17 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

JIRA Service Management

JIRA Service Management

JIRA Service Management Nedir?

Jira Service Management, BT, geliştirme, operasyon ve işletme ekiplerine yüksek hız sağlayan bir ITSM (bilgi teknolojisi altyapı kütüphanesi) çözümüdür. Güçlendirilmiş ekipler geleneksel ITSM’nin karmaşıklığı olmadan iyi hizmet deneyimleri sunabilir ve Jira’nın açık iş birliği platformu aracılığıyla daha fazla etki yaratacak çabaları koordine edebilirler. Modernize edilmiş iş akışları, otomasyon kuralları, kuyruklar, SLA’lar (hizmet seviyesi anlaşması) ve self servis portalın tümü BT, geliştirici, operasyonlar ve işletme ekiplerini silo olmaksızın büyük ölçekte olağanüstü hizmet yönetimi sunmak için güçlendirir.

Kimler JIRA Service Management Kullanıyor?

ITSM uygulamalarını optimize etmek isteyen yüksek hızlı ekipler BT, operasyon, geliştirme ve iş ekipleri arasındaki siloları ortadan kaldırır, talepleri ve olayları hızlı bir şekilde çözer ve değişiklikleri kolayca uygulatır.

JIRA Service Management Yazılımı - 1
JIRA Service Management Yazılımı - 2
JIRA Service Management Yazılımı - 3
JIRA Service Management Yazılımı - 4
JIRA Service Management Yazılımı - 5

JIRA Service Management konusunda emin değil misiniz? Popüler bir alternatifle karşılaştırın

JIRA Service Management

JIRA Service Management

4,5 (679)
$17,65
ay
Ücretsiz sürüm
Ücretsiz deneme
113
50
4,2 (679)
4,3 (679)
4,3 (679)
VS.
Başlangıç Fiyatı
Fiyat Seçenekleri
Özellikler
Entegrasyonlar
Kullanım Kolaylığı
Paranızın Karşılığı
Müşteri Hizmetleri
$9,00
ay
Ücretsiz sürüm
Ücretsiz deneme
234
47
4,3 (4.253)
4,6 (4.253)
4,5 (4.253)
Yeşil puanlama çubukları, ortalama puanlama ve yorum sayısına göre en yüksek puanlanan ürünü gösterir.

JIRA Service Management ürününe diğer harika alternatifler

ClickUp
En iyi puan alan özellikler
Birden Çok Proje
Görev Yönetimi
Proje Planlama/Zamanlama
Freshdesk
En iyi puan alan özellikler
Bilet Yönetimi
Destek Bileti Yönetimi
Gerçek Zamanlı Tüketiciyle Yüz Yüze Sohbet
Zoho Desk
En iyi puan alan özellikler
Bilet Yönetimi
CRM
Özelleştirilebilir Markalama
Trello
En iyi puan alan özellikler
Görev Etiketleme
Görev Yönetimi
Proje Yönetimi
Juro
En iyi puan alan özellikler
Belge Yönetimi
Elektronik İmza
Sözleşme Taslağı Oluşturma
GitHub
En iyi puan alan özellikler
Erişim Denetimleri/İzinleri
Kaynak Denetimi
İş Birliği Araçları
Asana
En iyi puan alan özellikler
Görev Yönetimi
Proje Planlama/Zamanlama
Proje Yönetimi
Zendesk Suite
En iyi puan alan özellikler
Bilet Yönetimi
Destek Bileti Yönetimi
Gerçek Zamanlı Tüketiciyle Yüz Yüze Sohbet
monday.com
En iyi puan alan özellikler
Envanter İzleme
Veri Güvenliği
Ürün Kimliği

JIRA Service Management için incelemeler

Ortalama puan

Toplam
4,5
Kullanım Kolaylığı
4,2
Müşteri Hizmetleri
4,3
Özellikler
4,5
Paranızın Karşılığı
4,3

Şirket büyüklüğüne göre incelemeler (çalışan sayısı)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Puan bazında değerlendirmeleri bul

5
58%
4
33%
3
7%
2
2%
1
0%
Shayla
Shayla
ABD dahilindeki Human Resources Specialist
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
İnternet, 1.001–5.000 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Probably the top program for managing projects

5,0 2 yıl önce

Yorumlar: Jira is a sophisticated and flexible project management solution with a wide range of applications. Jira's strengths lie in the depth of its task management features, the breadth of its integrations, and the depth of its reporting and analytics tools, all of which contribute to the program's capacity to help you better understand your projects and teams.

Artılar:

To accommodate the fact that various people have different ways of doing things, this user interface may be easily altered to fit individual needs. Jira makes it simple and quick to design and implement unique workflows and rules. One way to break down large projects into manageable chunks is to keep everyone in the loop on how things are shaping up.

Eksileri:

Jira's flexibility allows for personalization, but more in-depth modifications may call for specialized skillsets.Performance difficulties: Some users may have performance issues, especially when working with larger projects or those that include complicated procedures.

Denise
Denise
ABD dahilindeki Marketing Specialist
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Pazarlama ve Reklamcılık, 201–500 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Excellent service and project management tool

5,0 2 yıl önce

Yorumlar: For the past five years, I've been using Jira, and during that time I've noticed a big improvement just about every time. It has been easy for us to keep track of the work that other teams have completed by logging it and adding service level agreements. You can use it to delegate tasks within your team, track progress on common goals, and share updates with your colleagues in real time or behind closed doors. Because of this, it is an incredible instrument.

Artılar:

The default settings for Jira Service Management allow you to maximize its potential right away, with nothing in the way of setup. It is possible to personalize it with a wide variety of settings so that it functions just how one would like it to.

Eksileri:

Because our SSO implementation needs it, in order for a user to sign into the customer portal, they will first need to sign into the parent Jira site.

Nick
Nick
ABD dahilindeki Senior Product Manager
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Mali Hizmetler, 10.000+ Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Great for Smaller Businesses, not for the Large Enterprise

3,0 2 yıl önce

Artılar:

Service Management is very easy to get going "out of the box" for small organizations. We stood this up apart from our enterprise's main service management tool because we had special needs for our intake forms and this allowed us to do the customization needed without going through rigorous development through the enterprise level tool.

Eksileri:

Form design for your main portal can sometimes be wonky, as navigating through the options takes a bit of getting used to and aren't the most intuitive at first. Workflows are also very simple and complex decision-making based on external data is not readily available.

Anonim inceleme yapan kişi
Bilgisayar Yazılımı, 1.001–5.000 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

One of the best choices for a customer service desk

5,0 4 ay önce

Artılar:

Highly customisable service desk portal, from the fields to the UI. We can set up a new portal in minutes for every new project and easily tie the tickets to our internal Jira Software projects keeping internal and external discussions separate.

Eksileri:

SLA management should be made easier as well as the reporting options. Naturally the easy integration between the service desk and the software issue tracking system occurs if you are using Atlassian, good luck with other tools.

Jordan
Jordan
Paraguay dahilindeki Software Developer
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Outsourcing/Offshoring, 1.001–5.000 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 6-12 ay
Değerlendirici Kaynağı

A great tool that brings visibility, productivity and collaboration to the team

5,0 2 yıl önce

Yorumlar: You can take so much value from Jira is used correctly and if the team is well aware on how to use it. We use it on our daily standups and it helps a lot see what other team members are doing and their progress. You can easily spot who has more buffer and who needs a hand. The history feature is also a big plus to see what was changed in the description of the cards. I see this tool is a perfect fit for big companies.

Artılar:

Estimating the team's velocity can be pretty accurate when the users fill in their Story Points and the time to completion. Cards also provide a lot of information, team members can collaborate in the comments section and the ability to create sub-tasks is a big plus.

Eksileri:

Jira can become overwhelming for newcomers, specially if there are no explicit policies on how to use it. Also, when marking tasks as Done, it feels the completion time fields are a bit redundant.