15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

SMS Anket Sistemi

SMS Anket Sistemi işletmelerin müşteri memnuniyetini ölçmek ve kitlesel mesaj kampanyaları aracılığıyla hedef kitleleriyle etkileşim kurmak için elektronik, kısa ve uzun anketler tasarlamasına ve yönetmesine yardım eder.

İşletmeler için araştırma tabanlı veri toplamaya, paylaşmaya ve bu veriler üzerinden işbirliği yapmaya yardımcı olan mobil ve bulut tabanlı pazar araştırması çözümü.
SurveyMonkey SMS anketleriyle geniş ölçekte gerçek zamanlı geri bildirim elde edin. E-posta adresleri olmasa bile nerede olurlarsa olsunlar, hedef kitlenize kritik anlarda ulaşın. Mobil için optimize edilmiş ve tamamlanması kolay anketlerle yanıt oranlarını artırın. Katılımı teşvik etmek ve bireysel yanıt durumunu kolayca izlemek için mesajınızı özelleştirin. Daha iyi müşteri deneyimleri sunabilmek, çalışanları daha yüksek oranda elde tutabilmek, büyüme ve yenilik sağlayabilmek için ihtiyacınız olan geri bildirimleri hızlı bir şekilde alın. SurveyMonkey Enterprise hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Toplu Mesajlaşma
  • Şablon Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Anahtar Kelime İzleme
Sohbetleştirilmiş anketleri kullanarak anket çalışmasını karşılıklı sohbete dönüştürün. Müşteri ve çalışanlarınızla iletişiminizi geliştirin.
SurveySparrow, anketleri sohbete dönüştürmenizi sağlar. Konuşma arabirimi sayesinde SurveySparrow, kullanıcılara sohbet benzeri bir deneyim sunan, son derece ilgi çekici, mobil öncelikli anketler oluşturma ve paylaşma imkanı sağlar. SurveySparrow’un yinelenen anketleri, müşteri veya çalışan nabzını ölçmek için düzenli aralıklarla anket göndermenizi sağlar. Kolay paylaşım seçenekleri sayesinde SurveySparrow, anketlerinizi Web, Mobil, Sosyal ve E-posta üzerinden paylaşarak hedef kitlenizden kolayca geribildirim toplamanızı sağlar. SurveySparrow hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Toplu Mesajlaşma
  • Şablon Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Anahtar Kelime İzleme
Zonka Feedback CX platformu çok kanallı anket ve geri bildirim yazılımıdır. Çalışan müşteri deneyimlerini ölçün, geliştirin ve dönüştürün.
Zonka Feedback CX platformu, çalışan ve müşteri deneyimini yönetme şeklinizi dönüştüren çok kanallı bir anket ve geri bildirim yazılımıdır. Net tavsiye skoru, müşteri çaba skoru ve müşteri memnuniyeti skoru dahil olmak üzere doğru CX (müşteri deneyimi) metriklerini ölçün. Tabletler, çevrimiçi, e-posta ve SMS gibi birden fazla kanaldan geri bildirim alın ve anketler gerçekleştirin. Ekibinizin uyumlu olmasını sağlayın, yanıtları görüntüleyin ve geri bildirim döngüsünü kapatmak için iş birliği yapın. Müşteri memnuniyeti ve büyümeyi hedeflemek için içgörülü geri bildirim raporlarını görüntüleyin. Zonka Feedback hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Toplu Mesajlaşma
  • Şablon Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Anahtar Kelime İzleme
API entegrasyonu ve/veya onun web patformu aracılığıyla hizmet sağlayan bulut iletişim platformu.
Routee, dijital maliyetleri azaltan, dönüşüm oranlarını artıran, yeni potansiyel müşteriler oluşturan ve çapraz satış ve ek satış yapmayı kolaylaştıran bir Web ve API bulut çözümüdür. Yukarıdakilerin tümünü mesajlaşma (kısa mesaj/SMS, iki yönlü SMS, sesli mesaj, e-posta, Viber), sesli mesaj (IVR, aramak için tıkla), doğrulama (iki faktörlü kimlik doğrulama, numara arama, numara doğrulama), telefon numaraları (sanal numaralar) ile gerçekleştiriyoruz. Müşterilerimiz ROI’sinde (yatırım getirisi) %183’e ve gelirde %760’a varan artış kaydetti. ROUTEE hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Toplu Mesajlaşma
  • Şablon Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Anahtar Kelime İzleme
EngagePackage, işletmelerin büyümesini destekleyen ve iş ROI'sini en üst düzeye çıkaran Dubai merkezli, hepsi bir arada bir müşteri bağlılığı platformudur.
EngagePackage, müşteri bağlılığını ve sadakatini artırmak isteyen işletmeler için dinamik bir çözüm sunar. Önemli özellikleri şunlardır: Birleşik müşteri profili: Hedeflenen etkileşimler için müşteri verileri toplayın. Akıllı müşteri anketi: Müşteri geri bildirimleri sayesinde öngörü kazanın ve hizmetleri geliştirin. Teşvik sadakat programı: Ödüllendirici bir sadakat programıyla müşterilerinizi tekrar sizi tercih etmeleri için teşvik edin. Otomatik pazarlama kampanyaları: Otomatik ve kişiselleştirilmiş kampanyalarla müşterilerinizle ilişkilerinizi sürdürün. Öngörülü müşteri analizi: Stratejik karar verme için müşteri verilerini kullanın. Farklı sektörler için tasarlanan EngagePackage, müşterilerin elde tutulmasını destekleyerek, referansları artırarak ve güçlü bir marka itibarı oluşturarak ROI'yi en üst düzeye çıkarmaya odaklanır. Rekabetçi pazarlarda başarılı olmak isteyen işletmeler için uygun bir araçtır. EngagePackage hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Toplu Mesajlaşma
  • Şablon Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Anahtar Kelime İzleme