15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Freshservice

Freshservice

Freshservice Nedir?

Freshservice, doğru ölçeklendirilmiş, akıllı bir ITSM çözümü olarak üstün çalışan memnuniyeti sağlayan kullanımı kolay, ölçeklendirilebilir, kodsuz bir çözüm sunmaktadır. Son teknoloji yapay zeka ve ML (makine öğrenimi) yetenekleriyle Freshservice, kuruluşların BT temsilcilerinin iş yükünü hafifletmesine ve sıradan görevleri otomatikleştirerek verimliliklerini artırmasına yardımcı olur. Yapay zeka özelliklerine ek olarak Freshservice, hem eski sistemlere güvenen şirketler hem de modern kurumlar tarafından kullanılabilecek kadar esnek ve ölçeklenebilirdir.

Kimler Freshservice Kullanıyor?

Freshservice’in müşterileri arasında MSP’ler, finansal kuruluşlar, eğitim kurumları ve çeşitli devlet kuruluşları yer almaktadır.

Freshservice Yazılımı - 1
Freshservice Yazılımı - 2
Freshservice Yazılımı - 3
Freshservice Yazılımı - 4
Freshservice Yazılımı - 5

Freshservice konusunda emin değil misiniz? Popüler bir alternatifle karşılaştırın

Freshservice

Freshservice

4,5 (561)
$29,00
ay
Ücretsiz sürüm
Ücretsiz deneme
137
28
4,5 (561)
4,4 (561)
4,6 (561)
VS.
Başlangıç Fiyatı
Fiyat Seçenekleri
Özellikler
Entegrasyonlar
Kullanım Kolaylığı
Paranızın Karşılığı
Müşteri Hizmetleri
Fiyatlandırma bulunamadı
Ücretsiz sürüm
Ücretsiz deneme
105
19
4,5 (408)
4,5 (408)
4,5 (408)

Freshservice ürününe diğer harika alternatifler

SysAid
En iyi puan alan özellikler
Bilet Yönetimi
Destek Bileti Yönetimi
Uyarılar/Eskalasyon
JIRA Service Management
En iyi puan alan özellikler
Bilet Yönetimi
Destek Bileti Yönetimi
Görev Yönetimi
Zoho Desk
En iyi puan alan özellikler
Bilet Yönetimi
Performans Metrikleri
Özelleştirilebilir Markalama
ManageEngine Endpoint Central
En iyi puan alan özellikler
Uzaktan Erişim/Denetim
Uç Nokta Yönetimi
Yama Yönetimi
Zendesk Suite
En iyi puan alan özellikler
Bilet Yönetimi
Destek Bileti İzleme
Gerçek Zamanlı Tüketiciyle Yüz Yüze Sohbet
Freshdesk
En iyi puan alan özellikler
Bilet Yönetimi
Destek Bileti Yönetimi
Gerçek Zamanlı Tüketiciyle Yüz Yüze Sohbet

Freshservice için incelemeler

Ortalama puan

Toplam
4,5
Kullanım Kolaylığı
4,5
Müşteri Hizmetleri
4,6
Özellikler
4,3
Paranızın Karşılığı
4,4

Şirket büyüklüğüne göre incelemeler (çalışan sayısı)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Puan bazında değerlendirmeleri bul

5
58%
4
35%
3
5%
2
1%
1
0%
Erick
Erick
ABD dahilindeki Client Technologies Manager
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Otomotiv, 1.001–5.000 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Probably the best tool for Help Desk Management

5,0 2 yıl önce

Yorumlar: This is probably the best I used for ticketing. The support is really good, the only bad thing is that you have to contact mostly via chat.

Artılar:

The features it provides are really good. The ticketing flow is easy to follow, we can handle our Service Catalog, integrate with Active Directory, manage Asset Inventory and now we started using the Project management tool.

Eksileri:

The configuration (Initial Setup) is kind of complex. Design the flows is friendly, but complex if you have many rules, but the good thing is that support guides all the way during this process.

Sarah
Sarah
ABD dahilindeki System Administrator
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Bilgi Teknolojileri ve Hizmetleri, 10.000+ Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

You can do a lot of great things with Freshservice

4,0 geçen yıl

Yorumlar: Complete platform for IT service management and reporting on client needs. It gives me the ability to develop material that can be provided as assistance to customers, as well as report back internally to the team and to top board management.

Artılar:

I appreciate that it is not only affordable, but also demonstrates a lot of value due to the fact that it comes with a lot of features considering how much it costs. FreshService is capable of competing with ServiceNow in terms of IT service management, and I am accustomed to utilizing ServiceNow.

Eksileri:

The constraints placed on portal design, in addition to the requirement of having HTML coding skills. I have not been able to determine whether or not it is possible for us to have parent portal sites that include kid pages, and the process of developing these pages will require experience in coding.

Lillian
Lillian
ABD dahilindeki Human Resources Generalist
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Hastane ve Sağlık Hizmetleri, 10.000+ Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Freshservice is a top-notch help desk solution

4,0 2 ay önce Yeni

Yorumlar: I use Freshservice to stay on top of my workload and respond quickly to any incidents that arise, most of which are related to technology at the company where I work.

Artılar:

The best thing about Freshservice is how simple and straightforward it is to use, both for end users and for the system administrator. Even first-time users will have no trouble grasping and implementing workflows because to the intuitive nature of the UI.

Eksileri:

Since I use Freshservice on a daily basis for both my job and my company, and since it is so intuitive and simple to operate, I really can't think of anything bad to say about it.

Mei Leng
Singapur dahilindeki Business Analyst
Lojistik ve Tedarik Zinciri, 1.001–5.000 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

The workflow very rigid

1,0 geçen ay Yeni

Artılar:

The integration too rigid and unfriendly do not have confident to perform the integration

Eksileri:

The workflow very rigid do not robust enough for customer to configure to handle customize organization workflow do not have proper implementation notification to customer. Only take action when error report by customer

Phillip
Avustralya dahilindeki ICT Support Officer
Eğitim Yönetimi, 51–200 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1-5 ay
Değerlendirici Kaynağı

Great standard feature Set on the whole, but new features seem to lag behind their FreskDesk system

5,0 3 hafta önce Yeni

Artılar:

The ticketing system is really easy to use, with lots of options for workflow automations and ticket management. The app marketplace is great for extending the functionality.

Eksileri:

FreshService seems more like a new branching out for the company, with a complete set of tools, but lacking refinement in a lot of places. There are also odd quirks like Discuss feature button being available, even though the Discuss feature doesn't work on FreshService yet.The mobile app is a bit of a let down, as it doesn't have a dashboard like the main site which makes it much more tedious to lookup ticket queues.The Notification spam through the app is terrible, pinging each notification one at a time to the phone, which is especially annoying when it sends over 30 notifications and doesn't group them.The system has some other weird quirks, like sorting a list can only be saved when you also make a change to the filter for the list. Another issue is that there is a blur effect on the title text that doesn't always go away when scrolling back to the top of the page, resulting in some text looking very soft and fuzzy