15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

JIRA Service Management

JIRA Service Management

JIRA Service Management Nedir?

Jira Service Management, BT, geliştirme, operasyon ve işletme ekiplerine yüksek hız sağlayan bir ITSM (bilgi teknolojisi altyapı kütüphanesi) çözümüdür. Güçlendirilmiş ekipler geleneksel ITSM’nin karmaşıklığı olmadan iyi hizmet deneyimleri sunabilir ve Jira’nın açık iş birliği platformu aracılığıyla daha fazla etki yaratacak çabaları koordine edebilirler. Modernize edilmiş iş akışları, otomasyon kuralları, kuyruklar, SLA’lar (hizmet seviyesi anlaşması) ve self servis portalın tümü BT, geliştirici, operasyonlar ve işletme ekiplerini silo olmaksızın büyük ölçekte olağanüstü hizmet yönetimi sunmak için güçlendirir.

Kimler JIRA Service Management Kullanıyor?

ITSM uygulamalarını optimize etmek isteyen yüksek hızlı ekipler BT, operasyon, geliştirme ve iş ekipleri arasındaki siloları ortadan kaldırır, talepleri ve olayları hızlı bir şekilde çözer ve değişiklikleri kolayca uygulatır.

JIRA Service Management Yazılımı - 1
JIRA Service Management Yazılımı - 2
JIRA Service Management Yazılımı - 3
JIRA Service Management Yazılımı - 4
JIRA Service Management Yazılımı - 5

JIRA Service Management konusunda emin değil misiniz? Popüler bir alternatifle karşılaştırın

JIRA Service Management

JIRA Service Management

4,5 (649)
$60,00
ay
Ücretsiz sürüm
Ücretsiz deneme
113
50
4,2 (649)
4,3 (649)
4,3 (649)
VS.
Başlangıç Fiyatı
Fiyat Seçenekleri
Özellikler
Entegrasyonlar
Kullanım Kolaylığı
Paranızın Karşılığı
Müşteri Hizmetleri
$9,80
ay
Ücretsiz sürüm
Ücretsiz deneme
387
161
4,1 (2.588)
4,1 (2.588)
4,3 (2.588)
Yeşil puanlama çubukları, ortalama puanlama ve yorum sayısına göre en yüksek puanlanan ürünü gösterir.

JIRA Service Management ürününe diğer harika alternatifler

Wrike
En iyi puan alan özellikler
Pano Oluşturma
Tek Sayfa Görüntüleme
Yapılandırılabilir İş Akışı
Salesforce Service Cloud
En iyi puan alan özellikler
Kişi Veri Tabanı
Kuyruk Yönetimi
İçerik Yönetimi
ClickUp
En iyi puan alan özellikler
Görev Yönetimi
Not Yönetimi
Proje Planlama/Zamanlama
Trello
En iyi puan alan özellikler
Görev Yönetimi
Proje Planlama/Zamanlama
İş Birliği Araçları
Zoho Desk
En iyi puan alan özellikler
Bilet Yönetimi
CRM
Özelleştirilebilir Markalama
Zendesk Suite
En iyi puan alan özellikler
Bilet Yönetimi
Destek Bileti Yönetimi
Gerçek Zamanlı Tüketiciyle Yüz Yüze Sohbet
Freshdesk
En iyi puan alan özellikler
Bilet Yönetimi
Destek Bileti Yönetimi
Gerçek Zamanlı Tüketiciyle Yüz Yüze Sohbet
GitHub
En iyi puan alan özellikler
Erişim Denetimleri/İzinleri
Kaynak Denetimi
İş Birliği Araçları
monday.com
En iyi puan alan özellikler
Pano
Çalışan Yönetimi
Şablonlar

JIRA Service Management için incelemeler

Ortalama puan

Toplam
4,5
Kullanım Kolaylığı
4,2
Müşteri Hizmetleri
4,3
Özellikler
4,4
Paranızın Karşılığı
4,3

Şirket büyüklüğüne göre incelemeler (çalışan sayısı)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Puan bazında değerlendirmeleri bul

5
57%
4
34%
3
7%
2
2%
1
0%
Shayla
Shayla
ABD dahilindeki Human Resources Specialist
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
İnternet, 1.001–5.000 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Probably the top program for managing projects

5,0 geçen yıl

Yorumlar: Jira is a sophisticated and flexible project management solution with a wide range of applications. Jira's strengths lie in the depth of its task management features, the breadth of its integrations, and the depth of its reporting and analytics tools, all of which contribute to the program's capacity to help you better understand your projects and teams.

Artılar:

To accommodate the fact that various people have different ways of doing things, this user interface may be easily altered to fit individual needs. Jira makes it simple and quick to design and implement unique workflows and rules. One way to break down large projects into manageable chunks is to keep everyone in the loop on how things are shaping up.

Eksileri:

Jira's flexibility allows for personalization, but more in-depth modifications may call for specialized skillsets.Performance difficulties: Some users may have performance issues, especially when working with larger projects or those that include complicated procedures.

Tora
Tora
Japonya dahilindeki IT Service Desk Lead
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Mali Hizmetler, 10.000+ Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Expert service management system

4,0 10 ay önce

Yorumlar: I mainly use it for task management on small projects, but I plan to gradually expand the scope of use as I get used to the operation and screen environment. Since it can be used in a wide range, it is recommended that I use it for task management and workflow for small-scale projects with a small number of people to get a feel for its operation. Sharing issues with project members in other companies or remote locations is possible. You can discuss and work on a common visualized platform, such as managing work progress and solving problems.

Artılar:

It is a slightly different tool from the so-called general ITSM system (or service). Operation and maintenance (though not limited to) tend to be individualized. Still, JIRA caters to tasks and support on a "role" basis, so sharing knowledge using OJT is possible, depending on ingenuity.

Eksileri:

It may be a problem due to the multifunction, but I think the problem is that the screen is a bit hard to see. (The problem may be solved by changing the layout of frequently used functions, but I haven't used it much yet, so I think it will be a problem that will be solved as I use it).

Pierre-Marc
Kanada dahilindeki Technology analyst level
Telekomünikasyon, 10.000+ Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Jira made our work easier

5,0 geçen ay Yeni

Artılar:

It is easy to follow up on ongoing projects

Eksileri:

The only thing that could be better is that the job filter has to be reapplied every time you move in or out from a ticket but it's not that much of a big deal.

Doğrulanmış Yorumcu
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Bilgi Teknolojileri ve Hizmetleri, 51–200 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

On Prem Jira

2,0 geçen ay Yeni

Yorumlar: Gets the job done, but often frustrating

Artılar:

Tracking tickets is pretty good. Email updates are reliable and configurable

Eksileri:

Poor search functionality Most pages will not update when someone else changes something

Shreya
Shreya
Portekiz dahilindeki Product Manager
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Hastane ve Sağlık Hizmetleri, 11–50 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 6-12 ay
Değerlendirici Kaynağı

Dikkate Alınan Alternatifler:

The best tool for Helpdesk which works seamlessly with Jira

5,0 4 ay önce

Yorumlar: My team enjoys this tool a lot and we surely feel this is the most suited tool for the workflow we have. Highly recommend for helpdesk in IT

Artılar:

Works so well with a support email ID to collect client helpdesk issues, and even link them to development (IT project) tickets

Eksileri:

Perhaps the dashboards can be easier and more insightful, for checking workload, number of issues managed per staff member etc