18 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Scanmarket

Scanmarket

Scanmarket Nedir?

Scanmarket, yalın bir tasarımda gelişmiş işlevler sunan bir S2C (tedarik düzenleme) yazılımıdır. Scanmarket’in S2C çözümü, tedarik uzmanına satın alma faaliyetlerini son kullanıcının ihtiyaçları doğrultusunda düzenleme imkanı sağlar. Kullanıcı tarafından benimsenmesini sağlamak için uzmanlar yoluyla yardım sunmaktadır. Kullanışlı bir şekilde tasarlanan teknoloji sayesinde tedarik işlevlerinizi dijitalleştirin.

Kimler Scanmarket Kullanıyor?

Kurumsal şirketlerdeki satın alma, hukuk ve finans uzmanları.

Scanmarket Yazılımı - 1

Scanmarket konusunda emin değil misiniz? Popüler bir alternatifle karşılaştırın

Scanmarket

Scanmarket

4,4 (20)
$30.000,00
Ücretsiz sürüm
Ücretsiz deneme
105
2
4,1 (20)
4,1 (20)
4,4 (20)
VS.
Başlangıç Fiyatı
Fiyat Seçenekleri
Özellikler
Entegrasyonlar
Kullanım Kolaylığı
Paranızın Karşılığı
Müşteri Hizmetleri
$1.700,00
yıl
Ücretsiz sürüm
Ücretsiz deneme
241
2
4,6 (99)
4,7 (99)
4,7 (99)
Yeşil puanlama çubukları, ortalama puanlama ve yorum sayısına göre en yüksek puanlanan ürünü gösterir.

Scanmarket ürününe diğer harika alternatifler

QT9 QMS
En iyi puan alan özellikler
Belge Depolama
Belge Yönetimi
Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
LogicManager
En iyi puan alan özellikler
Belge Yönetimi
Pano
Risk Değerlendirmesi
Wrike
En iyi puan alan özellikler
Finansal Yönetim
Pano Oluşturma
Yapılandırılabilir İş Akışı
Jotform
En iyi puan alan özellikler
Form Oluşturma ve Tasarımı
Özelleştirilebilir Alanlar
Özelleştirilebilir Formlar

Scanmarket için incelemeler

Ortalama puan

Toplam
4,4
Kullanım Kolaylığı
4,1
Müşteri Hizmetleri
4,4
Özellikler
4,1
Paranızın Karşılığı
4,1

Şirket büyüklüğüne göre incelemeler (çalışan sayısı)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Puan bazında değerlendirmeleri bul

5
45%
4
50%
3
5%
Jennifer
Jennifer
Kanada dahilindeki Contract Management Specialist
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Petrol ve Enerji, 501–1.000 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Implemented approx. 1.5 yrs ago, on to Server for contract management repository

4,0 7 yıl önce

Yorumlar: Centralized contract management repository for multiple office locations.

Artılar:

Centralized area to see contracts, establish notifications for expiries and approvals. View of confirmation users. Centralized template and clause library, most recent updated versions.

Eksileri:

Reporting is manual as well as workflow, until purchase automatic. Sometimes limited to searching features when criteria is set. limited window view on Contract List.

Vaclav
İsviçre dahilindeki Standards controller
Yapı Malzemeleri, 10.000+ Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Symfact: Legal Entity Management Tool

5,0 4 yıl önce

Yorumlar: My overall experience with Symfact was simply great. There were two key factors of this successful implementation in our organization: 1] We defined very clearly what we want and why. We set "a minimum global standards" = focused on our most important master data. 2] Support from Symfact.
We received outstanding support from Symfact having fully dedicated Project Manager. He was a true partner and not just an assigned consultant. He acted promptly, challenged our proposals and requests, but did not force us into his solutions or ideas.
He was always looking for an optimal solution and passed all relevant best practice experiences to our project team.
Our implementation was thus under competent project management and our mottos were: "Keep it simple" / "Less is more" / "Quality and completeness first". I wish to say THANK YOU and advice others to consider above if they decide to implement this tool. Vaclav Pavlu

Artılar:

Easy to use, very powerful reporting capabilities, cloud solution which performs robustly across our global operations regardless internet connectivity challenges - mobile solution. We can easy store documents and keep our virtual storage safe.

Eksileri:

There are not really major cons. We requested a simple effective solution and we got exactly what we asked for. Of course, with more users comes an appetite to further improve reporting and presentation capabilities.

Doğrulanmış Yorumcu
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Emlak, 51–200 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1-5 ay
Değerlendirici Kaynağı
Kaynak: GetApp

Poor customer service

3,0 4 yıl önce

Yorumlar: I had the worst experience with [SENSITIVE CONTENT HIDDEN]. She listens to all your input like she cares and nothing gets done. We’ve had this software for a year and I can’t even use it since I’m still waiting for the [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] to get back to us about the changes we requested to tailor the software. It’s taking over six months for the programmers to give us the capability of putting in decimal points to go out 6 numbers.

Artılar:

Our company needed a software to help maintain the huge database of entities and this software will generate an org chart for you in a snap.

Eksileri:

Needs a major update and overhaul. For example, when you add a contact, it shows their name and phone number and you have to click their name to retrieve such person’s email address. We’re in the 21st century. I email more than call people. Small detail as such as the above makes it obvious that they aren’t doing much to keep the software current with the times.

Doğrulanmış Yorumcu
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Very positive as we could customize it exactly to our needs

5,0 7 yıl önce

Artılar:

- I like the flexibility the tool provides as it can be customized to your needs; - Symfact is determined to understand their customer needs and the business they are in and are not just selling a product. - Fast access to key decision makers in the company, very responsive team

Eksileri:

- Pricing (not the total cost) was at the beginning a challenge due to the pricing metrics they first came up with but after a few meetings and Symfact understanding our challenges we found a good solution.

Janel
Filipinler dahilindeki Senior Data Analyst
Outsourcing/Offshoring, 501–1.000 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Great !!

5,0 3 yıl önce

Yorumlar: highly recommended

Artılar:

The ability to secure the multiple contract and compliance, you don't need to worry about the contract thanks to Symfact.

Eksileri:

the software is no doubt good, but not user-friendly .