15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

PandaDoc

PandaDoc

PandaDoc Nedir?

PandaDoc satış ekiplerini harika bir satın alma deneyimi sunarak ve anlaşma iş akışını, öngörüleri ve hızı iyileştirecek şekilde güçlendirmiştir.

PandaDoc hepsi bir arada belge otomasyonu yazılımını kullanan 30.000’den fazla müşteri, teklifleri, fiyat tekliflerini ve sözleşmeleri oluşturma, onaylama ve elektronik olarak imzalama sürecini kolaylaştırmaktadır. PandaDoc; mevcut CRM, ödeme ve dosya depolama uygulamalarınızı tek bir iş akışına entegre ettiğinizde tüm kuruluş genelinde süreçleri basitleştirmenize ve verimliliği artırmanıza yardımcı olur.

Kimler PandaDoc Kullanıyor?

PandaDoc, KOBİ’den kurumsala kadar çeşitli boyutlardaki işletmelere hizmet sunar. Köpek bakıcılarından Panasonic’e kadar, hemen her işletmenin teklif ve belge süreçlerini kolaylaştırmasına yardımcı olabilir.

PandaDoc Yazılımı - 1
PandaDoc Yazılımı - 2
PandaDoc Yazılımı - 3
PandaDoc Yazılımı - 4
PandaDoc Yazılımı - 5

PandaDoc konusunda emin değil misiniz? Popüler bir alternatifle karşılaştırın

PandaDoc

PandaDoc

4,5 (1.089)
$19,00
ay
Ücretsiz sürüm
Ücretsiz deneme
132
27
4,4 (1.089)
4,2 (1.089)
4,3 (1.089)
VS.
Başlangıç Fiyatı
Fiyat Seçenekleri
Özellikler
Entegrasyonlar
Kullanım Kolaylığı
Paranızın Karşılığı
Müşteri Hizmetleri
$10,00
ay
Ücretsiz sürüm
Ücretsiz deneme
30
11
4,5 (37)
4,5 (37)
4,4 (37)
Yeşil puanlama çubukları, ortalama puanlama ve yorum sayısına göre en yüksek puanlanan ürünü gösterir.

PandaDoc ürününe diğer harika alternatifler

Zoho Sign
En iyi puan alan özellikler
Elektronik İmza
Veri Güvenliği
Çok Taraflı İmzalama
Formstack Forms
En iyi puan alan özellikler
Anket Oluşturucu
Görev Yönetimi
Raporlama/Analiz
Quickbooks Online
En iyi puan alan özellikler
Banka Mutabakatı
Fatura Oluşturma
Finansal Raporlama
Formstack Documents
En iyi puan alan özellikler
Belge Oluşturma
Dosya Paylaşımı
Sürüm Denetimi
SignFree
En iyi puan alan özellikler
Elektronik İmza
Kimlik Doğrulama
Mobil İmza Yakalama

PandaDoc için incelemeler

Ortalama puan

Toplam
4,5
Kullanım Kolaylığı
4,4
Müşteri Hizmetleri
4,3
Özellikler
4,3
Paranızın Karşılığı
4,2

Şirket büyüklüğüne göre incelemeler (çalışan sayısı)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Puan bazında değerlendirmeleri bul

5
63%
4
29%
3
6%
2
1%
1
1%
Yasith
Yasith
Sri Lanka dahilindeki CEO
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Bilgisayar Yazılımı, 11–50 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Best online platform for certified documents

5,0 2 ay önce

Yorumlar: I've liked using Pandadoc. It's really easy to use and easy for others as well. The templates and the user experience is what stands out for me

Artılar:

The default templates were really helpful to get started with certain documents The UI UX is really good Sharing with others is easy as well

Eksileri:

I feel they could offer better pricing They are also not utilizing AI much where they could have made a good impact because most documents can be generated with few inputs.

Atour
ABD dahilindeki Analyst
Araştırma, 51–200 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1-5 ay
Değerlendirici Kaynağı

It seems that there is outstanding involvement and eagerness to collaborate with clients.

5,0 4 ay önce

Yorumlar: We streamlined the user experience and expedited our document signing procedure by using this tool.

Artılar:

With the tool, I can easily create contracts and proposals that are consistent with our company's image. It also looks highly professional without having to pay a steep fee to have someone else handle it for me.

Eksileri:

PandaDoc does a lot of things really well, therefore it's difficult to criticize it. It's not always a PandaDoc problem when consumers experience difficulties opening documents.

Elaine
ABD dahilindeki Director of Information Technology
Bireysel Hizmetler ve Aile Hizmetleri, 51–200 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 6-12 ay
Değerlendirici Kaynağı

Does the job but improvements needed

2,0 3 yıl önce

Yorumlar: Easy to learn and use. PandaDoc support team does seem willing to listen and interested in suggestions. They say they will forward suggestions to the development team. Overall PandaDoc feels like it's still very young and needs its developers to pay more attention to some smaller details to improve user experience and polish some existing features.

Artılar:

Quick and easy to learn and train staff. PandaDoc support team is responsive, even if they don't have all the answers. Does some jobs well. If you just need to get a simple signature on a simple form, this is easy peasy.

Eksileri:

No conditional logic on forms. For example a W-9 form requires either a SSN or EIN and only one check-box must be checked. No way to make conditional requirements like this. The editor is tedious when designing forms from scratch: making the slightest edit to a section that has many checkboxes, for example, will skew the whole document out of alignment. While viewing "Completed" documents, after opening a document to view it, then returning back to the list again, there's no indicator showing which document was last opened, so it's hard to know where you left off on the list of docs. This seems like such an obvious and simple feature. Published forms (forms embedded as code on on website) have the following issue: If a signature is needed from us (originator) and signer (website visitor), then signer must enter OUR email address before they can fill out the form. If we leave off our signature (as a workaround) then the signer will receive notification emails normally intended for originator (Your form has been viewed, etc) and there's no way to turn off those notifications. PandaDoc chat support staff was stumped on that one. There's no way to enable notification to another team member. This is a problem for teams that divide work. Example: team member #1 creates/modifies forms, team member #2 works with signed documents. Team member #2 can't be notified of newly arrived docs. Why limit who can be notified? Things like that. Improvements are needed.

John
BK dahilindeki General Manager
Balıkçılık, 11–50 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Dikkate Alınan Alternatifler:

Fantastic solution for digitizing your signed documents

5,0 3 ay önce

Yorumlar: We've been using Pandadoc for about two years, and it's been a fantastic tool for managing our e-sign docs on the cloud. We usually get about a few dozen docs signed every month and it was priced a lot better for that scale. It's also pretty easy to set up and maintain, and rarely causes issues where we have to intervene manually. All in all, I strongly recommend Pandadoc, especially if you're still on paper docs.

Artılar:

I like how easy it is to get it up and running. We used the document scanning a lot in the beginning to move our standard agreements to the system, and that saved us tons of time from having to draw everything up from scratch. But the template library is also a great addition to save time when you have to create a doc on the system.

Eksileri:

I'd love to have the personalization tokens improved, like having the ability to automatically enter names and titles etc., based on the information of each contact.

Craig
ABD dahilindeki Owner
Muhasebe, 2–10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

PandaDoc Provides Certified E-Signatures

5,0 4 ay önce

Yorumlar: Overall, PandaDoc is great for our purposes of getting e-signatures in a secure environment along with a certified copy of the transaction

Artılar:

1. Easy to set up and use 2. Audit trail is automatically created 3. Documents go to each person in order automatically

Eksileri:

Not many downsides here - the only issue I have (and it is personally) with the free version you cannot attach multiple files - so I am either forced to combine my documents or send 2 or more separate mails