OneDesk Hakkında

OneDesk's software combines helpdesk and project management into a single application. Manage customer tickets and projects in one app.

OneDesk hakkında daha fazla bilgi

Artılar:

Mevcut Değil

Eksileri:

Mevcut Değil

OneDesk puanları

Ortalama puan

Kullanım Kolaylığı
3,0
Müşteri Hizmetleri
4,0
Özellikler
4,0
Paranızın Karşılığı
4,0

OneDesk, Capterra'daki 2 kullanıcı değerlendirmesi temelinde, 5 yıldız üzerinden toplam 4 puan almıştır.

Değerlendirmeleri filtrele (2)

Ürün Puanı

Ürün Puanı

Ülkeler

Ülkeler

Kullanım

Sıralama kriteri

Daha önce OneDesk ürününü kullanmış mıydınız?

Deneyimlerinizi yazılım almak isteyen diğer insanlarla paylaşın.

Değerlendirmeleri filtrele (2)

Bobby K.
Bobby K.
dahilindeki Statistical Data Analyst
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Kamu Yönetimi, 51-200 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1-5 ay
Değerlendirici Kaynağı
Kaynak: GetApp
4 5 yıl önce
Rakesh S.
Yazılımın kullanım amacı: Sunulmamıştır
Değerlendirici Kaynağı
Kaynak: GetApp

Good solution to combine voice of the customer with product management

4 11 yıl önce

Yorumlar: It helps you translate customer requirements into actionable and intelligent criteria for products. What’s more you can integrate feedback into your requirements and iterate successively. One of the most interesting case scenarios that I could think of was that of this product as a historical repository of customer conversations and requirements for a typical product evolution. The possibilities, then, are endless. Full user review at http://www.getapp.com/blog/product-management-software-review-listening-to-your-customer-through-featureset/

Artılar:

For a first-time user of the product, I thought support was excellent