15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

PandaDoc

PandaDoc

PandaDoc Nedir?

PandaDoc, belgeleri hızla ve kolayca oluşturmayı, düzenlemeyi, izlemeyi ve elektronik olarak imzalamayı sağlayan hepsi bir arada araçtır. Profesyonel görünüşe sahip belgeler oluşturmak için daha iyi bir yol keşfedin. Sınırsız e-imza, yeniden kullanılabilir şablonlar, uygulama içi düzenleme, CRM entegrasyonu ve müşteri hizmetleri ekibiyle 7/24 canlı destek ile daha fazla fırsat elde edin. Ortalama bir kullanıcı dört dakikanın altında belge oluşturuyor ve satış yapma oranlarında %20 artış bildiriyor. Belge iş akışlarını otomatikleştiren, işlem hattını hızlandıran ve daha fazla fırsat elde eden 50.000 işletmeye katılın.

Kimler PandaDoc Kullanıyor?

PandaDoc, KOBİ’den kurumsala kadar çeşitli boyutlardaki işletmelere hizmet sunar. Köpek bakıcılarından Panasonic’e kadar, hemen her işletmenin teklif ve belge süreçlerini kolaylaştırmasına yardımcı olabilir.

PandaDoc Yazılımı - 1
PandaDoc Yazılımı - 2
PandaDoc Yazılımı - 3
PandaDoc Yazılımı - 4
PandaDoc Yazılımı - 5

PandaDoc konusunda emin değil misiniz? Popüler bir alternatifle karşılaştırın

PandaDoc

PandaDoc

4,5 (1.118)
$35,00
ay
Ücretsiz sürüm
Ücretsiz deneme
137
27
4,4 (1.118)
4,3 (1.118)
4,3 (1.118)
VS.
Başlangıç Fiyatı
Fiyat Seçenekleri
Özellikler
Entegrasyonlar
Kullanım Kolaylığı
Paranızın Karşılığı
Müşteri Hizmetleri
$59,00
ay
Ücretsiz sürüm
Ücretsiz deneme
83
56
4,0 (108)
3,7 (108)
3,6 (108)
Yeşil puanlama çubukları, ortalama puanlama ve yorum sayısına göre en yüksek puanlanan ürünü gösterir.

PandaDoc ürününe diğer harika alternatifler

Formstack Forms
En iyi puan alan özellikler
Anket Oluşturucu
Görev Yönetimi
Raporlama/Analiz
Formstack Documents
En iyi puan alan özellikler
Belge Oluşturma
Dosya Paylaşımı
Sürüm Denetimi
Zoho Sign
En iyi puan alan özellikler
Elektronik İmza
Veri Güvenliği
Çok Taraflı İmzalama
QuickBooks Online
En iyi puan alan özellikler
Banka Mutabakatı
Fatura Oluşturma
Finansal Raporlama
Jotform
En iyi puan alan özellikler
Form Oluşturma ve Tasarımı
Özelleştirilebilir Alanlar
Özelleştirilebilir Formlar
Jotform Sign
En iyi puan alan özellikler
Elektronik İmza
Veri Güvenliği
Özelleştirilebilir Alanlar

PandaDoc için incelemeler

Ortalama puan

Toplam
4,5
Kullanım Kolaylığı
4,4
Müşteri Hizmetleri
4,3
Özellikler
4,3
Paranızın Karşılığı
4,3

Şirket büyüklüğüne göre incelemeler (çalışan sayısı)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Puan bazında değerlendirmeleri bul

5
63%
4
28%
3
6%
2
1%
1
1%
Jesus
Jesus
ABD dahilindeki CEO/President
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Pazarlama ve Reklamcılık, Serbest Meslek
Yazılımın kullanım amacı: 6-12 ay
Değerlendirici Kaynağı

Jumping From RightSignature to PandaDocs

5,0 4 yıl önce

Yorumlar: We were previously paying RighSignature somewhere around $600/yr to essentially send around 4 documents per month via API to Podio. I took a deep breath and looked at that renewal cost during a pandemic and decided to look for options. It boiled down to SignNow or PandaDoc. When I saw PandaDocs free tier, I made the jump and haven't looked back. We did lose the automation functionality in the process, but the $600/yr savings makes up for it. We simply uploaded the NDA and Agreements we use and we "duplicate" them when we need to send a new one. The process takes 3 minutes at the most to setup, send and sign. If you're a small business getting started and need free e-Signing, PandaDoc is a winner.

Artılar:

They provide a free tier for smaller companies to fulfill their e-signing requirements. If that wasn't enough, their free tier does not have any major, missing components that would cripple the software. It just works beautifully at the wonderful cost of "zero".

Eksileri:

I'm not in a place to complain when I'm using e-Signature software for free. However, it would be really, really nice if they could provide some limited API or Zapier functionality with the free tier. I don't expect that to happen, but it would be lovely if they did it.

Jamie
BK dahilindeki Head of Growth
Bilgisayar Yazılımı, 11–50 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

The best for multi-signature contracts

5,0 2 ay önce

Yorumlar: Overall PandaDoc saves us several hours a week creating detailed contracts; it integrates with our entire sales tech stack and I can’t recommend it enough.

Artılar:

Panda doc is super easy to set up and customise. The template creation process is also simple and they have lots of ready-to-use templates too. It makes getting signatures from multiple stakeholders easy and the integrations we’ve set up mean we can very quickly generate contracts from our Deals in Pipedrive

Eksileri:

I’ve not seen anything I don’t like or any limitations of PandaDoc compared to other digital signature/document management tools I’ve used.

PandaDoc Yanıtı

2 ay önce

Thank you for your feedback and support of PandaDoc!

Elaine
ABD dahilindeki Director of Information Technology
Bireysel Hizmetler ve Aile Hizmetleri, 51–200 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 6-12 ay
Değerlendirici Kaynağı

Does the job but improvements needed

2,0 3 yıl önce

Yorumlar: Easy to learn and use. PandaDoc support team does seem willing to listen and interested in suggestions. They say they will forward suggestions to the development team. Overall PandaDoc feels like it's still very young and needs its developers to pay more attention to some smaller details to improve user experience and polish some existing features.

Artılar:

Quick and easy to learn and train staff. PandaDoc support team is responsive, even if they don't have all the answers. Does some jobs well. If you just need to get a simple signature on a simple form, this is easy peasy.

Eksileri:

No conditional logic on forms. For example a W-9 form requires either a SSN or EIN and only one check-box must be checked. No way to make conditional requirements like this. The editor is tedious when designing forms from scratch: making the slightest edit to a section that has many checkboxes, for example, will skew the whole document out of alignment. While viewing "Completed" documents, after opening a document to view it, then returning back to the list again, there's no indicator showing which document was last opened, so it's hard to know where you left off on the list of docs. This seems like such an obvious and simple feature. Published forms (forms embedded as code on on website) have the following issue: If a signature is needed from us (originator) and signer (website visitor), then signer must enter OUR email address before they can fill out the form. If we leave off our signature (as a workaround) then the signer will receive notification emails normally intended for originator (Your form has been viewed, etc) and there's no way to turn off those notifications. PandaDoc chat support staff was stumped on that one. There's no way to enable notification to another team member. This is a problem for teams that divide work. Example: team member #1 creates/modifies forms, team member #2 works with signed documents. Team member #2 can't be notified of newly arrived docs. Why limit who can be notified? Things like that. Improvements are needed.

Lucien
BK dahilindeki VP of GTM
Bilgi Teknolojileri ve Hizmetleri, 201–500 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

PandaDoc is a visually appealing and powerful tool enabling sales teams

5,0 2 ay önce

Yorumlar: PandaDoc was a fantastic addition to our tech stack after a pretty poor experience with Docusign. It is a must have tool for dynamic sales teams that want to make their contracts far more powerful and visually appealing to customers.

Artılar:

PandaDoc enables you to create visually appealing beautiful contracts that make a huge difference when it comes to signing. Previously, we used Docusign and the contracts were incredibly boring and now compelling. With Panda, we have beautiful images that enhance the experience and increase the close rate. The integration with Hubspot is fantastic and the workflow automation is powerful. The ability to create templates has saved countless hours and can easily be adapted without needing prior training.

Eksileri:

The challenge with PandaDocs is the limitations not having a native integration with Hubspot. Ideally, you want to have a contract tool built by the CRM but in this case, it relies on an API which does have certain limitations.

PandaDoc Yanıtı

2 ay önce

Thank you for your feedback and support of PandaDoc!

Jorge
Jorge
ABD dahilindeki HR Manager
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Hastane ve Sağlık Hizmetleri, 51–200 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: Ücretsiz Deneme
Değerlendirici Kaynağı

Document E-Signatures and Automation

4,0 8 ay önce

Artılar:

The ease of setting up template forms for multiple use was great

Eksileri:

It can improve in logic conditional format to set up each form better for the user to complete only necessary fields when another question was answered a specific way.