15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

JIRA Service Management

JIRA Service Management

JIRA Service Management Nedir?

Jira Service Management, BT, geliştirme, operasyon ve işletme ekiplerine yüksek hız sağlayan bir ITSM (bilgi teknolojisi altyapı kütüphanesi) çözümüdür. Güçlendirilmiş ekipler geleneksel ITSM’nin karmaşıklığı olmadan iyi hizmet deneyimleri sunabilir ve Jira’nın açık iş birliği platformu aracılığıyla daha fazla etki yaratacak çabaları koordine edebilirler. Modernize edilmiş iş akışları, otomasyon kuralları, kuyruklar, SLA’lar (hizmet seviyesi anlaşması) ve self servis portalın tümü BT, geliştirici, operasyonlar ve işletme ekiplerini silo olmaksızın büyük ölçekte olağanüstü hizmet yönetimi sunmak için güçlendirir.

Kimler JIRA Service Management Kullanıyor?

ITSM uygulamalarını optimize etmek isteyen yüksek hızlı ekipler BT, operasyon, geliştirme ve iş ekipleri arasındaki siloları ortadan kaldırır, talepleri ve olayları hızlı bir şekilde çözer ve değişiklikleri kolayca uygulatır.

JIRA Service Management Yazılımı - 1
JIRA Service Management Yazılımı - 2
JIRA Service Management Yazılımı - 3
JIRA Service Management Yazılımı - 4
JIRA Service Management Yazılımı - 5

JIRA Service Management konusunda emin değil misiniz? Popüler bir alternatifle karşılaştırın

JIRA Service Management

JIRA Service Management

4,5 (667)
$60,00
ay
Ücretsiz sürüm
Ücretsiz deneme
115
50
4,2 (667)
4,3 (667)
4,3 (667)
VS.
Başlangıç Fiyatı
Fiyat Seçenekleri
Özellikler
Entegrasyonlar
Kullanım Kolaylığı
Paranızın Karşılığı
Müşteri Hizmetleri
$79,00
ay
Ücretsiz sürüm
Ücretsiz deneme
124
19
4,5 (444)
4,6 (444)
4,5 (444)
Yeşil puanlama çubukları, ortalama puanlama ve yorum sayısına göre en yüksek puanlanan ürünü gösterir.

JIRA Service Management ürününe diğer harika alternatifler

SysAid
En iyi puan alan özellikler
Bilet Yönetimi
Destek Bileti Yönetimi
Uyarılar/Eskalasyon
ClickUp
En iyi puan alan özellikler
Birden Çok Proje
Görev Yönetimi
Proje Planlama/Zamanlama
Salesforce Service Cloud
En iyi puan alan özellikler
Kişi Veri Tabanı
Kuyruk Yönetimi
Müşteri Geçmişi
Zoho Desk
En iyi puan alan özellikler
Bilet Yönetimi
CRM
Özelleştirilebilir Markalama
Freshdesk
En iyi puan alan özellikler
Bilet Yönetimi
Destek Bileti Yönetimi
Gerçek Zamanlı Tüketiciyle Yüz Yüze Sohbet
Zendesk Suite
En iyi puan alan özellikler
Bilet Yönetimi
Destek Bileti Yönetimi
Gerçek Zamanlı Tüketiciyle Yüz Yüze Sohbet
Legito
En iyi puan alan özellikler
Elektronik İmza
Erişim Denetimleri/İzinleri
Süreç/İş Akışı Otomasyonu
Asana
En iyi puan alan özellikler
Görev Yönetimi
Performans İncelemesi Yönetimi
Proje Planlama/Zamanlama
Trello
En iyi puan alan özellikler
Görev Yönetimi
Proje Planlama/Zamanlama
İş Birliği Araçları

JIRA Service Management için incelemeler

Ortalama puan

Toplam
4,5
Kullanım Kolaylığı
4,2
Müşteri Hizmetleri
4,3
Özellikler
4,5
Paranızın Karşılığı
4,3

Şirket büyüklüğüne göre incelemeler (çalışan sayısı)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Puan bazında değerlendirmeleri bul

5
58%
4
33%
3
7%
2
2%
1
0%
Dawit
Dawit
Avustralya dahilindeki IT Administrator
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Bilgi Teknolojileri ve Hizmetleri, 2–10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Effortless Collaboration and Task Management: A Closer Look at JIRA Service Management

5,0 geçen yıl

Yorumlar: My overall experience with JIRA Service Management has been exceptional. The platform has revolutionized our incident management process and significantly improved collaboration among team members

Artılar:

One of the aspects I liked most about Jira Service Management was its exceptional incident resolution efficiency. The platform truly excels in streamlining the incident management process, enabling our team to respond swiftly and effectively to any issues that ariseWith Jira Service Management, we were able to create a centralized incident ticketing system that provided complete visibility into ongoing incidentsThe automation capabilities of Jira Service Management were a game-changer. We were able to set up predefined workflows and triggers, ensuring that incidents were routed to the appropriate teams and escalated as needed

Eksileri:

While Jira Service Management offers a plethora of robust features, one area that I felt could benefit from improvement was its reporting capabilities. Although the platform provides basic reporting functionalities, there are certain areas where additional enhancements would be valuable

Lillian
Lillian
ABD dahilindeki Human Resources Generalist
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Hastane ve Sağlık Hizmetleri, 10.000+ Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

We track incoming work with Jira Service Management

4,0 10 ay önce

Yorumlar: I prefer Jira Service Management because it is very similar to Jira software; If you are familiar with Jira software, you will have no problem using this one. Concise but effective.

Artılar:

First of all, Jira allows us to manage customer support requests in an organized way. They can be tailored to individual squads and relatively easily monitored. All relevant details can be stored in one location in a Jira request. Jira is an easy-to-use tool and request tracker for teams, with features including customizable dashboards, access permissions, and time/effort monitoring.

Eksileri:

Inadequate translation of Jira Service Management into other languages is one of its biggest drawbacks, as it results in an unnatural hybrid between English and the selected language.

Anonim inceleme yapan kişi
Bilgisayar Yazılımı, 1.001–5.000 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

One of the best choices for a customer service desk

5,0 2 hafta önce Yeni

Artılar:

Highly customisable service desk portal, from the fields to the UI. We can set up a new portal in minutes for every new project and easily tie the tickets to our internal Jira Software projects keeping internal and external discussions separate.

Eksileri:

SLA management should be made easier as well as the reporting options. Naturally the easy integration between the service desk and the software issue tracking system occurs if you are using Atlassian, good luck with other tools.

Nick
Nick
ABD dahilindeki Senior Product Manager
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Mali Hizmetler, 10.000+ Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Great for Smaller Businesses, not for the Large Enterprise

3,0 2 yıl önce

Artılar:

Service Management is very easy to get going "out of the box" for small organizations. We stood this up apart from our enterprise's main service management tool because we had special needs for our intake forms and this allowed us to do the customization needed without going through rigorous development through the enterprise level tool.

Eksileri:

Form design for your main portal can sometimes be wonky, as navigating through the options takes a bit of getting used to and aren't the most intuitive at first. Workflows are also very simple and complex decision-making based on external data is not readily available.

Mohammed
ABD dahilindeki IT Specialist
Emlak, 51–200 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Jira Service Desk Management

4,0 3 ay önce

Yorumlar: Overall I have been using Jira Service Mangement for 6 years and I love finding about new features and integrations.

Artılar:

I like the analytics and incident management part of the Jira service desk management and of course the ease of locating tickets and updating them.

Eksileri:

I feel like JQL is necessary for important searches which not everyone has experience with.