Türkiye Yerel ürünleri göster
739 sonuç
Yönlendirme kaosu nihayet çözüldü. Kullanımı son derece kolay olan Route4Me, rotaları planlar ve bunları yerleşik navigasyon ile bir mobil uygulamaya gönderir Route4Me hakkında daha fazla bilgi
Yönlendirme kaosu nihayet çözüldü. Kullanımı son derece kolay olan Route4Me, işletmeniz için rotaları otomatik olarak planlar ve bunları yerleşik navigasyon ile bir mobil uygulamaya gönderir. Saha hizmeti, saha satışı, saha pazarlaması, saha ticareti, bölge yönetimi ve son nokta optimizasyonu gerektiren her iş için mükemmeldir. Route4Me, hem küçük hem de kurumsal işletmeler için 34.000’den fazla müşteriye dünyanın en çok kullanılan rota sıralama ve optimizasyon yazılımlarından birini sunar. Route4Me hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Tedarikçi Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Ambar Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
Manuel çalışmayı ortadan kaldırarak zaman ve paradan tasarruf edin. Kolay tedarik zinciri yönetimi, otomatik PR ve PO işleme: hepsi tek bir yazılımda. Precoro hakkında daha fazla bilgi
Precoro’da otomatik tedarik zinciri yönetimi Envanteri bütçeleyin, talep edin, onaylayın, satın alın, izleyin, tedarikçileri yönetin ve raporlayın: hepsi bir arada tedarik yazılımı. Precoro’nun kullanımı kolaydır, hızla uygulanır, NetSuite ve Quickbooks ile entegrasyon ve ücretsiz API dahil olmak üzere çok çeşitli özellikler sunar. Precoro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Tedarikçi Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Ambar Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
Birden fazla konumda kolay tedarik zinciri yönetimi, envanter, sipariş izleme, faturalama ve raporlama - üretim dahil. Megaventory hakkında daha fazla bilgi
Orta ölçekli işletmeler için çevrimiçi tedarik zinciri yönetimi, faturalama ve raporlama. Kullanıcı dostu bir arayüzün ve kapsamlı desteğin keyfini çıkarın. Dünyanın dört bir yanındaki şirketler satış ve satın alma siparişlerini, satış fiyat tekliflerini, kalan siparişleri, teslimatları, gönderileri, iadeleri birden fazla konumda ve dilde yönetir. Seri numaralarını, parti numaralarını ve son kullanma tarihlerini doğru girin. Native Magento, WooCommerce, Shopify, Quickbooks uzantıları. Başarılı tedarik zinciri yönetimi için Megaventory’yi kullanın. Megaventory hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Tedarikçi Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Ambar Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
GoRamp, şirketlerin tedarik lojistiğini verimli bir şekilde yönetmesine yardımcı olan bulut tabanlı bir tedarik zinciri yönetim yazılımıdır. GoRamp hakkında daha fazla bilgi
GoRamp, şirketlerin tedarik lojistiğini verimli bir şekilde yönetmesine yardımcı olan bulut tabanlı bir tedarik zinciri yönetim yazılımıdır. Bu kullanışlı araç; gelen kamyonların akışı hakkında gerçek zamanlı bilgi sunar, kamyonların boşaltması için yükleme ve boşaltma platformları ile kaynakları planlamaya yardımcı olur, taşıyıcılarla antrepolar ve lojistik sağlayıcıları arasında sorunsuz iletişim sağlar. GoRamp, kamyon kuyruklarını ve gecikme cezalarını azaltmaya yardımcı olur. Taşımacılık maliyetlerinden %40, operasyonel işlerden %70 tasarruf sağlar. Deneme sürümü talep edin. GoRamp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Tedarikçi Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Ambar Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
İşletmelerin tedarik süreçlerini kolaylaştırmasını, teslimatları takip etmesini, ilerlemeyi paylaşmasını ve raporlar oluşturmasını mümkün kılan bulut tabanlı çözüm. Matrak hakkında daha fazla bilgi
Matrak; üretim, inşaat ve bina ekiplerine uçtan uca tedarik zinciri görünürlüğü sunar. Küresel bir inşaat izleme ağı olan Matrak, özellikle üretimden montaja kadar ve aradaki her bir noktada malzemelerin taşınmasını ve durumlarının izlenmesini destekleyerek karmaşıklığı azaltmak amacıyla tasarlanmıştır. Matrak; daha iyi iletişim, görünürlük ve denetim olanağı sunan bulut tabanlı bir ağ platformu aracılığıyla paydaşları birbirine bağlar. Böylece zamandan ve paradan tasarruf sağlar. Matrak hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Tedarikçi Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Ambar Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
Envanter yönetimini tüm değer zinciri boyunca ürün düzeyinde izleyen RFID tabanlı envanter yönetim yazılımı. Detego hakkında daha fazla bilgi
Detego, RFID teknolojisiyle desteklenen bir perakende hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) platformudur. RFID ile operasyonel süreçleri güçlendirerek tedarik zinciri genelinde verimlilik, doğruluk ve izlenebilirlik sağlar. Fabrikaları, dağıtım merkezlerini ve depoları kapsayan Detego platformu; gelen/giden ürünleri işleme, olağan dışı ürün işleme ve paketleme gibi süreçleri otomatikleştirmek ve iyileştirmek için kullanılır. Platform, ürünleri ürün bazında takip edip yönettiğinden tedarik zincirine dair eksiksiz bir görünürlük sağlar. Detego hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Tedarikçi Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Ambar Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
Lojistik ve ilgili tedarik zinciri sorunlarını ölçmek, çözümlemek ve iyileştirmek için gerekli bilgileri ve kişileri birbirine bağlar. Tradefact hakkında daha fazla bilgi
tradefact; lojistik ve ilgili tedarik zinciri sorunlarını daha gerçek zamanlı olarak daha fazla öngörülebilirlikle ve daha zahmetsizce ölçmek, çözmek ve iyileştirmek için gerekli bilgileri ve kişileri birbirine bağlar. Tradefact hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Tedarikçi Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Ambar Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
Integrated business management solution that automates financial, customer relationship and supply chain processes.
Microsoft Dynamics is a line of integrated, adaptable business management solutions that enable your people to make important business decisions with greater confidence. Microsoft Dynamics works like and with familiar Microsoft software-easing adoption and reducing the risks inherent with implementing a new solution. These solutions automate and streamline financial, customer relationship, and supply chain processes in a way that can help you drive business success. Dynamics 365 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Tedarikçi Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Ambar Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
NetSuite ile tedarikçiler ve hammaddelerden müşterilere ve bitmiş ürünlere kadar tedarik zincirinizin kontrolünü elinize alın.
Tedarikçiden üretime ve son müşteriye kadar ürünlerin gerçek zamanlı görünürlüğü ile tedarik zincirinizin kontrolünü elinize alın. NetSuite satın alma özelliği, kullanıcıların satıcı ilişkilerini yönetmesine ve satın alımları otomatikleştirmesine olanak tanır. Talep ve tedarik planlaması, üretimin sorunsuz bir şekilde gerçekleşmesi için doğru malzeme, makine ve işgücünün doğru zamanda doğru yerde bulunmasını sağlar. Envanter yönetimi, ürün yaşam döngüsü boyunca öğelerin tam görünürlüğünü sağlar. NetSuite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Tedarikçi Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Ambar Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
Pirate Ship is free shipping software that passes through the cheapest USPS rates with no markup. Top choice for small businesses!
Get the cheapest USPS shipping rates possible with no fees! (We really mean it). Pirate Ship is the only free web-based shipping software that gives you the cheapest rates for USPS-approved postage with absolutely no markup, fees or monthly commitments. Fast and reliable shipping software built for modern small businesses. Import your ecommerce orders to quickly buy and print labels. Sign up for your free account and start shipping in minutes! Pirate Ship hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Tedarikçi Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Ambar Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
Shipping & order web app connected to 150+ carriers, marketplaces/shopping carts & more. Automate tasks & batch print labels with ease.
Shipping & order web app connected to 150+ carriers, marketplaces/shopping carts & more. Automate tasks & batch print labels with ease. ShipStation hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Tedarikçi Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Ambar Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
Streamline and optimize inventory management processes, while controlling control your supply chain with complete visibility.
Glide from order entry to final delivery with ease, securely and affordably. Fishbowl Manufacturing Edition is an integrated inventory management solution that includes ERP. With Fishbowl’s MRP, you’ll be able to track products as they move throughout your supply chain, ensuring that your operations run more smoothly, your employees are more productive, and your company is more profitable. Fishbowl hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Tedarikçi Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Ambar Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
Compare your contracted pricing, schedule pickups, prepare bills of lading, print labels, track data about your freight shipping.
If you ship LTL freight or parcel, you can use Freightview to pull all of your negotiated LTL and parcel rates into one place so it's easy to compare your options and pick the best one. Then you can schedule pickups, prepare bills of lading, print shipping labels and track your shipments from pickup to delivery. Our unified address book means you never have to type an address twice. Plus you can visualize all of your shipping data as charts, graphs, reports and spreadsheet download. Freightview hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Tedarikçi Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Ambar Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
Cin7 is a highly configurable inventory management, and order management solution with best-in-class built-in EDI and 700 integrations.
Cin7 is a highly configurable inventory management and order management solution with built-in EDI and integrations to all the popular eCommerce platforms, marketplaces, and 3PLs. It's best-in-class for all combinations of B2B and D2C sales channels, warehouses, shipping, and fulfillment. Cin7 provides exceptional automations, workflows, reports, and analysis to enable brands, retailers, and wholesalers to operate efficiently as they scale and efficiently match demand to supply. Cin7 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Tedarikçi Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Ambar Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
QuickBooks Commerce enables you to manage inventory and orders for your multichannel business and keep track of products.
QuickBooks Commerce enables you to manage inventory and orders for your multichannel business and keep track of your products as you sell and restock across multiple warehouse locations and channels. QuickBooks Commerce allows brands to automate and integrate their commerce platforms and get powerful insights into all their sales data on-demand. QuickBooks Commerce hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Tedarikçi Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Ambar Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
Efficiently manage every aspect of your supply chain with Odoo¿s fully integrated suite of user-friendly business solutions.
Synchronize operations between different companies or warehouses. Quickly create sales orders, share customers, suppliers, and products, as well as manage invoices for companies. Improve the efficiency of your purchase and inventory performance with procurement rules, depending on stock levels, logistic rules, sales orders, forecast manufacturing orders, and more. Import suppliers¿ price lists and references to make smarter decisions on promotions, quantities, and special contract conditions. Odoo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Tedarikçi Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Ambar Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
Inventory and order management for growing businesses.
Zoho Inventory is an online application that enables you to manage orders and inventory. With multi-channel selling, shipping integrations and powerful inventory control, you can now optimize your inventory and order management, right from purchase to packing, to payments. Zoho Inventory hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Tedarikçi Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Ambar Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
Everything in one system including accounting, eCommerce, inventory management, manufacturing,and POS at a fraction of the cost of ERPs
Everything in one system including accounting, eCommerce, inventory management, manufacturing, and POS at a fraction of the cost of ERPs. Manage orders from multiple channels, including eCommerce channels with automations and great integrations. Track stock levels and stock on hand value for raw materials, components, finished goods, and more. Made-to-order, assembly, manufacturing and component traceability features automatically maintain stock movements and keep accounts free of discrepancies. DEAR Systems hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Tedarikçi Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Ambar Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
The only NO Fee, NO Contract, NO Setup TMS. Over 47,833+ users. TRUE cloud TMS. The World's Most Popular TMS. Capterra's BEST RATING!
AscendTMS is the world's most popular TMS software (47,833+ active users), for Freight Brokers, 3PL's, Trucking Companies and Shippers. NO upfront fees, NO license fees, NO support fees, NO contracts. They are 100% independent and NOT affiliated with any broker, carrier, or other transportation entity. Get instant TMS access from ANY device with NO installs, NO hardware, NO setup. Compare to TMW, McLeod, Mercury Gate, Aljex and other old legacy systems. AscendTMS has Capterra's BEST RATING! AscendTMS Logistics Software hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Tedarikçi Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Ambar Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
Reliable, real-time extended ERP software with lean and agile functionality developed especially for mid-market manufacturing companies
DELMIAworks (formerly IQMS) ERP software provides discrete and process manufacturers with a single solution to manage and monitor the entire manufacturing process. The comprehensive solution allows for a modular and scalable approach while eliminating data silos. DELMIAworks increases cross department visibility and efficiently with a complete real-time manufacturing, accounting, and supply chain system that includes Quality, EDI, WMS, MRP, production/process monitoring and more. DELMIAworks hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Tedarikçi Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Ambar Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
ERPAG, küçük veya orta ölçekli şirketler için tüm iş süreçlerini kapsayan bir ERP bulut hizmetidir.
ERPAG, küçük veya orta ölçekli şirketler için tüm iş süreçlerini kapsayan bir ERP bulut hizmetidir. Gerçek zamanlı envanter ve sipariş yönetimi. Özellikler: Yeniden sipariş verme, sipariş işleme, bulut üzerinden etiket yazdırma, envanter izleme (barkod, seri, lot). Birden fazla UOM (ölçü birimi). Birden fazla depo, birden fazla para birimi, çok dilli arayüz, kompozit öğeler (BOM’lar, takım hazırlama, değişken malzemeler). Kullanıcı düzeyinde yönetim, entegre faturalandırma ve satın alma modülü, üretimi destekler. ERPAG hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Tedarikçi Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Ambar Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
Sage 100cloud is an ERP platform for growing and medium-sized distributors and manufacturers.
With more than 30 years as a market-leader, Sage 100cloud is among the most stable and feature-rich business management solutions for mid-sized manufacturers, distributors, and service businesses today. Built for security and compliance, Sage 100cloud is a trusted solution for managing complexities associated with growth. Thanks to its business objects framework, Web APIs, and Office 365 connectivity, Sage 100cloud can be easily customized to meet the unique needs of businesses. Sage 100cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Tedarikçi Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Ambar Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
Unleashed Software provides a powerful platform to accurately manage your inventory in real-time.
Unleashed Software is a powerful cloud-based platform for all your inventory management needs. Unleashed lets you easily and accurately track stock in real-time across multiple locations. Get visibility on all inventory management processes and transactions across warehouses globally. With total inventory oversight your businesses can make better, data-driven, decisions. Unleashed also integrates with multiple eCommerce software platforms to provide a holistic business solution. Unleashed hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Tedarikçi Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Ambar Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
Discover SAP S/4HANA Cloud, a complete ERP system with embedded AI and machine learning.
SAP S/4HANA Cloud is a complete enterprise resource planning (ERP) system with built-in intelligent technologies, including AI, machine learning, and advanced analytics. It helps companies adopt new business models, manage business change at speed, orchestrate internal and external resources, and use the predictive power of AI. Benefit from tight, native integration between processes, industry depth, and a consistent in-memory data model. SAP S/4HANA Cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Tedarikçi Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Ambar Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
Solutions for supply chain, EDI, and API integration, for any industry and completely scalable. Connect to any partner and any system.
Superior technology solutions for supply chain management, EDI, and API integration, for any industry and are completely and seamlessly scalable. Connect to any trading partner and any system, improving process efficiency and gaining insightful opportunities across your organization. Leverage the data both inside and outside the enterprise to accelerate time to revenue and provide your customers outstanding service. Award-winning global customer support for all our solutions. DiCentral hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Tedarikçi Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Ambar Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
Cin7 Orderhive is the ultimate automated eCommerce order management, and inventory management software for retailers and wholesalers.
Cin7 Orderhive is order, shipping, and inventory management software for online retailers and marketplace sellers. Automate, track, and manage your orders from the 16 most popular marketplaces, and 9 most popular online stores like Shopify, WooCommerce, etc. Easily set automation rules to efficiently process 10 to 1000s of orders per day including automated, integrated shipping, fulfillment, 3PLs, and drop shipping. Orderhive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Tedarikçi Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Ambar Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
Quickbase is an app building platform that will unite your supply chain management processes and improve visibility and automation.
Quickbase empowers organizations to increase agility of operationally intense processes by providing real-time visibility and automation across complex and siloed systems. Gain transparency into supplier availability, supplier lead time, purchase order accuracy, spending, and supplier scorecards with Quickbase's no-code application development platform. Use Quickbase to eliminate manual processes and gain true end-to-end transparency and benefit from higher efficiency and reduced risk. Quickbase hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Tedarikçi Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Ambar Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
Spendwise is an affordable easy-to-use online system that helps you control spending saving you time and money.
Spendwise is an affordable easy-to-use online system that helps you control spending saving you time and money. Users can create purchase orders, submit them for approval, approve or reject them, and send them directly to vendors. Users can also keep track of items and bills received from vendors. Spendwise is web-based so you don't have to install software and you can access it from anywhere. Visit our website for more information and sign up for a Free Trial and/or Demo! Spendwise hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Tedarikçi Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Ambar Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
Increase control over your small or midsize business with SAP Business one - a software designed to grow with you.
SAP Business One is designed for all your small and midsize company's needs. The application offers an affordable way to manage your entire business from accounting and financials, purchasing, inventory, sales and customer relationships, and project management, to operations and HR. SAP Business One helps you to streamline processes and gain a greater insight into your business to help drive profitable growth. Let us calculate the cost for your business today! SAP Business One hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Tedarikçi Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Ambar Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
Finale Inventory is the most adaptable & flexible inventory management system, built to support the workflows of your growing business.
Finale Inventory is an intuitive, easy-to-use cloud-based inventory management system. With more than 40 integrations to shopping carts, marketplaces, QB Online, and shipping solutions, Finale offers a robust solution for multi-channel eCommerce retailers, manufacturers, and distributors by providing robust features like purchase ordering, lot/serial tracking, stock auditing, sales order management, barcode scanning, accounting/valuation, kitting, and comprehensive reporting and analytics. Finale Inventory hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Tedarikçi Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Ambar Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
ERP made easy for Retail, Restaurant, Distribution & Enterprise businesses on the digital path helping them stay competitive
GOFRUGAL Technologies have been providing Point of Sale Software for Retail. Restaurant and Distribution businesses since 2004, in the form of complete business automation solutions paired with mobile apps and cloud solutions. Headquartered in Chennai, India, our technological footprint has grown to benefit of 25,000+ retail businesses across 50+ countries. Our key focus is on providing a great customer experience with our digital solutions GoFrugal hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Tedarikçi Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Ambar Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
Kinetic is an end-to-end ERP solution for manufacturers that need real-time access to decision-making data anytime, anywhere.
Kinetic is an end-to-end, cloud-based ERP solution developed to fit the specific needs of manufacturers in Aerospace/Defense, Automotive, Discrete, Electronics/High Tech, Fabricated Metals, Furniture/ Fixtures, Industrial Machinery, Medical Device, Metal Service Centers and Rubber/Plastics industries. Equipped with advanced BI and analytic tools, Kinetic may improve operations, reduce costs, increase sales and margins, and improve customer service. Kinetic hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Tedarikçi Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Ambar Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
Designed for retailers, wholesalers & multichannel brands, Brightpearl is a flexible, advanced inventory and order management system.
Brightpearl is a complete Retail Operating System for brands, retailers and wholesalers, that’s designed to scale with fast-growing e-commerce brands. Our platform offers flexibility to respond to rapid changes in demand with Plug & Play integrations, intuitive inventory planning and saves you hundreds of hours a year with powerful automation. Brightpearl takes care of everything after the buy button; from order management to accounting, inventory, warehouse management, returns and more. Brightpearl hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Tedarikçi Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Ambar Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
Save time & money with appointment scheduling software. Used by 50 of the Fortune 500. Book your free demo today!
Save time and money with appointment scheduling software from DaySmart Appointments. With over 10,000 locations worldwide, powers both large and small companies, including Coca-Cola, International Paper, GE, Anheuser-Busch, Campbell's Soup, Costco, Bank of America, H&R Block, Cargill, and many others. Our clients also rave about our customer service and training. We strive to provide quick responses with accurate answers for every client we serve. Sign up to see a demo today! DaySmart Appointments hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Tedarikçi Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Ambar Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
The Asite Platform is cloud-based and enables seamless collaboration across disciplines, from concept to completion and beyond.
The Asite Platform provides everyone across the construction supply chain access to key information regardless of location or device, enabling project teams to store and manage all data in one central and secure repository. The vast range of solutions Asite offers enable increased collaboration and efficiency both on the construction site and in the back-office. This results in fewer mistakes, delivering huge time and cost savings. Asite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Tedarikçi Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Ambar Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
ShipMonk is an order fulfillment company specializing in helping small to medium-sized businesses grow.
ShipMonk offers a multichannel order, inventory, and warehouse management solution that supports small to medium-sized eCommerce businesses in achieving sustainable, scalable growth. It's simple: Through our 65+ API integrations, our software syncs directly with your sales channel of choice. From there, we store, pick, pack, and ship your orders, leaving you with more time and energy to focus on expanding your business. It's how we execute our motto of "Stress Less, Grow More." ShipMonk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Tedarikçi Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Ambar Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
A Cloud-based WMS solution specifically created for 3PL warehouses who are looking to grow.
3PL Centrals flexible, enterprise-strength WMS enables 3PLs to dramatically increase their profitability throughout the length of their supply chains. Offering turnkey EDI integrations, automated small parcel packing, and shipping features, mobile barcode scanning capabilities, and a wide range of ecommerce shopping cart options, our cloud-based software provides 24/7 inventory, order, and shipping visibility worldwide. Request a demo today to optimze your warehouse. 3PL Warehouse Manager hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Tedarikçi Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Ambar Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
MapYourTag enables companies to track their assets and business operations, like cleaning services, maintenance, patrol... in ease.
MapYourTag spots your assets on a map with updated information from the asset ID tag, barcode, QR code or NFC tag. Key features -Location & status history -From a smartphone -Easy to use -Multiple users -Price, plan starts at $17/month -Setup only takes a minute -API -Free trial Get started in a minute ready to track everything like Roll-off Equipment Tool Appliance Product Maintenance Patrol Cleaning description MapYourTag hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Tedarikçi Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Ambar Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
Transportation Management System (TMS) built on the latest cloud technology that scales to meet the unique needs of every supply chain.
Kuebix, a Trimble Company, offers a transportation management system (TMS) with Freight Intelligence that enables companies to capitalize on supply chain opportunities through visibility, control & the use of predictive analytics. Kuebix TMS is a modular solution that scales to meet the unique needs of every supply chain with a broad array of Premier Applications, Integrations & Managed Service Programs. Built on the latest cloud technology, Kuebix delivers rapid implementations and a low TCO. Kuebix TMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Tedarikçi Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Ambar Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
A real-time inventory management and high-volume order fulfillment add-on solution for growth-focused businesses using QuickBooks.
Built for growing product-selling businesses using QuickBooks , Acctivate is a premium inventory management & multi-channel order fulfillment add-on that helps you focus on growth without operational limitations. Solve for QuickBooks limitations, including real-time inventory visibility, multi-warehousing, multi-channel orders, ecommerce fulfillment, EDI transaction support, barcoding, landed cost, lot and serial number traceability and more. Acctivate Inventory Management hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Tedarikçi Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Ambar Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
MyCarrier makes LTL/TL shipping simple, fast, and cost-effective.
MyCarrier empowers LTL/TL shippers to connect directly to their carriers through an intuitive web platform for all shipping needs, from checking rates and availability to quoting, dispatching, and reporting. The MyCarrier platform streamlines the shipping process, allowing shippers to capture the best rates while increasing visibility, accuracy, and trust. MyCarrierTMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Tedarikçi Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Ambar Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
Cleo's technologies provide robust monitoring features, high availability, & enhanced security to streamline data centric supply chain.
The Cleo Integration Cloud (CIC) is a highly scalable, easy-to-use platform designed to optimize your data movement ecosystem. Serving thousands of 3PL and supply chain management companies, Cleo file transfer technologies provide comprehensive integration solutions with robust monitoring features, superior reliability, and enhanced security to optimize operational processes and ensure customer SLA's. Cleo Integration Cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Tedarikçi Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Ambar Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
ShipBob is a tech-enabled 3PL(third-party logistics) company that helps businesses scale by simplifying the order fulfillment process.
ShipBob is a tech-enabled 3PL(third-party logistics) company that helps businesses scale by simplifying the order fulfillment process. With reliable fulfillment services, warehouses near your customers, and connected technology that powers our fulfillment network, we help improve transit times, shipping costs, and the delivery experience for your customers. ShipBob hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Tedarikçi Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Ambar Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
Data-centric Fourth Era ERP with Embedded AI
Focus X is an all-inclusive enterprise resource planning (ERP) system that helps you connect every aspect of your business operations. From production to supply chain, customer relationship management to inventory and human resources, it records and stores all your core business data on a centralized database. The application is more focused on the data, information and agility of the process, as well as being able to respond to a fast-moving and volatile business environment. Focus X hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Tedarikçi Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Ambar Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
SmartFreight® is the easier way to manage your shipping needs. Get a clear view of all your freight.
No two journeys are the same. But now youll always know what to expect. Get a clear view of all your freight. SmartFreight is the easier way to manage your shipping needs. Our suite of shipping solutions puts hundreds of possible transport providers and routes at your fingertips, offering total flexibility, and access to the information you need, every step of the way. SmartFreight hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Tedarikçi Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Ambar Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
Digital manufacturing insights software in the product lifecycle enables better collaboration in discrete manufacturing decisions
aPriori connects Design Engineers, Cost Experts, Sourcing/Procurement teams, and Supply Chain to collaborate, review real time insights to improve products, and optimize cost, carbon footprint and manufacturability to stay aligned with Corporate priorities and KPIs. This unique collaborative platform, combines Product Cost Management, Design for Manufacturing and Sustainability, and Supplier Collaboration capabilities to yield insights that accelerate time to market by 20%. Visit www.apriori.com aPriori hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Tedarikçi Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Ambar Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
Leading Cloud based Warehouse Management System for seamless retail supply chain management
Logiwa WMS manages warehousing and order fulfillment in wholesale, retail, e-commerce, wholesale and 3PL industries. Logiwa empowers clients to achieve the most by optimizing costs, improving customer service and reducing time-to-value. Logiwa allows retailers to sell more by synchronizing inventory and orders across multiple sales channels, save operational costs and increase margins. Logiwa WMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Tedarikçi Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Ambar Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
Experts in Infor SyteLine/CloudSuite Industrial for 30+ years, LogicData assists manufacturers in achieving their operational success.
The ultimate in deep manufacturing functionality for the complex, mid-market manufacturer, Infor's CloudSuite Industrial (SyteLine) provides you with end-to-end functionality to manage all aspects of your enterprise. This is a mixed mode manufacturing product that can simultaneously handle discrete, process, build to order, build to stock and project style manufacturing. And with LogicDatas 30+ years of experience working exclusively with SyteLine, we will help ensure your success. SyteLine hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Tedarikçi Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Ambar Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
Hybrent medical purchasing, inventory management and invoicing software integrates with most AP and clinical applications.
Hybrent healthcare supply chain software brings a low-cost, cloud-based procurement and inventory management system to ASCs, physician clinics, and post acute care organizations (LTC/SNF). One portal offers shopping, order automation, approvals, order tracking & confirmations, e-receive, invoice matching, contract management, AP and clinical integrations, reporting and more. Available for desktops, tablets and mobile devices. Read customer success stories on our website and request a demo today. Hybrent hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Tedarikçi Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Ambar Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
Acumatica Distribution Edition, with its consumption-based licensing model, links your business processes to your supply chain.
Acumatica Distribution Edition links your business processes to your supply chain. Its consumption-based licensing model makes it possible to extend the system to others in your supply chain—suppliers , customers, remote sales reps, etc.—without paying additional user fees. Thrive in the digital economy while reaping the benefits of extensive connection, open APIs for third-party app integrations, and real-time data available anytime, anywhere, on any device. Acumatica Cloud ERP hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Tedarikçi Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Ambar Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi