Glasscubes

Glasscubes Nedir?

Glasscubes simplifies group collaboration in a user-friendly environment that's quick to implement. Quickly create secure online workspaces that make it easy to work with anyone, from anywhere. Find out how smart teams use online workspaces to work better together and get the job done. Trusted by UK government and high-performing businesses - big and small.

Kimler Glasscubes Kullanıyor?

Trusted by UK government and high-performing businesses - big and small

Glasscubes nerede dağıtılabilir?

Cloud, SaaS, Web tabanlı, Mac (Masaüstü), Windows (Masaüstü), Linux (Masaüstü), Chromebook (Masaüstü), Android (Mobil), iPhone (Mobil), iPad (Mobil)

Satıcı hakkında

  • Glasscubes
  • Burnham, BK içinde yerleşiktir
  • 2008 yılında kuruldu
  • Telefon Desteği
  • Sohbet

Bulunduğu ülkeler

Almanya, Amerika Birleşik Devletleri, Avustralya, Avusturya, Belçika ve 38 adet daha

Diller

Almanca, Bulgarca, Danca, Estonca, Felemenkçe ve 20 adet daha

Satıcı hakkında

  • Glasscubes
  • Burnham, BK içinde yerleşiktir
  • 2008 yılında kuruldu
  • Telefon Desteği
  • Sohbet

Bulunduğu ülkeler

Almanya, Amerika Birleşik Devletleri, Avustralya, Avusturya, Belçika ve 38 adet daha

Diller

Almanca, Bulgarca, Danca, Estonca, Felemenkçe ve 20 adet daha

Glasscubes videoları ve resimleri

Glasscubes Yazılımı - 1
Glasscubes Yazılımı - 2
Glasscubes Yazılımı - 3
Glasscubes Yazılımı - 4
Glasscubes Yazılımı - 5
6 tane daha görüntüle
Glasscubes videosu
Glasscubes Yazılımı - 1
Glasscubes Yazılımı - 2
Glasscubes Yazılımı - 3
Glasscubes Yazılımı - 4
Glasscubes Yazılımı - 5

Glasscubes ile benzer ürünleri karşılaştır

Glasscubes

£4,00/ay
Ücretsiz Sürüm
Ücretsiz Deneme
N/A
Ücretsiz Sürüm
Ücretsiz Deneme
$0,02/ay
Ücretsiz Sürüm
Ücretsiz Deneme
Yok
Ücretsiz Sürüm
Ücretsiz Deneme

Glasscubes ürününün özellikleri

  • Alt Görevler Oluşturma
  • Arama/Filtreleme
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Depolama
  • Belge Yakalama
  • Belge Yönetimi
  • Beyin Fırtınası
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Birleşik Dizin
  • Denetim Kaydı
  • Dosya Paylaşımı
  • E-postayı Göreve Dönüştürme
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Etiketleme
  • Etkinlik Panosu
  • Form Yönetimi
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Gerçek Zamanlı Düzenleme
  • Görev Düzenleme/Güncelleme
  • Görev Etiketleme
  • Görev Planlama
  • Görev Yönetimi
  • Görev İlerlemesi İzleme
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Kişi Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Müşteri Portalı
  • Onay Süreci Denetimi
  • Politika Yönetimi
  • Proje Zamanlama
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Renk Kodları/Simgeleri
  • Self Servis Portal
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Sürükle ve Bırak
  • Sürüm Denetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Tam Metin Arama
  • Tamamlanma Yüzdesi İzleme
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Uyumluluk İzleme
  • Yinelenen Görevler
  • Yorumlama/Notlar
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Zaman İzleme
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Çubuk Grafik
  • Özel Ağ
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • İletişim Yönetimi
  • İçe Aktarma Görevleri
  • İçerik Kitaplığı
  • İçerik Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • İş Birliği Araçları

Glasscubes Alternatifler

Ravetree is an award-winning work management solution for project-driven organizations.
Etkili iş birliği, iletişim, sosyal ağ, iş akışı ve bilgi yönetimi için tasarlanmış üst düzey çözüm. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi
Intranet solution that allows businesses to redesign the internal communication and knowledge base, approval processes , and much more
Interacta is the only business platform that improves collaboration and knowledge management, involving people in business processes.
Switch on powerful workflows for legal professionals with Thomson Reuters® HighQ.
Bir kurumsal proje yönetim yazılımı olan Wrike; şablonlar, zaman takibi, Gantt çizelgeleri, Kanban panoları, raporlar ve daha fazlasına sahiptir. Wrike hakkında daha fazla bilgi
ClickUp, işin geleceğidir: Tüm uygulamaların yerini alabilecek tek bir uygulamadır. ClickUp, 2022’de en hızlı büyüyen verimlilik uygulamalarından biridir. ClickUp hakkında daha fazla bilgi
A visual collaboration tool that creates a shared perspective for your team on any project in a fun, flexible, and rewarding way.
An all-in-one employee app that's both powerful, affordable and easy to use, especially for the mobile workforce. Start for free!
Nifty is the ultimate project management app to keep people, projects, and functions aligned with automated progress reporting.
A cloud-based platform for enterprise business users with no coding skills to automate workflows & build business applications fast.
Zoho Sprints, Scrum takımlarının plan yapmasına, izlemesine ve değişime her zaman hazır olmasına yardımcı olan çevik proje yönetimi aracıdır. Zoho Sprints hakkında daha fazla bilgi
Noodle provides a wide array of functionality. Local or Cloud Deployment, Role Based Permissions & 14 Integrated Applications.

Glasscubes için incelemeler

Ortalama puan

Toplam
4,7
Kullanım Kolaylığı
4,5
Müşteri Hizmetleri
4,7
Özellikler
4,5
Paranızın Karşılığı
4,6

Şirket büyüklüğüne göre incelemeler (çalışan sayısı)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Puan bazında değerlendirmeleri bul

5
68%
4
29%
3
3%
Nick
Nick
BK dahilindeki Commercial & People Director
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Pazarlama ve Reklamcılık, 11-50 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1-5 ay
Değerlendirici Kaynağı

Glasscubes Intranet/CRM - What a find

5,0 4 yıl önce

Yorumlar: Our experience with Glasscubes has been an extremely positive one since the moment I first spoke to Craig. He conducted two online presentations, which having sold software for 18 years, I think are some of the best I have had. Clear, concise, informative, in plain english and no hard sell (just let the product do the work for him!). The implementation and on-boarding process is both intuitive and straight forward with lots of support both from the team and from online content, which is excellent. Nothing is too much trouble for our primary contacts. Pound for pound, Glasscubes exceeds expectation and I can only imagine will get better and better. Yes there are improvements that can be made but their 'vote for new functionality' that clients can access will enable them to prioritise and gauge what to do next. We are a team of 13 and the overwhelming feedback has been really positive from the whole company and has made us far more collaborative, centralising all our work and creating a focal point for our company. I very much look forward to working with Glasscubes for many years to come and if they maintain their standards, they will become a real force in this market and a natural choice for small SMEs.

Artılar:

- Easy of use - Breadth of Functionality - Amazing support - Great supporting documentation - Cross platform and device availability

Eksileri:

- would like to see smoother integration with MS Office suite (both on PC and Mac). I appreciate refinements to this process are ongoing. Working on a Mac, it this is slightly clunky but really not a deal breaker in anyway.

Glasscubes Yanıtı

4 yıl önce

Hi Nick, Thank you for your review. Just as an update for you, we are currently developing our Microsoft Office 365 integration. We anticipate it being launched towards the end of this quarter. Best regards, The Glasscubes Team

Amanda
BK dahilindeki Trustee
Kâr Amacı Gütmeyen Kuruluş Yönetimi, 11-50 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Straightforward

4,0 geçen ay Yeni

Yorumlar: I am using it as a Board member so all documents are loaded in preparation for meetings.

Artılar:

It is easy to move between documents and I get notifications when new files are added

Eksileri:

I would like to be able to create a link from a document to take me direct to another. It would be helpful to be able to add private notes, all comments are visible.

Elizabeth
BK dahilindeki Solicitor
Kanun Uygulaması, 11-50 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 6-12 ay
Değerlendirici Kaynağı

Intranet

3,0 4 hafta önce Yeni

Yorumlar: Improved communication within the business.

Artılar:

Central location for all employees to access company information.

Eksileri:

Menus can be tricky to navigate but the search facility works well.

Claire
Claire
BK dahilindeki Head of Southern Universities Network
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Eğitim Yönetimi, 11-50 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

A secure, reliable to allow you share and collaborate with a dispersed team

5,0 geçen ay Yeni

Yorumlar: We are a dispersed team that work across across 130+ organisations. Glasscubes is a way that we can safely and securely store our documents and files and enable us to collaborate efficiently.
It is such a well thought out platform which, not only can users easily engage with but allows me as the manager to track version control on documents, see when staff have accessed material and track engagement with our partners.
The team at Glasscubes are also incredibly helpful, not only helping us iron out any issues but also taking on feedback as our use of Glasscubes increases. If you are working remotely and need a secure file sharing platform which also allows you to communicate easily with the team, I would highly recommend.

Artılar:

Version control - being able to see who has edited what and when, and also being able to revert to previous copies. Gives us additional peace of mind when a collaborative partner accidentally overwrites something. The online editing and editing in real time is also really useful. The security of the site and easy it is to control who sees what. Just incredibly flexible. It's an incredibly reliable site.

Eksileri:

Difficulty to say, as the team has always been very receptive to us asking for work arounds or new features that prove popular.

Edward
BK dahilindeki Site Manager
İnşaat, 501-1.000 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

extremely useful file sharing and portal

5,0 3 hafta önce Yeni

Yorumlar: very good, our company has been using it for many years now

Artılar:

We use Glasscubes for file management, file sharing and document control. We upload all of our documents and use it to update and record them all. it is extremely easy to use and find files with the search function

Eksileri:

i think that when a file has been updating the older files should be put in an archive folder

Glasscubes Yanıtı

2 hafta önce

Hi Edward, thank you for your feedback. Glasscubes has file versioning built-in. If you update a file it will add the new version and automatically archive older versions. Just reach out to us if you have any questions.