18 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Freshdesk

Freshdesk

Freshdesk Nedir?

Freshdesk, müşteri hizmetleri için güçlü çözümler sunan bulut tabanlı bir yardım masası sistemidir. Freshdesk; e-posta, telefon, web, sohbet ve sosyal medyadaki görüşmeleri birleştirerek sorunları kanallarda zahmetsizce çözmeye yardımcı olur. Ayrıca, Freshdesk ile iş akışları otomatikleştirilebilir, uygun self servis seçenekleri sunulabilir, SLA’lar (hizmet düzeyi sözleşmeleri) yönetilebilir ve raporlar oluşturulabilir. Freshdesk; Bridgestone, HP, Harvard Üniversitesi ve DHL dahil, 40.000’den fazla müşteri tarafından kullanılmaktadır.

Kimler Freshdesk Kullanıyor?

Dünyanın her yerindeki her ölçekten işletme, üst düzey müşteri hizmetleri sunmak için Freshdesk’e güvenmektedir.

Freshdesk Yazılımı - 1
Freshdesk Yazılımı - 2
Freshdesk Yazılımı - 3
Freshdesk Yazılımı - 4
Freshdesk Yazılımı - 5

Freshdesk konusunda emin değil misiniz? Popüler bir alternatifle karşılaştırın

Freshdesk

Freshdesk

4,5 (3.378)
$18,00
ay
Ücretsiz sürüm
Ücretsiz deneme
113
79
4,5 (3.378)
4,4 (3.378)
4,5 (3.378)
VS.
Başlangıç Fiyatı
Fiyat Seçenekleri
Özellikler
Entegrasyonlar
Kullanım Kolaylığı
Paranızın Karşılığı
Müşteri Hizmetleri
$795,00
yıl
Ücretsiz sürüm
Ücretsiz deneme
62
4
4,4 (1.015)
4,5 (1.015)
4,4 (1.015)
Yeşil puanlama çubukları, ortalama puanlama ve yorum sayısına göre en yüksek puanlanan ürünü gösterir.

Freshdesk ürününe diğer harika alternatifler

ManageEngine Endpoint Central
En iyi puan alan özellikler
Otomatik Yama Dağıtımı
Uzaktan Erişim/Denetim
Yama Yönetimi
Gorgias
En iyi puan alan özellikler
Bilet Yönetimi
Etkileşim İzleme
Makrolar/Şablonlu Yanıtlar
monday.com
En iyi puan alan özellikler
Bitiş Tarihi İzleme
Envanter İzleme
Ürün Kimliği
Salesforce Service Cloud
En iyi puan alan özellikler
Kişi Veri Tabanı
Kuyruk Yönetimi
Raporlama/Analiz
LiveAgent
En iyi puan alan özellikler
Arama Günlüğü
Arama İzleme
Gelen Kutusu Yönetimi
Freshservice
En iyi puan alan özellikler
Bilet Yönetimi
Destek Bileti Yönetimi
Olay Yönetimi
JIRA Service Management
En iyi puan alan özellikler
Bilet Yönetimi
Destek Bileti Yönetimi
Görev Yönetimi
Zoho Desk
En iyi puan alan özellikler
Bilet Yönetimi
Faturalandırma
Öncelik Belirleme
Zendesk Suite
En iyi puan alan özellikler
Bilet Yönetimi
Destek Bileti Yönetimi
Real-Time Notifications

Freshdesk için incelemeler

Ortalama puan

Toplam
4,5
Kullanım Kolaylığı
4,5
Müşteri Hizmetleri
4,5
Özellikler
4,3
Paranızın Karşılığı
4,4

Şirket büyüklüğüne göre incelemeler (çalışan sayısı)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Puan bazında değerlendirmeleri bul

5
58%
4
36%
3
5%
2
1%
1
0%
Kelly
Kelly
ABD dahilindeki Design Engineering Manager
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Bilgisayar Yazılımı, 1.001–5.000 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

The FreshDesk ticketing system is quite efficient

4,0 geçen yıl

Yorumlar: Freshdesk is one of my favorite help desk tools because it is intuitive and simple to master, even for complete newcomers. Finding comparable tickets is as simple as conducting a Google search, and there are numerous filtering options to select from.

Artılar:

Freshdesk is a smart, easy-to-use, and intuitive business solution. The user interface is clean, which makes it easier to concentrate on giving a proper response. Smooth customer communication leads to expert support. For years, Freshdesk has been an indispensable tool for me, and I have often touted it to friends and colleagues in the business world.

Eksileri:

The news that the Legacy Reports page will be removed and replaced with Analytics makes me unhappy. Some of the cool stuff in Legacy Reports isn't in Analytics yet, but I'm having a joy with that tool.

Arpad
Macaristan dahilindeki Senior software consultant
Bilgisayar Yazılımı, 51–200 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Comprehensive and User-Friendly Helpdesk Solution

5,0 5 ay önce

Yorumlar: Overall, my experience with Freshdesk has been positive. It's an efficient and scalable helpdesk solution that significantly improves the support process, making it easier to track, manage, and resolve customer inquiries. The tool's multi-channel support and automation capabilities help reduce response times and ensure that customers get timely help. While there are some limitations regarding pricing and advanced reporting, it’s a solid choice for businesses that need a reliable, easy-to-use, online customer support platform.

Artılar:

Freshdesk replaced our previous support solution that was not visible for our clients. The switch to Freshdesk was a very positive step as it has intuitive and user-friendly interface. It is a platform to kake it easy to manage customer support tickets in one centralized place. The automation tools allow seamless workflows that save time and boost productivity. The ability to assign tickets, set priority levels, and create custom workflows ensures that no ticket is missed. We also intergate it with our contract system, so we can imemdiately book the time spent ona ticket. We also store our knowledge base in articles in the "Solutions", which is nicely searchable.

Eksileri:

One of the drawbacks of Freshdesk is that it can become quite expensive as you scale up, especially when you need advanced features that are only available in higher-tier plans. Some reporting and analytics features, while useful, could be more customizable for complex business needs. At times, it feels like there is a bit of a learning curve to fully unlock the platform's potential.

Adam
BK dahilindeki Systems Billing Developer
Telekomünikasyon, 51–200 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 6-12 ay
Değerlendirici Kaynağı

Freshdesk is a perfectly acceptable ticketing system

3,0 5 ay önce

Yorumlar: Freshdesk is a perfectly acceptable ticketing system, it integrates well with email, and captures the core information you want, and allows notes and replys to be added with ease, but at its heart, its limited, with poor filtering, updating and notifying capabilities

Artılar:

Interface resizes nicely for screen sharing

Eksileri:

Lack of notifications, too many fields needed to be filled in to close a ticket, can only action 50 things at a time, constant ! update pop ups when nothing has actually changed

Samuel
ABD dahilindeki Executive Administrator
Bilgi Teknolojileri ve Hizmetleri, 51–200 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Dikkate Alınan Alternatifler:

Stable and reliable.

5,0 4 ay önce

Yorumlar: Better than average. It checks all the boxes with various levels for companies to determine what is liked.

Artılar:

Simple to use. HTML email. Fast customer support.

Eksileri:

Not a very current looking Dashboard. Also lacks ability to change what is seen (or tracked).

Doğrulanmış Yorumcu
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Bilgi Teknolojileri ve Hizmetleri, 51–200 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Thums up Freshdesk- overall great experience with freshdesk.

5,0 6 ay önce

Yorumlar: Great over all experience with Freshdesk we 55 engineers are working on it, we are very well satisfied Freshdesk.

Artılar:

Wonderful Product to manage your staff bandwidth. also easy to manage and use.

Eksileri:

GUI of this product, Freshdesk can better with it.