18 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

InfoCision

InfoCision

InfoCision Nedir?

InfoCision, geleneksel çağrı merkezi hizmetleri için gelişmiş eğitim çözümleri sağlayıcısıdır. InfoCision çağrıları kısaltan, alternatif kanalları harmanlayan ve müşteri memnuniyetini artıran çağrı merkezi araçları sunar. Mevcut çağrı merkezi ortamınızda çalışan ve bu ortamı geliştiren araçlar, müşteri verilerini ve nüfus bilgilerini önceden doldurur, gelen çağrıları puanlar, çağrı merkezi temsilcilerini e-öğrenim ve simülasyonlarla eğitir, kaliteyi ölçer, personeli motive eder, çok çeşitli ve güçlü giden/gelen SMS/MMS metin mesajı seçenekleri içerir.

Kimler InfoCision Kullanıyor?

Satıcı tarafından sağlanmıyor

InfoCision konusunda emin değil misiniz? Popüler bir alternatifle karşılaştırın

InfoCision

InfoCision

4,5 (2)
Fiyatlandırma bulunamadı
Ücretsiz sürüm
Ücretsiz deneme
17
Entegrasyon bulunamadı
5,0 (2)
4,5 (2)
5,0 (2)
VS.
Başlangıç Fiyatı
Fiyat Seçenekleri
Özellikler
Entegrasyonlar
Kullanım Kolaylığı
Paranızın Karşılığı
Müşteri Hizmetleri
$19,00
ay
Ücretsiz sürüm
Ücretsiz deneme
189
132
4,6 (1.667)
4,7 (1.667)
4,7 (1.667)
Yeşil puanlama çubukları, ortalama puanlama ve yorum sayısına göre en yüksek puanlanan ürünü gösterir.

InfoCision ürününe diğer harika alternatifler

LiveAgent
En iyi puan alan özellikler
Arama Günlüğü
Arama İzleme
Gelen Kutusu Yönetimi
Squaretalk
En iyi puan alan özellikler
Arama Günlüğü
Arama Kaydı
Arama İzleme
Salesforce Service Cloud
En iyi puan alan özellikler
Kişi Veri Tabanı
Kuyruk Yönetimi
Müşteri Geçmişi
Zendesk Suite
En iyi puan alan özellikler
Bilet Yönetimi
Destek Bileti Yönetimi
Real-Time Notifications
Zoho Desk
En iyi puan alan özellikler
Faturalandırma
Öncelik Belirleme
Özelleştirilebilir Markalama
Bitrix24
En iyi puan alan özellikler
Confirmations/Reminders
Müşteri Veri Tabanı
Müşteri Yönetimi

InfoCision için incelemeler

Ortalama puan

Toplam
4,5
Kullanım Kolaylığı
5,0
Müşteri Hizmetleri
5,0
Özellikler
4,5
Paranızın Karşılığı
4,5

Şirket büyüklüğüne göre incelemeler (çalışan sayısı)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Puan bazında değerlendirmeleri bul

5
50%
4
50%
Pablo
ABD dahilindeki Executive director
Kâr Amacı Gütmeyen Kuruluş Yönetimi, 201–500 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Faithful Partnership

4,0 3 yıl önce

Yorumlar: Our experience has been great. IMC has been a faithful partner for over 10 years. They work with us, are very flexible and reliable. IMC has done things very well over the year with us but one thing they have done well is the personalised relationship vendor-client that they have built with us.

Artılar:

InfoCIsion has been a great partner for many years now. IMC has been very flexible and reliable with the work and software. I think is very easy for users.

Eksileri:

You can go back on the screens. This creates limitations for the operator to give an unforgettable positive experince.

John
ABD dahilindeki Sr. Advisor
Kâr Amacı Gütmeyen Kuruluş Yönetimi, 1.001–5.000 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Ease of Use

5,0 3 yıl önce

Yorumlar: Overall InfoCision has been a partner for over 17 years that is consider a true extension of our business.

Artılar:

InfoCision provides fantastic service for us - in the outbound call space. They meet key KPI's monthly and offer up solutions to the growing demands of our donors. They are proactive in communications and meet regularly to ensure they are meeting the demands of the non profit space. They have provided key understanding of contact centers to assist in areas where the talents may not be available in a professional manner as part of their services.

Eksileri:

Escalation of minor technical issues when they arise