17 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz
Hasta Randevu Programı
Hasta Randevu Programı, sağlık kuruluşlarının hasta self servis randevuları, hasta portalleri ve takvim görüntülemesi üzerinden hastalarının randevularını yönetmelerine ve organize etmelerine yardımcı olur. Daha çok oku Daha az oku
Capterra objektif, bağımsız araştırma ve doğrulanmış kullanıcıların yorumlarını sunar. Bağlantılarımız aracılığıyla bir satıcıyı ziyaret ettiğinizde yönlendirme ücreti kazanabiliriz.
Daha fazla bilgi edin
(9) ürün için sonuçları filtrele
Bulunduğu ülkeler
Ürünün mevcut olduğu ülkeler. Not: O ülkede müşteri destek hizmetine erişilemeyebilir.
Türkiye
Andorra
Birleşik Arap Emirlikleri
Antigua ve Barbuda
Anguilla
Arnavutluk
Ermenistan
Arjantin
Kanada
Amerika Birleşik Devletleri
Diller
Fiyat Seçenekleri
9 sonuç
Sıralama kriteri
Kullanımı son derece kolay olan bu çevrimiçi planlama yazılımıyla müşteri rezervasyonlarını, iptalleri, anımsatmaları ve ödemeleri otomatikleştirin.
Takvimi doldurmak ve işleri hafifletmek için sahne gerisinde 7/24 çalışan yeni (ve daha iyi) kişisel planlama asistanıyla tanışın. Müşterilerin rezervasyon yaptırdığı andan itibaren Acuity, otomatik olarak markanızı taşıyan ve özelleştirilmiş rezervasyon onayları gönderir, kısa mesaj yoluyla anımsatmalarda bulunur, müşterilerin randevularını kendi kendilerine değiştirmelerine imkan verir ve ödemeleri işler. Böylece işler yoğunlaşsa bile günlük rutin sorunsuz geçer. Yapmanız gereken tek şey, doğru zamanda orada olmaktır.
Acuity Scheduling hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Hasta Kayıtları Yönetimi
- Ödeme İşleme
- SMS Mesajlaşma
- HIPAA (ABD Sağlık Sigortası Taşınabilirlik ve Sorumluluk Yasası) Uyumlu
- Onay Süreci Denetimi
- Hasta Kabulü
- Mobil Erişim
- Çevrimiçi Planlama
- Hasta İletişimleri
- Uyarılar/Bildirimler
- Anımsatıcılar
- Raporlama/Analiz
- Hasta Portalı
- Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
Tüm klinikler için anımsatıcılar içeren çevrimiçi rezervasyon sistemi. Hastalarınızın çevrimiçi rezervasyon yaptırmasını sağlayın. Ücretsiz sürüm içerir.
SimplyBook.me, profesyonel görünüm sağlayan ve tüm çevrimiçi gereksinimleri karşılayan piyasadaki en kapsamlı rezervasyon sistemlerinden birini sunmaktadır. Kliniğinizi tanıtmanıza, hasta randevularını almanıza, otomatik anımsatıcılar göndermenize ve çevrimiçi ödeme almanıza olanak tanıyan tam gelişmiş bir rezervasyon web sitesine veya kendi web siteniz için bir pencere öğesine sahip olursunuz. Hastalarınızla iletişim kurabileceğiniz çok çeşitli pazarlama araçları, bir Yönetici uygulaması ve markalı bir Müşteri uygulaması. Genel merkez yönetiminde kullanılabilir kapsamlı bir kurumsal çözüm.
SimplyBook.me hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Hasta Kayıtları Yönetimi
- Ödeme İşleme
- SMS Mesajlaşma
- HIPAA (ABD Sağlık Sigortası Taşınabilirlik ve Sorumluluk Yasası) Uyumlu
- Onay Süreci Denetimi
- Hasta Kabulü
- Mobil Erişim
- Çevrimiçi Planlama
- Hasta İletişimleri
- Uyarılar/Bildirimler
- Anımsatıcılar
- Raporlama/Analiz
- Hasta Portalı
- Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
Katalogları, broşürleri, dergileri, portföyleri ve daha fazlasını kolayca oluşturmak ve yayınlamak istiyorsanız en iyi çevrimiçi yayıncılık araçlarından biridir.
Flipsnack, dünyanın her yerindeki insanlar tarafından dijital kataloglar, dergiler, broşürler, portföyler, raporlar, fotoğraf albümleri, gazeteler ve diğer birçok yayın türü oluşturmak ve yayınlamak için kullanılan çevrimiçi, tarayıcı tabanlı bir yayın aracıdır.
Peki nasıl çalışır?
Tek yapmanız gereken bir PDF dosyası yüklemek ve otomatik olarak sayfa çevirme efektleriyle güzel bir çevrimiçi dergiye dönüştürmek.
Alternatif olarak, kendi çevrimiçi yayınınızı sıfırdan yapmak için çevrimiçi Tasarım Stüdyosu’nu kullanabilirsiniz.
Flipsnack hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Hasta Kayıtları Yönetimi
- Ödeme İşleme
- SMS Mesajlaşma
- HIPAA (ABD Sağlık Sigortası Taşınabilirlik ve Sorumluluk Yasası) Uyumlu
- Onay Süreci Denetimi
- Hasta Kabulü
- Mobil Erişim
- Çevrimiçi Planlama
- Hasta İletişimleri
- Uyarılar/Bildirimler
- Anımsatıcılar
- Raporlama/Analiz
- Hasta Portalı
- Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
Randevu almanın yeni ve daha iyi yolu. İşletmenizi Bookafy ile otomatikleştirmeye başlayın. Ücretsiz deneme dahildir. Kredi kartı gerekmez.
Bookaf pazardaki en güçlü özellik kümelerinden birine sahiptir… Temel farklılığı tasarımından kaynaklanmaktadır. Güzel bir rezervasyon sayfası ve/veya web siteniz için sorunsuz bir light box entegrasyonu sunuyoruz (bunları sizin için ücretsiz olarak kurabiliriz.). Tasarım bilincine sahipseniz ve markanızı iyi yansıtan bir yazılım arıyorsanız… Bookafy’yi deneyin. Evet, Google, Ical, Outlook, Office 365 ve Outlook Exchange ile 2 yönlü senronizasyona, bir açık API’ye, ödemeler, sınıflar, sınırsız kullanıcı, sınırsız randevu türü ve daha pek çok özelliğe sahiptir.
Bookafy hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Hasta Kayıtları Yönetimi
- Ödeme İşleme
- SMS Mesajlaşma
- HIPAA (ABD Sağlık Sigortası Taşınabilirlik ve Sorumluluk Yasası) Uyumlu
- Onay Süreci Denetimi
- Hasta Kabulü
- Mobil Erişim
- Çevrimiçi Planlama
- Hasta İletişimleri
- Uyarılar/Bildirimler
- Anımsatıcılar
- Raporlama/Analiz
- Hasta Portalı
- Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
Takviminizle senkronize olan ve müşterilerinizin sizinle toplantı, randevu ve rezervasyon planlamasını sağlayan akıllı planlama aracı.
Web sitenize, sosyal medyanıza yerleştirebileceğiniz veya e-posta imzanıza sahip bir bağlantı paylaşabileceğiniz rezervasyon sayfası oluşturun. Rezervasyon sayfanızı size özgü hale getirmek için kendi logonuzu ve renklerinizi ekleyin. Sayfanızın tercümesini yapın ve anlatımı istediğiniz gibi özelleştirin. Özel sorular ekleyin ve randevular için müşterilerinizden güvenli bir şekilde veri toplayın. Müşterilerinizin sadece uygun olduğunuzda rezervasyon yapmasına izin vermek için Google, Outlook veya Apple takvimlerinizle iki yönlü senkronizasyon sağlayın. GVKY ve HIPAA (ABD Sağlık Sigortası Kanunu) uyumlu. Dakikalar içinde kurulum.
Upvio hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Hasta Kayıtları Yönetimi
- Ödeme İşleme
- SMS Mesajlaşma
- HIPAA (ABD Sağlık Sigortası Taşınabilirlik ve Sorumluluk Yasası) Uyumlu
- Onay Süreci Denetimi
- Hasta Kabulü
- Mobil Erişim
- Çevrimiçi Planlama
- Hasta İletişimleri
- Uyarılar/Bildirimler
- Anımsatıcılar
- Raporlama/Analiz
- Hasta Portalı
- Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
Dünyanın ilk hasta başarısı platformlarından biri.
Doktora görünmeye ihtiyaç duymak zor bir durumdur. Bakım almak ise zor olmamalıdır.
Luma'nın sunduğu Patient Success Platform (hasta başarısı platformu), daha sağlıklı olmalarına yardımcı olmak için hastaların sağlık hizmeti yolculuklarının (erişim, operasyonel, klinik ve finansal) her birini bir araya getirir ve otomatikleştirir. Personele ve klinisyenlere daha az manuel iletişimle hastanın daha tam bir görünümünü sunmak için 80'den fazla EHR ile entegre olur.
Luma Health hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Hasta Kayıtları Yönetimi
- Ödeme İşleme
- SMS Mesajlaşma
- HIPAA (ABD Sağlık Sigortası Taşınabilirlik ve Sorumluluk Yasası) Uyumlu
- Onay Süreci Denetimi
- Hasta Kabulü
- Mobil Erişim
- Çevrimiçi Planlama
- Hasta İletişimleri
- Uyarılar/Bildirimler
- Anımsatıcılar
- Raporlama/Analiz
- Hasta Portalı
- Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
Veradigm FollowMyHealth, hasta memnuniyetini ve sonuçlarını artırmaya yardımcı olan ödüllü bir hasta katılımı çözümüdür.
Veradigm FollowMyHealth, mobil öncelikli bir yaklaşımla kendi koşullarında hastalarla tanışmaya yardımcı olan ve hasta katılımına entegre bir yaklaşımla erişilebilirlik sağlayan ödüllü bir hasta katılımı çözümüdür.
Veradigm FollowMyHealth, hasta ziyaretlerinden önce, ziyaret sırasında ve ziyaretten sonra, ayakta ve akut sağlık hizmetleri uygulamaları için katılım dönüşümüne değişiklik getiriyor.
• Kişisel Sağlık Kaydı
• Mobil Hasta Katılımı
• Telesağlık Video Ziyaretleri
• Uzaktan Hasta İzleme
Veradigm FollowMyHealth hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Hasta Kayıtları Yönetimi
- Ödeme İşleme
- SMS Mesajlaşma
- HIPAA (ABD Sağlık Sigortası Taşınabilirlik ve Sorumluluk Yasası) Uyumlu
- Onay Süreci Denetimi
- Hasta Kabulü
- Mobil Erişim
- Çevrimiçi Planlama
- Hasta İletişimleri
- Uyarılar/Bildirimler
- Anımsatıcılar
- Raporlama/Analiz
- Hasta Portalı
- Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
Salesforce Health Cloud ile hasta ve üye ilişkilerini yeni zirvelere taşıyın.
Health Cloud, sağlık sektörünü destekleyen güvenilir ve bağlantılı bir platformdur. Health Cloud, klinik ve klinik olmayan verileri tek bir gerçeklik kaynağında bir araya getirerek kuruluşların sağlık deneyimini geliştirmek, proaktif etkileşimi teşvik etmek ve en iyi sonuçları almak için her müşteriye ilişkin 360 derecelik bir görünüm elde etmesine yardımcı olur. Health Cloud, çalışanları amaca yönelik uygulamalar, otomatik sektörel iş akışları ve yapay zeka destekli müşteri bilgileri ile donatarak verimliliği, iş birliğini ve büyümeyi artırır.
Health Cloud hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Hasta Kayıtları Yönetimi
- Ödeme İşleme
- SMS Mesajlaşma
- HIPAA (ABD Sağlık Sigortası Taşınabilirlik ve Sorumluluk Yasası) Uyumlu
- Onay Süreci Denetimi
- Hasta Kabulü
- Mobil Erişim
- Çevrimiçi Planlama
- Hasta İletişimleri
- Uyarılar/Bildirimler
- Anımsatıcılar
- Raporlama/Analiz
- Hasta Portalı
- Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
TMP: Dinamik sonuçlar sunan kullanımı kolay bir IDD uygulamaları yönetim yazılımı.
Sağlayıcılar için sağlayıcılar tarafından oluşturulan tek IDD (zihinsel ve gelişimsel bozukluklar) yazılımı olan TMP, sağlayıcılar açısından dinamik sonuçlar veren, kullanımı kolay bir IDD yönetimi yazılımıdır.
IDD vakası yönetiminde basitliğin verimlilikle buluştuğu yer olan TMP'yi keşfedin. Kullanım kolaylığıyla tanınan TMP, belgelemeyi basitleştirmesi, riskleri azaltması ve sorunsuz görev yönetimi için iletişimi artırmasıyla bakım personelinin ve yöneticilerin övgüsünü topluyor.
Bakımın sürekliliğini ve kaliteli hizmet sunumunu kolaylaştıran, gerçek dünya işlevselliği için titizlikle test edilmiş, kolay anlaşılır iş akışlarını deneyimleyin. Esnek kurumsal raporlama ve otomatik faturalandırma sayesinde gelir akışlarını optimize edin ve bakım sunumunu zahmetsizce geliştirin. TMP ile IDD yönetiminin geleceğini deneyimleyin.
IDD hizmeti topluluğunda bu kadar çok sağlayıcının neden TMP'nin sürekli rehberliğine ve yeniliğine güvendiğini öğrenmek için iletişime geçin.
TaskMaster Pro hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Hasta Kayıtları Yönetimi
- Ödeme İşleme
- SMS Mesajlaşma
- HIPAA (ABD Sağlık Sigortası Taşınabilirlik ve Sorumluluk Yasası) Uyumlu
- Onay Süreci Denetimi
- Hasta Kabulü
- Mobil Erişim
- Çevrimiçi Planlama
- Hasta İletişimleri
- Uyarılar/Bildirimler
- Anımsatıcılar
- Raporlama/Analiz
- Hasta Portalı
- Üçüncü Taraf Entegrasyonlar