18 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

ERP Programı

ERP Programı veya Kurumsal Kaynak Planlaması Programı bir kuruluşun tüm departmanlarını ve işlevlerini tek bir sistemde bütünleştirir. ERP Yazılım Sistemleri üretim, lojistik, dağıtım, envanter, nakliye, faturalandırma ve muhasebe dahil süreçleri yönetir. ERP Yazılımı ayrıca satış, faturalama ve insan kaynakları yönetimi dahil olmak üzere diğer işlevleri de kontrol edebilir. ERP Sistemi veya Kurumsal Kaynak Planlaması Sistemi Muhasebe Programları, Dağıtım Yazılımı, İnsan Kaynakları Programları, Envanter Yönetim Sistemi, Lojistik Yazılımı ve Malzeme İhtiyaç Planlaması Yazılımı ile ilişkilidir.

Türkiye Yerel ürünleri göster
27 sonuç
VAIL- ERP; entegre, uygun maliyetli ve kapsamlı ERP (kurumsal kaynak planlaması) çözümleri sunan bir işletme yönetimi uygulamasıdır. VAIL-ERP hakkında daha fazla bilgi
ERP paketi, bir iş sürecinin mal ve hizmet tedariki, satış ve dağıtım, finansman, muhasebe, insan kaynağı gibi neredeyse her işlevsel alanını destekleyecek ve birleştirecek şekilde tasarlanmıştır. ERP sistemleri birçok iş sürecini birbirine bağlar ve aralarında veri akışını sağlar. VAIL ERP, tüm düzeylerde sorunsuz entegrasyonla bir şirketin hesaplar, çalışanlar, malzemeler, maliyet-zaman ve kaynak, satın alma ve bordro oluşturma ile ilgili verilerini otomatikleştirir. VAIL-ERP hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İK Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Tedarik Zinciri Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • Muhasebe
  • CRM
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Görev Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
Archdesk, size işletmeniz ve finansal performansınız üzerinde tam kontrol sağlayan üst düzey bir inşaat ERP (kurumsal kaynak planlama) platformudur. Archdesk hakkında daha fazla bilgi
Archdesk, size işletmeniz ve finansal performansınız üzerinde tam kontrol sağlayan üst düzey bir inşaat ERP (kurumsal kaynak planlama) platformudur. Her iş akışını optimize ederek ve mümkün olduğunda otomatikleştirerek işletmenizin faaliyetleriyle tamamen uyum içinde çalışmak üzere yapılandırılan Archdesk sayesinde kontrolü geri kazanabilirsiniz. Verilerinizi tek bir yere taşıyın ve her şeyi “kendi oluşturduğunuz” panolarda gerçek zamanlı olarak görselleştirin. Böylece en güncel bilgilere dayanarak daha iyi karar alabilirsiniz. Archdesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İK Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Tedarik Zinciri Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • Muhasebe
  • CRM
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Görev Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
Asana, çalışmayı ekipler arasında geniş ölçekte organize etmenin ve yönetmenin en kolay yollarından biridir. Asana'nın neden Capterra'da en iyi performans gösterenlerden biri olduğunu öğrenin.
Asana sayesinde günlük görevlerden stratejik ve işlevler arası girişimlere kadar çalışma, ekipler arasında geniş ölçekte organize edilebilir. Asana, hedefleri eyleme dönüştüren ve ekipler arasındaki siloları yıkan bir iş yönetimi platformudur. 190 ülkede 135.000'den fazla ücretli müşteri ve milyonlarca ücretsiz kuruluş, şirket hedeflerinden dijital dönüşüme, ürün lansmanlarına ve pazarlama kampanyalarına kadar pek çok şeyi yönetmek için Asana’ya güveniyor. Asana hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İK Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Tedarik Zinciri Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • Muhasebe
  • CRM
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Görev Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
Tek bir yerde kurumsal kaynak planlamasını merkezileştirmek ve yönetmek, ekip çalışmasını iyileştirmek ve daha verimli çalışmak için monday.com Çalışma İşletim Sistemini kullanın.
Kurumsal kaynak planlamasını basitleştirmek ve merkezileştirmek, ekip çalışmasını iyileştirmek ve daha verimli çalışmak için monday.com Çalışma İşletim Sistemini kullanın. Bu özelleştirilebilir, kodsuz iş ve proje yönetimi platformu; zaman kazandıran otomasyonlar, 40'tan fazla uygulamayla entegrasyon, gerçek zamanlı iş birliğine olanak tanıyan kullanımı kolay tahtalar, ilerleme durumunu ve sonuçları gözden geçirmek ve izlemek için görsel panolar gibi akıllı özellikler sunar. Bütçeleri, kaynakları, bilgileri, iş akışlarını ve daha fazlasını tek bir yerde organize edin ve yönetin. monday.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İK Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Tedarik Zinciri Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • Muhasebe
  • CRM
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Görev Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
Bir kurumsal kaynak planlama yazılımı olan Wrike’ın özellikleri arasında Gantt çizelgeleri, panolar, raporlama, zaman takibi ve gelişmiş güvenlik yer almaktadır.
Wrike, dünya çapında 20.000’den fazla şirketin güvendiği kurumsal kaynak planlama yazılımıdır. Kurumsal kaynak planlamanızı geliştirmek için hepsi aynı yerden kullanılabilen kaynak yönetimi ve tahsisi, performans raporları, Gantt çizelgeleri, zaman izleme, iş yükü değerlendirmeleri ve şirket genelinde görünürlük özelliklerinden yararlanın. Günlük süreçlerinizi hızlandırmak için Wrike’ı 400’den fazla uygulamayla entegre edin. İş akışlarını özelleştirin ve e-posta, toplantı, durum güncellemeleri ve daha fazlasına olan ihtiyacı azaltın. Wrike sayesinde daha çok değil, daha akıllıca çalışın. Wrike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İK Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Tedarik Zinciri Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • Muhasebe
  • CRM
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Görev Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
NetSuite ERP, tüm işlerinizi entegre edilmiş bulut platformu üzerinde yürütmenizi sağlar.
NetSuite bulut ERP, temel süreçleri işleterek şirketlerin etkin bir şekilde çalışması için ihtiyaç duydukları araçları ve içgörüleri sağlar. Muhasebe, sipariş işleme, envanter yönetimi, üretim, tedarik zinciri ve depo operasyonlarını yönetmek için tek ve entegre bir uygulama paketi ile tüm işlerinizi yönetin. İster tek bir lokasyonunuz ister birden fazla şubeniz olsun, kuruluşunuz genelinde finansal ve operasyonel performansa ilişkin gerçek zamanlı görünürlük elde edin. NetSuite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İK Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Tedarik Zinciri Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • Muhasebe
  • CRM
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Görev Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
Dünya çapında sekiz milyondan fazla işletmenin kullandığı önemli bir ücretsiz çevrimiçi ERP. Bulut, mobil, açık kaynak sürümleri bulunmaktadır.
Ücretsiz çevrimiçi ERP (kurumsal kaynak planlaması) arıyorsanız, iyi bir ücretsiz çevrimiçi ERP buldunuz. Bitrix24 ile tanışın. Kullanıma girmesi saatler ve tamamen uygulanması haftalar süren diğer ücretsiz açık kaynak ERP çözümlerinin aksine Bitrix24, yalnızca 30 saniyede bulutta kullanıma hazırdır. Merak etmeyin, Bitrix24’ün iş yerinizdeki sunucunuza yükleyebileceğiniz açık kaynak kodlu sürümü de var. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İK Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Tedarik Zinciri Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • Muhasebe
  • CRM
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Görev Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
ERPAG, küçük veya orta ölçekli şirketler için tüm iş süreçlerini kapsayan bir ERP bulut hizmetidir.
ERPAG, küçük veya orta ölçekli şirketler için tüm iş süreçlerini kapsayan bir ERP bulut hizmetidir. Gerçek zamanlı envanter ve sipariş yönetimi. Özellikler: Yeniden sipariş verme, sipariş işleme, bulut üzerinden etiket yazdırma, envanter izleme (barkod, seri, lot). Birden fazla UOM (ölçü birimi). Birden fazla depo, birden fazla para birimi, çok dilli arayüz, kompozit öğeler (BOM’lar, takım hazırlama, değişken malzemeler). Kullanıcı düzeyinde yönetim, entegre faturalandırma ve satın alma modülü, üretimi destekler. ERPAG hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İK Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Tedarik Zinciri Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • Muhasebe
  • CRM
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Görev Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
Tam görünürlük için üretim ERP’si yazılımı. İşletmenizin tüm hareketli bölümlerini yönetin: envanter, satışlar ve daha fazlası.
Katana, işletmenizin canlı görünümünü sunan bir üretim ERP’sidir (kurumsal kaynak planlaması). Kurumsal kaynak planlaması özellikleri arasında canlı envanter ve üretim yönetimi, uçtan uca izlenebilirlik için toplu izleme, tüm kat seviyesinde kontrol için Üretim Bölümü Uygulaması, açık API ve büyüyen kanal ortağı ağı yer alır. Katana Cloud Inventory hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İK Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Tedarik Zinciri Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • Muhasebe
  • CRM
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Görev Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
Zoho Creator, işinizi yürütmek için size özel, mobil kullanıma hazır uygulamalar oluşturmanıza yardımcı olan düşük kodlu bir uygulama geliştirme platformu/yazılımıdır.
Zoho Creator, teknik uzmanlık düzeyiniz fark etmeksizin tamamen kendi başınıza özel uygulamalar oluşturmanıza yardımcı olan temel yazılımları/araçları sağlayan düşük kodlu uygulama geliştirme platformudur. Her iş süreci benzersiz ve birbirinden farklı olduğunda, tek bir yazılımla hepsini çözmek olası değildir. İşte bu yüzden dünya genelinde 7 milyon kullanıcı, benzersiz iş süreçlerini yönetmek için 6 milyon özel uygulama oluşturdu. Örnek vaka çalışmalarını izleyin. Zoho Creator hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İK Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Tedarik Zinciri Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • Muhasebe
  • CRM
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Görev Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
MyClassCampus’un ücretsiz deneme sürümünü deneyin ve eğitim kurumunuz için iyi bir mobil uygulama ve bulut teknolojisi keşfedin.
MyClassCampus, eğitim kuruluşlarının dijitalleşmelerine yardımcı olmak için hepsi bir arada Mobilite odaklı gelişmiş ERP (kurumsal kaynak planlaması) platformudur. Benzersiz tasarıma sahip Mobil Uygulaması sayesinde bir kurumun tüm paydaşlarını tek bir platformda toplar. Ders planlama, sınav planlayıcı, kullanıcı dizini, ücret ve finansman yönetimi, CRM sorgusu yoluyla çevrimiçi kabul, izin yönetimi, QR koduyla yoklama alma, kullanıcı yorumlarının paylaşıldığı takvim, ders programı yönetimi, dijital kütüphane vb. gibi çok ilginç özelliklere sahiptir. Teachmint hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İK Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Tedarik Zinciri Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • Muhasebe
  • CRM
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Görev Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
BuildSmart, gerçek zamanlı analiz ve verimli inşaat yönetimi için maliyetlendirme, proje ve işletme muhasebelerini entegre eder.
BuildSmart, inşaat şirketlerine sektörle uyumlu bilgiler sağlayan tam entegre, web tabanlı bir kurumsal yönetim sistemidir. Gerçek zamanlı analiz ve etkili proje yönetimi için maliyetlendirme, proje ve işletme muhasebelerini entegre eder. BuildSmart satın alma, muhasebe, bordro, tesis, açık depo ve mağaza yönetimi, alt yüklenici yönetimi, iş zekası, İK ve zaman ve katılım gibi çeşitli modüller içermektedir. RIB BuildSmart hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İK Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Tedarik Zinciri Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • Muhasebe
  • CRM
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Görev Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
BlueCherry paketi; ERP, PLM, çok kanallı planlama, depo yönetimi, üretim bölümü kontrolü, B2B e-ticaret, EDI, BI ve çok daha fazlasını içerir.
CGS BlueCherry Enterprise Suite, müşterilere temel iş süreçlerini yönlendirmek için hem bulutta hem de şirket içinde kullanılabilir, kapsamlı dijital tedarik zinciri yönetimi çözümleri sunar. Tüketici yaşam tarzı ürünleri, perakende ve giyim sektöründe faaliyet gösteren, yüksek büyüme oranına sahip kuruluşların ihtiyaçlarına odaklanan BlueCherry, ileri dijital teknolojilerle tedarik zinciri görünürlüğü sağlayan birleşik bir platformdur. BlueCherry hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İK Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Tedarik Zinciri Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • Muhasebe
  • CRM
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Görev Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
More4apps, Oracle ERP için Excel arayüzüdür. Güvenli, güvenilir, başarısı kanıtlanmış teknoloji.
More4apps, dünya çapında 400'den fazla şirkete ve 34.000'den fazla son kullanıcıya hizmet veren sertifikalı bir Oracle iş ortağıdır. Oracle E-Business Suite ve Oracle Fusion Cloud ERP (kurumsal kaynak planlaması) için ücretsiz çözümler sunarak süreçleri kullanıcı dostu, verimli ve uygun maliyetli bir şekilde iyileştirmeyi ve şirket verilerinin güvenilir, doğru ve güncel olmasını sağlamayı amaçlar. More4apps, bir yanda şirketlere verilerini kontrol etmeleri için destek sağlarken, diğer yanda bir Excel arayüzünde ekiplerin verileri oluşturmasına, güncellemesine ve toplu olarak yüklemesine/indirmesine imkan sağlar. EBS Toolbox hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İK Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Tedarik Zinciri Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • Muhasebe
  • CRM
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Görev Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
Google Workspace kullanıcıları, fırsatlardan projelere, finansa ve şirket durumuna kadar her şeyi tek bir ERP platformunda yönetir ve izler.
Google Workspace kullanıcıları için tasarlanan VOGSY ERP (kurumsal kaynak planlaması), fiyat teklifinden tahsilata kadar hizmet işlerinizi Google tabanlı bir platformun sunduğu basitlik, zeka ve güvenlik içinde yürütür. Müşteri ilişkilerini, projeleri, kaynakları, görevleri, zaman çizelgelerini, harcamaları ve otomatik fiyat tekliflerini, fatura ve raporları Gmail, Drive, Dokümanlar ve E-Tablolar ile yönetip izleyin. Gerçek zamanlı iş birliği yapın, Gmail gelen kutunuzdan çalışın, projeyi, satış kanalı ve şirket durumunu ayrıntılı olarak anlayın, satışları, kaynakları ve geliri öngörülebilir hale getirin. VOGSY hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İK Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Tedarik Zinciri Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • Muhasebe
  • CRM
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Görev Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
Her ölçekten şirket için en üst düzey havacılık işletme yönetim yazılımı.
Awery Aviation ERP, havacılık uzmanlarıyla yakın iş birliği içerisinde geliştirilmiş, web tabanlı, son derece esnek ve özelleştirilebilir, komple entegre bir platformdur. Satış, operasyon, finans ve İK gibi ana havacılık iş süreçlerini yönetir, üretkenliği, güvenilirliği ve verimliliği artırır. Awery ERP hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İK Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Tedarik Zinciri Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • Muhasebe
  • CRM
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Görev Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
Türkiye Yerel ürün
Login ERP, işletmelerin iş süreçlerini uçtan uca yöneten bir iş yazılımıdır.
Login ERP, işletmelerin iş süreçlerini uçtan uca yöneten bir iş yazılımıdır. Satıştan başlayarak Satınalma, Stok, Üretim, Muhasebe ve Finans dahil olmak üzere işletmenin her aşamasında kapsamlı yönetim sağlayan bir yazılımdır. Yönetimin yanı sıra detaylı raporlama da sunan Login ERP ile işletmelerin karmaşıklığa son verdiği ve emin adımlarla büyümeye devam ettiği söyleniyor. Login ERP hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İK Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Tedarik Zinciri Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • Muhasebe
  • CRM
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Görev Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
Hesaplı gıda ürünü distribütörlerinin yanı sıra et, deniz ürünleri, tarım ürünleri, kümes hayvanları, peynir, içecek ve daha fazlası için tasarlanmıştır.
NECS entree, diğer gıda dağıtım sistemlerinin çoğunda görülmeyen bir güç ve kullanım kolaylığı sunan, Windows için gıda dağıtım yazılımı uygulamasıdır. Gıda hizmeti operasyonlarını NECS ile yürüten 1.500 distribütörle, bu kategorinin en büyük gıda dağıtım yazılımı sağlayıcılarından biridir. NECS gıda dağıtım sistemi, tam kapsamlı toptan gıda hizmeti dağıtımı, et dağıtımı, deniz ürünleri dağıtımı, tarım ürünleri dağıtımı ve peynir dağıtımı için idealdir. Entree hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İK Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Tedarik Zinciri Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • Muhasebe
  • CRM
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Görev Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
Faturalandırmayla zaman kaybetmeyi bırakın. Billit, fiyat teklifinden anımsatıcıya kadar faturalandırma sürecini otomatikleştirir. Faturalarınızı Peppol aracılığıyla güvenli bir şekilde gönderin.
Billit, fiyat tekliflerinden ödemelere kadar tüm faturalandırma sürecini otomatikleştiren ve Peppol aracılığıyla güvenli bir şekilde fatura gönderen dijital bir faturalandırma çözümüdür. Billit sayesinde, manuel çalışmadan ve insan hatalarından kurtularak zaman ve para tasarrufu sağlayabilirsiniz. Ayrıca finansal verilerinizle şirketinizin durumunu izleyebilir ve Peppol ağı üzerinden dünya çapında e-fatura gönderebilirsiniz. Billit, faturalandırmayı kolaylaştıran ve hızlandıran birçok özellik sunar. Örneğin: - Kişiselleştirilmiş dijital belgeleri birkaç tıklamayla oluşturma ve gönderme, - Uygulamayla makbuz tarama ve yükleme, - Gider faturalarını akıllı teknoloji ile otomatik olarak işleme, - Bankanızı bağlayarak nakit akışınızı ve ödemelerinizi izleme, - Yönetim işlemlerini azaltmak için anımsatıcılar gibi otomasyonlar kullanma, - 70'ten fazla entegrasyonla deneyimi özelleştirme, - Muhasebecinizle bağlantı kurma ve veri yinelenmesini önleme, - Yardım sayfaları ve destek sayesinde hızla kullanmaya başlama. Billit'i 15 gün ücretsiz deneyerek işletmeniz için zaman kazanmaya başlayın. Billit hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İK Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Tedarik Zinciri Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • Muhasebe
  • CRM
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Görev Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
Shipnet ONE, dünyanın dört bir yanındaki denizcilik işletmeleri için tüm Shipnet yazılım çözümlerinin temel merkezidir.
Shipnet ONE: Tüm Shipnet ürün, araç ve hizmetlerinin merkezi; hepsi bir arada bir ekosistem. Tek bir yerden ticari operasyonları yönetin ve filonun teknik ihtiyaçlarını, güvenliğini, lojistiğini ve mali durumunu görün. Seyahatiniz boyunca size eşlik eden eksiksiz, entegre bir destek ve iş çözümüdür. • Teknik • Ticari • Tedarik • Güvenlik • Analiz • Finansal • Documents SE • ShipInspect • Kuru Havuzlama Shipnet hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İK Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Tedarik Zinciri Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • Muhasebe
  • CRM
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Görev Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
İşletme/işlev süreçlerine uyacak şekilde özelleştirilebilen özel yapım yazılım paketi. Filo Bakımı Yazılımı
BulkdataPro, bir ürün paketi halinde kapsamlı bir ERP (kurumsal kaynak planlaması) filo yönetimi ve filo bakımı yazılım platformudur. Bulutta ve iş yerinde kurulabilen bu paket; ekipman bakımı, envanter ve çoklu depo, yakıt, geçiş ücreti, onarım ve bakım, kaza, iş kartı, iş emri, iş akışı, CRM, İK ve maaş bordrosu yönetimi, satış noktası, imalat ve üretim yönetimi, muhasebe, raporlama ve veri analizi, kiralama ve tedarik ve de veri entegrasyonu işlevlerini içermektedir. BulkdataPro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İK Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Tedarik Zinciri Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • Muhasebe
  • CRM
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Görev Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
Voiro, reklam ve abonelik tabanlı işletmeler için gelir elde etme altyapısı oluşturur.
Voiro, işinizi yürütmek için ihtiyacınız olan teknolojiyi geliştirerek sizi bu zahmetten kurtarır. Medya satış, operasyon ve finans ekiplerinin işlerini basitleştirerek daha verimli ve üretken olmalarını sağlar. Verilere keskin bir şekilde odaklanarak ekipler arasında daha hızlı ve daha iyi karar almaya olanak tanır. Gelir verilerinden net bilgiler elde ederek ekipleri, risklerini yönetme, yeni gelir fırsatları bulma ve daha güçlü, daha yüksek performanslı işletmeler kurma konusunda destekler. Voiro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İK Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Tedarik Zinciri Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • Muhasebe
  • CRM
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Görev Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
Move Details, bir evden eve nakliyat şirketine sahip 2 erkek kardeş tarafından oluşturulan butik bir evden eve nakliyat yazılımdır.
Move Details, evden eve nakliyat sektörü için özel olarak tasarlanmış bir yazılım çözümüdür. Bu yazılım, tahminleri kolayca oluşturmaya ve yönetmeye, ekip profilleri oluşturmaya, otomatik olarak programlar oluşturmaya ve taşınmaları tamamlandıktan sonra müşterilere ayrıntılı raporlar göndermeye yardımcı olur. Move Details, evden eve nakliyat sektöründe çalışan ve kendi işlerini kuran 2 erkek kardeş tarafından oluşturulmuştur. Taşınmayı her seferinde basit, uygun maliyetli ve başarılı hale getirmek için ne gerektiğini anlamaktadır. Move Details hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İK Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Tedarik Zinciri Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • Muhasebe
  • CRM
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Görev Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
Constructor entegre çözümüyle finans, varlık ve öğrenci verilerinin yönetiminde zamandan ve paradan tasarruf edin.
Güçlü bir ERP (kurumsal kaynak planlama) sistemi kullanarak üniversite ve eğitim kurumlarında günlük operasyonların yönetimini iyileştirin. Constructor Advanced Financials; sabit varlıklar, peşin tahsil edilen gelir yönetimi, şirketler arası muhasebe, envanter ve sipariş yönetimi gibi yönetim süreçlerini kolaylaştırmaya yardımcı olabilir. Constructor hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İK Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Tedarik Zinciri Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • Muhasebe
  • CRM
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Görev Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
DynamicsPrint, baskı sektöründe tercih edilen ERP yazılım çözümüdür.
DynamicsPrint, baskı sektöründe tercih edilen ERP (kurumsal kaynak planlama) çözümüdür. Güvenilir bir Microsoft iş ortağıdır ve tek altın sertifikalı ISV (bağımsız yazılım satıcısı) iş ortağı olarak Microsoft 365 FO (finans ve operasyon) için eksiksiz bir kuruluma sahiptir. DynamicsPrint, fiyat teklifi ve üretimden kaynak planlama ve finansa kadar her yönüyle şirket operasyonlarının üstesinden gelebilir. Buluta özel bir hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) çözümüdür. DynamicsPrint'te ön ödeme ve yerel sunucular değil, tam otomatik güncellemeler vardır. Kullandıkça ödersiniz. DynamicsPrint hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İK Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Tedarik Zinciri Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • Muhasebe
  • CRM
  • Faturalandırma
  • Raporlama/Analiz
  • Görev Yönetimi
  • Envanter Yönetimi