1 sonuç
Pazarlamacılar, BI (iş zekası) personeli ve çevrimiçi işletmelerin müşterilerin web sitesi etkileşimleriyle ilgili bilgi edinmesini sağlayan kurumsal düzeyde analiz platformu.
Google Analytics 360, ROI analiz raporları gibi kapsamlı performans göstergeleri içeren kurumsal düzeyde bir analiz platformudur. Uygulamanın birincil işlevi, etkili içerikleri belirlemek için web siteleri ve uygulamalarda müşteri davranışı ve etkileşimleriyle ilgili bilgiler sağlamaktır. Platform merkezi panosu, basitleştirilmiş genel bakışları ve raporları görüntüler. Sistem, müşteri davranışlarına ayrıntılı genel bakış sağlamak için CRM'ler ve POS sistemleri gibi diğer uygulamalara bağlanır. Google Analytics 360, verilerde müşteri eğilimlerini ve modellerini keşfetmek için makine öğrenimini kullanır. Yüksek gelir potansiyeline sahip kullanıcıları ve en çok müşteri dönüştüren içerikleri belirler. Paylaşılabilir raporlar, akıllı veri analizlerinden sinoptik özetler ve tüm ayrıntıları oluşturma seçenekleriyle oluşturulur. Platform, pazara erişimi genişletmek için diğer Google reklam ve yayın ürünleriyle entegre olur. Kullanılabilir bağlantılar arasında Display & Video 360, AdSense, AdMob ve AdWords bulunmaktadır. Google Analytics 360 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Yapay Zeka/Makine Öğrenmesi
  • Veri Toplama
  • Artırılmış Analiz
  • Veri Sınıflandırma