Asana Nedir?

Asana helps teams orchestrate their work–from daily tasks to strategic cross-functional initiatives. With Asana, teams are more confident, move faster, and accomplish more with less—no matter where they are located. More than 119,000 paying customers and millions of free organizations across 190 countries rely on Asana to manage everything from company objectives to digital transformation to product launches and marketing campaigns.

Kimler Asana Kullanıyor?

Why do 9,000+ customers on Capterra give Asana 4.5 out 5 stars? Asana is the easiest way to manage team projects, processes, and tasks. Asana helps teams be more productive and deliver better work.

Asana nerede dağıtılabilir?

Cloud, SaaS, Web tabanlı, Mac (Masaüstü), Windows (Masaüstü), Android (Mobil), iPhone (Mobil), iPad (Mobil)

Satıcı hakkında

  • Asana
  • San Francisco, ABD içinde yerleşiktir
  • 2008 yılında kuruldu
  • Sohbet

Bulunduğu ülkeler

ABD Virjin Adaları, Almanya, Amerika Birleşik Devletleri, Andorra, Antigua ve Barbuda ve 125 adet daha

Diller

Almanca, Felemenkçe, Fransızca, Geleneksel Çince, Japonca ve 7 adet daha

Satıcı hakkında

  • Asana
  • San Francisco, ABD içinde yerleşiktir
  • 2008 yılında kuruldu
  • Sohbet

Bulunduğu ülkeler

ABD Virjin Adaları, Almanya, Amerika Birleşik Devletleri, Andorra, Antigua ve Barbuda ve 125 adet daha

Diller

Almanca, Felemenkçe, Fransızca, Geleneksel Çince, Japonca ve 7 adet daha

Asana videoları ve resimleri

Asana Yazılımı - 1
Asana Yazılımı - 2
Asana Yazılımı - 3
Asana Yazılımı - 4
Asana Yazılımı - 5
6 tane daha görüntüle
Asana videosu
Asana Yazılımı - 1
Asana Yazılımı - 2
Asana Yazılımı - 3
Asana Yazılımı - 4
Asana Yazılımı - 5

Asana ile benzer ürünleri karşılaştır

$13,49/ay
Ücretsiz Sürüm
Ücretsiz Deneme
$5,00/yıl
Ücretsiz Sürüm
Ücretsiz Deneme
$10,00/ay
Ücretsiz Sürüm
Ücretsiz Deneme
$7,00/ay
Ücretsiz Sürüm
Ücretsiz Deneme

Asana ürününün özellikleri

  • Alt Görevler Oluşturma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Arama/Filtreleme
  • Atama Yönetimi
  • BT Proje Yönetimi İçin
  • Bağımlılık İzleme
  • Belge Depolama
  • Belge Yönetimi
  • Beyin Fırtınası
  • Bilet Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Bütçe Yönetimi
  • Bütçeleme/Tahmin
  • CRM
  • Canlı Sohbet
  • Denetim Kaydı
  • Değişiklik Yönetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Dosya Yönetimi
  • Durum İzleme
  • E-posta Pazarlaması
  • E-posta Yönetimi
  • E-postayı Göreve Dönüştürme
  • Ekran Paylaşımı
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Etiketleme
  • Etkinlik Panosu
  • Etkinlik İzleme
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Etkinliğin Tetiklediği Eylemler
  • Fikir Oluşturma
  • Fikir Yönetimi
  • Form Otomasyonu
  • Form Yönetimi
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Gereksinim Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • Gerçek Zamanlı Düzenleme
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Geçici Raporlama
  • Grafik İş Akışı Düzenleyici
  • Görev Düzenleme/Güncelleme
  • Görev Etiketleme
  • Görev Planlama
  • Görev Yönetimi
  • Görev İlerlemesi İzleme
  • Görsel İş Akışı Yönetimi
  • Görselleştirme
  • Hata/Sorun Yakalama
  • Hedef Belirleme/İzleme
  • Hedef Yönetimi
  • KPI (Temel Performans Göstergeleri - TPG) İzleme
  • Kampanya Analizi
  • Kampanya Planlama
  • Kampanya Yönetimi
  • Kamuoyu Yoklamaları/Oy Verme
  • Kanal Yönetimi
  • Kanban Panosu
  • Kapasite Yönetimi
  • Kaynak Planlama
  • Kaynak Yönetimi
  • Kaynak İsteği
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Kişi Yönetimi
  • Kişiselleştirme
  • Kodsuz
  • Konuk Erişimi
  • Kullanıcı Yönetimi
  • Kural Tabanlı İş Akışı
  • Küçük İşletmeler için
  • Medya Planlama
  • Mesajlaşma
  • Mobil Erişim
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Müşteri Portalı
  • Müşteri Yönetimi
  • Not Yönetimi
  • Onay Süreci Denetimi
  • Onay İş Akışı
  • Pano
  • Pazarlama Takvimi
  • Planlama
  • Proje Planlama
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Proje Yönetimi
  • Proje Zamanlama
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Raporlama/Analiz
  • Raporlama/Proje İzleme
  • Renk Kodları/Simgeleri
  • Rol Tabanlı İzinler
  • Senaryo Planlama
  • Stratejik Planlama
  • Süreç Modelleme ve Tasarlama
  • Sürükle ve Bırak
  • Tahmin
  • Takvim Yönetimi
  • Tamamlama Maliyeti İzleme
  • Tamamlanma Yüzdesi İzleme
  • Tartışmalar/Forumlar
  • Toplantı Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Uyumluluk İzleme
  • Uzaktan Destek
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Veri Görselleştirme
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Yatırım Dönüşü İzleme
  • Yenilik Yönetimi
  • Yinelenen Görevler
  • Yol Haritası Çıkarma
  • Yorumlama/Notlar
  • Zaman İzleme
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Çevik Metodolojiler
  • Çok Kanallı Pazarlama
  • Çoklu Kampanya
  • Çoklu Oturum Açma
  • Çubuk Grafik
  • Öncelik Belirleme
  • Özelleştirilebilir Pano
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Ürün Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Ürün Yol Haritası Çıkarma
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • İlerleme İzleme
  • İletişim Yönetimi
  • İçe Aktarma Görevleri
  • İçerik Yönetimi
  • İş Akışı Yapılandırma
  • İş Akışı Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Şablon Yönetimi
  • Şablonlar

Asana Alternatifler

Airtable is the database that anyone can use with a beautiful spreadsheet interface.
Notion is the all-in-one workspace for notes, projects, documents, and collaboration.
Slack brings all your communication together in one place. It's real-time messaging, archiving and search for modern teams.
Smartsheet is an online work execution platform empowering organizations of all sizes to plan, manage, automate, and report on work.
Task management app that allows users to share to-do lists among themselves, set reminders, and add notes.
Teamwork is the only platform built for scaling client work.
Microsoft Project is a simple, yet powerful tool to manage work from quick projects to more complex initiatives.
A completely reimagined UI, enhanced search and filters, easywork allocation, new portfolio dashboard, and more to transform your work.
Cloud-based application developed for business communications that helps manage chat, meet, file sharing, and more.
ActiveCollab is a project management software that gives you complete control over your work. Make Real Work happen now!
Zoho CRM, kuruluşları eksiksiz bir müşteri ilişkileri yaşam döngüsü yönetim çözümüyle güçlendirir. Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi
Data analysis solution that helps businesses manage spreadsheets, create graphs/charts, perform calculations, share projects, and more.
Podio is the new way for teams to communicate, organize and get work done. Free for up to 10 users.

Asana için incelemeler

Ortalama puan

Toplam
4,5
Kullanım Kolaylığı
4,3
Müşteri Hizmetleri
4,3
Özellikler
4,3
Paranızın Karşılığı
4,4

Şirket büyüklüğüne göre incelemeler (çalışan sayısı)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Puan bazında değerlendirmeleri bul

5
57%
4
34%
3
7%
2
1%
1
1%
Emily S.
Emily S.
ABD dahilindeki Sales Operations Manager
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Bilgisayar Yazılımı, 51-200 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Dikkate Alınan Alternatifler:

Asana For Life! (Forget Trello)

5 geçen hafta Yeni

Yorumlar: Love love love it! Recommend it to any company, especially ones who have continued a remote model.

Artılar:

I also love Trello but for very different purposes. When it comes to project & task mgmt./collaboration, Asana smokes Trello, and pretty much every other alternative. Asana makes remote collaboration a breeze, integrates with just about anything you need it to (Gmail, calendar, [even Trello]), allows you to customize so much of the platform, and even allows you to export boards & tasks into Excel.

Eksileri:

No cons I can think of! Maybe a more customizable dashboard homepage

Andrea B.
ABD dahilindeki Researcher - Lecturer
Yüksek Öğrenim, 501-1.000 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Asana makes my life easier

5 2 hafta önce Yeni

Yorumlar: I have been using asana for at least six years now. Before, I used Excel for complex projects (I worked as a consultant) and to-do list applications for other matters (including, personal.) Since I got asana, all my projects are in one place. In Asana I basically have my life project. I've had a great experience with the application, and I'm glad it now has a desktop application.

Artılar:

First, I would be delighted with the interface. The projects are on the right, and I can switch between different layouts at the top. I use List and Calendar. I like that in that same view, I can see my labels. I use the labels to prioritize tasks across projects. I like how intuitive it is to navigate through the projects. Second, I like how easy it is to enter information. I can schedule tasks from my email. I can save notes under each task. Third, I like how easy it is to collaborate with others.

Eksileri:

There is no plugin to convert links into tasks when using Firefox. That is so far my only negative point.

Jordanna B.
Kanada dahilindeki Director
Grafik Tasarım, 2-10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Dikkate Alınan Alternatifler:

It's a solid project management platform for larger teams

3 2 ay önce Yeni

Artılar:

Asana is great for tracking communication between team members on multiple projects to ensure everyone is on the same page. It has lots of different functions and helps to promote clear communication.

Eksileri:

For smaller teams it is not cost effective as there are much cheaper (or free) alternatives out there.

César C.
César C.
Panama dahilindeki Computer engineer
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Bilgisayar Donanımı, 2-10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Dikkate Alınan Alternatifler:

A great productivity tool

5 2 hafta önce Yeni

Yorumlar: Asana is the productivity tool I use with my small workgroup at school and it has never let me down, the productivity and efficiency of my group increased exponentially with the implementation of Asana. It is a very well-thought-out tool that meets everything you need; it works fast and accurately, and the interface is intuitive. It is great software to improve your productivity, either in a group or personally.

Artılar:

Asana is a great project manager, it has many tools that favor collaborative work. The task and time management in Asana is flawless, and the different ways to present your organization are great, whether it's a list, a task flow, or a calendar, whatever you use does the job. It is constantly evolving and updating software, so it can only get better. An important point in favor of Asana is the integration with third-party applications, such as Google Calendar or Notion, very few software have such a complete third-party integration. Overall, it's an excellent tool for productivity whether you're working in large or small groups.

Eksileri:

Asana fulfills most of the functions that it promises, however, it would be nice if the free version is not so limited, mainly because in small workgroups this can be a compelling reason to give up using Asana. Also, when you first start using Asana, the learning curve can be a bit slow, but after a few days of using it, you get used to it.

Doğrulanmış Yorumcu
ABD dahilindeki Chief Operating Officer
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Tesis Hizmetleri, 51-200 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Dikkate Alınan Alternatifler:

Asana is my choice

4 3 hafta önce Yeni

Yorumlar: We use Asana to plan and manage online course developments at a private university.

Artılar:

Asana is fairly easy to learn and is effective for project management without getting too deep in the weeds of project management. Oh, you can get deep in the PM weeds if you prefer with Asana, but going deep isn't necessary for the product to work well.

Eksileri:

I'd like to see better note-keeping and note-finding abilities. It's sometimes important to document conversations and occurrences that happen outside the digital realm.