15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Salesforce Service Cloud

Salesforce Service Cloud

Salesforce Service Cloud Nedir?

Dünyanın en iyi müşteri hizmetleri platformlarından biri olan Service Cloud 360, şirketlerin müşteri yolculuğunun tamamında sorunsuz etkileşimi teşvik etmesini destekler. Mesajlaşma ve telefondan, görüntülü ve yüz yüze iletişime kadar her etkileşim, akıllı otomasyon ve iş birliğine dayalı çalışan deneyimleri ile desteklenir. Service Cloud 360, her departmanda birleştirilmiş verilerle dünya genelinde çığır açanların her müşteriyi tam olarak görmesini ve etkileşimi bir üst seviyeye taşımasını sağlar.

Kimler Salesforce Service Cloud Kullanıyor?

İletişim sektörü için bir hizmet olarak yazılım çözümüne ihtiyaç duyan işletmeler.

Salesforce Service Cloud Yazılımı - 1
Salesforce Service Cloud Yazılımı - 2

Salesforce Service Cloud konusunda emin değil misiniz? Popüler bir alternatifle karşılaştırın

Salesforce Service Cloud

Salesforce Service Cloud

4,4 (761)
$25,00
ay
Ücretsiz sürüm
Ücretsiz deneme
199
22
4,1 (761)
4,1 (761)
4,2 (761)
VS.
Başlangıç Fiyatı
Fiyat Seçenekleri
Özellikler
Entegrasyonlar
Kullanım Kolaylığı
Paranızın Karşılığı
Müşteri Hizmetleri
Fiyatlandırma bulunamadı
Ücretsiz sürüm
Ücretsiz deneme
180
138
4,6 (1.588)
4,7 (1.588)
4,7 (1.588)
Yeşil puanlama çubukları, ortalama puanlama ve yorum sayısına göre en yüksek puanlanan ürünü gösterir.

Salesforce Service Cloud ürününe diğer harika alternatifler

LiveAgent
En iyi puan alan özellikler
Arama Günlüğü
Arama Kaydı
Proaktif Sohbet
Pipedrive
En iyi puan alan özellikler
Kişi Yönetimi
Müşteri Adayı Yönetimi
Satış Kanalı Yönetimi
Zoho CRM
En iyi puan alan özellikler
CRM
Girişim Şirketleri İçin
Yardım Masası Yönetimi
JIRA Service Management
En iyi puan alan özellikler
Bilet Yönetimi
Destek Bileti Yönetimi
Görev Yönetimi
Infobip
En iyi puan alan özellikler
Mesaj Kişiselleştirme
Planlı Mesajlaşma
Toplu Mesajlaşma
Zoho Desk
En iyi puan alan özellikler
Bilet Yönetimi
CRM
Özelleştirilebilir Markalama
Zendesk Suite
En iyi puan alan özellikler
Bilet Yönetimi
Destek Bileti Yönetimi
Gerçek Zamanlı Tüketiciyle Yüz Yüze Sohbet
Freshdesk
En iyi puan alan özellikler
Bilet Yönetimi
Destek Bileti Yönetimi
Gerçek Zamanlı Tüketiciyle Yüz Yüze Sohbet

Salesforce Service Cloud için incelemeler

Ortalama puan

Toplam
4,4
Kullanım Kolaylığı
4,1
Müşteri Hizmetleri
4,2
Özellikler
4,4
Paranızın Karşılığı
4,1

Şirket büyüklüğüne göre incelemeler (çalışan sayısı)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Puan bazında değerlendirmeleri bul

5
55%
4
35%
3
8%
2
2%
1
0%
Elizabeth
Elizabeth
ABD dahilindeki Senior Director Of Digital Marketing
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Perakende, 5.001–10.000 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Excellent for data tracking and analysis

5,0 2 yıl önce

Yorumlar: This platform allows me to visualize, analyze the progress that has been made during the day, week, month or year because it allows me to store and manage important data about my company, since it allows me to observe the sales, the service provided, the campaigns of marketing that have been launched, the flow of trade that has been obtained, the productivity of the company, etc. This allows me to access the platform on any device since this platform is cloud-based, it also has a mobile version.

Artılar:

I like salesforce because it is a client management administration platform where I can have much more personalized attention according to the needs of clients. It helps me with the direct connection with my customers, manage business opportunities since I can automate to establish and negotiate marketing campaigns so that they are more effective with Pardot, this helps me with the unification of the sales department with the marketing department allowing me to attract, select candidates and minimize the sales cycle.

Eksileri:

The initial setup is a bit complex and takes time.

Lillian
Lillian
ABD dahilindeki Human Resources Generalist
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Hastane ve Sağlık Hizmetleri, 10.000+ Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Complete customer relationship management on the cloud

4,0 geçen yıl

Yorumlar: It is useful for keeping tabs on sales activities and monitoring the pipeline. It's useful for calculating sales quotas and conducting thorough sales assessments based on hard numbers. Data reporting is also simple.

Artılar:

All the tools you need—case management, live chat, and knowledge management—are neatly integrated and simple to use in one platform to handle client interactions and support enquiries. There is a wide variety of configuration choices that may be made to improve efficiency and productivity in the workplace. Also, having access to comprehensive information and dashboards is crucial for spotting patterns.

Eksileri:

It's a complex program with a lot to learn before you can use it effectively. There are some ways in which Salesforce Service Cloud can be tailored to match their unique requirements, but this is not to the extent that they would like.

Rodrigo
İrlanda dahilindeki Senior Customer Success Partner
Bilgisayar Yazılımı, 1.001–5.000 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Perfect CRM for a company

5,0 geçen ay Yeni

Yorumlar: my overall experience is very positive with Salesforce and for sure I am still a learner as they have lots of great tools still to be explored.

Artılar:

What I love most are the reports that we can create based on the information that we want to see

Eksileri:

I think that could be very cool to create a feature for reminder that could pop up on our page when we log into Salesforce.

Govindraj
Hindistan dahilindeki Head of Support
Ağırlama, 11–50 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Complex customer support software

2,0 4 yıl önce

Yorumlar: We tried our best to customise Salesforce and for a year we used it but we found that the kind of features we needed it required a Salesforce consultant team to build it however with an extra cost with a dependency so we moved to Zendesk because they provided exactly what we needed at a much less cost and without needing a consultant. Mid-size companies should never use Salesforce cloud unless if their requirements are very high which cannot be fulliled by a out of box customizated product like Zendesk.

Artılar:

Only reports. They have a very good Reports which can be used to build a Dashboard which are very easily customised.

Eksileri:

It is highly complex and it doesn't come with out of box customization. For every single feature implementation u will need a. Consultant. It is only suitable for big call center provided if they maintain a Salesforce engineering team to create and implement all the features as per the Support departments requirements.

Mason
ABD dahilindeki Sales
Bilgi Teknolojileri ve Hizmetleri, 10.000+ Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

User friendly

5,0 4 ay önce

Yorumlar: My personal experience has been overall positive.

Artılar:

The reliability to be able to depend on the service in real time.

Eksileri:

I don’t have access to use the full capability. But from what I have used no cons.