1 sonuç
Zoho Expense, seyahat ve harcamaları işlemek, harcamaları kontrol etmek, iş süreçlerini özelleştirmek ve otomatikleştirmek için güçlü özellikler içerir.
Zoho Expense, iş seyahatlerini ve harcamaları uçtan uca kolaylaştırır ve otomatikleştirir. Seyahat rezervasyonundan masraf raporlama ve onayına kadar. Makbuzların masraf taleplerine dönüştürülmesi, rapor gönderme onayı ve kart mutabakatının tümü otomatikleştirilebilir. Böylece masraf raporlarını işleme süreleri, sıkıntıları ve gizli maliyetler azalır. Birden fazla onay kademesi, harcama kural ve limitleri, bütçeleme ve analizler sayesinde daha iyi harcama denetimi sağlar. Zoho Expense’i iş başında görün, ücretsiz deneme için hemen kaydolun. Zoho Expense hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Raporlama ve İstatistikler
  • Özelleştirilebilir Raporlar
  • GPS
  • Harcama İzleme