17 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Infobip

Infobip

Infobip Nedir?

Infobip, markaların müşterileriyle geniş ölçekte anlamlı ilişkiler kurmasına yardımcı olan, dünya genelinde önde gelen bir çok kanallı iletişim platformudur.

İletişim platformumuz, gelişmiş müşteri katılımı, güvenlik, kimlik doğrulama, destek ve müşteriyi elde tutmaya yönelik çok çeşitli çözümleri, mesajlaşma kanallarını ve araçları güçlendirmektedir.

Kimler Infobip Kullanıyor?

Bankacılıktan finans teknolojisi ve sigortacılığa, promosyondan müşteriyi elde tutma ve istek üzerine markalara kadar, uzun süreli müşteri ilişkileri kurmanıza, mesajlar göndermenize, talebi ve müşteri beklentilerini karşılamanıza yardımcı olur.

Infobip Yazılımı - 1
Infobip Yazılımı - 2
Infobip Yazılımı - 3
Infobip Yazılımı - 4

Infobip konusunda emin değil misiniz? Popüler bir alternatifle karşılaştırın

Infobip

Infobip

4,6 (14)
$0,01
Ücretsiz sürüm
Ücretsiz deneme
62
19
4,6 (14)
4,3 (14)
4,4 (14)
VS.
Başlangıç Fiyatı
Fiyat Seçenekleri
Özellikler
Entegrasyonlar
Kullanım Kolaylığı
Paranızın Karşılığı
Müşteri Hizmetleri
$14,00
ay
Ücretsiz sürüm
Ücretsiz deneme
202
70
4,1 (6.813)
4,3 (6.813)
4,1 (6.813)
Yeşil puanlama çubukları, ortalama puanlama ve yorum sayısına göre en yüksek puanlanan ürünü gösterir.

Infobip ürününe diğer harika alternatifler

Zoho CRM
En iyi puan alan özellikler
CRM
Gerçek Zamanlı Veriler
Yardım Masası Yönetimi
ROUTEE
En iyi puan alan özellikler
MMS (Mobil Çoklu Ortam Mesajlaşma Hizmeti)
Otomatik Yanıtlar
Toplu Mesajlaşma
CM.com Communications Platform
En iyi puan alan özellikler
Sohbet/Mesajlaşma
Çok Kanallı Pazarlama
Çok Kanallı İletişim
Bitrix24
En iyi puan alan özellikler
Müşteri Veri Tabanı
Müşteri Yönetimi
Çağrı Merkezi Yönetimi
Mobile Marketing Cloud
En iyi puan alan özellikler
Bu ürün için kullanıcılar hiçbir özelliği puanlamadı.
EngageBay CRM
En iyi puan alan özellikler
E-posta Yönetimi
Müşteri Veri Tabanı
Pazarlama Otomasyonu
EngagePackage
En iyi puan alan özellikler
Bu ürün için kullanıcılar hiçbir özelliği puanlamadı.
Agile CRM
En iyi puan alan özellikler
Kişi Veri Tabanı
Kişi Yönetimi
Müşteri Adayı Yönetimi

Infobip için incelemeler

Ortalama puan

Toplam
4,6
Kullanım Kolaylığı
4,6
Müşteri Hizmetleri
4,4
Özellikler
4,6
Paranızın Karşılığı
4,3

Şirket büyüklüğüne göre incelemeler (çalışan sayısı)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Puan bazında değerlendirmeleri bul

5
64%
4
36%
Ahmad Idzuan
Ahmad Idzuan
Malezya dahilindeki Recruiter
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Tıbbi Cihazlar, 10.000+ Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 6-12 ay
Değerlendirici Kaynağı

Quite good with SMS marketing

5,0 3 yıl önce

Artılar:

Infobip is a must have software for a SMS marketing campaign. It can handle thousand of contact list easily.

Eksileri:

The cost is the main thing that we are very careful while using this software and i believe it is more suitable for medium or large organization.

Infobip Yanıtı

3 yıl önce

Thank you for the review, Ahmad Iduzan! We're glad our solution has helped boost your business.

Sylvia
Malezya dahilindeki E-Business
Mali Hizmetler, 201–500 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Easy to use, once you get a hang of it

5,0 4 yıl önce

Yorumlar: Infobip provides a holistic package to reach out to different channels using organization-specific business rules that can be customized. That's a big plus point. Personally, having access to our Account Manager [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] who is dedicated to supporting our business throughout is a wonderful experience. I am also grateful to [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] for her top of the class product knowledge and patience as I went through the process of understanding how the system works in the shortest time possible.

Artılar:

Infobip works like most CRMs out there but with a better visual. It is easy to use once you get a hang of it.

Eksileri:

I think the way the functions are called are just different from the rest its peers. Even with experience working with different platforms, I find the naming convention of the functions hard to memorize. Infobip uses PEOPLE, SEGMENTS, TAGS, MOMENTS, COMMUNICATION, BROADCAST, FLOW. I wish they're just simply called Contacts, List, Tags, Campaigns. Even if I use the system multiple times a day, I still am not used to how the functions are called. I actually have a sticky note to identify PEOPLE = CONTACTS, SEGMENTS = LIST, TAGS = LIST etc. That's how tough it is.

Infobip Yanıtı

4 yıl önce

Thank you for the review!

Chin Han
Malezya dahilindeki Lead Software Developer
Tüketici Ürünleri, 501–1.000 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Complete Platform

4,0 4 yıl önce

Yorumlar: So far quite smooth.
No complaints is a good thing meaning it is stable. :)

Artılar:

Complete suite of email, sms, push notification features.

Eksileri:

Cost slightly high. Huge corporations can bring cost down but they need a dev team.

Infobip Yanıtı

4 yıl önce

Thank you for the review!

Giovanni
Kosta Rika dahilindeki product Owner
Mali Hizmetler, 51–200 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

extraordinary product

5,0 8 ay önce

Artılar:

it's availlable in a lot of countries where we have our product.

Eksileri:

very big company, sometimes it forgets about the customers

Eva
Kenya dahilindeki Customer Experience Executive
Telekomünikasyon, 51–200 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Outstanding Sms Marketing Platform

5,0 3 yıl önce

Yorumlar: It's a great tool for marketing purposes, but they should improve on the response time on issues raised

Artılar:

Currently using this platform for marketing SMS and push notification features for our core banking system.

Eksileri:

The platform only delivers SMS to Safaricom subscribers. The support team takes a long to respond to the issue raised.

Infobip Yanıtı

3 yıl önce

Thank you, Eva! We will forward your feedback to our experts.