monday.com

monday.com Nedir?

monday.com is a cloud-based Work OS, where teams create workflow apps in minutes to run their processes, projects, and everyday work.
Teams shape workflows and projects, code-free, with an adaptive platform that automates manual work and connects teams in a digital workspace.
The platforms features include: customizable workflow templates, time tracking, automations, data dashboards, and integrations with popular tools.
More than 100,000 companies around the world rely on monday.com.

Kimler monday.com Kullanıyor?

A multitude of teams, big, small, and cross-functional, in a variety of industries worldwide. Its intuitive interface and customization capabilities makes it suitable for any project and business.

monday.com nerede dağıtılabilir?

Bulut tabanlı
Şirket İçi

Satıcı hakkında

  • monday.com
  • Tel Aviv, İsrail içinde yerleşiktir
  • 2014 yılında kuruldu

monday.com support

  • Telefon Desteği
  • 7/24 (Canlı yardım)
  • Sohbet

Bulunduğu ülkeler

Almanya, Amerika Birleşik Devletleri, Arjantin, Avustralya, Avusturya ve 36 adet daha

Diller

Almanca, Felemenkçe, Fransızca, Japonca, Korece ve 7 adet daha

Satıcı hakkında

  • monday.com
  • Tel Aviv, İsrail içinde yerleşiktir
  • 2014 yılında kuruldu

monday.com support

  • Telefon Desteği
  • 7/24 (Canlı yardım)
  • Sohbet

Bulunduğu ülkeler

Almanya, Amerika Birleşik Devletleri, Arjantin, Avustralya, Avusturya ve 36 adet daha

Diller

Almanca, Felemenkçe, Fransızca, Japonca, Korece ve 7 adet daha

monday.com videoları ve resimleri

monday.com Yazılımı - 1
monday.com Yazılımı - 2
monday.com Yazılımı - 3
monday.com Yazılımı - 4
monday.com Yazılımı - 5
6 tane daha görüntüle
monday.com videosu
monday.com Yazılımı - 1
monday.com Yazılımı - 2
monday.com Yazılımı - 3
monday.com Yazılımı - 4
monday.com Yazılımı - 5

monday.com ile benzer ürünleri karşılaştır

monday.com

monday.com

$0,00/ay
Ücretsiz Sürüm
Ücretsiz Deneme
$0,00/ay
Ücretsiz Sürüm
Ücretsiz Deneme
$0,00/ay
Ücretsiz Sürüm
Ücretsiz Deneme
Fiyatlandırma satıcı tarafından sağlanmamış durumda
Ücretsiz Sürüm
Ücretsiz Deneme

monday.com ürününün özellikleri

  • 360 Derece Geri Bildirim
  • AEC (Mimarlık, Mühendislik ve İnşaat) Sektörü İçin
  • API
  • Alt Görevler Oluşturma
  • Alt Yüklenici Yönetimi
  • Ambar Yönetimi
  • Anketler ve Geribildirim
  • Anımsatıcılar
  • Aracı Yönetimi
  • Arama/Filtreleme
  • Arşivleme ve Saklama
  • Atama Yönetimi
  • BT Proje Yönetimi İçin
  • Bakım Planlama
  • Bakım Yönetimi
  • Bağımlılık İzleme
  • Başvuru Sahibi İzleme
  • Belge Depolama
  • Belge Yönetimi
  • Belge İnceleme
  • Beyin Fırtınası
  • Bilet Yönetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Bordro Yönetimi
  • Bölge Yönetimi
  • Bütçe Yönetimi
  • Bütçe İzleme/İş Maliyeti
  • Bütçeleme/Tahmin
  • CRM
  • Dağıtım Yönetimi
  • Değişiklik Emri Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • Dijital Varlık Yönetimi
  • Diyagram Oluşturma
  • Dosya Depolama
  • Dosya Paylaşımı
  • Dosya Yönetimi
  • Durum Çözümlemesi
  • Durum İzleme
  • E-posta Pazarlaması
  • E-posta Yönetimi
  • E-postayı Göreve Dönüştürme
  • Ek Açıklamalar
  • Ekipman İzleme
  • Ekran Paylaşımı
  • Elektronik Formlar
  • Emlak Acenteleri için
  • Emlak Yönetimi
  • Entegrasyon Yönetimi
  • Entegre Ticari Faaliyetler
  • Envanter Yönetimi
  • Envanter İzleme
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Etiketleme
  • Etkileşim İzleme
  • Etkinlik Panosu
  • Etkinlik Planlama
  • Etkinlik Yönetimi
  • Etkinlik İzleme
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Etkinliğin Tetiklediği Eylemler
  • Eğitim Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Fazla Mesai Hesaplama
  • Fikir Oluşturma
  • Fikir Yönetimi
  • Finansal Yönetim
  • Form Oluşturma ve Tasarımı
  • Form Otomasyonu
  • Form Yönetimi
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Gayrimenkul Veri Tabanı
  • Gayrimenkul İçin
  • Gereksinim Yönetimi
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
  • Gerçek Zamanlı Düzenleme
  • Gerçek Zamanlı Eşitleme
  • Gerçek Zamanlı Güncellemeler
  • Giriş Sayfaları/Web Formları
  • Grup Yönetimi
  • Gönderi Planlama
  • Görev Düzenleme/Güncelleme
  • Görev Etiketleme
  • Görev Planlama
  • Görev Yönetimi
  • Görev İlerlemesi İzleme
  • Görev/Proje İzleme
  • Görsel Modelleme
  • Görsel İş Akışı Yönetimi
  • Görselleştirme
  • Görüntülü Konferans
  • Görüntülü Sohbet
  • Güvenlik Yönetimi
  • Harcama Yönetimi
  • Harcama İzleme
  • Hareket Yönetimi
  • Hata/Sorun Yakalama
  • Hedef Belirleme/İzleme
  • Hissedar Tanımlı Öznitelikler
  • KPI (Temel Performans Göstergeleri - TPG) İzleme
  • Kampanya Analizi
  • Kampanya Planlama
  • Kampanya Yönetimi
  • Kamuoyu Yoklamaları/Oy Verme
  • Kanal Yönetimi
  • Kanban Panosu
  • Kapasite Planlama
  • Kapasite Yönetimi
  • Karşılanamayan Sipariş Yönetimi
  • Kat Hizmetleri Yönetimi
  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • Katılımcı Yönetimi
  • Kaynak Planlama
  • Kaynak Yönetimi
  • Kayıt Yönetimi
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Kira Yönetimi
  • Kişi Veri Tabanı
  • Kişi Yönetimi
  • Kodsuz
  • Komisyon Yönetimi
  • Konuk Deneyimi Yönetimi
  • Konuk Erişimi
  • Kullanıcı Profilleri
  • Kullanıcı Yönetimi
  • Kullanım Raporlama
  • Kural Tabanlı İş Akışı
  • Kuruluş Grafiği Oluşturma
  • Listeleme Yönetimi
  • Maliyet İzleme
  • Malzeme Gereksinimleri Planlama
  • Marka Yönergeleri
  • Medya Kitaplığı
  • Medya Planlama
  • Mesajlaşma
  • Meta Veri Yönetimi
  • Metin Düzenleme
  • Mobil Erişim
  • Mobil Uygulama
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Müşteri Portalı
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Müşteri Yönetimi
  • Müşteri İzleme
  • Not Yönetimi
  • Onay Süreci Denetimi
  • Onay İş Akışı
  • Oran Yönetimi
  • Otomatik Planlama
  • Otomatik Zaman Yakalama
  • Pano
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Pazarlama Takvimi
  • Performans Metrikleri
  • Performans Yönetimi
  • Personel Takvimi
  • Portföy Yönetimi
  • Proje Planlama
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • Proje Yönetimi
  • Proje Zamanlama
  • Proje İzleme
  • Puan Kartları
  • RFI (Bilgi Talebi) ve Onaya Sunulan Evrak
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Raporlama/Analiz
  • Raporlama/Proje İzleme
  • Reklam Yönetimi
  • Renk Kodları/Simgeleri
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Rol Tabanlı İzinler
  • SEO Yönetimi
  • Sanat Yapıtı Yönetimi
  • Satıcı Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Satış Vergisi Yönetimi
  • Segmentasyon
  • Self Servis Portal
  • Senaryo Planlama
  • Sergi/Satıcı Yönetimi
  • Sevkiyat Yönetimi
  • Sipariş Girişi
  • Sipariş Karşılama
  • Sipariş Yönetimi
  • Sipariş İzleme
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Sorun Denetimi
  • Sorun Yönetimi
  • Sorun İzleme
  • Sosyal Medya Entegrasyonu
  • Sosyal Pazarlama
  • Sosyal Promosyon
  • Sprint Planlama
  • Stratejik Planlama
  • Sunum Araçları
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Süreç Modelleme ve Tasarlama
  • Süreç/İş Akışı Otomasyonu
  • Sürükle ve Bırak
  • Sürüm Denetimi
  • Sürüm Planlama
  • Sürüm Yönetimi
  • Tahmin
  • Takvim Eşitleme
  • Takvim Yönetimi
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Tam Metin Arama
  • Tamamlama Maliyeti İzleme
  • Tamamlanma Yüzdesi İzleme
  • Tarama Geçmişi
  • Tartışmalar/Forumlar
  • Tatil/İzin İzleme
  • Tazminat Yönetimi
  • Tedarik Zinciri Yönetimi
  • Tedarikçi Yönetimi
  • Tek Sayfa Görüntüleme
  • Teklif Yönetimi
  • Teklifler/Tahminler
  • Test Etme/KG Yönetimi
  • Toplantı Notları
  • Toplantı Yönetimi
  • Toplu İşleme
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Uygulama Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Uyumluluk İzleme
  • Uzaktan Destek
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Vardiya Değiştirme
  • Varlık Kategorizasyonu
  • Varlık Kitaplığı
  • Varlık Paylaşımı
  • Varlık Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Veri Bağlayıcıları
  • Veri Görselleştirme
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Video Desteği
  • Web Tabanlı Dağıtım
  • Widget'lar (Pencere Öğeleri)
  • Yapılacaklar Listesi
  • Yapılandırılabilir İş Akışı
  • Yatırım Dönüşü İzleme
  • Yayımlama/Paylaşma
  • Yedekleme Planlama
  • Yenilik Yönetimi
  • Yetenek İzleme
  • Yeterlilik İzleme
  • Yineleme Yönetimi
  • Yinelenen Görevler
  • Yinelenen Siparişler
  • Yol Haritası Çıkarma
  • Yorumlama/Notlar
  • Yönlendirme İş Akışı Yönetimi
  • Yüklenici Veri Tabanı
  • Yüklenici Yönetimi
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Zaman ve Katılım
  • Zaman Çizelgesi
  • Zaman İzleme
  • Çalışan Aktivitesi İzleme
  • Çalışan Dizini
  • Çalışan Fotoğrafları
  • Çalışan Planlama
  • Çalışan Profilleri
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Çalışan Yönetimi
  • Çalışan İşe Alım Süreci
  • Çevik Metodolojiler
  • Çevrimiçi Giriş/Çıkış Saati Kaydı
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Çevrimiçi Zaman İzleme
  • Çok Kanallı İletişim
  • Çoklu Cihaz Desteği
  • Çoklu Dil
  • Çoklu Hesap Yönetimi
  • Çoklu Kampanya
  • Çoklu Oturum Açma
  • Çubuk Grafik
  • Ön Büro Yönetimi
  • Öncelik Belirleme
  • Özelleştirilebilir Alanlar
  • Özelleştirilebilir Formlar
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Özelleştirilebilir Raporlar
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Öğe Yönetimi
  • Ürün Verileri Yönetimi
  • Ürün Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Ürün Yol Haritası Çıkarma
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • İK Yönetimi
  • İade Yöntemi
  • İlerleme İzleme
  • İletişim Yönetimi
  • İzin Yönetimi
  • İzlenebilirlik
  • İçe Aktarma Görevleri
  • İçerik Kitaplığı
  • İçerik Yönetimi
  • İş Akışı Yapılandırma
  • İş Akışı Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • İş Planlama
  • İş Süreci Otomasyonu
  • İşe Alım Süreci
  • İşe Alım Yönetimi
  • İşlevler/Hesaplamalar
  • Şablon Yönetimi
  • Şablonlar

monday.com İçin En İyi Alternatifler

Slack brings all your communication together in one place. It's real-time messaging, archiving and search for modern teams.
Smartsheet is an online work execution platform empowering organizations of all sizes to plan, manage, automate, and report on work.
Cloud-based application developed for business communications that helps manage chat, meet, file sharing, and more.
Data analysis solution that helps businesses manage spreadsheets, create graphs/charts, perform calculations, share projects, and more.
Todoist is the world's #1 to-do list & task manager to organise your life and work.
Pipefy is a no-code process management software that empowers anyone to create and automate efficient workflows on their own.
A completely reimagined UI, enhanced search and filters, easywork allocation, new portfolio dashboard, and more to transform your work.
Online spreadsheet making tool that helps in creating, editing & sharing spreadsheets in real-time through any PC, mobile or tablet.
Drive growth with Sales Cloud 360, the best-in-class sales solution that drives rep productivity on the world's #1 CRM platform.
Free project scheduling and management app for Windows, OSX and Linux.
Bir ITSM yazılımı olan Jira Service Management, yüksek hızda çalışması gereken ekiplerin hızla ve birlikte harika hizmet deneyimleri sunmasına yardımcı olur. JIRA Service Management hakkında daha fazla bilgi
MeisterTask, çevik proje yönetimi için mükemmel bir web tabanlı görev ve proje yönetimi aracıdır.
Ekiplerin işlerini tamamladığı en iyi çevrimiçi ortak çalışma özellikli beyaz tahta platformlarından biri. Miro hakkında daha fazla bilgi

monday.com için incelemeler

Ortalama puan

Toplam
4,6
Kullanım Kolaylığı
4,5
Müşteri Hizmetleri
4,5
Özellikler
4,4
Paranızın Karşılığı
4,3

Şirket büyüklüğüne göre incelemeler (çalışan sayısı)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Puan bazında değerlendirmeleri bul

5
66%
4
28%
3
5%
2
1%
1
1%
Roldan
Roldan
Filipinler dahilindeki Web UX/UI Designer/Developer
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Bilgi Teknolojileri ve Hizmetleri, 11-50 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Dikkate Alınan Alternatifler:

Projet Managment is a breeze!

5,0 4 hafta önce Yeni

Yorumlar: Overall, excellent! I mean, I have used several PMS like Trello, Slack, Jira, Wrike and the likes - Monday.com is the fireworks and the linchpin in the industry. If you have critical projects to manage (which I'm talking about project managers) this one is indespinsable.

Artılar:

Workflow Configuration. Here, you can configure your workflow to your hearts content - supported by hundreds of there available widgets. Automation. A killer feature of Monday.com I haven't used or found with some other PMS. It does a good job of nudging everyone of everyday tasks. Customizability. Fairly user friendly. Customized modules, visuals, workflows etc. You name it. Customer Support. Best customer support with high product knowledge.

Eksileri:

Price. This can be expensive for solo users. But, then again they have free provisions for single users with threshold in it obviously. Technical. This can be technically taxing at first. Can be complicated for first time user, which is understandable for a Project Management Software with wider and deeper span. Glitches. Some of the function tends to glitch sometimes. Such with you colorize text to emphasize it. Tends to go against the user.

Mike
Mike
Hollanda dahilindeki Online marketing consultant
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Pazarlama ve Reklamcılık, 2-10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 6-12 ay
Değerlendirici Kaynağı

Dikkate Alınan Alternatifler:

Monday.com is one of the better ways to keep track of your work tasks!

4,0 2 ay önce

Yorumlar: I really like how Monday.com makes it easy to see what everyone is working on and what tasks are upcoming. It's also been really helpful for me to be able to track my own progress on tasks. Overall, I'm really happy with Monday.com!

Artılar:

I've found that Monday.com is an excellent tool for keeping track of both my own work and the work of my team. It's easy to use and provides a great deal of visibility into what everyone is working on. This has been extremely helpful in coordinating our efforts and ensuring that everyone is on track. I would highly recommend Monday.com to anyone looking for a project management solution.

Eksileri:

The only thing I didn't like about Monday.com was that it wasn't always easy to figure out how to do specific tasks. For example, there were a few times when I wasn't sure how to add a comment or edit a task. However, the support team was always quick to help and they made it easy to learn how to use the software.

mark
ABD dahilindeki CTO
Araştırma, 2-10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1-5 ay
Değerlendirici Kaynağı

Dikkate Alınan Alternatifler:

Very disappointed.

3,0 4 hafta önce Yeni

Yorumlar: The tutorials were worthless. They went too fast and left out steps. I wasted hours trying to come up to speed. They had music and were very pretty. The ones I saw were by someone well versed in using the code and missed steps. After time being frustrated with the chat and then telephone support; they couldn't even make an appointment with someone to just help me get started and import my old CRM. I've worked with other programs and they have a link where you can make an appointment to get support. She wanted me to wait an undetermined length of time while she found an 'expert' to help. Two of their support people didn't know how to help me started. The first one suggested a video that wasn't helpful and missed steps in the process. Really? The tutorials should have been done with an expert watching new users to even show where the problems and startup issues appear. I had the feeling they wrote this software and made the tutorials for themselves not the new users.

Artılar:

This program may have a huge number of capabilities.

Eksileri:

The tutorials were worthless. They went too fast and left out steps. I wasted hours trying to come up to speed. They had music and were very pretty. The ones I saw were by someone well versed in using the code and missed steps. After time being frustrated with the chat and then telephone support; they couldn't even make an appointment with someone to just help me get started and import my old CRM. Two of their support people didn't know how to help me started. Really? The tutorials should have been done with an expert watching new users to even show where the problems and startup issues appear. They really wrote this software for themselves not the new users. It was recommended by a consultant who didn't realize the difficulty learning the code.

monday.com Yanıtı

2 hafta önce

Hi Markthanks so much for taking the time to leave a review and for all of your feedback. We'll be sure to forward this along to all relevant teams, as we are always looking to improve.

Doğrulanmış Yorumcu
BK dahilindeki Director
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Bilgi Teknolojileri ve Hizmetleri, 2-10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 6-12 ay
Değerlendirici Kaynağı

Great functionality in the Free version and worth paying for if you need a bit extra

5,0 4 hafta önce Yeni

Yorumlar: Really great, it's been a big help for us in onboarding a new team member and making sure we all know what we are meant to be doing.

Artılar:

The fact that it's so funcational when it's free and easy to see what you get for your money if you do pay for extras. That makes me more likely to upgrade to a paid account at times when we need it. We love that its a really visual tool and this works for a 100% remote team running multiple complex projects. the ability to automate a lot of the processes also helps us and reduces our workload doing the silly little jobs that hold up getting into the real work!

Eksileri:

The only thing I don't really like is the way the messages stack in the tasks and I haven't yet found a good way of having a space we can workshop in but we have other tolls for that which we can add links to so that's alright for now.

José Miguel
Şili dahilindeki Owner
Tüketici Ürünleri, 2-10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1-5 ay
Değerlendirici Kaynağı

Dikkate Alınan Alternatifler:

A fresh air for project management tools

5,0 geçen ay Yeni

Yorumlar: A happy comeback for me. With an affordable pricing list, you can get the best essential features to run your business or organization, work in teams or go for a solo adventure. Monday makes easy the creation of flows, at least for me; this was a great addition and works great with the most used tools out there.

Artılar:

I always believe one of the usual problems you can find in project management suites is their cloned user interface. They think we all need to stay classic to understand how to use one of these tools. Monday breaks that door and launches with a fresh and new type of user interface and experience. You can find the same classic tools, but all with a new look and a new way to create flows in the same app without using external apps (for important actions).

Eksileri:

I have to say I'm a comebacker to this tool. When Monday launched, I was there testing what they could offer, and I was very pleased with the UI and the easy way of using the tool's features. My problem was their pricing table for starters. So, after many months, I returned and checked (after being bombarded by advertising on a social network) if something was different from the beginning. It was a pleasant surprise they were still developing and changed some of the pricing tables.

Yazılımın bulunduğu yer