18 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz
Müşteri Oryantasyonu
Müşteri Oryantasyon Yazılımı, müşterilerin yakın zamanda satın aldıkları bir ürün ya da hizmeti öğrenme ve kullanma süreçlerinde onlara eşlik eder.
Capterra objektif, bağımsız araştırma ve doğrulanmış kullanıcıların yorumlarını sunar. Bağlantılarımız aracılığıyla bir satıcıyı ziyaret ettiğinizde yönlendirme ücreti kazanabiliriz.
Daha fazla bilgi edin
(6) ürün için sonuçları filtrele
Bulunduğu ülkeler
Diller
Fiyat Seçenekleri
6 sonuç
Sıralama kriteri
Bigin, müşterilerinize başarılı ve sorunsuz bir işe alıştırma deneyimi sunmanıza yardımcı olan uygun fiyatlı, kullanıcı dostu bir CRM’dir.
Bigin, müşterilerinizin ürünlerinizi tanımasına yardımcı olacak kullanıcı dostu ve son derece özelleştirilebilir bir CRM’dir. Uygun fiyata çok yönlü özelliklerle doludur ve işinize tam uyacak şekilde tasarlanmıştır. Bigin şunları sunmaktadır:
*Müşterilerinizin 360° görünümü - Özel ihtiyaçlarından iletişim bilgilerine kadar uzanan bir yelpazede tüm müşteri verilerine tek bir yerden erişin.
*Kesintisiz iletişim - Telefon, e-posta, sosyal medya, WhatsApp ve çevrimiçi toplantılar yoluyla kişilerinize ulaşın.
*Özel bağlantı kanalları - Müşteri alıştırma için yeni talepleri yönetin.
*Otomasyon - Demo oturumlarının planlanması, ödeme hatırlatıcılarının gönderilmesi ve daha fazlası gibi sıradan ancak entegre görevleri otomatikleştirin.
*Gezinmesi kolay bir Takvim Görünümü ile görevleri, ziyaretleri ve etkinlikleri planlayın ve yönetin.
*Analizler - İşe alınan toplam müşteri ve elde edilen gelir gibi önemli metrikleri ölçmek ve izlemek için kapsamlı panoları görüntüleyin.
*Güçlü entegrasyonlar - Zoho ve Zoho dışı uygulamalarla entegre edin
Bigin by Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Etkinlik İzleme
- Etkinlik Panosu
- Sohbet/Mesajlaşma
- Müşteri Yönetimi
- İşe Alım Süreci
Pipefy, herkesin kendi başına verimli iş akışları oluşturmasını ve bunları otomatikleştirmesini sağlayan kodsuz bir süreç yönetimi yazılımıdır.
Pipefy; satın alma, İK, müşteri operasyonları, BT ve daha birçok alandaki ekipler için ekip üretkenliğini artıran, verileri merkezileştiren ve süreçleri optimize eden düşük kodlu bir süreç otomasyon platformudur.
Pipefy, iş akışı otomasyonu ve düşük kodlu bir çerçeve sayesinde işletmelerin her departmandaki her ekip için yığın genişletilebilirliği ve süreç mükemmelliği sağlamasına yardımcı olur.
Pipefy şu anda 150'den fazla ülkede her ölçekten şirket ve Visa, IBM, Volvo, Santander ve Kraft Heinz gibi önde gelen işletmeler tarafından kullanılıyor.
Pipefy hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Etkinlik İzleme
- Etkinlik Panosu
- Sohbet/Mesajlaşma
- Müşteri Yönetimi
- İşe Alım Süreci
İşletmeniz için kritik öneme sahip olan sürekli bağlantıları teşkil etmek ve yönetmek için markanızı taşıyan bir OneStop Müşteri Portalı edinin.
Tek noktadan dijital deneyimi sunarak müşterilerinizin ilgisini koruyun. Moxtra, markanız altında tüm harici ve dahili kullanıcılarınız için özel bir iletişim merkezi sağlayarak müşteri portallarını tek noktadan desteklemektedir. Hepsi bir arada iş birliği hizmetleri paketiyle sürekli bağlantılı bir deneyim sunar.
Moxtra’nın Platformu, markalı OneStop Portal’ınızı bağımsız bir web ve mobil uygulama olarak veya mevcut web sitenizin, web veya mobil uygulamanızın akıcı bir uzantısı olarak destekleyebilir.
Moxo hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Etkinlik İzleme
- Etkinlik Panosu
- Sohbet/Mesajlaşma
- Müşteri Yönetimi
- İşe Alım Süreci
Gerçek zamanlı güncellemeler için müşteriye dönük portala sahip hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) müşteri kabul platformu.
Ascendr, ISV'lerin müşterilerini etkili bir şekilde yönetmelerine ve kabul etmelerine yardımcı olmak için tasarlanmış çevrimiçi bir müşteri kabul aracıdır. Karmaşık projeleri net bir şekilde tanımlanmış teslim edilebilir öğelere ayırmanın bir yoluna ihtiyaç duyan müşteri başarı yöneticileri, proje yöneticileri, uygulama danışmanları ve sistem analistleri için mükemmel bir araçtır.
Ascendr ile müşterilerinizle gerçek zamanlı olarak bilgi ve etkinlik paylaşabileceğiniz güzel bir müşteri portalına erişebileceksiniz.
Ascendr hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Etkinlik İzleme
- Etkinlik Panosu
- Sohbet/Mesajlaşma
- Müşteri Yönetimi
- İşe Alım Süreci
Lokulus, tüketici odaklı işletmelere iş süreci otomasyonu araçları sunan bir teknoloji platformudur.
Lokulus, tüketici odaklı işletmelere yapay zeka destekli süreç otomasyonu sağlayan bir teknoloji şirketidir. Platform, kuruluşların ihtiyaçları gelişip arttıkça otomatik iş akışlarını akıllı bir şekilde yönetmelerini ve uyarlamalarını destekler.
Güvenilir bir bağımsız danışman olarak, benzersiz zorluklarını kavramak için müşterilerle yakın iş birliği yapılır. Uzmanlık ve teknoloji avantajıyla özel gereksinimlere göre tasarlanan çözümler, kuruluşlara mükemmel uyum sağlar.
Lokulus hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Etkinlik İzleme
- Etkinlik Panosu
- Sohbet/Mesajlaşma
- Müşteri Yönetimi
- İşe Alım Süreci
Compass, işe alıştırma için incelemeler, bilgi makaleleri, belge kütüphaneleri ve yapay zeka sohbet robotları içeren dijital bir benimseme aracıdır.
Compass, dahili ekipler ve harici müşteriler için karmaşık süreçleri ve görevleri basitleştiren yapay zeka destekli bir kullanıcı destek yazılımıdır. Kullanıcılar, karmaşık prosedürlerde personele rehberlik etmesi için interaktif gezintiler oluşturur.
Bu yazılım, kuruluşların çalışanları donatmak ve müşteriler için kendi kendine yardımı güçlendirmek için bilgi tabanı oluşturmasına olanak tanır. Compass, bir tarayıcı eklentisi veya komut dosyası aracılığıyla entegre olarak incelemeler, makaleler ve belgeler sağlar. Temel özellikleri arasında multimedyada gezinti oluşturma, kişiselleştirilmiş öğrenme ve kullanıcı davranışı analizi yer almaktadır.
Compass hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Etkinlik İzleme
- Etkinlik Panosu
- Sohbet/Mesajlaşma
- Müşteri Yönetimi
- İşe Alım Süreci