15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Kommo Nedir?

amoCRM, dünyanın ilk mesajlaşma destekli CRM’sidir. Çok kanallı iletişim, tek bir uygulamadan mesajlaşma, e-posta ve aramalar yoluyla konuşmanızı sağlar. Artık müşterilerinizle her etkileşim kişiselleştirilmiş bire bir diyaloglara dönüştürülebilir. Artı, yöneticiler güçlü analiz, raporlama ve otomasyon araçlarını da beğeniyor. Girişimciler ve KOBİ’ler için iyi bir mesajlaşma tabanlı satış çözümüdür.

Kimler Kommo Kullanıyor?

amoCRM müşteri adaylarınızı, görevlerinizi ve satış ekibinizi yönetmenize yardımcı olmak için tasarlanmıştır. Bir yönetici olarak, son derece zengin analiz ve izleme araçları ile ekibiniz ve iletişim hattınız üzerinde tam kontrole sahip olacaksınız.

Kommo Yazılımı - 1
Kommo Yazılımı - 2
Kommo Yazılımı - 3
Kommo Yazılımı - 4
Kommo Yazılımı - 5

Kommo konusunda emin değil misiniz? Popüler bir alternatifle karşılaştırın

Kommo

Kommo

4,3 (158)
$15,00
ay
Ücretsiz sürüm
Ücretsiz deneme
131
33
4,3 (158)
4,4 (158)
4,2 (158)
VS.
Başlangıç Fiyatı
Fiyat Seçenekleri
Özellikler
Entegrasyonlar
Kullanım Kolaylığı
Paranızın Karşılığı
Müşteri Hizmetleri
$14,00
ay
Ücretsiz sürüm
Ücretsiz deneme
202
70
4,1 (6.750)
4,3 (6.750)
4,1 (6.750)
Yeşil puanlama çubukları, ortalama puanlama ve yorum sayısına göre en yüksek puanlanan ürünü gösterir.

Kommo ürününe diğer harika alternatifler

Zoho CRM
En iyi puan alan özellikler
CRM
Girişim Şirketleri İçin
Yardım Masası Yönetimi
Pipedrive
En iyi puan alan özellikler
Kişi Yönetimi
Müşteri Adayı Yönetimi
Satış Kanalı Yönetimi
Bitrix24
En iyi puan alan özellikler
Müşteri Veri Tabanı
Müşteri Veri Tabanı
Pazarlama Otomasyonu
Zendesk Suite
En iyi puan alan özellikler
Bilet Yönetimi
Destek Bileti Yönetimi
Gerçek Zamanlı Tüketiciyle Yüz Yüze Sohbet
Salesflare
En iyi puan alan özellikler
Kişi Yönetimi
Müşteri Adayı Yönetimi
Satış Kanalı Yönetimi
OnePageCRM
En iyi puan alan özellikler
Etkileşim İzleme
Kişi Yönetimi
Müşteri Adayı Yönetimi
EngageBay CRM
En iyi puan alan özellikler
E-posta Yönetimi
Müşteri Adaylarını Besleme
Müşteri Veri Tabanı
monday.com
En iyi puan alan özellikler
Envanter İzleme
Pano
Çalışan Yönetimi
Agile CRM
En iyi puan alan özellikler
Kişi Veri Tabanı
Kişi Yönetimi
Müşteri Adayı Yönetimi

Kommo için incelemeler

Ortalama puan

Toplam
4,3
Kullanım Kolaylığı
4,3
Müşteri Hizmetleri
4,2
Özellikler
4,3
Paranızın Karşılığı
4,4

Şirket büyüklüğüne göre incelemeler (çalışan sayısı)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Puan bazında değerlendirmeleri bul

5
56%
4
30%
3
9%
2
2%
1
3%
Felipe
Felipe
ABD dahilindeki CEO
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Mali Hizmetler, 2–10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1-5 ay
Değerlendirici Kaynağı

Dikkate Alınan Alternatifler:

Great features and nice customer service at a fair price

5,0 4 yıl önce

Yorumlar: Price is reasonable for all feature in get and customer service is exceptional.

Artılar:

They have integrations with the major social networks like Instagram, Facebook, Gmail and the most important Whatsapp via Twilio, which allow you to integrate in a legal way. They also have a live chat with chatbot that works fine. Of course they are not a chat company, so it's simples, but it works fine to most activities.

Eksileri:

The filter features are limited and sometimes things like select a empty field, depending on field type, it's impossible.

Matthew
ABD dahilindeki Member
Otomotiv, 51–200 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 6-12 ay
Değerlendirici Kaynağı

Cost-effective yet powerful CRM alternative

4,0 3 yıl önce

Yorumlar: This is a good company. They are new enough to not be tied to old technology, but old enough to know what they are doing. Their live chat support has been excellent for us as well.

Artılar:

This is the only CRM we found that integrated with Social Media messaging, which is the preferred communication medium for many of our customers. We used to have our team using Facebook messenger within our FB Business Manager page directly, but now we can have these Messenger interactions INSIDE our CRM and then bridge those conversations into texts and phone calls. The software is intuitive and its user interface is excellent. There are many Automotive-specific CRM tools out there, but they are all old and clunky compared to amoCRM.

Eksileri:

The integration with FB is treated as a "bot" on the FB side, even though we have real humans in our call center replying to customers via amoCRM. This means that a stricter set of rules is applied to our conversations from FB, and we've had the link shut down a couple times. It's still a great integration to have--especially considering that no other CRMs can do this. Also, the integration with Twilio is quite limited when it comes to outbound and inbound calls. I love the automatic call recording features, but we are not able to assign agent-specific numbers that customers can call back. It would be wonderful if we could have a mini-IVR inside amoCRM so that when customers call us back the routing could be more efficient. The smartphone app could be better too.

Diego
Diego
BK dahilindeki SEO
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Muhasebe, Serbest Meslek
Yazılımın kullanım amacı: 1-5 ay
Değerlendirici Kaynağı
Kaynak: GetApp

Customer service is EXTREMELY POOR

3,0 3 ay önce

Yorumlar: The website's Customer service is extremely slow. Yesterday, I spent three hours trying to solve a bot problem, only to end up without a solution. This demonstrates a lack of consideration for customers who rely on the system to function properly. The standard of service is very limited. Firstly, when opening a ticket, the agent, who lacks access to the system for a detailed analysis, requests screenshots and then attempts to solve the problem through trial and error. This can take two hours or more between sending the screenshots and attempting reconfiguration. Subsequently, the case is forwarded to technical support, which may add another 40 minutes just to request your ID before effectively starting to work on resolving the issue. Thus, any inconvenience means facing hours of attempting to resolve it. The customer service system is poor. If I had known, I would have chosen another platform.

Artılar:

The system's proposal is good, as it offers a bot as a way to contact all clients across various platforms simultaneously. However, the bot never works for me, which is the feature I needed the most.

Eksileri:

The website's Customer service is extremely slow. Yesterday, I spent three hours trying to solve a bot problem, only to end up without a solution. This demonstrates a lack of consideration for customers who rely on the system to function properly.

Vigdalia
Kolombiya dahilindeki U.S. Immigration Court Case Manager
Yasal Hizmetler, 51–200 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 6-12 ay
Değerlendirici Kaynağı

Kommo has no secrets!

4,0 3 ay önce

Yorumlar: I consider my experience to have been satisfactory overall so far. I would like to have the option to send voice messages in the future to feel more satisfied.

Artılar:

I like that Kommo has everything in one tool, for instance: CRM, leads, sales, contacts, and so on.That's an advantage because I can manage all my tasks with it, and it also records all the information when serving clients so we can check it whenever we need it.

Eksileri:

One thing that I like least about Kommo is that I can't send voice messages through it, and that's a little annoying.

Victor Leonardo
Victor Leonardo
Arjantin dahilindeki Education
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Yenilenebilir Ürünler ve Çevre, Serbest Meslek
Yazılımın kullanım amacı: 6-12 ay
Değerlendirici Kaynağı

Dikkate Alınan Alternatifler:

amoCRM the CRM of the networks and whatsapps

4,0 2 yıl önce

Yorumlar: The integration in a platform, with the applications that in my area, are the most used when I do a MKT campaign
If the MKT campaign is in the Facebook marketplace, 80% of the communication is through messenger, and amoCRM channels them, and even more so with Botsales, to pre-attend them.
If the campaigns are through Facebookmeta, less traffic but more effective, I channel them to the pipe perfectly. The same if the campaign was with Google or Instagram.

Artılar:

With amoCRM you can have multichannel communication. Whatsapp .with the integration with Facebook, and Messenger. etc Incorporation of the SaleBot, it is a very good tool, so as not to lose leads.

Eksileri:

Best technical support and assistance . I do not have the same feeling as in other applications, the care and online support.