Trello Nedir?

From sales and marketing to HR and operations, teams can design and customize Trello to fit their unique needs and work styles. And with over 100+ integrations with other key tools like Google Drive, Slack, Jira and more, Trello is a living, breathing project hub of cross-team collaboration no matter where your work needs to happen. Trello brings joy to teamwork by making it transparent and easily shareable across boards and teams.

Kimler Trello Kullanıyor?

Trello is for teams of all sizes, for the creators and doers, and for those who take dreams to done. Trusted by millions, Trello powers teams all around the world.

Trello nerede dağıtılabilir?

Bulut tabanlı
Şirket İçi

Satıcı hakkında

  • Atlassian
  • San Francisco, ABD içinde yerleşiktir
  • 2013 yılında kuruldu

Trello support

  • Sohbet

Bulunduğu ülkeler

Almanya, Amerika Birleşik Devletleri, Avustralya, Birleşik Arap Emirlikleri, Birleşik Krallık ve 11 adet daha

Diller

Almanca, Felemenkçe, Fince, Fransızca, Geleneksel Çince ve 14 adet daha

Satıcı hakkında

  • Atlassian
  • San Francisco, ABD içinde yerleşiktir
  • 2013 yılında kuruldu

Trello support

  • Sohbet

Bulunduğu ülkeler

Almanya, Amerika Birleşik Devletleri, Avustralya, Birleşik Arap Emirlikleri, Birleşik Krallık ve 11 adet daha

Diller

Almanca, Felemenkçe, Fince, Fransızca, Geleneksel Çince ve 14 adet daha

Trello videoları ve resimleri

Trello Yazılımı - 1
Trello Yazılımı - 2
Trello Yazılımı - 3
Trello Yazılımı - 4
Trello Yazılımı - 5
6 tane daha görüntüle
Trello videosu
Trello Yazılımı - 1
Trello Yazılımı - 2
Trello Yazılımı - 3
Trello Yazılımı - 4
Trello Yazılımı - 5

Trello ile benzer ürünleri karşılaştır

$0,00/ay
Ücretsiz Sürüm
Ücretsiz Deneme
$0,00/ay
Ücretsiz Sürüm
Ücretsiz Deneme
$0,00/ay
Ücretsiz Sürüm
Ücretsiz Deneme
Fiyatlandırma satıcı tarafından sağlanmamış durumda
Ücretsiz Sürüm
Ücretsiz Deneme

Trello ürününün özellikleri

  • Alt Görevler Oluşturma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Arama/Filtreleme
  • Atama Yönetimi
  • Belge Depolama
  • Beyin Fırtınası
  • Bilgi Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Bütçe Yönetimi
  • CRM
  • Canlı Sohbet
  • Dosya Paylaşımı
  • Durum İzleme
  • E-posta Yönetimi
  • E-postayı Göreve Dönüştürme
  • Elektronik Formlar
  • Envanter Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Etiketleme
  • Etkinlik Panosu
  • Etkinlik İzleme
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Eğitim Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Fikir Yönetimi
  • Form Otomasyonu
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Gereksinim Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • Gerçek Zamanlı Düzenleme
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Grafik İş Akışı Düzenleyici
  • Görev Düzenleme/Güncelleme
  • Görev Etiketleme
  • Görev Planlama
  • Görev Yönetimi
  • Görev İlerlemesi İzleme
  • Görsel İş Akışı Yönetimi
  • Görselleştirme
  • Güvenli Veri Depolama
  • Hedef Belirleme/İzleme
  • Hedef Yönetimi
  • KPI (Temel Performans Göstergeleri - TPG) İzleme
  • Kampanya Planlama
  • Kampanya Yönetimi
  • Kamuoyu Yoklamaları/Oy Verme
  • Kanal Yönetimi
  • Kanban Panosu
  • Kaynak Planlama
  • Kaynak Yönetimi
  • Kaynak İsteği
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Kodsuz
  • Konuk Erişimi
  • Kreatif Ajanslar için
  • Kural Tabanlı İş Akışı
  • Küçük İşletmeler için
  • Medya Planlama
  • Mesajlaşma
  • Mobil Erişim
  • Müşteri Portalı
  • Not Yönetimi
  • Pano
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Pazarlama Takvimi
  • Performans Metrikleri
  • Planlama
  • Portföy Yönetimi
  • Proje Planlama
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Proje Yönetimi
  • Proje İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Raporlama/Analiz
  • Raporlama/Proje İzleme
  • Risk Yönetimi
  • SSL Güvenlik
  • Satıcı Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Sipariş İzleme
  • Sprint Planlama
  • Stratejik Planlama
  • Süreç Modelleme ve Tasarlama
  • Sürükle ve Bırak
  • Takvim Yönetimi
  • Tamamlama Maliyeti İzleme
  • Tamamlanma Yüzdesi İzleme
  • Tartışmalar/Forumlar
  • Toplantı Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Uzaktan Destek
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Yapılandırılabilir İş Akışı
  • Yenilik Yönetimi
  • Yetenek İzleme
  • Yinelenen Görevler
  • Yol Haritası Çıkarma
  • Yorumlama/Notlar
  • Yönlendirme İş Akışı Yönetimi
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Zaman İzleme
  • Çalışan Yönetimi
  • Çoklu Kampanya
  • Öncelik Belirleme
  • Özelleştirilebilir Pano
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Ürün Verileri Yönetimi
  • Ürün Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Ürün Yol Haritası Çıkarma
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • İlerleme İzleme
  • İletişim Yönetimi
  • İçe Aktarma Görevleri
  • İçerik Yönetimi
  • İş Akışı Yapılandırma
  • İş Akışı Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Şablon Yönetimi

Trello İçin En İyi Alternatifler

Todoist is the world's #1 to-do list & task manager to organise your life and work.
Bir kurumsal proje yönetim yazılımı olan Wrike; şablonlar, zaman takibi, Gantt çizelgeleri, Kanban panoları, raporlar ve daha fazlasına sahiptir. Wrike hakkında daha fazla bilgi
Smartsheet is an online work execution platform empowering organizations of all sizes to plan, manage, automate, and report on work.
Airtable is the database that anyone can use with a beautiful spreadsheet interface.
Task management app that allows users to share to-do lists among themselves, set reminders, and add notes.
Cloud-based application developed for business communications that helps manage chat, meet, file sharing, and more.
Microsoft Project is a simple, yet powerful tool to manage work from quick projects to more complex initiatives.
Bring your teams work together, and unify your workflow. Create, collaborate, and store information all in one place.
Teamwork is the only platform built for scaling client work. The best balance of functionality, price, and ease of use. Start today.
MeisterTask, çevik proje yönetimi için mükemmel bir web tabanlı görev ve proje yönetimi aracıdır.
Redmine helps teams of any size ship their projects consistently on time and on budget.
Data analysis solution that helps businesses manage spreadsheets, create graphs/charts, perform calculations, share projects, and more.
Web-based app designed to store, create, and edit spreadsheets and documents online. Templates, charting and commenting are available.

Trello için incelemeler

Ortalama puan

Toplam
4,5
Kullanım Kolaylığı
4,5
Müşteri Hizmetleri
4,3
Özellikler
4,3
Paranızın Karşılığı
4,6

Şirket büyüklüğüne göre incelemeler (çalışan sayısı)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Puan bazında değerlendirmeleri bul

5
62%
4
30%
3
7%
2
1%
1
0%
Astrid
Astrid
El Salvador dahilindeki Senior IT Recruiter
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Outsourcing/Offshoring, 201-500 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 6-12 ay
Değerlendirici Kaynağı

Dikkate Alınan Alternatifler:

Remote Project Management? Trello is your tool!

5,0 geçen ay Yeni

Yorumlar: "Chef Kiss! 5 stars, would totally use it again"
I know it's super cliche but is true, I love Trello and after working with sooooo many project management tools Trello is among my Top 3, and whenever a new client tells me "Let me add you to our Trello Board" I cry put of joy because I know I am gonna have the information and support I need just a click away.

Artılar:

Honestly, there are so many things to like about Trello, how user-friendly it is, you can literally teach anyone how to use Trello in less than 20 minutes. Super easy for people who are starting doing project management, visually a blast and you are able to have full visibility of stages and day-to-day tasks. Managing backlog is super easy and you are able to truly focus on what is important and not feel like you leaving anything out.

Eksileri:

If you are looking for a more confidential set type of tool maybe Trello is not your thing. Some of the projects I manage need some part to be public and others to be more on the low and since Trello is more focus on open collaboration I find myself needing to share classified files outside the tool which can complicate and confuse my peers, but honestly is more of the project itself than the tool.

Dylan
Dylan
Avustralya dahilindeki Operations Manager
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Baskı, 11-50 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

The only task management tool that has ever stuck with our team

5,0 2 ay önce Yeni

Yorumlar: We have been happily using Trello for years. We use the free version (with occasional upgrades) and it's powerful enough to do exactly what we want. Without Trello I think we would get far less done!

Artılar:

We have a remotely dispersed team, and users at all levels of familiarity/interest in software tools. Trello is the only tool that has ever stuck and that our users have continued to use without constant prodding. It's simple enough to look like a structured wall of post-it notes for users who want that, but has enough granular controls that other users can label/colour-code/due-date to their heart's content. The UI is very well structured and both sets of users can happily co-exist. It also allows easy colloboration with our external development team.

Eksileri:

Sometimes I feel during busy periods that I lose track of individual updates (due to the sheer volume). I end up having to go board by board and card by card to ensure I don't miss something. Having a better system to watch certain cards/lists would help filter this.

Trindiad de Jesus
Meksika dahilindeki ceo
Baskı, 2-10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: Ücretsiz Deneme
Değerlendirici Kaynağı

The worst to organize projects

3,0 4 hafta önce Yeni

Yorumlar: It was not a good experience at all, it cost us a lot to use it and above all to make it work efficiently, in the end we decided to leave it.

Artılar:

I can't say many positive things, the truth is that although the application fulfills enough of what was promised in everything it falls short.

Eksileri:

Problems of all kinds from alerts to the lack of update of tasks, we used the tool to organize our projects a bit but it was counterproductive, it was not updated on time so the tasks did not appear done, did not sound or send the alerts. We lost on several occasions the projects that we already had organized. It was a total fiasco but hopefully they will correct it over time.

Marie
ABD dahilindeki Founder
Profesyonel Eğitim ve Koçluk, 11-50 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Dikkate Alınan Alternatifler:

Great for Simple Start Up Purposes

5,0 geçen ay Yeni

Yorumlar: Trello was perfect for when I needed to organize my ideas and projects as a team of one and even adding 2-3 assistants, it was great for assinging tasks that have clear miletones and steps or even repeatable tasks that we could put on recurring deadlines. As the team and the business has grown, howeer we have started to see the limitations of the software for managing more comples workflows with multiple stakeholders and will probably be transitioning off of Trello as soon as we can upskill in a more dynamic platform/customize what we need in a system that has more functionality.

Artılar:

Trello is amazing or solopreneurs and small teams where you may be managing juts a couple of VAs. It llows you to easily create tasks with detailed descriptions, checklists and attachments or links to other resources. From there you can assign the tasks, set deadlines and keep all communications about the task or project all in one place. Our team has several boards that we use for managing the business and each one helps us stay on task and in communication in between regular team meetings. Trello is also great because it is ver intuitive as a kanban board and allows multiple views for different learning styles and organization methods ( list view, calendar etc) so everyone can find a way to make it work for them. We recently upgraded a tier so that we could add deadlines and assign subtasks to people and its a game changer for supporting workflows. Also, having the abiliy to add Zaps with other software tools is amazing for if you want to automatically assing some workflows for things like appointment bookings or payments.

Eksileri:

The one thing that is limiting about Trello is you cannot create dependencies for tasks. If one deadline gets bumped there is now way to automate the timeline udates to the rest of the project - this has to be done manually (ugh). Also, the deadlines in the checklists do not show up in the personal board view, so if you have team members who are looking for a daily dashboard of their assignments, they won't see the detailed tasks assigned to them, only the headline projects/cards. It's because of this limitation that we are starting to look at other more robust project management tools like Notion or Asana that allow you to create those dependencies automatically and notify task owners of those changes.

urban
urban
Kenya dahilindeki Marketing Manager
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Eğitim Yönetimi, 201-500 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Trello tracker review

5,0 geçen ay Yeni

Yorumlar: With just an email notification am able to get all the key team members on board about a campaign, their views, comments and also assign tasks easily.

Artılar:

I like the fact that i am able to clearly label and track multiple projects helps ease communication with project members and delegate tasks. It has a file storage option which is easy to use. As a team leader, am able to give access to different team member as per the project requirements. communicate with project members and delegate tasks.

Eksileri:

Trello is unable to lock data for specific tasks