18 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Fixzy Assist

Fixzy Assist

Fixzy Assist Nedir?

Fixzy Assist; problem çözümü, ölçümler, bakım kontrolleri ve acil durumlar için mobil veya masaüstü bilgisayarlarını kullanarak tüketiciye canlı ve denetlenebilir video ile hızlıca bağlanan teknisyenleri veya çağrı merkezlerini destekler. Böylece harcamaları azaltır ve müşteri deneyimini iyileştirir. Eksiksiz bir şekilde baştan sona bir deneyim sunarak platformun bir teknisyen tarafından yerinde kullanılmasına olanak tanıyarak ilk seferde sorun giderme oranlarını yükseltir ve tam denetim verimliliğine sahip üç boyutlu dijital ikiz teknolojisi sağlar.

Kimler Fixzy Assist Kullanıyor?

Operasyon direktörü, tesis müdürü, dijital dönüşüm, anket araştırmacıları/estimatörler, müşteri deneyimi, ESG (çevresel, sosyal ve kurumsal yönetişim)/uyum yetkilisi

Fixzy Assist Yazılımı - 1
Fixzy Assist Yazılımı - 2
Fixzy Assist Yazılımı - 3
Fixzy Assist Yazılımı - 4

Fixzy Assist konusunda emin değil misiniz? Popüler bir alternatifle karşılaştırın

Fixzy Assist

Fixzy Assist

4,8 (10)
£19,50
ay
Ücretsiz sürüm
Ücretsiz deneme
54
Entegrasyon bulunamadı
4,8 (10)
4,9 (10)
4,9 (10)
VS.
Başlangıç Fiyatı
Fiyat Seçenekleri
Özellikler
Entegrasyonlar
Kullanım Kolaylığı
Paranızın Karşılığı
Müşteri Hizmetleri
$19,00
ay
Ücretsiz sürüm
Ücretsiz deneme
189
132
4,6 (1.666)
4,7 (1.666)
4,7 (1.666)
Yeşil puanlama çubukları, ortalama puanlama ve yorum sayısına göre en yüksek puanlanan ürünü gösterir.

Fixzy Assist ürününe diğer harika alternatifler

LiveAgent
En iyi puan alan özellikler
Arama Günlüğü
Arama İzleme
Gelen Kutusu Yönetimi
Bitrix24
En iyi puan alan özellikler
Confirmations/Reminders
Müşteri Veri Tabanı
Müşteri Yönetimi
Zoho Desk
En iyi puan alan özellikler
Faturalandırma
Öncelik Belirleme
Özelleştirilebilir Markalama
Salesforce Service Cloud
En iyi puan alan özellikler
Kişi Veri Tabanı
Kuyruk Yönetimi
Müşteri Geçmişi
Zendesk Suite
En iyi puan alan özellikler
Bilet Yönetimi
Destek Bileti Yönetimi
Real-Time Notifications
Freshdesk
En iyi puan alan özellikler
Bilet Yönetimi
Destek Bileti Yönetimi
Gerçek Zamanlı Tüketiciyle Yüz Yüze Sohbet

Fixzy Assist için incelemeler

Ortalama puan

Toplam
4,8
Kullanım Kolaylığı
4,8
Müşteri Hizmetleri
4,9
Özellikler
4,7
Paranızın Karşılığı
4,9

Şirket büyüklüğüne göre incelemeler (çalışan sayısı)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Puan bazında değerlendirmeleri bul

5
80%
4
20%
Ciaran
BK dahilindeki Managing Director
Alternatif Uyuşmazlık Çözümü, 11–50 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1-5 ay
Değerlendirici Kaynağı

Excellent remote and onsite video recording tool

5,0 3 yıl önce

Yorumlar: We are able to reduce our reliance on physical site inspections, and it allows us to scale some of our services, normally limited by manpower capacity.

Artılar:

The team behind it. Very attentive, and the measuring capability is excellent. Could prove to be a real game changer for ourselves and some of our clients.

Eksileri:

Nothing reported as yet, as we are still in the early days.

Kerry
BK dahilindeki Operations Manager
İnşaat, 11–50 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1-5 ay
Değerlendirici Kaynağı

Ground-breaking tech!

5,0 3 yıl önce

Yorumlar: Amazing! Firstcall have really benefited from adopting Fixzy! The business is so streamlined and communication is the best it has ever been thanks to this incredible app!

Artılar:

The team at Firstcall have adapted so well to using Fixzy as it allows us to engage with our customers on another level completely. We are so committed to maintaining a high level of KPI's for our customers and ensuring our first-time fix rate is improved. Since implementing fixzy we are saving thousands cutting out unnecessary journeys and also massively reducing our carbon footprint.

Eksileri:

We have no faults to report, all round great product.

Greg
BK dahilindeki Director
İnşaat, 11–50 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 6-12 ay
Değerlendirici Kaynağı

Great time saver

4,0 3 yıl önce

Artılar:

Saves us unnecessary call outs for additional labour

Eksileri:

nothing

William
BK dahilindeki Regional Manager
Tesis Hizmetleri, 51–200 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1-5 ay
Değerlendirici Kaynağı

Superb App!!

5,0 3 yıl önce

Yorumlar: really benefits the profit margins, particularly with costs of man hours and fuel, with reducing unnecessary journeys and improving first time fix rates

Artılar:

found the product very easy to use and implement within the business, this is the way forward with regards to dealing with repairs, clients and it is an invaluable time saver, ticks all of the boxes on the green/eco front as travelling to/from site is massively reduced. dont know how we have managed without this product

Eksileri:

always strange with a new product or system to implement, but approach with open mind and any cons are quickly overcome

Fixzy Limited Yanıtı

3 yıl önce

Always nice to get a good review. We do find that some companies take a while to realise the tasks that can benefit from remote visual assistance. Because of this its quite normal for usage to change as the users become more familiar with the product.

Michael
BK dahilindeki Director
Perakende, 2–10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 6-12 ay
Değerlendirici Kaynağı

Must for Speed and efficiency

5,0 3 yıl önce

Artılar:

Easy to use, great service and it improves our Business.

Eksileri:

Initially it was hard to change our habits like it with all change when you’ve been working a certain way for years, but glad we have transitioned now.

Andy
BK dahilindeki Sole Trader
Otomotiv, Serbest Meslek
Yazılımın kullanım amacı: Ücretsiz Deneme
Değerlendirici Kaynağı

Enhancing the customer experience

5,0 3 yıl önce

Yorumlar: This enables me to speak with more customers whilst saving time and fuel costs

Artılar:

Interaction with the customer Visibility of the customer requirement from a remote location

Eksileri:

I don’t think I’ve experience the full capacity of the application but for why I need it for it fulfils my requirements

Richard
BK dahilindeki Locksmith/handyman
Yapı Malzemeleri, 2–10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 6-12 ay
Değerlendirici Kaynağı

Wonderful App, using for my business, very happy.

5,0 3 yıl önce

Artılar:

Very easy to use, handy and never letted me down.

Eksileri:

So far everything what is in there is more than enough, there is everything what u need for your business.

Fixzy Limited Yanıtı

3 yıl önce

Hi Richard, Thank you for taking the time to review.

Ronald
BK dahilindeki Managing Director
Muhasebe, 11–50 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 6-12 ay
Değerlendirici Kaynağı

Client of Fixzy Assist

5,0 3 yıl önce

Yorumlar: Found this easy to use and inexpensive. Customer support was excellent

Artılar:

Inexpensive and easy to use. Very cost reduction effective

Eksileri:

Currently only used in natural English. Common European languages would add to the product. This limitation is not a handicap for us, as we only have a few foreign clients.

Zohar
Güney Afrika dahilindeki Head Digicall next
Mali Hizmetler, 1.001–5.000 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1-5 ay
Değerlendirici Kaynağı

Fixzy Assist

4,0 3 yıl önce

Artılar:

Easy to use, innovative and adaptability to various use cases

Eksileri:

Its sometimes tricky to measure a room until you have learned how to use the feature properly

Zunaid
Güney Afrika dahilindeki Group Head: Business Intelligence
Mali Hizmetler, 1.001–5.000 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1-5 ay
Değerlendirici Kaynağı

Effective and efficient remote assistance application

5,0 3 yıl önce

Artılar:

The software offers a much more efficient and cost-effective way of identifying and resolving some types of issues remotely instead of physically visiting the sites of the issues.

Eksileri:

There were a few features lacking initially, such as GPS location and Mac support, but those were added soon after I enquired about them. Similarly, there were a couple of bugs at first but those were also fixed as soon as we encountered them.