15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Çağrı Merkezi Kalite Güvencesi Sistemi

Çağrı Merkezi Kalite Güvencesi Sistemi, işletmelerin acente performansını değerlendirmelerine, ekip üretkenliğini izlemelerine, bireysel geri bildirim veya koçluk seansları sunmalarına ve müşteri memnuniyetini ölçmelerine yardımcı olur.

CloudTalk destek ve satış ekipleri için bulut tabanlı bir telefon sistemidir. Aramayı kolay ve eğlenceli hale getiriyoruz. Ücretsiz denemenizi hemen alın. CloudTalk hakkında daha fazla bilgi
CloudTalk'ın güçlü İletişim Merkezi Kalite Güvence çözümü yoluyla temsilcinizin potansiyelini geliştirin. Veri odaklı ekipler için tasarlanmış yeni nesil iş amaçlı çağrı yazılımı ile geleceğe dönük çağrı hizmetine ulaşın. Yapay zeka destekli görüşme zekasından, iletişim merkezi kalite güvence özelliklerinden, geniş pazar kapsamından (160’tan fazla ülke), olağanüstü çağrı kalitesinden ve her çağrıda 3 dakikaya kadar tasarruf avantajlarından yararlanın. Revolut gibi 2.500’den fazla şirketin güvendiği teknoloji. 14 günlük ücretsiz deneme sürümünüzü başlatın. CloudTalk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kalite Yönetimi
  • Çalışan Koçluğu Araçları
  • Müşteri Deneyimi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
LiveAgent'ı ücretsiz kullanmaya başlayın ve her büyüklükteki şirket için üst düzey yardım masası çözümüyle mükemmel müşteri hizmetleri sağlayın. LiveAgent hakkında daha fazla bilgi
LiveAgent'ın sunduğu iletişim merkezi yazılımı, işletmelerin çevrimiçi sohbetler, telefon görüşmeleri ve e-posta dahil olmak üzere çeşitli yöntemlerle kullanıcılarıyla kolayca iletişim kurmasını sağlar. Bu iletişim seçeneklerine ek olarak LiveAgent, genel müşteri memnuniyetini artırmak ve maliyetleri azaltmak için işletmelerin özel iş akışları oluşturmasına ve süreçleri otomatikleştirmesine olanak tanıyan uygulamalar da sunar. Kredi kartı bilgisi vermeden ve taahhütte bulunmadan 14 günlük ücretsiz deneme sürümüyle başlayın. LiveAgent hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kalite Yönetimi
  • Çalışan Koçluğu Araçları
  • Müşteri Deneyimi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
Müşteri hizmetlerini şirketinizin merkezine yerleştirin. Temsilcilerin daha üretken, yöneticilerin daha etkili ve müşterilerin daha güçlü olmasını sağlayın.
Zoho Desk, şirketinizin müşterilerle güçlü ilişkiler kurmasına yardımcı olan web tabanlı bir müşteri hizmetleri uygulamasıdır. Zoho Desk ile temsilciler daha üretken, yöneticiler daha etkili ve müşteriler daha güçlü olur. Özelleştirilebilir, kullanışlıdır ve bir servete mal olmaz. Zoho’nun 40’tan fazla güçlü iş yazılımı paketinin bir parçası olan Zoho Desk, müşteri hizmetlerini şirketin merkezine yerleştirme gücü sağlar. Zoho Desk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kalite Yönetimi
  • Çalışan Koçluğu Araçları
  • Müşteri Deneyimi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
Sprinklr, müşteri deneyimlerini büyük ölçekte yönetmek için oluşturulmuş bir kurumsal yazılım platformudur.
Sprinklr’ın hedefi, dünyada yaygın bir şekilde sevilen markalara, müşterilerini mutlu etmelerinde yardımcı olmaktır. Bu doğrultuda Twitter, Facebook ve Instagram gibi 25’ten fazla farklı iletişim kanalında geniş ölçekli birebir kişisel bağlantı sağlayan dünyadaki ilk CXM (Müşteri Deneyimi Yönetimi) platformlarından biri sunulmaktadır. New York City’deki genel merkezinde ve 22 şubesinde 1.400 çalışanıyla hizmet eden Sprinklr, dünya genelinde 1.200’den fazla değerli markayla çalışmaktadır. Bu markalardan bazıları: McDonalds, Nike ve Microsoft. Sprinklr hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kalite Yönetimi
  • Çalışan Koçluğu Araçları
  • Müşteri Deneyimi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
Squaretalk’ın sunduğu Matrix rastgele telefon arayıcısı, giden aramaları otomatikleştirir ve temsilci konuşma süresini %400 oranına kadar artırır.
Tüm CRM’lere sorunsuz bir şekilde entegre edilen Matrix prediktif arama ile pazarlama kampanyalarını otomatikleştirir. İletişim kanalları boyunca temsilcinin performansını ve davranışını izler ve bunları yanıt vermesi en muhtemel müşteri adaylarıyla eşleştirir. Bunlara ek olarak Matrix, aramaların sıklığını kontrol ederek temsilcinin müsaitliğine göre aramayı optimize eder. Matrix, 100’den fazla ülke ve 3.400’den fazla alan kodunda yerel, mobil ve ücretsiz numaralara erişim sağlayarak müşterilerin dünya genelinde yerel olarak varlık göstermelerine olanak tanır. Squaretalk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kalite Yönetimi
  • Çalışan Koçluğu Araçları
  • Müşteri Deneyimi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
Froged, hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) şirketleri için bir hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) şirketi tarafından oluşturulmuş ürün başarı platformudur.
Froged, hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) şirketleri için bir hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) şirketi tarafından oluşturulmuş ürün başarı platformudur. Platform, markaların müşteri yaşam döngülerinin tamamına erişmelerine olanak sağlar. İşe alıştırma, bağlılık oluşturma ve proaktif müşteri desteği. Müşteri yolculuğundaki noktaları birleştirerek markalar, genel MRR (aylık yinelenen gelir) ve elde tutma oranını artırarak her temas noktasında müşteri deneyimini kişiselleştirebilir. Froged’u hemen ücretsi̇z deneyin. Froged hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kalite Yönetimi
  • Çalışan Koçluğu Araçları
  • Müşteri Deneyimi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
LiveCaller; sohbet, çağrı, sosyal mesajlaşma uygulamaları gibi farklı iletişim kanallarını tek bir platformda birleştiren hepsi bir arada çözümdür.
Sohbet: Müşteriler mesaj, dosya alışverişinde bulunabilir ve müşteri hizmetlerine puan verebilir. Web çağrısı: Müşteriler, doğruca web sayfası üzerinden çağrı yapabilir, böylece bu çağrılar tamamen ücretsiz hale gelir. Çok kanallı gelen kutusu: Farklı mesajlaşma platformlarından gelen iletişimleri tek bir panoda birleştirir. Geri arama: Müşteri hizmetlerinin sizi geri araması için telefon numaranızı ve tercih edilen arama saatini girmeniz yeterlidir. Birlikte göz atma: Temsilcilerin ve müşterilerin bir web sitesinde iş birliği içinde “gezinmelerini” sağlar. LiveCaller hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kalite Yönetimi
  • Çalışan Koçluğu Araçları
  • Müşteri Deneyimi Yönetimi
  • Raporlama/Analiz