17 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz
Ödeme Alma Sistemi
Ödeme Alma Sistemi işletmelerin talepler, faturalandırma, güçlü raporlama ve borç hesapları otomasyonu dahil olmak üzere satın alma süreçlerini yönetmelerine yardım eder. Online Ödeme Alma olarak da bilinir. Daha çok oku Daha az oku
Capterra objektif, bağımsız araştırma ve doğrulanmış kullanıcıların yorumlarını sunar. Bağlantılarımız aracılığıyla bir satıcıyı ziyaret ettiğinizde yönlendirme ücreti kazanabiliriz.
Daha fazla bilgi edin
(11) ürün için sonuçları filtrele
Bulunduğu ülkeler
Fiyat Seçenekleri
11 sonuç
Sıralama kriteri
360’ın üzerinde 4,7/5 puanlı yorumlar. Basit ama tam donanımlı. Yüksek puanlı satın alma yazılımı.
Ekip üyelerinin hareket halindeyken herhangi bir cihazdan önceden tanımlanmış onaylayıcılar tarafından onaylanabilecek satın alma talepleri oluşturmasına olanak tanıyan basit satın alma yazılımı. Tüm alakalı yorumlar ve belgeler, sipariş emrine eklenebilir ve raporlama ve denetim için yönetilebilir. Harcama hatalarını ortadan kaldırın ve ekip üyelerini şirket kartıyla satın alımdan sorumlu tutun. Her satın alma işleminde bilgiye dayalı karar verme süreci için bütçeleri gerçek zamanlı olarak görüntüleyin ve yönetin. Tek düğmeye tıklayarak muhasebe için doğru raporlar oluşturun.
ProcurementExpress.com hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Satıcı Yönetimi
- Uyumluluk Yönetimi
- Bütçeleme/Tahmin
- Faturalandırma
- Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
- Finansal Raporlama
Pipefy, herkesin kendi başına verimli iş akışları oluşturmasını ve bunları otomatikleştirmesini sağlayan kodsuz bir süreç yönetimi yazılımıdır.
Pipefy; satın alma, İK, müşteri operasyonları, BT ve daha birçok alandaki ekipler için ekip üretkenliğini artıran, verileri merkezileştiren ve süreçleri optimize eden düşük kodlu bir süreç otomasyon platformudur.
Pipefy, iş akışı otomasyonu ve düşük kodlu bir çerçeve sayesinde işletmelerin her departmandaki her ekip için yığın genişletilebilirliği ve süreç mükemmelliği sağlamasına yardımcı olur.
Pipefy şu anda 150'den fazla ülkede her ölçekten şirket ve Visa, IBM, Volvo, Santander ve Kraft Heinz gibi önde gelen işletmeler tarafından kullanılıyor.
Pipefy hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Satıcı Yönetimi
- Uyumluluk Yönetimi
- Bütçeleme/Tahmin
- Faturalandırma
- Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
- Finansal Raporlama
Zaman alan süreçleri Precoro ile optimize edin. Kolaylaştırılmış onaylar, bütçeleme, otomatik PR ve PO işleme: hepsi tek bir platformda.
Precoro, 2015 yılından bu yana manuel tedarik süreçlerini ortadan kaldırarak 1000’den fazla KOBİ ve işletmenin satın alma operasyonlarını geliştirmesine yardımcı olmuştur. Şeffaf onay iş akışı, gerçek zamanlı bütçeleme, masraf izleme, otomatik PR (satın alım talebi) ve PO (sipariş emri) işleme: hepsi bir arada tedarik yazılımı. Precoro; Xero, NetSuite, Quickbooks, Amazon Business Punch-in, Slack ve diğer muhasebe ve iş araçlarıyla basit bağlantı için ücretsiz API ile entegrasyon sağlar.
Precoro hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Satıcı Yönetimi
- Uyumluluk Yönetimi
- Bütçeleme/Tahmin
- Faturalandırma
- Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
- Finansal Raporlama
İşletmelerin kârlılığını artırmaya yönelik akıllı ve basit harcama yönetimi. Procurify ile tek bir platformdan talep edin, onaylayın, teslim alın ve ödeme yapın.
Satın alma sürecini hızlandırın ve ekiplerin ihtiyaç duydukları şeyi, ihtiyaç duydukları anda, darboğazlar olmadan satın almalarını sağlayın. Procurify platformu, tüm satın alma ve harcama yönetimi ihtiyaçlarını, mevcut muhasebe sistemleriyle tam entegre olan kullanımı kolay tek bir platformda bir araya getirir. Tedarikten ödemeye kadar kapsamlı iş akışları, üç yönlü eşleştirme ve özel onaylarla operasyonel verimliliği en üst düzeye çıkarın, harcama görünürlüğünü ve kontrolünü artırın.
Procurify hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Satıcı Yönetimi
- Uyumluluk Yönetimi
- Bütçeleme/Tahmin
- Faturalandırma
- Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
- Finansal Raporlama
Tedarikten ödemeye kadar etkili harcama yönetimi, tam şeffaflık, içgörüler ve uyumluluk için etkili bir çözüm.
Finans ekiplerinin satın alma süreçlerini yönetmesini destekler. Fraxion, satın alma talebinden ödemeye kadar tüm süreçleri otomatikleştirme, iş harcamalarını kolayca izleme, yönetme ve analiz etme konusunda dünya genelinde sektörler arası kuruluşların güvenini kazanmıştır. Proaktif harcama yönetimi için Fraxion'ın sunduğu satın alma ve ödeme yazılımı ile şirket genelinde harcama muhasebesi, bütçe kontrolü ve politika uyumluluğu sağlayın.
Fraxion hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Satıcı Yönetimi
- Uyumluluk Yönetimi
- Bütçeleme/Tahmin
- Faturalandırma
- Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
- Finansal Raporlama
More4apps, Oracle ERP için Excel arayüzüdür.
Güvenli, güvenilir, başarısı kanıtlanmış teknoloji.
More4apps, dünya çapında 400'den fazla şirkete ve 34.000'den fazla son kullanıcıya hizmet veren sertifikalı bir Oracle iş ortağıdır. Oracle E-Business Suite ve Oracle Fusion Cloud ERP (kurumsal kaynak planlaması) için ücretsiz çözümler sunarak süreçleri kullanıcı dostu, verimli ve uygun maliyetli bir şekilde iyileştirmeyi ve şirket verilerinin güvenilir, doğru ve güncel olmasını sağlamayı amaçlar. More4apps, bir yanda şirketlere verilerini kontrol etmeleri için destek sağlarken, diğer yanda bir Excel arayüzünde ekiplerin verileri oluşturmasına, güncellemesine ve toplu olarak yüklemesine/indirmesine imkan sağlar.
EBS Toolbox hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Satıcı Yönetimi
- Uyumluluk Yönetimi
- Bütçeleme/Tahmin
- Faturalandırma
- Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
- Finansal Raporlama
Son derece basit tedarik yönetimi.
Kullanıcı dostu arayüz, tek bir gerçeklik kaynağı, hileli harcama yok.
Tüm harcamalarınızı izlemenize, kontrol etmenize ve analiz etmenize olanak tanıyan tedarik yazılımı ile harcamalarınızı baştan sona kolaylaştırın.
Procee, kullanıcıların harcamalarını kullanıcı dostu bir arayüzle izlemelerini ve kontrol etmelerini kolay ve basit hale getirir.
Tüm tedarik sürecinizi tek bir gerçek kaynağınız olarak tek bir yerde tutun ve yetkisiz harcamalardan kaçının.
Procee hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Satıcı Yönetimi
- Uyumluluk Yönetimi
- Bütçeleme/Tahmin
- Faturalandırma
- Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
- Finansal Raporlama
Satın alma-ödeme süreçleri için bulut tabanlı çözüm. Satın alma talepleri, e-onaylar, makbuz düzenleme, faturalandırma, harcama talepleri ve daha fazlası.
WebReq, bir kuruluşun satın almadan ödemeye kadar olan süreçleri için son derece yapılandırılabilir ve bulut tabanlı tedarik çözümüdür. Hataları ortadan kaldırın, harcama üzerindeki kontrolleri geliştirin ve doğru kararlar için görünürlüğü artırın.
Özellikleri arasında çeşitli “ayarla ve unut” onay kuralları ve yöntemleri, satın alma emirlerinin tedarikçilere otomatik olarak e-posta ile gönderilmesi, birçok finansal sisteme sorunsuz entegrasyon, tedarikçi faturalarını okuma ve otomatik tahsis ve de kullanımı kolay masraf talebi mobil uygulaması bulunmaktadır.
WebReq hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Satıcı Yönetimi
- Uyumluluk Yönetimi
- Bütçeleme/Tahmin
- Faturalandırma
- Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
- Finansal Raporlama
Verilerinizi oluşturmak, indirmek ve güncellemek için Excel'in gücünden yararlanın. Görevlerinizi kolaylaştırın ve büyük ölçüde zaman ve maliyet tasarrufu sağlayın.
More4apps; Oracle E-Business Suite ve Oracle Fusion Cloud ERP (kurumsal kaynak planlama) için ücretsiz çözümler sunan sertifikalı bir Oracle iş ortağıdır. Sunduğu çözümler, tüm veri yükleme sürecinin sahibi olmayı sağlayarak son kullanıcıları destekler. More4apps ürünleri Oracle EBS ve Cloud ERP ile sorunsuz bir şekilde bağlantı kurup entegre olduğundan, veri arayüzü mekanizmaları hakkında bilgi veya eğitim gerekmez.
Oracle Cloud ERP'deki görevlerinizi basit ancak güçlü Excel tabanlı çözümlerle kolaylaştırarak büyük ölçüde zaman ve maliyet tasarrufu sağlayın.
ERP Cloud Toolbox hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Satıcı Yönetimi
- Uyumluluk Yönetimi
- Bütçeleme/Tahmin
- Faturalandırma
- Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
- Finansal Raporlama
Eye-share, yapay zeka odaklı araçlarla satın alma ve borç hesapları otomatikleştirerek, kolaylaştırılmış finansal yönetim için esnek, özelleştirilebilir çözümler sunar
Eye-share, işletmelerin borç hesaplarını ve tedarik süreçlerini yönetme şeklini dönüştürmek için tasarlanmış bir finansal otomasyon çözümleri sağlayıcısıdır. Eyeshare Workflow, %90’a varan fatura işleme verimliliği sağlayan yapay zeka odaklı otomasyon sunarak manuel görevleri ve hataları önemli ölçüde azaltır.
Eye-share’in modüler tasarımı, işletmelerin birbirinden farklı ihtiyaçlarına uyan özelleştirilmiş bir çözüm oluşturmasına olanak tanır. Satın almanın iyileştirilmesi, genel muhasebe kayıtlarının otomatikleştirilmesi ve tedarikçi iletişiminin iyileştirilmesi için bu platform 80’den fazla ERP sistemiyle sorunsuz bir şekilde entegre edilebilme esnekliğini ve verimliliğini sunuyor.
Yapay zeka işlenebilir içgörüler sağlıyor, iş akışlarını optimize ediyor ve sürekli kendisini geliştirerek işletmelerin maliyetleri düşürmesine, finansal kapanışı hızlandırmasına ve stratejik görevlere odaklanmasına yardımcı oluyor. Güvenli bir bulut tabanlı platformla eye-share, işletmelerin gerçek zamanlı veriler sunarak daha akıllı karar almasını ve gelişmiş finansal performans elde etmesini sağlıyor.
eye-share Workflow hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Satıcı Yönetimi
- Uyumluluk Yönetimi
- Bütçeleme/Tahmin
- Faturalandırma
- Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
- Finansal Raporlama
Flowie, P2P, O2C ve Nakit Akış yönetimini merkezileştiren modern şirketler için üst düzey Tedarik ve Finans Operasyonları platformudur.
Flowie, modern şirketler için üst düzey Tedarik ve Finans Operasyonları platformudur.
Flowie, Tedarikten Ödemeye (P2P), Siparişten Nakde (O2C) ve Nakit Akışı Yönetimini tüketici sınıfı bir kullanıcı deneyimiyle merkezileştirir.
Flowie küresel kapsama sahiptir: platform, vergiye (e-faturalandırma) %100 uygun olarak 60'tan fazla ülkeden ve ülkeye faturaları yönetmenizi sağlar.
Flowie', bir entegratöre gerek kalmadan şirketin tüm araçlarıyla birkaç dakika içinde doğal olarak senkronize olur.
Flowie hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Satıcı Yönetimi
- Uyumluluk Yönetimi
- Bütçeleme/Tahmin
- Faturalandırma
- Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
- Finansal Raporlama