monday.com Nedir?

monday.com is a cloud-based Work OS, where teams create workflow apps in minutes to run their processes, projects, and everyday work.
Teams shape workflows and projects, code-free, with an adaptive platform that automates manual work and connects teams in a digital workspace.
The platforms features include: customizable workflow templates, time tracking, automations, data dashboards, and integrations with popular tools.
More than 100,000 companies around the world rely on monday.com.

Kimler monday.com Kullanıyor?

A multitude of teams, big, small, and cross-functional, in a variety of industries worldwide. Its intuitive interface and customization capabilities makes it suitable for any project and business.

monday.com nerede dağıtılabilir?

Cloud, SaaS, Web tabanlı, Mac (Masaüstü), Windows (Masaüstü), Linux (Masaüstü), Android (Mobil), iPhone (Mobil), iPad (Mobil)

Satıcı hakkında

  • monday.com
  • Tel Aviv, İsrail içinde yerleşiktir
  • 2014 yılında kuruldu
  • Telefon Desteği
  • 7/24 (Canlı yardım)
  • Sohbet

Bulunduğu ülkeler

Almanya, Amerika Birleşik Devletleri, Arjantin, Avustralya, Avusturya ve 36 adet daha

Diller

Almanca, Felemenkçe, Fransızca, Japonca, Korece ve 7 adet daha

Satıcı hakkında

  • monday.com
  • Tel Aviv, İsrail içinde yerleşiktir
  • 2014 yılında kuruldu
  • Telefon Desteği
  • 7/24 (Canlı yardım)
  • Sohbet

Bulunduğu ülkeler

Almanya, Amerika Birleşik Devletleri, Arjantin, Avustralya, Avusturya ve 36 adet daha

Diller

Almanca, Felemenkçe, Fransızca, Japonca, Korece ve 7 adet daha

monday.com videoları ve resimleri

monday.com Yazılımı - 1
monday.com Yazılımı - 2
monday.com Yazılımı - 3
monday.com Yazılımı - 4
monday.com Yazılımı - 5
6 tane daha görüntüle
monday.com videosu
monday.com Yazılımı - 1
monday.com Yazılımı - 2
monday.com Yazılımı - 3
monday.com Yazılımı - 4
monday.com Yazılımı - 5

monday.com ile benzer ürünleri karşılaştır

monday.com

$10,00/ay
Ücretsiz Sürüm
Ücretsiz Deneme
$13,49/ay
Ücretsiz Sürüm
Ücretsiz Deneme
$5,00/yıl
Ücretsiz Sürüm
Ücretsiz Deneme
$7,00/ay
Ücretsiz Sürüm
Ücretsiz Deneme

monday.com ürününün özellikleri

  • 360 Derece Geri Bildirim
  • AEC (Mimarlık, Mühendislik ve İnşaat) Sektörü İçin
  • Alt Görevler Oluşturma
  • Alt Yüklenici Yönetimi
  • Anketler ve Geribildirim
  • Anımsatıcılar
  • Aracı Yönetimi
  • Arama/Filtreleme
  • Arşivleme ve Saklama
  • Atama Yönetimi
  • BT Proje Yönetimi İçin
  • Bakım Planlama
  • Bakım Yönetimi
  • Bağımlılık İzleme
  • Başvuru Sahibi İzleme
  • Belge Depolama
  • Belge Yönetimi
  • Beyin Fırtınası
  • Bilet Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Bordro Yönetimi
  • Bölge Yönetimi
  • Bütçe Yönetimi
  • Bütçe İzleme/İş Maliyeti
  • Bütçeleme/Tahmin
  • CRM
  • Dağıtım Yönetimi
  • Değişiklik Emri Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • Dijital Varlık Yönetimi
  • Diyagram Oluşturma
  • Dosya Depolama
  • Dosya Paylaşımı
  • Dosya Yönetimi
  • Durum Çözümlemesi
  • Durum İzleme
  • E-posta Pazarlaması
  • E-posta Yönetimi
  • E-postayı Göreve Dönüştürme
  • Ek Açıklamalar
  • Ekipman İzleme
  • Ekran Paylaşımı
  • Elektronik Formlar
  • Emlak Acenteleri için
  • Emlak Yönetimi
  • Entegrasyon Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Etiketleme
  • Etkileşim İzleme
  • Etkinlik Panosu
  • Etkinlik Planlama
  • Etkinlik Yönetimi
  • Etkinlik İzleme
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Etkinliğin Tetiklediği Eylemler
  • Eğitim Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Fikir Oluşturma
  • Fikir Yönetimi
  • Finansal Yönetim
  • Form Oluşturma ve Tasarımı
  • Form Otomasyonu
  • Form Yönetimi
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Gayrimenkul Veri Tabanı
  • Gayrimenkul İçin
  • Gereksinim Yönetimi
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • Gerçek Zamanlı Düzenleme
  • Gerçek Zamanlı Eşitleme
  • Gerçek Zamanlı Güncellemeler
  • Giriş Sayfaları/Web Formları
  • Grup Yönetimi
  • Gönderi Planlama
  • Görev Düzenleme/Güncelleme
  • Görev Etiketleme
  • Görev Planlama
  • Görev Yönetimi
  • Görev İlerlemesi İzleme
  • Görev/Proje İzleme
  • Görsel Modelleme
  • Görsel İş Akışı Yönetimi
  • Görselleştirme
  • Görüntülü Konferans
  • Görüntülü Sohbet
  • Güvenlik Yönetimi
  • Harcama Yönetimi
  • Harcama İzleme
  • Hareket Yönetimi
  • Hedef Belirleme/İzleme
  • Hissedar Tanımlı Öznitelikler
  • KPI (Temel Performans Göstergeleri - TPG) İzleme
  • Kampanya Analizi
  • Kampanya Planlama
  • Kampanya Yönetimi
  • Kampanya İzleme
  • Kamuoyu Yoklamaları/Oy Verme
  • Kanal Yönetimi
  • Kanban Panosu
  • Kapasite Planlama
  • Kapasite Yönetimi
  • Karşılanamayan Sipariş Yönetimi
  • Kat Hizmetleri Yönetimi
  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • Katılım İzleme
  • Katılımcı Yönetimi
  • Kaynak Planlama
  • Kaynak Yönetimi
  • Kayıt Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Kira Yönetimi
  • Kişi Veri Tabanı
  • Kişi Yönetimi
  • Kişiselleştirme
  • Kodsuz
  • Komisyon Yönetimi
  • Konuk Deneyimi Yönetimi
  • Konuk Erişimi
  • Kullanıcı Profilleri
  • Kullanıcı Yönetimi
  • Kullanım Raporlama
  • Kural Tabanlı İş Akışı
  • Kuruluş Grafiği Oluşturma
  • Listeleme Yönetimi
  • Maliyet İzleme
  • Malzeme Gereksinimleri Planlama
  • Marka Yönergeleri
  • Medya Kitaplığı
  • Medya Planlama
  • Mesajlaşma
  • Meta Veri Yönetimi
  • Metin Düzenleme
  • Mobil Erişim
  • Mobil Uygulama
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Müşteri Portalı
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Müşteri Yönetimi
  • Müşteri İzleme
  • Not Yönetimi
  • Onay Süreci Denetimi
  • Onay İş Akışı
  • Oran Yönetimi
  • Otomatik Planlama
  • Otomatik Zaman Yakalama
  • Pano
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Pazarlama Takvimi
  • Performans Metrikleri
  • Personel Takvimi
  • Proje Planlama
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Proje Yönetimi
  • Proje Zamanlama
  • Proje İzleme
  • Puan Kartları
  • RFI (Bilgi Talebi) ve Onaya Sunulan Evrak
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Raporlama/Analiz
  • Raporlama/Proje İzleme
  • Reklam Yönetimi
  • Renk Kodları/Simgeleri
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Rol Tabanlı İzinler
  • SEO Yönetimi
  • Sanat Yapıtı Yönetimi
  • Satıcı Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Satış Vergisi Yönetimi
  • Segmentasyon
  • Self Servis Portal
  • Senaryo Planlama
  • Sergi/Satıcı Yönetimi
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Sipariş Girişi
  • Sipariş Karşılama
  • Sipariş Yönetimi
  • Sipariş İzleme
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Sorun Denetimi
  • Sorun İzleme
  • Sosyal Medya Entegrasyonu
  • Sosyal Medya İzleme
  • Sosyal Promosyon
  • Sprint Planlama
  • Stratejik Planlama
  • Sunum Araçları
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Süreç Modelleme ve Tasarlama
  • Süreç/İş Akışı Otomasyonu
  • Sürükle ve Bırak
  • Sürüm Denetimi
  • Sürüm Planlama
  • Sürüm Yönetimi
  • Tahmin
  • Takvim Yönetimi
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Tam Metin Arama
  • Tamamlama Maliyeti İzleme
  • Tamamlanma Yüzdesi İzleme
  • Tarama Geçmişi
  • Tartışmalar/Forumlar
  • Tatil/İzin İzleme
  • Tazminat Yönetimi
  • Tedarikçi Yönetimi
  • Tek Sayfa Görüntüleme
  • Teklif Yönetimi
  • Teklifler/Tahminler
  • Test Etme/KG Yönetimi
  • Toplantı Notları
  • Toplantı Yönetimi
  • Toplu İşleme
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Uyumluluk İzleme
  • Uzaktan Destek
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Vaka Notları
  • Vardiya Değiştirme
  • Varlık Kategorizasyonu
  • Varlık Kitaplığı
  • Varlık Paylaşımı
  • Veri Bağlayıcıları
  • Veri Görselleştirme
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Video Desteği
  • Web Tabanlı Dağıtım
  • Widget'lar (Pencere Öğeleri)
  • Yapılacaklar Listesi
  • Yapılandırılabilir İş Akışı
  • Yatırım Dönüşü İzleme
  • Yayımlama/Paylaşma
  • Yenilik Yönetimi
  • Yetenek İzleme
  • Yeterlilik İzleme
  • Yineleme Yönetimi
  • Yinelenen Görevler
  • Yinelenen Siparişler
  • Yol Haritası Çıkarma
  • Yorumlama/Notlar
  • Yönlendirme İş Akışı Yönetimi
  • Yüklenici Veri Tabanı
  • Yüklenici Yönetimi
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Zaman ve Katılım
  • Zaman Çizelgesi
  • Zaman İzleme
  • Çalışan Aktivitesi İzleme
  • Çalışan Dizini
  • Çalışan Fotoğrafları
  • Çalışan Planlama
  • Çalışan Profilleri
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Çalışan Yönetimi
  • Çevik Metodolojiler
  • Çevrimiçi Giriş/Çıkış Saati Kaydı
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Çevrimiçi Zaman İzleme
  • Çok Kanallı Kampanyalar
  • Çok Kanallı İletişim
  • Çoklu Cihaz Desteği
  • Çoklu Dil
  • Çoklu Hesap Yönetimi
  • Çoklu Kampanya
  • Çoklu Oturum Açma
  • Çubuk Grafik
  • Ön Büro Yönetimi
  • Öncelik Belirleme
  • Özelleştirilebilir Alanlar
  • Özelleştirilebilir Formlar
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Özelleştirilebilir Raporlar
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Ürün Verileri Yönetimi
  • Ürün Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Ürün Yol Haritası Çıkarma
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • İade Yöntemi
  • İlerleme İzleme
  • İletişim Yönetimi
  • İzin Yönetimi
  • İzlenebilirlik
  • İçe Aktarma Görevleri
  • İçerik Kitaplığı
  • İçerik Yönetimi
  • İş Akışı Yapılandırma
  • İş Akışı Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • İş Planlama
  • İş Süreci Otomasyonu
  • İşe Alım Süreci
  • İşlevler/Hesaplamalar
  • Şablon Yönetimi
  • Şablonlar

monday.com Alternatifler

Airtable is the database that anyone can use with a beautiful spreadsheet interface.
Smartsheet is an online work execution platform empowering organizations of all sizes to plan, manage, automate, and report on work.
Data analysis solution that helps businesses manage spreadsheets, create graphs/charts, perform calculations, share projects, and more.
Online spreadsheet making tool that helps in creating, editing & sharing spreadsheets in real-time through any PC, mobile or tablet.
Todoist is the world's #1 to-do list & task manager to organise your life and work.
Drive growth with Sales Cloud 360, the best-in-class sales solution that drives rep productivity on the world's #1 CRM platform.
Pipefy is a no-code process management software that empowers anyone to create and automate efficient workflows on their own.
Free project scheduling and management app for Windows, OSX and Linux.
Cloud-based application developed for business communications that helps manage chat, meet, file sharing, and more.
Practice Operations platform for architects, landscape architects, & engineers, built by design professionals for design professionals.
HubSpot CRM has everything you need to organize, track, and build better relationships with leads and customers.
LiquidPlanner's transformative project management uses predictive scheduling to dynamically adapt to change and manage uncertainty.
nTask is a free online task management and project management platform used by smart teams to do more. Get started today!

monday.com için incelemeler

Ortalama puan

Toplam
4,6
Kullanım Kolaylığı
4,5
Müşteri Hizmetleri
4,5
Özellikler
4,4
Paranızın Karşılığı
4,3

Şirket büyüklüğüne göre incelemeler (çalışan sayısı)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Puan bazında değerlendirmeleri bul

5
66%
4
28%
3
4%
2
1%
1
1%
Melissa H.
Melissa H.
ABD dahilindeki Game Developer
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Bilgisayar Yazılımı, 1.001-5.000 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

A huge assistance in keeping us on track with our job

5 geçen hafta Yeni

Yorumlar: As a group, we're making use of Monday.com. I had no idea what to anticipate, but I was pleasantly surprised right away. You should use this program if you want your team to be able to communicate and keep tabs on their progress. You may set up a "dashboard" for each project, assign individuals to each job, set a due date, and so forth.

Artılar:

Our company made use of Monday.com. I've had a wonderful time with monday.com. Personal and business endeavors alike benefit from my usage of this tool. Using it, I'm able to get things done. Depending on the team's progress, each assignment might be given to one or more persons. It's the go-to tool for getting things done in general since we can do so much more with it.

Eksileri:

When more than two persons (3+) are involved in a project, a payment plan is required. A larger crew means a higher price tag. If you know how to utilize the tool effectively, taking a plan is in your best interest monday.com.

Justin L.
Justin L.
ABD dahilindeki Small Business Owner
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Tüketici Hizmetleri, 2-10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 6-12 ay
Değerlendirici Kaynağı

Dikkate Alınan Alternatifler:

Monday.com - Great for 2 -3 People, Expensive for Anything Larger

5 2 ay önce Yeni

Yorumlar: Overall, If I really understood the costs upfront, I would have been more hesitant to transfer literally everything to Monday.com. I felt that it was kind of a hidden surprise and not in a good way. However, the project management for 2-3 people was incredible. I was moving at light speed, so much so that I needed to expand to more users. However, money doesn't grow on trees and I was ultimately stifled by the growing cost of each additional user. It definitely helped me organize all of my ideas into neat little boxes that could be expanded and tracked, which really gave me a birds eye view of my business.

Artılar:

At first, I loved Monday.com. The ease of use. The beautiful and simple design. I was enamored by every feature of this tool. Previously, I had notes jumbled on papers, in Apple Notes, and in Microsoft Excel. This was my solution to everything. I was able to transition all of my projects into one, sleek looking interface that inspired me to delve deeper into what was working about my company.

Eksileri:

After the trial period ended, I realized the prices skyrocketed for adding multiple users. That totally sucked because I already transferred my entire digital life to Monday.com. 1 to 3 people was a do-able price for my small business. However, when I wanted to include 7 or 8 people, it was too cost prohibitive for the income that we were generating. Every penny matters when managing a business and this was the straw that broke the camels back for my utilization of Monday.com

Mikelle O.
ABD dahilindeki Founder
Personel ve İşe Alım, 2-10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 6-12 ay
Değerlendirici Kaynağı

Confusing

3 4 hafta önce Yeni

Yorumlar: Overall I would not use Monday. com again.

Artılar:

The alerts when someone completed or made changes were nice, however once you logged in to see the changes it was very confusing.

Eksileri:

The layout is confusing and hard to follow the chain of events in each task.

monday.com Yanıtı

3 hafta önce

Thanks so much for taking the time to leave a review and for your feedback. We will let our team know.

Nils V.
Hollanda dahilindeki CEO / owner
Pazarlama ve Reklamcılık, 2-10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Dikkate Alınan Alternatifler:

No more spreadsheets!

5 2 ay önce

Yorumlar: Monday.com gives us the freedom to build online tools to manage all daily tasks in our business. The versatility makes it our weapon of choice.

Artılar:

Monday.com is like a customizable spreadsheet in the cloud. It's easy to build any project management sheet you need. Projects to work on, time tracking, internal training, you name it. Just add the column (like status, text, numbers, formulas, assigned people, etc.) and create groups that make sense to you. Automations save a lot of time doing repetitive project management tasks.

Eksileri:

Subitems are still relatively new, so not all features are working properly yet. New features are being released often, but now I have to use regular items to keep track of time spent per employee.

Dora B.
Kanada dahilindeki CMO
Bilgi Teknolojileri ve Hizmetleri, 51-200 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Dikkate Alınan Alternatifler:

Easy Project Management

4 geçen hafta Yeni

Yorumlar: Monday.com keeps my team organized. It took minimal time to set up and keeps us on track. Two thumbs up!

Artılar:

My team loves Monday.com as it keeps us on the same page with projects and tasks, and helps us present our overall marketing calendar. We use it on a daily basis and it helps me keep my team of 8 organized and efficient.

Eksileri:

I wish the different boards were integrated a little easier so I could have one board for sales, one for marketing, and then one for my overall calendar I could share with my management team. I'd like to be able to see things from a high level and then be able to drill down but unfortunately, that is not offered.

Yazılımın bulunduğu yer