17 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Orderry Nedir?

Orderry, özel veya küçük seri üretimi organize etmek için esnek bir çözümdür. Atölyenizin operasyonlarının kendine özgü zorluklarını kolayca yönetin ve her aşamada verimliliği artırın. İş izleme, envanter yönetimi, çevrimiçi tahmin kabulü, özel şablonlar, ücret paketi hazırlama, planlama, maaş bordrosu ve raporlama özellikleri gibi özelliklerle iş akışlarını kolaylaştırabilir, hataları azaltabilir, müşteri memnuniyetini artırabilir ve karlılığınızı artırabilirsiniz.

Kimler Orderry Kullanıyor?

Her türlü tamir servisi ve servis işletmesi

Orderry nerede dağıtılabilir?

Bulut tabanlı
Şirket İçi

Satıcı hakkında

  • Orderry
  • London, BK içinde yerleşiktir
  • 2014 yılında kuruldu

Orderry desteği

  • Telefon Desteği
  • Sohbet

Bulunduğu ülkeler

ABD Virjin Adaları, Almanya, Amerika Birleşik Devletleri, Anguilla, Antigua ve Barbuda ve 76 adet daha

Diller

Avrupa Portekizcesi, Brezilya Portekizcesi, Portekizce, İngilizce, İspanyolca

Orderry fiyatı

Başlangıç Fiyatı:

$39,00/ay
  • Evet, ücretsiz denemesi mevcut
  • Ücretsiz sürüm yoktur

Orderry ürününün ücretsiz sürümü yok, ama ücretsiz deneme imkanı sunuluyor. Orderry ücretli sürümü başlangıç fiyatı $39,00/ay.

Fiyatlandırma planları ücretsiz deneyin

Satıcı hakkında

  • Orderry
  • London, BK içinde yerleşiktir
  • 2014 yılında kuruldu

Orderry desteği

  • Telefon Desteği
  • Sohbet

Bulunduğu ülkeler

ABD Virjin Adaları, Almanya, Amerika Birleşik Devletleri, Anguilla, Antigua ve Barbuda ve 76 adet daha

Diller

Avrupa Portekizcesi, Brezilya Portekizcesi, Portekizce, İngilizce, İspanyolca

Orderry videoları ve resimleri

Orderry Yazılımı - 1
Orderry Yazılımı - 2
Orderry Yazılımı - 3
Orderry Yazılımı - 4
Orderry Yazılımı - 5
6 tane daha görüntüle
Orderry videosu
Orderry Yazılımı - 1
Orderry Yazılımı - 2
Orderry Yazılımı - 3
Orderry Yazılımı - 4
Orderry Yazılımı - 5

Orderry ürününün özellikleri

  • Anımsatıcılar
  • Araç İzleme
  • Bakım Planlama
  • Barkod/Bilet Tarama
  • Barkod/Etiket Yönetimi
  • Bağlılık Programı
  • Belge Depolama
  • Belge Yönetimi
  • CRM
  • E-posta Yönetimi
  • Ekipman İzleme
  • Envanter Kontrolü
  • Envanter Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Etkileşim İzleme
  • Etkinlik Panosu
  • Faturalandırma
  • Fiyatlandırma Yönetimi
  • Gönderim Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Halı Temizlemeciler için
  • Hizmet Geçmişi
  • Kabul Yönetimi
  • Kişi Veri Tabanı
  • Kişi Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Mobil Uygulama
  • Muhasebe
  • Muhasebe Entegrasyonu
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Müşteri Yönetimi
  • Onarım Biletleri
  • Onarım İzleme
  • Parça Yönetimi
  • Performans Metrikleri
  • Planlama
  • Promosyon Yönetimi
  • Randevu Planlama
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Raporlama/Analiz
  • Sahada Ödeme Tahsilatı
  • Sales Order Management
  • Satış Noktası (POS)
  • Segmentasyon
  • Sipariş Yönetimi
  • Tahmin
  • Tahmini Bakım
  • Teklifler/Tahminler
  • Teknisyen Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Çalışan Planlama
  • Çalışan Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • İade Yöntemi
  • İndirim Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • İş Planlama
  • İş Yönetimi
  • İş İzleme

Orderry İçin En İyi Alternatifler

QuickBooks Online, işinizi her yerde, her zaman yönetmenize olanak tanıyan, küçük işletmelere yönelik bir muhasebe yazılımı ve uygulamasıdır.
Bu bulut tabanlı POS, konumlar ve kanallar genelinde envanter yönetimini, çalışan yönetimini, satış raporlama ve muhasebesini merkezileştirir.
Dünyanın önde gelen bulut ERP'si NetSuite, akıllı kararlar almanız ve güvenle büyümeniz için ihtiyacınız olan görünürlüğü ve kontrolü sağlar.
monday.com, ister ofiste, ister evde, ister hareket halinde olsunlar, ekiplerin projelerini ve günlük işlerini yürüttükleri bir bulut Çalışma İşletim Sistemidir.

Orderry için incelemeler

Ortalama puan

Toplam
4,6
Kullanım Kolaylığı
4,7
Müşteri Hizmetleri
4,4
Özellikler
4,4
Paranızın Karşılığı
4,2

Şirket büyüklüğüne göre incelemeler (çalışan sayısı)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Puan bazında değerlendirmeleri bul

5
68%
4
29%
3
4%
Thomas
Thomas
ABD dahilindeki MGR Technical Training
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Bilgi Teknolojileri ve Hizmetleri, 10.000+ Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Ideal Solution for Staying Organized

5,0 4 ay önce

Yorumlar: I use Orderry specifically for my area of work as it keeps me organized and up-to-date with new jobs. Additionally, it manages the work orders and client follow-ups.

Artılar:

I like to stay organized regarding jobs and clients as it helps me work efficiently and without any issues. I have also used it to customize different templates and create invoices for company and client records.

Eksileri:

I have no complaints about this tool; it seems excellent for a specific area or small jobs.

Levi
ABD dahilindeki Owner
Denizcilik, 2–10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1-5 ay
Değerlendirici Kaynağı

Works good for Boat service

5,0 9 ay önce

Yorumlar: We could set it up ourselves and get going on it immediately. It has been so easy to use.

Artılar:

It’s customizable. Its affordable. Its easy to use. We can do everything we need to complete and invoice while out mobile. I love that we are able to enter in one time items, and then decide if they are going to be a part of the permanent menu or one time use. It is really helping with building out our menu quickly.

Eksileri:

Its missing some features that we would like, such as making basic canned jobs that are made up of specific parts and labor, that we can reuse

Dikkate Alınan Alternatifler: QuickBooks Online

Orderry Tercih Etme Nedenleri: We wanted something that was not so terrible to use, was mobile friendly, and more affordable

Geçiş Yapılan: QuickBooks Online

Orderry Ürününe Geçme Nedenleri: Its Price was within our startup budget. Had enough features, and was mobile friendly

Paul
ABD dahilindeki CEO and Co-Owner
Otomotiv, 2–10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Love some aspects, wish there was more customizations available

3,0 9 ay önce

Yorumlar: We don't mind it, but haven't found anything better out there so we are happy staying with it for now.

Artılar:

We like that we are able to create work orders and easily push these over into invoices that we can print out for our customers. We also really like the fact that we could customize the different templates.

Eksileri:

We don't like the how you are unable to organize line items within a Work Order. For example, if we are doing a full service, replacing a clutch, and replacing a shock, plus we buy a ton of parts, we ideally want to be able to organize the Work Order/Invoice into groups so the customer can see all the shop supplies used in the service, then see the parts used for the clutch repair, etc.

Shannon
Dominika dahilindeki Designer and Jeweler
Lüks Ürünler ve Kuyumculuk, 2–10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1-5 ay
Değerlendirici Kaynağı

Perfect for managing small family owned jewelry business

5,0 9 ay önce

Yorumlar: It's been great so Far! A great deal of our administrative and operational needs were met since using Orderry.

Artılar:

I love the ease of creating and adjusting work order, the ticketing features and the liberty to configure a work order form according to the nature of our operations.

Eksileri:

I would love for the reporting section to include a Tax report component.

Dmitry
Finlandiya dahilindeki CEO
Tüketici Hizmetleri, 2–10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Convenient product that solves basic everyday tasks

4,0 3 yıl önce

Yorumlar: Our repair department use that software to manage local parts storage, customer and ticket information, amount of job done by tech.

Artılar:

Almost all daily tasks are automated and do not require the participation of a manager.

Eksileri:

Still need to improve the possibility for local software integration. We use that product in Finland, cant accept its reports without full reworking. Have no integration with cardpayment terminal, with accounting software. No full integration with WooCommerce ... even stop to wait it.

Orderry Yanıtı

geçen yıl

Dmitry, thank you for choosing Orderry and submitting such an informative review! We are happy to know that Orderry helps your team be more productive every day. Speaking of integrations missing, here are some comments from our product development team: Card payment terminals are our main focus for the coming versions. We are currently working on the API with webhooks and the integration with any marketplace/online store that can synchronize via xls import. To integrate with international accounting services, we've already released the tax functionality within the coming updates, we will be able to complete this integration. So, stay tuned ;-) The full database search option is now listed in our roadmap as a feature request. UPD. As for now, Orderry offers direct integration with two popular accounting software—QuickBooks Online and Xero. It allows you to sync invoices, clients, stock items, and taxes between the systems automatically (or manually if needed). This integration is available in all subscription plans (except the basic one) at no additional costs.

Mikey
Avustralya dahilindeki Owner
Tüketici Hizmetleri, Serbest Meslek
Yazılımın kullanım amacı: 6-12 ay
Değerlendirici Kaynağı

Great CRM software

4,0 2 yıl önce

Yorumlar: Very happy with the service and recently integrated phone call logging from a third party service.

Artılar:

Love how it’s tailored to Phone Repair shop. Easy to set up and very competitively priced. Online chat has been a massive help when I’ve needed it.

Eksileri:

There were a few tasks I would have liked to edit, but have got used to the setup - it doesn’t bother me

Shane
Meksika dahilindeki Owner
Otomotiv, Serbest Meslek
Yazılımın kullanım amacı: 1-5 ay
Değerlendirici Kaynağı

Great, easy to use CRM software

5,0 3 yıl önce

Yorumlar: Overall very pleased with software so far.

Artılar:

I like that it is cloud based and works on all of my devices including iphone and ipad. It is very easy to add photos and create customer invoices.

Eksileri:

The ability for customers to check the status of their work via embedded code on my website seems broken.

Dikkate Alınan Alternatifler: Lightspeed Retail

Orderry Ürününe Geçme Nedenleri: I have used Lightspeed in the past and is a great product but is extremely expensive.

Orderry Yanıtı

3 yıl önce

Thank you for your review, Shane J.! We are happy to know that you are pleased with our product. To resolve your issue with the statuses, provide us please with more details write our support team in the pop-up chat window in your Orderry account or send an email to [email protected]

Norbert
İrlanda dahilindeki Repairs
Bilgi Teknolojileri ve Hizmetleri, 2–10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Everyday companion

4,0 10 ay önce

Artılar:

Its ease of use and accessibility to different areas with a click of a button. Everything is very straightforward and basically self explanatory. Very easy to train new staff and they quickly adapt to orderry.

Eksileri:

There is not a lot to not like. Few software glitches here and there but they get sorted quite quickly. Sometimes the information and contacts get mixed up but that is not a common issue.

Patricia
Avustralya dahilindeki It Consultant
Bilgi Teknolojileri ve Hizmetleri, 2–10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 6-12 ay
Değerlendirici Kaynağı

Easy to use once setup

5,0 10 ay önce

Yorumlar: Updates are really working well, everytime they do that there is always something better. Love the intergation of our ABN now

Artılar:

I love the ease of doing work orders and how easy it is to invoice payments & receipts.

Eksileri:

Sometimes freezes and it is a bit pricey

Scott
Avustralya dahilindeki Owner Technician
Bilgi Teknolojileri ve Hizmetleri, 2–10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 6-12 ay
Değerlendirici Kaynağı

A great tool for small businesses

4,0 10 ay önce

Yorumlar: No major issues, and it works quite well, just a little on the expensive side.

Artılar:

It's everything in one package, crm, inventory & invoice management.

Eksileri:

The price, the interface can be a little clunky (some of the terminology for Australia takes some getting used to), and emailing invoices/quotes can be hit and miss.

Brahim
Meksika dahilindeki CEO
Perakende, 2–10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1-5 ay
Değerlendirici Kaynağı

No te ayudan a la implementación y pésimo servicio al cliente

4,0 11 ay önce

Yorumlar: sí solo hablas y entiendes el español, no te recomiendo usar este sistema además de que tienen un pésimo servicio al cliente, no te resuelven y te contestan lo que ellos quieren, además de que no te ayudan en la implementación y en general es muy difícil y problemático de usar, porque la traducción al español es muy mala, y no entenderás muchas instrucciones.

Artılar:

tiene varias funcionalidades y app móvil, hasta ahí.

Eksileri:

servicio al cliente y problemas técnicos en el sistema

Martina
İspanya dahilindeki Manager
Bilgisayar Donanımı, 2–10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Gutes Programm, aber die Preisgestaltung ist mehr als fragwürdig

4,0 2 yıl önce

Yorumlar: Was gar nicht geht ist, dass der Preis nachdem wir für das erste Jahr (mit 50% Rabatt) 270€ bezahlt haben, der Preis für im nächsten Jahr über 1200€ betragen sollte. Inzwischen ist der Preis auf 1160€ gesunken, aber das ist eine Preiserhöhung, die sich mit nichts rechtfertigen lässt und an Wucher grenzt. Daher haben wir jetzt zu Hello Client gewechselt.

Artılar:

Generell ist es ein gutes Programm. Wir haben nur den Werkstatteil benutzt aber der funktionierte gut. Der Support dauert manchmal eine Weile, ist sonst aber ok. Die Felder in den Vorlagen der eigenen Dokumente verschieben sich immer mal wieder, aber das ist auch zu verschmerzen.

Eksileri:

Der Preis!!! Der Support dauert manchmal eine Weile, ist sonst aber ok. Die Felder in den Vorlagen der eigenen Dokumente verschieben sich immer mal wieder, aber das ist auch zu verschmerzen.

German
BK dahilindeki Watchmaker
Lüks Ürünler ve Kuyumculuk, 2–10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 6-12 ay
Değerlendirici Kaynağı

Orderry is a good all-rounder for managing incoming orders

5,0 3 yıl önce

Yorumlar: The app is great for keeping track of orders and what the progress is with them, but lacks POS integration which means we have to use other methods to track sales.

Artılar:

The app allows you to create orders and attach photos, comments and prices. The status can be changed and automatically notifies the client when the product is marked as 'done', which saves a lot of time. The cloud access means it can be used on any device anywhere, which is really handy. The app has lots of useful features too like saving clients and work/service types, as well as printing nice-looking invoices that use the prices and include comments on works/services.

Eksileri:

The Orderry camera app is clunky and photos are selected individually, it also needs to be closed and reopened to log in and then it works. A filter for orders with [no files/only photos/any files] attached would also be very useful. We also couldn't integrate it with our POS system meaning that we do sales separately from work orders. Since we copy the serial number from the unit we receive for service, sometimes there is no number and sometimes they can match and that gives an error. There should be an option somewhere to make them non-unique.

Orderry Yanıtı

3 yıl önce

Thank you very much for your review, German! We do appreciate your feedback on your experience with Orderry. Here is some information we would like to provide you with regarding your remarks: Lack of POS integration: we are working on our own POS as well as an API with webhooks. Orderry Camera is the new app that we are updating constantly adding features and fixing bugs. Update your app to the latest version, please. If issues remain, contact our support team. A filter for orders with [no files/only photos/any files] attached this is now listed in our roadmap as a feature request. Unique serial numbers are needed to identify devices. For some devices such as phones, laptops, etc. we have third-party integrations associated with the serial number field. But there is a new feature added recently that can solve this issue you can generate a serial number yourself for an asset right in your Orderry account. Then, print and label assets if needed.

Josue
Şili dahilindeki Ing. Informatica
Otomotiv, 2–10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: Ücretsiz Deneme
Değerlendirici Kaynağı

Orderry un software que busque durante mucho.

5,0 3 yıl önce

Yorumlar: buena experiencia en el uso del software y el soporte tambien pues es muy considerado y adaptado a la modernidad.

Artılar:

Uno de los elementos que mas me gusto de este software es la integracion de todos los modulos necesarios para funcionar, no los ofrecen separados y debes pagar por cada uno de forma separada, tambien la analitica de ingresos y ordenes es muy buena es una caracteristica que no se ve en todos los software de taller.

Eksileri:

El sistema puede mejorar en su traducción para español, pero es completamente entendible.

Kasparas
Litvanya dahilindeki Service manager
Perakende, 11–50 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 6-12 ay
Değerlendirici Kaynağı

Good value

4,0 3 yıl önce

Yorumlar: All in all very good product with user friendly interface. Very easy to set it up from the start, my technicians and managers didn't need special trainings to start using it. All function is perfect for us except inventory management. It is impossible for us to have all the spare parts needed so we have to make special orders, but this software do not allow to add spare parts from product list if you don't have on stock, so all the time we have to add spare parts manually on order and after we receive and post, we have to open order delete manually added spare part and then to add the posted one from the warehouse.

Artılar:

Easy order management, easy order search, orders tracking, easy to create and post product, reports, easy to work on different locations, good support.

Eksileri:

Inventory management: there is no option to add spare part from product list if you don't have it in stock, I would say insufficient stock option is must on software like this.

Damian
Polonya dahilindeki CEO
Bilgisayar Donanımı, 2–10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 6-12 ay
Değerlendirici Kaynağı

Make your software CRM dreams comes true.

5,0 2 yıl önce

Artılar:

Expended document editor and ticket management.

Eksileri:

Sometimes orderry just slowly for a couple of moment.

John
John
ABD dahilindeki CEO
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Telekomünikasyon, 2–10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 6-12 ay
Değerlendirici Kaynağı

Awesomesauce

5,0 2 yıl önce

Artılar:

Just love it. Tried many others and this is the easiest and most extenisible.

Eksileri:

Can't really think of anything! We love it.

Andrés
Şili dahilindeki Gerente
Bilgisayar Donanımı, 2–10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Mejor y más completo

5,0 3 yıl önce

Artılar:

Es un software con cientos de opciones, pudiendo usar sólo lo básico o llevarlo hasta el máximo.

Eksileri:

Lo que no me gustaba ya lo han solucionado.

Lukas
Slovakya dahilindeki CEO
Temel Kamu Hizmetleri, 2–10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1-5 ay
Değerlendirici Kaynağı

Orderry is good value for money

5,0 3 yıl önce

Artılar:

Very good customizable system, documents and work orders

Eksileri:

inventory cant be ordered by ordery, little bugs with tax rates, unsupported multicountry dial codes

Orderry Yanıtı

3 yıl önce

Thank you for your review, Lukas B.! We are happy to read that you like our software Orderry. Regarding your comments: Ordering by suppliers is one of the next big features we are planning to release right after the payroll module and mutual settlements with counterparties. So, stay tuned ;-) Unsupported multicountry dial codes: there is no possibility to add different masks of phone numbers at the moment because otherwise, the telephony integration will not work (system limitation) The tax management feature is a new functionality that we are actively improving. If you could report the bugs you have to our support team, it would help us much.

Leonardo
Leonardo
Panama dahilindeki asistente de taller
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Bilgisayar Donanımı, 2–10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1-5 ay
Değerlendirici Kaynağı

mi experiencia con orderry

5,0 2 yıl önce

Yorumlar: llevo 3 meses gestionando todo el taller y configurando el software y no he tenido complicaciones.

Artılar:

la gestión del taller y la fluides de la interfaz

Eksileri:

no poder descargar los filtros por marcas y tener que descargar todo en el Excel.

Dmytro
Polonya dahilindeki Service Center Manager
Bilgi Teknolojileri ve Hizmetleri, 2–10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Easy to use for everyone.

5,0 3 yıl önce

Artılar:

Very clear and simple interface. Lots of useful features.

Eksileri:

Some issues with Polish localization, but not many.

Esteban
Esteban
Şili dahilindeki CEO
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Otomotiv, 2–10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: Ücretsiz Deneme
Değerlendirici Kaynağı

Simple

5,0 3 yıl önce

Artılar:

Easy to Use and Easy Implementation, powerful works.

Eksileri:

Some Non-Congruent Words in Spanish, but in general OK.

Orderry Yanıtı

3 yıl önce

Thank you for your review, Esteban! We are so glad to read that you like Orderry. Regarding the translation issues in Spanish localization, it would be helpful for us if you could let our support know what words to correct you can write us in the pop-up chat window in your Orderry account or send an email to [email protected]

Konstantinos
Yunanistan dahilindeki shop owner
Bilgisayar Donanımı, Serbest Meslek
Yazılımın kullanım amacı: 1-5 ay
Değerlendirici Kaynağı

Orderry - a software solution for your crm, ticketing needs and more

5,0 3 yıl önce

Yorumlar: i started using it to keep track the devices i have to repair, but i ended up using the customer list and inventory list too. very easy and simple to use. never considered changing to anything else. i have used other similar products in the past in other shops i used to work so i know what else is out there. orderry covers all my needs in a smart and easy way.

Artılar:

simplicity, customization, speed, gui, price, scaling ability.

Eksileri:

for the time being i have no complaints about it

Oleg
Polonya dahilindeki Chief administrator
Bilgi Teknolojileri ve Hizmetleri, 2–10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 6-12 ay
Değerlendirici Kaynağı

We have been using Orderry for more than half a year.

5,0 8 yıl önce

Yorumlar: We have been using Orderry for more than half a year. It helps us to carry on the business on repair of mobile phones and other electronic equipment. We also use it for our store of mobile devices accessories. With the help of this software product we perform: an accounting of technical equipment that is under repair, tracking a status of applications, record keeping of spare parts and accessories store, accessories sales record, customer relationship management , reporting. Orderry can be customized easily and extensively. It has very user-friendly interface. I tried to use many software products before. I want to note that Orderry is one of the best software products I've ever come across. It has everything that I need. The product is really flexible, convenient and meets needs!

Artılar:

The product is really flexible, convenient and meets needs

Eksileri:

It has everything that I need.

Orderry Yanıtı

8 yıl önce

Oleg, thanks! :-)

Michał
Polonya dahilindeki Founder
Tüketici Hizmetleri, Serbest Meslek
Yazılımın kullanım amacı: 1-5 ay
Değerlendirici Kaynağı

A great tool for any electronics service

5,0 3 yıl önce

Yorumlar: Overall, I am satisfied with the program. He helps with everyday tasks in the electronics service.

Artılar:

The software makes work much easier and allows you to automate many processes. With it, you can save a lot of time. It helps to keep order.

Eksileri:

I don't like the Polish translation. Some features need to be refined. It's hard to set up the automatic printout nicely. It is expensive in the most extended plan compared to competing CRMs.