Bitrix24 Nedir?

Bitrix24, küçük, orta ve büyük işletmeler için çevrimiçi bir çalışma platformudur. CRM, görevler, Kanban panosu, Gantt şeması, mesajlaşma, görüntülü aramalar, dosya depolama, iş akışı otomasyonu ve daha fazlasını içeren 35'ten fazla çapraz entegre araca sahiptir! Bitrix24'e geçiş yapmak, bir dizi farklı SaaS çözümüne abone olma ihtiyacını ortadan kaldırır. İhtiyacınız olan her şeye tek bir pakette sahip olursunuz. Hem de sabit bir fiyatla!

10 milyondan fazla kullanıcısıyla Bitrix24, dünyanın en popüler iş yönetimi yazılım çözümlerinden biridir.

Kimler Bitrix24 Kullanıyor?

Bitrix24 şirketler ve küçük işletmeler içindir. İletişimi sürdürmek ve verimli bir iş birliği yapmak isteyen uzaktan çalışan ekipler için de uygundur.

Bitrix24 nerede dağıtılabilir?

Bulut tabanlı
Şirket İçi

Satıcı hakkında

  • Bitrix
  • Alexandria, ABD içinde yerleşiktir
  • 1998 yılında kuruldu

Bitrix24 desteği

  • 7/24 (Canlı yardım)
  • Sohbet

Bulunduğu ülkeler

ABD Virjin Adaları, Afganistan, Almanya, Amerika Birleşik Devletleri, Amerikan Samoası ve 225 adet daha

Diller

Almanca, Endonezce, Fransızca, Geleneksel Çince, Japonca ve 9 adet daha

Bitrix24 fiyatı

Başlangıç Fiyatı:

$61,00/ay
  • Evet, ücretsiz denemesi mevcut
  • Evet, ücretsiz sürümü mevcut

Bitrix24 ürününün ücretsiz sürümü var ve ücretsiz deneme imkanı sunuluyor. Bitrix24 ücretli sürümü başlangıç fiyatı $61,00/ay.

Fiyatlandırma planları ücretsiz deneyin

Satıcı hakkında

  • Bitrix
  • Alexandria, ABD içinde yerleşiktir
  • 1998 yılında kuruldu

Bitrix24 desteği

  • 7/24 (Canlı yardım)
  • Sohbet

Bulunduğu ülkeler

ABD Virjin Adaları, Afganistan, Almanya, Amerika Birleşik Devletleri, Amerikan Samoası ve 225 adet daha

Diller

Almanca, Endonezce, Fransızca, Geleneksel Çince, Japonca ve 9 adet daha

Bitrix24 videoları ve resimleri

Bitrix24 Yazılımı - 1
Bitrix24 Yazılımı - 2
Bitrix24 Yazılımı - 3
Bitrix24 Yazılımı - 4
Bitrix24 Yazılımı - 5
6 tane daha görüntüle
Bitrix24 videosu
Bitrix24 Yazılımı - 1
Bitrix24 Yazılımı - 2
Bitrix24 Yazılımı - 3
Bitrix24 Yazılımı - 4
Bitrix24 Yazılımı - 5

Bitrix24 ürününün özellikleri

  • AEC (Mimarlık, Mühendislik ve İnşaat) Sektörü İçin
  • API
  • Abone Yönetimi
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Alt Görevler Oluşturma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Arama Aktarma
  • Arama Günlüğü
  • Arama Kaydı
  • Arama Komut Dosyası
  • Arama Listesi Yönetimi
  • Arama Yönlendirme
  • Arama İzleme
  • Arama/Filtreleme
  • Arayan Kimliği
  • Arayan Profilleri
  • Arşivleme ve Saklama
  • Atama Yönetimi
  • BT Proje Yönetimi İçin
  • Bağımlılık İzleme
  • Bağış Yönetimi
  • Bağışçı Yönetimi
  • Başvuru Sahibi İzleme
  • Belge Depolama
  • Belge Yakalama
  • Belge Yönetimi
  • Beyin Fırtınası
  • Bilet Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
  • Birleşik İletişim
  • Bulut Telefon Sistemleri için
  • CAN SPAM (ABD İstenmeyen Pornografi ve Pazarlama Saldırılarının Kontrol Edilmesi Yasası) Uyumluluğu
  • CRM
  • Canlı Sohbet
  • Coğrafi Hedefleme
  • Delikli Kart
  • Denetim Kaydı
  • Destek Bileti Yönetimi
  • Deşifre Metin/Sohbet Geçmişi
  • Dini Kuruluşlar İçin
  • Dosya Depolama
  • Dosya Paylaşımı
  • Dosya Yönetimi
  • Drip (Damla) Kampanyaları
  • Durum İzleme
  • E-Posta Kampanyası Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • E-posta Yönetimi
  • E-posta Şablonları
  • E-postayı Göreve Dönüştürme
  • Ekip Yönetimi
  • Ekran Paylaşımı
  • Elektronik Formlar
  • Elektronik İmza
  • Entegre Ticari Faaliyetler
  • Erişilebilirlik Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Etkileşim İzleme
  • Etkinlik Panosu
  • Etkinlik Planlama
  • Etkinlik Yönetimi
  • Etkinlik İzleme
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Etkinliğin Tetiklediği Eylemler
  • Eğitim Yönetimi
  • Fatura Geçmişi
  • Fatura Oluşturma
  • Faturalandırma
  • Faturalandırılabilen ve Faturalandırılamayan Saatler
  • Fikir Yönetimi
  • Finansal Kurumlar İçin
  • Finansal Yönetim
  • Fiyat ve Maliyet Hesaplamaları
  • Fiyatlandırma Yönetimi
  • Fiyatlandırma ve Maliyet Hesaplamaları
  • Form Oluşturma ve Tasarımı
  • Form Oluşturucu
  • Form Otomasyonu
  • Form Yönetimi
  • Fırsat Yönetimi
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • Gerçek Zamanlı Düzenleme
  • Gerçek Zamanlı Eşitleme
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Gerçek Zamanlı Tüketiciyle Yüz Yüze Sohbet
  • Giriş Sayfaları/Web Formları
  • Girişim Şirketleri İçin
  • Grafik İş Akışı Düzenleyici
  • Grup Yönetimi
  • Gönüllü Yönetimi
  • Görev Düzenleme/Güncelleme
  • Görev Etiketleme
  • Görev Planlama
  • Görev Yönetimi
  • Görev İlerlemesi İzleme
  • Görsel Analizler
  • Görsel İş Akışı Yönetimi
  • Görüntülü Konferans
  • Halka Grupları
  • Harcama İzleme
  • Hasta İletişimleri
  • Hedef Belirleme/İzleme
  • Hedef Yönetimi
  • Hesap Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • IVR/Ses Tanıma
  • KPI (Temel Performans Göstergeleri - TPG) İzleme
  • Kampanya Analizi
  • Kampanya Yönetimi
  • Kanal Yönetimi
  • Kapasite Yönetimi
  • Karşılaştırma Testi
  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • Katılım İzleme
  • Katılımcı Yönetimi
  • Kaynak Planlama
  • Kaynak Yönetimi
  • Kayıt Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Kitle Hedefleme
  • Kişi Veri Tabanı
  • Kişi Yönetimi
  • Kişiselleştirme
  • Komisyon Yönetimi
  • Komite Yönetimi
  • Konferans
  • Konferans Araması
  • Konuşma Zekası
  • Kullanıcı Profilleri
  • Kullanım Raporlama
  • Kullanım İzleme/Analizi
  • Kural Tabanlı İş Akışı
  • Kuyruk Yönetimi
  • Kâr Amacı Gütmeyen Kuruluşlar İçin
  • Küçük İşletmeler için
  • Liste Yönetimi
  • Mac Cihazlar İçin
  • Medya Kitaplığı
  • Metin Düzenleme
  • Metin Okuma
  • Mobil Cihazlar İçin Optimize Edilmiş E-postalar
  • Mobil Erişim
  • Müşteri Adaylarını Besleme
  • Müşteri Adayı Bildirimleri
  • Müşteri Adayı Dağıtımı
  • Müşteri Adayı Katılımı
  • Müşteri Adayı Segmentasyonu
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Müşteri Desteği
  • Müşteri Geçmişi
  • Müşteri Katılımı
  • Müşteri Portalı
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Müşteri Yönetimi
  • Müşteri İzleme
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Onay Süreci Denetimi
  • Onay İş Akışı
  • Onay/Hatırlatıcılar
  • Otomatik Güncelleme
  • Otomatik Planlama
  • Otomatik Santral
  • Otomatik Teklif Verme
  • Otomatik Yanıtlayıcılar
  • Otomatik Yönlendirme
  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Otomatik Çevirici
  • PBX (Özel Şube Değişimi)
  • Pano
  • Paylaşılan Kişiler
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Pazarlama Takvimi
  • Performans Metrikleri
  • Performans Yönetimi
  • Personel Yönetimi
  • Planlama
  • Politika Yönetimi
  • Portföy Yönetimi
  • Potansiyel Araştırması Araçları
  • Proje Planlama
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Proje Süresi İzleme
  • Proje Yönetimi
  • Proje Zamanlama
  • Proje İzleme
  • Randevu Yönetimi
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Raporlama/Analiz
  • Raporlama/Proje İzleme
  • Real Time Updates
  • Renk Kodları/Simgeleri
  • Rol Tabanlı İzinler
  • SEO Yönetimi
  • SIP (Oturum Başlatma Protokolü) Trunking (Bağlantısı)
  • SMS Mesajlaşma
  • SSL Güvenlik
  • Sanal Uzantılar
  • Satış Aktivite Yönetimi
  • Satış Ekipleri/Kuruluşları İçin
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Satış Onayı
  • Satış Raporları
  • Segmentasyon
  • Self Servis Portal
  • Self Servis Veri Hazırlama
  • Sesli Mesaj
  • Sesli/Görüntülü Konferans
  • Sigorta Sektörü İçin
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Sorun Yönetimi
  • Sosyal Medya Entegrasyonu
  • Sosyal Pazarlama
  • Sosyal Promosyon
  • Sprint Planlama
  • Stratejik Planlama
  • Sözleşme Yönetimi
  • Süreç Modelleme ve Tasarlama
  • Süreç/İş Akışı Otomasyonu
  • Sürükle ve Bırak
  • Sürüm Denetimi
  • Sınıf Planlama
  • Tahmini Analiz
  • Tahmini Çevirici
  • Takvim Eşitleme
  • Takvim Yönetimi
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Tam Metin Arama
  • Tartışmalar/Forumlar
  • Tasarım Yönetimi
  • Tatil/İzin İzleme
  • Teklif Oluşturma
  • Teklifler/Tahminler
  • Telefon Tuşu Girdisi
  • Toplantı Yönetimi
  • Toplu Mesajlaşma
  • Toplu İşleme
  • Tıklama İzleme
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Veri Depolama Yönetimi
  • Veri Eşitleme
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • VoIP
  • VoIP Bağlantısı
  • WYSIWYG Düzenleyici
  • Web Formları
  • Web Sitesi Entegrasyonu
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Web Tabanlı Dağıtım
  • Widget'lar (Pencere Öğeleri)
  • Yatırım Dönüşü İzleme
  • Yayımlama Seçenekleri
  • Yedekleme ve Kurtarma
  • Yinelenen Görevler
  • Yoga/Pilates Stüdyoları için
  • Yol Haritası Çıkarma
  • Yorumlama/Notlar
  • Yönlendirme
  • Yüklenici Yönetimi
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Zaman ve Katılım
  • Zaman Çizelgesi
  • Zaman İzleme
  • iPad Cihazları İçin
  • Çalışan Dizini
  • Çalışan Fotoğrafları
  • Çalışan Planlama
  • Çalışan Portalı
  • Çalışan Profilleri
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Çalışan Yönetimi
  • Çalışanı Takdir Etme
  • Çağrı Merkezi Yönetimi
  • Çağrı Merkezleri İçin
  • Çevrimdışı Erişim
  • Çevrimdışı Form
  • Çevrimiçi Delikli Kart
  • Çevrimiçi Faturalama
  • Çevrimiçi Formlar
  • Çevrimiçi Giriş/Çıkış Saati Kaydı
  • Çevrimiçi Mağaza Oluşturucu
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Çevrimiçi Ses İletimi
  • Çevrimiçi Takvim
  • Çevrimiçi Ödemeler
  • Çok Kanallı Pazarlama
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Çok Kanallı İletişim
  • Çok Kullanıcılı İş Birliği
  • Çoklu Kampanya
  • Çubuk Grafik
  • Ödeme İşleme
  • Önceden Oluşturulmuş Şablonlar
  • Öncelik Belirleme
  • Önizleme İşlevi
  • Özel Ağ
  • Özelleştirilebilir Alanlar
  • Özelleştirilebilir Faturalar
  • Özelleştirilebilir Formlar
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Ürün Yapılandırıcısı
  • Ürün Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Ürün Yol Haritası Çıkarma
  • Üye Dizini
  • Üye Veri Tabanı
  • Üyelik Yönetimi
  • Üçüncü Taraf Entegrasyon
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • İK Yönetimi
  • İki Yönlü Ses ve Görüntü
  • İlerleme İzleme
  • İletişim Yönetimi
  • İndirim Yönetimi
  • İsteğe Bağlı Kaydetme
  • İzin Yönetimi
  • İzin İzleme
  • İçe Aktarma Görevleri
  • İçerik Kitaplığı
  • İçerik Teslimi
  • İçerik Yayımlama Seçenekleri
  • İçerik Yönetimi
  • İş Akışı Yapılandırma
  • İş Akışı Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • İş Emri Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • İşe Alım Süreci
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • İşçilik Tahmini
  • Şablon Yönetimi
  • Şablonlar

Bitrix24 İçin En İyi Alternatifler

Her projede ekipler için eğlenceli, esnek ve ödüllendirici bir şekilde ortak bir bakış açısı oluşturan görsel iş birliği aracı.
Agile CRM, KOBİ’lerin Fortune 500 gibi satış ve pazarlama yapmasını sağlamak için tasarlanmış eksiksiz bir satış, pazarlama ve hizmet paketidir.
amoCRM, dünyanın ilk mesajlaşma destekli CRM’sidir. Satış kanalı, müşteri adayı takibi, çok kanallı iletişim ve daha fazlasını içerir.
Pipedrive, pazarlıkları anlaşmaya dönüştürmeyi sağlayan faaliyetlere odaklanmanıza yardımcı olan, uygulaması kolay bir CRM yazılım aracıdır.
Zoho CRM, kuruluşları eksiksiz bir müşteri ilişkileri yaşam döngüsü yönetim çözümüyle güçlendirir. Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi
Bir kurumsal proje yönetim yazılımı olan Wrike; şablonlar, zaman takibi, Gantt çizelgeleri, Kanban panoları, raporlar ve daha fazlasına sahiptir.
ClickUp, işin geleceğidir: Tüm uygulamaların yerini alabilecek tek bir uygulamadır. ClickUp, 2022’de en hızlı büyüyen verimlilik uygulamalarından biridir.

Bitrix24 için incelemeler

Ortalama puan

Toplam
4,2
Kullanım Kolaylığı
3,9
Müşteri Hizmetleri
3,9
Özellikler
4,2
Paranızın Karşılığı
4,2

Şirket büyüklüğüne göre incelemeler (çalışan sayısı)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Puan bazında değerlendirmeleri bul

5
43%
4
39%
3
13%
2
3%
1
3%
Eileen
Eileen
ABD dahilindeki Office Manager
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Elektrik/Elektronik Üretimi, 201–500 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Robust project management tool

5,0 2 hafta önce Yeni

Yorumlar: Bitrix24 is a robust and comprehensive platform for office and project management. it offers a wealth of tools that can significantly improve the efficiency and productivity of teams. I recommend Bitrix24 to other office managers looking for a comprehensive solution.

Artılar:

Makes it easy to track project progress and assign tasks to team members. Shared calendar feature and automatic notifications ensure that everyone is aware of deadlines and priorities. Bitrix24 encourages collaboration among team members through chat features, video conferencing and the ability to share files and documents in real time. The platform enables automation of workflows and business processes, allowing office managers to focus on higher-value tasks.

Eksileri:

Although Bitrix24 offers a wide range of features, but some advanced features require paid subscriptions, which could be a drawback for companies with limited budgets.

Becky
Becky
ABD dahilindeki Software Developer
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Hastane ve Sağlık Hizmetleri, 51–200 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Simple and intuitive CRM without many complications

4,0 2 ay önce Yeni

Yorumlar: Bitrix24 allows us to monitor agency projects from start to finish, as well as sales processes and metrics. So we don't need a plethora of specialized platforms or pieces of software for each task; instead, we may use a unified system. It's also really convenient to keep all of your files in one place on Google Drive.

Artılar:

It's a user-friendly CRM with straightforward features. There are a lot of predefined options in the projects section that may help any company with limited expertise manage day-to-day operations beginning at any point in the sales funnel.

Eksileri:

For our purposes, the projects section has a great deal of information, therefore we'd like it if there were a way to export, say, a task's individual subtasks in order to compile a report. When you have to hand over all the gory details of a project to a client, your efficiency takes a nosedive.

Rick
Almanya dahilindeki Fachinformatiker
Sivil ve Sosyal Organizasyon, 11–50 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Its time to move on

2,0 3 hafta önce Yeni

Artılar:

Theoretical this platform has much to offer but if one tries to use it one notice many issues.

Eksileri:

There are so many cons to this product I don't even know where to begin.The biggest thing is that the cost keeps increasing for the product and they don't even update the product with basic functions which are missing for years now. With every update they add things one doesn't need and the whole things gets more convoluted. Options are not to be found in a single section, they are spread all over the whole platform. Many pages exist to change options but there is no way to find them.Updates won't apply correctly leaving an outdated structure with deactivated features behind. What really gets me angry is, that there is no way to delete an account fully. One can just deactivate an account/user and they are still on your bitrix instance. You cant even delete your OWN account! Support wouldn't even help, they say that this feature is not included.They should be careful because its against GDPR to not delete user data including the account on request.The question arises on why they don't want you to delete your account. Its clearly not a technical issue.I had enough of this company. They have so much potential but they waste it all. They don't even care that i'm upset that I cant delete my/ employees accounts which left our non-profit. These accounts where created by me using our own email and domian.

Krishna
Krishna
ABD dahilindeki Human Resources Generalist
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Hastane ve Sağlık Hizmetleri, 5.001–10.000 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

An all-inclusive project management software

4,0 3 ay önce

Yorumlar: It has helped us with task management, Gantt chart creation, task delegation, document integration, and software that can work with our other company applications.

Artılar:

As a company wide platform, Bitrix24 has been implemented. For us, this project management software has been the most comprehensive and powerful one we've ever used. Bitrix also provides simple integrations that can be implemented immediately.

Eksileri:

The product's UI leaves much to be desired. While the learning curve is shorter than that of other software, it is still noticeable when first using the program.

Joseph
Joseph
ABD dahilindeki Project Manager
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Bilgi Teknolojileri ve Hizmetleri, 10.000+ Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 6-12 ay
Değerlendirici Kaynağı

If you are looking for a very comprehensive and easy to use program, this is the best option.

5,0 geçen ay Yeni

Yorumlar: Overall, Bitrix24 allows us to monitor sales processes and pipelines, as well as monitor the progress of agency-led projects. We can now get our work done with a single, unified system rather than a multitude of separate platforms and applications. Furthermore, it is quite practical to have all the paperwork in a single Drive.

Artılar:

It's a user-friendly CRM that doesn't hide any of its features. Regardless matter where in the sales process a company is, the system's many customizable preconfigured options in the projects section will make daily management a breeze.Likewise fascinating are the E-mail marketing integrations, which allow for pre-written emails to be sent based on the pain points specified in a company's sales processes.

Eksileri:

There is a lot of useful data in the projects section, and we'd like to export it in order to create a report. For example, we might use an export of a task's subtasks. In our scenario, we have to manually update a spreadsheet to show the client how much time was spent on a specific assignment, which requires more reporting and reduces our flexibility.

Yazılımın bulunduğu yer