15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Agile CRM

Agile CRM

Agile CRM Nedir?

Agile CRM, tek bir platformda satış, pazarlama ve hizmet otomasyonuna sahip hepsi bir arada CRM’dir. Basit, net ve modern bir arayüzle satış takibi, iletişim yönetimi, pazarlama otomasyonu, web analizi, iki yönlü e-posta, ses iletimi ve yardım masasına sahiptir.

Kimler Agile CRM Kullanıyor?

Satış, pazarlama ve hizmet otomasyonuna ihtiyaç duyan küçük ve orta ölçekli işletmeler

Agile CRM Yazılımı - 1
Agile CRM Yazılımı - 2
Agile CRM Yazılımı - 3
Agile CRM Yazılımı - 4
Agile CRM Yazılımı - 5

Agile CRM konusunda emin değil misiniz? Popüler bir alternatifle karşılaştırın

Agile CRM

Agile CRM

4,1 (520)
$8,99
Ücretsiz sürüm
Ücretsiz deneme
223
38
4,0 (520)
4,1 (520)
4,0 (520)
VS.
Başlangıç Fiyatı
Fiyat Seçenekleri
Özellikler
Entegrasyonlar
Kullanım Kolaylığı
Paranızın Karşılığı
Müşteri Hizmetleri
$12,00
ay
Ücretsiz sürüm
Ücretsiz deneme
168
91
4,5 (2.971)
4,4 (2.971)
4,4 (2.971)
Yeşil puanlama çubukları, ortalama puanlama ve yorum sayısına göre en yüksek puanlanan ürünü gösterir.

Agile CRM ürününe diğer harika alternatifler

Pipedrive
En iyi puan alan özellikler
Kişi Yönetimi
Müşteri Adayı Yönetimi
Satış Kanalı Yönetimi
Zoho CRM
En iyi puan alan özellikler
CRM
Girişim Şirketleri İçin
Yardım Masası Yönetimi
EngageBay CRM
En iyi puan alan özellikler
E-posta Yönetimi
Müşteri Adaylarını Besleme
Müşteri Veri Tabanı
OnePageCRM
En iyi puan alan özellikler
Etkileşim İzleme
Kişi Yönetimi
Müşteri Adayı Yönetimi
monday.com
En iyi puan alan özellikler
Envanter İzleme
Pano
Çalışan Yönetimi
ClickUp
En iyi puan alan özellikler
Birden Çok Proje
Görev Yönetimi
Proje Planlama/Zamanlama
Bitrix24
En iyi puan alan özellikler
Müşteri Veri Tabanı
Müşteri Veri Tabanı
Pazarlama Otomasyonu

Agile CRM için incelemeler

Ortalama puan

Toplam
4,1
Kullanım Kolaylığı
4,0
Müşteri Hizmetleri
4,0
Özellikler
4,1
Paranızın Karşılığı
4,1

Şirket büyüklüğüne göre incelemeler (çalışan sayısı)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Puan bazında değerlendirmeleri bul

5
48%
4
31%
3
12%
2
4%
1
5%
mohammadd
mohammadd
Hindistan dahilindeki Hr
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Yiyecek Üretimi, 11–50 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 6-12 ay
Değerlendirici Kaynağı

Dikkate Alınan Alternatifler:

Cost-efficient and top-performing CRM software

5,0 geçen yıl

Yorumlar: I had a good time working with agile crm For my email marketing and tracking and helped me in my business

Artılar:

A powerful and all-encompassing CRM tool, Agile CRM assists businesses of all sizes in streamlining their operations and augmenting customer satisfaction. With a broad array of features and functionalities, it simplifies contact management, lead tracking, marketing automation, and customer data analysis. Furthermore, it's user-friendly and offers excellent customer service

Eksileri:

Agile CRM currently offers support for six languages, but expanding the tool to include more languages would be a valuable addition

Guillermo
Guillermo
Arjantin dahilindeki Sales & Marketing Manager
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Eğitim Yönetimi, 2–10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 6-12 ay
Değerlendirici Kaynağı

All I need to work in one place

4,0 5 yıl önce

Yorumlar: The biggest benefit that this software has given me has been to optimize everything that has to do with the world of sales and marketing, generating the reports I need to demonstrate in the company how useful our strategies are, what aspects to improve, and generate our own leads, all in a very organized way and as its name says "agile".

Artılar:

I started working with this platform a little less than a year ago. My job consisted (and still is) in generating leads for the company and developing marketing and sales campaigns from scratch. Agile CRM has been fundamental, since it integrates perfectly with everything I need. I have my contacts in one place, which I can follow very easily. Its greatest strength is the ease of use and integration with multiple tools. Something as simple as managing notifications and alerts make the most of my time and organize my agenda in a practical way. I can generate reports where the effectiveness of the different strategies is established. For example, the result of phone calls, mail campaigns, newsletters, and more. I was able to import all the contacts in a very simple way and clean my list in a short time. Another great thing: the mobile app and the possibility of integrating with other programs. Today I have it integrated with Bria and Skype, also linkedin and facebook. Everything in one place, is the most practical CRM platform that someone like me (who has just started and was analyzing options) has found, and I´m very satisfied with this software.

Eksileri:

I think it would be convenient that in the future they made some training videos to explain how to correctly configure the automation tools, since I think it has been the most difficult to understand.

Carla
ABD dahilindeki IT Manager
Hastane ve Sağlık Hizmetleri, 1.001–5.000 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Agile CRM Makes Work Easier for Us

5,0 2 ay önce Yeni

Artılar:

Agile CRM has been a reliable solution for customer relationship management. I like the effectiveness of Agile CRM.

Eksileri:

Agile CRM is flawless. No issues when using Agile CRM.

Tom
Avustralya dahilindeki Managing Director
Perakende, 2–10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Good CRM but with some major ongoing bugs that they will not resolve

3,0 4 yıl önce

Yorumlar: I have been using since 2008 - connecting JSON nodes to read data directly from Google sheets. I know more about Agile then most of their own staff. I have brought this exact issue many times.... and no change. So beware of this company, and the stupid bugs they refuse to fix.

Artılar:

Emails are cheap to send -- JSON node is very powerful allowing high levels of integration and automation.

Eksileri:

Bug when trying to "copy" a campaign. It just gets stuck after adding the word "copy" to the start of the campaign name, and a pop up saving "saved" does not show. If you don't realise you did not see the popup, then you then think it has made the copy.... but you are still working in the old campaign. Many times this has lead us to overwrite our original campaign. Right now, I simply need to copy the campaign so send another our email for Black Friday. After 30min trying everything, including restarting my computer. I still have this bug and cannot complete a very simple task --- which now is proving very costly.

Agile CRM Yanıtı

4 yıl önce

Hi Tom, We are really sad that you had a bad experience with Agile CRM. We have always been a customer focused company and constantly endeavor to deliver the best services. Our product team also focuses on regularly rolling out more advanced and robust features. However, in this process, there remains certain features which are more complex to operate or have a bigger learning path. I recommend you to contact our customer success team for a personalized training so that you can get a better understanding on how to use them more efficiently. Thank you

Gina
Gina
Almanya dahilindeki Process Management Analyst
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Elektrik/Elektronik Üretimi, 10.000+ Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: Ücretsiz Deneme
Değerlendirici Kaynağı

An App with good functions

5,0 4 ay önce

Artılar:

From the mobile application we can manage our email or website marketing without resorting to complex systems, I like the simple application and the ability to manage customer data without errors.

Eksileri:

I have no negative comments about its mobile application, I have used its functions and I like everything, it is very simple.