18 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Agile CRM

Agile CRM

Agile CRM Nedir?

Agile CRM, tek bir platformda satış, pazarlama ve hizmet otomasyonuna sahip hepsi bir arada CRM’dir. Basit, net ve modern bir arayüzle satış takibi, iletişim yönetimi, pazarlama otomasyonu, web analizi, iki yönlü e-posta, ses iletimi ve yardım masasına sahiptir.

Kimler Agile CRM Kullanıyor?

Satış, pazarlama ve hizmet otomasyonuna ihtiyaç duyan küçük ve orta ölçekli işletmeler

Agile CRM Yazılımı - 1
Agile CRM Yazılımı - 2
Agile CRM Yazılımı - 3
Agile CRM Yazılımı - 4
Agile CRM Yazılımı - 5

Agile CRM konusunda emin değil misiniz? Popüler bir alternatifle karşılaştırın

Agile CRM

Agile CRM

4,1 (523)
$8,99
Ücretsiz sürüm
Ücretsiz deneme
220
34
4,0 (523)
4,1 (523)
4,0 (523)
VS.
Başlangıç Fiyatı
Fiyat Seçenekleri
Özellikler
Entegrasyonlar
Kullanım Kolaylığı
Paranızın Karşılığı
Müşteri Hizmetleri
€61,00
ay
Ücretsiz sürüm
Ücretsiz deneme
456
88
4,0 (945)
4,2 (945)
4,0 (945)
Yeşil puanlama çubukları, ortalama puanlama ve yorum sayısına göre en yüksek puanlanan ürünü gösterir.

Agile CRM ürününe diğer harika alternatifler

Bitrix24
En iyi puan alan özellikler
CRM
Confirmations/Reminders
Müşteri Yönetimi
Zoho CRM
En iyi puan alan özellikler
CRM
Real-Time Data
Yardım Masası Yönetimi
Pipedrive
En iyi puan alan özellikler
Kişi Yönetimi
Müşteri Adayı Yönetimi
Satış Kanalı Yönetimi
OnePageCRM
En iyi puan alan özellikler
Etkileşim İzleme
Kişi Yönetimi
Müşteri Adayı Yönetimi
monday.com
En iyi puan alan özellikler
Bitiş Tarihi İzleme
Envanter İzleme
Ürün Kimliği
ClickUp
En iyi puan alan özellikler
Görev Yönetimi
Not Yönetimi
Şablon Yönetimi
EngageBay CRM
En iyi puan alan özellikler
Destek Bileti Yönetimi
Müşteri Adaylarını Besleme
Real-Time Notifications

Agile CRM için incelemeler

Ortalama puan

Toplam
4,1
Kullanım Kolaylığı
4,0
Müşteri Hizmetleri
4,0
Özellikler
4,1
Paranızın Karşılığı
4,1

Şirket büyüklüğüne göre incelemeler (çalışan sayısı)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Puan bazında değerlendirmeleri bul

5
47%
4
31%
3
12%
2
4%
1
5%
Sai
Sai
ABD dahilindeki Client Project Manager
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
İnternet, 51–200 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 6-12 ay
Değerlendirici Kaynağı

Enhances business potential

5,0 2 yıl önce

Yorumlar: Seamlessly generates insightful reports and enables users, the experience has been flawless

Artılar:

AgileCRM is both affordable and its features and services work perfectly for sales teams to enhance productivity and ROI

Eksileri:

AgileCRM meets all expectations and there is nothing to dislike about it

Guillermo
Guillermo
Arjantin dahilindeki Sales & Marketing Manager
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Eğitim Yönetimi, 2–10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 6-12 ay
Değerlendirici Kaynağı

All I need to work in one place

4,0 6 yıl önce

Yorumlar: The biggest benefit that this software has given me has been to optimize everything that has to do with the world of sales and marketing, generating the reports I need to demonstrate in the company how useful our strategies are, what aspects to improve, and generate our own leads, all in a very organized way and as its name says "agile".

Artılar:

I started working with this platform a little less than a year ago. My job consisted (and still is) in generating leads for the company and developing marketing and sales campaigns from scratch. Agile CRM has been fundamental, since it integrates perfectly with everything I need. I have my contacts in one place, which I can follow very easily. Its greatest strength is the ease of use and integration with multiple tools. Something as simple as managing notifications and alerts make the most of my time and organize my agenda in a practical way. I can generate reports where the effectiveness of the different strategies is established. For example, the result of phone calls, mail campaigns, newsletters, and more. I was able to import all the contacts in a very simple way and clean my list in a short time. Another great thing: the mobile app and the possibility of integrating with other programs. Today I have it integrated with Bria and Skype, also linkedin and facebook. Everything in one place, is the most practical CRM platform that someone like me (who has just started and was analyzing options) has found, and I´m very satisfied with this software.

Eksileri:

I think it would be convenient that in the future they made some training videos to explain how to correctly configure the automation tools, since I think it has been the most difficult to understand.

An
An
Vietnam dahilindeki Client Relationship Management
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Pazarlama ve Reklamcılık, 2–10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1-5 ay
Değerlendirici Kaynağı
Kaynak: GetApp

Dikkate Alınan Alternatifler:

Virtual Quality Account, Ease of use

3,0 4 yıl önce

Yorumlar: Simple using for only recorded and track deal is fine. If you expect to know in depth as Report, Forecast in Details, Customization as your needs this not a best choices.

Artılar:

AgileCRM offer the Score Lead and Star-Rank for People and Company, help you to priority your time to spend on account and feedback to marketing team on their campaign lead. Deal board offer 3 view as complex/tight/wide depend on what you want to see the distances of each stage. Product is offered, include discount too, save your time. People in Company show as table you could choose column and see information you want with scroll to right

Eksileri:

Default size of column, if you choose much column system narrow size default column as Name it make user hard to recognize account with just few word. Report for only for enterprises plan if below you only offered Weekly Report. Deal Widget shown only line chart, piece chart for forecast revenue/ quantity of deals, cant click to see details

Zandrich
Güney Afrika dahilindeki CMO/COO
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Bilgi Teknolojileri ve Hizmetleri, 11–50 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Agile - More than just CRM

5,0 3 yıl önce

Yorumlar: With an enormous set of automated tools and processes, using Agile has become absolutely essential to our operation. Potential sales are monitored along with KPIs and success rates. Another aspect I personally appreciate is that dashboards are modular/extendible, allowing me a complete overview of everything that matters to my work at a glance.

Artılar:

Having all our tools unified in one system, all our databases automatically completed and maintained, all interactions logged, and all processes tracked - has made Agile CRM the foundation of every department in our establishment. Given the price point over functionality and support, there is simply no alternative to Agile.

Eksileri:

Although it would be difficult to find fault with Agile on the surface, Agile CRM lacks integration with a few niche APIs we happen to use.

Doğrulanmış Yorumcu
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Bilgi Teknolojileri ve Hizmetleri, 51–200 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Dikkate Alınan Alternatifler:

Agile CRM Review

4,0 6 yıl önce

Yorumlar: Overall, I'd say I've had a pretty satisfying experience with the product, nothing out of the world, but gets the job done.

Artılar:

- Contacts import and export is very simple - Calendar and other time management tools are pretty neat - Great integration across multiple marketing tools - Social media and email campaign management is a great add - Detailed report-generation.

Eksileri:

- Organisation of different compartments within the tool can be a bit difficult - Rich feature-set leads to a challenging learning curve to go over.