15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

LiveAgent Nedir?

LiveAgent, çok kanallı iletişimi gerçek zamanlı olarak kullanan, tam donanımlı bir iletişim yönetimi yazılımıdır. Müşteri segmentasyonu, otomasyon ve yerleşik CRM’nin gücünden yararlanarak iletişiminizi kişiselleştirin. Notlar, anımsatıcılar ekleyin ve 40’tan fazla entegrasyondan yararlanın. LiveAgent ile birinci sınıf müşteri hizmetleri sunmak çok kolaydır. Ücretsiz deneme sürümünüzü kredi kartı bilgisi girmeden başlatın.

Kimler LiveAgent Kullanıyor?

Çok çeşitli küçük ve orta ölçekli e-ticaret, telefon, sigorta ve hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) şirketleri, startup’lar ve işletmeler. Hedef müşterilerimiz, müşteri hizmetlerinin ne kadar önemli olduğunu bilen herkestir.

LiveAgent nerede dağıtılabilir?

Bulut tabanlı
Şirket İçi

Satıcı hakkında

  • QualityUnit
  • 2004 yılında kuruldu

LiveAgent desteği

  • Telefon Desteği
  • 7/24 (Canlı yardım)
  • Sohbet

Bulunduğu ülkeler

ABD Virjin Adaları, Afganistan, Amerika Birleşik Devletleri, Amerikan Samoası, Andorra ve 194 adet daha

Diller

Almanca, Arapça, Brezilya Portekizcesi, Danca, Endonezce ve 23 adet daha

LiveAgent fiyatı

Başlangıç Fiyatı:

Satıcı tarafından sağlanmıyor
  • Evet, ücretsiz denemesi mevcut
  • Ücretsiz sürüm yoktur

LiveAgent ürününün ücretsiz sürümü yok, ama ücretsiz deneme imkanı sunuluyor.

Fiyatlandırma planları ücretsiz deneyin

Satıcı hakkında

  • QualityUnit
  • 2004 yılında kuruldu

LiveAgent desteği

  • Telefon Desteği
  • 7/24 (Canlı yardım)
  • Sohbet

Bulunduğu ülkeler

ABD Virjin Adaları, Afganistan, Amerika Birleşik Devletleri, Amerikan Samoası, Andorra ve 194 adet daha

Diller

Almanca, Arapça, Brezilya Portekizcesi, Danca, Endonezce ve 23 adet daha

LiveAgent videoları ve resimleri

LiveAgent Yazılımı - 1
LiveAgent Yazılımı - 2
LiveAgent Yazılımı - 3
LiveAgent Yazılımı - 4
LiveAgent Yazılımı - 5
6 tane daha görüntüle
LiveAgent videosu
LiveAgent Yazılımı - 1
LiveAgent Yazılımı - 2
LiveAgent Yazılımı - 3
LiveAgent Yazılımı - 4
LiveAgent Yazılımı - 5

LiveAgent ürününün özellikleri

  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Analiz
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Anketler ve Geribildirim
  • Aracı Arayüzü
  • Arama Aktarma
  • Arama Günlüğü
  • Arama Kaydı
  • Arama Komut Dosyası
  • Arama Yönlendirme
  • Arama İzleme
  • Arama/Filtreleme
  • Arayan Kimliği
  • Atama Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
  • Birden Çok Komut Dosyası
  • CMDB (Yapılandırma Yönetimi Veri Tabanı)
  • CRM
  • Canlı Sohbet
  • Coğrafi Hedefleme
  • Destek Bileti Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • Deşifre Metin/Sohbet Geçmişi
  • Dosya Aktarımı
  • Dosya Paylaşımı
  • E-posta Yönetimi
  • E-posta İzleme
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Etkileşim İzleme
  • Etkinlik Panosu
  • Etkinlik İzleme
  • Etkinliğin Tetiklediği Eylemler
  • Form Yönetimi
  • Geri Arama Planlama
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • Gerçek Zamanlı Tüketiciyle Yüz Yüze Sohbet
  • Görev Yönetimi
  • Görüntülü Konferans
  • Görüntülü Sohbet
  • Hesap Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Kalite Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • Kaydetme
  • Kişi Yönetimi
  • Kişiselleştirme
  • Kullanım İzleme/Analizi
  • Kuyruk Yönetimi
  • Makrolar/Şablonlu Yanıtlar
  • Metin Düzenleme
  • Metin Okuma
  • Mobil Erişim
  • Müşteri Deneyimi Yönetimi
  • Müşteri Desteği
  • Müşteri Geçmişi
  • Müşteri Katılımı
  • Müşteri Portalı
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Olay Yönetimi
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Otomatik Yanıtlayıcılar
  • Otomatik Yönlendirme
  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Pano
  • Paylaşılan Gelen Kutuları
  • Performans Metrikleri
  • Proaktif Sohbet
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Raporlama/Analiz
  • Self Servis Portal
  • Ses Özelleştirme
  • Sesli Mesaj
  • Softphone (Yazılım Tabanlı Telefon)
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Sorun İzleme
  • Sosyal Medya İzleme
  • Tam Metin Arama
  • Tartışmalar/Forumlar
  • Telefon Tuşu Girdisi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Uzaktan Destek
  • Çağrı Merkezi Yönetimi
  • Çevrimdışı Form
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Çok Kanallı İletişim
  • Çoklu Dil
  • Öncelik Belirleme
  • Özelleştirilebilir Formlar
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • İki Yönlü Ses ve Görüntü
  • İletişim Yönetimi
  • İnteraktif Sesli Yanıt Programı
  • İçerik Yönetimi
  • İş Akışı Yapılandırma
  • İş Akışı Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • İşe Alım Süreci
  • Şablon Yönetimi

LiveAgent İçin En İyi Alternatifler

Freshdesk, dünya çapında 40.000’den fazla işletmenin mükemmel müşteri deneyimleri oluşturmasına yardımcı olan kullanımı kolay bir müşteri hizmetleri yazılımıdır.
Müşteri hizmetlerini şirketinizin merkezine yerleştirin. Temsilcilerin daha üretken, yöneticilerin daha etkili ve müşterilerin daha güçlü olmasını sağlayın.
Zendesk, sektördeki önemli müşteri desteği çözümlerinden birini sunuyor.
Müşteri ilişkilerinizi yeniden tasarlayan yeniliklerle zamandan tasarruf edin ve maliyetleri azaltın.
30.000 işletme tarafından kullanılan üst düzey canlı sohbet ve yardım masası yazılımı. LiveChat’i deneyin ve ekibinizi müşteri hizmetlerinde yıldızlaştırın.
Güçlü bilet açma ve otomasyona ek olarak olay, sorun, değişiklik, sürüm ve varlık yönetimine sahip çevrimiçi ITSM hizmet masası.
Gorgias; Shopify, Magento ve BigCommerce mağazaları için müşteri hizmetleri, müşteri desteği ve canlı sohbet hizmetlerinin hepsini bir arada sunan bir yardım masasıdır.
Bir ITSM yazılımı olan Jira Service Management, yüksek hızda çalışması gereken ekiplerin hızla ve birlikte harika hizmet deneyimleri sunmasına yardımcı olur.

LiveAgent için incelemeler

Ortalama puan

Toplam
4,7
Kullanım Kolaylığı
4,6
Müşteri Hizmetleri
4,7
Özellikler
4,6
Paranızın Karşılığı
4,7

Şirket büyüklüğüne göre incelemeler (çalışan sayısı)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Puan bazında değerlendirmeleri bul

5
72%
4
25%
3
3%
2
0%
1
0%
David
David
Macaristan dahilindeki CEO
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Bilgi Teknolojileri ve Hizmetleri, 2–10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Excellent value for money

5,0 9 ay önce

Artılar:

I have been using my LiveAgent subscription for years, mainly for the LiveChat and phone features. The system is stable, the features are well thought out and elaborate. I recommend it to anyone looking for a professional and integrable system.

Eksileri:

The admin interface could look more modern. I have not seen any improvement in this area for years. The current UI is not bad either, but I would still welcome an update.

QualityUnit Yanıtı

9 ay önce

Hi David, Thank you very much for your kind review. We are glad that LiveAgent has been the right choice for you and that you have been satisfied with the benefits it brings to your customer care. Our team works hard every day to further improve the system, including future plans for the UI, so stay tuned for upcoming updates! -LiveAgent team

Christian
Christian
ABD dahilindeki Human Resources Manager
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Sağlık, Sağlıklı Yaşam ve Fitness, 1.001–5.000 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Our support communications are centralized with LiveAgent

4,0 11 ay önce

Yorumlar: The pricing structure is the one thing I'd like to see altered. They've made it possible to aggregate feedback from many channels—including Twitter, Instagram, and Facebook—but unfortunately, doing so costs an additional $39 per channel.

Artılar:

It's great that we can designate a single administrator to sort incoming emails, allocate them to the appropriate agents, and monitor their responses until the problem is resolved.

Eksileri:

The safety, the ease of usage, It's the greatest there is since it's so simple to implement, integrate, administer, and utilize; there are never any misunderstandings or missteps in the communication.

QualityUnit Yanıtı

11 ay önce

Hi Christian, Thank you very much for your kind review. We are glad to hear that LiveAgent has been the right choice for you and that you have been satisfied with the benefits it brings to your everyday work life. Our team is available 24/7 via chat and email so don't hesitate to reach out in case of any questions or issues, including any pricing queries! -LiveAgent team

Imam
ABD dahilindeki HR Manager
Emlak, 11–50 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

My Experience With LiveAgent

5,0 2 hafta önce Yeni

Artılar:

The software comes with great live chat features It is a great help desk solution It makes handling IT ticketing easy

Eksileri:

All we ever needed LiveAgent has offered. No dislikes.

QualityUnit Yanıtı

geçen hafta

Hi Imam, Thanks for sharing your positive experience with LiveAgent :) We're glad to have met all your needs. If you have any other questions or need further assistance, feel free to reach out anytime. - The LiveAgent Team

Alberto
İspanya dahilindeki Operations Director
Pazarlama ve Reklamcılık, 11–50 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı
Kaynak: SoftwareAdvice

Mediocre lifecycle management

3,0 3 yıl önce

Yorumlar: It has been from more to less. In the last 3 years has barely evolved (if not regressed), not being anymore a market leader. If I still haven't changed is due to all integration I have already done with the app.

Artılar:

It's a really useful omnichannel tool, which requires mid-size effort to configure and obtain an inmediate profit.

Eksileri:

Development and support are on their own. They add/ change / delete functionalities without further notice. It's quite frustrating when a given morning your agents tell you that something you have been using for years is not working and when you reach support team responds saying that this feature never existed, as you are idiots. This issue could be easily solved if product team would submit a regular/weekly email with the content of the product roadmap, so teams can addapt in advance their operation to deleted/changed/added functionalities.

Dikkate Alınan Alternatifler: Zoho Desk ve Zendesk Suite

LiveAgent Ürününe Geçme Nedenleri: price affordable and worthy features

QualityUnit Yanıtı

3 yıl önce

Hello Alberto, thank you very much for your honest review. We are happy to see that you find LiveAgent a useful omnichannel tool but at the same time, we are also very sad to hear about your negative experience. We are gathering the suggestions and features requested from our customers plus we have some internal initiatives to keep the growth of our solution. Recently we have been slowed down by a code refactoring that cannot be seen by users as an immediate improvement, but it's very important in a long term. All the changes can be found here in our changelog -> https://dev.ladesk.com/ and also in our blog post here -> https://www.liveagent.com/blog/news/ which is highlighting the most significant changes. Anyways, I will pass your feedback about the potential improvement of sharing the details about upcoming changes to our manager. I am again very sorry if there has been any change that caused you any inconvenience.

Nathalie
ABD dahilindeki Licensed Sales Agent
Sigorta, 10.000+ Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

You Need This To See What Your Website Visitors Are Looking For!

5,0 geçen ay Yeni

Yorumlar: My experience with LiveAgent has been refreshing. It super simplifies the communication process with both existing customers and prospects.

Artılar:

Pro Tip: Get LiveAgent and you'll instantly have a crystal ball allowing you to view your customer's online habits, what they are looking for the most, etc....

Eksileri:

Absolutely nothing! This is a direct connection to every insurance seeker who comes to my website looking for a quote or some guidance on insurance coverages.

QualityUnit Yanıtı

geçen ay

Hey Nathalie, thanks for your positive feedback! We're glad to hear that LiveAgent has made it easier for you to connect with your customers :) If you ever have any questions or need assistance, feel free to reach out. We're here 24/7 to help! - The LiveAgent Team