15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Müşteri Oryantasyonu

Müşteri Oryantasyon Yazılımı, müşterilerin yakın zamanda satın aldıkları bir ürün ya da hizmeti öğrenme ve kullanma süreçlerinde onlara eşlik eder.

2 sonuç
Pipefy, herkesin kendi başına verimli iş akışları oluşturmasını ve bunları otomatikleştirmesini sağlayan kodsuz bir süreç yönetimi yazılımıdır.
Pipefy; satın alma, İK, müşteri operasyonları, BT ve daha birçok alandaki ekipler için ekip üretkenliğini artıran, verileri merkezileştiren ve süreçleri optimize eden düşük kodlu bir süreç otomasyon platformudur. Pipefy, iş akışı otomasyonu ve düşük kodlu bir çerçeve sayesinde işletmelerin her departmandaki her ekip için yığın genişletilebilirliği ve süreç mükemmelliği sağlamasına yardımcı olur. Pipefy şu anda 150'den fazla ülkede her ölçekten şirket ve Visa, IBM, Volvo, Santander ve Kraft Heinz gibi önde gelen işletmeler tarafından kullanılıyor. Pipefy hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik Panosu
  • Etkinlik İzleme
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Yönetimi
  • İşe Alım Süreci
Gerçek zamanlı güncellemeler için müşteriye dönük portala sahip hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) müşteri kabul platformu.
Ascendr, ISV'lerin müşterilerini etkili bir şekilde yönetmelerine ve kabul etmelerine yardımcı olmak için tasarlanmış çevrimiçi bir müşteri kabul aracıdır. Karmaşık projeleri net bir şekilde tanımlanmış teslim edilebilir öğelere ayırmanın bir yoluna ihtiyaç duyan müşteri başarı yöneticileri, proje yöneticileri, uygulama danışmanları ve sistem analistleri için mükemmel bir araçtır. Ascendr ile müşterilerinizle gerçek zamanlı olarak bilgi ve etkinlik paylaşabileceğiniz güzel bir müşteri portalına erişebileceksiniz. Ascendr hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Etkinlik Panosu
  • Etkinlik İzleme
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Müşteri Yönetimi
  • İşe Alım Süreci