15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Freshdesk

Freshdesk

Freshdesk Nedir?

Freshdesk, müşteri hizmetleri için güçlü çözümler sunan bulut tabanlı bir yardım masası sistemidir. Freshdesk; e-posta, telefon, web, sohbet ve sosyal medyadaki görüşmeleri birleştirerek sorunları kanallarda zahmetsizce çözmeye yardımcı olur. Ayrıca, Freshdesk ile iş akışları otomatikleştirilebilir, uygun self servis seçenekleri sunulabilir, SLA’lar (hizmet düzeyi sözleşmeleri) yönetilebilir ve raporlar oluşturulabilir. Freshdesk; Bridgestone, HP, Harvard Üniversitesi ve DHL dahil, 40.000’den fazla müşteri tarafından kullanılmaktadır.

Kimler Freshdesk Kullanıyor?

Dünyanın her yerindeki her ölçekten işletme, üst düzey müşteri hizmetleri sunmak için Freshdesk’e güvenmektedir.

Freshdesk Yazılımı - 1
Freshdesk Yazılımı - 2
Freshdesk Yazılımı - 3
Freshdesk Yazılımı - 4
Freshdesk Yazılımı - 5

Freshdesk konusunda emin değil misiniz? Popüler bir alternatifle karşılaştırın

Freshdesk

Freshdesk

4,5 (3.300)
$18,00
ay
Ücretsiz sürüm
Ücretsiz deneme
116
85
4,5 (3.300)
4,4 (3.300)
4,5 (3.300)
VS.
Başlangıç Fiyatı
Fiyat Seçenekleri
Özellikler
Entegrasyonlar
Kullanım Kolaylığı
Paranızın Karşılığı
Müşteri Hizmetleri
$14,00
ay
Ücretsiz sürüm
Ücretsiz deneme
203
70
4,1 (6.757)
4,3 (6.757)
4,1 (6.757)
Yeşil puanlama çubukları, ortalama puanlama ve yorum sayısına göre en yüksek puanlanan ürünü gösterir.

Freshdesk ürününe diğer harika alternatifler

Zoho CRM
En iyi puan alan özellikler
CRM
Girişim Şirketleri İçin
Yardım Masası Yönetimi
ManageEngine Endpoint Central
En iyi puan alan özellikler
Otomatik Yama Dağıtımı
Uzaktan Erişim/Denetim
Yama Yönetimi
Salesforce Service Cloud
En iyi puan alan özellikler
Kişi Veri Tabanı
Kuyruk Yönetimi
Müşteri Geçmişi
Gorgias
En iyi puan alan özellikler
Bilet Yönetimi
E-posta Yönetimi
Makrolar/Şablonlu Yanıtlar
LiveAgent
En iyi puan alan özellikler
Arama Günlüğü
Arama Kaydı
Proaktif Sohbet
monday.com
En iyi puan alan özellikler
Envanter İzleme
Çalışan Yönetimi
Çoklu Kampanya
Zendesk Suite
En iyi puan alan özellikler
Bilet Yönetimi
Destek Bileti Yönetimi
Gerçek Zamanlı Tüketiciyle Yüz Yüze Sohbet
LiveChat
En iyi puan alan özellikler
Deşifre Metin/Sohbet Geçmişi
Gerçek Zamanlı Tüketiciyle Yüz Yüze Sohbet
Mobil Erişim
Freshservice
En iyi puan alan özellikler
Bilet Yönetimi
Destek Bileti Yönetimi
Olay Yönetimi

Freshdesk için incelemeler

Ortalama puan

Toplam
4,5
Kullanım Kolaylığı
4,5
Müşteri Hizmetleri
4,5
Özellikler
4,3
Paranızın Karşılığı
4,4

Şirket büyüklüğüne göre incelemeler (çalışan sayısı)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Puan bazında değerlendirmeleri bul

5
58%
4
36%
3
5%
2
1%
1
0%
Sharad Singh
Sharad Singh
Hindistan dahilindeki Assistant Manger
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Yiyecek ve İçecek, 51–200 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Freshdesk is very helpful

5,0 4 hafta önce Yeni

Yorumlar: The overall experince with Freshdesk did for me is combine all channels customer flow at one place, now every comment/ post/ Dm turns into a proper ticket and assign to a dedicated support staff, doing this way we never missed any single query from customers and we have properly self help automation and data export options.

Artılar:

-combine all the chanells to one place - Turning every query into ticket - Self help automation - dialer integration - - data export options

Eksileri:

Nothing so far, every time i reached out to support they always proved the best possible resolution to the query. and price is little high

Henrico
Bahamalar dahilindeki Director
Ağırlama, 5.001–10.000 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Instant access, effortless maintenance and maximum security

5,0 2 ay önce

Yorumlar: Brings centralization and customer inquiries management. Offers automation and great customer support.

Artılar:

The fact that I don't have to install any updates since the latest version is automatically received on logging in. Resolving customer queries is made quick through automation. Browsing online reports in real time has improved our team's performance and customer satisfaction. Allows multichannel communication too. Cloud computing is most affordable with Freshdesk.

Eksileri:

Everything is pleasing. It is reliable and secure to work with. Launching and deployment was effortless for us.

Niels
Tanzanya dahilindeki CFO
Ağırlama, 51–200 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı
Kaynak: SoftwareAdvice

Never close a contract directly with Freshworks

2,0 geçen ay Yeni

Yorumlar: Freshdesk in general is ok to work with, it doesn't excell in specific matters but also not fails. However we made the misstake to close our contract directly with Freshworks (as our re-seller stopped), this has been the biggest misstake ever. There customer service and assistance is not excisting, questions remain unanswered, no solutions are offered, with this all kind of problems start to arise for which no solutions are offered

Artılar:

The reseller that was between Freshworks and us

Eksileri:

No full intergration with their other modules. (chat, sales). FreshCRM completly failled product which was only shorly on the market and replaced by Freshsales again.

Jacqueline
ABD dahilindeki Director of Technology
Eğitim Yönetimi, 51–200 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Freshdesk -small IT Team, large campus. NO problem!

5,0 3 ay önce

Yorumlar: My overall experience moving our helpdesk operations to Freshdesk was extremely positive and simple to implement. We started out with the free trial and quickly decided to purchase the Pro version. Our productivity with ticket management increased beyond what my expectations were and the fact that we could keep the tickets forwarded the same way through an existing email address made the transition process transparent to the rest of the community.

Artılar:

We made the move to Freshdesk because of its features and Mobile app. Immediately, my team found the interface far superior to our previous helpdesk application. The filtering and merging of tickets allows us to keep track of our busy workload while the mobile app helps us stay updated while on the go across our 200 acre campus. We can see in realtime what is happening with a ticket status and can respond accordingly. No time is wasted because of duplication. We have also built out our solutions section with FAQ articles that we can easily link in our tickets. When you have a team of 3 for 180 FTE, 700 students and 1,500 parent constituents that you provide technical support to, you need a tool like Freshdesk to keep you as agile and efficient as possible!

Eksileri:

We currently only use Freshdesk in the IT dept. I would love to expand our school's use of Freshdesk to other areas but the per agent cost may become a barrier to doing this.

Holly
Fransa dahilindeki Technical lead
Eğitim Yönetimi, 51–200 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Elevating Customer Support

5,0 geçen ay Yeni

Artılar:

When a customer submits a support request, it automatically creates a ticket and prioritizes it. This ensures that no issue goes unnoticed, and I can provide timely support to my clients, improving their overall satisfaction.

Eksileri:

Its occasional lag when handling multiple tickets. It can slow down my workflow during busy periods.