17 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz
Partner Yönetim Sistemi
Affiliate Yazılımları, işletmelerin kanal partnerleri veya iştirakler ile ilişkilerini keşfetmelerine, takip etmelerine ve yönetmelerine yardımcı olur. Partner Yönetim Sistemi olarak da bilinir.
Capterra objektif, bağımsız araştırma ve doğrulanmış kullanıcıların yorumlarını sunar. Bağlantılarımız aracılığıyla bir satıcıyı ziyaret ettiğinizde yönlendirme ücreti kazanabiliriz.
Daha fazla bilgi edin
(7) ürün için sonuçları filtrele
Bulunduğu ülkeler
Ürünün mevcut olduğu ülkeler. Not: O ülkede müşteri destek hizmetine erişilemeyebilir.
Türkiye
Birleşik Arap Emirlikleri
Avusturya
Avustralya
Belçika
Brezilya
Kanada
İsviçre
Kıbrıs
Amerika Birleşik Devletleri
Fiyat Seçenekleri
7 sonuç
Sıralama kriteri
Zoho CRM, kuruluşları eksiksiz bir müşteri ilişkileri yaşam döngüsü yönetim çözümüyle güçlendirir.
Zoho CRM, tek bir iş sisteminde kuruluş çapında satış, pazarlama, müşteri desteği ve hizmeti ile envanter yönetimini yönetmek için eksiksiz bir müşteri ilişkileri yaşam döngüsü yönetim çözümüyle, küçük ve büyük ölçekli kuruluşları güçlendirir.
Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- İş Ortağı Portalı
- Müşteri Adayı Yönetimi
- İçerik Yönetimi
- İşe Alım Süreci
Affise, tüm iş ortaklarını kolayca yönetmeyi sağlayarak işletmelerin daha hızlı ölçeklendirilmesine yardımcı olan 360°'lik bir ortak pazarlama ekosistemidir.
Affise, işletmenizi ölçeklendirmeye yardımcı olmak için tasarlanmış eksiksiz bir ortak pazarlama ekosistemidir. Tüm ortak pazarlamanızı tek bir panodan yürütmek için gerekli tüm araçlara sahiptir. Ekosistemi 3 üründen oluşur:
- Analiz, izleme ve ilişkilendirmede başarılı olan Performance;
- İş ortağı yönetim araçlarıyla mevcut bir ortaklık programını geliştirmenize olanak tanıyan Reach ve
- Uygulamanızın performansını izlemenize, optimize etmenize ve artırmanıza olanak tanıyan Mobile Measurement Partner.
Affise hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- İş Ortağı Portalı
- Müşteri Adayı Yönetimi
- İçerik Yönetimi
- İşe Alım Süreci
Airtable’da veri tabanınız tarafından desteklenen kullanıcı portalları oluşturun. Müşterilere ve ekibinize yalnızca kendileriyle ilgili verilere erişim izni verin.
Verilerinizle desteklenen portal. Müşterilerinizle iletişim kurmak, iş ortaklarınızla etkileşime girmek ve ekibinizi güçlendirmek amacıyla anlık bir portal için Airtable’ı (Beta sürümünde Google E-Tablolar) bağlayın.
Stacker hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- İş Ortağı Portalı
- Müşteri Adayı Yönetimi
- İçerik Yönetimi
- İşe Alım Süreci
Sonuç odaklı ekosistem ekipleri için iş ortağı yönetimi ve pazarlama otomasyonu.
Impartner, kanal iş ortağı yönetimi teknolojilerinin en hızlı büyüyen, en çok ödüllü sağlayıcılarından biridir. İş Ortağı İlişkileri Yönetimi (PMİY) ve İş Ortağı Pazarlama Otomasyonu (PMA) çözümleri, şirketlerin her iş ortağı yaşam döngüsü temas noktasında dolaylı satış kanalları aracılığıyla geliri ve kârlılığı hızlandırmasına yardımcı olur. Impartner sayesinde küresel ekipler; bayileri, dağıtımcıları, teknoloji ortaklarını ve diğerlerini merkezi ve kullanıcı dostu bir çözümde yönetir.
Impartner PRM hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- İş Ortağı Portalı
- Müşteri Adayı Yönetimi
- İçerik Yönetimi
- İşe Alım Süreci
Performans Etkinleştirme Platformu
Rallyware’in performans etkinleştirme platformu, doğru kişiye doğru zamanda doğru öğrenme etkinliği sunar. Bu platform, yapay zekayı ve bilim tabanlı oyunlaştırmayı kullanarak şirkete özgü hedefleri, iş gücü performans verileriyle ilişkilendirir.
20’den fazla dili destekleyen Rallyware, 57 ülkede milyonlarca kullanıcı tarafından benimsenmiştir. Samsung, Recruit, Avon, Yanbal, Nu Skin, Pampered Chef ve benzeri pek çok şirkette iş gücünü desteklemek için kullanılmaktadır.
Rallyware hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- İş Ortağı Portalı
- Müşteri Adayı Yönetimi
- İçerik Yönetimi
- İşe Alım Süreci
Marka savunuculuğu oluşturmak için Salesforce.com üzerinde geliştirilen bulut tabanlı bir kanal ve müşteri sadakati pazarlama ve teşvik otomasyonu uygulaması.
Apex Loyalty, Salesforce.com platformunda kurulmuş bulut tabanlı bir sadakat pazarlama ve teşvik otomasyonu uygulamasıdır. Apex Loyalty ile hem orta ölçekli hem de kurumsal seviyedeki işletmeler kanal ortakları ve B2B müşterileri ile iletişim kurarak satışlarını ve marka desteğini artırabilirler. Apex Loyalty’yi farklı kılan, kişiselleştirilmiş iş ortağı platformu, oyunlaştırma programları, müşteri ve kampanya segmentasyonu, SMS ve e-posta pazarlama otomasyonu araçları ve yerleşik ödül kataloğudur.
Apex Loyalty hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- İş Ortağı Portalı
- Müşteri Adayı Yönetimi
- İçerik Yönetimi
- İşe Alım Süreci
PartnerAlign, iş ortağının iş akışına entegre olarak çözümünüzü önermesini ve satmasını kolaylaştırır.
PartnerAlign, iş ortağının iş akışına entegre olarak çözümünüzü önermesini ve satmasını kolaylaştırır. Geliri en üst düzeye çıkarmak için oluşturulmuş bir platformda tek bir oturumun açılması, çok satıcılı satışları iş ortakları için çok kolaylaştırır.
Zomentum'un sunduğu PartnerAlign, genişleme stratejinizin merkezine iş ortaklarının büyümesini konumlandırmanıza yardımcı olur. PartnerAlign, hedefli KOBİ çözümü önerileriyle ürünlerinizi binlerce teknoloji ortağından oluşan köklü bir ağa sunar ve önerir.
Zomentum PartnerAlign hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- İş Ortağı Portalı
- Müşteri Adayı Yönetimi
- İçerik Yönetimi
- İşe Alım Süreci