15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Zoho CRM Nedir?

Zoho CRM, KOBİ ve işletmelere 360º müşteri ilişkileri yaşam döngüsü yönetim çözümü sunar. Temel özellikleri arasında kişi yönetimi, satış hunileri, satış hattı yönetimi, iş akışı otomasyonu, yapay zeka destekli sesli asistan, görev yönetimi, pazarlama kampanyalarının yönetimi, satış tahmini, müşteri desteği ve hizmeti, envanter yönetimi, raporlama ve analiz yer alır ve tek bir iş sisteminde 500’den fazla popüler iş uygulamasıyla sorunsuz entegre olur.

Kimler Zoho CRM Kullanıyor?

Zoho CRM küçük, orta ve büyük işletmeler tarafından kullanılabilir. Hatta kendi Zoho CRM sürümünüzü de oluşturabilirsiniz. Zoho CRM ile daha akıllı ve daha hızlı satış yapın.

Zoho CRM nerede dağıtılabilir?

Bulut tabanlı
Şirket İçi

Satıcı hakkında

  • Zoho
  • 1996 yılında kuruldu

Zoho CRM desteği

  • Telefon Desteği
  • 7/24 (Canlı yardım)
  • Sohbet

Bulunduğu ülkeler

Almanya, Amerika Birleşik Devletleri, Avustralya, Avusturya, Bahreyn ve 54 adet daha

Diller

Almanca, Arapça, Avrupa Portekizcesi, Brezilya Portekizcesi, Bulgarca ve 22 adet daha

Zoho CRM fiyatı

Başlangıç Fiyatı:

$14,00/ay
  • Evet, ücretsiz denemesi mevcut
  • Evet, ücretsiz sürümü mevcut

Zoho CRM ürününün ücretsiz sürümü var ve ücretsiz deneme imkanı sunuluyor. Zoho CRM ücretli sürümü başlangıç fiyatı $14,00/ay.

Fiyatlandırma planları ücretsiz deneyin

Satıcı hakkında

  • Zoho
  • 1996 yılında kuruldu

Zoho CRM desteği

  • Telefon Desteği
  • 7/24 (Canlı yardım)
  • Sohbet

Bulunduğu ülkeler

Almanya, Amerika Birleşik Devletleri, Avustralya, Avusturya, Bahreyn ve 54 adet daha

Diller

Almanca, Arapça, Avrupa Portekizcesi, Brezilya Portekizcesi, Bulgarca ve 22 adet daha

Zoho CRM videoları ve resimleri

Zoho CRM Yazılımı - 1
Zoho CRM Yazılımı - 2
Zoho CRM Yazılımı - 3
Zoho CRM Yazılımı - 4
Zoho CRM Yazılımı - 5
6 tane daha görüntüle
Zoho CRM videosu
Zoho CRM Yazılımı - 1
Zoho CRM Yazılımı - 2
Zoho CRM Yazılımı - 3
Zoho CRM Yazılımı - 4
Zoho CRM Yazılımı - 5

Zoho CRM ürününün özellikleri

  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Anketler ve Geribildirim
  • Anımsatıcılar
  • Arama/Filtreleme
  • Bağlılık Programı
  • Bağışçı Yönetimi
  • Başvuru İzleme
  • Belge Depolama
  • Belge Yönetimi
  • Bölge Yönetimi
  • CRM
  • Canlı Sohbet
  • Drip (Damla) Kampanyaları
  • Dönüşüm İzleme
  • E-posta Pazarlaması
  • E-posta Yönetimi
  • E-posta Şablonları
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Etkileşim İzleme
  • Etkinlik Panosu
  • Etkinlik İzleme
  • Eğitim Yönetimi
  • Finansal Kurumlar İçin
  • Fırsat Yönetimi
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Giriş Sayfaları/Web Formları
  • Görev Yönetimi
  • Görsel Analizler
  • Hedef Belirleme/İzleme
  • Kampanya Analizi
  • Kampanya Yönetimi
  • Kanal Yönetimi
  • Katılım İzleme
  • Kişi Veri Tabanı
  • Kişi Yönetimi
  • Kota Planlama
  • Metin Analizi
  • Mobil Erişim
  • Müşteri Adaylarını Besleme
  • Müşteri Adayı Dağıtımı
  • Müşteri Adayı Oluşturma
  • Müşteri Adayı Segmentasyonu
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Müşteri Aktivitesi İzleme
  • Müşteri Deneyimi Yönetimi
  • Müşteri Geçmişi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Müşteri Yönetimi
  • Müşteri İzleme
  • Müşteri/Emlak Eşleştirme
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Pano
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Performans Metrikleri
  • Performans Yönetimi
  • Planlama
  • Proje Yönetimi
  • Randevu Planlama
  • Randevu Yönetimi
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Raporlama/Analiz
  • Rol Tabanlı İzinler
  • Satış Aktivite Yönetimi
  • Satış Ekipleri/Kuruluşları İçin
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Satış Onayı
  • Satış Planlama
  • Satış Raporları
  • Satış Tahmini
  • Segmentasyon
  • Self Servis Portal
  • Sigorta Sektörü İçin
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Sosyal Medya Entegrasyonu
  • Sosyal Medya İzleme
  • Sosyal Pazarlama
  • Sosyal Promosyon
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Sürükle ve Bırak
  • Tahmin
  • Tahmini Analiz
  • Takvim Yönetimi
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Teklifler/Tahminler
  • Teşvik Yönetimi
  • Toplantı Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Veri Görselleştirme
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Web Sitesi Ziyaretçisi İzleme
  • Yapay Zeka/Makine Öğrenmesi
  • Yatırım Dönüşü İzleme
  • Yorumlama/Notlar
  • Çok Kanallı Pazarlama
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Çok Kanallı İletişim
  • Çoklu Dil
  • Ödül Yönetimi
  • Öncelik Belirleme
  • Özelleştirilebilir Alanlar
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Özelleştirilebilir Raporlar
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Üçüncü Taraf Entegrasyon
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • İletişim Yönetimi
  • İçerik Yönetimi
  • İş Akışı Yapılandırma
  • İş Akışı Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • İş Süreci Otomasyonu
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Şablon Yönetimi

Zoho CRM İçin En İyi Alternatifler

Zendesk Sell, daha fazla satış yapmaya yardımcı olan satış CRM'i yazılımıdır.
Pipedrive, pazarlıkları anlaşmaya dönüştürmeyi sağlayan faaliyetlere odaklanmanıza yardımcı olan, uygulaması kolay bir CRM yazılım aracıdır. Pipedrive hakkında daha fazla bilgi
Müşteri ilişkilerinizi yeniden tasarlayan yeniliklerle zamandan tasarruf edin ve maliyetleri azaltın.
Asana, çalışmayı ekipler arasında geniş ölçekte organize etmenin ve yönetmenin en kolay yollarından biridir. Asana'nın neden Capterra'da en iyi performans gösterenlerden biri olduğunu öğrenin.
ClickUp, işin geleceğidir: Tüm uygulamaların yerini alabilecek tek bir uygulamadır. ClickUp, 2022’de en hızlı büyüyen verimlilik uygulamalarından biridir.
monday.com, ister ofiste, ister evde, ister hareket halinde olsunlar, ekiplerin projelerini ve günlük işlerini yürüttükleri bir bulut Çalışma İşletim Sistemidir.
Bitrix24, dünya çapında sekiz milyondan fazla şirketin kullandığı hızlı büyüyen ücretsiz CRM yazılımıdır. E-posta pazarlaması, teklifler, faturalama da dahildir.
Agile CRM, KOBİ’lerin Fortune 500 gibi satış ve pazarlama yapmasını sağlamak için tasarlanmış eksiksiz bir satış, pazarlama ve hizmet paketidir.
NetSuite CRM, işletmenize tek bir bulut tabanlı CRM çözümünde gelişmiş ön büro olanakları sunar.

Zoho CRM için incelemeler

Ortalama puan

Toplam
4,3
Kullanım Kolaylığı
4,1
Müşteri Hizmetleri
4,1
Özellikler
4,3
Paranızın Karşılığı
4,3

Şirket büyüklüğüne göre incelemeler (çalışan sayısı)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Puan bazında değerlendirmeleri bul

5
51%
4
34%
3
11%
2
3%
1
1%
Ziva
Ziva
Portekiz dahilindeki Sales Services Manager
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Perakende, 1.001–5.000 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

A robust CRM tool that has increased our sales success rate.

5,0 geçen ay Yeni

Yorumlar: Zoho CRM has really supercharged our sales operations making them more successful. It provides us with great tools which help us manage all our sales activities including customer communications and closing sales deals.

Artılar:

Zoho CRM allows us to engage with our customers effectively during sales operations and offer them personalized communications which has helped us make more sales. It was much easier to customize to match our needs. Has super amazing sales analytical tools which provides us with the insights we need to understand our sales performance and do sales predictions.

Eksileri:

There has been no time that Zoho CRM has failed to offer us the best services. Nothing not to love about it.

Gina M
ABD dahilindeki President, Exit Planning Advisor, Broker
Profesyonel Eğitim ve Koçluk, Serbest Meslek
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

ZOHO ONE and ZOHO CRM

4,0 geçen ay Yeni

Artılar:

Various pricing tiers, including a free version with basic features; user interface of Zoho CRM is fairly user-friendly; Great Customization options!; integrates seamlessly with other Zoho applications as well as third-party apps, such as Google Workspace, Microsoft Office 365, Zapier, and social media platforms. It also offers automation. Mobile Accessibility with the app

Eksileri:

Zoho CRM is user-friendly, but mastering its full range of features and customization options requires time and training, especially for users who are new to CRM software. There is limited customer support with long response times and difficulty in getting timely assistance for technical issues or queries. I personally have had a few issues with some minor glitches and the first response back is always some canned response that is annoying. After about 3 tries, they then ask you to send a video of the issue, and then MAYBE someone will help fix it all. There are still issues I am having after a year that have not been fixed, and these glitches are affecting my automation. For complex customization, may require technical expertise or assistance from Zoho's professional services, which incurs additional costs. Scalability: While Zoho CRM is suitable for small to medium-sized businesses, some larger enterprises may find its scalability limited compared to other CRM solutions on the market. Other: offline functionality of Zoho CRM is limited, which may pose challenges for users who frequently work in environments with poor or no internet connectivity.

Kurt
ABD dahilindeki Business Development Manage
Bilgisayar Yazılımı, 2–10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1-5 ay
Değerlendirici Kaynağı

Very Average, Customer Support was Mediocre

3,0 geçen ay Yeni

Artılar:

Ease of use and implementation with our system and compatability

Eksileri:

Customer support was my biggest concern...in the time we tested zoho the were not real rsponsive

Jordyn
ABD dahilindeki CEO
Eğitim Yönetimi, 11–50 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Zoho Fits Our Business Needs

5,0 4 ay önce

Yorumlar: Overall Zoho CRM has been a game changer for our small business. We would not be able to get the same level of functionality out of many other platforms at this price range. Our industry needs can be specific, and most of the time it's difficult to find systems that can provide what we need at the base level configuration, so editing is usually always required. For us, Zoho's editing capabilities are what really sell the system since we can pretty much make it fit our requirements.

Artılar:

Zoho CRM makes it easy to manage basically an entire database for our business. The editing features are extensive, allowing you to tailor-make just about anything to fit your needs. We've altered most of the pre-set sections to fit our industry-specific programs which has massively increased the effectiveness of our business.

Eksileri:

Because it offers so much flexibility there is a fairly large learning curve to setting it up how you'd like it to be, and some aspects can get a little finicky. For example, it takes a lot of tweaking to get the visuals and functionality correct on specialized views if you've done a lot of editing.

Michael
ABD dahilindeki Marketing Specialist
Telekomünikasyon, 11–50 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Zoho CRM allows for customization and effective lead handling.

4,0 geçen ay Yeni

Yorumlar: For the most part, Zoho CRM is a functional program that will allow a company to set up a system that works, without breaking the bank.

Artılar:

Zhoh CRM is fairly easy to use and set-up. As with any CRM there will be areas where you wish it could do more, but overall it does what it needs to do to be a decent CRM.

Eksileri:

There are not as many places that you can customize the areas you would like. It makes it a little frustrating at times. Also, there are functions that have been asked for for years from the community that still have not been implemented.