15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Müşteri Elde Tutma Yazılımı

Müşteri Elde Tutma Yazılımı, şirketlerin müşteri yolculuklarını analiz etmesine, müşteriyi elde tutma oranını artırmak için katılım ölçümlerini ve memnuniyetini izlemesine yardımcı olur.

4 sonuç

Custify, B2B SaaS işletmeleri için tasarlanmıştır ve bu şirketlerin kayıplarını azaltmalarını ve müşteri yaşam boyu değerini artırmalarını sağlar. Custify hakkında daha fazla bilgi
Custify müşteri başarı platformu, B2B SaaS (hizmet olarak yazılım) işletmeleri için tasarlanmıştır ve bu şirketlerin kayıplarını azaltmalarını ve müşteri yaşam boyu değerini artırmalarını sağlar. Custify, ürün içi kullanım öngörülerinin yanı sıra CRM, destek veya faturalandırma gibi çeşitli sistemlerden otomatik olarak veri toplar ve tüm ilgili müşteri başarı KPI’larını (ana performans göstergeleri) ve müşteri etkileşimlerini anlaşılması kolay bir panoda sunar. Az müdahale gerektiren iş akışları için gelişmiş ve entegre bir otomasyon altyapısına sahiptir. Custify hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Katılım İzleme
  • Saklama İzleme
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Müşteri Verileri Yönetimi
İşletmelerin karışıklığı azaltarak mevcut müşteri tabanından gelen geliriyi artırmasını sağlayan müşteri başarı yönetimi platformu. Akita hakkında daha fazla bilgi
Akita, 100’den fazla önde gelen hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) aracına bağlanarak müşteri verilerinizin tek bir bütünleşik görünümünü oluşturur. Akita'nın özelleştirilebilir sağlık puanlama sistemi ile bazı müşterilerinizin gözden kaçmadığından emin olun. Müşteri yolculuğunun her adımı için görevleri ve hedefleri tanımlayın. Planlanmış iş incelemeleri ve kullanıcı davranışı (iyi veya kötü) ile tetiklenen "taktik tahtaları" sayesinde müşterileri başarıyla buluşturun. Slack bildirimleri ve iki yönlü Salesforce senkronizasyonu, organizasyonun geneliyle ilgilenebilmeyi sağlar. Akita hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Katılım İzleme
  • Saklama İzleme
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Müşteri Verileri Yönetimi
Whatfix, bağlamsal uygulama içi içerik yoluyla verimlilik ve katılımı artırmaya yönelik olarak teknolojinin benimsenmesini ve kullanıcı yetkilendirmesini destekler.
Whatfix, kurumsal işletmeler ve Fortune 500 şirketlerinin yazılımların benimsenmesini sağlamalarına, lansman süresini azaltmalarına, personel verimliliğini artırmalarına ve pozitif yazılım ROI’si elde etmelerine yardımcı olan, küresel anlamda en güvenilir Dijital Benimseme Platformlarından biridir. ABD’deki üst düzey kurumsal şirketlerden biri, özelleştirilmiş son kullanıcı eğitimi içeriğini şirket içinde geliştirmek yerine Whatfix’i kullanarak %40 daha hızlı hazırlamış ve 950.000 $ tasarruf elde etmiştir. Gartner Peer Insights puanı 4,8’dir. Dijital dönüşüm için şirket ile iletişime geçin. Whatfix hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Katılım İzleme
  • Saklama İzleme
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Müşteri Verileri Yönetimi
Marka savunuculuğu oluşturmak için Salesforce.com üzerinde geliştirilen bulut tabanlı bir kanal ve müşteri sadakati pazarlama ve teşvik otomasyonu uygulaması.
Apex Loyalty, Salesforce.com platformunda kurulmuş bulut tabanlı bir sadakat pazarlama ve teşvik otomasyonu uygulamasıdır. Apex Loyalty ile hem orta ölçekli hem de kurumsal seviyedeki işletmeler kanal ortakları ve B2B müşterileri ile iletişim kurarak satışlarını ve marka desteğini artırabilirler. Apex Loyalty’yi farklı kılan, kişiselleştirilmiş iş ortağı platformu, oyunlaştırma programları, müşteri ve kampanya segmentasyonu, SMS ve e-posta pazarlama otomasyonu araçları ve yerleşik ödül kataloğudur. Apex Loyalty hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Katılım İzleme
  • Saklama İzleme
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Müşteri Verileri Yönetimi