18 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

InfoCision
InfoCision Nedir?
InfoCision, geleneksel çağrı merkezi hizmetleri için gelişmiş eğitim çözümleri sağlayıcısıdır. InfoCision çağrıları kısaltan, alternatif kanalları harmanlayan ve müşteri memnuniyetini artıran çağrı merkezi araçları sunar. Mevcut çağrı merkezi ortamınızda çalışan ve bu ortamı geliştiren araçlar, müşteri verilerini ve nüfus bilgilerini önceden doldurur, gelen çağrıları puanlar, çağrı merkezi temsilcilerini e-öğrenim ve simülasyonlarla eğitir, kaliteyi ölçer, personeli motive eder, çok çeşitli ve güçlü giden/gelen SMS/MMS metin mesajı seçenekleri içerir.
Kimler InfoCision Kullanıyor?
Satıcı tarafından sağlanmıyor
InfoCision konusunda emin değil misiniz?
Popüler bir alternatifle karşılaştırın

InfoCision
InfoCision için incelemeler
Faithful Partnership
Yorumlar: Our experience has been great. IMC has been a faithful partner for over 10 years. They work with us, are very flexible and reliable. IMC has done things very well over the year with us but one thing they have done well is the personalised relationship vendor-client that they have built with us.
Artılar:
InfoCIsion has been a great partner for many years now. IMC has been very flexible and reliable with the work and software. I think is very easy for users.
Eksileri:
You can go back on the screens. This creates limitations for the operator to give an unforgettable positive experince.
Ease of Use
Yorumlar: Overall InfoCision has been a partner for over 17 years that is consider a true extension of our business.
Artılar:
InfoCision provides fantastic service for us - in the outbound call space. They meet key KPI's monthly and offer up solutions to the growing demands of our donors. They are proactive in communications and meet regularly to ensure they are meeting the demands of the non profit space. They have provided key understanding of contact centers to assist in areas where the talents may not be available in a professional manner as part of their services.
Eksileri:
Escalation of minor technical issues when they arise