Öne çıkarılan yazılımlar

En çok inceleme alan yazılımlar

İnsan Kaynakları Programları kategorisinde kullanıcılarımın en çok inceleme bıraktığı ürünleri keşfedin

Türkiye Yerel ürünleri göster
1592 sonuç
Yerleşik işe alım ve işe alıştırma araçları, zaman ve izin izleme sistemi ve raporlama işlevi içeren İK yönetimi çözümü. PeopleForce hakkında daha fazla bilgi
PeopleForce, insan kaynakları yöneticileri tarafından tüm dünyada her türden işletmede HRM (insan kaynakları yönetimi) için geliştirilmiş ilk hepsi bir arada insan kaynakları yazılımlarından biridir. Ücretsiz deneme isteyin ve başvuru sahibi takibi, işe alım süreci, çalışan rehberi, izin, devamsızlık ve eğitim yönetimi, iş raporları, şirket takvimi ve daha fazlasına yönelik doğru sezgisel araç setini sağlayarak çalışanlar, yöneticiler ve adaylar için en iyi deneyimi elde edin. Sadece birkaç tıklamayla 14 günlük deneme sürümünü kullanmaya başlayın. PeopleForce hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman ve Katılım
  • Performans Yönetimi
  • Tazminat Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • İşe Alım Süreci
  • Çalışan Profilleri
  • Başvuru Sahibi İzleme
People Operations and Analytics Platform to empower a data-driven approach to decision making and create a better workplace. AlexisHR hakkında daha fazla bilgi
AlexisHR frees up time for people operations through automating administrative tasks while giving valuable insights about their people. Customize the platform in such a way that it fits your needs and workflows around onboarding, time management, documentation, reviews and much more. By using Alexis, you will have all your people data in one place meaning that you get access to reports, statistics and trends that can help you leverage HRs strategic value to the organization. AlexisHR hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman ve Katılım
  • Performans Yönetimi
  • Tazminat Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • İşe Alım Süreci
  • Çalışan Profilleri
  • Başvuru Sahibi İzleme
Danışmanlık, personel alımı, işe alım ve profesyonel hizmet kuruluşları için özelleştirilebilir uçtan uca yetenek kazanımı çözümü. Conrep hakkında daha fazla bilgi
Conrep’in PSA yazılımı danışmanlık, personel alımı, işe alım ve profesyonel hizmet kuruluşları için uçtan uca çözüm sunar. Conrep işinizi iş akışı, izleme ve kontrol gibi tüm yönlerden geliştirir. Uygulaması kolay, web yönetimli çözüm, kurumsal verimliliği artırır, kaynak kullanımını üst düzeye çıkarır, ekip içinde iş birliğini kolaylaştırır, bireysel sorumluluğu ve üretkenliği geliştirir. Conrep hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman ve Katılım
  • Performans Yönetimi
  • Tazminat Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • İşe Alım Süreci
  • Çalışan Profilleri
  • Başvuru Sahibi İzleme
Calamari; Slack, JIRA, G Suite ve Office365 ile entegredir. İK kayıtlarınızı, tatillerinizi, PTO’nuzu (mazeretli izinler), katılımınızı takip edin ve zaman çizelgenizi yönetin. Calamari hakkında daha fazla bilgi
Calamari personel yönetimini kolaylaştıran bir İK yönetimi yazılımıdır. Her türlü devamsızlığın planlanmasına ve izlenmesine olanak sağlar. Katılımı kare kodlar ve iBeacon’lar kullanarak takip edebilirsiniz. Yaklaşan devamsızlıklar ve izin talepleri hakkında bildirim alabilirsiniz. Calamari, birden fazla ülke ve konumda ofisleri bulunan şirketleri destekler ve role dayalı güvenlik desteği sunar. Uygulama JIRA, Slack, Office265, GSuite, Microsoft Teams, Basecamp ve Asana gibi proje yönetimi araçlarıyla entegre edilmiştir. Calamari hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman ve Katılım
  • Performans Yönetimi
  • Tazminat Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • İşe Alım Süreci
  • Çalışan Profilleri
  • Başvuru Sahibi İzleme
Kurulumu hızlı ve kolay, uygun fiyatlı, değerlendirmelerden yüksek not alan 360 derece geri bildirim aracı. Yardımcı olmaya hazır uzmanlar. Hızlı bir deneme sürümü planlayın. Spidergap hakkında daha fazla bilgi
Kurulumu hızlı ve kolay, uygun fiyatlı, yüksek değerlendirme puanına sahip 360 derece geri bildirim aracı. Uzmanlar, değerlendirmeleri planlama, özelleştirme ve başlatma konusunda sizi destekleyerek başarıya ulaşmanıza yardımcı olur. Çalışanlarınız, kişisel gelişim planlarını oluştururken tahminde bulunmayı ortadan kaldıran bireysel geri bildirim raporlarını sevecektir. Spidergap’ın kuruluşunuza uygun olup olmayacağına karar için hemen bir deneme sürümü planlayın. Spidergap hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman ve Katılım
  • Performans Yönetimi
  • Tazminat Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • İşe Alım Süreci
  • Çalışan Profilleri
  • Başvuru Sahibi İzleme
Çalışanların izin kullanımlarını, çalışma programlarını ve kişisel dosyalarını etkili bir şekilde yönetmeye yarayan çevrimiçi sistem. HRnest hakkında daha fazla bilgi
HRnest, insan kaynakları departmanlarının günlük çalışmalarını destekleyen, kullanımı kolay bir yazılımdır. Çalışanlar, izin taleplerini kolayca gönderirken işveren, izin kullanımını izleyebilir, çalışma süresini kaydedebilir, tüm şirket için zaman çizelgeleri oluşturabilir ve çalışanların kişisel dosyalarını yönetebilir. Veri tabanı, dünyanın en yüksek veri güvenliği standartlarına (GVKY dahil) tam olarak uygundur ve herhangi bir konum veya cihazdan 7/24 erişilebilir. HRnest hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman ve Katılım
  • Performans Yönetimi
  • Tazminat Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • İşe Alım Süreci
  • Çalışan Profilleri
  • Başvuru Sahibi İzleme
Veri açısından zengin organizasyon şemaları, panolar ve modelleme özelliği sayesinde gelişmiş organizasyonel tasarım ve etkinlik yazılımı. Ingentis org.manager hakkında daha fazla bilgi
Ingentis org.manager organizasyon şemaları, tasarım ve analiz için verimli bir araçtır. Özel organizasyon şemaları, SAP HCM, SuccessFactors, PeopleSoft, Workday, Oracle HR gibi önde gelen İK sistemlerinden veya diğer veri kaynakları alınan verilere dayanılarak oluşturulur. KPI’lar, örneğin hiyerarşik olarak veya panolarda görüntülenebilir. Modelleme özelliği kullanıcı dostu bir şekilde simülasyonlara olanak sağlar. Yeniden düzenlemeler sürükle-bırak yoluyla gerçekleştirilebilir ve nesneler ek bilgilerle eklenebilir, kaldırılabilir veya düzenlenebilir. Ingentis org.manager hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman ve Katılım
  • Performans Yönetimi
  • Tazminat Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • İşe Alım Süreci
  • Çalışan Profilleri
  • Başvuru Sahibi İzleme
Dünya genelindeki iş gücü için bordro ve uyumluluk. Yerleşik uyumluluk ve güvenlik ile engelsiz bir şekilde istihdam ve ödeme gerçekleştirin. Deel hakkında daha fazla bilgi
Deel, uzak ekipler için oluşturulmuş küresel bordro, uyumluluk ve istihdam platformudur. İK ekipleri, dakikalar içinde ve yasalara uygun şekilde, dünya genelinde çalışanlar veya bağımsız yükleniciler istihdam edebilir. Deel ile 150’den fazla ülkede istediğiniz kişiyi stres olmadan, uluslararası bordrolu, yerel mevzuata uygun ve genel yan haklara sahip olacak şekilde merkezi, kullanımı kolay bir arayüzden istihdam edin. Ekipmanları, stok seçeneklerini, izinleri ve daha fazlasını yönetin. Deel’e uluslararası ölçekte çalışan 4.500’den fazla şirket güveniyor. Deel hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman ve Katılım
  • Performans Yönetimi
  • Tazminat Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • İşe Alım Süreci
  • Çalışan Profilleri
  • Başvuru Sahibi İzleme
İnsan kaynakları için kapsamlı bir platform olan FaceUp ile çalışanlarınızın endişelerini ve fikirlerini sizinle güvenli bir şekilde paylaşmalarını sağlayın. FaceUp Whistleblowing System hakkında daha fazla bilgi
İnsan kaynakları için kapsamlı bir platform olan FaceUp ile çalışanlarınızın endişelerini ve fikirlerini sizinle güvenli bir şekilde paylaşmalarını sağlayın. Günün her saati geri bildirim alın, sorunlarla zamanında ilgilenin ve olumlu bir çalışma ortamı oluşturun. Yazılım, her ikisi de 113 dilde sunulan özelleştirilebilir bir bildirim formu ve gelişmiş rapor yönetimi gibi zengin bir dizi özelliğe sahiptir. FaceUp, dünya genelinde her ölçekten 2.700 kuruluşun güvenini kazanmıştır. 14 günlük ücretsiz deneme sürümüyle FaceUp'ı deneyin. FaceUp Whistleblowing System hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman ve Katılım
  • Performans Yönetimi
  • Tazminat Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • İşe Alım Süreci
  • Çalışan Profilleri
  • Başvuru Sahibi İzleme
İnceleme ve geri bildirim döngülerini otomatikleştiren, 1:1 ve geri bildirimlerle katılımı artıran ücretsiz performans yönetimi yazılımı. Effy hakkında daha fazla bilgi
Effy, performans inceleme döngülerini otomatikleştirmek, çalışan bağlılığını artırmak ve bir şirkette önce insan kültürünü teşvik etmek isteyen İK profesyonelleri için ücretsiz bir performans yönetim yazılımıdır. Effy ile bağlılığı ve çalışan memnuniyetini %20'ye kadar artırabilir ve yıpranma oranını %50'ye kadar düşürebilirsiniz. Kolayca özelleştirilebilen inceleme döngüsü, iyileştirme planlı anlamlı bire bir görüşmeler, anketler, sürekli geri bildirim - tüm bunları hemen şimdi ücretsiz olarak deneyebilirsiniz. Effy hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman ve Katılım
  • Performans Yönetimi
  • Tazminat Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • İşe Alım Süreci
  • Çalışan Profilleri
  • Başvuru Sahibi İzleme
Tüm çalışanların erişebileceği, iç iletişimi kolaylaştıran dahili veri tabanı. Performly Intra hakkında daha fazla bilgi
Üretkenlik arttıkça büyüme açısından başarıyı artırmaya yardımcı olarak şirket içi iletişimi kolaylaştırır. Temelde farklı personel için farklı yetkilerle her çalışanın erişebileceği, iş birliğini, üretkenliği ve sosyalleşmeyi artırmanın yanı sıra kurumsal kültüre etki etme ve yerleşik bilgi için bir depo görevi görmeyi amaçlayan dahili bir veri tabanıdır. Performly Intra hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman ve Katılım
  • Performans Yönetimi
  • Tazminat Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • İşe Alım Süreci
  • Çalışan Profilleri
  • Başvuru Sahibi İzleme
More4apps, Oracle ERP için Excel arayüzüdür. Güvenli, güvenilir, başarısı kanıtlanmış teknoloji. EBS Toolbox hakkında daha fazla bilgi
More4apps, dünya çapında 400'den fazla şirkete ve 34.000'den fazla son kullanıcıya hizmet veren sertifikalı bir Oracle iş ortağıdır. Oracle E-Business Suite ve Oracle Fusion Cloud ERP (kurumsal kaynak planlaması) için ücretsiz çözümler sunarak süreçleri kullanıcı dostu, verimli ve uygun maliyetli bir şekilde iyileştirmeyi ve şirket verilerinin güvenilir, doğru ve güncel olmasını sağlamayı amaçlar. More4apps, bir yanda şirketlere verilerini kontrol etmeleri için destek sağlarken, diğer yanda bir Excel arayüzünde ekiplerin verileri oluşturmasına, güncellemesine ve toplu olarak yüklemesine/indirmesine imkan sağlar. EBS Toolbox hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman ve Katılım
  • Performans Yönetimi
  • Tazminat Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • İşe Alım Süreci
  • Çalışan Profilleri
  • Başvuru Sahibi İzleme
Organizasyonunuza yakından bakın PROFILE.GURU hakkında daha fazla bilgi
PROFILE.GURU, çalışanlarınızı daha iyi tanımak istediğinizde en önemli yardımcıdır. İletişim kişileri, kurum ve sözleşme ayrıntıları, faydalar ve ücretlendirme, gelişim ve eğitim, performans yönetimi, varlık yönetimi ve çalışanlarınız profillerinizde bulunan diğer pek çok husus PROFILE.GURU ile elinizin altında. PROFILE.GURU hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman ve Katılım
  • Performans Yönetimi
  • Tazminat Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • İşe Alım Süreci
  • Çalışan Profilleri
  • Başvuru Sahibi İzleme
ADP Workforce Now is a human capital management solution for companies with more than 50 employees.
The core capabilities of the solution are human resources management, payroll, benefits, talent management, compliance, time & labor management, analytics & benchmarking. The fully integrated suite is built on a single database, which automates data synchronization across different components and helps users to minimize manual administrative tasks. The platform also integrates with other HR and business applications via the ADP Marketplace and APIs. ADP Workforce Now hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman ve Katılım
  • Performans Yönetimi
  • Tazminat Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • İşe Alım Süreci
  • Çalışan Profilleri
  • Başvuru Sahibi İzleme
Schedule jobs, coordinate teams, track time and track projects, all in one place.
QuickBooks Time is a proud part of the QuickBooks family, seamlessly connecting with leading accounting tools like QuickBooks Online, ADP and more. Easily manage people, projects and payroll, all in one place QuickBooks Time hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman ve Katılım
  • Performans Yönetimi
  • Tazminat Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • İşe Alım Süreci
  • Çalışan Profilleri
  • Başvuru Sahibi İzleme
Gusto is the all-in-one HR platform for growing businesses—one place to hire, pay, insure, and manage your hardworking team.
Whether you’re just getting started or scaling your fast-growing business, Gusto is the partner you need to grow and nurture your team. With Gusto, you get modern HR features like payroll, benefits, hiring, management resources, and more — all in one place. Gusto is proud to serve more than 200,000 businesses across the US with a single trusted system, competitive compensation tools, and expert guidance to help you empower your team. Because when your people thrive, your business thrives too. Gusto hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman ve Katılım
  • Performans Yönetimi
  • Tazminat Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • İşe Alım Süreci
  • Çalışan Profilleri
  • Başvuru Sahibi İzleme
İK ekiplerinin işe alımdan performans raporlarına kadar tüm çalışan yaşam döngüsünü tek bir yerden yönetmesine yardımcı olan bir iş birliği platformu.
monday.com, İK yöneticilerinin tüm çalışan yaşam döngüsünü tek bir yerden yönetmesine olanak tanıyan bir iş birliği platformudur. Tüm adayların işe alım sürecini bir bakışta takip edin, yeni çalışanları önceden hazırlanmış şablonlarla işe alıştırın, mevcut çalışanlarla etkileşim kurmak için ekip oluşturma faaliyetleri planlayın ve günlük iş akışlarınıza dahil edilen analizlerle veriye dayalı bilgilerden yararlanın. Son olarak, platformun mevcut iş akışlarınızı sorunsuz bir şekilde tamamlayabilmesi için monday.com'u Gmail ve halihazırda kullandığınız 40'tan fazla araçla entegre edin. monday.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman ve Katılım
  • Performans Yönetimi
  • Tazminat Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • İşe Alım Süreci
  • Çalışan Profilleri
  • Başvuru Sahibi İzleme
Streamline HR and payroll processes and get fast access to employee data using one intuitive platform.
Paycor empowers leaders to modernize every aspect of people management so they can focus on what really matters: building winning teams. With Paycor’s unified HCM solution, employee data is easily accessible in one place, so you'll never have to switch platforms, access multiple systems or re-key information. HR leaders depend on Paycor to automate routine tasks, mitigate compliance risk, drive efficiencies and gain a deeper understanding of business needs with robust analytics and insights. Paycor hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman ve Katılım
  • Performans Yönetimi
  • Tazminat Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • İşe Alım Süreci
  • Çalışan Profilleri
  • Başvuru Sahibi İzleme
One place to run your global workforce—from payroll and expenses to devices and apps.
Rippling gives businesses one place to run HR, IT, and Finance. It brings together the workforce systems that are normally scattered across a company, like payroll, expenses, benefits, and computers so businesses can manage and automate every part of the employee lifecycle in a single system. Take onboarding, for example. With Rippling, you can hire a new employee anywhere in the world and set up their payroll, corporate card, computer, benefits, and even third-party apps, all within 90 seconds. Rippling hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman ve Katılım
  • Performans Yönetimi
  • Tazminat Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • İşe Alım Süreci
  • Çalışan Profilleri
  • Başvuru Sahibi İzleme
BambooHR, büyüyen kuruluşların çalışan verilerini otomatikleştirmesine, merkezileştirmesine ve bağlamasına yardımcı olan ödüllü bir İK platformudur.
BambooHR, küçük ve orta ölçekli işletmeler ve bu şirketlerde çalışan kişiler için tasarlanmış ödüllü, hepsi bir arada İK platformudur. BambooHR, çalışan verilerini toplamayı, analiz etmeyi ve raporlamayı, yetenek bulma ve işe alma yöntemini iyileştirmeyi, yeni çalışanları işe alıştırmayı, ücretleri yönetmeyi ve şirket kültürünü geliştirmeyi kolaylaştırır. En önemli konuya, yani çalışanlarınızı geliştirmeye, çalışan deneyimini iyileştirmeye ve kuruluşunuzu ileriye taşımaya odaklanmak için serbest kalmanızı sağlayacak şekilde tasarlanmıştır. BambooHR hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman ve Katılım
  • Performans Yönetimi
  • Tazminat Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • İşe Alım Süreci
  • Çalışan Profilleri
  • Başvuru Sahibi İzleme
Wrike’ın İK yazılımı 2,3 milyon kişi tarafından kullanılmaktadır. Şablonları, iş akışlarını, onayları, talep formlarını ve panoları kullanarak İK süreçlerinizi hızlandırın.
Wrike’ın insan kaynakları yazılımı 140 ülkede 20.000’den fazla şirket tarafından kullanılıyor. Wrike’ın kullanımı kolay İK yazılımı ile İK projelerinizi planlayın, yönetin ve raporlayın. Hazır şablonları, güçlü iş akışlarını ve paylaşımlı ekip panolarını kullanarak işe alım, ödeme, işe alıştırma ve yönetimi takip edin. Onayları ve talepleri kullanarak İK süreçlerinizi otomatikleştirin. Ekiplerinizin gerçek zamanlı güncellemeleri paylaşmalarını ve kontrol etmelerini sağlayın. Ücretsiz denemenizi hemen başlatın. Wrike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman ve Katılım
  • Performans Yönetimi
  • Tazminat Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • İşe Alım Süreci
  • Çalışan Profilleri
  • Başvuru Sahibi İzleme
Paychex makes paying and managing your employees easy and automatic. Get 3 months free.
Our modular, end-to-end online human resource management system helps you recruit, hire, pay, and manage your workforce all in one place. Accessible from any desktop or mobile device via single sign-on, you spend less time on admin tasks and more time focusing on what matters most to your company. Paychex Flex hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman ve Katılım
  • Performans Yönetimi
  • Tazminat Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • İşe Alım Süreci
  • Çalışan Profilleri
  • Başvuru Sahibi İzleme
Cloud-based human resources solution that helps businesses streamline workforce planning, talent management, and payroll processes.
Workday HCM is a single, cloud-based solution for workforce planning, talent management, and payroll processes. The solution is used by Fortune 500 and G2k companies to operate with agility and efficiency, and for organizations to be ready for whatever comes next. Unlike rigid HR systems or point solutions, Workday HCM delivers a skills-based HCM foundation and continuously innovates to enable customer success as the impact of technology, alternative work arrangements, and employee expectations evolve. Workday HCM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman ve Katılım
  • Performans Yönetimi
  • Tazminat Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • İşe Alım Süreci
  • Çalışan Profilleri
  • Başvuru Sahibi İzleme
7shifts is designed to simplify team management, one shift at a time. Start your free 14-day trial today!
A powerful platform that gives you the ability to focus on your customers by freeing up manager’s precious time. Easy, customizable restaurant scheduling software empowers restaurants of all sizes to simplify their team management. Save 5 hours/week on scheduling, minimize call & text chaos by 70%, manage staff on the go with free mobile apps, and integrate everything into your existing POS and Payroll systems. Join over 700,000+ restaurant pros who are using 7shifts to simplify their life. 7shifts hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman ve Katılım
  • Performans Yönetimi
  • Tazminat Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • İşe Alım Süreci
  • Çalışan Profilleri
  • Başvuru Sahibi İzleme
Leading cloud-based ATS with Job Board Integrations, AI-Driven Candidate Selection, Paperless Onboarding, Talent Analytics, & more
CEIPAL ATS & CRM is the leading AI-powered solution for recruiting and staffing firms. It is designed to find & place more hires using less time & fewer resources. Automatic job requisition & posting makes it quick and AI-assisted candidate selection makes it easy. Once you've found your next hire, conduct interviews through integrated programs, seamlessly begin the digital onboarding process, & generate comprehensive reports on placement & performance. CEIPAL: Better value, quality candidate CEIPAL ATS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman ve Katılım
  • Performans Yönetimi
  • Tazminat Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • İşe Alım Süreci
  • Çalışan Profilleri
  • Başvuru Sahibi İzleme
The smarter way for a small business to manage an hourly team. Time clocks, scheduling, payroll, messaging, and HR all in one.
Homebase makes work easier for 100,000+ small (but mighty) businesses with everything they need to manage and pay an hourly team: employee scheduling, time clocks, payroll, team communication, hiring, onboarding, and compliance. Just don’t call us “Human Capital Management.” We’re tools built for the busiest businesses, so owners and employees can spend less time on paperwork and more time on what matters. Learn more at joinhomebase.com. Homebase hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman ve Katılım
  • Performans Yönetimi
  • Tazminat Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • İşe Alım Süreci
  • Çalışan Profilleri
  • Başvuru Sahibi İzleme
Kudos® is the only employee recognition platform that offers multiple levels of recognition supporting appreciation and performance.
Recognition matters! Unlock employee potential through recognition with Kudos®. Kudos® is an employee engagement, culture, and analytics platform, that harnesses the power of peer-to-peer recognitio n, rewards, values reinforcement, and open communication to help organizations boost employee engagement, reduce turnover, improve culture, and drive productivity and performance. Book a demo today! Kudos hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman ve Katılım
  • Performans Yönetimi
  • Tazminat Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • İşe Alım Süreci
  • Çalışan Profilleri
  • Başvuru Sahibi İzleme
Workforce management, Employee scheduling solution that helps organizations manage shifts, payroll, leaves, overtime calculations etc
UKG Kronos Workforce Ready is a human capital management suite of tools on a single unified cloud platform that helps you manage the entire employee lifecycle from pre-hire to retire. Solutions for HR, recruiting, onboarding, time tracking, payroll, and more are easily accessed through a single intuitive interface. Automated and scalable tools provide a single source of truth with common reporting, dashboards, and robust workflows. Included self-service and mobile app allow easy, anytime access. UKG Ready hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman ve Katılım
  • Performans Yönetimi
  • Tazminat Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • İşe Alım Süreci
  • Çalışan Profilleri
  • Başvuru Sahibi İzleme
Eliminate the stress and complexity of HR administration for you and your employees.
Zenefits is a SaaS cloud-based HR platform that helps small and mid-sized companies empower their workforce, manage change and stay compliant. Zenefits' People Platform delivers the most comprehensive , intuitive HR experience in the market. Its HR, Benefits, Payroll and Performance apps combine with advisory services and integrated partner apps to radically simplify HR administration reducing paperwork and complexity so companies can focus on starting, running and growing their businesses. Zenefits hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman ve Katılım
  • Performans Yönetimi
  • Tazminat Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • İşe Alım Süreci
  • Çalışan Profilleri
  • Başvuru Sahibi İzleme
Employees have already been managing their own timecards, expenses, PTO, benefits and more. Now they can do their own payroll, too.
Paycom provides user-friendly HR and employee-driven payroll technology to enhance the entire employee life cycle, all in a single software. From onboarding and benefits enrollment to talent management and more, Paycom streamlines processes, drives efficiencies, increases data integrity and gives employees power over their own HR information. Paycom hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman ve Katılım
  • Performans Yönetimi
  • Tazminat Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • İşe Alım Süreci
  • Çalışan Profilleri
  • Başvuru Sahibi İzleme
RUN simplifies payroll and HR with a comprehensive set of easy-to-use tools, all backed by ADPs small business expertise.
Get what you need, when you need it, with industry-leading HR tools and services that make it easier to go all-in on your business. With the RUN Powered by ADP solution, you can process payroll from anywhere in minutes, and even put recurring payroll on autopilot. With RUN, you can stay ahead of state and federal tax laws and HR regulations with automatic updates covering all 50 states. Also get more peace of mind with 24/7 support from certified payroll experts. RUN Powered by ADP hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman ve Katılım
  • Performans Yönetimi
  • Tazminat Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • İşe Alım Süreci
  • Çalışan Profilleri
  • Başvuru Sahibi İzleme
Paylocity's comprehensive product suite delivers a unified platform for professionals to make strategic HR and payroll decisions!
Paylocity's comprehensive product suite delivers a unified platform for professionals to make strategic decisions in the areas of benefits, core HR, payroll, talent, and workforce management, while cultivating a modern workplace and improving employee engagement. The platform can be accessed 24*7 from any given location using the mobile application. Paylocity hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman ve Katılım
  • Performans Yönetimi
  • Tazminat Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • İşe Alım Süreci
  • Çalışan Profilleri
  • Başvuru Sahibi İzleme
Cloud-based HCM platform bringing together payroll, time + attendance, and HR for organisations with between 500 and 50,000 employees.
Today's HR leaders need on-demand access to employee information to support business critical decisions. A single employee record across the Dayforce platform puts all details about your people in one place, from compensation to benefits and performance. Understanding what drives your business is critical to your success. Gain insights through reports and dashboards that span Dayforce, so you can monitor the key indicators and trends – such as turnover by age, location, etc. Dayforce HCM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman ve Katılım
  • Performans Yönetimi
  • Tazminat Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • İşe Alım Süreci
  • Çalışan Profilleri
  • Başvuru Sahibi İzleme
CORE HR lets you simplify people management. Customized performance reviews, employee benefits, salary history and critical HR forms
CORE HR lets you automate and simplify those never-ending HR functions and tasks so you can focus on the "human" in Human Resources. Eliminate paper files and streamline employee record keeping by storing all employee paperwork in one digital location. Easily manage employee benefits, schedule and execute customized performance reviews, and keep your firm in compliance all from a single, easy-to-use platform. BQE CORE Suite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman ve Katılım
  • Performans Yönetimi
  • Tazminat Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • İşe Alım Süreci
  • Çalışan Profilleri
  • Başvuru Sahibi İzleme
Bitrix24, dünya çapında sekiz milyondan fazla işletmenin kullandığı önemli bir ücretsiz İK yazılım platformudur. Bulutta ve iş yerinde kullanılabilir.
Bitrix24, dünya çapında sekiz milyondan fazla işletmenin kullandığı önemli bir ücretsiz İK yazılım platformudur. Bulutta ve açık kaynak kodu erişimiyle iş yerinizde kullanılabilir. Çalışan dizini, şirket takvimi, talep formları, devamsızlık yönetimi, iş raporları, puantör ve daha fazlası. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman ve Katılım
  • Performans Yönetimi
  • Tazminat Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • İşe Alım Süreci
  • Çalışan Profilleri
  • Başvuru Sahibi İzleme
We make payroll and HR easier for our SMB customers.
Automatic Payroll Systems (APS) has a mission: to make payroll and HR easier. We design our unified solution to simplify workforce management tasks for mid-market organizations. We provide our clients and partners with personalized service and support to accomplish their goals. Streamline payroll processing, automate HR workflows, and elevate the employee lifecycle with a single-system platform. We are APS, your workforce partner. APS Payroll hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman ve Katılım
  • Performans Yönetimi
  • Tazminat Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • İşe Alım Süreci
  • Çalışan Profilleri
  • Başvuru Sahibi İzleme
Deputy: schedule staff, track time and attendance, manage leave, export timesheets to payroll with a click, and stay compliant easily.
Deputy is a multi-award winning workforce management tool. With Deputy you can complete staff schedules in minutes and then publish them to your team with a click, easily manage Staff Leave, track Time & Attendance, and sync your timesheets to payroll seamlessly. Deputy integrates with over 300 leading POS and Payroll providers for end-to-end confidence. Free iOS and Android apps mean you can manage your business from anywhere. Start your free Trial today. Deputy hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman ve Katılım
  • Performans Yönetimi
  • Tazminat Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • İşe Alım Süreci
  • Çalışan Profilleri
  • Başvuru Sahibi İzleme
Pingboard is the employee experience platform for growing businesses. Elevate your employee experience with Pingboard!
Pingboard is the employee experience platform for growing businesses that put their people first. Build a culture of connection with Pingboard’s org charts, automated onboarding, and communication tools. Foster community and engage everyone in a positive feedback loop of creating, measuring, and refining experiences through recognition, 1:1s, and surveys. Everything happens in one place that employees truly enjoy using, all the while amassing actionable insights to move your business forward! Pingboard hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman ve Katılım
  • Performans Yönetimi
  • Tazminat Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • İşe Alım Süreci
  • Çalışan Profilleri
  • Başvuru Sahibi İzleme
Full service payroll, built by Square. Pay your team in a few clicks. Manage your business in one place. We'll handle your tax filings.
The company that made it easy to accept credit cards now makes it easy to pay your team. Square Payroll is a full-service payroll product available online or via free mobile app (iOS and Android). Pay W-2 employees, 1099 contractors, or both. Unlimited pay runs and all tax filings included for just $35/month plus $5/person paid. Square handles all payroll tax calculations and payments. You can also access employee benefits like health insurance and retirement savings plans. Available nationwide. Square Payroll hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman ve Katılım
  • Performans Yönetimi
  • Tazminat Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • İşe Alım Süreci
  • Çalışan Profilleri
  • Başvuru Sahibi İzleme
Web based solution bringing clean design & an intuitive user experience to the world of HR. Manage recruiting, onboarding, PTO, & more.
Built for Teams is an intuitive, cloud-based HRIS system, providing HR managers and executives with critical employee data, reporting, org chart, and compliance information. Built for Teams also provides features like PTO tracking, recruiting, onboarding, employee self service, and more for small- and mid-sized businesses. Built for Teams hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman ve Katılım
  • Performans Yönetimi
  • Tazminat Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • İşe Alım Süreci
  • Çalışan Profilleri
  • Başvuru Sahibi İzleme
Designed to help HR professionals with hiring, employee management, expense management, appraisal management, and any other HR need.
Odoo HR is a fully integrated, completely customizable app that helps HR professionals with hiring, employee management, expense management, appraisal management, and other human resource needs. Users can change job positions, stages, medium, priority, and responsibility in the list view, as well as create reports on reasons why applicants weren¿t hired. Companies can quickly automate HR processes with the easy-to-use Odoo suite of HR apps. Odoo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman ve Katılım
  • Performans Yönetimi
  • Tazminat Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • İşe Alım Süreci
  • Çalışan Profilleri
  • Başvuru Sahibi İzleme
Grow your people pipeline, build authentic and long-lasting relationships, and source and hire the right people with LeverTRM.
Lever is a leading Talent Acquisition Suite that makes it easy for talent teams to reach their hiring goals and to connect companies with top talent. Lever is the only platform that provides all talent acquisition leaders with complete ATS and robust CRM capabilities in one product, LeverTRM. Lever supports the hiring needs of over 5,000 companies around the globe including the teams at Netflix, Spotify, Atlassian, KPMG, and Nielsen. Lever hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman ve Katılım
  • Performans Yönetimi
  • Tazminat Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • İşe Alım Süreci
  • Çalışan Profilleri
  • Başvuru Sahibi İzleme
Get Justworks Hours for automated, seamless time tracking. Make timekeeping effortless for you and your team.
Get Justworks Hours for automated, seamless time tracking. Make timekeeping effortless for you and your team by managing employee time more easily, gaining more insights with more oversight, and easing the burden of errors and inaccuracies. Justworks Hours is the time tracking tool anyone can use, whether your team travels for work, or heads to the same office every day, this easy-to-use solution empowers your employees to consistently track their time. Justworks Hours hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman ve Katılım
  • Performans Yönetimi
  • Tazminat Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • İşe Alım Süreci
  • Çalışan Profilleri
  • Başvuru Sahibi İzleme
WebHR is everyone's favorite and a global leader in Cloud HR - Helps you manage the most important asset in your company - your People!
WebHR is revolutionizing the way HR works. WebHR is a Social all-in-one Cloud based HR Software for Small & Medium Enterprises that handles everything from Hire to Retire, in the most innovate way. WebHR not only saves money to the companies, but also boosts productivity, saves space and make inter and intra-office communications fast, reliable and more efficient. WebHR assists in managing a companys most important asset - its People. WebHR hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman ve Katılım
  • Performans Yönetimi
  • Tazminat Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • İşe Alım Süreci
  • Çalışan Profilleri
  • Başvuru Sahibi İzleme
At UKG, our purpose is people. Our love for all things HR and workforce management is matched only by our people-centered culture.
UKG Pro delivers unique, culture-driven solutions for midsize to large enterprise companies to support their people through the major and everyday moments they experience while a part of your organization. From paying your people to supporting them, connecting to developing them, and everything in between, UKG Pro is the powerful HCM suite you need to grow and champion meaningful experiences for your people across the globe. UKG Pro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman ve Katılım
  • Performans Yönetimi
  • Tazminat Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • İşe Alım Süreci
  • Çalışan Profilleri
  • Başvuru Sahibi İzleme
Data-driven scheduling software that improves the employee experience, ensures operational excellence, and increases profitability.
HotSchedules, now powered by Fourth Intelligence, allows your team to conquer every schedule in 45 minutes or less. With demand forecasting, wage & labor compliance, employee engagement tools, time & attendance, and a digital logbook built-in to our intelligent scheduling software, HotSchedules enforces operational excellence, drives profitability, and empowers your team. Rated the #1 business app for 5+ years, your team will thank you! HotSchedules hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman ve Katılım
  • Performans Yönetimi
  • Tazminat Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • İşe Alım Süreci
  • Çalışan Profilleri
  • Başvuru Sahibi İzleme
uAttend was built for businesses that need an easy-to-use, affordable, and reliable time and attendance system.
uAttend integrates easy-to-use cloud software with its time clocks to provide businesses efficient, accurate, and streamlined time and attendance tracking. Every uAttend time clock is cloud-connected and supports a variety of punch options including fingerprint, voice control, PIN, RFID, mobile app, and web. Alternatively, the uAttend cloud can be used on its own to provide the same automation without a time clock. uAttend hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman ve Katılım
  • Performans Yönetimi
  • Tazminat Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • İşe Alım Süreci
  • Çalışan Profilleri
  • Başvuru Sahibi İzleme
With intuitive technology and a world-class team of experts, Namely empowers HR with a solution designed for mid-sized businesses.
Running HR isn't for the faint of heart. Namely gives you the resources to make your life easier and your employees happier. With modern, intuitive technology and a world-class team of HR experts, Namely empowers and supports people teams with an all-in-one HR solution designed for mid-sized businesses (25-1000 employees). Whether you’re transitioning from a PEO or switching to new HCM software, Namely has the technology and people to support your company every step of the way. Namely hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman ve Katılım
  • Performans Yönetimi
  • Tazminat Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • İşe Alım Süreci
  • Çalışan Profilleri
  • Başvuru Sahibi İzleme
OnPay's award-winning payroll and HR saves business owners over 15 hours a month and frees them up to focus on what's most important.
Growing businesses love OnPay for its flexible payroll and HR. It gets top customer ratings from Capterra, PCMag Editors' Choice, and was named the "Best Payroll Service for Small Businesses" by the experts at Forbes. Pay employees in minutes, automate taxes, and add payroll to QuickBooks or Xero. It's just $40 plus $6 per person each month for payroll, HR tools, and the option to add benefits in all 50 states -- the best value among premium payroll providers. OnPay hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman ve Katılım
  • Performans Yönetimi
  • Tazminat Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • İşe Alım Süreci
  • Çalışan Profilleri
  • Başvuru Sahibi İzleme
Workable provides best-in-class recruitment tools, processes and automation in one complete solution.
Workable provides best-in-class recruitment tools, processes and automation in one complete solution. Whether you're hiring employee #2 or 200 new employees, Workable's scalable tools, know-how and support help you make the hires that make your business great. Companies who use Workable get from requisition to offer letter faster, with automated and AI-powered tools that source and suggest candidates, simplify decision making and streamline the hiring process. Workable hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman ve Katılım
  • Performans Yönetimi
  • Tazminat Yönetimi
  • Eğitim Yönetimi
  • İşe Alım Süreci
  • Çalışan Profilleri
  • Başvuru Sahibi İzleme