Freshservice Nedir?

Freshservice, doğru ölçeklendirilmiş, akıllı bir ITSM çözümü olarak üstün çalışan memnuniyeti sağlayan kullanımı kolay, ölçeklendirilebilir, kodsuz bir çözüm sunmaktadır. Son teknoloji yapay zeka ve ML (makine öğrenimi) yetenekleriyle Freshservice, kuruluşların BT temsilcilerinin iş yükünü hafifletmesine ve sıradan görevleri otomatikleştirerek verimliliklerini artırmasına yardımcı olur. Yapay zeka özelliklerine ek olarak Freshservice, hem eski sistemlere güvenen şirketler hem de modern kurumlar tarafından kullanılabilecek kadar esnek ve ölçeklenebilirdir.

Kimler Freshservice Kullanıyor?

Freshservice’in müşterileri arasında MSP’ler, finansal kuruluşlar, eğitim kurumları ve çeşitli devlet kuruluşları yer almaktadır.

Freshservice nerede dağıtılabilir?

Cloud, SaaS, Web tabanlı, Android (Mobil), iPhone (Mobil), iPad (Mobil)

Satıcı hakkında

  • Freshworks
  • San Mateo, ABD içinde yerleşiktir
  • 2011 yılında kuruldu
  • Telefon Desteği
  • 7/24 (Canlı yardım)
  • Sohbet

Bulunduğu ülkeler

Almanya, Amerika Birleşik Devletleri, Avustralya, Avusturya, Belçika ve 39 adet daha

Diller

Almanca, Felemenkçe, Fransızca, Lehçe, Portekizce ve 5 adet daha

Freshservice fiyatı

Başlangıç Fiyatı:

$19,00/ay
  • Evet, ücretsiz denemesi mevcut
  • Ücretsiz sürüm yoktur

Freshservice ürününün ücretsiz sürümü yok, ama ücretsiz deneme imkanı sunuluyor. Freshservice ücretli sürümü başlangıç fiyatı $19,00/ay.

Fiyatlandırma planları ücretsiz deneyin

Satıcı hakkında

  • Freshworks
  • San Mateo, ABD içinde yerleşiktir
  • 2011 yılında kuruldu
  • Telefon Desteği
  • 7/24 (Canlı yardım)
  • Sohbet

Bulunduğu ülkeler

Almanya, Amerika Birleşik Devletleri, Avustralya, Avusturya, Belçika ve 39 adet daha

Diller

Almanca, Felemenkçe, Fransızca, Lehçe, Portekizce ve 5 adet daha

Freshservice videoları ve resimleri

Freshservice Yazılımı - 1
Freshservice Yazılımı - 2
Freshservice Yazılımı - 3
Freshservice Yazılımı - 4
Freshservice Yazılımı - 5
6 tane daha görüntüle
Freshservice videosu
Freshservice Yazılımı - 1
Freshservice Yazılımı - 2
Freshservice Yazılımı - 3
Freshservice Yazılımı - 4
Freshservice Yazılımı - 5

Freshservice ürününün özellikleri

  • Arama/Filtreleme
  • Araştırma Yönetimi
  • Atama Yönetimi
  • BT Proje Yönetimi İçin
  • BT Varlık Yönetimi
  • Bakım Planlama
  • Bakım Yönetimi
  • Barkodlama/RFID
  • Bilet Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • CMDB (Yapılandırma Yönetimi Veri Tabanı)
  • Canlı Sohbet
  • Cihaz Otomatik Bulma
  • Denetim Kaydı
  • Denetim Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • E-posta Yönetimi
  • Elektronik İmza
  • Envanter Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Etkinlik Panosu
  • Etkinlik İzleme
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Gerçek Zamanlı İzleme
  • Görev Yönetimi
  • Hizmet Kataloğu
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • Lisans Yönetimi
  • Maliyet İzleme
  • Mobil Erişim
  • Müşteri Şikayeti İzleme
  • Olay Raporlama
  • Olay Yönetimi
  • Pano
  • Performans Metrikleri
  • Raporlama/Analiz
  • Self Servis Portal
  • Sorun Denetimi
  • Sorun Yönetimi
  • Sorun İzleme
  • Sözleşme Taslağı Oluşturma
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Sürükle ve Bırak
  • Sürüm Yönetimi
  • Tam Metin Arama
  • Tamamlanma İzleme
  • Tedarikçi Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Uyumluluk İzleme
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Uzaktan İzleme ve Yönetim
  • Varlık Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Varlık İzleme
  • Widget'lar (Pencere Öğeleri)
  • Yapılandırma Yönetimi
  • Yardım Masası Yönetimi
  • Yedekleme ve Kurtarma
  • Yönlendirme
  • Çok Kanallı İletişim
  • Çoklu Dil
  • Öncelik Belirleme
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Özelleştirilebilir Raporlar
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • İlişki Eşleme
  • İçerik Yönetimi
  • İş Akışı Yapılandırma
  • İş Akışı Yönetimi
  • İş Birliği Araçları

Freshservice Alternatifler

Customizable solution includes project management, CRM and service desk with integrated time and billing running off the same database.
Thousands of MSPs and IT Departments use Kaseya VSA IT management software to automate IT. Start your free trial!
Müşteri hizmetlerini şirketinizin merkezine yerleştirin. Temsilcilerin daha üretken, yöneticilerin daha etkili ve müşterilerin daha güçlü olmasını sağlayın.
Download free IT help desk software for IT pros & sysadmins around the world in all businesses. Support & mobile apps also free.
Help Desk Support Software and Asset Management Tool includes, Knowledgebase, SLA Management, Ticket Tracking, Inventory Management.
With 15+ years in the agile space, Jira offers teams the top tools and best practices to provide the right foundation for growth.
ServiceNow Customer Service Management is built for the digitally connected service economy.
Bir ITSM yazılımı olan Jira Service Management, yüksek hızda çalışması gereken ekiplerin hızla ve birlikte harika hizmet deneyimleri sunmasına yardımcı olur. JIRA Service Management hakkında daha fazla bilgi
Freshdesk, dünya çapında 40.000’den fazla işletmenin mükemmel müşteri deneyimleri oluşturmasına yardımcı olan kullanımı kolay bir müşteri hizmetleri yazılımıdır.

Freshservice için incelemeler

Ortalama puan

Toplam
4,5
Kullanım Kolaylığı
4,6
Müşteri Hizmetleri
4,6
Özellikler
4,3
Paranızın Karşılığı
4,5

Şirket büyüklüğüne göre incelemeler (çalışan sayısı)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Puan bazında değerlendirmeleri bul

5
61%
4
33%
3
4%
2
2%
1
0%
Erick V.
Erick V.
ABD dahilindeki Client Technologies Manager
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Otomotiv, 1.001-5.000 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Probably the best tool for Help Desk Management

5 12 ay önce

Yorumlar: This is probably the best I used for ticketing. The support is really good, the only bad thing is that you have to contact mostly via chat.

Artılar:

The features it provides are really good. The ticketing flow is easy to follow, we can handle our Service Catalog, integrate with Active Directory, manage Asset Inventory and now we started using the Project management tool.

Eksileri:

The configuration (Initial Setup) is kind of complex. Design the flows is friendly, but complex if you have many rules, but the good thing is that support guides all the way during this process.

Tom L.
ABD dahilindeki IT Support & Operations Manager
Eğitim Yönetimi, 1.001-5.000 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Freshservice Review

5 geçen yıl

Yorumlar: I've really enjoyed having Frehservice in our organization. It has made my job as a manager much easier in that I can easily review team performance, post announcements for the organization, and identify trends in issues or requests.

Artılar:

Freshservice has been a game-changer for our organization. The service catalog and user-friendly interface has allowed our employees to improve their productivity over the past 2+ years we have had the system implemented. The customizable forms and workflow has allowed our IT department to streamline processes and improve efficiency.

Eksileri:

I wish the reporting capabilities were more customizable. There have been a few situations where I reached out to Frehservice for support on reports I needed but found the reports were not possible. The freshservice support team told me my reporting needs would be added to the list of potential "future enhancements'.

Dikkate Alınan Alternatifler: ServiceNow Customer Service Management, ManageEngine ServiceDesk Plus ve Zendesk

Freshservice Tercih Etme Nedenleri: Our previous product did not have a customizable system and did not provide our employees with a way to track their tickets once created. It also lacked any type of reporting capabilities.

Geçiş Yapılan: Cerb

Freshservice Ürününe Geçme Nedenleri: Cost and ease of customization

Doğrulanmış Yorumcu
İspanya dahilindeki Account Manager SEM/PPC
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Pazarlama ve Reklamcılık, 51-200 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1-5 ay
Değerlendirici Kaynağı

La calidad es excelente

4 geçen ay Yeni

Yorumlar: Nuestro producto anterior no contaba con un sistema personalizable y no proporcionaba a nuestros empleados una forma de seguir sus tickets una vez creados. También carecía de cualquier tipo de capacidad de elaboración de informes.

Artılar:

Me ha gustado mucho tener Frehservice en nuestra organización. Ha facilitado mucho mi trabajo como gerente, ya que puedo revisar fácilmente el rendimiento del equipo, publicar anuncios para la organización e identificar las tendencias de los problemas o las solicitudes.

Eksileri:

Desearía que las capacidades de informe fueran más personalizables. Ha habido algunas situaciones en las que me he puesto en contacto con Frehservice para pedir ayuda sobre los informes que necesitaba, pero me he encontrado con que los informes no eran posibles. El equipo de soporte de freshservice me dijo que mis necesidades de informes se añadirían a la lista de posibles "mejoras futuras".

Doğrulanmış Yorumcu
İsviçre dahilindeki Head of Application Services (System Administrator & Controlling Function)
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Yönetim Danışmanlığı, 201-500 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 6-12 ay
Değerlendirici Kaynağı
Kaynak: GetApp

No bang for the buck, an overpriced form submission tool that disappoints in reporting and integration

2 5 yıl önce

Artılar:

Friendly user interface. Copy screenshots directly into the form (although there's a bug for the last 3 months that screenshots are displayed double in edit mode.) Plenty of fields to configure for more complex workflows.

Eksileri:

Default categories and labels with awkward naming (synonymous use of "Tickets" and "Incidents" for "Issues", "Change" for "Change Request", "Problem" for "Bugs") No possibility to convert issues to change requests. Agent needs to recreate the entire case in the back resulting in significant adminstrative overhead. Reporting is practically inexistent. REST API not covering many functions and object attributes. (You cannot substitute reporting externally.) HTML editor limited and bugged. (CSS code in support articles not supported, Bootstrap not supported, code gets changed or reformatted upon saving articles) No access to the file and image repository. Frankly, with every new cosmetic change and "functionality no can do" message from the Team, I am growing more and more wary of this application. At this point, I am thinking of it as an overpriced form tool with practically no reporting, a gimped Knowledge Management base, and an asset list functionality that quickly drains your wallet. I am spending significant time rewriting issues as change requests in order to subsequently manually attach them to the original issue ticket and explain to the user why I would want to close his ticket after all. Writing knowledge articles is best done in a separate HTML editor. The Text Editor lacks basic functionality, removes formatting and images in unpredictable ways with undoing, and stores images and files in a central repository you have no access to. You might as well do that with a forms tool readily available on the internet.

Sean C.
ABD dahilindeki ITSM Leader
Kablosuz, 501-1.000 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

FreshStatus Review

4 geçen hafta Yeni

Yorumlar: Good

Artılar:

GUI for users and technicians is easy to navigate.

Eksileri:

We use some other FreshWorks products, like FreshChat, and the switching between the 2 can be tricky.