Bizimply

Bizimply Nedir?

Bizimply enhances the way shift-oriented operators manage their business, optimising the entire people journey. The All–In-One People Management Solution enables customers to manage their employee scheduling, time and attendance, frontline people management and shift reporting across multiple locations combining all the day-to-day management requirements of these businesses into one easy-to-use cloud based system. Book your free consultation today!

Kimler Bizimply Kullanıyor?

Restaurants, Cafes, Coffee shops, Deli's, stores, bars, clubs, pubs, kiosks, resorts, salons, spas, hotels, guesthouses - anywhere with an hourly workforce that needs to be managed.

Bizimply nerede dağıtılabilir?

Bulut tabanlı
Şirket İçi

Satıcı hakkında

  • Bizimply
  • 2013 yılında kuruldu

Bizimply support

  • Telefon Desteği
  • 7/24 (Canlı yardım)
  • Sohbet

Bulunduğu ülkeler

Amerika Birleşik Devletleri, Birleşik Krallık, Kanada, İrlanda

Diller

İngilizce

Satıcı hakkında

  • Bizimply
  • 2013 yılında kuruldu

Bizimply support

  • Telefon Desteği
  • 7/24 (Canlı yardım)
  • Sohbet

Bulunduğu ülkeler

Amerika Birleşik Devletleri, Birleşik Krallık, Kanada, İrlanda

Diller

İngilizce

Bizimply videoları ve resimleri

Bizimply Yazılımı - 1
Bizimply Yazılımı - 2
Bizimply Yazılımı - 3
Bizimply Yazılımı - 4
Bizimply Yazılımı - 5
6 tane daha görüntüle
Bizimply videosu
Bizimply Yazılımı - 1
Bizimply Yazılımı - 2
Bizimply Yazılımı - 3
Bizimply Yazılımı - 4
Bizimply Yazılımı - 5

Bizimply ile benzer ürünleri karşılaştır

Bizimply

Bizimply

Fiyatlandırma satıcı tarafından sağlanmamış durumda
Ücretsiz Sürüm
Ücretsiz Deneme
(0)
Fiyatlandırma satıcı tarafından sağlanmamış durumda
Ücretsiz Sürüm
Ücretsiz Deneme
$2,49/ay
Ücretsiz Sürüm
Ücretsiz Deneme
$1,00/ay
Ücretsiz Sürüm
Ücretsiz Deneme

Bizimply ürününün özellikleri

  • Anımsatıcılar
  • Bordro Yönetimi
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Delikli Kart
  • Erişilebilirlik Yönetimi
  • Etkinlik Panosu
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Gerçek Zamanlı Güncellemeler
  • Gerçek Zamanlı Planlama
  • Hastalık İzni İzleme
  • Mobil Erişim
  • Performans Metrikleri
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Raporlama/Analiz
  • Self Servis Portal
  • Tatil/İzin İzleme
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Vardiya Değiştirme
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Yetenek İzleme
  • Zaman ve Katılım
  • Zaman Çizelgesi
  • Zaman İzleme
  • Çalışan Planlama
  • Çalışan Profilleri
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Çalışan Yönetimi
  • Çevrimiçi Delikli Kart
  • Çevrimiçi Giriş/Çıkış Saati Kaydı
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • İzin Yönetimi
  • İzin İzleme
  • İşçilik Tahmini

Bizimply İçin En İyi Alternatifler

Factorial streamlines HR processes for every stage of the employee life cycle so HR can focus on what really matters.
An all-in-one employee app that's both powerful, affordable and easy to use, especially for the mobile workforce. Start for free!
Smart work management, from complex projects to simple jobs . Plan, Schedule and Complete work using a smooth user interface and apps.
Workforce, Payroll and Talent software to consolidate and automate your people management.
Papershift brings rota planning, leave management, and employee time tracking into the cloud. Get 14 days Free Trial.
UniFocus technology offers best-in-class workforce management tools that empower managers to make smarter, faster decisions.
Roubler allows you to hire, onboard, roster, manage leave requests, process time & attendance and run payroll on one seamless platform.
Deputy: schedule staff, track time and attendance, manage leave, export timesheets to payroll with a click, and stay compliant easily.
A unified platform that combines payroll, HR, and time and labor management functions in a single database.
Combo (ex-Snapshift) is a planning and employee management software designed to facilitate the daily life of your company.
A cloud-based HR Suite made of 11 softwares to cover employee's cycle: attraction, identification, development and engagement.
niikiis is the configurable all-in-one employee experience software for small and medium-sized companies.
7shifts is designed to simplify team management, one shift at a time. Start your free 14-day trial today!

Bizimply için incelemeler

Ortalama puan

Toplam
4,7
Kullanım Kolaylığı
4,7
Müşteri Hizmetleri
4,7
Özellikler
4,4
Paranızın Karşılığı
4,4

Şirket büyüklüğüne göre incelemeler (çalışan sayısı)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Puan bazında değerlendirmeleri bul

5
74%
4
20%
3
5%
2
1%
Darioush
BK dahilindeki Operations Manager
Restoranlar, 201-500 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

What did we do without it

5,0 geçen hafta Yeni

Yorumlar: Amazing programme and with continuous development it has saved us money and made a mundane part of our Operation that little more easier and interactive

Artılar:

Bizimply acts as our full HR Management. We can track attendance, holidays, training and forecasts. Its a great all in one programme and very user friendly.

Eksileri:

Theres nothing that I least like. I think all the functions are fantastic

Elaine
İrlanda dahilindeki HR Manager
Ağırlama, 201-500 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Dikkate Alınan Alternatifler:

Excellent system for managing labour

5,0 3 yıl önce

Yorumlar: System is excellent for managing our time & attendance, a very efficient and handy tool that has saved us time and money over the last number of years.

Artılar:

I like that the software is constantly being developed and that bizimply listen to our wish lists.

Eksileri:

Nothing that I don't like but I would love more HR features, reporting etc.

natalie
BK dahilindeki head of HR
Ağırlama, 51-200 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Feedback

2,0 geçen hafta Yeni

Yorumlar: part of Bizimply works very well for our teams and the support is good. It is not a fully functional HR/employee records, holiday request system which results in more manual work and errors.

Artılar:

the scheduling module and time & attendance are easy to use

Eksileri:

Bizimply is not a HR function- many floors in the system that are not able to be adjusted

Gary
BK dahilindeki Managing Director
Ağırlama, 51-200 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Dikkate Alınan Alternatifler:

Oversight

5,0 3 ay önce

Yorumlar: I have found bizimply to be responsive to any queries and their cloud database of support is actually very very good, meaning you can generally get a better understanding of an issue without the need to speak with someone.

Artılar:

We currently operate 11 sites, Bizimply gives us a oversight of each arm of our business and help to keep a control on labour in particular.

Eksileri:

A version for ipad (app) for building rotas out would be excellent . Doing this on a computer is super simple but some of our locations relay solely on iPad.

Bizimply Yanıtı

3 ay önce

Hi Gary, thank you so much for your review! We are delighted you are enjoying your time with Bizimply. We have noted your suggestions and will relay it back to the product team!

Neil
BK dahilindeki Regional Manager
Ağırlama, 201-500 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Great tool for labour tracking!

5,0 geçen yıl

Yorumlar: From initial conversation through to us now using the service over a year, Bizimply have been great. Responsive, innovative and capable of building a package to suit our needs. Couldn't fault their efforts so far

Artılar:

Simple, easy installation and set up and very effective labour management tool

Eksileri:

None- so far I have found all functionality to fit our needs