15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Pipedrive Nedir?

Pipedrive’ın son teknoloji CRM yazılımı, değerli zamanınızdan tasarruf edip angarya işlerden kurtulmanıza ve müşteri adayı oluşturmaktan onu müşteriye dönüştürmeye kadar tüm müşteri ilişkilerini geliştirmenize yardımcı olur. Satış temsilcilerinize, satış oyunlarını hızlandıracak daha fazla gelir yaratacak ve müşteri memnuniyetini artıracak özel araçlar ve otomasyonlar sunun. 98.000’den fazla müşteri çoktan Pipedrive’ı seçti. 14 günlük ücretsiz deneme ile nedenini görün. Kredi kartı gerekmez.

Kimler Pipedrive Kullanıyor?

Organize olmalarını sağlamaya yarayan basit ama güçlü bir satış aracı arayan satış ekipleri.

Pipedrive nerede dağıtılabilir?

Bulut tabanlı
Şirket İçi

Satıcı hakkında

  • Pipedrive
  • London, BK içinde yerleşiktir
  • 2010 yılında kuruldu

Pipedrive desteği

  • Telefon Desteği
  • 7/24 (Canlı yardım)
  • Sohbet

Bulunduğu ülkeler

Almanya, Amerika Birleşik Devletleri, Amerikan Samoası, Arjantin, Avustralya ve 119 adet daha

Diller

Almanca, Felemenkçe, Fince, Fransızca, Japonca ve 11 adet daha

Pipedrive fiyatı

Başlangıç Fiyatı:

$12,00/ay
  • Evet, ücretsiz denemesi mevcut
  • Ücretsiz sürüm yoktur

Pipedrive ürününün ücretsiz sürümü yok, ama ücretsiz deneme imkanı sunuluyor. Pipedrive ücretli sürümü başlangıç fiyatı $12,00/ay.

Fiyatlandırma planları ücretsiz deneyin

Satıcı hakkında

  • Pipedrive
  • London, BK içinde yerleşiktir
  • 2010 yılında kuruldu

Pipedrive desteği

  • Telefon Desteği
  • 7/24 (Canlı yardım)
  • Sohbet

Bulunduğu ülkeler

Almanya, Amerika Birleşik Devletleri, Amerikan Samoası, Arjantin, Avustralya ve 119 adet daha

Diller

Almanca, Felemenkçe, Fince, Fransızca, Japonca ve 11 adet daha

Pipedrive videoları ve resimleri

Pipedrive Yazılımı - 1
Pipedrive Yazılımı - 2
Pipedrive Yazılımı - 3
Pipedrive Yazılımı - 4
Pipedrive Yazılımı - 5
6 tane daha görüntüle
Pipedrive videosu
Pipedrive Yazılımı - 1
Pipedrive Yazılımı - 2
Pipedrive Yazılımı - 3
Pipedrive Yazılımı - 4
Pipedrive Yazılımı - 5

Pipedrive ürününün özellikleri

  • Abone Yönetimi
  • Aktarımlar/Yönlendirme
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Anımsatıcılar
  • Arama Listesi Yönetimi
  • Arama/Filtreleme
  • Bağışçı Yönetimi
  • Başvuru İzleme
  • Belge Depolama
  • Belge Yönetimi
  • Bölge Yönetimi
  • CRM
  • Canlı Sohbet
  • Coğrafi Hedefleme
  • Deşifre Metin/Sohbet Geçmişi
  • Doğal Dil İşleme
  • Drip (Damla) Kampanyaları
  • E-posta Pazarlaması
  • E-posta Yönetimi
  • E-posta İzleme
  • E-posta Şablonları
  • Etkileşim İzleme
  • Etkinlik Panosu
  • Etkinlik İzleme
  • Finansal Kurumlar İçin
  • Fırsat Yönetimi
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Tüketiciyle Yüz Yüze Sohbet
  • Giriş Sayfaları/Web Formları
  • Görev Yönetimi
  • Görsel Analizler
  • Hasta İletişimleri
  • Hedef Belirleme/İzleme
  • Kampanya Yönetimi
  • Kişi Veri Tabanı
  • Kişi Yönetimi
  • Kişiselleştirme
  • Kodsuz Geliştirme
  • Metin Analizi
  • Mobil Erişim
  • Müşteri Adaylarını Besleme
  • Müşteri Adayı Bildirimleri
  • Müşteri Adayı Dağıtımı
  • Müşteri Adayı Katılımı
  • Müşteri Adayı Segmentasyonu
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Müşteri Desteği
  • Müşteri Geçmişi
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Müşteri İzleme
  • Müşteri/Emlak Eşleştirme
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Otomatik Yanıtlar
  • Otomatik Yanıtlayıcılar
  • Pano
  • Paylaşılan Kişiler
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Performans Metrikleri
  • Performans Yönetimi
  • Planlama
  • Potansiyel Araştırması Araçları
  • Proje Yönetimi
  • Randevu Planlama
  • Randevu Yönetimi
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Raporlama/Analiz
  • Satış Aktivite Yönetimi
  • Satış Ekipleri/Kuruluşları İçin
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Satış Raporları
  • Satış Tahmini
  • Segmentasyon
  • Sigorta Sektörü İçin
  • Sitede Geçirilen Süreyi İzleme
  • Sohbet Robotu
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Sürükle ve Bırak
  • Tahmin
  • Tahmini Analiz
  • Takvim Yönetimi
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Teklifler/Tahminler
  • Toplu İşleme
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Veri Görselleştirme
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Yapay Zeka/Makine Öğrenmesi
  • Çevrimdışı Form
  • Çevrimiçi Formlar
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Çok Kanallı İletişim
  • Çoklu Dil
  • Önceden Yapılandırılmış Bot
  • Özelleştirilebilir Alanlar
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Özelleştirilebilir Raporlar
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Üçüncü Taraf Entegrasyon
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • İletişim Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Şablon Yönetimi

Pipedrive İçin En İyi Alternatifler

Asana, çalışmayı ekipler arasında geniş ölçekte organize etmenin ve yönetmenin en kolay yollarından biridir. Asana'nın neden Capterra'da en iyi performans gösterenlerden biri olduğunu öğrenin.
monday.com, ister ofiste, ister evde, ister hareket halinde olsunlar, ekiplerin projelerini ve günlük işlerini yürüttükleri bir bulut Çalışma İşletim Sistemidir.
Agile CRM, KOBİ’lerin Fortune 500 gibi satış ve pazarlama yapmasını sağlamak için tasarlanmış eksiksiz bir satış, pazarlama ve hizmet paketidir.
Her projede ekipler için eğlenceli, esnek ve ödüllendirici bir şekilde ortak bir bakış açısı oluşturan görsel iş birliği aracı.
Bitrix24, sekiz milyon işletmenin kullandığı önemli bir ücretsiz CRM, müşteri iletişimi ve yardım masasıdır. Bulut, mobil, açık kaynak.
Zoho CRM, kuruluşları eksiksiz bir müşteri ilişkileri yaşam döngüsü yönetim çözümüyle güçlendirir. Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi
Zendesk, sektördeki önemli müşteri desteği çözümlerinden birini sunuyor.

Pipedrive için incelemeler

Ortalama puan

Toplam
4,5
Kullanım Kolaylığı
4,5
Müşteri Hizmetleri
4,4
Özellikler
4,3
Paranızın Karşılığı
4,4

Şirket büyüklüğüne göre incelemeler (çalışan sayısı)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Puan bazında değerlendirmeleri bul

5
61%
4
32%
3
5%
2
1%
1
1%
Jamie
Jamie
BK dahilindeki Head of Growth
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Bilgisayar Yazılımı, 11–50 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 6-12 ay
Değerlendirici Kaynağı

Great for efficiency & simplicity

5,0 2 ay önce Yeni

Yorumlar: I’m really pleased with the improved efficiency we’ve achieved by switching to Pipedrive and I can’t see us moving away anytime soon.

Artılar:

It’s incredibly easy to move data from your old CRM and set up your pipelines. Even easier to manage opportunities at every stage. The alerts, activities and send from Pipedrive features are great for keeping organised and the forecasting function is decent too.

Eksileri:

It is geared around the sales process/kanban view so can be a little limiting when using it as a hybrid marketing & sales CRM. The insights dashboard building area is good but it doesn’t allow you to create bespoke charts/tables for every possible data point (fair enough for the price point).

Dikkate Alınan Alternatifler: monday.com

Pipedrive Tercih Etme Nedenleri: I inherited Insightly from a previous employee and it was a bit of a mess; we needed to simplify the sales process and get a much clearer view of our pipeline and marketing/contact data. Pipedrive was the obvious choice.

Pipedrive Ürününe Geçme Nedenleri: Price, simplicity of setup and wide range of easy-to-implement integrations were the main standout benefits of Pipedrive.

Pipedrive Yanıtı

geçen hafta

Jamie, thank you for sharing so meaningful insights and feedback!

japhet
Güney Afrika dahilindeki Creative Director
Telekomünikasyon, 2–10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

The unrivaled CRM in the industry

5,0 geçen ay Yeni

Yorumlar: Pipedrive stands out as my top choice among CRMs, having thoroughly evaluated over a dozen options. I consistently recommend it to my clients due to its exceptional versatility with third-party integrations. Additionally, I suggest it to beginners because of the extensive features available even with the top-tier package, which remains one of the most affordable options on the market.

Artılar:

I appreciate Pipedrive's straightforward user interface, its flexibility for customization, and its extensive range of integrations, which is unmatched in its category. I would even describe it as modular, as you can easily add almost any feature you desire through third-party integrations. This ensures that you're never restricted by the limitations of what Pipedrive may not excel at. On the other hand, if you prefer an all-in-one solution, Pipedrive still outperforms its competitors in this aspect.

Eksileri:

I'm not particularly fond of how certain basic features are restricted to higher-priced plans. While I lean towards the 'modular' setup, the lowest-priced plan is the most logical choice for me. However, I do miss some features like prioritizing important fields based on the deal or the stage of the person/organization in the pipeline. In the past, I subscribed to Pipedrive's top-tier package, but I found the automation features to be underwhelming. They are somewhat limited, and the triggers don't always function as expected.

Pipedrive Yanıtı

geçen hafta

Japhet, Thank you very much for your feedback! :D We will make sure to forward it to our dedicated teams. If you need any help, please reach out to our Support Team. They will be happy to help!

Michael
ABD dahilindeki Owner and Principal
Pazarlama ve Reklamcılık, 2–10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı
Kaynak: SoftwareAdvice

Pipedrive lost over 6 years' worth of my client notes and data

1,0 geçen yıl

Yorumlar: The good is not worth it if they fail at doing the one thing you need them to do... maintain my client data.

Artılar:

It was my CRM of choice to maintain my client notes until they lost my data, admitted it, but only offered to cover 50% of 1 year of service for the invaluable loss of 6 years of my data.

Eksileri:

Pipedrive lost over 6 years' worth of my client notes 😡. This data included likes, dislikes, kids' and spouses' names, and all manner of information that are invaluable to business relationships. I have in writing from them that they are responsible, but they claim that as other functions were working, all they are willing to do is refund me HALF of one year's worth of my subscription. Being a CRM, I reminded them that their ONE job is to safeguard my clients' data. They'll likely delete this post, but I would like everyone to know how they safeguard your data and the lousy extent to which they will step up.Thank you for your time,An extremely displeased customer

Giovanni
Brezilya dahilindeki Data Scientist
Bilgisayar Yazılımı, 201–500 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

A cost-effective CRM solution for businesses with small sales teams

4,0 3 ay önce

Artılar:

I like how easy it is to start an operation and gain insights from the deals pipeline. Pipedrive also offers tons of content to introduce and maintain your knowledge about SalesOps and what fits best with your deals workflow. You'll be able to integrate it with almost all the relevant tools for data analysis. Even when it's not native to Pipedrive, you can find the right solution on the marketplace.

Eksileri:

I don't like how the dashboards are structured, eventually we started using other tools and in-house solutions. It gets confusing when you start to create one dash after another... if you don't keep track of it and clean any unnecessary dashboard, you'll find yourself lost among all the legacy charts you created before. But, as long as you keep things organized, you have a great tool to work with.

Pipedrive Yanıtı

geçen hafta

Giovanni, thank you very much for sharing your insights and feedback! Let us know if you need any help!

Igor
Igor
Kanada dahilindeki Sales Manager
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Emlak, 11–50 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Great Starter CRM for New Users

5,0 4 hafta önce Yeni

Artılar:

Very easy to enter new contacts into the system, or to do a bulk import. Very Easy to search for contacts via the search query, including custom fields. You can select multiple contacts at the same time and edit their information in a multiselect format. Very easy to create custom columns that will enable you to organise the information that you need.

Eksileri:

Not the best with organising tasks automatically or checking for overlapping tasks.They do not have a lead generation tool in the form of a lead capture technology or widget.Does not have an email marketing integration like more modern Real Estate CRM's

Pipedrive Yanıtı

geçen hafta

Igor, we truly appreciate your comments! Thank you