Agile CRM Nedir?

Agile CRM, tek bir platformda satış, pazarlama ve hizmet otomasyonuna sahip hepsi bir arada CRM’dir. Basit, net ve modern bir arayüzle satış takibi, iletişim yönetimi, pazarlama otomasyonu, web analizi, iki yönlü e-posta, ses iletimi ve yardım masasına sahiptir.

Kimler Agile CRM Kullanıyor?

Satış, pazarlama ve hizmet otomasyonuna ihtiyaç duyan küçük ve orta ölçekli işletmeler

Agile CRM nerede dağıtılabilir?

Bulut tabanlı
Şirket İçi

Satıcı hakkında

  • Agile CRM
  • HYDERABAD, Hindistan içinde yerleşiktir
  • 2012 yılında kuruldu

Agile CRM desteği

  • Telefon Desteği
  • 7/24 (Canlı yardım)
  • Sohbet

Bulunduğu ülkeler

ABD Virjin Adaları, Afganistan, Almanya, Amerika Birleşik Devletleri, Amerikan Samoası ve 225 adet daha

Diller

Fransızca, Portekizce, Rusça, İngilizce, İspanyolca ve 1 adet daha

Agile CRM fiyatı

Başlangıç Fiyatı:

$8,99
  • Evet, ücretsiz denemesi mevcut
  • Evet, ücretsiz sürümü mevcut

Agile CRM ürününün ücretsiz sürümü var ve ücretsiz deneme imkanı sunuluyor. Agile CRM ücretli sürümü başlangıç fiyatı $8,99.

Fiyatlandırma planları ücretsiz deneyin

Satıcı hakkında

  • Agile CRM
  • HYDERABAD, Hindistan içinde yerleşiktir
  • 2012 yılında kuruldu

Agile CRM desteği

  • Telefon Desteği
  • 7/24 (Canlı yardım)
  • Sohbet

Bulunduğu ülkeler

ABD Virjin Adaları, Afganistan, Almanya, Amerika Birleşik Devletleri, Amerikan Samoası ve 225 adet daha

Diller

Fransızca, Portekizce, Rusça, İngilizce, İspanyolca ve 1 adet daha

Agile CRM videoları ve resimleri

Agile CRM Yazılımı - 1
Agile CRM Yazılımı - 2
Agile CRM Yazılımı - 3
Agile CRM Yazılımı - 4
Agile CRM Yazılımı - 5
6 tane daha görüntüle
Agile CRM videosu
Agile CRM Yazılımı - 1
Agile CRM Yazılımı - 2
Agile CRM Yazılımı - 3
Agile CRM Yazılımı - 4
Agile CRM Yazılımı - 5

Agile CRM ürününün özellikleri

  • AB Testi
  • Abone Yönetimi
  • Alt Görevler Oluşturma
  • Anahtar Kelime İzleme
  • Arama Günlüğü
  • Arama Kaydı
  • Arama Komut Dosyası
  • Arama Yönlendirme
  • Arama İzleme
  • Arama İzleme Metrikleri
  • Arama/Filtreleme
  • Arayan Kimliği
  • Belge Depolama
  • Belge Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
  • Bölge Yönetimi
  • CAN SPAM (ABD İstenmeyen Pornografi ve Pazarlama Saldırılarının Kontrol Edilmesi Yasası) Uyumluluğu
  • CRM
  • Canlı Sohbet
  • Destek Bileti Yönetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • Drip (Damla) Kampanyaları
  • Duygu Analizi
  • Dönüşüm İzleme
  • E-Posta Kampanyası Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • E-posta Yönetimi
  • E-posta İzleme
  • E-posta Şablonları
  • Ekip Yönetimi
  • Etkileşim İzleme
  • Etkinlik Panosu
  • Etkinlik İzleme
  • Etkinliğin Tetiklediği Eylemler
  • Faturalandırma
  • Fırsat Yönetimi
  • Gelir Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • Giriş Sayfaları/Web Formları
  • Girişim Şirketleri İçin
  • Gönderi Planlama
  • Görev Düzenleme/Güncelleme
  • Görev Etiketleme
  • Görev Planlama
  • Görev Yönetimi
  • Görev İlerlemesi İzleme
  • Görüntü Kitaplığı
  • Hedef Belirleme/İzleme
  • Hesap Uyarıları
  • Hesap Yönetimi
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • IVR/Ses Tanıma
  • Kampanya Planlama
  • Kampanya Yönetimi
  • Kampanyaya Özel İmza
  • Kanal Yönetimi
  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • Kaynak Yönetimi
  • Kişi Veri Tabanı
  • Kişi Yönetimi
  • Kullanıcı Etkileşimi İzleme
  • Kullanım İzleme/Analizi
  • Kuyruk Yönetimi
  • Küçük İşletmeler için
  • Liste Yönetimi
  • Mac Cihazlar İçin
  • Makrolar/Şablonlu Yanıtlar
  • Mobil Anahtar Kelimeler
  • Mobil Cihazlar İçin Optimize Edilmiş E-postalar
  • Mobil Erişim
  • Mobil Kuponlar
  • Müşteri Adayı Segmentasyonu
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Müşteri Katılımı
  • Müşteri Portalı
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Müşteri Yolculuğu Eşleme
  • Müşteri Yönetimi
  • Otomatik Giden Çevirici
  • Otomatik Yanıtlayıcılar
  • Otomatik Yayımlama
  • Otomatik Yönlendirme
  • Otomatik Çağrı Dağıtımı
  • Otomatik Çevirici
  • Pano
  • Paylaşılan Gelen Kutuları
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Performans Metrikleri
  • Planlı Mesajlaşma
  • Portföy Yönetimi
  • Potansiyel Araştırması Araçları
  • Power Dialer (Otomatik Çevirici)
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Proje İzleme
  • Puan Tabloları
  • Randevu Planlama
  • Randevu Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Raporlama/Proje İzleme
  • Satış Aktivite Yönetimi
  • Satış Ekipleri/Kuruluşları İçin
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Segmentasyon
  • Self Servis Portal
  • Sitede Geçirilen Süreyi İzleme
  • Sosyal Dinleme
  • Sosyal Medya Entegrasyonu
  • Sosyal Medya İzleme
  • Tahmini Çevirici
  • Takvim Yönetimi
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Tamamlama Maliyeti İzleme
  • Tamamlanma Yüzdesi İzleme
  • Teklifler/Tahminler
  • Toplu Mesajlaşma
  • Tıklama İzleme
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Uyarılar/Eskalasyon
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • WYSIWYG Düzenleyici
  • Web Bildirimleri
  • Web Tabanlı Dağıtım
  • Widget'lar (Pencere Öğeleri)
  • Yanıt Yönetimi
  • Yatırım Dönüşü İzleme
  • Yinelenen Görevler
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Zaman İzleme
  • iPad Cihazları İçin
  • Çağrı Merkezi Yönetimi
  • Çok Kanallı Pazarlama
  • Çok Kanallı İletişim
  • Çoklu Hesap Yönetimi
  • Çoklu Kampanya
  • Özelleştirilebilir Alanlar
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Özelleştirilebilir Raporlar
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • İletişim Yönetimi
  • İmza Oluşturma
  • İmza Yönetimi
  • İmza Şablonları
  • İçerik Yönetimi
  • İş Akışı Yapılandırma
  • İş Akışı Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • İşe Alım Süreci
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Şablon Yönetimi

Agile CRM İçin En İyi Alternatifler

Grow with Neon CRM's complete fundraising, membership, event, and volunteer management tool-set, email marketing and deep reporting.
Pazarlama, satış ve hizmete yönelik basit, uygun maliyetli ve hepsi bir arada CRM yazılımı olan EngageBay, müşteri adaylarının kazanılması, onlarla iletişim kurulması, elde tutulmaları ve satış amacıyla kullanılır. EngageBay hakkında daha fazla bilgi
Mailchimp's all-in-one Marketing Platform helps small businesses market smarter so you can grow faster.
Capsule is an easy-to-use CRM that helps businesses stay organized, know more about their customers & build better relationships.
Pipedrive, pazarlıkları anlaşmaya dönüştürmeyi sağlayan faaliyetlere odaklanmanıza yardımcı olan, uygulaması kolay bir CRM yazılım aracıdır. Pipedrive hakkında daha fazla bilgi
Online spreadsheet making tool that helps in creating, editing & sharing spreadsheets in real-time through any PC, mobile or tablet.
Content-centric marketing automation software capable of executing fully automated and intelligent campaigns.
Küçük işletmeler için üst düzey, eylem odaklı satış CRM’si. Sıradaki eyleme odaklanın, her müşteri adayıyla iletişim halinde olun ve satışlarınızı kontrol edin.
Powerful, easy to use marketing automation software that helps generate qualified leads and translate marketing spending into revenue.

Agile CRM için incelemeler

Ortalama puan

Toplam
4,0
Kullanım Kolaylığı
4,0
Müşteri Hizmetleri
3,9
Özellikler
4,0
Paranızın Karşılığı
4,1

Şirket büyüklüğüne göre incelemeler (çalışan sayısı)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Puan bazında değerlendirmeleri bul

5
45%
4
31%
3
14%
2
5%
1
6%
Erik
Erik
ABD dahilindeki Co-Owner + Videographer
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Yazılımın kullanım amacı: 1+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Agile CRM is a Great First Step into the CRM World

5,0 5 yıl önce

Artılar:

I used this platform for a solid year and put in hundreds if not thousands of contacts into this CRM. I liked how many categories there were to define a lead or a contact, the system that you set up to see how much potential revenue you had to win based on your leads was helpful, and the price is unbeatable. I mean truly, you can use this platform for free for up to 50,000 contacts. That's pretty amazing.

Eksileri:

There's a reason why I call this particular platform a good "first step." Agile CRM says it offers marketing automation, gamification, and project management - but this is a far from complete product. In the free version you can only create so many marketing automation blocks before it makes you pay, but even if I did upgrade I'm not sure the platform could handle the sales process I wanted to have set up. Something else to mention about this platform is there customer service. I'm fairly certain the CEO is their only customer service rep. Every time I had a problem with the platform (roughly 1-2 times a month) it was the same man who picked up the phone - and when my problem was solved he made me delete the Tweet I sent out when I asked for help, and then made me publicly thank him. I found that very strange. Overall you should try this platform out if you're just starting out, but upgrade to something like Infusionsoft if you're really looking to up your game.

Guillermo
Guillermo
Arjantin dahilindeki Sales & Marketing Manager
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Eğitim Yönetimi, 2-10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 6-12 ay
Değerlendirici Kaynağı

All I need to work in one place

4,0 3 yıl önce

Yorumlar: The biggest benefit that this software has given me has been to optimize everything that has to do with the world of sales and marketing, generating the reports I need to demonstrate in the company how useful our strategies are, what aspects to improve, and generate our own leads, all in a very organized way and as its name says "agile".

Artılar:

I started working with this platform a little less than a year ago. My job consisted (and still is) in generating leads for the company and developing marketing and sales campaigns from scratch. Agile CRM has been fundamental, since it integrates perfectly with everything I need. I have my contacts in one place, which I can follow very easily. Its greatest strength is the ease of use and integration with multiple tools. Something as simple as managing notifications and alerts make the most of my time and organize my agenda in a practical way. I can generate reports where the effectiveness of the different strategies is established. For example, the result of phone calls, mail campaigns, newsletters, and more. I was able to import all the contacts in a very simple way and clean my list in a short time. Another great thing: the mobile app and the possibility of integrating with other programs. Today I have it integrated with Bria and Skype, also linkedin and facebook. Everything in one place, is the most practical CRM platform that someone like me (who has just started and was analyzing options) has found, and I´m very satisfied with this software.

Eksileri:

I think it would be convenient that in the future they made some training videos to explain how to correctly configure the automation tools, since I think it has been the most difficult to understand.

Aaron
ABD dahilindeki President
Emlak, 2-10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1-5 ay
Değerlendirici Kaynağı
Kaynak: SoftwareAdvice

Stay away - will IRREPARABLY DAMAGE your ability to send emails to even your existing customers

1,0 2 ay önce

Yorumlar: In a word, awful. Setup is confusing. First you're presented the option to link your gmail account--I did. But it did not work. Engaged chat support. They tell me to disable the link, and to use a very convoluted process to first enable 2FA on our entire company's google account users, then set up a App Password in Google Account, then provide it to Agile as p/w when setting up IMAP/SMTP instead. I had followed the nagging setup icon instructions to create MX and TXT records as well, which chat support specifically told me to remove. I then sent an initial email in two batches of 15 receipients - existing customers we communicate with often in our business (they're tenants of our property management company). Gmail accounts received, Yahoo accounts got a 554 Permanent Error rejection response. I tried a stripped down version from within gmail (not Agile)--but then got the same 554 error. Sent a freshly composed email to a yahoo account of mine, as a test--same 554 error. These are all yahoo email addresses that have lots of prior back-and-forth with our company gmail account. Now however, Agile has created this 554 email leaving us completely unable to communicate with about 1/3 of our tenants. This is an irreparable harm. NOTHING IS WORTH THIS.

Artılar:

I was drawn in by the lure of a free product.

Eksileri:

I'm now unable to send even regular text-only emails from our company's gmail account to any yahoo account, regardless of the number of prior emails back and forth between the two. We effectively now cannot use email to communicate with our existing customers reliably.

Dikkate Alınan Alternatifler: Zoho CRM

Agile CRM Ürününe Geçme Nedenleri: Cost (free) and what seemed like a lot of good reviews.

Nosipho
Güney Afrika dahilindeki Junior accountant
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Muhasebe, 2-10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Great software

5,0 3 ay önce

Yorumlar: Nothing short pf amazing.

Artılar:

It's a product that offers practically everything, but at a considerably more affordable price. The product is generally simple to use, and I appreciate how easily automations can be set up.

Eksileri:

In my perspective, the normal bundle ought to have been less expensive. Other than that, I don't find any criticisms of this sort.

Joshua
ABD dahilindeki Owner
Yönetim Danışmanlığı, Serbest Meslek
Yazılımın kullanım amacı: 6-12 ay
Değerlendirici Kaynağı

Good little CRM for a great price

4,0 2 yıl önce

Yorumlar: Great system for tracking and following up with clients through the sales, marketing and implementation phases of the customer relationship.

Artılar:

Agile has a very expansive set of features that I could not find on other similarly priced products. It is reasonably priced for solopreneurs and offers a grown-up set of features for even small companies. The system is very configurable and offers user-defined fields for contact, company, and deal records - most other CRM solutions don't.

Eksileri:

It looks like it needs a facelift - the UI could be improved as it doesn't look like there has been an update in many years. I would like to see a view that combines the information from contact, company, and deal records on one screen.

Dikkate Alınan Alternatifler: HubSpot Marketing Hub ve HubSpot CRM

Agile CRM Tercih Etme Nedenleri: Hubspot was much more money for similar features

Geçiş Yapılan: HubSpot Marketing Hub ve HubSpot CRM