15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Tedarik Zinciri Yönetimi Yazılımları

Tedarik Zinciri Yönetimi Yazılımları hammaddeden tamamlanmış ürünlerin tüketiciye teslimine kadar olan süreçlerin akışını otomatikleştirir. Bu uygulamalar, planlama ve tahmin araçları ile birlikte organizasyon çapında sipariş işleme, nakliye ve depo yönetimine imkân verir. Tedarik Zinciri Yönetimi Yazılımları bu önemli verilerin birden fazla konumda ve bir kuruluş genelinde dağıtımı ve senkronizasyonu yoluyla verimli çalışmayı sağlar. Tedarik Zinciri Yönetimi Yazılımları Envanter Yönetim Sistemi ile ilişkilidir.

Öne çıkarılan yazılımlar

En çok inceleme alan yazılımlar

Tedarik Zinciri Yönetimi Yazılımları kategorisinde kullanıcılarımın en çok inceleme bıraktığı ürünleri keşfedin

Türkiye Yerel ürünleri göster
31 sonuç
Easy4Pro, dünyanın dört bir yanındaki gönderici ve taşıyıcıları birbirine bağlayarak acil nakliyatı kolay ve şeffaf hale getiren dijital bir platformdur (taşıma yönetimi sistemi, TMS). Easy4Pro hakkında daha fazla bilgi
Acil nakliyatı normal nakliyat kadar verimli hale getirin. İşletmeler için lojistik operasyonlarını basitleştiren lojistik yönetimi platformu. Gerçek zamanlı görünürlük, gelişmiş planlama, iş birliğine dayalı iletişim ve özelleştirilmiş raporlama sunar. Easy4Pro verimliliği artırır, maliyetleri azaltır ve müşteri memnuniyetini artırır. Bu lojistik tedarik yazılımı, doğru pazar bilgileri sağlarken büyük kuruluşların süreçlerini basitleştirmek ve maliyet tasarrufu sağlamak için tasarlanmıştır. Easy4Pro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sipariş Karşılama
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • Satış ve Operasyon Planlama
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Envanter İzleme
  • Raporlama/Analiz
GoRamp, şirketlerin tedarik lojistiğini verimli bir şekilde yönetmesine yardımcı olan bulut tabanlı bir tedarik zinciri yönetim yazılımıdır. GoRamp hakkında daha fazla bilgi
GoRamp, şirketlerin tedarik lojistiğini verimli bir şekilde yönetmesine yardımcı olan bulut tabanlı bir tedarik zinciri yönetim yazılımıdır. Bu kullanışlı araç; gelen kamyonların akışı hakkında gerçek zamanlı bilgi sunar, kamyonların boşaltması için yükleme ve boşaltma platformları ile kaynakları planlamaya yardımcı olur, taşıyıcılarla antrepolar ve lojistik sağlayıcıları arasında sorunsuz iletişim sağlar. GoRamp, kamyon kuyruklarını ve gecikme cezalarını azaltmaya yardımcı olur. Taşımacılık maliyetlerinden %40, operasyonel işlerden %70 tasarruf sağlar. Deneme sürümü talep edin. GoRamp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sipariş Karşılama
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • Satış ve Operasyon Planlama
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Envanter İzleme
  • Raporlama/Analiz
Logifly, işletmelerin operasyonlarını kolaylaştırmalarına ve maliyetleri azaltmalarına yardımcı olan bir lojistik yönetimi yazılım çözümüdür. LOGIFLY hakkında daha fazla bilgi
Logifly, sizinki gibi işletmelerin lojistik operasyonlarını kolaylaştırmalarına ve maliyetleri azaltırken verimliliği artırmalarına yardımcı olmak için tasarlanmış önde gelen lojistik yönetimi yazılım çözümüdür. Platform, tedarik zinciri operasyonlarınız üzerinde tam görünürlük ve kontrol sağlamak için gerçek zamanlı izleme, rota optimizasyonu, envanter yönetimi, sipariş yönetimi ve analiz gibi bir dizi özellik sunar. LOGIFLY hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sipariş Karşılama
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • Satış ve Operasyon Planlama
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Envanter İzleme
  • Raporlama/Analiz
Üretimde sorunsuz optimizasyon için çok yönlü bir çözüm olan Checkmate ile planlama ve programlamada yapay zeka devrimini deneyimleyin. Checkmate hakkında daha fazla bilgi
Geleneksel üretim planlama araçlarının yol açtığı kısıtlamalardan ve hayal kırıklıklarından bıktınız mı? Aradığınız çözüm burada. Checkmate, planlama ve programlama yaklaşımınızı yeniden tanımlayabilir. Checkmate, üretim planlama ve programlamaya yeni bir standart getirmiştir. Modüler araç kiti, her büyüklük veya karmaşıklıktaki planlama sorunlarının ve optimizasyon zorluklarının üstesinden gelmek için yapay zekayı kullanırken, aynı zamanda kullanıcı deneyimine ve planlama kolaylığına öncelik verir. Checkmate hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sipariş Karşılama
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • Satış ve Operasyon Planlama
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Envanter İzleme
  • Raporlama/Analiz
NetSuite ile tedarikçiler ve hammaddelerden müşterilere ve bitmiş ürünlere kadar tedarik zincirinizin kontrolünü elinize alın.
Tedarikçiden üretime ve son müşteriye kadar ürünlerin gerçek zamanlı görünürlüğü ile tedarik zincirinizin kontrolünü elinize alın. NetSuite satın alma özelliği, kullanıcıların satıcı ilişkilerini yönetmesine ve satın alımları otomatikleştirmesine olanak tanır. Talep ve tedarik planlaması, üretimin sorunsuz bir şekilde gerçekleşmesi için doğru malzeme, makine ve işgücünün doğru zamanda doğru yerde bulunmasını sağlar. Envanter yönetimi, ürün yaşam döngüsü boyunca öğelerin tam görünürlüğünü sağlar. NetSuite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sipariş Karşılama
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • Satış ve Operasyon Planlama
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Envanter İzleme
  • Raporlama/Analiz
Yönlendirme kaosu nihayet çözüldü. Kullanımı son derece kolay olan Route4Me, rotaları planlar ve bunları yerleşik navigasyon ile bir mobil uygulamaya gönderir
Yönlendirme kaosu nihayet çözüldü. Kullanımı son derece kolay olan Route4Me, işletmeniz için rotaları otomatik olarak planlar ve bunları yerleşik navigasyon ile bir mobil uygulamaya gönderir. Saha hizmeti, saha satışı, saha pazarlaması, saha ticareti, bölge yönetimi ve son nokta optimizasyonu gerektiren her iş için mükemmeldir. Route4Me, hem küçük hem de kurumsal işletmeler için 34.000’den fazla müşteriye dünyanın en çok kullanılan rota sıralama ve optimizasyon yazılımlarından birini sunar. Route4Me hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sipariş Karşılama
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • Satış ve Operasyon Planlama
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Envanter İzleme
  • Raporlama/Analiz
ERPAG, küçük veya orta ölçekli şirketler için tüm iş süreçlerini kapsayan bir ERP bulut hizmetidir.
ERPAG, küçük veya orta ölçekli şirketler için tüm iş süreçlerini kapsayan bir ERP bulut hizmetidir. Gerçek zamanlı envanter ve sipariş yönetimi. Özellikler: Yeniden sipariş verme, sipariş işleme, bulut üzerinden etiket yazdırma, envanter izleme (barkod, seri, lot). Birden fazla UOM (ölçü birimi). Birden fazla depo, birden fazla para birimi, çok dilli arayüz, kompozit öğeler (BOM’lar, takım hazırlama, değişken malzemeler). Kullanıcı düzeyinde yönetim, entegre faturalandırma ve satın alma modülü, üretimi destekler. ERPAG hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sipariş Karşılama
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • Satış ve Operasyon Planlama
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Envanter İzleme
  • Raporlama/Analiz
Manuel çalışmayı ortadan kaldırarak zaman ve paradan tasarruf edin. Kolay tedarik zinciri yönetimi, otomatik PR ve PO işleme: hepsi tek bir yazılımda.
Precoro’da otomatik tedarik zinciri yönetimi Envanteri bütçeleyin, talep edin, onaylayın, satın alın, izleyin, tedarikçileri yönetin ve raporlayın: hepsi bir arada tedarik yazılımı. Precoro’nun kullanımı kolaydır, hızla uygulanır, NetSuite ve Quickbooks ile entegrasyon ve ücretsiz API dahil olmak üzere çok çeşitli özellikler sunar. Precoro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sipariş Karşılama
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • Satış ve Operasyon Planlama
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Envanter İzleme
  • Raporlama/Analiz
İşletmelerin kârlılığını artırmaya yönelik akıllı ve basit harcama yönetimi. Procurify ile tek bir platformdan talep edin, onaylayın, teslim alın ve ödeme yapın.
Satın alma sürecini hızlandırın ve ekiplerin ihtiyaç duydukları şeyi, ihtiyaç duydukları anda, darboğazlar olmadan satın almalarını sağlayın. Procurify platformu, tüm satın alma ve harcama yönetimi ihtiyaçlarını, mevcut muhasebe sistemleriyle tam entegre olan kullanımı kolay tek bir platformda bir araya getirir. Tedarikten ödemeye kadar kapsamlı iş akışları, üç yönlü eşleştirme ve özel onaylarla operasyonel verimliliği en üst düzeye çıkarın, harcama görünürlüğünü ve kontrolünü artırın. Procurify hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sipariş Karşılama
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • Satış ve Operasyon Planlama
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Envanter İzleme
  • Raporlama/Analiz
Birden fazla konumda kolay tedarik zinciri yönetimi, envanter, sipariş izleme, faturalama ve raporlama - üretim dahil.
Orta ölçekli işletmeler için çevrimiçi tedarik zinciri yönetimi, faturalama ve raporlama. Kullanıcı dostu bir arayüzün ve kapsamlı desteğin keyfini çıkarın. Dünyanın dört bir yanındaki şirketler satış ve satın alma siparişlerini, satış fiyat tekliflerini, kalan siparişleri, teslimatları, gönderileri, iadeleri birden fazla konumda ve dilde yönetir. Seri numaralarını, parti numaralarını ve son kullanma tarihlerini doğru girin. Native Magento, WooCommerce, Shopify, Quickbooks uzantıları. Başarılı tedarik zinciri yönetimi için Megaventory’yi kullanın. Megaventory hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sipariş Karşılama
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • Satış ve Operasyon Planlama
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Envanter İzleme
  • Raporlama/Analiz
İş açısından kritik ticari belgelerin manuel olarak işlenmesini ortadan kaldırmak için amaca yönelik otomasyon çözümleri.
Conexiom, satın alma siparişleri, faturalar, gelişmiş sevkiyat bildirimleri ve siz ile müşterileriniz arasında alınıp verilen diğer temel ticari belgeler için tam otomatik, amaca yönelik bir çözümdür. Conexiom otomasyon çözümleri, karmaşık ve yapılandırılmamış verileri %100 doğru temassız işlemlere dönüştürerek verimliliği, hızı ve doğruluğu artırır, karlılığı yükseltir, ROI (yatırım getirisi) sağlar ve müşteri deneyimini yükseltir. Conexiom hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sipariş Karşılama
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • Satış ve Operasyon Planlama
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Envanter İzleme
  • Raporlama/Analiz
Logitude World, taşımacılık şirketlerine ilk gerçek SaaS (hizmet olarak yazılım) taşımacılık hizmetleri yazılım çözümünü sunuyor.
Logitude World, taşımacılık şirketlerine ilk gerçek SaaS (hizmet olarak yazılım) taşımacılık hizmetleri yazılım çözümünü sunuyor. Logitude’un bulut çözümü, tam yük taşıma yaşam döngüsünü kapsayan optimum işlevsellik için en yeni yük yönetimi yazılımını kapsamaktadır. Kullanımı kolay sistem, çeşitli taşımacılık hizmetleri yazılım modüllerinden oluşmaktadır. Ayrıca, taşımacılık düzenleme sistemi, önceden tanımlanmış sorguların herhangi biri aracılığıyla doğrudan bir sevkiyat üzerinde çalışmayı sağlar. Logitude World hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sipariş Karşılama
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • Satış ve Operasyon Planlama
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Envanter İzleme
  • Raporlama/Analiz
eLogii, rota planlama ve optimizasyonu için önde gelen bulut tabanlı teslimat yönetimi yazılım çözümüdür.
eLogii, rota planlama ve optimizasyonu için önde gelen bulut tabanlı teslimat yönetimi platformudur. eLogii, perakende ve dağıtım, e-ticaret, gıda teslimatı, lojistik, posta ve kurye, saha hizmeti, sağlık hizmetleri ve eczacılık gibi çeşitli sektörlerdeki her boyutta işletmeyi destekler. eLogii’nin yazılım çözümü, Unimasters Logistics ve Caldic North America gibi büyük kurumsal işletmeler dahil Avrupa, Kuzey Amerika ve Afrika’da küresel bir müşteri tabanın güvenini kazanmıştır. eLogii hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sipariş Karşılama
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • Satış ve Operasyon Planlama
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Envanter İzleme
  • Raporlama/Analiz
Nakliyecilerin verimliliği artırması, müşteri hizmetlerini iyileştirmesi ve nakliye maliyetlerini azaltması için açık deniz taşımacılık yönetim sistemi.
Açık deniz taşımacılığı için önde gelen konteyner taşımacılığı platformu olarak BuyCo, büyük miktarda konteyneri yöneten ihracatçı ve ithalatçılar için tasarlanmıştır. BuyCo günlük nakliye işlemlerini basitleştirir, güvenli hale getirir ve otomatikleştirir. İş birliği platformu, operasyonları kolaylaştırmak, tüm taraflara tam görünürlük sağlamak ve nakliye maliyetlerini azaltmak için tedarik zinciri üyelerini merkezileştirir. BuyCo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sipariş Karşılama
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • Satış ve Operasyon Planlama
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Envanter İzleme
  • Raporlama/Analiz
Türkiye Yerel ürün
Promena, tedarikçi tabanı yönetimi, e-kaynaklandırma, e-satın alma ve harcama analizi modülleri sunar.
Promena, tedarikçi tabanı yönetimi, e-kaynaklandırma, e-satın alma ve harcama analizi modülleri dahil tedarik süreçleri için SaaS (hizmet olarak yazılım) tabanlı çözümler sunar. Promena’nın sezgisel ve modern UX/UI tasarımından faydalanarak tedarik sürecinizi dönüştürün, rekabet, şeffaflık ve verimlilik sağlayın. Yazılım, Türkiye'nin en büyük merkezi tedarik şirketi tarafından yıllar süren satın alma bilgi birikimi ve deneyimi temel alınarak tasarlanmış ve oluşturulmuştur. Promena hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sipariş Karşılama
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • Satış ve Operasyon Planlama
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Envanter İzleme
  • Raporlama/Analiz
İşletmelerin üretim süreçleri ve depolar genelinde denetimleri kolaylaştırmasına yardımcı olan kalite ve sürdürülebilirlik ağı platformu.
Inspectorio, dinamik ve risk tabanlı kalite ve uyumluluk programları oluşturmaya odaklanan bulut tabanlı bir hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) çözümüdür. Birbirine bağlı, sürdürülebilir ve şeffaf bir tedarik zinciri oluşturmayı amaçlar. Inspectorio’nun yapay zeka özellikleri markalara, perakendecilere ve satıcılara yüksek riskli alanları tahmin etme ve tedarik zinciri genelinde risk tabanlı müdahaleleri otomatikleştirme araçları sağlar. Inspectorio hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sipariş Karşılama
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • Satış ve Operasyon Planlama
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Envanter İzleme
  • Raporlama/Analiz
Taşıyıcılar için ideal bir navlun yönetimi yazılımı: hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS). Şirketinizin tedarik zincirini tam olarak yönetmek için üçüncü taraf sipariş işlevi.
Sevkiyatçılar için navlun yönetimi yazılımı: hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS). Gönderilerin farklı taşıyıcı portallarında veya e-postalar üzerinden takip edilmesi gerekmez. Tüm nakliye bilgileri, fiyat tabloları, fiyat ve transit süresi karşılaştırması, CO2 emisyon hesabı, izleme, navlun belgeleri, istatistikler ve bildirimler tek bir bulut tabanlı akıllı yazılımda (web ve mobil uygulama) buluştu. Tak ve çalıştır özellikli taşıyıcı entegrasyonları sayesinde birlikte çalışmak istediğiniz halihazırdaki tüm taşıyıcıları seçilebilir ve gelecekteki ihtiyaçlara göre yenilerini ekleyebilirsiniz. Kullanımı şaşırtıcı derecede kolay. Cargoson hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sipariş Karşılama
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • Satış ve Operasyon Planlama
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Envanter İzleme
  • Raporlama/Analiz
Perakende kanallarınızda daha fazla ve daha yüksek marjla satış yapın. Operasyonel süreçlerinizi yönetmek için Gofact yazılımını kullanın. Kullanımı kolay.
GoFact bir tedarik zinciri yönetim aracıdır ve moda, ayakkabı, aksesuar, iç çamaşırı vb. için karmaşık ürün hiyerarşilerini işler. GoFact bir hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) çözümüdür ve işletmeyi şunlar için optimize eder: - Daha yüksek satış oranı - Daha fazla brüt marj - Daha az envanter - GoFact’i kullananlar: Perakendeciler, toptancılar ve internet kullanıcıları. GoFact hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sipariş Karşılama
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • Satış ve Operasyon Planlama
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Envanter İzleme
  • Raporlama/Analiz
Intuendi, uygun fiyatlı ve kullanımı kolay bir araçla stok açığını ve stok fazlasını azaltarak siparişlerin yönetimini basitleştirir.
Intuendi, stok açığını ve stok fazlasını azaltırken satışları artırmak için geliştirilmiş önemli bir Tedarik Zinciri Yönetimi bulut çözümüdür. Uygun fiyatlı ve kullanımı kolay olan Intuendi, tahmin hatalarını %82'ye kadar azaltır ve siparişlerin yönetim sürecini 6 kata kadar hızlandırır. Küçük ve orta ölçekli şirketler için tasarlanan ve yapay zeka ile desteklenen Intuendi, otomatik öneriler vererek doğru ürünlerden doğru zamanda, doğru yerde doğru miktarda stok tutma konusunda güven verir. INTUENDI hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sipariş Karşılama
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • Satış ve Operasyon Planlama
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Envanter İzleme
  • Raporlama/Analiz
Talep planlama, tahminleme ve envanter optimizasyonu çözümleri için Tedarik Zinciri Yönetimi uygulamaları seti.
Smart Software, talep planlama, envanter optimizasyonu ve tedarik zinciri analizi için entegre Tedarik Zinciri Yönetim uygulamaları seti olan Smart IP&O’yu sunar. Güçlü envanter ve tahmin modellemeye sahip kullanımı kolay, ölçeklenmesi kolay, iş birliği yapılması kolay tek bir ortam sağlar. “Bir kez uygula, hepsi için uygula” yaklaşımı, başlangıçta tekil bir ihtiyaçlar grubunu ele alabileceğiniz ve hazır olduğunuzda ek uygulama maliyeti olmadan yeni uygulamalar ekleyebileceğiniz anlamına gelir. Smart IP&O hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sipariş Karşılama
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • Satış ve Operasyon Planlama
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Envanter İzleme
  • Raporlama/Analiz
İşletmelerin tedarik süreçlerini kolaylaştırmasını, teslimatları takip etmesini, ilerlemeyi paylaşmasını ve raporlar oluşturmasını mümkün kılan bulut tabanlı çözüm.
Matrak; üretim, inşaat ve bina ekiplerine uçtan uca tedarik zinciri görünürlüğü sunar. Küresel bir inşaat izleme ağı olan Matrak, özellikle üretimden montaja kadar ve aradaki her bir noktada malzemelerin taşınmasını ve durumlarının izlenmesini destekleyerek karmaşıklığı azaltmak amacıyla tasarlanmıştır. Matrak; daha iyi iletişim, görünürlük ve denetim olanağı sunan bulut tabanlı bir ağ platformu aracılığıyla paydaşları birbirine bağlar. Böylece zamandan ve paradan tasarruf sağlar. Matrak hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sipariş Karşılama
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • Satış ve Operasyon Planlama
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Envanter İzleme
  • Raporlama/Analiz
Suppeco, sürdürülebilir bir ekosistem ve tedarik zinciri için hizmet mükemmelliğini destekleyen müşteri-tedarikçi ilişkilerinden yararlanır.
Sektörün önde gelenleri tarafından güvenilen Suppeco, her sektördeki kuruluşların değer yaratma, inovasyon ve büyüme için sonsuz sayıda hedeflenmiş fırsatı yönlendirmelerini sağlayan işbirliğine dayalı bir ilişki platformudur. Suppeco, dağıtılmış çok partili ekipler arasında geniş ölçekte işbirliği için rakipsiz bir sürtünmesiz ortam sağlar. Bulut tabanlı bir SaaS platformu olan Suppeco, şirketlerin dış ekosistemleri ve tedarik zincirleri ile ilişkilerini başarılı bir şekilde yönetmelerini ve optimize etmelerini sağlar. Suppeco hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sipariş Karşılama
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • Satış ve Operasyon Planlama
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Envanter İzleme
  • Raporlama/Analiz
Planlamadan son teslimat aşamasına kadar tüm sipariş yaşam döngüsü boyunca daha fazla görünürlük, ağ koordinasyonu ve optimizasyon elde edin.
Bir Kinaxis şirketi olan MPO (çok taraflı düzenleme), tedarik zinciri düzenlemesi için küresel bir bulut platformudur. Dinamik, çok taraflı ağlarda siparişleri, envanteri ve taşımayı optimize etmek için tam görünürlük, otomasyon ve bilgi elde edin. MPO, çeşitli marka sahiplerinin, nakliyecilerin ve lojistik hizmeti sağlayıcılarının tedarik zincirlerindeki artan karmaşıklıkla ilgilenmelerine yardımcı olarak daha esnek, çevik, uygun maliyetli, uyumlu ve sürdürülebilir hale gelmelerini sağlar. MPO hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sipariş Karşılama
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • Satış ve Operasyon Planlama
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Envanter İzleme
  • Raporlama/Analiz
Skyline Cargo uluslararası taşıyıcılar, NVOCC’ler ve nakliye aracıları için tasarlanmış bir lojistik yazılımıdır.
Skyline Cargo eksiksiz, güvenilir ve entegre bir yönetim sistemine ihtiyaç duyan uluslararası taşıyıcılar, NVOCC’ler (gemi dışı işletim ortak taşıyıcısı) ve nakliye aracıları için tasarlanmış bir lojistik yazılımıdır. Kullanıcının iş yükünü azaltan, dinamik ekranlara sahip kullanıcı dostu arayüz. Nakliye aracıları için sistem geliştirme alanında 10 yıldan fazla deneyime sahip uzmanları bulunmaktadır. Nakliye aracısı yönetimi alanındaki en iyi uygulamalardan ve yöntemlerden birini pazara sunuyoruz. Skyline Cargo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sipariş Karşılama
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • Satış ve Operasyon Planlama
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Envanter İzleme
  • Raporlama/Analiz
Envanter yönetimini tüm değer zinciri boyunca ürün düzeyinde izleyen RFID tabanlı envanter yönetim yazılımı.
Detego, RFID teknolojisiyle desteklenen bir perakende hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) platformudur. RFID ile operasyonel süreçleri güçlendirerek tedarik zinciri genelinde verimlilik, doğruluk ve izlenebilirlik sağlar. Fabrikaları, dağıtım merkezlerini ve depoları kapsayan Detego platformu; gelen/giden ürünleri işleme, olağan dışı ürün işleme ve paketleme gibi süreçleri otomatikleştirmek ve iyileştirmek için kullanılır. Platform, ürünleri ürün bazında takip edip yönettiğinden tedarik zincirine dair eksiksiz bir görünürlük sağlar. Detego hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sipariş Karşılama
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • Satış ve Operasyon Planlama
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Envanter İzleme
  • Raporlama/Analiz
Uçtan uca EDI bağlantısı, EDI harici belge otomasyonu, süreç görünürlüğü ve kontrolü için bulut tabanlı sipariş yönetimi platformu.
OmPrompt’un tam yönetimli sipariş yönetimi platformu, dünyanın dört bir yanındaki şirketlerin birbirleriyle ticaret yapmasını kolaylaştırır. Bulut platformu, üreticileri ve perakendecileri EDI (elektronik veri değişimi) aracılığıyla müşterilere, tedarikçilere ve üçüncü taraf sağlayıcılara bağlar ve yakalama, oluşturma, tamamlama ve ödeme süreçlerinde diğer manuel belgelerin işlenmesini otomatikleştirir. Tek bir platformla işletmeler, herhangi bir ticari iş ortağıyla bağlantı kurabilir; her türlü belgeyi dijitalleştirebilir ve tüm formatlarda işleyebilir. OmPrompt Order Management hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sipariş Karşılama
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • Satış ve Operasyon Planlama
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Envanter İzleme
  • Raporlama/Analiz
Tedarikçilerin ve satın almanın yönetilmesine yardımcı olur.
SupplyNote, yiyecek ve içecek işletmelerine tedarik zinciri, envanter yönetimi, dış kaynak alımı, lojistik, üretim planlama vb. gibi arka uç operasyonlarını yönetmek için yazılım çözümleri sağlar. Böylece işletmelerin kaynak kullanımını optimize etmesine ve maliyetleri azaltmasına yardımcı olur. SupplyNote hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sipariş Karşılama
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • Satış ve Operasyon Planlama
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Envanter İzleme
  • Raporlama/Analiz
SMART Demand Forecast, ML ve AI algoritmalarına dayanan bir talep tahmini sistemidir.
SMART Demand Forecast, doğru talep tahmini oluşturmayı mümkün kılan esnek bir sistemdir. Değişen bir ortamda operasyonel planlamayı iyileştirir ve işletmenin zamanında optimum envantere sahip olmasını, düşük maliyetle kârı ve hizmet düzeylerini en üst düzeye çıkarmasını sağlamaya olanak tanır. Büyük miktarda bilgiyle çalışmaya ve çözümü iş ihtiyaçlarına göre uyarlamaya yardımcı olan ML (makine öğrenimi) ve AI algoritmalarına dayanmaktadır. SMART Demand Forecast hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sipariş Karşılama
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • Satış ve Operasyon Planlama
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Envanter İzleme
  • Raporlama/Analiz
Lojistik ve ilgili tedarik zinciri sorunlarını ölçmek, çözümlemek ve iyileştirmek için gerekli bilgileri ve kişileri birbirine bağlar.
tradefact; lojistik ve ilgili tedarik zinciri sorunlarını daha gerçek zamanlı olarak daha fazla öngörülebilirlikle ve daha zahmetsizce ölçmek, çözmek ve iyileştirmek için gerekli bilgileri ve kişileri birbirine bağlar. tradefact hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sipariş Karşılama
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • Satış ve Operasyon Planlama
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Envanter İzleme
  • Raporlama/Analiz
Güvenli bir şekilde işe dönüşü desteklemeye hazır olduklarını doğrulayarak tedarikçileri hızla yeniden işe alın. Riskleri azaltın ve uyumluluk gereksinimlerini karşılayın.
Tedarikçilerinizi güvenli bir şekilde işe dönüşü desteklemeye hazırlayın. Kritik tedarikçilerin belirlenmesi, hazır olma durumlarının değerlendirilmesi, risklerin ve uyumluluk gereksinimlerinin azaltılması dahil olmak üzere tedarikçilerin güvenli bir şekilde işe dönmelerini desteklemeye hazır olduklarını doğrulayarak tedarikçileri hızlıca yeniden işe alın. Tedarikçileri değerlendirin, uyumluluğu doğrulamak için uzaktan denetimler yapın, eksikliklerin giderilmesini takip edin ve gerçek zamanlı iletişimlerle bir tedarikçi portalıyla iş birliği yapın. Supplier Management Software hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sipariş Karşılama
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • Satış ve Operasyon Planlama
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Envanter İzleme
  • Raporlama/Analiz
İşletmelerin talebi tahmin etmesine ve ürün lansmanlarını izlemesine yardımcı olmak için şeffaf yapay zeka kullanan talep planlama platformu.
Garvis, kuruluşların doğru tahminler oluşturmasına ve talep planlama süreçlerini optimize etmesine yardımcı olur. İnsan bilgisini şeffaf yapay zeka ile birleştiren sistem, planlamacıların talepleri neyin etkilediğini daha iyi anlamalarına ve değişime daha etkili bir şekilde tepki vermelerine olanak tanır. Siparişler ve pazar içi satışlar gibi gerçek zamanlı sinyaller içerebilir ve kuruluşların yeni ürünlerin lansmanını planlamasına yardımcı olabilir. Garvis bir gün içinde uygulanabilir ve anında katma değer sağlamaya başlar. Talep planlamaları için 50'den fazla şirket Garvis'e güveniyor. Garvis hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sipariş Karşılama
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Taşımacılık Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • Talep Tahmini
  • Satış ve Operasyon Planlama
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Envanter İzleme
  • Raporlama/Analiz