Freshservice Nedir?

Freshservice, doğru ölçeklendirilmiş, akıllı bir ITSM çözümü olarak üstün çalışan memnuniyeti sağlayan kullanımı kolay, ölçeklendirilebilir, kodsuz bir çözüm sunmaktadır. Son teknoloji yapay zeka ve ML (makine öğrenimi) yetenekleriyle Freshservice, kuruluşların BT temsilcilerinin iş yükünü hafifletmesine ve sıradan görevleri otomatikleştirerek verimliliklerini artırmasına yardımcı olur. Yapay zeka özelliklerine ek olarak Freshservice, hem eski sistemlere güvenen şirketler hem de modern kurumlar tarafından kullanılabilecek kadar esnek ve ölçeklenebilirdir.

Kimler Freshservice Kullanıyor?

Freshservice’in müşterileri arasında MSP’ler, finansal kuruluşlar, eğitim kurumları ve çeşitli devlet kuruluşları yer almaktadır.

Freshservice nerede dağıtılabilir?

Bulut tabanlı
Şirket İçi

Satıcı hakkında

  • Freshworks
  • San Mateo, ABD içinde yerleşiktir
  • 2011 yılında kuruldu

Freshservice desteği

  • Telefon Desteği
  • 7/24 (Canlı yardım)
  • Sohbet

Bulunduğu ülkeler

Almanya, Amerika Birleşik Devletleri, Avustralya, Avusturya, Belçika ve 40 adet daha

Diller

Almanca, Felemenkçe, Fransızca, Lehçe, Portekizce ve 5 adet daha

Freshservice fiyatı

Başlangıç Fiyatı:

$29,00/ay
  • Evet, ücretsiz denemesi mevcut
  • Ücretsiz sürüm yoktur

Freshservice ürününün ücretsiz sürümü yok, ama ücretsiz deneme imkanı sunuluyor. Freshservice ücretli sürümü başlangıç fiyatı $29,00/ay.

Fiyatlandırma planları ücretsiz deneyin

Satıcı hakkında

  • Freshworks
  • San Mateo, ABD içinde yerleşiktir
  • 2011 yılında kuruldu

Freshservice desteği

  • Telefon Desteği
  • 7/24 (Canlı yardım)
  • Sohbet

Bulunduğu ülkeler

Almanya, Amerika Birleşik Devletleri, Avustralya, Avusturya, Belçika ve 40 adet daha

Diller

Almanca, Felemenkçe, Fransızca, Lehçe, Portekizce ve 5 adet daha

Freshservice videoları ve resimleri

Freshservice Yazılımı - 1
Freshservice Yazılımı - 2
Freshservice Yazılımı - 3
Freshservice Yazılımı - 4
Freshservice Yazılımı - 5
6 tane daha görüntüle
Freshservice videosu
Freshservice Yazılımı - 1
Freshservice Yazılımı - 2
Freshservice Yazılımı - 3
Freshservice Yazılımı - 4
Freshservice Yazılımı - 5

Freshservice ürününün özellikleri

  • API
  • Anketler ve Geribildirim
  • Arama/Filtreleme
  • Araştırma Yönetimi
  • Atama Yönetimi
  • BT Proje Yönetimi İçin
  • BT Varlık Yönetimi
  • BT Varlık İzleme
  • Bakım Planlama
  • Bakım Yönetimi
  • Barkodlama/RFID
  • Belge Depolama
  • Belge Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • CMDB (Yapılandırma Yönetimi Veri Tabanı)
  • Canlı Sohbet
  • Cihaz Otomatik Bulma
  • Denetim Kaydı
  • Denetim Yönetimi
  • Destek Bileti Yönetimi
  • Değişiklik Planlama
  • Değişiklik Yönetimi
  • Değişiklik İzleme
  • Durum İzleme
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • E-posta Yönetimi
  • Elektronik İmza
  • Envanter Optimizasyonu
  • Envanter Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Etkinlik Panosu
  • Etkinlik İzleme
  • Felaketten Kurtarma
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Sohbet
  • Gerçek Zamanlı İzleme
  • Görev Yönetimi
  • Hizmet Kataloğu
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • Kaynak Yönetimi
  • Konum İzleme
  • Lisans Yönetimi
  • Maliyet İzleme
  • Mobil Erişim
  • Müşteri Şikayeti İzleme
  • Olay Raporlama
  • Olay Yönetimi
  • Onay İş Akışı
  • Otomatik Yönlendirme
  • Pano
  • Performans Metrikleri
  • Planlama
  • Proje İzleme
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Raporlama/Analiz
  • Self Servis Portal
  • Sorun Denetimi
  • Sorun Yönetimi
  • Sorun İzleme
  • Sözleşme Taslağı Oluşturma
  • Sözleşme Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Sürükle ve Bırak
  • Sürüm Yönetimi
  • Tamamlanma İzleme
  • Tedarikçi Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Uyumluluk İzleme
  • Uzaktan İzleme ve Yönetim
  • Varlık Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Varlık İzleme
  • Veri Görselleştirme
  • Widget'lar (Pencere Öğeleri)
  • Yama Yönetimi
  • Yapılandırma Yönetimi
  • Yardım Masası Yönetimi
  • Yedekleme ve Kurtarma
  • Yönlendirme
  • Çok Kanallı İletişim
  • Çok Konumlu
  • Çoklu Dil
  • Öncelik Belirleme
  • Özelleştirilebilir Alanlar
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Özelleştirilebilir Raporlar
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Ürün Kimliği
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • İlişki Eşleme
  • İçerik Yönetimi
  • İş Akışı Yapılandırma
  • İş Akışı Yönetimi
  • İş Birliği Araçları

Freshservice İçin En İyi Alternatifler

Zendesk, kullanımı kolay ve işletmenize göre ölçeklenen, eksiksiz bir müşteri hizmetleri çözümü sağlar.
Bir ITSM yazılımı olan Jira Service Management, yüksek hızda çalışması gereken ekiplerin hızla ve birlikte harika hizmet deneyimleri sunmasına yardımcı olur. JIRA Service Management hakkında daha fazla bilgi
SysAid, on yıllık yapay zeka bilgilerini temel alan hizmet otomasyonuyla BT’nin daha çok değil daha akıllı çalışmasına yardımcı olur. Hemen ücretsiz deneyin. SysAid hakkında daha fazla bilgi
Etkili iş birliği, iletişim, sosyal ağ, iş akışı ve bilgi yönetimi için tasarlanmış üst düzey çözüm. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi
Freshdesk, dünya çapında 40.000’den fazla işletmenin mükemmel müşteri deneyimleri oluşturmasına yardımcı olan kullanımı kolay bir müşteri hizmetleri yazılımıdır.
Müşteri hizmetlerini şirketinizin merkezine yerleştirin. Temsilcilerin daha üretken, yöneticilerin daha etkili ve müşterilerin daha güçlü olmasını sağlayın.
Organizasyon uç noktalarının tek konsoldan yönetilmesine yardımcı olan kurum içi bulut tabanlı tümleşik uç nokta yönetimi ve güvenlik aracı. ManageEngine Endpoint Central hakkında daha fazla bilgi

Freshservice için incelemeler

Ortalama puan

Toplam
4,5
Kullanım Kolaylığı
4,5
Müşteri Hizmetleri
4,6
Özellikler
4,3
Paranızın Karşılığı
4,4

Şirket büyüklüğüne göre incelemeler (çalışan sayısı)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Puan bazında değerlendirmeleri bul

5
59%
4
35%
3
5%
2
1%
1
0%
Erick
Erick
ABD dahilindeki Client Technologies Manager
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Otomotiv, 1.001–5.000 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Probably the best tool for Help Desk Management

5,0 2 yıl önce

Yorumlar: This is probably the best I used for ticketing. The support is really good, the only bad thing is that you have to contact mostly via chat.

Artılar:

The features it provides are really good. The ticketing flow is easy to follow, we can handle our Service Catalog, integrate with Active Directory, manage Asset Inventory and now we started using the Project management tool.

Eksileri:

The configuration (Initial Setup) is kind of complex. Design the flows is friendly, but complex if you have many rules, but the good thing is that support guides all the way during this process.

Sarah
Sarah
ABD dahilindeki System Administrator
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Bilgi Teknolojileri ve Hizmetleri, 10.000+ Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

You can do a lot of great things with Freshservice

4,0 12 ay önce

Yorumlar: Complete platform for IT service management and reporting on client needs. It gives me the ability to develop material that can be provided as assistance to customers, as well as report back internally to the team and to top board management.

Artılar:

I appreciate that it is not only affordable, but also demonstrates a lot of value due to the fact that it comes with a lot of features considering how much it costs. FreshService is capable of competing with ServiceNow in terms of IT service management, and I am accustomed to utilizing ServiceNow.

Eksileri:

The constraints placed on portal design, in addition to the requirement of having HTML coding skills. I have not been able to determine whether or not it is possible for us to have parent portal sites that include kid pages, and the process of developing these pages will require experience in coding.

Doğrulanmış Yorumcu
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Ulaşım/Kamyonculuk/Demiryolu, 201–500 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Efficient and Reliable Support Ticket Management with Freshservice

5,0 2 ay önce Yeni

Yorumlar: My overall experience with Freshservice has been positive, with the platform is easy to use, comprehensive, and efficient. The platform offers a range of features which can be customized to meet an organization's specific needs.

Artılar:

Ease of use is the thing i liked most about it. It is very intuitive and easy to use, even for non-technical users.And the ability to include a range of features, including incident management, problem management, change management, and more.

Eksileri:

Sometimes we haveeienced slow loading times with the Freshservice platform, which can be frustrating when trying to manage tickets quickly

Doğrulanmış Yorumcu
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Yönetim Danışmanlığı, 201–500 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 6-12 ay
Değerlendirici Kaynağı
Kaynak: GetApp

No bang for the buck, an overpriced form submission tool that disappoints in reporting and integration

2,0 6 yıl önce

Artılar:

Friendly user interface. Copy screenshots directly into the form (although there's a bug for the last 3 months that screenshots are displayed double in edit mode.) Plenty of fields to configure for more complex workflows.

Eksileri:

Default categories and labels with awkward naming (synonymous use of "Tickets" and "Incidents" for "Issues", "Change" for "Change Request", "Problem" for "Bugs") No possibility to convert issues to change requests. Agent needs to recreate the entire case in the back resulting in significant adminstrative overhead. Reporting is practically inexistent. REST API not covering many functions and object attributes. (You cannot substitute reporting externally.) HTML editor limited and bugged. (CSS code in support articles not supported, Bootstrap not supported, code gets changed or reformatted upon saving articles) No access to the file and image repository. Frankly, with every new cosmetic change and "functionality no can do" message from the Team, I am growing more and more wary of this application. At this point, I am thinking of it as an overpriced form tool with practically no reporting, a gimped Knowledge Management base, and an asset list functionality that quickly drains your wallet. I am spending significant time rewriting issues as change requests in order to subsequently manually attach them to the original issue ticket and explain to the user why I would want to close his ticket after all. Writing knowledge articles is best done in a separate HTML editor. The Text Editor lacks basic functionality, removes formatting and images in unpredictable ways with undoing, and stores images and files in a central repository you have no access to. You might as well do that with a forms tool readily available on the internet.

Shayla
Shayla
ABD dahilindeki Human Resources Specialist
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
İnternet, 1.001–5.000 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

An excellent customer service tool, Freshservice

4,0 4 ay önce

Yorumlar: We primarily use this system as our IT support ticketing system. The process of getting set up was manageable, and their customer service has been fantastic. Even though we'd like to see more individualization in the HR/IT onboarding requests we've developed, we've already done a lot of the groundwork. We had previously invested in Asset Management but have now abandoned it. You get out of the knowledge base what you put into it in terms of content updates and documentation.

Artılar:

Super simple for both IT managers and regular employees to learn and utilize. According on your membership plan, you have access to a wide variety of optional add-ons for your control panel. Extremely flexible, albeit occasionally annoying limitations surface.

Eksileri:

In comparison to the things it provides, Freshservice's price tag is a touch steep, and the company's support team has occasionally experienced technical difficulties that have slowed its response times.