Türkiye Yerel ürünleri göster
1507 sonuç
İnşaat sektörü için tasarlanmış hepsi bir arada bulut tabanlı yeni nesil ERP sistemi. Avrupa’daki en iyilerden biridir. Archdesk hakkında daha fazla bilgi
Archdesk, inşaat sektörü için tasarlanmış hepsi bir arada bulut tabanlı yeni nesil bir ERP (kurumsal kaynak planlaması) yazılımıdır. Archdesk, ilk müşteri sorgusundan itibaren, keşif hesaplarının yapılması, sözleşmelerin düzenlenmesi, proje yönetimi, bütçeleme, tedarik, teklif verme, planlama, işgücü yönetimi, varlık yönetimi, maliyetlendirme, raporlama, ekip çalışması ve en son faturalandırmaya kadar iş akışının tamamını baştan sona kapsamaktadır. Tüm bunlar, her yerde 7/24 tüm cihazlardan erişilebilen kolay bir arayüzle uyarlanabilir bir iş akışında yer almaktadır. Archdesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • Finansal Yönetim
  • İK Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Tedarik Zinciri Yönetimi
Dünya çapında sekiz milyondan fazla işletmenin kullandığı önemli bir ücretsiz çevrimiçi ERP. Bulut, mobil, açık kaynak sürümleri bulunmaktadır. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi
Ücretsiz çevrimiçi ERP (kurumsal kaynak planlaması) arıyorsanız, iyi bir ücretsiz çevrimiçi ERP buldunuz. Bitrix24 ile tanışın. Kullanıma girmesi saatler ve tamamen uygulanması haftalar süren diğer ücretsiz açık kaynak ERP çözümlerinin aksine Bitrix24, yalnızca 30 saniyede bulutta kullanıma hazırdır. Merak etmeyin, Bitrix24’ün iş yerinizdeki sunucunuza yükleyebileceğiniz açık kaynak kodlu sürümü de var. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • Finansal Yönetim
  • İK Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Tedarik Zinciri Yönetimi
CAFLOU pazarlama ajansları, web geliştiricileri veya BT şirketleri için ideal, kullanımı kolay çevrimiçi bir iş yönetimi sistemidir. Hemen ücretsiz olarak kullanmaya başlayın. CAFLOU hakkında daha fazla bilgi
CAFLOU şirket ve ekip performansınızı ve mali durumunuzu tamamen dijital olarak yönetmenizi sağlar. CAFLOU pazarlamacılar, ajanslar veya BT için ideal, kullanımı kolay çevrimiçi bir iş yönetimi sistemidir. Caflou ile daha iyi organize olur, daha verimli bir şekilde çalışır ve zaman kazanırsınız. Şirket ve ekibinizi tüm verilerin birbirine bağlı olduğu tek bir sistemde yönetin: 1) müşteriler, kişiler 2) nakit akışı 3) projeler ve görevler 4) zaman çizelgeleri 5) belgeler 6) faturalar. Bulutta her zaman çevrimiçi olarak kullanılabilir. Etkili olun. Ücretsiz olarak kullanmaya başlayın. CAFLOU hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • Finansal Yönetim
  • İK Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Tedarik Zinciri Yönetimi
VAIL- ERP; entegre, uygun maliyetli ve kapsamlı ERP (kurumsal kaynak planlaması) çözümleri sunan bir işletme yönetimi uygulamasıdır. VAIL-ERP hakkında daha fazla bilgi
ERP paketi, bir iş sürecinin mal ve hizmet tedariki, satış ve dağıtım, finansman, muhasebe, insan kaynağı gibi neredeyse her işlevsel alanını destekleyecek ve birleştirecek şekilde tasarlanmıştır. ERP sistemleri birçok iş sürecini birbirine bağlar ve aralarında veri akışını sağlar. VAIL ERP, tüm düzeylerde sorunsuz entegrasyonla bir şirketin hesaplar, çalışanlar, malzemeler, maliyet-zaman ve kaynak, satın alma ve bordro oluşturma ile ilgili verilerini otomatikleştirir. VAIL-ERP hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • Finansal Yönetim
  • İK Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Tedarik Zinciri Yönetimi
Tam görünürlük için üretim ERP’si yazılımı. İşletmenizin tüm hareketli bölümlerini yönetin: envanter, satışlar ve daha fazlası. Katana Manufacturing ERP hakkında daha fazla bilgi
Katana, işletmenizin canlı görünümünü sunan bir üretim ERP’sidir (kurumsal kaynak planlaması). Kurumsal kaynak planlaması özellikleri arasında canlı envanter ve üretim yönetimi, uçtan uca izlenebilirlik için toplu izleme, tüm kat seviyesinde kontrol için Üretim Bölümü Uygulaması, açık API ve büyüyen kanal ortağı ağı yer alır. Katana Manufacturing ERP hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • Finansal Yönetim
  • İK Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Tedarik Zinciri Yönetimi
BuildSmart, gerçek zamanlı analiz ve verimli inşaat yönetimi için maliyetlendirme, proje ve işletme muhasebelerini entegre eder. BuildSmart hakkında daha fazla bilgi
BuildSmart, inşaat şirketlerine sektörle uyumlu bilgiler sağlayan tam entegre, web tabanlı bir kurumsal yönetim sistemidir. Gerçek zamanlı analiz ve etkili proje yönetimi için maliyetlendirme, proje ve işletme muhasebelerini entegre eder. BuildSmart satın alma, muhasebe, bordro, tesis, açık depo ve mağaza yönetimi, alt yüklenici yönetimi, iş zekası, İK ve zaman ve katılım gibi çeşitli modüller içermektedir. BuildSmart hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • Finansal Yönetim
  • İK Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Tedarik Zinciri Yönetimi
Voiro, reklam ve abonelik tabanlı işletmeler için gelir elde etme altyapısı oluşturur. Voiro hakkında daha fazla bilgi
Voiro, işinizi yürütmek için ihtiyacınız olan teknolojiyi geliştirerek sizi bu zahmetten kurtarır. Medya satış, operasyon ve finans ekiplerinin işlerini basitleştirerek daha verimli ve üretken olmalarını sağlar. Verilere keskin bir şekilde odaklanarak ekipler arasında daha hızlı ve daha iyi karar almaya olanak tanır. Gelir verilerinden net bilgiler elde ederek ekipleri, risklerini yönetme, yeni gelir fırsatları bulma ve daha güçlü, daha yüksek performanslı işletmeler kurma konusunda destekler. Voiro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • Finansal Yönetim
  • İK Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Tedarik Zinciri Yönetimi
The leading accounting software for small businesses. Instant access to customer, vendor and employee information.
QuickBooks Enterprise (Save Up to 40%) is an end-to-end accounting software that can grow with your business. It provides all the tools your business needs, yet is easy to use. You can organize your books, manage inventory, track sales, and even run payroll, but at the fraction of the cost. With QuickBooks Enterprise, you save thousands of dollars a year vs. comparable solutions. Powerful and flexible, it also comes in editions designed to fit your specific needs. Take a free test drive today. QuickBooks Desktop Enterprise hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • Finansal Yönetim
  • İK Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Tedarik Zinciri Yönetimi
Integrated business management solution that automates financial, customer relationship and supply chain processes.
Microsoft Dynamics is a line of integrated, adaptable business management solutions that enable your people to make important business decisions with greater confidence. Microsoft Dynamics works like and with familiar Microsoft software-easing adoption and reducing the risks inherent with implementing a new solution. These solutions automate and streamline financial, customer relationship, and supply chain processes in a way that can help you drive business success. Dynamics 365 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • Finansal Yönetim
  • İK Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Tedarik Zinciri Yönetimi
Bir kurumsal kaynak planlama yazılımı olan Wrike’ın özellikleri arasında Gantt çizelgeleri, panolar, raporlama, zaman takibi ve gelişmiş güvenlik yer almaktadır.
Wrike, dünya çapında 20.000’den fazla şirketin güvendiği kurumsal kaynak planlama yazılımıdır. Kurumsal kaynak planlamanızı geliştirmek için hepsi aynı yerden kullanılabilen kaynak yönetimi ve tahsisi, performans raporları, Gantt çizelgeleri, zaman izleme, iş yükü değerlendirmeleri ve şirket genelinde görünürlük özelliklerinden yararlanın. Günlük süreçlerinizi hızlandırmak için Wrike’ı 400’den fazla uygulamayla entegre edin. İş akışlarını özelleştirin ve e-posta, toplantı, durum güncellemeleri ve daha fazlasına olan ihtiyacı azaltın. Wrike sayesinde daha çok değil, daha akıllıca çalışın. Wrike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • Finansal Yönetim
  • İK Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Tedarik Zinciri Yönetimi
We help job shops and manufacturers of all kinds work smarter for improved efficiencies, greater flexibility, and bigger profits.
ECI Shoptech brings together industry-leading solutions E2 SHOP and JobBOSS to create the next evolution in job shop business management: JobBOSS². Designed for job shops and make-to-order manufacturers, JobBOSS² provides the flexibility manufacturers need to maximize productivity and profits, while scaling effectively. JobBOSS² gives you insight and visibility into your shop floor like never before with quick estimates and quotes, real-time data collection, flexible scheduling, and much more! JobBOSS² hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • Finansal Yönetim
  • İK Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Tedarik Zinciri Yönetimi
Önde gelen bir bulut ERP platformu. Tüm işletmenizi tek bir platformla yönetin, izlenebilirlik elde edin ve stratejik kararlar alın.
İhtiyaç duyacağınız ilk ve son ERP. NetSuite, tüm işletmenizi yönetmek, dönüştürmek ve geleceğe hazır hale getirmek için ölçeklenebilir, birleşik bir platform sunar. Gelir getiren kararlara odaklanmanızı sağlamak için kuruluşunuz genelinde gerçek zamanlı izlenebilirlik elde edin, BT maliyetlerini azaltın ve operasyonel verimsizlikleri ortadan kaldırın. 29 binden fazla kullanımdan gelen ortak bilgelik sayesinde NetSuite size yeni pazarlara ve iş modellerine açılma deneyimi, araçları ve güveni sunar. NetSuite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • Finansal Yönetim
  • İK Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Tedarik Zinciri Yönetimi
Industrial strength inventory control for QuickBooks users, wholesalers, distributors, retailers and manufacturers.
Fishbowl is the ideal manufacturing and warehouse management solution designed for small to medium size businesses. Key features include inventory management, material requirements planning (MRP), job shop floor control, work order management, manufacturer orders and bills of materials, barcoding and so much more. The solution can either be deployed on-premise or hosted in the cloud. Fishbowl hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • Finansal Yönetim
  • İK Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Tedarik Zinciri Yönetimi
Cin7 is the affordable ERP for businesses that make, sell, and distribute products. Highly configurable to support all sales channels.
Cin7 is the affordable ERP for businesses that make, sell, and distribute products. Cin7 provides exceptional automations, workflows for all combinations of B2B and D2C sales channels, warehouses, shipping, and fulfillment. Cin7 can be implemented in weeks not months because you do not need to rip and replace QuickBooks or Xero. It's a highly configurable inventory and order management solution with built-in EDI and integrations to all the popular eCommerce platforms, marketplaces, and 3PLs. Cin7 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • Finansal Yönetim
  • İK Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Tedarik Zinciri Yönetimi
Project-based solution for PS firms that combines project accounting, resource management, project mgmt, time/expense and client mgt.
Deltek Vision is a project-based solution for professional services firms that combines project accounting, resource management, project management, time/expense management and client management in one product. Deltek Vision is a web-based solution available for cloud or on-premises deployment. Deltek Vision hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • Finansal Yönetim
  • İK Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Tedarik Zinciri Yönetimi
An open-source suite of integrated apps to manage CRM, PoS, Website, eCommerce, Sales, Accounting, Warehouse, HR, Marketing, and more.
Odoo is a completely customizable, fully integrated, all-in-one open-source software packed with hundreds of expertly designed business applications. Odoo offers up everything a business needs to run efficiently, such as CRM, Sales, Project, Manufacturing, Inventory, and Accounting, just to name a few. Regardless of size or budget, Odoo is tailor-made to help companies grow with their wide array of efficient, easy-to-use business solutions. Odoo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • Finansal Yönetim
  • İK Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Tedarik Zinciri Yönetimi
Leading provider of best-in-class cloud ERP software.
Sage Intacct is a leading provider of best-in-class cloud ERP software. In use by more than 11,000 businesses from startups to public companies, Sage Intacct's applications help small and mid-sized organizations reach peak levels of performance by empowering finance professionals with deep functionality, real-time financial and operational insights, and the ability to automate critical processes. Sage Intacct hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • Finansal Yönetim
  • İK Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Tedarik Zinciri Yönetimi
Reliable, real-time extended ERP software with lean and agile functionality developed especially for mid-market manufacturing companies
DELMIAworks (formerly IQMS) ERP software provides discrete and process manufacturers with a single solution to manage and monitor the entire manufacturing process. The comprehensive solution allows for a modular and scalable approach while eliminating data silos. DELMIAworks increases cross department visibility and efficiently with a complete real-time manufacturing, accounting, and supply chain system that includes Quality, EDI, WMS, MRP, production/process monitoring and more. DELMIAworks hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • Finansal Yönetim
  • İK Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Tedarik Zinciri Yönetimi
Everything in one system including accounting, eCommerce, inventory management, manufacturing,and POS at a fraction of the cost of ERPs
Everything in one system including accounting, eCommerce, inventory management, manufacturing, and POS at a fraction of the cost of ERPs. Manage orders from multiple channels, including eCommerce channels with automations and great integrations. Track stock levels and stock on hand value for raw materials, components, finished goods, and more. Made-to-order, assembly, manufacturing and component traceability features automatically maintain stock movements and keep accounts free of discrepancies. DEAR Systems hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • Finansal Yönetim
  • İK Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Tedarik Zinciri Yönetimi
ERPAG, küçük veya orta ölçekli şirketler için tüm iş süreçlerini kapsayan bir ERP bulut hizmetidir.
ERPAG, küçük veya orta ölçekli şirketler için tüm iş süreçlerini kapsayan bir ERP bulut hizmetidir. Gerçek zamanlı envanter ve sipariş yönetimi. Özellikler: Yeniden sipariş verme, sipariş işleme, bulut üzerinden etiket yazdırma, envanter izleme (barkod, seri, lot). Birden fazla UOM (ölçü birimi). Birden fazla depo, birden fazla para birimi, çok dilli arayüz, kompozit öğeler (BOM’lar, takım hazırlama, değişken malzemeler). Kullanıcı düzeyinde yönetim, entegre faturalandırma ve satın alma modülü, üretimi destekler. ERPAG hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • Finansal Yönetim
  • İK Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Tedarik Zinciri Yönetimi
Discover SAP S/4HANA Cloud, a complete ERP system with embedded AI and machine learning.
SAP S/4HANA Cloud is a complete enterprise resource planning (ERP) system with built-in intelligent technologies, including AI, machine learning, and advanced analytics. It helps companies adopt new business models, manage business change at speed, orchestrate internal and external resources, and use the predictive power of AI. Benefit from tight, native integration between processes, industry depth, and a consistent in-memory data model. SAP S/4Hana Cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • Finansal Yönetim
  • İK Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Tedarik Zinciri Yönetimi
Modular, Futuristic, Secure & Customizable Enterprise SaaS Platform
ePROMIS FutureGen Enterprise Cloud - A Modern Enterprise Platform to help businesses of all sizes, reach Newer Heights. THE FIRST OF ITS KIND platform with business applications including ERP, HCM, CRM, EAM, CAFM, B2B & B2C Management, and many others under ONE SINGLE PLATFORM accessible from any devices including PC, laptops tablets, and smartphones at any time. ePROMIS Solutions is a leading global enterprise software provider. ePROMIS ERP hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • Finansal Yönetim
  • İK Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Tedarik Zinciri Yönetimi
Industry-leading project accounting, labor management, manufacturing and business intelligence solutions
Deltek Costpoint offers government contractors unparalleled project management, accounting, labor, reporting and compliance features so you get the exact capability you need to increase efficiency and improve profitability. It was built specifically for government contractors and has been adopted by thousands of government contractors and earned the trust of federal agencies and their auditors. Deltek Costpoint hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • Finansal Yönetim
  • İK Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Tedarik Zinciri Yönetimi
Increase control over your small or midsize business with SAP Business one - a software designed to grow with you.
SAP Business One is designed for all your small and midsize company's needs. The application offers an affordable way to manage your entire business from accounting and financials, purchasing, inventory, sales and customer relationships, and project management, to operations and HR. SAP Business One helps you to streamline processes and gain a greater insight into your business to help drive profitable growth. Let us calculate the cost for your business today! SAP Business One hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • Finansal Yönetim
  • İK Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Tedarik Zinciri Yönetimi
ERP made easy for Retail, Restaurant, Distribution & Enterprise businesses on the digital path helping them stay competitive
GOFRUGAL Technologies have been providing Point of Sale Software for Retail. Restaurant and Distribution businesses since 2004, in the form of complete business automation solutions paired with mobile apps and cloud solutions. Headquartered in Chennai, India, our technological footprint has grown to benefit of 25,000+ retail businesses across 50+ countries. Our key focus is on providing a great customer experience with our digital solutions GoFrugal hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • Finansal Yönetim
  • İK Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Tedarik Zinciri Yönetimi
CMiC offers a unified, purpose-built ERP & Field management software platform for companies that serve the construction industry.
As an industry pioneer, CMiC delivers complete and unified ERP and FIELD solutions for construction and capital projects firms. CMiC's powerful software transforms how firms optimize productivity, minimize risk and drive growth by planning and managing all financials, projects, resources, and content assetsfrom a Single Database Platform. CMiC serves one-quarter of ENRs Top 400 Contractors and hundreds of small and mid-sized construction firms, in North America and overseas markets. CMiC hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • Finansal Yönetim
  • İK Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Tedarik Zinciri Yönetimi
Kinetic is an end-to-end ERP solution for manufacturers that need real-time access to decision-making data anytime, anywhere.
Kinetic is an end-to-end, cloud-based ERP solution developed to fit the specific needs of manufacturers in Aerospace/Defense, Automotive, Discrete, Electronics/High Tech, Fabricated Metals, Furniture/Fixtures, Industrial Machinery, Medical Device, Metal Service Centers and Rubber/Plastics industries. Equipped with advanced BI and analytic tools, Kinetic may improve operations, reduce costs, increase sales and margins, and improve customer service. Kinetic hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • Finansal Yönetim
  • İK Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Tedarik Zinciri Yönetimi
Cloud based ERP system for the smaller manufacturing Co. Simple to use, affordable and a simple 30 day rolling contract. FREE TRIAL
Designed for the smaller MANUFACTURING business - The Statii system is arguably one of the SIMPLEST ERP/MRP packages out there. The highly rated cloud based system is fully INCLUSIVE of all training and support. Low cost monthly subscription and a simple 30 day contract makes Statii a low risk option. Complete software solution including costing/estimating, purchasing, inventory control, production planning & scheduling, shop floor data capture, dispatch and invoicing. FREE TRIAL. Statii hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • Finansal Yönetim
  • İK Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Tedarik Zinciri Yönetimi
Sage 300cloud is an ideal business management solution for growing service and distribution businesses.
Sage 300cloud helps business manage their finance and accounting needs.The product takes the complexity out of managing business finances across borders, in multiple currencies and locations.Sage 300cloud is especially sought after by companies with complex corporate structures such as multi-entities, franchisees, and companies with an international subsidiary as it has strong GL consolidation features and can easily account for intercompany transfers automatically. test Sage 300cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • Finansal Yönetim
  • İK Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Tedarik Zinciri Yönetimi
Automate order and inventory management, through to purchasing and vendor management. Scale easily with Plug & Play integrations
Brightpearl is 100% focused on retail & wholesale businesses. With time-saving automation, expert implementation and transparent pricing. All your critical post-purchase operations will be handled including inventory, order management, warehousing, fulfillment, shipping, purchasing, accounting, supplier management, POS, CRM, and retail business intelligence. With Brightpearl you can grow fearlessly with our hyper-scalable system. Brightpearl hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • Finansal Yönetim
  • İK Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Tedarik Zinciri Yönetimi
We design our software keeping your business in mind. From accounting to reporting, manage it all with our one-stop business solution.
Every business has unique needs specific to your way of working, industry or market. Sometimes, you make an exception to these needs to continue with a workaround in your current software. This can result in decreased productivity & hamper business growth. TallyPrime is a software designed intuitively keeping different business scenarios in mind. We’ve taken care of every little detail, so that you don’t have to rely on workarounds but appreciate that the software is built specifically for you! TallyPrime hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • Finansal Yönetim
  • İK Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Tedarik Zinciri Yönetimi
ERP solution that assists businesses with project management, order management, commodity tracking, supply chain planning, and more.
ERP solution that assists businesses with project management, order management, commodity tracking, supply chain planning, and more. JD Edwards EnterpriseOne hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • Finansal Yönetim
  • İK Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Tedarik Zinciri Yönetimi
An award-winning unified platform for your invoicing, inventory, accounting, payroll, HR, and CRM
Deskera gives you everything you need to run your business right out of the box. Invoicing, bank connections, accounting, inventory, order fulfilment, online payments, financial reports with local tax reporting. Build deals & pipelines, segmented marketing campaigns, knowledge-base, support ticketing. Run unlimited payroll as per local regulations, view payslips, download W-2, W-4, 1099s, apply for vacation, scan expenses AND an ALL-IN-ONE Dashboard like no other! Deskera All-In-One hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • Finansal Yönetim
  • İK Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Tedarik Zinciri Yönetimi
One word sums up MIE Trak Pro: flexibility. Our ERP system adjusts its full features uniquely to you - without hurting your wallet.
One word sums up MIE Trak Pro: flexibility. You may be using tired old spreadsheets or an ERP system that can't scale with your manufacturing company. When your organization grows, MIE Trak Pro adapts to your needs, striking a balance between department flexibility and administrative control. From customizable dashboards and reports, to being able to reuse data like quotes, RFQs, sales orders, and work orders, MIE Trak Pro adjusts its full features uniquely to you - without hurting your wallet. MIE Trak Pro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • Finansal Yönetim
  • İK Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Tedarik Zinciri Yönetimi
WinTeam is a holistic financial, operations and workforce management solution for cleaning and security contractors in North America.
WinTeam is a holistic financial, operations & workforce management solution for cleaning & security contractors in North America. Includes accounting & financials, analytics & reporting, HR, compliance & benefits mgmt, payroll, job costing, work/people scheduling, quality assurance & inventory mgmt. It has employee & customer self-service plus time & attendance tracking. Streamline processes, connect back office to field ops & pinpoint profitability by site. Best fit for 100 employees or more. WinTeam hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • Finansal Yönetim
  • İK Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Tedarik Zinciri Yönetimi
ERP / MRP / Inventory Management Solutions for growing manufacturers and distributors.
xTuple ERP is a comprehensive ops management platform designed for manufacturing and distribution. For any level of operational complexity - from Accounting to Inventory to Sales to MRP - xTuple has the tools, functionality and analytics growing companies need to improve productivity and performance to achieve sustainable profitability. xTuples helps manufacturers make it better fast. Accelerated implementation means users are up and running with core essentials in as little as 90 days. xTuple hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • Finansal Yönetim
  • İK Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Tedarik Zinciri Yönetimi
With Konfio Gestión ERP, control your entire business from any device in an easy and automated way. Manage your business from the cloud
Konfio Gestión ERP is the cloud system that simplifies the control of your entire business. Helps automate processes such as billing, inventory loading and control, customer and supplier information. Konfío Gestión hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • Finansal Yönetim
  • İK Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Tedarik Zinciri Yönetimi
simPRO is a leading global provider of field service management software for the trades.
simPRO is a leading global provider of field service management software for the trades. Since 2002, simPRO has developed a range of solutions to help businesses work smarter, provide exceptional service and maximize profitability. Over 7,000 businesses with over 200,000 users worldwide use simPRO to streamline their operations. With powerful features for quoting and estimating, scheduling, inventory management, communicating in the field, improving cash flow and reporting. simPRO hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • Finansal Yönetim
  • İK Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Tedarik Zinciri Yönetimi
A real-time inventory management and high-volume order fulfillment add-on solution for growth-focused businesses using QuickBooks.
Built for growing product-selling businesses using QuickBooks Desktop (Enterprise, Pro and Premier), Acctivate is a premium inventory management & multi-channel order fulfillment add-on that helps you focus on growth without operational limitations. Solve for QuickBooks limitations, including real-time inventory visibility, multi-warehousing, multi-channel orders, ecommerce fulfillment, EDI transaction support, barcoding, landed cost, lot and serial number traceability and more. Acctivate Inventory Management hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • Finansal Yönetim
  • İK Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Tedarik Zinciri Yönetimi
Business management solution that includes features for financial forecasting, supply chain optimization, and project planning.
Microsoft Dynamics 365 Business Central is a comprehensive business management solution designed for small to medium-sized businesses.The software provides features for financial forecasting and reporting, supply chain optimization, and project planning and tracking. Dynamics 365 Business Central hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • Finansal Yönetim
  • İK Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Tedarik Zinciri Yönetimi
The Inventory, Orders, and All-Things-Operations Platform for Ecommerce Merchants.
For multichannel brands and high-volume marketplace sellers, Skubana provides unrivaled inventory, orders, purchasing, and shipping capabilities into one powerful cloud solution. If you sell on Amazon, Shopify, Big Commerce, and/or through big-box retailers, Skubana will bring everything you need into one place. Skubana hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • Finansal Yönetim
  • İK Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Tedarik Zinciri Yönetimi
SYSPRO is a highly scalable, industry-built, ERP for manufacturing and distribution.
SYSPRO ERP for manufacturing and distribution is a highly scalable, industry-built Enterprise Resource Planning (ERP) software solution that can be deployed in the cloud, on-premise, or accessed via any mobile device. SYSPRO is designed to simplify business complexity for manufacturers and distributors by providing actionable insights that support effective decision-making, strong cost control, streamlined processes, and improved productivity. SYSPRO hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • Finansal Yönetim
  • İK Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Tedarik Zinciri Yönetimi
Open source solution for all around business management from customers and orders to invoicing and inventory.
Open source solution for all around business management: Sales, Invoicing, Agenda, Stock, Purchase Orders, Emailing, Accounting, Expense report, Leave requests. Several hundreds of modules are available according to your need. Dolibarr hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • Finansal Yönetim
  • İK Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Tedarik Zinciri Yönetimi
Open source solution with HR management, collaboration tools, stock management, project management, and CRM capabilities.
ERPNext is an open-source ERP tool designed to help businesses across multiple verticals including manufacturing, distribution, retail, education, healthcare, agriculture, and non-profit sectors. The platform enables administrators to manage accounting, onboarding, payroll, production, sales, purchase, and CRM processes using a centralized dashboard. It also allows managers to plan projects, track tasks, create estimated timelines, store documents, and collaborate with team members in real-time. ERPNext hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • Finansal Yönetim
  • İK Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Tedarik Zinciri Yönetimi
Data-centric Fourth Era ERP with Embedded AI
Focus X is an all-inclusive enterprise resource planning (ERP) system that helps you connect every aspect of your business operations. From production to supply chain, customer relationship management to inventory and human resources, it records and stores all your core business data on a centralized database. The application is more focused on the data, information and agility of the process, as well as being able to respond to a fast-moving and volatile business environment. Focus X hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • Finansal Yönetim
  • İK Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Tedarik Zinciri Yönetimi
Genius Solutions is a complete ERP software solution for small to mid-sized custom, make-to-order and engineer-to-order manufacturers.
Genius Solutions is a complete enterprise resource planning (ERP) solution including software, implementation services, and field expertise for small to mid-sized custom manufacturers. Genius ERP is built for manufacturers handling make-to-order, engineer-to-order, and custom-to-order manufacturing. Gain complete oversight and simplify complex manufacturing with accurate estimating, product engineering, inventory control, production planning, scheduling, account management, and field services. Genius ERP hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • Finansal Yönetim
  • İK Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Tedarik Zinciri Yönetimi
Cloud-based MIS/ERP solution that helps printers with estimating, scheduling, inventory management, accounting, and reporting
Cloud-based MIS/ERP solution that helps printers with estimating, scheduling, production, inventory management, accounting, and reporting. The Midmarket Print Suite with Pace MIS/ERP is a platform that provides workflow management by removing touchpoints, streamlining data communication, and minimizing production time while capturing real-time data. The Midmarket Print Suite offers complete end-to-end scalable and flexible print workflow management. ePS Pace hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • Finansal Yönetim
  • İK Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Tedarik Zinciri Yönetimi
Manage volatile change and financials with live feedback for all.
End the frustration of fragmented systems while enabling live feedback between bidding, field and finance. Manage materials, labor, tools and equipment with unit of measure intelligence that auto-converts data between bidding, operations and accounting so all perspectives are accommodated, and workflows are completely digitized. Manage complex volatile changes, T&M/field tickets, clashes, budget adjustments, billings, projections, collections, work in progress with ZERO bolt-on products. plexxis hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • Finansal Yönetim
  • İK Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Tedarik Zinciri Yönetimi
Epicor for Distribution is an end-to-end ERP solution for wholesale distributors that need real-time access to decision-making data any
Epicor for Distribution ERP solutions has been developed to fit the specific needs of distributors in the Electrical, Fasteners, Fluid Power, HVAC, Industrial, Irrigation, Jan/San, Medical, Paper/Packaging, Plumbing, PVF, Tile, and Welding industries. Epicor for Distribution solutions provides a complete, end-to-end system that may improve operations, drive costs out of the supply chain, increase sales and margins, and improve customer service. Available in the cloud or on-premises, Epicor for Distribution gets you the data you need, wh Epicor for Distribution is best suited for wholesale distributors in the following industries: industrial/safety, janitorial, medical supplies/equipment, electrical, fasteners, HVAC, paper & packaging, petroleum, welding supplies & packaged gases, as well as other durable goods. Epicor for Distribution solutions run on any browser, allowing distributors access from any device, anytime, anywhere. Solutions are available in the cloud and on-premises. Epicor for Distribution hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • Finansal Yönetim
  • İK Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Tedarik Zinciri Yönetimi
Hubble provides plug-and-play, end-user financial reporting and reconciliation for JD Edwards and Oracle E-Business Suite.
Hubble provides plug-and-play, end-user financial reporting and reconciliation for JD Edwards and Oracle E-Business Suite. Hubbles built in ERP Smarts which leverage the existing logic and security of your ERP, coupled with a comprehensive library of pre-built reporting templates make the solution incredibly easy to implement and use. In addition to real-time reporting, Hubble also features robust planning, budgeting and analytics capabilities so you can get a full picture of your performance. Hubble hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • Finansal Yönetim
  • İK Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Tedarik Zinciri Yönetimi