Freshservice Nedir?

Freshservice, doğru ölçeklendirilmiş, akıllı bir ITSM çözümü olarak üstün çalışan memnuniyeti sağlayan kullanımı kolay, ölçeklendirilebilir, kodsuz bir çözüm sunmaktadır. Son teknoloji yapay zeka ve ML (makine öğrenimi) yetenekleriyle Freshservice, kuruluşların BT temsilcilerinin iş yükünü hafifletmesine ve sıradan görevleri otomatikleştirerek verimliliklerini artırmasına yardımcı olur. Yapay zeka özelliklerine ek olarak Freshservice, hem eski sistemlere güvenen şirketler hem de modern kurumlar tarafından kullanılabilecek kadar esnek ve ölçeklenebilirdir.

Kimler Freshservice Kullanıyor?

Freshservice’in müşterileri arasında MSP’ler, finansal kuruluşlar, eğitim kurumları ve çeşitli devlet kuruluşları yer almaktadır.

Freshservice nerede dağıtılabilir?

Bulut tabanlı
Şirket İçi

Satıcı hakkında

  • Freshworks
  • San Mateo, ABD içinde yerleşiktir
  • 2011 yılında kuruldu

Freshservice desteği

  • Telefon Desteği
  • 7/24 (Canlı yardım)
  • Sohbet

Bulunduğu ülkeler

Almanya, Amerika Birleşik Devletleri, Avustralya, Avusturya, Belçika ve 39 adet daha

Diller

Almanca, Felemenkçe, Fransızca, Lehçe, Portekizce ve 5 adet daha

Freshservice fiyatı

Başlangıç Fiyatı:

$29,00/ay
  • Evet, ücretsiz denemesi mevcut
  • Ücretsiz sürüm yoktur

Freshservice ürününün ücretsiz sürümü yok, ama ücretsiz deneme imkanı sunuluyor. Freshservice ücretli sürümü başlangıç fiyatı $29,00/ay.

Fiyatlandırma planları ücretsiz deneyin

Satıcı hakkında

  • Freshworks
  • San Mateo, ABD içinde yerleşiktir
  • 2011 yılında kuruldu

Freshservice desteği

  • Telefon Desteği
  • 7/24 (Canlı yardım)
  • Sohbet

Bulunduğu ülkeler

Almanya, Amerika Birleşik Devletleri, Avustralya, Avusturya, Belçika ve 39 adet daha

Diller

Almanca, Felemenkçe, Fransızca, Lehçe, Portekizce ve 5 adet daha

Freshservice videoları ve resimleri

Freshservice Yazılımı - 1
Freshservice Yazılımı - 2
Freshservice Yazılımı - 3
Freshservice Yazılımı - 4
Freshservice Yazılımı - 5
6 tane daha görüntüle
Freshservice videosu
Freshservice Yazılımı - 1
Freshservice Yazılımı - 2
Freshservice Yazılımı - 3
Freshservice Yazılımı - 4
Freshservice Yazılımı - 5

Freshservice ürününün özellikleri

  • Alerts/Escalation
  • Arama/Filtreleme
  • Araştırma Yönetimi
  • Asset Lifecycle Management
  • Atama Yönetimi
  • BT Varlık Yönetimi
  • BT Varlık İzleme
  • Bakım Planlama
  • Bakım Yönetimi
  • Barkodlama/RFID
  • Belge Depolama
  • Belge Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • CMDB (Yapılandırma Yönetimi Veri Tabanı)
  • Canlı Sohbet
  • Cihaz Otomatik Bulma
  • Denetim Kaydı
  • Denetim Yönetimi
  • Destek Bileti Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • Durum İzleme
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • E-posta Yönetimi
  • Elektronik İmza
  • Envanter Optimizasyonu
  • Envanter Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Etkinlik Panosu
  • Etkinlik İzleme
  • Felaketten Kurtarma
  • For IT Project Management
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Gerçek Zamanlı İzleme
  • Görev Yönetimi
  • Hizmet Kataloğu
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • Kaynak Yönetimi
  • Konum İzleme
  • Lisans Yönetimi
  • Maliyet İzleme
  • Mobil Erişim
  • Müşteri Şikayeti İzleme
  • Olay Raporlama
  • Olay Yönetimi
  • Pano
  • Performans Metrikleri
  • Proje İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Raporlama/Analiz
  • Self Servis Portal
  • Sorun Denetimi
  • Sorun Yönetimi
  • Sorun İzleme
  • Sözleşme Taslağı Oluşturma
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Sürükle ve Bırak
  • Sürüm Yönetimi
  • Tamamlanma İzleme
  • Tedarikçi Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Uyumluluk İzleme
  • Uzaktan İzleme ve Yönetim
  • Varlık İzleme
  • Widget'lar (Pencere Öğeleri)
  • Yama Yönetimi
  • Yapılandırma Yönetimi
  • Yardım Masası Yönetimi
  • Yedekleme ve Kurtarma
  • Yönlendirme
  • Çok Kanallı İletişim
  • Çok Konumlu
  • Çoklu Dil
  • Öncelik Belirleme
  • Özelleştirilebilir Alanlar
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Özelleştirilebilir Raporlar
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Ürün Kimliği
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • İlişki Eşleme
  • İçerik Yönetimi
  • İş Akışı Yapılandırma
  • İş Akışı Yönetimi
  • İş Birliği Araçları

Freshservice İçin En İyi Alternatifler

Freshdesk, dünya çapında 40.000’den fazla işletmenin mükemmel müşteri deneyimleri oluşturmasına yardımcı olan kullanımı kolay bir müşteri hizmetleri yazılımıdır.
Download free IT help desk software for IT pros & sysadmins around the world in all businesses. Support & mobile apps also free.
Beautilful help desk software, available both "SaaS" and "on-premise". Tracks your customers' issues, fully integrates with your email.
ServiceNow automates daily support tasks and help you to track, measure, and process any unit of work. It's easy to use and scalable.
Easily maintain and configure IT processes across your organization with Cherwells comprehensive ITSM solution.
iTop is an easy service management tool made to help you deliver better services. It is available in two offers : On-premise and SaaS.
With 15+ years in the agile space, Jira offers teams the top tools and best practices to provide the right foundation for growth.
All-inclusive omnichannel system for customer services and support. The low price, top features, and customization offer a great value.
SysAid, on yıllık yapay zeka bilgilerini temel alan hizmet otomasyonuyla BT’nin daha çok değil daha akıllı çalışmasına yardımcı olur. Hemen ücretsiz deneyin. SysAid hakkında daha fazla bilgi

Freshservice için incelemeler

Ortalama puan

Toplam
4,5
Kullanım Kolaylığı
4,5
Müşteri Hizmetleri
4,6
Özellikler
4,3
Paranızın Karşılığı
4,4

Şirket büyüklüğüne göre incelemeler (çalışan sayısı)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Puan bazında değerlendirmeleri bul

5
59%
4
34%
3
5%
2
1%
1
0%
Erick
Erick
ABD dahilindeki Client Technologies Manager
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Otomotiv, 1.001-5.000 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Probably the best tool for Help Desk Management

5,0 2 yıl önce

Yorumlar: This is probably the best I used for ticketing. The support is really good, the only bad thing is that you have to contact mostly via chat.

Artılar:

The features it provides are really good. The ticketing flow is easy to follow, we can handle our Service Catalog, integrate with Active Directory, manage Asset Inventory and now we started using the Project management tool.

Eksileri:

The configuration (Initial Setup) is kind of complex. Design the flows is friendly, but complex if you have many rules, but the good thing is that support guides all the way during this process.

Sarah
Sarah
ABD dahilindeki System Administrator
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Bilgi Teknolojileri ve Hizmetleri, 10.000+ Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

You can do a lot of great things with Freshservice

4,0 7 ay önce

Yorumlar: Complete platform for IT service management and reporting on client needs. It gives me the ability to develop material that can be provided as assistance to customers, as well as report back internally to the team and to top board management.

Artılar:

I appreciate that it is not only affordable, but also demonstrates a lot of value due to the fact that it comes with a lot of features considering how much it costs. FreshService is capable of competing with ServiceNow in terms of IT service management, and I am accustomed to utilizing ServiceNow.

Eksileri:

The constraints placed on portal design, in addition to the requirement of having HTML coding skills. I have not been able to determine whether or not it is possible for us to have parent portal sites that include kid pages, and the process of developing these pages will require experience in coding.

Chris
Kanada dahilindeki IT Manager
İnşaat Mühendisliği, 201-500 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Freshservice Review

4,0 2 hafta önce Yeni

Yorumlar: We've been using Freshservice since 2020. It is our primary IT helpdesk ticketing system. Setup was fairly painless, and their support team has been great. We have developed HR/IT onboarding requests, though we'd like to see some more customization there. Asset Management was originally purchased, but we have since dropped it completely. The knowledge base will only be as good as you make it through content updates and documentation efforts.

Artılar:

Very easy to use and manage for IT admins, and very easy for staff to pick up and use. Lots of additional modules you can add into your console depending on the level of subscription. Highly customizable, though some frustrating restrictions show up from time to time. Support is pretty solid and quick to respond. Lots of free and paid add ons for quality of life improvements available. Active Directory integration works well, as does leveraging our SSO/MFA via Azure.

Eksileri:

Some of the modules are pretty half-baked. On paper they look awesome, but in real world use, they are frustrating or unusable (Asset Management was a module that we dropped after a year and moved to a different platform)

Dikkate Alınan Alternatifler: Jira ve Zendesk Suite

Freshservice Ürününe Geçme Nedenleri: At the time, it came down to look and feel of the platform, as well as some of the additional modules for the cost. Zendesk vs Freshservice was basically a coinflip as we were new to both platforms.

Joas Andrito
Joas Andrito
Uganda dahilindeki CTO
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Bilgisayar Ağı, 2-10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 6-12 ay
Değerlendirici Kaynağı

Is Freshservice worth a try?

3,0 2 ay önce Yeni

Yorumlar: Well Freshservice is an okay choice to go along with but, personally, it just wasn't a good fit for me, but i would really recommend it, 'cause it has undoubtedly great features

Artılar:

one of the things I like about Freshservice is that whenever we're not at our desks, the mobile app's quicker reaction to email notifications and its reliable email connectivity are important to us. Another thing is the ticket management system which is for me great, plus an excellent customer assistance. and last but not least the user interface is also quite simple to use.

Eksileri:

one of the the things i dislike about Freshservice as far as i can remember Freshservice is unable to integrate with other software, like JIRA, for instance.

David
ABD dahilindeki Senior Systems Adminsitrator
Eğitim Yönetimi, 201-500 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

FreshService keeping ITSM fresh in modern systems

4,0 4 hafta önce Yeni

Yorumlar: Over the course of a couple of years, we struggled to find the right ITSM solution that keeps it friendly for our end users to report issues while providing powerful tools for administrators to be ahead of the curve. FreshService brought a lot more than ITSM to the table. FreshService brings features for IT Operations, such as Service monitoring or alerts, to Asset management that integrates with our MDM solution—making the switch to FreshService has been easy, and adopting new best practices to provide an even better experience overall.

Artılar:

The biggest pro that FreshService brings to our organization is having a single pane of glass for all the information I need. From keeping track of incoming tickets into the system to monitoring important assets, FreshService has made it easy and simple to move into the product.

Eksileri:

I feel that if I name any feature here that I don't like, the next month, they will have an update to make it better. That being said, because they are fast moving forward, that can interfere with workflows or automation you have in place since they introduce new ways to do "X Y Z," but it retires "A B C" in the process.