17 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Çalışan Avukatlığı Yazılımı

Çalışan Avukatlığı Yazılımı işletmelerin markalı içeriği potansiyel ve gerçek müşterilerle paylaşmak için sosyal kanallar, iç iletişim, oyunlaştırma araçları ve daha fazlası aracılığıyla çalışanlarıyla etkileşim kurmasına imkân tanır.

Sharebee, markanın çalışanlar tarafından temsil edilmesine yönelik programınızın komuta merkezi ve elçinizin kişisel markasını oluşturmak için tercih ettiği araç haline gelir. Sharebee hakkında daha fazla bilgi
Sharebee, markanın çalışanlar tarafından temsil edilmesine yönelik programınızın komuta merkezini oluşturur ve marka elçilerinizin kendi kişisel markalarını oluşturarak marka etkileyicilerine dönüşmek için tercih ettikleri araç haline gelir. İlham vermek; metin, görseller ve çeviriler oluşturmak için yerleşik çok sürümlü içerik kitaplığı ve yapay zeka destekli özellikleriyle Sharebee, markanın çalışanlar tarafından temsil edilmesine yönelik bir platformdur. Oyunlaştırma, analiz ve güçlü elçi katılımı sistemleri sayesinde Sharebee ile yürütülen programlar, pazarda uzun bir yaşam döngüsüne sahip olur. Sharebee hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Katılımı
  • İçerik Yönetimi
  • Sosyal Paylaşım
  • Oyunlaştırma
İnsan kaynakları yönetimi uygulamaları grubu: İK, yan haklar, maaş bordrosu, performans ve yetenek yönetimi.
Oracle Fusion Cloud İnsan Kaynakları Yönetimi, kuruluşunuzdaki tüm insan kaynakları süreçlerini ve herkesi birbirine bağlayan eksiksiz bir bulut çözümüdür. Böylece, cihazlar arasında tutarlı bir deneyim sağlar, İK verilerinin karar verme sürecini iyileştirmesi için tek bir gerçeklik kaynağı temin eder ve hem günümüzdeki hem de gelecekteki ihtiyaçlarınızı karşılamaya yönelik olarak pazara öncülük eden yeniliklerle sizi güçlendirir. İnsan kaynakları yönetim uygulamaları seti şunları içerir: İK, yan haklar, maaş bordrosu, performans ve yetenek yönetimi. Oracle Fusion Cloud HCM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Katılımı
  • İçerik Yönetimi
  • Sosyal Paylaşım
  • Oyunlaştırma
Çalışan iletişim platformu için deneme sürümü rezervasyonu yaptırın. Haiilo, çalışanlarınıza kolayca ulaşmanıza, onlarla iletişim kurmanıza ve onları daha etkin kılmanıza yardımcı olur.
Haiilo, 2010 yılından beri çalışan intraneti, iletişim ve destekleme alanlarında ödüllü çözümler sunuyor. Dünya genelinde, 3 milyondan fazla çalışan her gün Haiilo (Amazon, Google, Deutsche Telekom, Ritter Sport ve Deutsche Bahn dahil) üzerinden iş arkadaşlarıyla bağlantı kuruyor. Haiilo'nun birkaç gün içinde tüm iş gücünüzün birbiriyle bağlantıya geçmesine nasıl yardımcı olabileceğini görmek için 30 dakikalık deneme sürümü randevusu planlayabilirsiniz. Haiilo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Katılımı
  • İçerik Yönetimi
  • Sosyal Paylaşım
  • Oyunlaştırma
Kâr amacı gütmeyen kuruluşlar, siyaset, savunuculuk grupları ve vatandaş odaklı organizasyonlar gibi geleceği şekillendirenler için eylem odaklı araçlar.
Qomon bir hizmet olarak yazılımdır (Software as a Service, SaaS) ve STK'ler, toplumsal hareketler, kampanyalar, destek grupları ve vatandaş odaklı örgütler için önemli bir vatandaş katılım platformu ve mobil uygulamasıdır. 25'ten fazla ülkede geleceği şekillendiren bireyleri veya kuruluşları ve gönüllü ekiplerini destekleyerek veri tabanlı bir hareket oluşturmalarına, topluluklarını yerinde düzenlemelerine ve amaçları konusunda destekçilere ulaşmalarına yardımcı olur. Qomon, B Corp (dünyaya faydalı şirket) sertifikasına sahiptir. Qomon hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Katılımı
  • İçerik Yönetimi
  • Sosyal Paylaşım
  • Oyunlaştırma
Apostle, marka görünürlüğünüzü artırmak amacıyla çalışanlarınızı sosyal medyada etkinleştirmek için ihtiyacınız olan her şeyi sağlar.
Apostle, çevrimiçi varlığınızı artırmak için çalışanlarınızı sosyal medyada özgün içerik oluşturmaları ve paylaşmaları için harekete geçirecek güçlü araçlar sağlar. Şirketinizin tüm sosyal medya kanallarını ve marka elçilerini kullanımı kolay tek bir platformda yönetin. Binden fazla KOBİ ve kurumsal şirket, marka erişimlerini artırmak, potansiyel müşteriler oluşturmak ve yeni adayları işe almak için Apostle'ı kullanıyor. Demo için rezervasyon yapın, platformu ücretsiz deneyin ve çevrimiçi görünürlüğünüzü artırın. Apostle hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Katılımı
  • İçerik Yönetimi
  • Sosyal Paylaşım
  • Oyunlaştırma
Çalışanlarla etkileşim kurun. Performansı en üst düzeye çıkarın. Appreiz, performans yönetimiyle entegre edilmiş eksiksiz bir çalışan etkileşimi çözümüdür.
Appreiz, sosyal takdiri kullanarak çalışan etkileşimine, yetenek ve performans yönetimine yeni bir soluk getirmektedir. Uygulama arayüzünde iş arkadaşlarının, yöneticilerin ve iş ortaklarının sergilenen yetkinlik, değer veya becerileri anında takdir edip başkalarıyla paylaşabilecekleri basit ve güçlü bir platform sunulmaktadır. Pano, yöneticiler için çalışanlar hakkında önemli bir anlayış sağlar. Akıllı botlar yoluyla Slack ve Microsoft Teams ile entegre edilmiştir. Yoklamalar, mentorluk ve akıllı eğitim sayesinde performans yönetimi artık çok kolay. Appreiz hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Katılımı
  • İçerik Yönetimi
  • Sosyal Paylaşım
  • Oyunlaştırma