15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Sosyal Dinleme Araçları

Sosyal Dinleme Araçları, kuruluşların çeşitli sosyal medya kanalları, inceleme platformları ve web üzerinde kendi markaları, rakipleri veya yeni pazar trendleri hakkında yapılan konuşmaları takip etmelerini, toplamalarını ve analiz etmelerini sağlar. Social Listening Araçları olarak da bilinir.

Sprinklr’ın kurumsal işletmelere yönelik olarak tek bir Birleşik-CXM platformunda sunduğu yapay zeka destekli sosyal dinleme hizmeti sayesinde eyleme dönüştürülebilir içgörülerden yararlanın.
Şunlar için iyidir: 200’den fazla çalışanı olan büyük şirketler. Sprinklr, işletmeler için sektörün en gelişmiş sosyal dinleme araçlarından birini sunar. Sprinklr, 35’ten fazla modern kanaldan yapay zeka destekli sosyal dinleme, veri yorumlama ve işlemeye uygun içgörüler sunarak rakipleri ve müşterileri dinlemenize ve paha biçilmez eğilimleri, zorlukları ve fırsatları gerçek zamanlı bir şekilde belirlemenize yardımcı olur. Dünyadaki ilk Birleşik-CXM platformu çözümlerinden olan Sprinklr sayesinde noktasal çözüm kaosunu geride bırakın. Sprinklr hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Marka İzleme
  • Duygu Analizi
  • Veri Görselleştirme
  • Eğilim Analizi
  • Performans Metrikleri
Dinleyin, analiz edin, raporlayın. Markanız hakkında söylenenleri yönetmek için eksiksiz bir web ve sosyal medya izleme çözümü. Nitelikli ve nicelikli veriler.
Güçlü analiz, kapsamlı veri kaynakları ve kullanım kolaylığının mükemmel kombinasyonu. Mentionlytics, şirketler ve kurumlar için bir web ve sosyal medya izleme platformudur. Markanızı, rakiplerinizi, etiketler birden fazla sosyal medya platformunda (Facebook, Twitter, Instagram, Youtube, Linkedin, Reddit vb.) ve web genelindeki (haberler, bloglar, forumlar vb.) sosyal medya etiketlerini izleyebilirsiniz. A.I. kullanan SIA’dan (sosyal istihbarat danışmanı) otomatik olarak eşsiz bilgiler ve çok etkileyici raporlar sunar. Mentionlytics hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Marka İzleme
  • Duygu Analizi
  • Veri Görselleştirme
  • Eğilim Analizi
  • Performans Metrikleri
KPI6, müşterilerin kendiliğinden oluşturduğu öngörüleri sağlayan, karar alma süreçlerinin verimliliğini artırmaya yönelik bir tüketici istihbaratı paketidir.
KPI6; tüketicileri anlamak, ihtiyaçlarını belirlemek ve hedef kitle segmentlerini tanımlamak için markalar ve medya kuruluşları tarafından kullanılan bir hizmet olarak yazılım paketidir. Çevrimiçi incelemeler, sosyal ağ ve web panelleri, dijital açık veriler gibi kullanıcılar tarafından, şirketin herhangi bir istek veya yönlendirmesi olmaksızın oluşturulan birçok içeriği ve kaynağı analiz ederek şirkete kritik stratejik öngörüler sağlar. Şirket, bu öngörüleri yenilikçilik, fırsatları değerlendirme, stratejik planlama, bölümlendirme, reklam materyalleri geliştirme ve medya stratejisini destekleme amacıyla kullanabilir. KPI6 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Marka İzleme
  • Duygu Analizi
  • Veri Görselleştirme
  • Eğilim Analizi
  • Performans Metrikleri
Sektörün en hızlı medya izleme ve iletişim veri tabanı hizmeti ile televizyon, radyo, çevrimiçi haberler, podcast’ler ve sosyal medyada arama yapın.
Critical Mention televizyon, radyo, çevrimiçi haber, podcast’ler, basılı kaynaklar ile Twitter, Instagram, YouTube ve Facebook gibi sosyal medya platformlarının izlenmesine yönelik bulut tabanlı, gerçek zamanlı bir izleme ve veritabanı hizmetidir. Halkla İlişkiler, pazarlama ve iletişim profesyonelleri, kazandıkları medya değerlerini daha iyi anlamak ve özelleştirilmiş, paylaşılabilir raporlar oluşturmak için bu küresel medya istihbarat platformunu kullanır. Critical Mention kullanıcıları ayrıca, özel bir hesap yöneticisi aracılığıyla yıl boyunca 7/24 desteğe de erişebilir. Critical Mention hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Marka İzleme
  • Duygu Analizi
  • Veri Görselleştirme
  • Eğilim Analizi
  • Performans Metrikleri
Etkileyici pazarlama faaliyetlerini aramak, analiz etmek ve yönetmek için kullanımı kolay bir platform. 33 €’dan başlayan fiyatlarla 130 milyon etkileyici kişi profili.
Click Analytic, tüm etkileyici pazarlama faaliyetlerini aramak, analiz etmek ve yönetmek için kullanımı kolay bir platformdur. Sadece 33 €’dan başlayan fiyatlarla, 30’dan fazla filtre kullanarak 130 milyondan fazla farklı etkileyici kişi profiline erişin. Instagram, TikTok ve YouTube’da demografi, ilgi alanları, performans ve hedef kitle gerçekliği gibi istatistikleri analiz edin. Click Analytic hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Marka İzleme
  • Duygu Analizi
  • Veri Görselleştirme
  • Eğilim Analizi
  • Performans Metrikleri
Marka iletişimlerini analiz etme, izleme ve planlama platformu. Sosyal dinleme ve medya bahisleri + temel metrikler tek bir izleme aracında.
LOOQME, marka iletişimlerini analiz etmek, izlemek ve planlamak için harika bir araçtır. Markaların belirtildiği yerler ve temel metrikler tek bir izleme aracında: sosyal medya, çevrimiçi ve çevrimdışı medya, tüm internet, bilgi ajansları. İletişim uzmanlarına iş sonuçları üzerindeki etkilerini anlamaları ve artırmaları için yardımcı olmaktadır. LOOQME Hub, kullanımı kolay UI (kullanıcı arayüzü) sayesinde ilerlemeyi ve pazar karşılaştırmalarını takip etme amaçlı özelleştirilebilir panolar ve raporlar sunar. LOOQME Hub hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Marka İzleme
  • Duygu Analizi
  • Veri Görselleştirme
  • Eğilim Analizi
  • Performans Metrikleri