15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

DaaS (Hizmet Olarak Masaüstü) Uygulaması

DaaS (Hizmet Olarak Masaüstü) Uygulaması işletmelerin internet üzerinden sanal masaüstlerine ve uygulamalara erişmesini sağlayan bir tür bulut bilişim yazılımıdır. DaaS Yazılımı, sanal masaüstlerini ve uygulamaları bir ağ üzerinden uç nokta cihazlarına aktarmak için bir bulut veri merkezinde bulunan sunuculardaki sanal makineleri kullanır.

Windows ve Linux uygulamaları ile masaüstlerini özel veya genel buluttan dağıtın. Altyapı maliyetlerini Citrix'e kıyasla %50'ye kadar azaltın. Inuvika OVD Enterprise hakkında daha fazla bilgi
Inuvika OVD Enterprise; Windows ve Linux uygulamalarını ve paylaşılan masaüstlerini her cihaza dağıtır. Linux tabanlı platformun verimliliği sayesinde daha az altyapı gerektirir. Citrix veya VMware Horizon'a kıyasla toplam sahip olma maliyetini %50'ye kadar azaltabilir. OVD Enterprise, Windows uygulamaları için RDS CAL'ler (uzak masaüstü hizmetleri istemci erişim lisansları) hariç olmak üzere çoğu Windows sunucu lisansı gereksinimini de ortadan kaldırır. Inuvika OVD Enterprise'ın yönetilmesi kolaydır. Birkaç saat içinde uzman olabilirsiniz. Tam USB yönlendirmesi, iki faktörlü kimlik doğrulama ve ürüne entegre parola yönetimi gibi özelliklerle mükemmel bir son kullanıcı deneyimi sunar. Kullanıcılar, uygulama ve masaüstlerine Windows, macOS, Linux, iOS, Android, Chromebook ve Raspberry Pi ince istemcilerinden erişebilir. Aboneliğinize kurumsal ağ geçidi dahildir. Bu sayede, Citrix NetScaler gibi ayrı bir ürün gerekmez. Inuvika, 2014 yılından bu yana iş ortağı ağı aracılığıyla 45'ten fazla ülkede satış yaptı. Inuvika OVD Enterprise hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uygulama Yönetimi
  • Dosya Yönetimi
  • Cihaz Yönetimi
  • Kullanıcı Sağlama
  • Politika Yönetimi
Kasm Workspaces, Linux DaaS’yi tarayıcıya güvenli bir şekilde teslim etmek için web yerel konteyner akışı ve gelişmiş işleme özelliğinden yararlanır. Kasm Workspaces hakkında daha fazla bilgi
Kasm, açık kaynaklı web yerel konteyner akış teknolojisini kullanarak işletmelerin dijital çalışma alanlarını dağıtma şeklini değiştirmektedir. Kasm Workspaces, Linux hizmet olarak masaüstünü (Desktop as a Service - DaaS) web tarayıcısına güvenli ve verimli bir şekilde teslim etmek için CDI’dan ve gelişmiş bir işleme teknolojisinden yararlanır. Kasm yalnızca bir hizmet değil, aynı zamanda her ölçekte kullanım durumuna göre özelleştirilebilen güçlü bir geliştirici API’sine sahip büyük ölçüde yapılandırılabilir bir platformdur. Kasm Workspaces hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uygulama Yönetimi
  • Dosya Yönetimi
  • Cihaz Yönetimi
  • Kullanıcı Sağlama
  • Politika Yönetimi
Tam entegre bir DaaS (hizmet olarak masaüstü) çözümüyle, istediğiniz yerden daha hızlı çalışabilmeniz için hız ve basitliğe odaklandık. V2 Cloud WorkSpaces hakkında daha fazla bilgi
Masaüstü sanallaştırma sürecinin karmaşık olması gerekmez. V2 Cloud tam da ihtiyacınız olan BT kurdudur. İşletmelerini Bulut ile büyütmek için bağımsız yazılım satıcıları, işletme sahipleri, yönetilen hizmet sağlayıcıları, BT yöneticileri ve daha birçoklarıyla yakın iş birliği içinde çalışmaktadır. Tam entegre bir DaaS (hizmet olarak masaüstü) çözümüyle, istediğiniz yerden daha hızlı çalışabilmeniz için hız ve basitliğe odaklandık. Destek ekibimiz endişelerinizi giderirken bulut bilgisayarınızı güvenli, hızlı ve ekonomik bir şekilde kullanın. V2 Cloud WorkSpaces hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uygulama Yönetimi
  • Dosya Yönetimi
  • Cihaz Yönetimi
  • Kullanıcı Sağlama
  • Politika Yönetimi
Tüm Microsoft Azure ve Google Cloud bölgelerinde kurumsal kullanıma hazır Windows 10 bulut masaüstleri dağıtan eksiksiz, küresel hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) platformu.
Workspot; Windows 10 masaüstlerini Azure ve GCP (Google Cloud Platformu) üzerinden dağıtan kurumsal ölçekteki tek hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) platformudur. Workspot, BT’ye tek bir konsoldan dakikalar içinde dünyanın dört bir yanına sanal masaüstleri, iş istasyonları ve uygulamalar sağlama ve bunları yönetme olanağı sunar. Müşteri başarısı ekibimizin platformu özel gereksinimlerinize göre optimize etmek için BT organizasyonunuzla birlikte çalıştığı ve başarılı olmanız için destek, eğitim ve sürekli optimizasyon sağladığı Go Live (servise alma) programı, Workspot’ın fiyatına dahildir. Workspot hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uygulama Yönetimi
  • Dosya Yönetimi
  • Cihaz Yönetimi
  • Kullanıcı Sağlama
  • Politika Yönetimi
Cloudalize, grafiksel olarak zorlu yazılımları her cihazdan çalıştırmak için tasarlanmış, bulut tabanlı GPU destekli hizmet olarak masaüstü sağlar.
Cloudalize, grafik açısından zorlu yazılımları her zaman, her cihaz ve konumdan çalıştırmak için tasarlanmış, bulut tabanlı, GPU destekli hizmet olarak masaüstü sağlar. Yüksek performanslı GPU'ların gücüne erişmek ve uygulamaları sorunsuz bir şekilde çalıştırmak için ihtiyacınız olan tek şey internet bağlantısıdır. Cloudalize'ın bulut tabanlı sanal masaüstleri; tasarımcı, mimar, mühendis veya ofis çalışanı olmanız fark etmeksizin yoğun kaynak gerektiren uygulamaları çalıştırmak için kullanışlı ve verimli bir çözüm sunar. Cloudalize hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uygulama Yönetimi
  • Dosya Yönetimi
  • Cihaz Yönetimi
  • Kullanıcı Sağlama
  • Politika Yönetimi
Secomea, üretim alanının korunmasına yardımcı olmak amacıyla endüstriyel ağlar ve OT ekipmanları için özel olarak üretilmiş bir Güvenli Uzaktan Erişim çözümüdür
Secomea, imalatçıların makinelere kullanıcı erişimini kolayca yönetmesine ve üretim alanını korumasına yardımcı olur. Her gün dünya çapında 9.500'den fazla müşteri, uzaktan erişim oturumlarını yönetmek ve hizmet kesintilerini önlemek için binlerce tesiste bu çözüme güveniyor. Secomea, tüm OT (operasyonel teknoloji) ekipmanlarına sorunsuz bir şekilde bağlanır ve kuruluşların siber-fiziksel sistemlerini korumalarını sağlar. Teknisyenlerinizin erişimini zahmetsizce yönetin ve her yerden üretim tesislerinize hemen müdahale etmelerini sağlayın. Bu sayede yol masraflarını ortadan kaldırın, müdahale süresini kısaltın ve güvenlik risklerini en aza indirin. 2008'de kurulan Secomea, 15 yılı aşkın bir süredir imalatçılara ve makine üreticilerine hizmet veriyor. Danimarka, ABD, Çin ve Japonya'daki ofisleri ve 70'ten fazla ortak dağıtımcıdan oluşan tamamlayıcı uluslararası ağıyla, tesislerinizin bulunduğu her yerde yerel bir dokunuşla yardım sunar. Secomea ile yerel kontrolü sürdürürken küresel gözetim elde edin. Devreye alma, tesis başına yalnızca bir gün sürer. Secomea hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uygulama Yönetimi
  • Dosya Yönetimi
  • Cihaz Yönetimi
  • Kullanıcı Sağlama
  • Politika Yönetimi