Freshservice Nedir?

Freshservice, doğru ölçeklendirilmiş, akıllı bir ITSM çözümü olarak üstün çalışan memnuniyeti sağlayan kullanımı kolay, ölçeklendirilebilir, kodsuz bir çözüm sunmaktadır. Son teknoloji yapay zeka ve ML (makine öğrenimi) yetenekleriyle Freshservice, kuruluşların BT temsilcilerinin iş yükünü hafifletmesine ve sıradan görevleri otomatikleştirerek verimliliklerini artırmasına yardımcı olur. Yapay zeka özelliklerine ek olarak Freshservice, hem eski sistemlere güvenen şirketler hem de modern kurumlar tarafından kullanılabilecek kadar esnek ve ölçeklenebilirdir.

Kimler Freshservice Kullanıyor?

Freshservice’in müşterileri arasında MSP’ler, finansal kuruluşlar, eğitim kurumları ve çeşitli devlet kuruluşları yer almaktadır.

Freshservice nerede dağıtılabilir?

Bulut tabanlı
Şirket İçi

Satıcı hakkında

  • Freshworks
  • San Mateo, ABD içinde yerleşiktir
  • 2011 yılında kuruldu

Freshservice support

  • Telefon Desteği
  • 7/24 (Canlı yardım)
  • Sohbet

Bulunduğu ülkeler

Almanya, Amerika Birleşik Devletleri, Avustralya, Avusturya, Belçika ve 39 adet daha

Diller

Almanca, Felemenkçe, Fransızca, Lehçe, Portekizce ve 5 adet daha

Freshservice fiyatı

Başlangıç Fiyatı:

$19,00/ay
  • Evet, ücretsiz denemesi mevcut
  • Ücretsiz sürüm yoktur

Freshservice ürününün ücretsiz sürümü yok, ama ücretsiz deneme imkanı sunuluyor. Freshservice ücretli sürümü başlangıç fiyatı $19,00/ay.

Fiyatlandırma planları ücretsiz deneyin

Satıcı hakkında

  • Freshworks
  • San Mateo, ABD içinde yerleşiktir
  • 2011 yılında kuruldu

Freshservice support

  • Telefon Desteği
  • 7/24 (Canlı yardım)
  • Sohbet

Bulunduğu ülkeler

Almanya, Amerika Birleşik Devletleri, Avustralya, Avusturya, Belçika ve 39 adet daha

Diller

Almanca, Felemenkçe, Fransızca, Lehçe, Portekizce ve 5 adet daha

Freshservice videoları ve resimleri

Freshservice Yazılımı - 1
Freshservice Yazılımı - 2
Freshservice Yazılımı - 3
Freshservice Yazılımı - 4
Freshservice Yazılımı - 5
6 tane daha görüntüle
Freshservice videosu
Freshservice Yazılımı - 1
Freshservice Yazılımı - 2
Freshservice Yazılımı - 3
Freshservice Yazılımı - 4
Freshservice Yazılımı - 5

Freshservice ürününün özellikleri

  • Arama/Filtreleme
  • Araştırma Yönetimi
  • Atama Yönetimi
  • BT Proje Yönetimi İçin
  • BT Varlık Yönetimi
  • Bakım Planlama
  • Bakım Yönetimi
  • Barkodlama/RFID
  • Belge Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • CMDB (Yapılandırma Yönetimi Veri Tabanı)
  • Canlı Sohbet
  • Cihaz Otomatik Bulma
  • Denetim Kaydı
  • Denetim Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • Durum İzleme
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • E-posta Yönetimi
  • Elektronik İmza
  • Envanter Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Etkinlik Panosu
  • Etkinlik İzleme
  • Felaketten Kurtarma
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı İzleme
  • Görev Yönetimi
  • Hizmet Kataloğu
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • Kaynak Yönetimi
  • Konum İzleme
  • Lisans Yönetimi
  • Maliyet İzleme
  • Mobil Erişim
  • Müşteri Şikayeti İzleme
  • Olay Raporlama
  • Olay Yönetimi
  • Pano
  • Performans Metrikleri
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Raporlama/Analiz
  • Self Servis Portal
  • Sorun Denetimi
  • Sorun Yönetimi
  • Sorun İzleme
  • Sözleşme Taslağı Oluşturma
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Sürükle ve Bırak
  • Sürüm Yönetimi
  • Tamamlanma İzleme
  • Tedarikçi Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Uyumluluk İzleme
  • Uzaktan İzleme ve Yönetim
  • Varlık Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Varlık İzleme
  • Widget'lar (Pencere Öğeleri)
  • Yapılandırma Yönetimi
  • Yardım Masası Yönetimi
  • Yedekleme ve Kurtarma
  • Yönlendirme
  • Çok Kanallı İletişim
  • Çoklu Dil
  • Öncelik Belirleme
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Özelleştirilebilir Raporlar
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • İlişki Eşleme
  • İçerik Yönetimi
  • İş Akışı Yapılandırma
  • İş Akışı Yönetimi
  • İş Birliği Araçları

Freshservice İçin En İyi Alternatifler

With 15+ years in the agile space, Jira offers teams the top tools and best practices to provide the right foundation for growth.
ServiceNow Customer Service Management is built for the digitally connected service economy.
Müşteri hizmetlerini şirketinizin merkezine yerleştirin. Temsilcilerin daha üretken, yöneticilerin daha etkili ve müşterilerin daha güçlü olmasını sağlayın.
Download free IT help desk software for IT pros & sysadmins around the world in all businesses. Support & mobile apps also free.
ITIL-aligned service management software with KPI dashboard that helps track workload for each employee and assign tasks efficiently.
A help desk ticketing software that helps you to remove clutter and manage your customer support queries easily from multiple channels.
SolarWinds Service Desk provides businesses of all sizes an easy to use and affordable ITSM solution that can easily scale with you.
Customizable solution includes project management, CRM and service desk with integrated time and billing running off the same database.
Thousands of MSPs and IT Departments use Kaseya VSA IT management software to automate IT. Start your free trial!

Freshservice için incelemeler

Ortalama puan

Toplam
4,5
Kullanım Kolaylığı
4,6
Müşteri Hizmetleri
4,6
Özellikler
4,3
Paranızın Karşılığı
4,5

Şirket büyüklüğüne göre incelemeler (çalışan sayısı)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Puan bazında değerlendirmeleri bul

5
60%
4
34%
3
4%
2
2%
1
0%
Erick
Erick
ABD dahilindeki Client Technologies Manager
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Otomotiv, 1.001-5.000 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Probably the best tool for Help Desk Management

5,0 geçen yıl

Yorumlar: This is probably the best I used for ticketing. The support is really good, the only bad thing is that you have to contact mostly via chat.

Artılar:

The features it provides are really good. The ticketing flow is easy to follow, we can handle our Service Catalog, integrate with Active Directory, manage Asset Inventory and now we started using the Project management tool.

Eksileri:

The configuration (Initial Setup) is kind of complex. Design the flows is friendly, but complex if you have many rules, but the good thing is that support guides all the way during this process.

Rob
Hollanda dahilindeki Sr System Engineer
Yayımcılık, 201-500 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

A user-friendly all-in-one solution for the servicedesk

5,0 6 gün önce Yeni

Yorumlar: I am really happy I rolled out FreshService 2 months before Covid-19 forced all to work remote. We were able to support users from home ( IT was at home as well ) without issues.
FreshService contains a Solutions (knowledge-) base, users can request hard- and software like shopping online, very intuitive and user friendly

Artılar:

The ease to set it up : you can do it yourself without technical support. It comes with an app so it works on mobile devices as well, convenient if the laptop stops working.

Eksileri:

You cannot change the webportal to your liking unless you have webdesign skills.

Dikkate Alınan Alternatifler: ServiceNow Customer Service Management

Freshservice Tercih Etme Nedenleri: Costs

Geçiş Yapılan: TOPdesk

Freshservice Ürününe Geçme Nedenleri: Costs (yes, I'm Dutch..) the tool has it all and the ease of working with it.

Doğrulanmış Yorumcu
İsviçre dahilindeki Head of Application Services (System Administrator & Controlling Function)
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Yönetim Danışmanlığı, 201-500 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 6-12 ay
Değerlendirici Kaynağı
Kaynak: GetApp

No bang for the buck, an overpriced form submission tool that disappoints in reporting and integration

2,0 5 yıl önce

Artılar:

Friendly user interface. Copy screenshots directly into the form (although there's a bug for the last 3 months that screenshots are displayed double in edit mode.) Plenty of fields to configure for more complex workflows.

Eksileri:

Default categories and labels with awkward naming (synonymous use of "Tickets" and "Incidents" for "Issues", "Change" for "Change Request", "Problem" for "Bugs") No possibility to convert issues to change requests. Agent needs to recreate the entire case in the back resulting in significant adminstrative overhead. Reporting is practically inexistent. REST API not covering many functions and object attributes. (You cannot substitute reporting externally.) HTML editor limited and bugged. (CSS code in support articles not supported, Bootstrap not supported, code gets changed or reformatted upon saving articles) No access to the file and image repository. Frankly, with every new cosmetic change and "functionality no can do" message from the Team, I am growing more and more wary of this application. At this point, I am thinking of it as an overpriced form tool with practically no reporting, a gimped Knowledge Management base, and an asset list functionality that quickly drains your wallet. I am spending significant time rewriting issues as change requests in order to subsequently manually attach them to the original issue ticket and explain to the user why I would want to close his ticket after all. Writing knowledge articles is best done in a separate HTML editor. The Text Editor lacks basic functionality, removes formatting and images in unpredictable ways with undoing, and stores images and files in a central repository you have no access to. You might as well do that with a forms tool readily available on the internet.

Sarah
Sarah
ABD dahilindeki System Administrator
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Bilgi Teknolojileri ve Hizmetleri, 10.000+ Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

You can do a lot of great things with Freshservice

4,0 3 ay önce

Yorumlar: Complete platform for IT service management and reporting on client needs. It gives me the ability to develop material that can be provided as assistance to customers, as well as report back internally to the team and to top board management.

Artılar:

I appreciate that it is not only affordable, but also demonstrates a lot of value due to the fact that it comes with a lot of features considering how much it costs. FreshService is capable of competing with ServiceNow in terms of IT service management, and I am accustomed to utilizing ServiceNow.

Eksileri:

The constraints placed on portal design, in addition to the requirement of having HTML coding skills. I have not been able to determine whether or not it is possible for us to have parent portal sites that include kid pages, and the process of developing these pages will require experience in coding.

Doğrulanmış Yorumcu
İspanya dahilindeki CIO
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Bilgi Teknolojileri ve Hizmetleri, 1.001-5.000 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Freshservice is the best ITSM, our users love it!

5,0 3 hafta önce Yeni

Yorumlar: After using several ITSM tools, Freshservie deployment was very easy and it fits 100% with our needs at an affordable price.

Artılar:

Ticket management is great by itself but if you uses it with workflow automation it's awesome. You can configure as many user portal as you want and it was a requirement. Inventory is also great module. Project management help us not only in the helpdesk team but also in other areas of the department.

Eksileri:

The knowledge base could be better. You can't create more than two category levels and sometimes is not enough.

Dikkate Alınan Alternatifler: Jira ve ManageEngine ServiceDesk Plus

Freshservice Tercih Etme Nedenleri: OTRS was very difficult to configure and sometimes you couldn't find the way to configure it to fit with your requirements. Spiceworks is for little companys.

Geçiş Yapılan: Spiceworks ve OTRS

Freshservice Ürününe Geçme Nedenleri: It was the best option for us.