15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

LiveAgent Nedir?

LiveAgent, tam donanımlı bir yardım masası yazılımıdır. BMW, Yamaha, Huawei, Orange veya Forbesfone gibi şirketler, dünya çapında 150 milyon son kullanıcıyı memnun etmek için LiveAgent kullanıyor. Siz de onlara katılın ve rekabet avantajı elde edin. Kredi kartı bilgisi vermeden ve taahhütte bulunmadan 14 günlük deneme sürümüyle başlayın.

LiveAgent; canlı sohbet, telefon desteği, sosyal medya entegrasyonları, destek portalı ve API dahil 170’i aşkın yardım masası özelliğine sahip zengin bir çok kanallı yardım masası yazılımıdır.

Kimler LiveAgent Kullanıyor?

Çok çeşitli küçük ve orta ölçekli e-ticaret, telefon, sigorta ve hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) şirketleri, startup’lar ve işletmeler. Hedef müşterilerimiz, müşteri hizmetlerinin ne kadar önemli olduğunu bilen herkestir.

LiveAgent nerede dağıtılabilir?

Bulut tabanlı
Şirket İçi

Satıcı hakkında

  • QualityUnit
  • 2004 yılında kuruldu

LiveAgent desteği

  • Telefon Desteği
  • 7/24 (Canlı yardım)
  • Sohbet

Bulunduğu ülkeler

ABD Virjin Adaları, Afganistan, Amerika Birleşik Devletleri, Amerikan Samoası, Andorra ve 194 adet daha

Diller

Almanca, Arapça, Brezilya Portekizcesi, Danca, Endonezce ve 23 adet daha

LiveAgent fiyatı

Başlangıç Fiyatı:

$9,00/ay
  • Evet, ücretsiz denemesi mevcut
  • Evet, ücretsiz sürümü mevcut

LiveAgent ürününün ücretsiz sürümü var ve ücretsiz deneme imkanı sunuluyor. LiveAgent ücretli sürümü başlangıç fiyatı $9,00/ay.

Satıcı hakkında

  • QualityUnit
  • 2004 yılında kuruldu

LiveAgent desteği

  • Telefon Desteği
  • 7/24 (Canlı yardım)
  • Sohbet

Bulunduğu ülkeler

ABD Virjin Adaları, Afganistan, Amerika Birleşik Devletleri, Amerikan Samoası, Andorra ve 194 adet daha

Diller

Almanca, Arapça, Brezilya Portekizcesi, Danca, Endonezce ve 23 adet daha

LiveAgent videoları ve resimleri

LiveAgent Yazılımı - 1
LiveAgent Yazılımı - 2
LiveAgent Yazılımı - 3
LiveAgent Yazılımı - 4
LiveAgent Yazılımı - 5
6 tane daha görüntüle
LiveAgent videosu
LiveAgent Yazılımı - 1
LiveAgent Yazılımı - 2
LiveAgent Yazılımı - 3
LiveAgent Yazılımı - 4
LiveAgent Yazılımı - 5

LiveAgent ürününün özellikleri

  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Analiz
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Anketler ve Geribildirim
  • Aracı Arayüzü
  • Arama Aktarma
  • Arama Günlüğü
  • Arama Kaydı
  • Arama Komut Dosyası
  • Arama Yönlendirme
  • Arama İzleme
  • Arama/Filtreleme
  • Arayan Kimliği
  • Arşivleme ve Saklama
  • Atama Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
  • Birden Çok Komut Dosyası
  • Birden Çok Kullanıcı Hesabı
  • CMDB (Yapılandırma Yönetimi Veri Tabanı)
  • CRM
  • Canlı Sohbet
  • Coğrafi Hedefleme
  • Destek Bileti Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • Deşifre Metin/Sohbet Geçmişi
  • Dosya Aktarımı
  • Dosya Paylaşımı
  • Dosya Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • E-posta İzleme
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Etiketleme
  • Etkileşim İzleme
  • Etkinlik Panosu
  • Etkinlik İzleme
  • Etkinliğin Tetiklediği Eylemler
  • Form Yönetimi
  • Gelen Kutusu Yönetimi
  • Geri Arama Planlama
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • Gerçek Zamanlı Tüketiciyle Yüz Yüze Sohbet
  • Girişim Şirketleri İçin
  • Görev Yönetimi
  • Görüntülü Konferans
  • Görüntülü Sohbet
  • Hesap Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • IVR/Ses Tanıma
  • Kalite Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • Kaydetme
  • Kişi Veri Tabanı
  • Kişi Yönetimi
  • Kişiselleştirme
  • Kullanım İzleme/Analizi
  • Kuyruk Yönetimi
  • Makrolar/Şablonlu Yanıtlar
  • Metin Düzenleme
  • Metin Okuma
  • Mobil Erişim
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Müşteri Deneyimi Yönetimi
  • Müşteri Desteği
  • Müşteri Geçmişi
  • Müşteri Katılımı
  • Müşteri Portalı
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Müşteri Sosyal Profilleri
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Müşteri Yönetimi
  • Müşteri İletişimi
  • Müşteri Şikayeti İzleme
  • Olay Yönetimi
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Otomatik Yanıtlayıcılar
  • Otomatik Yönlendirme
  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Pano
  • Paylaşılan Gelen Kutuları
  • Performans Metrikleri
  • Proaktif Sohbet
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Raporlama/Analiz
  • Self Servis Portal
  • Ses Özelleştirme
  • Sesli Mesaj
  • Softphone (Yazılım Tabanlı Telefon)
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Sorun İzleme
  • Sosyal Medya Entegrasyonu
  • Sosyal Medya İzleme
  • Tam Metin Arama
  • Tartışmalar/Forumlar
  • Telefon Tuşu Girdisi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Uzaktan Destek
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • VoIP Bağlantısı
  • Widget'lar (Pencere Öğeleri)
  • Yorumlama/Notlar
  • Yönlendirme
  • iPad Cihazları İçin
  • Çağrı Merkezi Yönetimi
  • Çevrimdışı Form
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Çok Kanallı İletişim
  • Çoklu Dil
  • Öncelik Belirleme
  • Özelleştirilebilir Formlar
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Özelleştirilebilir Raporlar
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • İki Yönlü Ses ve Görüntü
  • İletişim Yönetimi
  • İsteğe Bağlı Kaydetme
  • İçerik Yönetimi
  • İş Akışı Yapılandırma
  • İş Akışı Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • İşe Alım Süreci
  • Şablon Yönetimi

LiveAgent İçin En İyi Alternatifler

Zendesk, kullanımı kolay ve işletmenize göre ölçeklenen, eksiksiz bir müşteri hizmetleri çözümü sağlar.
Freshdesk, dünya çapında 40.000’den fazla işletmenin mükemmel müşteri deneyimleri oluşturmasına yardımcı olan kullanımı kolay bir müşteri hizmetleri yazılımıdır.
Müşteri hizmetlerini şirketinizin merkezine yerleştirin. Temsilcilerin daha üretken, yöneticilerin daha etkili ve müşterilerin daha güçlü olmasını sağlayın.
Güçlü bilet açma ve otomasyona ek olarak olay, sorun, değişiklik, sürüm ve varlık yönetimine sahip çevrimiçi ITSM hizmet masası.
30.000 işletme tarafından kullanılan üst düzey canlı sohbet ve yardım masası yazılımı. LiveChat’i deneyin ve ekibinizi müşteri hizmetlerinde yıldızlaştırın.
Müşteri ilişkilerinizi yeniden tasarlayan yeniliklerle zamandan tasarruf edin ve maliyetleri azaltın.
Gorgias; Shopify, Magento ve BigCommerce mağazaları için müşteri hizmetleri, müşteri desteği ve canlı sohbet hizmetlerinin hepsini bir arada sunan bir yardım masasıdır.
Bir ITSM yazılımı olan Jira Service Management, yüksek hızda çalışması gereken ekiplerin hızla ve birlikte harika hizmet deneyimleri sunmasına yardımcı olur.

LiveAgent için incelemeler

Ortalama puan

Toplam
4,7
Kullanım Kolaylığı
4,6
Müşteri Hizmetleri
4,7
Özellikler
4,6
Paranızın Karşılığı
4,7

Şirket büyüklüğüne göre incelemeler (çalışan sayısı)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Puan bazında değerlendirmeleri bul

5
72%
4
25%
3
3%
2
0%
1
0%
Jana
Jana
ABD dahilindeki Senior Director Of Marketing
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Bilgisayar Yazılımı, 10.000+ Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Elevated Quality of Service for Customers

5,0 7 ay önce

Yorumlar: I think firms medium and large in size would benefit from using LiveAgent because of how intuitive it is.

Artılar:

LiveAgent is an indispensable tool for me to maintain tight relationships with my customers and my team. It's the finest platform for handling customer support requests since it's reasonably priced, has a straightforward user interface, and includes all the necessary tools.My interactions with clients have been simpler and more efficient as a result. aids our support staff in serving our clients more quickly and effectively.

Eksileri:

My team is functioning smoothly. Everything looks okay up until this point.

QualityUnit Yanıtı

7 ay önce

Hello Jana :) Appreciating your warm feedback, especially about how we've been instrumental in streamlining your interactions with your customers. Customer relationships are indeed crucial, and it's great to see LiveAgent adding value in that area. Glad to read that your team's operation is running without a hitch in our platform. Just to let you know, we are persistently working on enhancing our features to accommodate the growing needs of large-scale businesses like yours in the computer software industry. We can handle all those emails and teams you mentioned, we've got you covered! Once again thanks for choosing LiveAgent. - LiveAgent Team

Kelly
Kelly
ABD dahilindeki Design Engineering Manager
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Bilgisayar Yazılımı, 1.001–5.000 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

The easiest to use customer service software

4,0 7 ay önce

Yorumlar: It helps me organize the movies so that I can give my users a good experience. With this wonderful method, I am able to eliminate the need for assistance and significantly reduce the amount of time I spend responding to support tickets.

Artılar:

Having pre-written answers available has been a huge time-saver. The option to make my own fields for recording certain bits of client data is also quite useful. My help desk has a record of every time I asked for help. It has helped me get back to support tickets much sooner.

Eksileri:

The UI is not always clear to me. It took some time for me to adjust to it. There are no other major problems. It took me a while to get everything set up, so there is a small learning curve.

QualityUnit Yanıtı

5 ay önce

Hey Kelly, Thanks for sharing your experience with LiveAgent, particularly noting the pre-written answers' efficiency. Time-saving features are our thing! :) It's great to hear that LiveAgent is helping you in the computer software industry and fitting well into your infrastructure. We're happy to be part of your team's journey in giving your users a solid experience. Remember, we're always here to help you organize those customer queries, like a well-curated movie collection. Thanks for your time and review! - LiveAgent Team

Guillaume
Mauritius dahilindeki Poject Manager
Tekstil, 11–50 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1-5 ay
Değerlendirici Kaynağı

Great and easy to use

5,0 geçen ay Yeni

Yorumlar: It was overall a great experience and I do not regret my choice.

Artılar:

Easy to use and easy to setup, liveagent was up on my staging envoronment in 15 minutes. It was easy to configure my rules and good to go in less than 2 days

Eksileri:

Some features were hard to locate and I had to contact my customer sucecss manager quite often.

Dikkate Alınan Alternatifler: LiveChat

LiveAgent Tercih Etme Nedenleri: Zendesk was way too expensive for my budget

Geçiş Yapılan: Zendesk Suite

LiveAgent Ürününe Geçme Nedenleri: It is easier to use, less expensive and has all the features I need.

QualityUnit Yanıtı

4 hafta önce

Thank you, Guillaume, for sharing your experience. It's great to hear how swiftly you got LiveAgent set up! We're sorry some features gave you a bit of a hunt, though. Please know, we're here to help streamline that process for you - never hesitate to reach out 24/7 - LiveAgent Team

Alberto
İspanya dahilindeki Operations Director
Pazarlama ve Reklamcılık, 11–50 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı
Kaynak: SoftwareAdvice

Mediocre lifecycle management

3,0 2 yıl önce

Yorumlar: It has been from more to less. In the last 3 years has barely evolved (if not regressed), not being anymore a market leader. If I still haven't changed is due to all integration I have already done with the app.

Artılar:

It's a really useful omnichannel tool, which requires mid-size effort to configure and obtain an inmediate profit.

Eksileri:

Development and support are on their own. They add/ change / delete functionalities without further notice. It's quite frustrating when a given morning your agents tell you that something you have been using for years is not working and when you reach support team responds saying that this feature never existed, as you are idiots. This issue could be easily solved if product team would submit a regular/weekly email with the content of the product roadmap, so teams can addapt in advance their operation to deleted/changed/added functionalities.

Dikkate Alınan Alternatifler: Zoho Desk ve Zendesk Suite

LiveAgent Ürününe Geçme Nedenleri: price affordable and worthy features

QualityUnit Yanıtı

2 yıl önce

Hello Alberto, thank you very much for your honest review. We are happy to see that you find LiveAgent a useful omnichannel tool but at the same time, we are also very sad to hear about your negative experience. We are gathering the suggestions and features requested from our customers plus we have some internal initiatives to keep the growth of our solution. Recently we have been slowed down by a code refactoring that cannot be seen by users as an immediate improvement, but it's very important in a long term. All the changes can be found here in our changelog -> https://dev.ladesk.com/ and also in our blog post here -> https://www.liveagent.com/blog/news/ which is highlighting the most significant changes. Anyways, I will pass your feedback about the potential improvement of sharing the details about upcoming changes to our manager. I am again very sorry if there has been any change that caused you any inconvenience.

Pierre
İsveç dahilindeki MD
Spor Ürünleri, 2–10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Excellent software at great price

5,0 2 ay önce Yeni

Artılar:

Simple to learn, complete and all in one software.

Eksileri:

I can not think of anything that is not good.

Dikkate Alınan Alternatifler: Zendesk Suite

LiveAgent Ürününe Geçme Nedenleri: Better price and great product. Seams easier to use.

QualityUnit Yanıtı

2 ay önce

Thank you, Pierre, for your 5-star review! We're thrilled to hear you find LiveAgent easy to learn and appreciate its all-in-one functionality. If anything comes to mind that you'd like to see improved or added, we're here to listen and help make your experience even better! - LiveAgent Team