18 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Whatfix

Whatfix

Whatfix Nedir?

Whatfix, kurumsal işletmeler ve Fortune 500 şirketlerinin yazılımların benimsenmesini sağlamalarına, lansman süresini azaltmalarına, personel verimliliğini artırmalarına ve pozitif yazılım ROI’si elde etmelerine yardımcı olan, küresel anlamda en güvenilir Dijital Benimseme Platformlarından biridir. ABD’deki üst düzey kurumsal şirketlerden biri, özelleştirilmiş son kullanıcı eğitimi içeriğini şirket içinde geliştirmek yerine Whatfix’i kullanarak %40 daha hızlı hazırlamış ve 950.000 $ tasarruf elde etmiştir. Gartner Peer Insights puanı 4,8’dir. Dijital dönüşüm için şirket ile iletişime geçin.

Kimler Whatfix Kullanıyor?

Dijital dönüşüm ve değişim yönetimini yönlendirmek isteyen büyük ve orta ölçekli işletmeler. İşletmeler eğitim süresini düşürerek, sorguları destekleyerek ve maliyetleri azaltarak binlerce kullanıcıyı kolayca sürece dahil edebilir.

Whatfix Yazılımı - 1
Whatfix Yazılımı - 2
Whatfix Yazılımı - 3
Whatfix Yazılımı - 4
Whatfix Yazılımı - 5

Whatfix konusunda emin değil misiniz? Popüler bir alternatifle karşılaştırın

Whatfix

Whatfix

4,6 (77)
Fiyatlandırma bulunamadı
Ücretsiz sürüm
Ücretsiz deneme
87
24
4,5 (77)
4,6 (77)
4,9 (77)
VS.
Başlangıç Fiyatı
Fiyat Seçenekleri
Özellikler
Entegrasyonlar
Kullanım Kolaylığı
Paranızın Karşılığı
Müşteri Hizmetleri
$29,00
ay
Ücretsiz sürüm
Ücretsiz deneme
170
31
4,5 (157)
4,5 (157)
4,7 (157)
Yeşil puanlama çubukları, ortalama puanlama ve yorum sayısına göre en yüksek puanlanan ürünü gösterir.

Whatfix ürününe diğer harika alternatifler

LearnWorlds
En iyi puan alan özellikler
Kurs Yönetimi
Özelleştirilebilir Markalama
Öğrenme Yönetimi
Pendo
En iyi puan alan özellikler
Kullanım İzleme/Analizi
Raporlama/Analiz
İletişim Yönetimi
Constructor
En iyi puan alan özellikler
Kurs İzleme
Testler/Değerlendirmeler
Öğrenme Portalı
Wrike
En iyi puan alan özellikler
Finansal Yönetim
Pano Oluşturma
Yapılandırılabilir İş Akışı
Whale
En iyi puan alan özellikler
Erişim Denetimleri/İzinleri
Etkinlik Panosu
Mobil Erişim

Whatfix için incelemeler

Ortalama puan

Toplam
4,6
Kullanım Kolaylığı
4,5
Müşteri Hizmetleri
4,9
Özellikler
4,6
Paranızın Karşılığı
4,6

Şirket büyüklüğüne göre incelemeler (çalışan sayısı)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Puan bazında değerlendirmeleri bul

5
64%
4
36%
Mark
Mark
ABD dahilindeki Director of Customer Experience
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Bilgisayar Yazılımı, 201–500 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Digital Adoption of Digital Adoption

4,0 2 yıl önce

Yorumlar: Data driven decisions are very important to us. With Whatfix we are able to provide better data to our development team while simultaneously guidling our customers through our app.

Artılar:

The Customer Service is extraordinary. Once you learn how to use the tools and their limits, your imagination is the limit as to what you can do.

Eksileri:

With so many features and options it was a little hard to finalize what we needed to focus on.

Hal
Hal
Technical Writer
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Bilgisayar Yazılımı, 51–200 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1-5 ay
Değerlendirici Kaynağı
Kaynak: GetApp

Whatflow flows implementation in a special education web based product

4,0 9 yıl önce

Yorumlar: Frontline provides special education solution services to thousands of school districts nation wide and abroad. The business need for interactive flows in our case is primarily to reduce customer calls and provide self-help instruction while simultaneously allowing the customer to complete their work. While use of the Whatfix product is still in its infancy (i.e. initial rollout was a pilot with a few districts and two products), we are encouraged by what we see thus far, and plan to implement the feature across a wider spectrum of products and thus make it available to more end-users.

Artılar:

Implementing the required java code into our application we found to be relatively easy (i.e. needs hours not days or weeks). When and if needed, their team is extremely technical where java, java scripting, html and related technologies are concerned. The Whatfix documentation made available via the Internet is also very good. Moreover, the Whatfix customer support is also very good and we found them to be extremely flexible when organizing meetings, especially given the time zone difference. Their software interface to create the flows is also easy to use and largely intuitive.

Eksileri:

Flows must be exported in their entirety and we have requested that an option be provided to export only those flows that are desired at a particular time so as to avoid having to overwrite files and/or download large file sets. Once a flow is created and if it consists of many steps, should there be a need to edit one or more steps, depending on the nature of the edit it can be a bit time consuming.

Whatfix Yanıtı

8 yıl önce

Thanks for the review, Hal. We are working towards building the framework for selective actions on the flows, which should be released soon. As per your feedback, our UX team is currently improving the editing experience.

Rory
ABD dahilindeki Director of Training & Development
Baskı, 11–50 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

An extra layer of our software

4,0 4 yıl önce

Yorumlar: We have rewritten our entire onboarding process for new clients using WhatFix as an overlay. When clients see a WhatFix element on our site they think that it is part of our program.

Artılar:

WhatFix makes it easy to add functionality to our software offering without the need for Development to get involved.

Eksileri:

The organization of content can be a bit frustrating but once you get the hang of it, it makes sense.

Whatfix Yanıtı

4 yıl önce

Hey Rory, Thank you for taking the time and leaving us a positive review. Customer experience and satisfaction is our priority. We have also noted your suggestions regarding the content organization, and have incorporated them in our roadmap. You can also visit the WHATFIX COMMUNITY to know more about our upcoming releases. Our experts are just a message away to all your queries. Thank you once again for your review! Best, Pratheek

Iziar
Iziar
Venezuela dahilindeki Ejecutivo de Ventas Estados Unidos
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Bilgisayar Yazılımı, 11–50 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 6-12 ay
Değerlendirici Kaynağı
Kaynak: GetApp

Help your customers understand your platform

5,0 7 yıl önce

Artılar:

This application is really easy to use for you and your clients. Since we created a platform with so much content in TravelContact, Whatfix helps our customers know every detail we offer. Now our clients, such as travel advisors, agencies, DMC have two different tools to make life easier for them. On the other hand Whatfix´s support team has been impressive, they have solved every doubt or inconvenience that we have presented throughout the process.

Eksileri:

We would like the information inside the Whatfix platform to have different views, since they use very large boxes that take up a lot of space on the screen. This doesn't allows you to see all the content when you have created many flows.

Mohit
Mohit
Co-Founder
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Bilgi Teknolojileri ve Hizmetleri, 11–50 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 6-12 ay
Değerlendirici Kaynağı
Kaynak: GetApp

Reduced our support costs by 40%

5,0 10 yıl önce

Yorumlar: We implemented whatfix inside web dashboard of Cuztomise used by top management of large FMCG, Healthcare and Services companies mostly in India and Europe. Cuztomise platform is a complete DIY platform which enables companies to swiftly make changes to workflow. We use to get a lot of calls from users in our support center asking help on making various modifications on platform. Even after having a complete FAQ and user manual, still users felt comfortable doing changes while on line with our support staff. We quickly realised that its very crucial for us to provide hand holding for our customers. Then we decided to try Whatfix . Whatfix not only allowed us to provide user handholding but instantly helped us generate lot of guides which can literally be created by anyone quickly. We have experienced 40% reduction in calls which means lot of savings on our support costs.

Artılar:

- Easy to use, quickly create guides in various languages - Easily convert guides to PDF, videos in few clicks - Very easy to integrate

Eksileri:

- Not exactly a con, but i would like it to be available for mobile also.

Whatfix Yanıtı

8 yıl önce

Thanks for the amazing review, Mohit. Currently, Whatfix is responsive and supports mobile web. Whatfix also supports hybrid HTML5 mobile apps.