15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Freshservice

Freshservice

Freshservice Nedir?

Freshservice, doğru ölçeklendirilmiş, akıllı bir ITSM çözümü olarak üstün çalışan memnuniyeti sağlayan kullanımı kolay, ölçeklendirilebilir, kodsuz bir çözüm sunmaktadır. Son teknoloji yapay zeka ve ML (makine öğrenimi) yetenekleriyle Freshservice, kuruluşların BT temsilcilerinin iş yükünü hafifletmesine ve sıradan görevleri otomatikleştirerek verimliliklerini artırmasına yardımcı olur. Yapay zeka özelliklerine ek olarak Freshservice, hem eski sistemlere güvenen şirketler hem de modern kurumlar tarafından kullanılabilecek kadar esnek ve ölçeklenebilirdir.

Kimler Freshservice Kullanıyor?

Freshservice’in müşterileri arasında MSP’ler, finansal kuruluşlar, eğitim kurumları ve çeşitli devlet kuruluşları yer almaktadır.

Freshservice Yazılımı - 1
Freshservice Yazılımı - 2
Freshservice Yazılımı - 3
Freshservice Yazılımı - 4
Freshservice Yazılımı - 5

Freshservice konusunda emin değil misiniz? Popüler bir alternatifle karşılaştırın

Freshservice

Freshservice

4,5 (571)
$29,00
ay
Ücretsiz sürüm
Ücretsiz deneme
133
28
4,5 (571)
4,4 (571)
4,6 (571)
VS.
Başlangıç Fiyatı
Fiyat Seçenekleri
Özellikler
Entegrasyonlar
Kullanım Kolaylığı
Paranızın Karşılığı
Müşteri Hizmetleri
$795,00
yıl
Ücretsiz sürüm
Ücretsiz deneme
62
4
4,4 (772)
4,5 (772)
4,4 (772)
Yeşil puanlama çubukları, ortalama puanlama ve yorum sayısına göre en yüksek puanlanan ürünü gösterir.

Freshservice ürününe diğer harika alternatifler

ManageEngine Endpoint Central
En iyi puan alan özellikler
Uzaktan Erişim/Denetim
Uç Nokta Yönetimi
Yama Yönetimi
SysAid
En iyi puan alan özellikler
Bilet Yönetimi
Destek Bileti Yönetimi
Uyarılar/Eskalasyon
Zoho Desk
En iyi puan alan özellikler
Bilet Yönetimi
CRM
Özelleştirilebilir Markalama
Zendesk Suite
En iyi puan alan özellikler
Bilet Yönetimi
Destek Bileti Yönetimi
Gerçek Zamanlı Tüketiciyle Yüz Yüze Sohbet
Freshdesk
En iyi puan alan özellikler
Bilet Yönetimi
Destek Bileti Yönetimi
Gerçek Zamanlı Tüketiciyle Yüz Yüze Sohbet
JIRA Service Management
En iyi puan alan özellikler
Bilet Yönetimi
Destek Bileti Yönetimi
Görev Yönetimi

Freshservice için incelemeler

Ortalama puan

Toplam
4,5
Kullanım Kolaylığı
4,5
Müşteri Hizmetleri
4,6
Özellikler
4,3
Paranızın Karşılığı
4,4

Şirket büyüklüğüne göre incelemeler (çalışan sayısı)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Puan bazında değerlendirmeleri bul

5
58%
4
35%
3
5%
2
1%
1
0%
Erick
Erick
ABD dahilindeki Client Technologies Manager
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Otomotiv, 1.001–5.000 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Probably the best tool for Help Desk Management

5,0 3 yıl önce

Yorumlar: This is probably the best I used for ticketing. The support is really good, the only bad thing is that you have to contact mostly via chat.

Artılar:

The features it provides are really good. The ticketing flow is easy to follow, we can handle our Service Catalog, integrate with Active Directory, manage Asset Inventory and now we started using the Project management tool.

Eksileri:

The configuration (Initial Setup) is kind of complex. Design the flows is friendly, but complex if you have many rules, but the good thing is that support guides all the way during this process.

Sarah
Sarah
ABD dahilindeki System Administrator
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Bilgi Teknolojileri ve Hizmetleri, 10.000+ Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

You can do a lot of great things with Freshservice

4,0 2 yıl önce

Yorumlar: Complete platform for IT service management and reporting on client needs. It gives me the ability to develop material that can be provided as assistance to customers, as well as report back internally to the team and to top board management.

Artılar:

I appreciate that it is not only affordable, but also demonstrates a lot of value due to the fact that it comes with a lot of features considering how much it costs. FreshService is capable of competing with ServiceNow in terms of IT service management, and I am accustomed to utilizing ServiceNow.

Eksileri:

The constraints placed on portal design, in addition to the requirement of having HTML coding skills. I have not been able to determine whether or not it is possible for us to have parent portal sites that include kid pages, and the process of developing these pages will require experience in coding.

Mikaela
İsveç dahilindeki Chapter Management Lead
Bilgi Teknolojileri ve Hizmetleri, 51–200 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Dikkate Alınan Alternatifler:

Freshservice can help you work more efficiently.

5,0 4 hafta önce Yeni

Yorumlar: If I have to make a new system choice today, I would choose Fresh again.

Artılar:

In Fresh, the company can achieve a comprehensive ticket management solution. It's enjoyable to work in Fresh. It's educational, visually appealing, and helps us in our operations to deliver to our customers.

Eksileri:

Some of the requests we've made take time to be incorporated into the Fresh roadmap.

Doğrulanmış Yorumcu
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Yönetim Danışmanlığı, 201–500 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 6-12 ay
Değerlendirici Kaynağı
Kaynak: GetApp

No bang for the buck, an overpriced form submission tool that disappoints in reporting and integration

2,0 7 yıl önce

Artılar:

Friendly user interface. Copy screenshots directly into the form (although there's a bug for the last 3 months that screenshots are displayed double in edit mode.) Plenty of fields to configure for more complex workflows.

Eksileri:

Default categories and labels with awkward naming (synonymous use of "Tickets" and "Incidents" for "Issues", "Change" for "Change Request", "Problem" for "Bugs") No possibility to convert issues to change requests. Agent needs to recreate the entire case in the back resulting in significant adminstrative overhead. Reporting is practically inexistent. REST API not covering many functions and object attributes. (You cannot substitute reporting externally.) HTML editor limited and bugged. (CSS code in support articles not supported, Bootstrap not supported, code gets changed or reformatted upon saving articles) No access to the file and image repository. Frankly, with every new cosmetic change and "functionality no can do" message from the Team, I am growing more and more wary of this application. At this point, I am thinking of it as an overpriced form tool with practically no reporting, a gimped Knowledge Management base, and an asset list functionality that quickly drains your wallet. I am spending significant time rewriting issues as change requests in order to subsequently manually attach them to the original issue ticket and explain to the user why I would want to close his ticket after all. Writing knowledge articles is best done in a separate HTML editor. The Text Editor lacks basic functionality, removes formatting and images in unpredictable ways with undoing, and stores images and files in a central repository you have no access to. You might as well do that with a forms tool readily available on the internet.

Tony
BK dahilindeki Senior Systems Support
Otomotiv, 501–1.000 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Freshservice - Great ITSM tools and keeps on improving.

4,0 3 ay önce

Yorumlar: I really like Freshservice and it keeps being improved. They continually innovate and adding AI that can do ticket translations and summaries is really good for us as an international company. Support has been fantastic also.

Artılar:

The ease of deployment for Freshservice was great. We were quickly up and running and the automation features are really good. They have recently also improved the AI capabilities which is good to see and constantly seem to improve the product.

Eksileri:

Reporting can be complicated. We had issues with line managers trying to create their own reports and then questioning the results as the criteria can be complex to understand. They have inbuild basic reports and these are OK