15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Sanal Asistan

Sanal Asistan Yazılımı, Yapay Zekâ botlarının güçlendirilerek kullanıcılarla kişiselleştirilmiş görüşmeler gerçekleştirilmesinde ve görev veya iş süreçlerinin insan yardımı olsun veya olmasın otomatikleştirilmesinde işletmelere yardımcı olur.

İnsan kaynakları yönetimi uygulamaları grubu: İK, yan haklar, maaş bordrosu, performans ve yetenek yönetimi.
Oracle Fusion Cloud İnsan Kaynakları Yönetimi, kuruluşunuzdaki tüm insan kaynakları süreçlerini ve herkesi birbirine bağlayan eksiksiz bir bulut çözümüdür. Böylece, cihazlar arasında tutarlı bir deneyim sağlar, İK verilerinin karar verme sürecini iyileştirmesi için tek bir gerçeklik kaynağı temin eder ve hem günümüzdeki hem de gelecekteki ihtiyaçlarınızı karşılamaya yönelik olarak pazara öncülük eden yeniliklerle sizi güçlendirir. İnsan kaynakları yönetim uygulamaları seti şunları içerir: İK, yan haklar, maaş bordrosu, performans ve yetenek yönetimi. Oracle Cloud HCM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişiselleştirme
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Yapay Zeka/Makine Öğrenmesi
  • Doğal Dil İşleme
  • Süreç/İş Akışı Otomasyonu
Prime AI size and fit finder
Prime AI beden bulucu uygulamasıyla iadeleri azaltın. Giyim, iç çamaşırı, sütyen, mayo ve ayakkabı perakendecilerine, Yapay Zeka teknolojisi ile güçlendirilmiş doğru beden ve uyum bulma çözümleri sağlıyoruz. Tüm cinsiyetleri kapsar: Erkek, Kadın, Unisex, Çocuk ürünleri. İşletmeniz için özel olarak oluşturulan çözüm, %100 özelleştirilebilir, ürün veya marka sayısına dair sınırlamalar yoktur. Beden bulucu, her müşteriyi ürün ID'si ile eşleştirerek online alışveriş yapanlara doğru bedeni satın almayı kolaylaştırır. Hemen demo talep edin. Prime AI hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişiselleştirme
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Yapay Zeka/Makine Öğrenmesi
  • Doğal Dil İşleme
  • Süreç/İş Akışı Otomasyonu
İnsan benzeri müşteri destek hizmetleri sunmak için çok dilli konuşma yardımcısı yapay zeka. Ücretsiz deneme sürümü için e-posta adresinden ulaşın
assist365, uçtan uca müşteri desteği otomasyonu için yapay zeka destekli bir sohbet robotudur. Zekice tasarlanmış NLU (doğal dil anlama) ve NLP (doğal dil işleme) motoru, müşterilerinize 20’den fazla dilde insan benzeri bir deneyim sunar. Robotları; müşteri hizmetleri, SSS, anketler, randevular vb. gibi çeşitli kullanım durumlarında kullanıma sokun ve bırakın her şeyi halletsinler. assist365’in sahip olduğu ölçeklendirilebilirlik ve otomasyon, gerçek maliyetin %30’undan daha azına 7/24 müşteri hizmeti sunmanıza yardımcı olabilir. assist365 - AI-powered Virtual Assistant hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişiselleştirme
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Yapay Zeka/Makine Öğrenmesi
  • Doğal Dil İşleme
  • Süreç/İş Akışı Otomasyonu
Her zaman öğrenen ve üst düzey müşteri hizmetleri sunma konusunda sürekli daha iyi hale gelen 7/24 sanal müşteri asistanı.
Sirius, çalışanların iş akışını optimize etmek, müşterilerle yapılan konuşmalardaki işlem dönüşümlerini artırmak ve aynı zamanda keyifli bir görüşme akışı sağlamak için tasarlanmıştır. Sirius hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişiselleştirme
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Yapay Zeka/Makine Öğrenmesi
  • Doğal Dil İşleme
  • Süreç/İş Akışı Otomasyonu