilir, başarısı kanıtlanmış teknoloji. EBS Toolbox hakkında daha fazla bilgi
More4apps, dünya çapında 400'den fazla şirkete ve 34.000'den fazla son kullanıcıya hizmet veren sertifikalı bir Oracle iş ortağıdır. Oracle E-Business Suite ve Oracle Fusion Cloud ERP (kurumsal kaynak planlaması) için ücretsiz çözümler sunarak süreçleri kullanıcı dostu, verimli ve uygun maliyetli bir şekilde iyileştirmeyi ve şirket verilerinin güvenilir, doğru ve güncel olmasını sağlamayı amaçlar. More4apps, bir yanda şirketlere verilerini kontrol etmeleri için destek sağlarken, diğer yanda bir Excel arayüzünde ekiplerin verileri oluşturmasına, güncellemesine ve toplu olarak yüklemesine/indirmesine imkan sağlar. EBS Toolbox hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Raporlama
  • Satıcı Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Faturalandırma
Verilerinizi oluşturmak, indirmek ve güncellemek için Excel'in gücünden yararlanın. Görevlerinizi kolaylaştırın ve büyük ölçüde zaman ve maliyet tasarrufu sağlayın. ERP Cloud Toolbox hakkında daha fazla bilgi
More4apps; Oracle E-Business Suite ve Oracle Fusion Cloud ERP (kurumsal kaynak planlama) için ücretsiz çözümler sunan sertifikalı bir Oracle iş ortağıdır. Sunduğu çözümler, tüm veri yükleme sürecinin sahibi olmayı sağlayarak son kullanıcıları destekler. More4apps ürünleri Oracle EBS ve Cloud ERP ile sorunsuz bir şekilde bağlantı kurup entegre olduğundan, veri arayüzü mekanizmaları hakkında bilgi veya eğitim gerekmez. Oracle Cloud ERP'deki görevlerinizi basit ancak güçlü Excel tabanlı çözümlerle kolaylaştırarak büyük ölçüde zaman ve maliyet tasarrufu sağlayın. ERP Cloud Toolbox hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Raporlama
  • Satıcı Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Faturalandırma
Spendwise is an affordable easy-to-use online system that helps you control spending saving you time and money.
Spendwise is an affordable easy-to-use online system that helps you control spending saving you time and money. Users can create purchase orders, submit them for approval, approve or reject them, and send them directly to vendors. Users can also keep track of items and bills received from vendors. Spendwise is web-based so you don't have to install software and you can access it from anywhere. Visit our website for more information and sign up for a Free Trial and/or Demo! Spendwise hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Raporlama
  • Satıcı Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Faturalandırma
Multi-award winning solution that brings intelligence to AP automation and empowers leaders to streamline their financial workflows.
Yooz provides the smartest, most powerful and easiest-to-use cloud-based Purchase-to-Pay (P2P) automation solution. It delivers unmatched savings, speed and security with affordable zero-risk subscriptions to more than 4,000 customers and 200,000 users worldwide. Yooz hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Raporlama
  • Satıcı Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Faturalandırma
AvidXchange’s P2P solutions streamline workflows that generate purchase reporting, create electronic audit trails, & ensure compliance.
AvidXchange offers a complete suite of purchase-to-pay (PSP) solutions purpose-built for industries like real estate, HOA, construction, financial services and healthcare and social services. Our eProcurement software improves the procure-to-pay process from start to finish with over 220 integrations between our AP automation software and widely used accounting systems, meaning your current system can remain intact while streamlining your existing processes. AvidXchange hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Raporlama
  • Satıcı Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Faturalandırma
Coupa’s cloud native platform powers all the capabilities you need for Business Spend Management at scale.
Coupa’s cloud-native suite of Business Spend Management applications lets customers gain visibility and control over their spend and supply chains. Customers get an end-to-end process that helps drive collaboration across procurement, finance, treasury, compliance, and supply chain leaders to help their companies spend smarter, mitigate risk, deliver on ESG commitments, and improve resilience. Coupa hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Raporlama
  • Satıcı Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Faturalandırma
Full purchasing workflow solution hosted in the cloud from req-to-check many plugin options/integrations, and Global 24/7 Support.
Your complete purchase order workflow tool hosted in the Cloud. From point of requisition to placement of your order to the vendor eBA has many features only found in more expensive solutions from online approvals, public RFPs, sealed vendor bidding, a receiving module, invoice matching, full legacy accounts integration, assets & inventory management, GDPR compliant, vendor portals the list goes on. All in an easy to use simple interface - see why we have the highest reviews, contact us now. eBuyerAssist Platform hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Raporlama
  • Satıcı Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Faturalandırma
For companies doing 50-1000 PO's month. "Anyone looking to save time, paper, and labor should invest in Bellwether-"KW of TFCU"
Since 1985 - Rated #1 for businesses that create 50-1000 PO's a month and need to track Inventory and Assets. Proven over 35 years by 1000+ customers like Casio, Aramark, NY State Health Dept, Duke Power, Dart Container, Goodwill, Liberty Academy, Lifelong Health, Coca-Cola, Kraft, Comcast, ATT, Brookdale Senior Living, Baxter, HP, US ARMY, Churchill Downs Gaming, Budget Hotels, Florida Tile, Kaiser Permanente....... Basic and Enterprise software with the Only Money Back Guarantee! Bellwether Purchasing Software hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Raporlama
  • Satıcı Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Faturalandırma
Hybrent is a cutting-edge cloud-based solution that helps businesses in the healthcare industry and accounting automate and streamline.
Hybrent’s healthcare supply chain technology allows facilities to put the focus back where it truly matters, on patient efficiency. Our cloud-based solution enables multiple facilities to align across each procurement department using a singular platform. Implementing an eProcurement solution allows users to shop, order, approve, and track medical supplies across multiple vendors using a centralized platform--eliminating manual errors & redundancies. Hybrent hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Raporlama
  • Satıcı Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Faturalandırma
Manage your direct & indirect purchasing on your own private procurement platform. Free version available.
Simple Procurement Software to manage all your company's spending. Tradogram provides configurable tools to streamline your Requisitions, Purchase Orders, RFQs/RFPs, Contracts, Receiving and Invoice Matching. Also, manage the process with User Permissions, Approvals, Budgets, Items Catalog, Supplier Management, Projects & much more. The latest cloud technology with top security & performance criteria. Get your FREE account today & see how easy it is to use! Tradogram hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Raporlama
  • Satıcı Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Faturalandırma
Eliminate manual purchasing & payment tasks to create one place to purchase, approve, and pay for the products your business needs.
Order.co is the first and only Spend Efficiency Platform that helps businesses save time, save money, and gain clarity into their spend. Order.co eliminates manual purchasing and payment tasks and gives your team one place to purchase, approve, track and pay for all the physical goods your business needs. With customizable budgets and reporting, operations and finance teams can take back control over the buying process and start spending efficiently. Order hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Raporlama
  • Satıcı Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Faturalandırma
TYASuite Cloud ERP Solution is a Plug & Play platform within integrated modules to help you manage, monitor & execute your business.
TYASuite Software Solutions has been leading the change amongst cloud ERP software, making ERP affordable, scalable and flexible to help smaller businesses and start-ups automate and digitalize their business processes. Created by veterans with multiple decades of industry experience in finance, technology and management. The TYASuite Procurement to Pay software is one-stop solution for all your businesss procurement problems. With our cutting-edge e-procurement software with integrated module TYASuite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Raporlama
  • Satıcı Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Faturalandırma
Esker is a global cloud platform built to unlock strategic value for companies by automating the cash conversion cycle.
Esker is a global cloud platform built to unlock strategic value for finance and customer service professionals, and strengthen collaboration between companies by automating the cash conversion cycle. Esker’s mission is to build a foundation that promotes positive-sum growth: increased productivity, improved employee engagement, and greater trust between organizations. By developing AI-driven technologies and automating the order-to-cash and procure-to-pay cycles. Esker hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Raporlama
  • Satıcı Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Faturalandırma
Transcend P2P with PayEm. Customize approval and reconciliation flows in a single PO. It's not P2P, it's request to reconciliation.
Go beyond traditional procure-to-pay (P2P) with PayEm. PayEm's platform offers P2P with custom approval flows that allow for the use of the payment method of your choice. PayEm also enables easy receipt collection, reconciliation, and PO creation, so procurement doesn’t just end with payments. You can do all this within the context of a single PO, making PayEm a one-stop-shop. PayEm takes P2P to the next level. We call it R2R: request to reconciliation and it's the future of procurement. PayEm hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Raporlama
  • Satıcı Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Faturalandırma
Web-based & mobile Procurement & AP Automation. Easy for users, effective for management, powerful for accounting. SaaS & On-Premise.
Robust Web-Based & Mobile Procurement that Automates Your Entire Procure-to-Pay. Requisition Mobile App, AP Automation, AI & OCR Invoice Capture, PunchOut, Catalog, Budget Compliance, PO Generation, Receiving, Unlimited Approval & Routing Rules, Vendor Portal & Contract Enforcement, Check Request, Multi-Company, RFQ. Standalone Software or Seamless Out-of-the-Box Integration with Microsoft Dynamics GP, AX, SL, Dynamics 365, Sage ERP, Sage Intacct, Blackbaud Financial Edge NXT, Acumatica and more WorkPlace Requisition & Procurement hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Raporlama
  • Satıcı Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Faturalandırma
The all-in-one AP automation solution that provides affordable cost controls in one easy-to-use application.
Zahara provides affordable cost control and advanced accounts payables automation. This all-in-one solution can automate everyday processing like paying suppliers as well as control the buying process by using multi-step approvals workflows which create purchase orders. We integrate directly with Xero, Sage, MYOB & QuickBooks but have connectors for most finance systems. Zahara is the perfect easy-to-use finance add-on for any business wanting to add visibility and control to all spend. Zahara hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Raporlama
  • Satıcı Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Faturalandırma
Transcepta is the top AP automation solution to reduce AP costs, provide supply chain visibility, and control cash.
Transcepta is the top AP automation solution to reduce AP costs, provide supply chain visibility, and control cash. The AI-based platform establishes a digital supplier connection, automatically matches PO-based invoices without human intervention, and efficiently codes, routes, and approves non-PO invoices. Eliminate invoice exceptions and supplier payment inquiries. Easily manage supplier information such as W-9s, banking details, and contact information all from a single platform. Transcepta hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Raporlama
  • Satıcı Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Faturalandırma
Easy to use e-procurement solution that makes your procurement processes effortless. Save time, reduce costs, and have full visibility.
Proqura is a powerful yet affordable procurement management software designed for small and medium sized businesses. We have helped hundreds of companies reduce manual paperwork, save time, and cut down costs by streamlining workflows, increasing compliance and transparency, and digitizing the entire procurement process. Proqura is feature-rich and simple to use. Create RFQs and RFPs, engage with suppliers, compare quotes, manage PRs and POs, and automate invoice matching, all in one place. Proqura hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Raporlama
  • Satıcı Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Faturalandırma
Zip is the new concierge for procurement and intake-to-procure. Increase employee adoption and get spend and risk under control.
Zip provides a seamless experience for any employee to request a business-related purchase and automatically orchestrates that purchase through complex, cross-functional approval workflows. The platform provides complete end-to-end visibility for all stakeholders, from employees who request spend to finance, procurement, legal, to IT and Zip integrates into all major ERP and P2P solutions to create a PR or draft PO. Integrations include Coupe, SAP, NetSuite, Oracle, Workday and more more. Zip hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Raporlama
  • Satıcı Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Faturalandırma
Multi award winning global SaaS Supplier Onboarding and Purchase to Pay software
i2B provides award-winning SaaS Supplier onboarding and Purchase to Pay software that seamlessly helps you manage your suppliers within the cloud and also includes supplier self-service. i2B Connect hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Raporlama
  • Satıcı Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Faturalandırma
SpendMap helps organizations automate and simplify their Purchasing processes. Free, Cloud and On-Premise versions available.
At SpendMap, we develop affordable yet remarkably capable software that helps you simplify your company’s Purchasing process and eliminate frustration while saving you time and money. While each module is optional, SpendMap automates things like Purchase Orders, requisitions and approvals, supplier invoice approval and inventory control. You need stuff to run your business. We make it simple. SpendMap hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Raporlama
  • Satıcı Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Faturalandırma
Proactis delivers true cost savings & efficiency in smart & powerful procurement solutions to simplify, track & analyze 100% of spend.
Proactis delivers true cost savings and up to 60% efficiency improvement with market-leading cloud procurement solutions that unify procurement and finance processes. Businesses achieve the ultimate in visibility, simplicity and consistency of the entire purchasing process. Analyze, control and track 100% of spending in real-time. Realize faster time to value, scalability, and agility. Trusted by 1000+ clients worldwide, Proactis integrates with the top ERP systems. Schedule a free demo today. PROACTIS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Raporlama
  • Satıcı Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Faturalandırma
ProcurePort's Cloud hosted e-Procurement software enables Procurement Process Automation. Easy to implement and affordable.
ProcurePort's Cloud hosted Purchasing software enables Procurement Process Automation. An easy to implement and affordable cloud hosted software. If your business is looking for agility, spend visibility and control, cost take outs, e-invoicing and contract compliance, cash flow management, supplier risk reduction, efficiency gains, hard dollar savings or more, ProcurePort provides the necessary e-Procurement software to make your goals a reality. ProcurePort hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Raporlama
  • Satıcı Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Faturalandırma
Leading PO & procurement solutions & modules. All the software you want for one annual fee. Mix & match to fit to your operations.
Aestiva is a leading provider of PO, Procurement and paperwork automation systems. Unlike software companies, with Aestiva you get all the software and modules you want for one annual fee. Want a simple PO system? Want a complete procure-to-pay system? Want a free expense report, ticketing, HR, or asset system? Learn what thousands of users already know. Nobody does automation like Aestiva. For 5 to 5,000 users. Schedule demo today. Aestiva Purchase Order hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Raporlama
  • Satıcı Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Faturalandırma
Qvalia is a platform for finance teams to automate invoice management, line-item level accounting, and enable real-time spend insights.
Qvalia is a platform for finance teams to automate processes and have complete control of the financial data. We improve accounts payable, accounts receivable, and enable real-time spend analytics and line-item level accounting automation. Integration is easy, the pricing is transaction-based with 1-month cancellation. Full-suite features include free e-invoicing and automated invoice processing, PDF conversion, supplier management, monitoring, O2C, line-item accounting, and spend analytics. Qvalia hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Raporlama
  • Satıcı Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Faturalandırma
Missing Link is a fully managed B2B eCommerce solution that streamlines and automates all procurement channels and transactions.
Missing Link is an end-to-end eCommerce solution that streamlines, automates, and facilitates the processing of B2B procurement transactions. We offer a tailored, integrated solution that leverages industry best practices to bring transparency, efficiencies, actionable insights and growth. From sales to order tracking, reconciliation and approval, we provide a seamless procure to pay process for you and your trading partners. Missing Link hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Raporlama
  • Satıcı Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Faturalandırma
Source-to-Pay management software that combines spend management and insightful data analysis for organizations.
Sourcing Force helps leading companies across the world automate and ease procurement processes. From Procure-to-Pay to Source-to-Pay, Sourcing Force is one of the most intuitive platform to solve specific spend management challenges. Deliver great insights to your purchasing department and drive an unprecedented value for your organization. Sourcing Force hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Raporlama
  • Satıcı Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Faturalandırma
A Core business software designed to help you run your business faster. Automate your departments and boost your business productivity!
A unique Business operating system to automate core business processes. HAL Business Success helps businesses get better business clarity, understand revenue and expense with immaculate ease. Through customisable dashboards, easy to build reports and individual workflows for different departments. Streamline all your functions like procurement, Sales, manufacturing, Human resources, Quality, Inventory, Payroll, Self service and run your business faster! Hal Business Success hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Raporlama
  • Satıcı Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Faturalandırma
Make QMS work painlessly with universal standards compliant document and training management in one integrated collaborative space.
Unifize is a unique QMS with integral seamless collaboration at the heart to unblock and accelerate any workflow from NCs to CAPAs, audits and beyond while maintaining your compliance with ISO, SQF, ITAR and other standards. Easily configured and scalable, powered by an intuitive no-code platform, multi-level approvals, document control & versioning, and integrated training management ensuring your team delivers and leverages effortless internal or external (e.g. vendor/customer) collaboration. Unifize hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Raporlama
  • Satıcı Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Faturalandırma
Transforms your business operations by delivering: a single view for order, supply and fulfillment plans across the entire enterprise.
With Oracle Supply Chain Management (SCM) & Manufacturing, organizations can respond quickly to changing demand, supply, and market conditions. Seamlessly connect your supply chain to create a resilient network and process built to outpace change. Cloud supply chain drives resilience and growth, unify SCM and HR on one cloud. innovate for resilience and growth, and respond to everyday change. Oracle Fusion Cloud SCM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Raporlama
  • Satıcı Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Faturalandırma
The creators of BusinessBid understand your goals. Thoughtful solutions for transactional purchasing and Sourcing.
BusinessBid is a user-friendly eProcurement and supply chain solution that uses data visualization, intelligent automation, and reporting to optimize the entire Source-to-Pay process, reducing costs, creating efficiencies, and mitigating risk. Optimize the entire Source-to-Pay process and maximize cost savings. Get the visibility you need into your financial operations, so you can manage them most effectively. Just-in-time inventory management. Also manage your suppliers with BusinessBid. BusinessBid hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Raporlama
  • Satıcı Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Faturalandırma
SnapAP cloud-based application offers complete Procure-to-Pay digitized workflow, from requisition to strategic payment management.
SnapAP's innovative Purchase-To-Payment software platform can be adopted both on-premise, or remotely via the cloud. Over 50,000 companies using SnapAP worldwide. And within the past 2.5 years, we have successfully processed $2 Billion of invoice payment transactions for our clients located in Canada, USA, Africa, the Middle East and Australia. The SnapAP travel expense module has reimbursed $30MM of employee expense invoices via SnapAP's direct American Express integration. SnapAP hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Raporlama
  • Satıcı Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Faturalandırma
iQuantum - AI/ML powered Global Corporate Procurement and Supplier Management Software.
iQuantum is Modern Procurement for Today’s Business. A modular discovery-to-pay supply chain platform, iQuantum provides customers access to the largest certified diverse supplier database, integrated AI/ML derived insights, as well as the agility to address current and future compliance requirements. Gain visibility into all spend, improve supplier relationships, simplify contract management, manage ESG compliance, and accomplish growth goals. Request for a demo to see iQuantum in action! iQuantum hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Raporlama
  • Satıcı Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Faturalandırma
Cloud-based purchase order approval system that integrates with your QuickBooks, designed to streamline your purchasing process.
eRequisition is a powerful, cloud-based purchase order approval system that integrates with QuickBooks Online and Desktop (Pro, Premier, Enterprise). eRequisition hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Raporlama
  • Satıcı Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Faturalandırma
Accrualify is a comprehensive spend management platform trusted by middle market and enterprise finance teams.
Accrualify is the customizable, cloud-based spend management platform that provides finance teams with end-to-end ownership over their accounts payable. Manage and automate complex accounts payable processes such as multi-layered workflows, GL coding, international and domestic payments, accrual estimates, 2 + 3 way matching, vendors, virtual cards, expense reimbursements, GL coding, and more. Available on Desktop and Mobile (iOS and Android) Accrualify Spend Management Platform hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Raporlama
  • Satıcı Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Faturalandırma
Procurement management software from Workday allows you to automate and control indirect spend.
Workday addresses the unique requirements of both goods and services spend and doesn’t require you to deploy multiple systems to manage it. From requisition to payment, Workday Procurement provides a single system for the procure-to-pay process and is built for today’s global businesses. Workday Strategic Sourcing hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Raporlama
  • Satıcı Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Faturalandırma
With Vendor Management Software solution you could maintain a positive relationship, catch potential problems before they arise.
Vendora is an online web-based vendor connectivity portal that has everything you need to digitize processes and make better business decisions based on facts rather than assumptions. Our web-based Vendor management software has intuitive features like Manage Forecast, Purchase Order, Scheduling, ASN Advanced Shipment Notification, Quality check updates, GRN Goods Receipt Note, Invoice tracking, Two Way Messaging System (Ticketing), Auto Mailer, Vendor Review & Rating, Dashboard & Reports. Vendora hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Raporlama
  • Satıcı Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Faturalandırma
mjPRO is a SaaS based eProcurement product, powered by AI/ML, that digitally connects all data and users across the procurement chain
mjPRO is a cloud based, unified and integrated eProcurement product that digitises the entire S2P Procurement value chain. It has 70000+ suppliers and AI/ML based features that augments convenience, profitability, efficiency, intelligence and governance in procurement. mjPRO has an integrated auction engine that supports multi type negotiations for improved bottom-line. mjPRO is offered as SaaS to ensure 100% adoption and client specific configurations. mjPRO hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Raporlama
  • Satıcı Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Faturalandırma
Cloud-based procurement software for managing purchase requests, purchase orders, RFQs, and inventory/warehouse operations.
Team Procure is a cloud-based procurement software designed to help businesses manage purchase requests, purchase orders, RFQs, and inventory/warehouse operations. You can easily compare suppliers on an item basis, review monthly progress across procurement activities, and keep track of critical stock levels in your warehouses. Using Team Procure, administrators can generate reports to gain insights into purchased items based on department, project, and category. Team Procure hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Raporlama
  • Satıcı Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Faturalandırma
Varis (formerly BuyerQuest) is consumer-like procurement technology with a marketplace of trusted suppliers , saving you time & money.
Varis (formerly BuyerQuest) is consumer-like procurement technology with a marketplace of trusted suppliers, driving hard cost-savings and employee productivity. Partners and customers can create curated marketplaces that include their existing contracts as well as pre-negotiated contracts across complementary categories that aren’t currently being managed. Varis connects public sector organizations with sharable contracts from lead public agencies and makes them available in the marketplace. Varis hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Raporlama
  • Satıcı Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Faturalandırma
Organizations that are seeking to abet their business processes through automation, our Supplier Portal is the right engaging platform.
SmartDocs Supplier Portal is the leading vendor management software that provides comprehensive solutions to every organization. In today's complex business world, relying completely on vendors brings included risk. Vendor management software is a valuable and cost-effective solution that you can use to oversee vendors, which will enable you to ensure and deal with your assets and keep up effective, long term vendor relations. SmartDocs hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Raporlama
  • Satıcı Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Faturalandırma
JAGGAER's eProcurement is a powerful marketplace that drives compliance, control, and efficiencies.
JAGGAER eProcurement combines comprehensive and highly configurable process management capabilities alongside a modern and extensive user-friendly shopping interface to drive compliance with procurement processes. This solution delivers a compelling ROI by enabling procurement organizations to influence buying decisions, significantly improve spend management across an organization's large supplier network, and offer a better purchasing experience for shoppers throughout the business. JAGGAER eProcurement hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Raporlama
  • Satıcı Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Faturalandırma
A relevant Source-to-Pay software for product manufacturing companies.
Zumen is a Cloud-based Source-to-Pay software for product manufacturing companies. Zumen enables product manufacturing companies to digitize their direct sourcing and procurement, and manage every detail of the process in a transparent, collaborative platform. With Zumen’s part life cycle management, BOM interface, supplier base visibility and product cost management, companies can build an agile, resilient supply chain and get their products to market faster. Zumen is headquartered in Walnut Zumen hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Raporlama
  • Satıcı Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Faturalandırma
discus procure is an end-to-end e-procurement solution that manages entire procurement cycle from requirement creation to final payment
discus procure equips buyers and vendors with their personalized dashboards to manage activities such as RFQs and quotation submissions. It offers fully configurable templates that make it easy for suppliers to manage activities and send customized quotations. discus procure hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Raporlama
  • Satıcı Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Faturalandırma
C1 is a digital platform that includes purchase2pay, source2pay, e-invoicing, vendor management and more for all spend & Purchase.
C1 is one of the world's leading providers of Source to Pay solutions. With over two decades of experience developing and implementing cutting-edge e-Procurement solutions such as invoice management, supplier management, e-marketplace, tender management, e-Auctions, contract management and warehouse management. We were the first company in India to rollout a statewide e-procurement project, as well as the first in the Middle East to provide country-wide procurement. e-Procurement Suite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Raporlama
  • Satıcı Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Faturalandırma