18 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Uplisting

Uplisting

Uplisting Nedir?

Uplisting, kısa süreli kiralamalar için özel olarak tasarlanmış hepsi bir arada çözümdür. Kullanımı kolay ve güvenilirdir ve 14 günlük ücretsiz denemenizi başlattıktan sonra 30 dakika içinde işinize değer katmaya başlayabilir.

Airbnb’deki listelemelerinizi otomatik olarak içe aktarın, Booking’e ve diğerlerine dakikalar içinde bağlanın. Rezervasyonları, fiyatları ve müsaitlik durumunu %0 komisyonla ve kurulum maliyeti ve gizli ücretler olmadan anında senkronize edin.

Otomatik mesajlar, akıllı fiyatlar ve çok daha fazlası ile her hafta saatlerce zamandan tasarruf edin.

Kimler Uplisting Kullanıyor?

Rezervasyonlar, fiyatlar, mesajlar ve müsaitlik durumu hakkında gerçek zamanlı senkronizasyona ihtiyaç duyan Airbnb, Booking.com ve HomeAway/VRBO tesis yöneticileri ile otomasyon, ekip yönetimi, birleşik gelen kutusu ve daha fazlası tek bir araçta bir arada.

Uplisting Yazılımı - 1
Uplisting Yazılımı - 2
Uplisting Yazılımı - 3
Uplisting Yazılımı - 4
Uplisting Yazılımı - 5

Uplisting konusunda emin değil misiniz? Popüler bir alternatifle karşılaştırın

Uplisting

Uplisting

4,7 (124)
$20,00
ay
Ücretsiz sürüm
Ücretsiz deneme
77
11
4,6 (124)
4,7 (124)
4,7 (124)
VS.
Başlangıç Fiyatı
Fiyat Seçenekleri
Özellikler
Entegrasyonlar
Kullanım Kolaylığı
Paranızın Karşılığı
Müşteri Hizmetleri
€0,00
ay
Ücretsiz sürüm
Ücretsiz deneme
93
16
4,5 (187)
4,5 (187)
4,5 (187)
Yeşil puanlama çubukları, ortalama puanlama ve yorum sayısına göre en yüksek puanlanan ürünü gösterir.

Uplisting ürününe diğer harika alternatifler

Smoobu
En iyi puan alan özellikler
Kiralık Tatil Evleri İçin
Rezervasyon Yönetimi
Çevrimiçi Rezervasyon
Hostify
En iyi puan alan özellikler
Kiralık Tatil Evleri İçin
Rezervasyon Yönetimi
Çevrimiçi Rezervasyon
Hostfully Property Management Platform
En iyi puan alan özellikler
Kiralık Tatil Evleri İçin
Rezervasyon Yönetimi
Çevrimiçi Rezervasyon
Avantio
En iyi puan alan özellikler
Kiralık Tatil Evleri İçin
Rezervasyon Yönetimi
Takvim Yönetimi

Uplisting için incelemeler

Ortalama puan

Toplam
4,7
Kullanım Kolaylığı
4,6
Müşteri Hizmetleri
4,7
Özellikler
4,5
Paranızın Karşılığı
4,7

Şirket büyüklüğüne göre incelemeler (çalışan sayısı)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Puan bazında değerlendirmeleri bul

5
85%
4
8%
3
3%
2
2%
1
2%
Natasha
Natasha
BK dahilindeki Digital Strategist
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Ağırlama, 2–10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1-5 ay
Değerlendirici Kaynağı

Uplisting makes life easier

5,0 4 yıl önce

Yorumlar: Positive and smooth

Artılar:

Ease of use and customer support. Super simple and straightforward

Eksileri:

Nothing to report yet / not aware of any issues so far

Lacey
Lacey
ABD dahilindeki Owner
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Dinlence, Seyahat ve Turizm, 2–10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: Ücretsiz Deneme
Değerlendirici Kaynağı

Very uplifting!

4,0 2 yıl önce

Yorumlar: Customer service is exceptional and speedy!

Artılar:

It has many features that are important, like: channel sync, website builder, messages, analytics and many reports .. plus more!

Eksileri:

They only use Stripe for payment processing. It's a little costly.

Justin
Kanada dahilindeki CEO
Ağırlama, 2–10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Nickel and Dime You Software

3,0 geçen yıl

Yorumlar: Loved at first but its best for my business to find a better solution. Better reporting, built in accounting, built in CRM, actually nice direct booking website, and other solutions.

Artılar:

Initially they were a great company and great product. Text message capabilities and pricing.

Eksileri:

Took them years to develop needed updates to their software including a working app to even see your calendar. They still to this day have a very limited functional application. Expect to use a computer for everything you do on Uplisting. Pricing - So they keep coming up with new features but even for those who have been with uplisting since the beginning, they want to nickel and dime you for what they consider an "upgrade" which compared to other providers is just standard offerings. For example: They charge you $1.25 PER reservation for their security check, $7.00 per a property for security deposit collection, $10 per a month for advanced reporting for owners (owners dashboard) which all other providers have standard, along with other nickel and dime upgrades, and their latest smart lock integration for $10 per a lock, per month (airbnb will be offering this option free in the near future). Just a heads up which is very important. They ONLY payment provider they use for direct bookings is STRIPE. They refuse to connect to any other providers due to large kickbacks. Stripe does not allow for free cancellations for guests so this is something you can't offer to your guests when booking direct. When you compare this to other providers, it's better to pick the bigger providers as they offer built in accounting, detailed owners' dashboard, professional website direct booking website builder/website. I have tried to reach out to uplisting to help but they are now at a point of not really caring about the customers and we are more considered as a number instead of when I initially signed up.

Uplisting Yanıtı

geçen yıl

Sorry to hear this, Justin. Property managers work in so many different ways that we think it's best to provide a base package and offer additional features to those who need them. This way, we can keep our base subscription price very competitive. We do not get any kickbacks from Stripe and will be adding additional payment processors. We provide the security check feature (powered by Stripe) at cost (or below cost for some older customers). You check the Stripe identity price for yourself: https://stripe.com/pricing). The Smart Lock package is $6 per lock.

Douglas
Avusturya dahilindeki Owner Manager
Ağırlama, 2–10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

I love Uplisting

5,0 geçen yıl

Artılar:

Versatile. More functions than the competition. Incredible customer support. Educated, informed, skilled and knowledgeable staff with quick answers and solutions.

Eksileri:

Could do with more channel integrations - not just iCal.

Andrew
ABD dahilindeki Owner
Ağırlama, Serbest Meslek
Yazılımın kullanım amacı: 1-5 ay
Değerlendirici Kaynağı

Easy to setup

5,0 10 ay önce

Yorumlar: Great onboarding, but issues are slow to get resolved.

Artılar:

Easy initial setup and use. Onboarding support. Great Airbnb integration. Automation of messages.

Eksileri:

The app is still very basic, so you often need to switch to the web version for some tasks. Messaging does not keep up with the capability of Airbnb ie does not show images. Integration with VRBO has limitations which affect the completeness of VRBO listings. Connected with Google travel but have absolutely no way to verify if I’m actually listed. (It says it’s listed but cannot find listing after hours of searching) Support hours do not line up with international time zones. Lack of support during off hours and weekends