17 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Masa Rezervasyonu

Masa Rezervasyonu Yazılımı, kullanıcıların fiziksel bir konumda masa müsaitliği sorgulamalarına ve çalışma alanı rezerve etmelerine olanak tanır.

16 sonuç

Masaları, odaları ve otoparkı rezerve ederek ofis hayatınızı kolaylaştırın ve ziyaretçi deneyimini tek bir kullanıcı dostu çözümle geliştirin. TableAir hakkında daha fazla bilgi
TableAir, masalar, toplantı odaları, park yeri rezervasyonları ve ziyaretçi yönetimi özellikleriyle kullanıcı dostu bir işyeri yönetim çözümüdür. Rezervasyonlarınızı web sitesi panosu veya mobil uygulama aracılığıyla yönetin, rezervasyonlar oluşturun, ayrıntıları kontrol edin veya rezervasyonları iptal edin; alan kullanım analiziyle zamandan tasarruf etmek ve ofis alanı kullanımını optimize etmek için süreci otomatikleştirin. TableAir, ekibinize tüm sistemlerde net görünürlük sağlamak için Microsoft 365, Outlook, Teams veya Google Takvim hesaplarınızla entegre edilebilir. TableAir hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Doluluk Yönetimi
  • Kat Plan ve Haritaları
  • Alan Ayırma
  • Çevrimiçi Rezervasyon
Tribeloo, karma iş yerinde ortaklaşa çalışma için kullanımı kolay bir masa rezervasyonu çözümüdür. Tribeloo hakkında daha fazla bilgi
Tribeloo, karma iş yerinde iş birliği için kullanımı kolay bir masa rezervasyonu çözümüdür. Değişim yönetimi zordur. Bu nedenle Tribeloo, çalışanların tekrar bir araya getirilmesini ve karma iş yerinin optimize edilmesini kolaylaştırır. Kolay kurulumu ve kullanımıyla çevik ekiplerin ofiste bir araya gelmesini kolaylaştırır, alan kullanımını artırır ve maliyetleri azaltır. Tribeloo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Doluluk Yönetimi
  • Kat Plan ve Haritaları
  • Alan Ayırma
  • Çevrimiçi Rezervasyon
Masa, oda ve otopark rezervasyonunu basitleştiren kullanımı kolay, yerelleştirilmiş ve uygun fiyatlı çalışma alanı rezervasyon sistemi. Whatspot hakkında daha fazla bilgi
Whatspot ile çalışma alanı yönetiminizi daha üst seviyelere taşıyın. İşletmeler, ortak çalışma alanları, üniversiteler ve kamu kurumları için oldukça uygundur. Masalardan toplantı odalarına ve park yerlerine kadar tüm rezervasyon ihtiyaçlarınız için dinamik bir çözüm sunarken kullanım kolaylığından ödün vermez. Kolay anlaşılır bu platformla yüksek verimliliği deneyimleyin. İnteraktif haritalar, mobil uygulama, iş yerinde QR kodları, kolay ziyaretçi erişimi. Kullanıcı deneyimini geliştirirken alanınızı modernize edin, rezervasyonları basitleştirin ve kaynak kullanımını optimize edin. Daha akıllı ve daha düzenli bir çalışma alanı için Whatspot'u seçin. Whatspot hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Doluluk Yönetimi
  • Kat Plan ve Haritaları
  • Alan Ayırma
  • Çevrimiçi Rezervasyon
Wayleadr ile daha kolay ulaşın. İşe gidiş gelişleri basitleştirin, park etmeyi otomatikleştirin, elektrikli taşıt şarjını iyileştirin ve araç havuzunu optimize edin.
Uber, Universal Music ve eBay gibi küresel liderlerin güvendiği otopark, araç havuzu ve elektrikli araç şarjı işlemlerini dönüştüren Wayleadr çözümü ile daha kolay ulaşın. Wayleadr'ın kullanımı kolay yazılımı tahmini doluluk yönetimi, otomatik tahsis ve EV (elektrikli otomobil) şarjının yanı sıra dijitalleştirilmiş haritalama ve masa rezervasyonu sunmaktadır. Ulaşımı kolaylaştırın, sürdürülebilirliği artırın ve işe gidiş gelişi günün en önemli anlarından biri haline getirin. Ulaşımın geleceğini deneyimleyin: Hemen bir demo planlayın. Wayleadr hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Doluluk Yönetimi
  • Kat Plan ve Haritaları
  • Alan Ayırma
  • Çevrimiçi Rezervasyon
Maintenance Connection, işletmelerin varlık arızalarını önlemelerine ve durma sürelerini azaltmalarına yardımcı olan çok tesisli, çok sektörlü bir CMMS/EAM'dir.
Accruent'in Maintenance Connection çözümü, bakım ekiplerinin duruma göre tepki veren bakım yaklaşımından önleyici varlık bakımına geçmesine, varlık arızasını önlemesine, durma süresini azaltmasına ve çok tesisli operasyonları kolaylaştırmasına yardımcı olan, önemli bir CMMS / EAM'dir. Maintenance Connection, her kuruluş için ölçeklendirilebilecek şekilde üretilmiştir ve büyük sektörlerde derin işlevsellik sağlayan kapsamlı esneklik ve yapılandırılabilirlik sunar. Maintenance Connection hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Doluluk Yönetimi
  • Kat Plan ve Haritaları
  • Alan Ayırma
  • Çevrimiçi Rezervasyon
WorkInSyn, kuruluşların karma iş yerlerini kurmalarını sağlayan bir hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) çözümüdür.
WorkInSync, esnek iş yerleri için bir alan yönetimi yazılımıdır. Çalışan planlaması, masa rezervasyonu, toplantı odası ve otopark yönetimi, ziyaretçi yönetimi ve daha fazlası gibi özellikler içerir. WorkInSync, dünya çapında 200'den fazla şirkette 350.000 çalışan tarafından kullanılmaktadır. WorkInSync hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Doluluk Yönetimi
  • Kat Plan ve Haritaları
  • Alan Ayırma
  • Çevrimiçi Rezervasyon
Hibrit çalışma uygulanan iş yeriniz için bütüncül ve kullanımı kolay masa rezervasyonu çözümü. Avrupa GDPR yönetmeliği ile uyumlu.
Hibrit şirketler için mobil, web, Slack ve MS Teams uygulaması olarak sunulan deskbird, önemli bir insan merkezli işyeri yönetimi uygulamasıdır. Sunduğu hızlı ve sezgisel kullanıcı deneyimi, hızlı ve güvenilir bir işe alıştırma süreci ile binaların değil, kullanıcıların etrafında geliştirilen ilk işyeri yönetim sistemidir. Çalışanlarınızın seveceği bir çözüm. deskbird hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Doluluk Yönetimi
  • Kat Plan ve Haritaları
  • Alan Ayırma
  • Çevrimiçi Rezervasyon
EMS, gayrimenkul yatırım geri dönüşünü en üst düzeye çıkarmak için yüksek öğrenim tesisleri ve her sektördeki işletmeler için masa rezervasyonunu basitleştirir.
Accruent’in EMS yazılımı, yüksek öğrenim tesislerinin ve her sektördeki işletmelerin masa rezervasyon süreçlerini optimize etmesine yardımcı olur. Bu masa rezervasyonu yazılımı alan yönetimini basitleştirir ve güvenli, zenginleştirici ve modern bir iş yeri veya kampüs deneyimi oluşturmanıza yardımcı olur. EMS ile şunları yapabilirsiniz: - Programlama çakışmalarını ortadan kaldırabilirsiniz - Video konferans entegrasyonları ile karma çalışmayı kolaylaştırabilirsiniz - İşbirliğini artırabilirsiniz - Mobiliteyi artırabilirsiniz - Alanınızı yönetmenize yardımcı olacak analizler elde edebilirsiniz EMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Doluluk Yönetimi
  • Kat Plan ve Haritaları
  • Alan Ayırma
  • Çevrimiçi Rezervasyon
Şirketiniz için kullanımı kolay işyeri otopark rezervasyonu ve yönetimi sistemi.
Parkalot, şirket otoparkınızı yönetmek için kullanılan bir web uygulamasıdır. Otopark kurallarını belirleyin ve diğer çalışanları otopark alanlarını çevrimiçi olarak yönetmeye davet edin. Tüm cihazlarda ve ekran çözünürlüklerinde kullanılabilir. Parkalot hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Doluluk Yönetimi
  • Kat Plan ve Haritaları
  • Alan Ayırma
  • Çevrimiçi Rezervasyon
POC’nin rezervasyon çözümü, işletmelerin ofis alanlarını optimize etmelerine ve daha esnek bir çalışma biçimine uyum sağlamalarına yardımcı olmayı amaçlar.
POC’un oturma düzeni çözümü, şirketler/ortak çalışma alanları için tasarlanmıştır ve çalışma alanlarını ve ofis oturma düzenlemelerini yönetmek için kullanımı kolay ve görsel bir platform sağlar. Çalışma alanının gerçek zamanlı görünümü ve çok yönlü araçlarla, çalışanların ihtiyaçlarını karşılayan ve kullanımı üst düzeye çıkaran oturma planları tasarlanabilir. Bu çözüm aynı zamanda çalışanların gerçek zamanlı olarak ve hareket halinde, ihtiyaç bazlı koltuk ve toplantı salonu rezervasyonu yapmalarını sağlayan kullanıcı dostu bir programlama uygulaması içerir. Seating Allocation Solution hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Doluluk Yönetimi
  • Kat Plan ve Haritaları
  • Alan Ayırma
  • Çevrimiçi Rezervasyon
Çalışanlarınızın ofise geldiklerinde doğru kaynaklara ve insanlara erişmelerini sağlayın.
Çalışanlar, günü verimli şekilde geçirmek için nerede oturacaklarını seçer, ayrıca kare kodu ile giriş yapabilir. Çalışanlar, günler veya haftalar öncesinden masa rezervasyonu yapabilir, masa ve odaları favorilerine kaydedebilir. Çalışanları, o gün ihtiyaç duydukları en iyi masayı filtrelemeleri ve rezerve ettirmeleri için destekleyin. Witco hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Doluluk Yönetimi
  • Kat Plan ve Haritaları
  • Alan Ayırma
  • Çevrimiçi Rezervasyon
Ofisly, personelin masadan park yerine kadar ofisteki her şeyi rezerve etmesine olanak tanıyan bir işyeri rezervasyonu ve ofis yönetimi uygulamasıdır.
Ofisly bir işyeri rezervasyonu ve ofis yönetimi uygulamasıdır. Kullanımı kolay arayüzü, masa veya park yeri rezervasyonlarını çalışanlarınızın kendi başlarına yapmasını kolaylaştırır. Geleneksel ofis sıkıntılarına veda edebilirsiniz. Misafir yönetiminden paket takibine kadar resepsiyon araçlarını sorunsuz bir şekilde entegre eder. Ofisly, ofis yöneticilerinin görüşleriyle çalışma alanı operasyonlarınızı kolaylaştırmak ve ekibinizin üretkenliğini artırmak için özel olarak tasarlanmıştır. Dibsido hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Doluluk Yönetimi
  • Kat Plan ve Haritaları
  • Alan Ayırma
  • Çevrimiçi Rezervasyon
Şirketlerin alan ve oturma düzenlemelerini yönetmesine yardımcı olan hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) tabanlı tesis yönetim platformu.
P.O.C System, bir şirketin CRE (ticari gayrimenkul) ve çalışma alanını en üst düzeye çıkarmayı amaçlayan benzersiz bir grafik arayüz sunan bir hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) platformudur. 2 çözüm sunar: 1. Alan Yönetimi Çözümü: ofis binalarını yöneten veya ticari mülkleri kiraya veren şirketler için tasarlanmıştır. 2. Masa Tahsis Çözümü: çalışma alanı/ofis oturma düzenlemelerini yönetmeye yardımcı olan görsel, kullanımı kolay bir platformdur ve çalışanların ihtiyaca göre sıcak masa rezervasyonu yapmalarına olanak tanıyan bir rezervasyon uygulaması içerir. POC System hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Doluluk Yönetimi
  • Kat Plan ve Haritaları
  • Alan Ayırma
  • Çevrimiçi Rezervasyon
Kalena, hibrit çalışma alanlarının ve tüm kurumsal kaynaklarınızın yönetimi ve rezervasyonu için kapsamlı bir yazılımdır.
Kalena, hibrit çalışma alanlarının yönetimi ve rezervasyonu için kapsamlı bir yazılımdır. Bütün bunlar merkezi bir şekilde ve tek bir arayüzden. Kalena, işyerleri, masalar, toplantı odaları, yemek vardiyaları, park yerleri için rezervasyon yapılmasına olanak tanır ve ayrıca Kalena, çok sayıda takvim ve görünümü, alanların işgaline ilişkin dinamik haritaları, erişim kontrolünü ve tüm kullanıcılara e-posta iletişimini entegre eder. KALENA hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Doluluk Yönetimi
  • Kat Plan ve Haritaları
  • Alan Ayırma
  • Çevrimiçi Rezervasyon
Accordant alan yönetmenin, hareketleri planlamanın, masaları rezerve etmenin, doluluk durumunu izlemenin ve kullanımı ölçmenin zahmetsiz ve ekonomik bir yoludur.
Accordant, çalışma alanını yönetmenin zahmetsiz ve ekonomik yoludur. Alanı yönetmek, hareketleri planlamak, masaları rezerve etmek, doluluk durumunu izlemek, kiralamaları görüntülemek, kullanımı analiz etmek ve daha fazlası için tüm araçlar tek bir yerde bulunabilir. Tüm cihazlarınızdan ihtiyacınız olan verilere anında erişin. Şirketler ve çalışanları için çok faydalı bir kaynaktır. Küresel olarak 250 ila 25.000’den fazla çalışanı olan şirketler tarafından, sağlık hizmetleri ve yükseköğrenim alanında kullanılmaktadır. Accordant hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Doluluk Yönetimi
  • Kat Plan ve Haritaları
  • Alan Ayırma
  • Çevrimiçi Rezervasyon
QAWM; SaaS tabanlı, çok kiracılı bir çerçevede çeviklik ve maliyet etkinliği sayesinde alan, taşıma ve rezervasyon yönetimini optimize eder.
Quantum AI Workspace Manager (QAWM); kapsamlı, yönetilen ve titizlikle tasarlanmış bir çalışma alanı yönetimi çözümüdür. Hizmet olarak yazılım (Software as a Service, Saas) tabanlı esnek bir çözümde alan, taşıma ve rezervasyon yönetimi genelinde organizasyonel yetenekleri geliştirerek operasyonel verimliliği artırır. Bu çözüm, dengeli bir yaklaşım sağlayarak çalışma alanı işlevleri genelinde maliyet etkinliğini ve kolaylaştırılmış operasyonları destekler. Agile mimarisi, değişen taleplere hızlı adaptasyonu kolaylaştırarak kaynak tahsisini optimize eder ve üretkenliği artırır. Çok kiracılı bir ortamda çalışan bu ürün, ölçeklenebilirlik ve esneklik sunarak çeşitli kurumsal ihtiyaçları sorunsuz bir şekilde karşılar. Süreçleri merkezileştirerek koordinasyonu ve iş birliğini teşvik eder ve elverişli bir çalışma ortamına katkıda bulunur. Ayrıca veri odaklı yaklaşımı, sürekli iyileştirme ve yenilik sağlamak için öngörülerden yararlanarak bilgiye dayalı karar almaya olanak tanır. Quantum AI WorkSpace Manager hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Doluluk Yönetimi
  • Kat Plan ve Haritaları
  • Alan Ayırma
  • Çevrimiçi Rezervasyon