15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Tedarik Zinciri Yönetimi Yazılımları

Tedarik Zinciri Yönetimi Yazılımları hammaddeden tamamlanmış ürünlerin tüketiciye teslimine kadar olan süreçlerin akışını otomatikleştirir. Bu uygulamalar, planlama ve tahmin araçları ile birlikte organizasyon çapında sipariş işleme, nakliye ve depo yönetimine imkân verir. Tedarik Zinciri Yönetimi Yazılımları bu önemli verilerin birden fazla konumda ve bir kuruluş genelinde dağıtımı ve senkronizasyonu yoluyla verimli çalışmayı sağlar. Tedarik Zinciri Yönetimi Yazılımları Envanter Yönetim Sistemi ile ilişkilidir.

Türkiye Yerel ürünleri göster

37 sonuç

Cosmic Frog; maliyet, hizmet ve risk analiziyle tedarik zincirlerini optimize ederek hızlı ve veriye dayalı karar almayı sağlayan bulut tabanlı bir çözümdür. Cosmic Frog hakkında daha fazla bilgi
Optilogic tarafından geliştirilen Cosmic Frog; maliyet, hizmet ve risk analiziyle ağ verimliliğini optimize eden, hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) tabanlı bir tedarik zinciri tasarım platformudur. Akıllı yatırım sahası analizi, simülasyon modelleme ve risk derecelendirme gibi özelliklerle yöneticilerin varsayımsal senaryoları incelemesini ve en uygun tedarik zinciri yapılandırmalarını belirlemesini sağlar. Cosmic Frog, hiper ölçeklendirmeye, aynı anda birden fazla senaryo yürütmeye olanak tanıyarak tedarik zinciri dayanıklılığı için sağlam, veriye dayalı kararlar almayı destekler. Cosmic Frog hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sipariş Karşılama
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • Satış ve Operasyon Planlama
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
MyTower, TMS rotası ve denizaşırı, GTM menşe yönetimi, ihracat kontrolü ve daha fazlası gibi bulut tabanlı TMS ve GTM çözümleri sunuyor. MyTower hakkında daha fazla bilgi
MyTower, TMS rotası ve denizaşırı, GTM menşe yönetimi, ihracat kontrolü ve daha fazlası gibi bulut tabanlı TMS ve GTM çözümleri sunuyor. Tedarik zinciri düzenlemelerinin giderek daha sıkılaştığı bir dünyada, yönetmelik ve nakliye süreçlerinin yalnızca otomatikleştirildiği ve birleştirildiği değil, aynı zamanda çevre dostu olduğu bir gelecek hayal ediyor. MyTower'da, ekonomik olarak verimli bir tedarik zincirinin çevresel açıdan sorumlu olabileceğine inanıyor. Hedefi, şirketleri sürdürülebilir bir geleceğe doğru yönlendirmektir. MyTower hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sipariş Karşılama
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • Satış ve Operasyon Planlama
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
NetSuite ile tedarikçiler ve hammaddelerden müşterilere ve bitmiş ürünlere kadar tedarik zincirinizin kontrolünü elinize alın.
Tedarikçiden üretime ve son müşteriye kadar ürünlerin gerçek zamanlı görünürlüğü ile tedarik zincirinizin kontrolünü elinize alın. NetSuite satın alma özelliği, kullanıcıların satıcı ilişkilerini yönetmesine ve satın alımları otomatikleştirmesine olanak tanır. Talep ve tedarik planlaması, üretimin sorunsuz bir şekilde gerçekleşmesi için doğru malzeme, makine ve işgücünün doğru zamanda doğru yerde bulunmasını sağlar. Envanter yönetimi, ürün yaşam döngüsü boyunca öğelerin tam görünürlüğünü sağlar. NetSuite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sipariş Karşılama
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • Satış ve Operasyon Planlama
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
Yönlendirme kaosu nihayet çözüldü. Kullanımı son derece kolay olan Route4Me, rotaları planlar ve bunları yerleşik navigasyon ile bir mobil uygulamaya gönderir
Yönlendirme kaosu nihayet çözüldü. Kullanımı son derece kolay olan Route4Me, işletmeniz için rotaları otomatik olarak planlar ve bunları yerleşik navigasyon ile bir mobil uygulamaya gönderir. Saha hizmeti, saha satışı, saha pazarlaması, saha ticareti, bölge yönetimi ve son nokta optimizasyonu gerektiren her iş için mükemmeldir. Route4Me, hem küçük hem de kurumsal işletmeler için 34.000’den fazla müşteriye dünyanın en çok kullanılan rota sıralama ve optimizasyon yazılımlarından birini sunar. Route4Me hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sipariş Karşılama
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • Satış ve Operasyon Planlama
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
ERPAG, küçük veya orta ölçekli şirketler için tüm iş süreçlerini kapsayan bir ERP bulut hizmetidir.
ERPAG, küçük veya orta ölçekli şirketler için tüm iş süreçlerini kapsayan bir ERP bulut hizmetidir. Gerçek zamanlı envanter ve sipariş yönetimi. Özellikler: Yeniden sipariş verme, sipariş işleme, bulut üzerinden etiket yazdırma, envanter izleme (barkod, seri, lot). Birden fazla UOM (ölçü birimi). Birden fazla depo, birden fazla para birimi, çok dilli arayüz, kompozit öğeler (BOM’lar, takım hazırlama, değişken malzemeler). Kullanıcı düzeyinde yönetim, entegre faturalandırma ve satın alma modülü, üretimi destekler. ERPAG hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sipariş Karşılama
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • Satış ve Operasyon Planlama
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
Manuel çalışmayı ortadan kaldırarak zaman ve paradan tasarruf edin. Kolay tedarik zinciri yönetimi, otomatik PR ve PO işleme: hepsi tek bir yazılımda.
Precoro’da otomatik tedarik zinciri yönetimi Envanteri bütçeleyin, talep edin, onaylayın, satın alın, izleyin, tedarikçileri yönetin ve raporlayın: hepsi bir arada tedarik yazılımı. Precoro’nun kullanımı kolaydır, hızla uygulanır, NetSuite ve Quickbooks ile entegrasyon ve ücretsiz API dahil olmak üzere çok çeşitli özellikler sunar. Precoro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sipariş Karşılama
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • Satış ve Operasyon Planlama
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
İşletmelerin kârlılığını artırmaya yönelik akıllı ve basit harcama yönetimi. Procurify ile tek bir platformdan talep edin, onaylayın, teslim alın ve ödeme yapın.
Satın alma sürecini hızlandırın ve ekiplerin ihtiyaç duydukları şeyi, ihtiyaç duydukları anda, darboğazlar olmadan satın almalarını sağlayın. Procurify platformu, tüm satın alma ve harcama yönetimi ihtiyaçlarını, mevcut muhasebe sistemleriyle tam entegre olan kullanımı kolay tek bir platformda bir araya getirir. Tedarikten ödemeye kadar kapsamlı iş akışları, üç yönlü eşleştirme ve özel onaylarla operasyonel verimliliği en üst düzeye çıkarın, harcama görünürlüğünü ve kontrolünü artırın. Procurify hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sipariş Karşılama
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • Satış ve Operasyon Planlama
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
Birden fazla konumda kolay tedarik zinciri yönetimi, envanter, sipariş izleme, faturalama ve raporlama - üretim dahil.
Orta ölçekli işletmeler için çevrimiçi tedarik zinciri yönetimi, faturalama ve raporlama. Kullanıcı dostu bir arayüzün ve kapsamlı desteğin keyfini çıkarın. Dünyanın dört bir yanındaki şirketler satış ve satın alma siparişlerini, satış fiyat tekliflerini, kalan siparişleri, teslimatları, gönderileri, iadeleri birden fazla konumda ve dilde yönetir. Seri numaralarını, parti numaralarını ve son kullanma tarihlerini doğru girin. Native Magento, WooCommerce, Shopify, Quickbooks uzantıları. Başarılı tedarik zinciri yönetimi için Megaventory’yi kullanın. Megaventory hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sipariş Karşılama
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • Satış ve Operasyon Planlama
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
eLogii, rota planlama ve optimizasyonu için önde gelen bulut tabanlı teslimat yönetimi yazılım çözümüdür.
eLogii, rota planlama ve optimizasyonu için önde gelen bulut tabanlı teslimat yönetimi platformudur. eLogii, perakende ve dağıtım, e-ticaret, gıda teslimatı, lojistik, posta ve kurye, saha hizmeti, sağlık hizmetleri ve eczacılık gibi çeşitli sektörlerdeki her boyutta işletmeyi destekler. eLogii’nin yazılım çözümü, Unimasters Logistics ve Caldic North America gibi büyük kurumsal işletmeler dahil Avrupa, Kuzey Amerika ve Afrika’da küresel bir müşteri tabanın güvenini kazanmıştır. eLogii hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sipariş Karşılama
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • Satış ve Operasyon Planlama
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
İş açısından kritik ticari belgelerin manuel olarak işlenmesini ortadan kaldırmak için amaca yönelik otomasyon çözümleri.
Conexiom, satın alma siparişleri, faturalar, gelişmiş sevkiyat bildirimleri ve siz ile müşterileriniz arasında alınıp verilen diğer temel ticari belgeler için tam otomatik, amaca yönelik bir çözümdür. Conexiom otomasyon çözümleri, karmaşık ve yapılandırılmamış verileri %100 doğru temassız işlemlere dönüştürerek verimliliği, hızı ve doğruluğu artırır, karlılığı yükseltir, ROI (yatırım getirisi) sağlar ve müşteri deneyimini yükseltir. Conexiom hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sipariş Karşılama
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • Satış ve Operasyon Planlama
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
Logitude World, taşımacılık şirketlerine ilk gerçek SaaS (hizmet olarak yazılım) taşımacılık hizmetleri yazılım çözümünü sunuyor.
Logitude World, taşımacılık şirketlerine ilk gerçek SaaS (hizmet olarak yazılım) taşımacılık hizmetleri yazılım çözümünü sunuyor. Logitude’un bulut çözümü, tam yük taşıma yaşam döngüsünü kapsayan optimum işlevsellik için en yeni yük yönetimi yazılımını kapsamaktadır. Kullanımı kolay sistem, çeşitli taşımacılık hizmetleri yazılım modüllerinden oluşmaktadır. Ayrıca, taşımacılık düzenleme sistemi, önceden tanımlanmış sorguların herhangi biri aracılığıyla doğrudan bir sevkiyat üzerinde çalışmayı sağlar. Logitude World hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sipariş Karşılama
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • Satış ve Operasyon Planlama
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
Easy4Pro, dünyanın dört bir yanındaki gönderici ve taşıyıcıları birbirine bağlayarak acil nakliyatı kolay ve şeffaf hale getiren dijital bir platformdur (taşıma yönetimi sistemi, TMS).
Acil nakliyatı normal nakliyat kadar verimli hale getirin. İşletmeler için lojistik operasyonlarını basitleştiren lojistik yönetimi platformu. Gerçek zamanlı görünürlük, gelişmiş planlama, iş birliğine dayalı iletişim ve özelleştirilmiş raporlama sunar. Easy4Pro verimliliği artırır, maliyetleri azaltır ve müşteri memnuniyetini artırır. Bu lojistik tedarik yazılımı, doğru pazar bilgileri sağlarken büyük kuruluşların süreçlerini basitleştirmek ve maliyet tasarrufu sağlamak için tasarlanmıştır. Easy4Pro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sipariş Karşılama
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • Satış ve Operasyon Planlama
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
Nakliyecilerin verimliliği artırması, müşteri hizmetlerini iyileştirmesi ve nakliye maliyetlerini azaltması için açık deniz taşımacılık yönetim sistemi.
Açık deniz taşımacılığı için önde gelen konteyner taşımacılığı platformu olarak BuyCo, büyük miktarda konteyneri yöneten ihracatçı ve ithalatçılar için tasarlanmıştır. BuyCo günlük nakliye işlemlerini basitleştirir, güvenli hale getirir ve otomatikleştirir. İş birliği platformu, operasyonları kolaylaştırmak, tüm taraflara tam görünürlük sağlamak ve nakliye maliyetlerini azaltmak için tedarik zinciri üyelerini merkezileştirir. BuyCo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sipariş Karşılama
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • Satış ve Operasyon Planlama
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
Türkiye Yerel ürün
Promena, tedarikçi tabanı yönetimi, e-kaynaklandırma, e-satın alma ve harcama analizi modülleri sunar.
Promena, tedarikçi tabanı yönetimi, e-kaynaklandırma, e-satın alma ve harcama analizi modülleri dahil tedarik süreçleri için SaaS (hizmet olarak yazılım) tabanlı çözümler sunar. Promena’nın sezgisel ve modern UX/UI tasarımından faydalanarak tedarik sürecinizi dönüştürün, rekabet, şeffaflık ve verimlilik sağlayın. Yazılım, Türkiye'nin en büyük merkezi tedarik şirketi tarafından yıllar süren satın alma bilgi birikimi ve deneyimi temel alınarak tasarlanmış ve oluşturulmuştur. Promena hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sipariş Karşılama
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • Satış ve Operasyon Planlama
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
İşletmelerin üretim süreçleri ve depolar genelinde denetimleri kolaylaştırmasına yardımcı olan kalite ve sürdürülebilirlik ağı platformu.
Inspectorio, dinamik ve risk tabanlı kalite ve uyumluluk programları oluşturmaya odaklanan bulut tabanlı bir hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) çözümüdür. Birbirine bağlı, sürdürülebilir ve şeffaf bir tedarik zinciri oluşturmayı amaçlar. Inspectorio’nun yapay zeka özellikleri markalara, perakendecilere ve satıcılara yüksek riskli alanları tahmin etme ve tedarik zinciri genelinde risk tabanlı müdahaleleri otomatikleştirme araçları sağlar. Inspectorio hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sipariş Karşılama
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • Satış ve Operasyon Planlama
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
Taşıyıcılar için ideal bir navlun yönetimi yazılımı: hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS). Şirketinizin tedarik zincirini tam olarak yönetmek için üçüncü taraf sipariş işlevi.
Sevkiyatçılar için navlun yönetimi yazılımı: hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS). Gönderilerin farklı taşıyıcı portallarında veya e-postalar üzerinden takip edilmesi gerekmez. Tüm nakliye bilgileri, fiyat tabloları, fiyat ve transit süresi karşılaştırması, CO2 emisyon hesabı, izleme, navlun belgeleri, istatistikler ve bildirimler tek bir bulut tabanlı akıllı yazılımda (web ve mobil uygulama) buluştu. Tak ve çalıştır özellikli taşıyıcı entegrasyonları sayesinde birlikte çalışmak istediğiniz halihazırdaki tüm taşıyıcıları seçilebilir ve gelecekteki ihtiyaçlara göre yenilerini ekleyebilirsiniz. Kullanımı şaşırtıcı derecede kolay. Cargoson hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sipariş Karşılama
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • Satış ve Operasyon Planlama
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
GoRamp, şirketlerin tedarik lojistiğini verimli bir şekilde yönetmesine yardımcı olan bulut tabanlı bir tedarik zinciri yönetim yazılımıdır.
GoRamp, şirketlerin tedarik lojistiğini verimli bir şekilde yönetmesine yardımcı olan bulut tabanlı bir tedarik zinciri yönetim yazılımıdır. Bu kullanışlı araç; gelen kamyonların akışı hakkında gerçek zamanlı bilgi sunar, kamyonların boşaltması için yükleme ve boşaltma platformları ile kaynakları planlamaya yardımcı olur, taşıyıcılarla antrepolar ve lojistik sağlayıcıları arasında sorunsuz iletişim sağlar. GoRamp, kamyon kuyruklarını ve gecikme cezalarını azaltmaya yardımcı olur. Taşımacılık maliyetlerinden %40, operasyonel işlerden %70 tasarruf sağlar. Deneme sürümü talep edin. GoRamp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sipariş Karşılama
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • Satış ve Operasyon Planlama
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
Talep planlama, tahminleme ve envanter optimizasyonu çözümleri için Tedarik Zinciri Yönetimi uygulamaları seti.
Smart Software, talep planlama, envanter optimizasyonu ve tedarik zinciri analizi için entegre Tedarik Zinciri Yönetim uygulamaları seti olan Smart IP&O’yu sunar. Güçlü envanter ve tahmin modellemeye sahip kullanımı kolay, ölçeklenmesi kolay, iş birliği yapılması kolay tek bir ortam sağlar. “Bir kez uygula, hepsi için uygula” yaklaşımı, başlangıçta tekil bir ihtiyaçlar grubunu ele alabileceğiniz ve hazır olduğunuzda ek uygulama maliyeti olmadan yeni uygulamalar ekleyebileceğiniz anlamına gelir. Smart IP&O hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sipariş Karşılama
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • Satış ve Operasyon Planlama
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
Perakende kanallarınızda daha fazla ve daha yüksek marjla satış yapın. Operasyonel süreçlerinizi yönetmek için Gofact yazılımını kullanın. Kullanımı kolay.
GoFact bir tedarik zinciri yönetim aracıdır ve moda, ayakkabı, aksesuar, iç çamaşırı vb. için karmaşık ürün hiyerarşilerini işler. GoFact bir hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) çözümüdür ve işletmeyi şunlar için optimize eder: - Daha yüksek satış oranı - Daha fazla brüt marj - Daha az envanter - GoFact’i kullananlar: Perakendeciler, toptancılar ve internet kullanıcıları. GoFact hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sipariş Karşılama
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • Satış ve Operasyon Planlama
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
Intuendi, uygun fiyatlı ve kullanımı kolay bir araçla stok açığını ve stok fazlasını azaltarak siparişlerin yönetimini basitleştirir.
Intuendi, stok açığını ve stok fazlasını azaltırken satışları artırmak için geliştirilmiş önemli bir Tedarik Zinciri Yönetimi bulut çözümüdür. Uygun fiyatlı ve kullanımı kolay olan Intuendi, tahmin hatalarını %82'ye kadar azaltır ve siparişlerin yönetim sürecini 6 kata kadar hızlandırır. Küçük ve orta ölçekli şirketler için tasarlanan ve yapay zeka ile desteklenen Intuendi, otomatik öneriler vererek doğru ürünlerden doğru zamanda, doğru yerde doğru miktarda stok tutma konusunda güven verir. INTUENDI hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sipariş Karşılama
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • Satış ve Operasyon Planlama
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
İşletmelerin tedarik süreçlerini kolaylaştırmasını, teslimatları takip etmesini, ilerlemeyi paylaşmasını ve raporlar oluşturmasını mümkün kılan bulut tabanlı çözüm.
Matrak; üretim, inşaat ve bina ekiplerine uçtan uca tedarik zinciri görünürlüğü sunar. Küresel bir inşaat izleme ağı olan Matrak, özellikle üretimden montaja kadar ve aradaki her bir noktada malzemelerin taşınmasını ve durumlarının izlenmesini destekleyerek karmaşıklığı azaltmak amacıyla tasarlanmıştır. Matrak; daha iyi iletişim, görünürlük ve denetim olanağı sunan bulut tabanlı bir ağ platformu aracılığıyla paydaşları birbirine bağlar. Böylece zamandan ve paradan tasarruf sağlar. Matrak hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sipariş Karşılama
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • Satış ve Operasyon Planlama
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
Suppeco, sürdürülebilir bir ekosistem ve tedarik zinciri için hizmet mükemmelliğini destekleyen müşteri-tedarikçi ilişkilerinden yararlanır.
Sektörün önde gelenleri tarafından güvenilen Suppeco, her sektördeki kuruluşların değer yaratma, inovasyon ve büyüme için sonsuz sayıda hedeflenmiş fırsatı yönlendirmelerini sağlayan işbirliğine dayalı bir ilişki platformudur. Suppeco, dağıtılmış çok partili ekipler arasında geniş ölçekte işbirliği için rakipsiz bir sürtünmesiz ortam sağlar. Bulut tabanlı bir SaaS platformu olan Suppeco, şirketlerin dış ekosistemleri ve tedarik zincirleri ile ilişkilerini başarılı bir şekilde yönetmelerini ve optimize etmelerini sağlar. Suppeco hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sipariş Karşılama
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • Satış ve Operasyon Planlama
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
Logifly, işletmelerin operasyonlarını kolaylaştırmalarına ve maliyetleri azaltmalarına yardımcı olan bir lojistik yönetimi yazılım çözümüdür.
Logifly, sizinki gibi işletmelerin lojistik operasyonlarını kolaylaştırmalarına ve maliyetleri azaltırken verimliliği artırmalarına yardımcı olmak için tasarlanmış önde gelen lojistik yönetimi yazılım çözümüdür. Platform, tedarik zinciri operasyonlarınız üzerinde tam görünürlük ve kontrol sağlamak için gerçek zamanlı izleme, rota optimizasyonu, envanter yönetimi, sipariş yönetimi ve analiz gibi bir dizi özellik sunar. LOGIFLY hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sipariş Karşılama
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • Satış ve Operasyon Planlama
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
Prime Penguin, 50'den fazla entegrasyon ve 95'ten fazla sipariş karşılama konumu ile e-ticaret lojistiği için açık bir ekosistemdir. Tıklayın ve bağlanın.
Prime Penguin, lojistik operasyonlarını her yönüyle basitleştirip düzenleyerek işinizi büyütmeye daha fazla zaman ayırmanızı sağlar. Neden Prime Penguin? Verimli zaman kullanımı: Prime Penguin lojistiği basitleştirir ve otomatikleştirir. Eyleme geçirilebilir öngörüler: Veri odaklı öngörülere erişim sağlayın. Hata azaltma: Kolaylaştırılmış operasyonlar ve otomasyon. Ölçeklenebilirlik: Platform, işinizle birlikte büyür. Güvenilirlik: Güvenilir lojistik yönetimi için Prime Penguin'e güvenin. Prime Penguin hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sipariş Karşılama
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • Satış ve Operasyon Planlama
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
Planlamadan son teslimat aşamasına kadar tüm sipariş yaşam döngüsü boyunca daha fazla görünürlük, ağ koordinasyonu ve optimizasyon elde edin.
Bir Kinaxis şirketi olan MPO (çok taraflı düzenleme), tedarik zinciri düzenlemesi için küresel bir bulut platformudur. Dinamik, çok taraflı ağlarda siparişleri, envanteri ve taşımayı optimize etmek için tam görünürlük, otomasyon ve bilgi elde edin. MPO, çeşitli marka sahiplerinin, nakliyecilerin ve lojistik hizmeti sağlayıcılarının tedarik zincirlerindeki artan karmaşıklıkla ilgilenmelerine yardımcı olarak daha esnek, çevik, uygun maliyetli, uyumlu ve sürdürülebilir hale gelmelerini sağlar. MPO hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sipariş Karşılama
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • Satış ve Operasyon Planlama
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Raporlama/Analiz