17 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

İnsan Kaynakları Programları

İnsan Kaynakları Programları, İnsan Kaynakları Yönetim Sistemi (HRMS) olarak da bilinen İnsan Kaynakları Programları bir kuruluşun çalışanlarının kayıtlarını ve bilgilerini yönetmesini sağlar. İnsan Kaynakları Yazılımı çalışanların iletişim bilgilerini, departmanını, işe giriş tarihini, maaşını, eğitimini, sigorta haklarını ve daha fazlasını düzenlemenize imkân tanır. Birçok İK Programı işe başvuru takibi ve maaş bordrosu yazılımı ile entegre ara yüzler de içerir. İnsan Kaynakları Yönetim Sistemi Başvuru Takip Yazılımı, Bordro Yazılımı, Performans Değerlendirme Yazılımı ve İş Gücü Planlama Programı ile ilişkilidir.

56 sonuç

Kurulumu hızlı ve kolay, uygun fiyatlı, değerlendirmelerden yüksek not alan 360 derece geri bildirim aracı. Yardımcı olmaya hazır uzmanlar. Hızlı bir deneme sürümü planlayın. Spidergap 360 Feedback hakkında daha fazla bilgi
Kurulumu hızlı ve kolay, uygun fiyatlı, yüksek değerlendirme puanına sahip 360 derece geri bildirim aracı. Uzmanlar, değerlendirmeleri planlama, özelleştirme ve başlatma konusunda sizi destekleyerek başarıya ulaşmanıza yardımcı olur. Çalışanlarınız, kişisel gelişim planlarını oluştururken tahminde bulunmayı ortadan kaldıran bireysel geri bildirim raporlarını sevecektir. Spidergap’ın kuruluşunuza uygun olup olmayacağına karar için hemen bir deneme sürümü planlayın. Spidergap 360 Feedback hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Başvuru Sahibi İzleme
  • İşe Alım Yönetimi
  • Zaman ve Katılım
  • Tazminat Yönetimi
  • Sosyal Hakların Yönetimi
  • Bordro Yönetimi
  • İşe Alım Süreci
İK ekiplerinin işe alımdan performans raporlarına kadar tüm çalışan yaşam döngüsünü tek bir yerden yönetmesine yardımcı olan bir iş birliği platformu.
monday.com, İK yöneticilerinin tüm çalışan yaşam döngüsünü tek bir yerden yönetmesine olanak tanıyan bir iş birliği platformudur. Tüm adayların işe alım sürecini bir bakışta takip edin, yeni çalışanları önceden hazırlanmış şablonlarla işe alıştırın, mevcut çalışanlarla etkileşim kurmak için ekip oluşturma faaliyetleri planlayın ve günlük iş akışlarınıza dahil edilen analizlerle veriye dayalı bilgilerden yararlanın. Son olarak, platformun mevcut iş akışlarınızı sorunsuz bir şekilde tamamlayabilmesi için monday.com'u Gmail ve halihazırda kullandığınız 40'tan fazla araçla entegre edin. monday.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Başvuru Sahibi İzleme
  • İşe Alım Yönetimi
  • Zaman ve Katılım
  • Tazminat Yönetimi
  • Sosyal Hakların Yönetimi
  • Bordro Yönetimi
  • İşe Alım Süreci
ClickUp, işin geleceğidir: Tüm uygulamaların yerini alabilecek tek bir uygulamadır. ClickUp, 2022’de en hızlı büyüyen verimlilik uygulamalarından biridir.
ClickUp tüm uygulamaların yerini alabilecek tek bir uygulamadır. Herkesin her şey üzerinde çalışabileceği, işin geleceğidir. Sadece görev yönetiminden fazlası olan ClickUp belge, anımsatma, hedef, takvim, planlama ve hatta gelen kutusu sunar. Tamamen özelleştirilebilir olan ClickUp her tür ekibe uygundur, böylece tüm ekipler planlama, düzenleme ve iş birliği yapmak için aynı uygulamayı kullanabilir. ClickUp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Başvuru Sahibi İzleme
  • İşe Alım Yönetimi
  • Zaman ve Katılım
  • Tazminat Yönetimi
  • Sosyal Hakların Yönetimi
  • Bordro Yönetimi
  • İşe Alım Süreci
BambooHR, büyüyen kuruluşların çalışan verilerini otomatikleştirmesine, merkezileştirmesine ve bağlamasına yardımcı olan ödüllü bir İK platformudur.
BambooHR, küçük ve orta ölçekli işletmeler ve bu şirketlerde çalışan kişiler için tasarlanmış ödüllü, hepsi bir arada İK platformudur. BambooHR, çalışan verilerini toplamayı, analiz etmeyi ve raporlamayı, yetenek bulma ve işe alma yöntemini iyileştirmeyi, yeni çalışanları işe alıştırmayı, ücretleri yönetmeyi ve şirket kültürünü geliştirmeyi kolaylaştırır. En önemli konuya, yani çalışanlarınızı geliştirmeye, çalışan deneyimini iyileştirmeye ve kuruluşunuzu ileriye taşımaya odaklanmak için serbest kalmanızı sağlayacak şekilde tasarlanmıştır. BambooHR hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Başvuru Sahibi İzleme
  • İşe Alım Yönetimi
  • Zaman ve Katılım
  • Tazminat Yönetimi
  • Sosyal Hakların Yönetimi
  • Bordro Yönetimi
  • İşe Alım Süreci
Wrike’ın İK yazılımı 2,3 milyon kişi tarafından kullanılmaktadır. Şablonları, iş akışlarını, onayları, talep formlarını ve panoları kullanarak İK süreçlerinizi hızlandırın.
Wrike’ın insan kaynakları yazılımı 140 ülkede 20.000’den fazla şirket tarafından kullanılıyor. Wrike’ın kullanımı kolay İK yazılımı ile İK projelerinizi planlayın, yönetin ve raporlayın. Hazır şablonları, güçlü iş akışlarını ve paylaşımlı ekip panolarını kullanarak işe alım, ödeme, işe alıştırma ve yönetimi takip edin. Onayları ve talepleri kullanarak İK süreçlerinizi otomatikleştirin. Ekiplerinizin gerçek zamanlı güncellemeleri paylaşmalarını ve kontrol etmelerini sağlayın. Ücretsiz denemenizi hemen başlatın. Wrike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Başvuru Sahibi İzleme
  • İşe Alım Yönetimi
  • Zaman ve Katılım
  • Tazminat Yönetimi
  • Sosyal Hakların Yönetimi
  • Bordro Yönetimi
  • İşe Alım Süreci
Dünyanın önde gelen bulut ERP'si NetSuite, akıllı kararlar almanız ve güvenle büyümeniz için ihtiyacınız olan görünürlüğü ve kontrolü sağlar.
NetSuite, temel süreçleri otomatikleştirerek ve operasyonel ve finansal performansa gerçek zamanlı görünürlük sağlayarak 32.000'den fazla kuruluşun daha etkili bir şekilde çalışmasına yardımcı olan hepsi bir arada bulut iş yönetimi hizmetidir. Muhasebe, sipariş işleme, envanter yönetimi, üretim ve tedarik zinciri ve depo operasyonlarını yönetmek için tek bir entegre uygulama paketi ile NetSuite, şirketlere bilgilerinin net bir şekilde görünürlüğünü ve işlerinin kontrolünü sağlar. NetSuite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Başvuru Sahibi İzleme
  • İşe Alım Yönetimi
  • Zaman ve Katılım
  • Tazminat Yönetimi
  • Sosyal Hakların Yönetimi
  • Bordro Yönetimi
  • İşe Alım Süreci
Dünya genelindeki iş gücü için bordro ve uyumluluk. Yerleşik uyumluluk ve güvenlik ile engelsiz bir şekilde istihdam ve ödeme gerçekleştirin.
Deel, uzak ekipler için oluşturulmuş küresel bordro, uyumluluk ve istihdam platformudur. İK ekipleri, dakikalar içinde ve yasalara uygun şekilde, dünya genelinde çalışanlar veya bağımsız yükleniciler istihdam edebilir. Deel ile 150’den fazla ülkede istediğiniz kişiyi stres olmadan, uluslararası bordrolu, yerel mevzuata uygun ve genel yan haklara sahip olacak şekilde merkezi, kullanımı kolay bir arayüzden istihdam edin. Ekipmanları, stok seçeneklerini, izinleri ve daha fazlasını yönetin. Deel’e uluslararası ölçekte çalışan 4.500’den fazla şirket güveniyor. Deel hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Başvuru Sahibi İzleme
  • İşe Alım Yönetimi
  • Zaman ve Katılım
  • Tazminat Yönetimi
  • Sosyal Hakların Yönetimi
  • Bordro Yönetimi
  • İşe Alım Süreci
Satış ekipleri PandaDoc’u, harika bir satın alma deneyimi sunmak ve anlaşma iş akışını, öngörüleri ve hızı iyileştirmek için kullanmaktadır.
PandaDoc satış ekiplerini harika bir satın alma deneyimi sunarak ve anlaşma iş akışını, öngörüleri ve hızı iyileştirecek şekilde güçlendirmiştir. PandaDoc hepsi bir arada belge otomasyonu yazılımını kullanan 30.000’den fazla müşteri, teklifleri, fiyat tekliflerini ve sözleşmeleri oluşturma, onaylama ve elektronik olarak imzalama sürecini kolaylaştırmaktadır. PandaDoc; mevcut CRM, ödeme ve dosya depolama uygulamalarınızı tek bir iş akışına entegre ettiğinizde tüm kuruluş genelinde süreçleri basitleştirmenize ve verimliliği artırmanıza yardımcı olur. PandaDoc hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Başvuru Sahibi İzleme
  • İşe Alım Yönetimi
  • Zaman ve Katılım
  • Tazminat Yönetimi
  • Sosyal Hakların Yönetimi
  • Bordro Yönetimi
  • İşe Alım Süreci
Bitrix24, dünya çapında sekiz milyondan fazla işletmenin kullandığı önemli bir ücretsiz İK yazılım platformudur. Bulutta ve iş yerinde kullanılabilir.
Bitrix24, dünya çapında sekiz milyondan fazla işletmenin kullandığı önemli bir ücretsiz İK yazılım platformudur. Bulutta ve açık kaynak kodu erişimiyle iş yerinizde kullanılabilir. Çalışan dizini, şirket takvimi, talep formları, devamsızlık yönetimi, iş raporları, puantör ve daha fazlası. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Başvuru Sahibi İzleme
  • İşe Alım Yönetimi
  • Zaman ve Katılım
  • Tazminat Yönetimi
  • Sosyal Hakların Yönetimi
  • Bordro Yönetimi
  • İşe Alım Süreci
Calamari; Slack, JIRA, G Suite ve Office365 ile entegredir. İK kayıtlarınızı, tatillerinizi, PTO’nuzu (mazeretli izinler), katılımınızı takip edin ve zaman çizelgenizi yönetin.
Calamari personel yönetimini kolaylaştıran bir İK yönetimi yazılımıdır. Her türlü devamsızlığın planlanmasına ve izlenmesine olanak sağlar. Katılımı kare kodlar ve iBeacon’lar kullanarak takip edebilirsiniz. Yaklaşan devamsızlıklar ve izin talepleri hakkında bildirim alabilirsiniz. Calamari, birden fazla ülke ve konumda ofisleri bulunan şirketleri destekler ve role dayalı güvenlik desteği sunar. Uygulama JIRA, Slack, Office265, GSuite, Microsoft Teams, Basecamp ve Asana gibi proje yönetimi araçlarıyla entegre edilmiştir. Calamari hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Başvuru Sahibi İzleme
  • İşe Alım Yönetimi
  • Zaman ve Katılım
  • Tazminat Yönetimi
  • Sosyal Hakların Yönetimi
  • Bordro Yönetimi
  • İşe Alım Süreci
Sage HR, İK’yı basitleştiren ödüllü bir İK yönetimi çözümüdür.
Sage HR, İK’yı basitleştiren ödüllü bir İK yönetimi çözümüdür. Küçük ve orta ölçekli işletmelerin çevikliğini korumasına yardımcı olmak için tasarlanan 360 derece geri bildirim, çalışan planlama, hedefler, harcamalar, performans değerlendirmesi, zaman izleme ve ekip dizini gibi temel özellikler sunar. Görevleri zahmetsizce otomatikleştirmek, Excel sayfası bağımlılığını ortadan kaldırmak, yazılımın benimsenmesini artırmak ve e-posta sıklığını azaltmak için Sage HR’nin kullanıcı dostu gezintisini ve özelleştirilebilir panosunu kullanın. Android ve iOS uygulamaları mevcuttur. Sage HR hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Başvuru Sahibi İzleme
  • İşe Alım Yönetimi
  • Zaman ve Katılım
  • Tazminat Yönetimi
  • Sosyal Hakların Yönetimi
  • Bordro Yönetimi
  • İşe Alım Süreci
Otomatik İK süreçleriyle insan kaynaklarının üretkenliğini artırın. BT geliştirmeye gerek kalmadan diğer yazılımlarla entegre edin.
Pipefy, İnsan Kaynakları departmanınız için yeni bir verimlilik düzeyinin kilidini açar. Bu süreç yönetimi platformu, İK sorun yönetiminden işe alıma kadar, ekip üyelerinizin harika bir çalışan ve aday deneyimi sunarak kuruluşunuz için en iyi yeteneği garanti etmesini sağlar. Ekipler ve sistemler genelinde çalışmaları otomatikleştirin ve kolaylaştırın; her şeyi saf bulut, kullanımı kolay bir platformda gerçekleştirin. Pipefy hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Başvuru Sahibi İzleme
  • İşe Alım Yönetimi
  • Zaman ve Katılım
  • Tazminat Yönetimi
  • Sosyal Hakların Yönetimi
  • Bordro Yönetimi
  • İşe Alım Süreci
Kurumsal işletmelerin, birinci sınıf iş gücü yönetimi yoluyla üretkenliği ve kârlılığı artırmak için daha akıllı planlama yapmasına yardımcı olur.
Kurumsal işletmelerin üretkenliği ve kârlılığı artırmak için daha akıllı planlama yapmasına yardımcı olmaktadır. Talebi etkili bir şekilde tahmin etmek ve personeli en uygun şekilde planlamak için veri odaklı teknoloji kullanır. Aksi takdirde fark edilmeyecek kalıpları belirlemek için kişiselleştirilmiş algoritmalar ve makine öğrenimi kullanır, küresel olarak kurumsal işletmelere sınıfının en iyisi iş tahminleri ve işgücü yönetimi sağlar. Rotageek hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Başvuru Sahibi İzleme
  • İşe Alım Yönetimi
  • Zaman ve Katılım
  • Tazminat Yönetimi
  • Sosyal Hakların Yönetimi
  • Bordro Yönetimi
  • İşe Alım Süreci
Profit OKR’ler için en iyi platformlardan biridir. UX (kullanıcı deneyimi), stratejiyi uygularken eğitmek için tasarlanmıştır.
Profit, kuruluşunuzda OKR’leri yaymak için en iyi OKR platformlarından biridir. Profit OKR yazılımının benimsenmesi ve kullanımı son derece kolaydır. Şirket düzeyindeki OKR’leri tek tek her bir katılımcıya ulaştırmaya olanak tanıyan uyumlu OKR’leri kullanarak kuruluş içinde tam uyumluluk sağlanabilir. Çalışma ve çıktı yerine sonuç odaklı bire bir toplantılar son derece etkili olur. Profit’in popüler iş uygulamalarıyla entegre olması, kuruluş genelinde hızlı benimsenmesini sağlar. Profit.co hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Başvuru Sahibi İzleme
  • İşe Alım Yönetimi
  • Zaman ve Katılım
  • Tazminat Yönetimi
  • Sosyal Hakların Yönetimi
  • Bordro Yönetimi
  • İşe Alım Süreci
Bulut tabanlı performans yönetimi yazılımı, geleneksel değerlendirmeler, 360 derece değerlendirmeler veya gerçek zamanlı geri bildirim gerçekleştirir. Kişi başı 3 $’dır.
AssessTEAM, bulut tabanlı performans yönetimi yazılımı ve ona eşlik eden Android ve iPhone uygulamalarıdır. Geleneksel değerlendirmeler, 360 derece geri bildirim veya gerçek zamanlı yetkinlik tabanlı değerlendirmeleri dakikalar içinde gerçekleştirin. Kurumsal planımızdaki proje bazlı performans analizi, daha iyi iş kararları almanıza yardımcı olan güçlü verimlilik raporları sunar. Değerlendirme sürecinizi oluşturmak için 3000’den fazla KPI içeren kitaplığı kullanın. Deneyimli İK profesyonellerinin rehberli tanıtım hizmeti tüm planlarla birlikte ücretsiz olarak sunulur. AssessTEAM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Başvuru Sahibi İzleme
  • İşe Alım Yönetimi
  • Zaman ve Katılım
  • Tazminat Yönetimi
  • Sosyal Hakların Yönetimi
  • Bordro Yönetimi
  • İşe Alım Süreci
Küçük ve orta ölçekli işletmeler için oyunlaştırılmış zaman izleme, ekran görüntüleri, izin yönetimi, raporlar, faturalandırma ve ödeme yönetimi.
Trackabi zaman izleme, ekran görüntüsü yakalama, zaman raporlarının hazırlanması, fatura oluşturma, çalışan izni yönetimi ve bir şirketi günlük olarak yönetmeyle ilgili diğer birçok zahmetli şey için web tabanlı bir bulut hizmetidir. Trackabi'de küçük ve orta ölçekli işletmelere odaklanıyoruz. Trackabi ayrıca Windows, macOS ve Linux platformları için mükemmel bir masaüstü zamanlayıcı uygulaması sunar. Kullanıcı etkinliğine bağlı olarak zamanı manuel veya otomatik olarak izlemeyi sağlar. Trackabi hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Başvuru Sahibi İzleme
  • İşe Alım Yönetimi
  • Zaman ve Katılım
  • Tazminat Yönetimi
  • Sosyal Hakların Yönetimi
  • Bordro Yönetimi
  • İşe Alım Süreci
Mirro, kullanıcı dostu, bulut tabanlı bir performans yönetimi platformudur.
Mirro’da açık, kullanımı kolay zaman yönetimi, iş dışında olma ve esnek zamana yönelik özel ilkeler, sözleşmeler ve maaş öncesi muhasebe ile İK Yönetimi, uygulamanın yapısında vardır. İstek onayı ve belge yönetimi için kendi kural ve akışlarınızı belirleyin. Ayrıca güçlü performans yönetimi ve kullanımı kolay çalışan katılımı araçlarına da erişim sağlayabilirsiniz. Mirro, 50-200 kullanıcısı olan şirketler için idealdir. Mirro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Başvuru Sahibi İzleme
  • İşe Alım Yönetimi
  • Zaman ve Katılım
  • Tazminat Yönetimi
  • Sosyal Hakların Yönetimi
  • Bordro Yönetimi
  • İşe Alım Süreci
WorkTango, şirketlerin sözü çalışanlarına vermesi ve işlemeye hazır içgörüyü desteklemek için herhangi bir amaçla kolayca geribildirim toplamasını sağlar.
WorkTango platformu, çalışanların söz sahibi olması için alan yaratır ve şirketlere herhangi bir katılım, dönüşüm veya geribildirim girişimi için kolayca ve sıkça geribildirim toplamalarında yardımcı olur. Veri bilimi ve doğal dil anlayışı kullanılarak insan kaynakları, üst düzey yönetim ve personel liderlerine çalışanların geribildirimlerinden elde edilen, işlemeye hazır içgörüler gerçek zamanlı olarak sunulur. Sonuç olarak daha hızlı içgörü, çalışanlar için daha iyi işlemeye hazır kararlar ve daha uyumlu ve katılımcı bir işgücü elde edilir. WorkTango hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Başvuru Sahibi İzleme
  • İşe Alım Yönetimi
  • Zaman ve Katılım
  • Tazminat Yönetimi
  • Sosyal Hakların Yönetimi
  • Bordro Yönetimi
  • İşe Alım Süreci
Şirketler, ekipler ve serbest çalışanlar için insan kaynakları yönetimi yazılımı.
Monitask, ekibiniz genelinde üretkenliği, verimliliği ve sorumluluğu artırmak için İK çözümleri sunar. Süre izleme özellikleriyle çalışan takip sistemi, ekiplerin ellerindeki göreve odaklanmasını sağlamaktadır. Yazılım güçlü olmasına rağmen hafif, kullanımı basit ve kolaydır. Ayrıca yöneticiler ekiplerini her zaman, her yerde takip etmek için herhangi bir cihazdan kontrol panellerine de erişebilmektedir. Monitask'a kaydolun ve hemen zamandan ve paradan tasarruf etmeye başlayın. Monitask hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Başvuru Sahibi İzleme
  • İşe Alım Yönetimi
  • Zaman ve Katılım
  • Tazminat Yönetimi
  • Sosyal Hakların Yönetimi
  • Bordro Yönetimi
  • İşe Alım Süreci
edays ile daha akıllıca çalışın. Her türlü işe devamsızlığı ve izni etkili bir şekilde yönetin, idari işleri azaltın ve personel hakkında eyleme geçirilebilir bilgiler elde edin.
edays, dünyanın en akıllı işe devamsızlık ve izin yönetimi yazılımlarından biridir. Yapılandırılabilir tek bir sistem sayesinde, çalışan ve yöneticilere daha iyi bir işe devamsızlık deneyimi sunulabilir. Platform, çalışanların tatillerini ve işe devamsızlıklarını yönetmeyi, izlemeyi ve raporlamayı sağlayan kullanımı kolay, bulut tabanlı bir web uygulaması ve mobil uygulamadır. Grup takvimleri, özelleştirilebilir hastalık yolculukları ve işe devamsızlık raporlama dahil olmak üzere bir dizi harika özellik içeren edays, popüler bordro ve İK sistemleriyle de sorunsuz bir şekilde entegre olur. edays hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Başvuru Sahibi İzleme
  • İşe Alım Yönetimi
  • Zaman ve Katılım
  • Tazminat Yönetimi
  • Sosyal Hakların Yönetimi
  • Bordro Yönetimi
  • İşe Alım Süreci
Çalışanların izin kullanımlarını, çalışma programlarını ve kişisel dosyalarını etkili bir şekilde yönetmeye yarayan çevrimiçi sistem.
HRnest, insan kaynakları departmanlarının günlük çalışmalarını destekleyen, kullanımı kolay bir yazılımdır. Çalışanlar, izin taleplerini kolayca gönderirken işveren, izin kullanımını izleyebilir, çalışma süresini kaydedebilir, tüm şirket için zaman çizelgeleri oluşturabilir ve çalışanların kişisel dosyalarını yönetebilir. Veri tabanı, dünyanın en yüksek veri güvenliği standartlarına (GVKY dahil) tam olarak uygundur ve herhangi bir konum veya cihazdan 7/24 erişilebilir. HRnest hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Başvuru Sahibi İzleme
  • İşe Alım Yönetimi
  • Zaman ve Katılım
  • Tazminat Yönetimi
  • Sosyal Hakların Yönetimi
  • Bordro Yönetimi
  • İşe Alım Süreci
EVA-REC, işe alım sürecini otomatikleştiren, dakikalar içinde uygulanabilen ve ihtiyaçlarınıza göre ölçeklenebilen kapsamlı bir işe alım platformudur
EVA-REC, kurumların işe alım sürecini otomatikleştirmelerine, manuel görevleri ortadan kaldırmalarına ve en iyi yetenekleri bulma, çekme ve işe alma yöntemlerini dönüştürmelerine yardımcı olan uçtan uca bir işe alım platformudur. EVA-REC kullanan işletmeler, markalı kariyer sayfalarını hızlı bir şekilde oluşturabilir, birinci sınıf teknoloji sağlayıcılarıyla entegre olabilir, 2000’den fazla farklı iş panosunda iş ilanları verebilir, özgeçmişleri filtreleyebilir, adayları derecelendirebilir ve ekip arkadaşlarıyla sorunsuz bir şekilde iş birliği yapabilir: hepsi tek bir çözümde. Elevatus hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Başvuru Sahibi İzleme
  • İşe Alım Yönetimi
  • Zaman ve Katılım
  • Tazminat Yönetimi
  • Sosyal Hakların Yönetimi
  • Bordro Yönetimi
  • İşe Alım Süreci
İşbirliğine dayalı bir çevrimiçi elektronik tablo platformu olan Retable, şirketlerin yönetilmesini, izlenmesini, bağlanmasını, izlenmesini, otomatikleştirilmesini ve kolayca raporlanmasını sağlar.
Retable, elektronik tablo benzeri arayüzü ile karmaşık verileri düzenli ve özelleştirilmiş bir çevrimiçi veritabanında yönetmenizi sağlar. Gerçek zamanlı işbirliği, veri yönetimi ve basit raporlama sağlayan birden fazla görünüm sunar. Gerçek zamanlı veri yönetim platformu Retable, verilerin herhangi bir cihazdan kolayca yapılandırılmasına olanak tanır. Kod kullanmadan hızlı bir şekilde oluşturulabilen çeşitli sütun türleri ve otomasyon ile veri yönetimini ve işbirliğini basitleştirir. Retable, kullanıcılara veriler üzerinde kontrol sağlar. Retable hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Başvuru Sahibi İzleme
  • İşe Alım Yönetimi
  • Zaman ve Katılım
  • Tazminat Yönetimi
  • Sosyal Hakların Yönetimi
  • Bordro Yönetimi
  • İşe Alım Süreci
İnsan kaynakları yönetimi uygulamaları grubu: İK, yan haklar, maaş bordrosu, performans ve yetenek yönetimi.
Oracle Fusion Cloud İnsan Kaynakları Yönetimi, kuruluşunuzdaki tüm insan kaynakları süreçlerini ve herkesi birbirine bağlayan eksiksiz bir bulut çözümüdür. Böylece, cihazlar arasında tutarlı bir deneyim sağlar, İK verilerinin karar verme sürecini iyileştirmesi için tek bir gerçeklik kaynağı temin eder ve hem günümüzdeki hem de gelecekteki ihtiyaçlarınızı karşılamaya yönelik olarak pazara öncülük eden yeniliklerle sizi güçlendirir. İnsan kaynakları yönetim uygulamaları seti şunları içerir: İK, yan haklar, maaş bordrosu, performans ve yetenek yönetimi. Oracle Cloud HCM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Başvuru Sahibi İzleme
  • İşe Alım Yönetimi
  • Zaman ve Katılım
  • Tazminat Yönetimi
  • Sosyal Hakların Yönetimi
  • Bordro Yönetimi
  • İşe Alım Süreci
Geliştiriciler için ekip yönetimi. Basit ve otomatik
Teamplify, yazılım geliştirme ekipleri için bir üretkenlik paketidir. Ekip analizi ile ekibinizin nabzını tutun. Akıllı günlük bilgilendirme ile değerli toplantı zamanından tasarruf edin. Kolay zaman izleme ile görevlerin ne kadar sürdüğünü her zaman bilin. Yerleşik izin yönetimi sayesinde izinleri göz önünde bulundurarak önceden plan yapın. GitHub, Jira, Slack, Zoom, Google gibi mevcut ekip araçlarınızla çalışır (12 entegrasyon dahildir). Teamplify hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Başvuru Sahibi İzleme
  • İşe Alım Yönetimi
  • Zaman ve Katılım
  • Tazminat Yönetimi
  • Sosyal Hakların Yönetimi
  • Bordro Yönetimi
  • İşe Alım Süreci