17 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Infobip Kullanıcı Yorumları ve İncelemeler

4,6 (14)

Infobip Hakkında

Infobip tam yelpaze bulut iletişim platformu ile her türlü kanal üzerinden anlamlı müşteri ilişkileri kurun.

Infobip hakkında daha fazla bilgi

Artılar:

Mevcut Değil

Eksileri:

Mevcut Değil

Infobip puanları

Ortalama puan

Kullanım Kolaylığı
4,6
Müşteri Hizmetleri
4,4
Özellikler
4,6
Paranızın Karşılığı
4,3

Tavsiye edilme olasılığı

8,4/10

Infobip, Capterra'daki 14 kullanıcı değerlendirmesi temelinde, 5 yıldız üzerinden toplam 4,6 puan almıştır.

Daha önce Infobip ürününü kullanmış mıydınız?

Deneyimlerinizi yazılım almak isteyen diğer insanlarla paylaşın.

Değerlendirmeleri filtrele (14)

Darshan
Darshan
Hindistan dahilindeki Associate
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Pazarlama ve Reklamcılık, 501–1.000 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Best platform for Email and SMS delivery

4,0 2 yıl önce

Yorumlar: My overall experience with Infobip is very good. I'll recommend this to everyone.

Artılar:

The best thing about Infobip is its customer support and service. They help in integration and other required process. The UI is very good and it provides clear reporting and billing. We regularly use this for SMS, Email marketing campaigns. Also, we recently integrated WhatsApp feature.

Eksileri:

Nothing specific to call out in this section. Would love to have offers for old customers like us.

Giovanni
Kosta Rika dahilindeki product Owner
Mali Hizmetler, 51–200 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

extraordinary product

5,0 10 ay önce

Artılar:

it's availlable in a lot of countries where we have our product.

Eksileri:

very big company, sometimes it forgets about the customers

Chin Han
Malezya dahilindeki Lead Software Developer
Tüketici Ürünleri, 501–1.000 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Complete Platform

4,0 4 yıl önce

Yorumlar: So far quite smooth.
No complaints is a good thing meaning it is stable. :)

Artılar:

Complete suite of email, sms, push notification features.

Eksileri:

Cost slightly high. Huge corporations can bring cost down but they need a dev team.

Infobip Yanıtı

4 yıl önce

Thank you for the review!

Sylvia
Malezya dahilindeki E-Business
Mali Hizmetler, 201–500 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Easy to use, once you get a hang of it

5,0 4 yıl önce

Yorumlar: Infobip provides a holistic package to reach out to different channels using organization-specific business rules that can be customized. That's a big plus point. Personally, having access to our Account Manager [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] who is dedicated to supporting our business throughout is a wonderful experience. I am also grateful to [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] for her top of the class product knowledge and patience as I went through the process of understanding how the system works in the shortest time possible.

Artılar:

Infobip works like most CRMs out there but with a better visual. It is easy to use once you get a hang of it.

Eksileri:

I think the way the functions are called are just different from the rest its peers. Even with experience working with different platforms, I find the naming convention of the functions hard to memorize. Infobip uses PEOPLE, SEGMENTS, TAGS, MOMENTS, COMMUNICATION, BROADCAST, FLOW. I wish they're just simply called Contacts, List, Tags, Campaigns. Even if I use the system multiple times a day, I still am not used to how the functions are called. I actually have a sticky note to identify PEOPLE = CONTACTS, SEGMENTS = LIST, TAGS = LIST etc. That's how tough it is.

Infobip Yanıtı

4 yıl önce

Thank you for the review!

Ahmad Idzuan
Ahmad Idzuan
Malezya dahilindeki Recruiter
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Tıbbi Cihazlar, 10.000+ Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 6-12 ay
Değerlendirici Kaynağı

Quite good with SMS marketing

5,0 3 yıl önce

Artılar:

Infobip is a must have software for a SMS marketing campaign. It can handle thousand of contact list easily.

Eksileri:

The cost is the main thing that we are very careful while using this software and i believe it is more suitable for medium or large organization.

Infobip Yanıtı

3 yıl önce

Thank you for the review, Ahmad Iduzan! We're glad our solution has helped boost your business.

Eva
Kenya dahilindeki Customer Experience Executive
Telekomünikasyon, 51–200 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Outstanding Sms Marketing Platform

5,0 3 yıl önce

Yorumlar: It's a great tool for marketing purposes, but they should improve on the response time on issues raised

Artılar:

Currently using this platform for marketing SMS and push notification features for our core banking system.

Eksileri:

The platform only delivers SMS to Safaricom subscribers. The support team takes a long to respond to the issue raised.

Infobip Yanıtı

3 yıl önce

Thank you, Eva! We will forward your feedback to our experts.

Christopher
Malezya dahilindeki Operations Manager
Lojistik ve Tedarik Zinciri, 51–200 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Easy to use product

5,0 4 yıl önce

Yorumlar: Very comprehensive but easy to use portal.

Artılar:

Currently only using the sms feature which is super easy to use

Eksileri:

The top up function would be great if could be integrated with a payment gateway to support credit card or debit card top up

Infobip Yanıtı

4 yıl önce

Hi Cristopher, thank you for taking the time to leave a review!

Yaw Lin
Malezya dahilindeki Sr. Director, IT
Mali Hizmetler, 201–500 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

User experience

5,0 4 yıl önce

Yorumlar: So far so good

Artılar:

Easy to implement n use One central location to manage message

Eksileri:

Is good Pricing structure can be more friendly

Infobip Yanıtı

4 yıl önce

Thank your for taking your time to write a review! We're glad to hear you're enjoying our solution and find it easy to implement and use.

Happy
Malezya dahilindeki CEO
Telekomünikasyon, 2–10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Infobip

5,0 4 yıl önce

Yorumlar: VERY GOOD IT INFRASTRUCTURE

Artılar:

Good API System. I Easy to use and have admin panel to monitor status

Eksileri:

NOTHING much. THE IT infrastructure is very good

Infobip Yanıtı

4 yıl önce

Thank you for your review, we're glad to hear you like our customer support!

Doğrulanmış Yorumcu
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
İnternet, 11–50 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1-5 ay
Değerlendirici Kaynağı

Fast and effective interaction with customers

4,0 4 yıl önce

Artılar:

Allows communicating with customers across multiple channels, good for the customer data collecting and analysis, provides granular reports.

Eksileri:

I wish the price would be lower, the rest is perfect.

Infobip Yanıtı

3 yıl önce

Thanks for the review! We'll forward your feedback to our experts. :)

Fernando
Arjantin dahilindeki Desarrollador de software
Bilgisayar Yazılımı, 11–50 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Plataforma de comunicaciones muy completa

4,0 2 yıl önce

Yorumlar: En nuestro caso, necesitabamos conseguir la forma de comunicarnos a Whatsapp desde un sistema de asistente virtual (chatbot) que habíamos desarrollado en nuestra empresa. Entre las innumerables opciones que encontramos, apareció Infobip que nos proporcionó uno de los canales de comunicaciones más completos de todos los que estudimos analizando. Lamentablemente, por cuestiones de precios terminamos cambiándolo por otra plataforma no tan costosa.

Artılar:

Cuenta con un amplio abanico de canales de comunicaciones implementados. Dispone de una documentación bien detallada que facilita el aprendizaje y la interacción con la plataforma.

Eksileri:

A pesar de contar con una buena documentación, es necesario contar con una gran cantidad de tiempo para poder aprender cómo interactuar con las diferentes APIs con las que cuenta la herramienta.

Andre
Andre
Brezilya dahilindeki CX Referência
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Bankacılık, 1.001–5.000 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 6-12 ay
Değerlendirici Kaynağı

Infobip

4,0 3 yıl önce

Yorumlar: De forma geral, é um ótimo sistema e tem atendido as demandas que preciso.

Artılar:

Tem uma plataforma de fácil compreensão, o que ajuda no seu manuseio e para ensinar novos funcionários a usar. Geralmente, nos da a resposta exata do problema, além de possuir um site de suporte a erros, onde podemos consultar e verificar as informações referente a cada código de erros. A opção de relatório é muito importante para o dia a dia, ajuda a detalhar ainda mais as informações que temos no sistema.

Eksileri:

Em alguns casos ele emite uma informação de erro com a descrição diferente do que tem disponível no site de erros, isso acaba gerando um pouco de confusão de na hora de mapear o problema.

Infobip Yanıtı

3 yıl önce

Thank you for the review, Andre! We will make sure to forward the feedback to our team.

Harooon
Pakistan dahilindeki data entry
Yayın Aracı, Serbest Meslek
Yazılımın kullanım amacı: Ücretsiz Deneme
Değerlendirici Kaynağı

an outstsanding platefrom

5,0 4 yıl önce

Artılar:

the product is easy to use helpful,supported

Eksileri:

everything is good i dont think if there is any thing missing

Infobip Yanıtı

3 yıl önce

Thank you for the review! We are glad you're finding our solutions helpful.

Mina
Mısır dahilindeki Contact center Senior manager
Bankacılık, 1.001–5.000 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1-5 ay
Değerlendirici Kaynağı

Good Choice

5,0 5 yıl önce

Yorumlar: recommended for start ups and large companies , it is one of the most professional systems that is used

Artılar:

the system stability customer support technical support futures

Eksileri:

there is some limitation in data extraction

Infobip Yanıtı

5 yıl önce

Thank you for your review!