18 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Salesforce Service Cloud

Salesforce Service Cloud

Salesforce Service Cloud Nedir?

Dünyanın en iyi müşteri hizmetleri platformlarından biri olan Service Cloud 360, şirketlerin müşteri yolculuğunun tamamında sorunsuz etkileşimi teşvik etmesini destekler. Mesajlaşma ve telefondan, görüntülü ve yüz yüze iletişime kadar her etkileşim, akıllı otomasyon ve iş birliğine dayalı çalışan deneyimleri ile desteklenir. Service Cloud 360, her departmanda birleştirilmiş verilerle dünya genelinde çığır açanların her müşteriyi tam olarak görmesini ve etkileşimi bir üst seviyeye taşımasını sağlar.

Kimler Salesforce Service Cloud Kullanıyor?

İletişim sektörü için bir hizmet olarak yazılım çözümüne ihtiyaç duyan işletmeler.

Salesforce Service Cloud Yazılımı - 1
Salesforce Service Cloud Yazılımı - 2

Salesforce Service Cloud konusunda emin değil misiniz? Popüler bir alternatifle karşılaştırın

Salesforce Service Cloud

Salesforce Service Cloud

4,4 (787)
$25,00
ay
Ücretsiz sürüm
Ücretsiz deneme
216
17
4,1 (787)
4,2 (787)
4,2 (787)
VS.
Başlangıç Fiyatı
Fiyat Seçenekleri
Özellikler
Entegrasyonlar
Kullanım Kolaylığı
Paranızın Karşılığı
Müşteri Hizmetleri
$14,00
ay
Ücretsiz sürüm
Ücretsiz deneme
205
70
4,2 (6.938)
4,3 (6.938)
4,1 (6.938)
Yeşil puanlama çubukları, ortalama puanlama ve yorum sayısına göre en yüksek puanlanan ürünü gösterir.

Salesforce Service Cloud ürününe diğer harika alternatifler

Zoho CRM
En iyi puan alan özellikler
CRM
Real-Time Data
Yardım Masası Yönetimi
JIRA Service Management
En iyi puan alan özellikler
Bilet Yönetimi
Destek Bileti Yönetimi
Görev Yönetimi
Infobip
En iyi puan alan özellikler
Mesaj Kişiselleştirme
Planlı Mesajlaşma
Toplu Mesajlaşma
LiveAgent
En iyi puan alan özellikler
Arama Günlüğü
Arama İzleme
Gelen Kutusu Yönetimi
Zendesk Suite
En iyi puan alan özellikler
Bilet Yönetimi
Destek Bileti Yönetimi
Real-Time Notifications
Zoho Desk
En iyi puan alan özellikler
Bilet Yönetimi
Faturalandırma
Öncelik Belirleme
Freshdesk
En iyi puan alan özellikler
Bilet Yönetimi
Destek Bileti Yönetimi
Gerçek Zamanlı Tüketiciyle Yüz Yüze Sohbet

Salesforce Service Cloud için incelemeler

Ortalama puan

Toplam
4,4
Kullanım Kolaylığı
4,1
Müşteri Hizmetleri
4,2
Özellikler
4,4
Paranızın Karşılığı
4,2

Şirket büyüklüğüne göre incelemeler (çalışan sayısı)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Puan bazında değerlendirmeleri bul

5
56%
4
35%
3
7%
2
2%
1
0%
Kelly
Kelly
ABD dahilindeki Design Engineering Manager
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Bilgisayar Yazılımı, 1.001–5.000 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Best-in-class CRM and support solution

4,0 geçen yıl

Yorumlar: It's a win-win for both your business and your customers. Customer service has been boosted as a result. The help and service provided to customers has improved. It makes work more adaptable and scalable.

Artılar:

Anyone can pick it up and start using it right away. Numerous special functions help users grasp the situation and perform effectively. Learning about and using Salesforce is a requirement of using Service Cloud.

Eksileri:

I wish I could send out a mass email to all of my accounts and track their activities in one place. In a broad sense, that would assist advisors save time. It would be convenient if a call could be recorded for more than two accounts at once.

Jayson
ABD dahilindeki Founder
Emlak, 2–10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Service Cloud is a Game Changer

5,0 9 ay önce

Artılar:

Service Cloud can integrate to many many platforms including telephony systems and most websites via API. Queue management, approvals, email and web to case are huge for tracking. Approval processes are available which is particularly helpful when training new employees.

Eksileri:

Salesforce in general is expensive. The UI is a bit dated out of the box. It takes a bit to get it up and moving and it generally needs a specialist. Once its running, life is grand but the set up process is not always pleasant.

Bret
ABD dahilindeki Estimator
İnşaat, 51–200 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Salesforce Review

4,0 2 ay önce

Yorumlar: I enjoy using the product. Think it streamlines your work by having everything in one app.

Artılar:

Lots of features and options to fully customize your work to how you like.

Eksileri:

Learning the interface and where and how to do things was challenging at first.

Doğrulanmış Yorumcu
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Perakende, 11–50 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1-5 ay
Değerlendirici Kaynağı

Many features and ability- but required long time to study

3,0 geçen yıl

Artılar:

It was very easy to use many for contact management in addition to plug-ins that existing

Eksileri:

Reporting and use plug-ins or customise. The experience was much more difficult.

Vershley
Mauritius dahilindeki IT Consultant
Bilgisayar Yazılımı, 2–10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Amazing tool that will definitely help your customer service team if you have the money

4,0 4 ay önce

Yorumlar: Salesforce has been an amazing CRM and provides great flexibility in their Service cloud platform. From case/ticket management to creating a portal for customers to ask their questions and find answers via knowledge base, Salesforce has it all.

Artılar:

Extremely customizable, and very user friendly. Salesforce has always been on top of CRM and their service cloud is another powerful platform where after sales agent can easily help their clients.

Eksileri:

Salesforce as a whole can be quite expensive and the money you paid is not good enough for their knowledge base. This is currently very limited and if you have a knowledge base outside of Salesforce, it can be tricky to connect it to the Service cloud to use the inbuilt features. But Salesforce is currently working on this limitations with their data cloud platform.