18 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Zoho Expense Nedir?

Zoho Expense, iş seyahatlerini ve harcamaları uçtan uca kolaylaştırır ve otomatikleştirir. Seyahat rezervasyonundan masraf raporlama ve onayına kadar.

Makbuzların masraf taleplerine dönüştürülmesi, rapor gönderme onayı ve kart mutabakatının tümü otomatikleştirilebilir. Böylece masraf raporlarını işleme süreleri, sıkıntıları ve gizli maliyetler azalır.

Birden fazla onay kademesi, harcama kural ve limitleri, bütçeleme ve analizler sayesinde daha iyi harcama denetimi sağlar. Zoho Expense’i iş başında görün, ücretsiz deneme için hemen kaydolun.

Kimler Zoho Expense Kullanıyor?

Orta ölçekli ve büyük işletmeler.

Zoho Expense nerede dağıtılabilir?

Bulut tabanlı
Şirket İçi

Satıcı hakkında

  • Zoho
  • 1996 yılında kuruldu

Zoho Expense desteği

  • Telefon Desteği
  • Sohbet

Bulunduğu ülkeler

ABD Virjin Adaları, Afganistan, Almanya, Amerika Birleşik Devletleri, Amerikan Samoası ve 224 adet daha

Diller

Almanca, Fransızca, Japonca, Portekizce, Çince ve 3 adet daha

Zoho Expense fiyatı

Başlangıç Fiyatı:

$4,00/ay
  • Evet, ücretsiz denemesi mevcut
  • Evet, ücretsiz sürümü mevcut

Zoho Expense ürününün ücretsiz sürümü var ve ücretsiz deneme imkanı sunuluyor. Zoho Expense ücretli sürümü başlangıç fiyatı $4,00/ay.

Fiyatlandırma planları ücretsiz deneyin

Satıcı hakkında

  • Zoho
  • 1996 yılında kuruldu

Zoho Expense desteği

  • Telefon Desteği
  • Sohbet

Bulunduğu ülkeler

ABD Virjin Adaları, Afganistan, Almanya, Amerika Birleşik Devletleri, Amerikan Samoası ve 224 adet daha

Diller

Almanca, Fransızca, Japonca, Portekizce, Çince ve 3 adet daha

Zoho Expense videoları ve resimleri

Zoho Expense Yazılımı - 1
Zoho Expense Yazılımı - 2
Zoho Expense Yazılımı - 3
Zoho Expense Yazılımı - 4
5 tane daha görüntüle
Zoho Expense videosu
Zoho Expense Yazılımı - 1
Zoho Expense Yazılımı - 2
Zoho Expense Yazılımı - 3
Zoho Expense Yazılımı - 4

Zoho Expense ürününün özellikleri

  • Bütçeleme/Tahmin
  • Denetim Kaydı
  • Etkinlik İzleme
  • Faturalandırma
  • GPS
  • Geri Ödeme Yönetimi
  • Harcama Denetimi
  • Harcama İzleme
  • Kategorilere Ayırma/Gruplandırma
  • Kilometre Hesabı İzleme
  • Kurumsal Kart
  • Kısıtlama Yönetimi
  • Makbuz Yönetimi
  • Mobil Makbuz Yükleme
  • Onay Süreci Denetimi
  • Onay İş Akışı
  • Pano
  • Politika Yönetimi
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Raporlama/Analiz
  • Sefer Günlükleri
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Zaman İzleme
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Çoklu Para Birimi
  • Özelleştirilebilir Raporlar

Zoho Expense İçin En İyi Alternatifler

QuickBooks Online, işinizi her yerde, her zaman yönetmenize olanak tanıyan, küçük işletmelere yönelik bir muhasebe yazılımı ve uygulamasıdır.

Zoho Expense için incelemeler

Ortalama puan

Toplam
4,6
Kullanım Kolaylığı
4,6
Müşteri Hizmetleri
4,5
Özellikler
4,5
Paranızın Karşılığı
4,6

Şirket büyüklüğüne göre incelemeler (çalışan sayısı)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Puan bazında değerlendirmeleri bul

5
66%
4
31%
3
2%
2
1%
1
0%
Ted
Ted
ABD dahilindeki Vice President
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Bilgisayar Yazılımı, 11–50 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1-5 ay
Değerlendirici Kaynağı

Cost-effective feature rich expense management solution

5,0 11 ay önce

Yorumlar: So far the experience has been very positive - good product supported by a friendly team

Artılar:

- Ease of use, ease of set-up, robust functionality - Knowledge and support of the per diem process - Active user v. inactive user pricing model.

Eksileri:

- we were confused between expense types and expense categories and credit card integration became a little complex and support for this area was not as strong

Doğrulanmış Yorumcu
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Eğitim Yönetimi, 11–50 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 6-12 ay
Değerlendirici Kaynağı
Kaynak: GetApp

Ease of Use

5,0 3 hafta önce Yeni

Artılar:

ease of use of features. do not need support to set up

Eksileri:

one needs custom quote to access full suite of travel management features

Jillian
Almanya dahilindeki Director
Kâr Amacı Gütmeyen Kuruluş Yönetimi, 201–500 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 6-12 ay
Değerlendirici Kaynağı

Difficult to use, doesn't have customization for specific regional needs

2,0 2 yıl önce

Artılar:

I like that I can autoscan receipts easily within the mobile app

Eksileri:

I constantly get error messages that come with little to no explanation and take up a lot of time for resolution with my company.

Alfredo
Alfredo
Panama dahilindeki Founder and Consultant
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Bilgi Teknolojileri ve Hizmetleri, 2–10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Easy to use expense management.

5,0 4 ay önce

Yorumlar: I’m mostly satisfied with Zoho expenses. It integrate well with Zoho books and their autoscan feature while not perfect does help a lot managing receipts.

Artılar:

Very simple to use, usable auto-scan, integrates with Zoho books nicely.

Eksileri:

Auto-scan can get things wrong and will add currency selections you don’t need which makes the process go slower than it should.

Doğrulanmış Yorumcu
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Emlak, 2–10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Not too bad

4,0 geçen ay Yeni

Yorumlar: Overall it was pretty good experience using this service

Artılar:

its has great features for the low the pricing

Eksileri:

Customer support is not in country or local

Doğrulanmış Yorumcu
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Personel ve İşe Alım, 11–50 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: Ücretsiz Deneme
Değerlendirici Kaynağı
Kaynak: GetApp

I am very much satisfied

5,0 2 ay önce Yeni

Artılar:

can track easily expenses from my employees

Eksileri:

my suggestion is to directly link it with zoho payroll

Doğrulanmış Yorumcu
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Pazarlama ve Reklamcılık, 2–10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: Ücretsiz Deneme
Değerlendirici Kaynağı
Kaynak: GetApp

Cost effective software

5,0 4 hafta önce Yeni

Artılar:

Zoho expense makes life a lot easier and feeds into my Zoho Books. It's also well priced.

Eksileri:

I think the interface is maybe a bit basic and could be upgraded.

Mitchell
Kanada dahilindeki Service Technician
Yayın Aracı, 51–200 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 6-12 ay
Değerlendirici Kaynağı

Great for expenses

4,0 3 hafta önce Yeni

Artılar:

It is much easier to use then the software that my previous employer used.

Eksileri:

No cons to speak of, we have the system very customized for our needs

Jason
ABD dahilindeki Operations Director
Emlak, 2–10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Great Software for Expense Reports

5,0 geçen ay Yeni

Yorumlar: Very pleased overall. Tough to beat on price and utility

Artılar:

Ease of use, solid app, great integration, reasonable price

Eksileri:

No real issues - its a solid expense program

Christine
ABD dahilindeki Owner
Sağlık, Sağlıklı Yaşam ve Fitness, Serbest Meslek
Yazılımın kullanım amacı: 1-5 ay
Değerlendirici Kaynağı

Easy to use from Gmail App

5,0 3 hafta önce Yeni

Yorumlar: so far so good. I really like the integrations with gmail app.

Artılar:

I like how i can easily up load expense reports from gmail and apple app

Eksileri:

I just need to call support to properly set up my account

Sanjeev
Hindistan dahilindeki Co-Founder
Muhasebe, 2–10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Zoho Expense is a life saver

5,0 geçen yıl

Artılar:

I have been implementing Zoho Expense for other businesses. It has solved recurring problems of document storage, expense capture and reimbursements.

Eksileri:

The number of reports are minimal. The should have a report section like Zoho Books.

Willim
ABD dahilindeki Founder
Araştırma, Serbest Meslek
Yazılımın kullanım amacı: 1-5 ay
Değerlendirici Kaynağı

Engineering Tracking Expenses for Personal Company and Corporate Use

4,0 7 ay önce

Yorumlar: I would highly recommend Zoho to any business or person looking to track expenses for travel or otherwise.

Artılar:

Zoho easily integrates uploading and autoscanning receipts across multiple platforms.

Eksileri:

Offline use is limited and that it's not completely free is a small disappointment.

Doğrulanmış Yorumcu
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Tüketici Hizmetleri, Serbest Meslek
Yazılımın kullanım amacı: 1-5 ay
Değerlendirici Kaynağı
Kaynak: GetApp

Great Program for SMB like me!

5,0 2 yıl önce

Yorumlar: I have had great experiences using Zoho Expense. Ive tried other programs and they were clunky, messy, hard to use. I was on the phone with the help desk all the time. With Zoho Expense - I did it all by myself in a few hours. Now I am set up to run my business much better!

Artılar:

Easy to set up! Easy to use! Easy to see what needs ot be done. Maybe they should be called ZO-EASY Expense! I was up and running in no time. Imported changes from my corporate credit card, set up personal and business expenses. This made the separation so easy! Tax time will be so much better in 2024 !

Eksileri:

There aren't any CONs as the product fit exactly what I needed. I do like how I can add new apps to integrate with Expense if I need it in the future. The seamlessness of that is worth $$$!

Dikkate Alınan Alternatifler: QuickBooks Online

Zoho Expense Tercih Etme Nedenleri: The cost was prohibitive and I didnt need everything the were selling. Zoho has everything I need at the right price.

Geçiş Yapılan: QuickBooks Online

Zoho Expense Ürününe Geçme Nedenleri: The ease of use, the cost, the support!

Doğrulanmış Yorumcu
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Yönetim Danışmanlığı, 11–50 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1-5 ay
Değerlendirici Kaynağı
Kaynak: GetApp

Very easy to use, real time-saver!

5,0 3 ay önce

Yorumlar: Product is excellent. Customer service - terrible. A person from the UK ( not my jurisdiction or timezone) did a lazy attempt to suggest a demo at the time convenient for HIM, and then disappeared - guess he figured, why bother since I purchased it anyway having been pressured by my accountant ( not your sales team).

Artılar:

I like how easy it is to file your receipts and expenses: all you need to do is to take a photo. Zoho Expense then sorts them out at about 90% accuracy. It really saves time. I also like that the trial period included a full version, it allows you to fully experience functionality

Eksileri:

The so-called customer care is almost non-existent. It was a drag to schedule a demo with them: they kept sending me their calendars without bothering to connect personally. And once I finally booked a slot, their sales person cancelled on me at the last moment! They never bothered to follow up, didn't offer an alternative appointment ( oh, I had to sift through their calendars!) and once I purchased it since I liked the product anyway, they disappeared. If my accountant hadn't insist on Zoho vs Quickbooks, I would have gone with Quickbooks simply due to lack of customer care. Quickbooks sales folks were very attentive! I have two products from Zoho both professional versions and didn't hear from them once.

Antonella
ABD dahilindeki Accountant
Hastane ve Sağlık Hizmetleri, 51–200 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

A brilliant expense management software.

4,0 2 ay önce

Yorumlar: The product has automated all our expenses management from receipt scanning to with auto cropping and auto processes that have saved us alot of time

Artılar:

The product is a reliable expense management platform with comprehensive suite of tools that ensures automation different business activities.

Eksileri:

We have not found any downside of Zoho Expense during implementation.

Doğrulanmış Yorumcu
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Veterinerlik, 51–200 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: Ücretsiz Deneme
Değerlendirici Kaynağı
Kaynak: GetApp

Efficient Expense Management Tool

5,0 4 ay önce

Artılar:

Zoho Expense streamlines expense tracking and reimbursement processes, making it an ideal tool for businesses of all sizes. With user-friendly features for receipt scanning, categorization, and real-time expense reporting, it reduces the hassle of manual expense management. Integrations with popular accounting platforms and easy team collaboration make Zoho Expense both practical and adaptable. While the initial setup may require some time, the overall experience and functionality make it a valuable asset for managing expenses efficiently.

Eksileri:

The initial setup can be time-consuming, especially for larger teams.

Bobby
ABD dahilindeki CEO
Kâr Amacı Gütmeyen Kuruluş Yönetimi, 11–50 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Zoho Expense Review

5,0 4 ay önce

Yorumlar: Overall, Zoho Expense has been a very successful platform that has simplifies our expense tracking within the organization.

Artılar:

Sending receipts to the platform is very convenient.

Eksileri:

Sometimes, matching receipts to existing expenses can be cumbersome.

Doğrulanmış Yorumcu
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Sigorta, 2–10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: Ücretsiz Deneme
Değerlendirici Kaynağı
Kaynak: GetApp

Easy to Use

5,0 10 ay önce

Yorumlar: Pretty good. No real complaints. There was one issue and I was able to chat and fix it right away.

Artılar:

It is easy to use. If you get caught up start a chat and they are super responsive to correct the issue.

Eksileri:

The fact that I have to login separately from Books and pay separately from Books. I thought it would be linked together.

Zoho Yanıtı

10 ay önce

Hi, Thank you for taking the time to review Zoho Expense and sharing your feedback. We are glad that you find our chat support superhelpful. Zoho Books is our accounting solution for bookkeeping needs. However, all the expenses which you approve in Zoho Expense will be pushed into Zoho Books provided the organization ID's of both your Zoho Books and Expense are same. If you need any help regarding the integration, Please drop an email to <support[at]zohoexpense[dot]com> or initiate a chat. This would help us to assist you further. Assuring you our best service at all times. Regards, Thanga - Zoho Expense

Brenda
ABD dahilindeki Accountant
Kâr Amacı Gütmeyen Kuruluş Yönetimi, 2–10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1-5 ay
Değerlendirici Kaynağı

I recommended Zoho to all my clients

5,0 8 ay önce

Yorumlar: They all enjoy Zoho. The upload is so easy and everyone has been cheerful about switching.

Artılar:

I liked the fact that it was online and mobile, very easy to use, and actually fun! The reaction of my clients employees has been wonderful. Since they travel internationally, they really like the foreign exchange calculations.

Eksileri:

Occasionally i have someone who just isn't techy and Ihave to teach them, but I'd be doing that with any software.

Doğrulanmış Yorumcu
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Kâr Amacı Gütmeyen Kuruluş Yönetimi, 2–10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: Ücretsiz Deneme
Değerlendirici Kaynağı

Zoho Expense - a helpful tool

5,0 9 ay önce

Artılar:

Scanning a receipt on both a computer and smartphone is very easy, and the AI reader does it properly, applying the categories as it learns the patterns, making the process faster and more accurate.

Eksileri:

It could connect to other bookkeeping apps.

Doreen
ABD dahilindeki Sales Manager
Çevre Hizmetleri, 201–500 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

The software that simplifies expense reporting

5,0 12 ay önce

Yorumlar: Expense reporting has been made easy by the software . In overall the best software for any business that wants to have smooth expense tracking and reporting.

Artılar:

I like the way expense reporting has been simplified by the software thus saving on cost and time.

Eksileri:

So far there is nothing to complain about the software. It is serving us so well.

Subhadeep
Subhadeep
Hindistan dahilindeki MANAGING DIRECTOR
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Madencilik ve Metal, 501–1.000 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı
Kaynak: GetApp

Good

5,0 geçen yıl

Artılar:

Most important is the Integration with other apps

Eksileri:

No such issue found in the app. It's convenient and easy to use app.

Cátia
Portekiz dahilindeki ServiceNow Consultant
Bilgi Teknolojileri ve Hizmetleri, 11–50 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 6-12 ay
Değerlendirici Kaynağı

User-friendly tool for managing business expenses

5,0 4 ay önce

Artılar:

Powerful tool for managing business expenses, offering a range of benefits for both small and large organizations. One of its key advantages is automation—it automatically scans and categorizes receipts, reducing manual data entry. The platform is also highly customizable, with features like approval workflows, budget tracking, and detailed reporting to suit various business needs.

Eksileri:

The mobile app experience, though functional, can sometimes feel less polished compared to the web version. Also, while Zoho Expense supports a variety of payment methods, it may not support every regional or niche payment system, which could be a limitation for some businesses.

Anonim inceleme yapan kişi
Dinlence, Seyahat ve Turizm, 51–200 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: Ücretsiz Deneme
Değerlendirici Kaynağı
Kaynak: GetApp

Very nice tool

4,0 4 ay önce

Artılar:

Very nice and easy to use and easy to personalize to our own needs

Eksileri:

Takes a bit of time to get used to everything as an admin

Doğrulanmış Yorumcu
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Sağlık, Sağlıklı Yaşam ve Fitness, Serbest Meslek
Yazılımın kullanım amacı: Ücretsiz Deneme
Değerlendirici Kaynağı
Kaynak: GetApp

Mostly Easy to Use

5,0 5 ay önce

Yorumlar: A little frustrating. I contacted customer service and they did not get back to me. Admitedly, that was on the weekend but better customer service would be to have someone available as alot of people also submit expenses on weekends.

Artılar:

I can upload receipts for expenses on my phone

Eksileri:

I can't figure out how to categorize my expenses. FOr example, I have grouped them all in the months they were purchased but I do not know how to see them all by month and overall for all months.