18 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Müşteri Elde Tutma Yazılımı

Müşteri Elde Tutma Yazılımı, şirketlerin müşteri yolculuklarını analiz etmesine, müşteriyi elde tutma oranını artırmak için katılım ölçümlerini ve memnuniyetini izlemesine yardımcı olur.

İşletmelerin karışıklığı azaltarak mevcut müşteri tabanından gelen geliriyi artırmasını sağlayan müşteri başarı yönetimi platformu. Akita hakkında daha fazla bilgi
Akita, 100’den fazla önde gelen hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) aracına bağlanarak müşteri verilerinizin tek bir bütünleşik görünümünü oluşturur. Akita'nın özelleştirilebilir sağlık puanlama sistemi ile bazı müşterilerinizin gözden kaçmadığından emin olun. Müşteri yolculuğunun her adımı için görevleri ve hedefleri tanımlayın. Planlanmış iş incelemeleri ve kullanıcı davranışı (iyi veya kötü) ile tetiklenen "taktik tahtaları" sayesinde müşterileri başarıyla buluşturun. Slack bildirimleri ve iki yönlü Salesforce senkronizasyonu, organizasyonun geneliyle ilgilenebilmeyi sağlar. Akita hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Verileri Yönetimi
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Katılım İzleme
  • Saklama İzleme
Mükemmel müşteri hizmetleri, daha iyi yardım masası yazılımıyla başlar. LiveAgent ile mükemmel müşteri hizmetleri sunarak daha fazla müşteri kazanın. LiveAgent hakkında daha fazla bilgi
LiveAgent, tam donanımlı bir yardım masası yazılımıdır. BMW, Yamaha, Huawei, Orange veya Forbesfone gibi şirketler, dünya çapında 150 milyon son kullanıcıyı memnun etmek için LiveAgent kullanıyor. Siz de onlara katılın ve rekabet avantajı elde edin. Kredi kartı bilgisi vermeden ve taahhütte bulunmadan 14 günlük deneme sürümüyle başlayın. LiveAgent; canlı sohbet, telefon desteği, sosyal medya entegrasyonları, destek portalı ve API dahil 170’i aşkın yardım masası özelliğine sahip zengin bir çok kanallı yardım masası yazılımıdır. LiveAgent hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Verileri Yönetimi
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Katılım İzleme
  • Saklama İzleme
Custify, B2B SaaS işletmeleri için tasarlanmıştır ve bu şirketlerin kayıplarını azaltmalarını ve müşteri yaşam boyu değerini artırmalarını sağlar.
Custify müşteri başarı platformu, B2B SaaS (hizmet olarak yazılım) işletmeleri için tasarlanmıştır ve bu şirketlerin kayıplarını azaltmalarını ve müşteri yaşam boyu değerini artırmalarını sağlar. Custify, ürün içi kullanım öngörülerinin yanı sıra CRM, destek veya faturalandırma gibi çeşitli sistemlerden otomatik olarak veri toplar ve tüm ilgili müşteri başarı KPI’larını (ana performans göstergeleri) ve müşteri etkileşimlerini anlaşılması kolay bir panoda sunar. Az müdahale gerektiren iş akışları için gelişmiş ve entegre bir otomasyon altyapısına sahiptir. Custify hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Verileri Yönetimi
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Katılım İzleme
  • Saklama İzleme
Whatfix, bağlamsal uygulama içi içerik yoluyla verimlilik ve katılımı artırmaya yönelik olarak teknolojinin benimsenmesini ve kullanıcı yetkilendirmesini destekler.
Whatfix, kurumsal işletmeler ve Fortune 500 şirketlerinin yazılımların benimsenmesini sağlamalarına, lansman süresini azaltmalarına, personel verimliliğini artırmalarına ve pozitif yazılım ROI’si elde etmelerine yardımcı olan, küresel anlamda en güvenilir Dijital Benimseme Platformlarından biridir. ABD’deki üst düzey kurumsal şirketlerden biri, özelleştirilmiş son kullanıcı eğitimi içeriğini şirket içinde geliştirmek yerine Whatfix’i kullanarak %40 daha hızlı hazırlamış ve 950.000 $ tasarruf elde etmiştir. Gartner Peer Insights puanı 4,8’dir. Dijital dönüşüm için şirket ile iletişime geçin. Whatfix hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Verileri Yönetimi
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Katılım İzleme
  • Saklama İzleme
Pushwoosh tarafından desteklenen kişiselleştirilmiş katılımla müşteri tutma oranını artırın.
Pushwoosh tarafından desteklenen etkili elde tutma stratejileri sayesinde müşteri kaybını azaltın ve müşteri yaşam süresi değerini artırın. Katılım, sadakat ve tekrar iş kazanma sağlayan kişiselleştirilmiş, çok kanallı deneyimler sunun. ✔ Hedefe yönelik yeniden katılım: Özel kampanyalarla aktif olmayan kullanıcıları geri kazanın. ✔ Kişiselleştirilmiş promosyonlar: İlgili ürün önerileriyle satışları artırın. ✔ Çok kanallı iletişim: Anlık bildirimler, e-postalar, SMS, uygulama içi mesajlar ve WhatsApp aracılığıyla müşterilerle etkileşim kurun. ✔ Müşteri sadakatini güçlendirme: Sadık müşterileri ödüllendirin ve teşvik edin. ✔ Müşteri yaşam döngüsü yönetimi: Müşteri yolculuğunun her aşamasında etkileşimleri optimize edin. ✔ İşleme geçirilebilir analizler: Elde tutma metriklerini ölçün ve kampanyaları optimize edin. Pushwoosh hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Verileri Yönetimi
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Katılım İzleme
  • Saklama İzleme
Marka savunuculuğu oluşturmak için Salesforce.com üzerinde geliştirilen bulut tabanlı bir kanal ve müşteri sadakati pazarlama ve teşvik otomasyonu uygulaması.
Apex Loyalty, Salesforce.com platformunda kurulmuş bulut tabanlı bir sadakat pazarlama ve teşvik otomasyonu uygulamasıdır. Apex Loyalty ile hem orta ölçekli hem de kurumsal seviyedeki işletmeler kanal ortakları ve B2B müşterileri ile iletişim kurarak satışlarını ve marka desteğini artırabilirler. Apex Loyalty’yi farklı kılan, kişiselleştirilmiş iş ortağı platformu, oyunlaştırma programları, müşteri ve kampanya segmentasyonu, SMS ve e-posta pazarlama otomasyonu araçları ve yerleşik ödül kataloğudur. Apex Loyalty hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Verileri Yönetimi
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Katılım İzleme
  • Saklama İzleme
EngagePackage, işletmelerin büyümesini destekleyen ve iş ROI'sini en üst düzeye çıkaran Dubai merkezli, hepsi bir arada bir müşteri bağlılığı platformudur.
EngagePackage, müşteri bağlılığını ve sadakatini artırmak isteyen işletmeler için dinamik bir çözüm sunar. Önemli özellikleri şunlardır: Birleşik müşteri profili: Hedeflenen etkileşimler için müşteri verileri toplayın. Akıllı müşteri anketi: Müşteri geri bildirimleri sayesinde öngörü kazanın ve hizmetleri geliştirin. Teşvik sadakat programı: Ödüllendirici bir sadakat programıyla müşterilerinizi tekrar sizi tercih etmeleri için teşvik edin. Otomatik pazarlama kampanyaları: Otomatik ve kişiselleştirilmiş kampanyalarla müşterilerinizle ilişkilerinizi sürdürün. Öngörülü müşteri analizi: Stratejik karar verme için müşteri verilerini kullanın. Farklı sektörler için tasarlanan EngagePackage, müşterilerin elde tutulmasını destekleyerek, referansları artırarak ve güçlü bir marka itibarı oluşturarak ROI'yi en üst düzeye çıkarmaya odaklanır. Rekabetçi pazarlarda başarılı olmak isteyen işletmeler için uygun bir araçtır. EngagePackage hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Verileri Yönetimi
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Katılım İzleme
  • Saklama İzleme