Zoho CRM Nedir?

Zoho CRM, tek bir iş sisteminde kuruluş çapında satış, pazarlama, müşteri desteği ve hizmeti ile envanter yönetimini yönetmek için eksiksiz bir müşteri ilişkileri yaşam döngüsü yönetim çözümüyle, küçük ve büyük ölçekli kuruluşları güçlendirir.

Kimler Zoho CRM Kullanıyor?

Zoho CRM küçük, orta ve büyük işletmeler tarafından kullanılabilir. Hatta kendi Zoho CRM sürümünüzü de oluşturabilirsiniz. Zoho CRM ile daha akıllı ve daha hızlı satış yapın.

Zoho CRM nerede dağıtılabilir?

Bulut tabanlı
Şirket İçi

Satıcı hakkında

  • Zoho
  • 1996 yılında kuruldu

Zoho CRM desteği

  • Telefon Desteği
  • 7/24 (Canlı yardım)
  • Sohbet

Bulunduğu ülkeler

Almanya, Amerika Birleşik Devletleri, Avustralya, Avusturya, Bahreyn ve 54 adet daha

Diller

Almanca, Arapça, Avrupa Portekizcesi, Brezilya Portekizcesi, Bulgarca ve 22 adet daha

Zoho CRM fiyatı

Başlangıç Fiyatı:

$20,00/ay
  • Evet, ücretsiz denemesi mevcut
  • Evet, ücretsiz sürümü mevcut

Zoho CRM ürününün ücretsiz sürümü var ve ücretsiz deneme imkanı sunuluyor. Zoho CRM ücretli sürümü başlangıç fiyatı $20,00/ay.

Fiyatlandırma planları ücretsiz deneyin

Satıcı hakkında

  • Zoho
  • 1996 yılında kuruldu

Zoho CRM desteği

  • Telefon Desteği
  • 7/24 (Canlı yardım)
  • Sohbet

Bulunduğu ülkeler

Almanya, Amerika Birleşik Devletleri, Avustralya, Avusturya, Bahreyn ve 54 adet daha

Diller

Almanca, Arapça, Avrupa Portekizcesi, Brezilya Portekizcesi, Bulgarca ve 22 adet daha

Zoho CRM videoları ve resimleri

Zoho CRM Yazılımı - 1
Zoho CRM Yazılımı - 2
Zoho CRM Yazılımı - 3
Zoho CRM Yazılımı - 4
Zoho CRM Yazılımı - 5
6 tane daha görüntüle
Zoho CRM videosu
Zoho CRM Yazılımı - 1
Zoho CRM Yazılımı - 2
Zoho CRM Yazılımı - 3
Zoho CRM Yazılımı - 4
Zoho CRM Yazılımı - 5

Zoho CRM ürününün özellikleri

  • AEC (Mimarlık, Mühendislik ve İnşaat) Sektörü İçin
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Anketler ve Geribildirim
  • Anımsatıcılar
  • Arama/Filtreleme
  • Bağlılık Programı
  • Bağışçı Yönetimi
  • Başvuru İzleme
  • Belge Depolama
  • Belge Yönetimi
  • Bölge Yönetimi
  • CRM
  • Drip (Damla) Kampanyaları
  • Dönüşüm İzleme
  • E-posta Pazarlaması
  • E-posta Yönetimi
  • E-posta Şablonları
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Etkileşim İzleme
  • Etkinlik Panosu
  • Etkinlik İzleme
  • Finansal Kurumlar İçin
  • Fırsat Yönetimi
  • Gayrimenkul İçin
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Giriş Sayfaları/Web Formları
  • Girişim Şirketleri İçin
  • Görev Yönetimi
  • Görsel Analizler
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Kampanya Analizi
  • Kampanya Yönetimi
  • Kanal Yönetimi
  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • Kişi Veri Tabanı
  • Kişi Yönetimi
  • Kota Planlama
  • Kullanıcı Yönetimi
  • Kâr Amacı Gütmeyen Kuruluşlar İçin
  • Küçük İşletmeler için
  • Mac Cihazlar İçin
  • Metin Analizi
  • Mobil Erişim
  • Müşteri Adaylarını Besleme
  • Müşteri Adayı Dağıtımı
  • Müşteri Adayı Oluşturma
  • Müşteri Adayı Segmentasyonu
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Müşteri Geçmişi
  • Müşteri Katılımı
  • Müşteri Sosyal Profilleri
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Müşteri Yönetimi
  • Müşteri İzleme
  • Müşteri/Emlak Eşleştirme
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
  • Pano
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Performans Metrikleri
  • Planlama
  • Potansiyel Araştırması Araçları
  • Proje Yönetimi
  • Randevu Planlama
  • Randevu Yönetimi
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Raporlama/Analiz
  • Satış Aktivite Yönetimi
  • Satış Ekipleri/Kuruluşları İçin
  • Satış Eğilimi Analizi
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Satış Onayı
  • Satış Planlama
  • Satış Raporları
  • Segmentasyon
  • Self Servis Portal
  • Sigorta Sektörü İçin
  • Sosyal Medya Entegrasyonu
  • Sosyal Medya İzleme
  • Sosyal Pazarlama
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Tahmin
  • Tahmini Analiz
  • Takvim Yönetimi
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Teklifler/Tahminler
  • Teşvik Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Veri Görselleştirme
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Web Sitesi Ziyaretçisi İzleme
  • Web Tabanlı Dağıtım
  • Widget'lar (Pencere Öğeleri)
  • Yapay Zeka/Makine Öğrenmesi
  • Yatırım Dönüşü İzleme
  • Yorumlama/Notlar
  • iPad Cihazları İçin
  • Çok Kanallı Pazarlama
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Çok Kanallı İletişim
  • Çoklu Dil
  • Ödül Yönetimi
  • Öncelik Belirleme
  • Özelleştirilebilir Alanlar
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Özelleştirilebilir Raporlar
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Üçüncü Taraf Entegrasyon
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • İletişim Yönetimi
  • İçerik Kitaplığı
  • İçerik Teslimi
  • İçerik Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Şablon Yönetimi

Zoho CRM İçin En İyi Alternatifler

Zendesk, kullanımı kolay ve işletmenize göre ölçeklenen, eksiksiz bir müşteri hizmetleri çözümü sağlar.
Müşteri ilişkilerinizi yeniden tasarlayan yeniliklerle zamandan tasarruf edin ve maliyetleri azaltın.
Agile CRM, KOBİ’lerin Fortune 500 gibi satış ve pazarlama yapmasını sağlamak için tasarlanmış eksiksiz bir satış, pazarlama ve hizmet paketidir.
monday.com, ister ofiste, ister evde, ister hareket halinde olsunlar, ekiplerin projelerini ve günlük işlerini yürüttükleri bir bulut Çalışma İşletim Sistemidir.
Dünyanın önde gelen bulut ERP'si NetSuite, akıllı kararlar almanız ve güvenle büyümeniz için ihtiyacınız olan görünürlüğü ve kontrolü sağlar.
Etkili iş birliği, iletişim, sosyal ağ, iş akışı ve bilgi yönetimi için tasarlanmış üst düzey çözüm. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi
TeamViewer her zaman, her yerden, herkesi, her süreci veya her şeyi desteklemek için her cihaza bağlanmayı sağlar.
Pipedrive, pazarlıkları anlaşmaya dönüştürmeyi sağlayan faaliyetlere odaklanmanıza yardımcı olan, uygulaması kolay bir CRM yazılım aracıdır.

Zoho CRM için incelemeler

Ortalama puan

Toplam
4,3
Kullanım Kolaylığı
4,1
Müşteri Hizmetleri
4,1
Özellikler
4,2
Paranızın Karşılığı
4,3

Şirket büyüklüğüne göre incelemeler (çalışan sayısı)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Puan bazında değerlendirmeleri bul

5
50%
4
35%
3
12%
2
3%
1
1%
Henry
Henry
Guatemala dahilindeki Director Digital
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Pazarlama ve Reklamcılık, 51–200 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Your clients in the cloud

5,0 4 yıl önce

Yorumlar: In my organization we need to have access to our customers' information, anywhere, so we think we should migrate everything to Cloud, and Zoho helped us to do it quickly and easily.

Artılar:

Easy, everything is everywhere, easy to access even from the cell phone, it is incredible that all the information is online. It helped me a lot not to depend on sitting in the office to work.

Eksileri:

It can be adapted for all companies, however for Latin America and certain information such as the NIT field that is not found but solve it by generating an alphanumeric field

Juan
Juan
Meksika dahilindeki Software Engineer
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Eczacılık, 51–200 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

I chose ZOHO years ago due to the costs, and I've never regretted

5,0 geçen ay Yeni

Yorumlar: We've been working together with Zoho for many years, and we've added some unique features to our B2B sales process. The personalization process was simple, and there are a ton of well-explained articles and support videos available. All of the new hires have so far been able to pick up on the system very quickly. However, a CRM system is only as good as its upkeep. The management is very simple, for instance, we use a telephone bridge with Sipgate to have all calls enter the system directly and manage the salients with a single click. Electronic mail forms can be freely created without restrictions and sent directly from the system to one person or as a campaign to a number of potential donors. This has significantly accelerated our sales. I was initially concerned about the support, but Zoho provided a support agency that responds quickly and offers assistance.

Artılar:

Our main challenge in B2B sales and technology is, obviously, to use multiple employees at once to process customer feedback. With Zoho, there are numerous opportunities to design custom customer interest maps for each product. This way, every manager is aware exactly what to ask for the next time they speak with a client. We have mapped out every step of our sales process using software, from campaign selection through initial launch, calls, and closing or, to put it another way, the full life cycle of a sales opportunity. This creates clear structures and enables us to measure many processes that we could previously only estimate. Both the revenue forecasting with dates and probabilities and the workflows, which are simple but effective, reduce unnecessary clicks. The integration of external or other Zoho products is incredibly simple. Writing my own scripts is interesting to me as an IT professional.

Eksileri:

Theoretically, a Zoho user has the option to use add-ons to manage numerous other business functions in addition to the CRM, including the website, finance, and other areas. However, to my taste, this can sometimes seem excessive. I ignore the other add-ons and concentrate only on the CRM's strengths. Because we generate a lot of emails using the tool, it is inevitable that some will be blacklisted and blocked as soon as one of the sending IP addresses is marked. The contacts are then abruptly locked out of the CRM, which is upsetting given that you were previously in regular contact with the customer. As a user, you have little power at this point. Detailled dashboards can be created in the reporting area, which works very well. Unfortunately, there aren't many options for calculating fields.

Wade
Avustralya dahilindeki Senior Broker
Mali Hizmetler, 11–50 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Zoho Review

2,0 2 ay önce Yeni

Yorumlar: the System itself is good, the back end not so good.

Artılar:

makes application for us streamlined and easy

Eksileri:

Developers are slow, often get requests wrong.

Rick
Rick
ABD dahilindeki Owner
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
İnşaat, 2–10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Zoho has been my best friend for years

5,0 3 ay önce

Yorumlar: Overall we've been super happy with Zoho CRM. We've been using it for many years now and plan to continue using it. If I had to start over again I'd pick Zoho again.

Artılar:

I've been using Zoho CRM for what seems like forever and I've liked it since day one. It's easy, intuitive, and a pleasure to use. Plus it was one of the first CRM's with a mobile app back in the day.

Eksileri:

It's gotten a little long in the tooth but I think they are upgrading it again soon. Nothing is wrong, I just like getting lots of updates.

Dikkate Alınan Alternatifler: Pipedrive, monday.com ve Zendesk Suite

Zoho CRM Tercih Etme Nedenleri: We tested and continue to test different CRM's and Zoho was the best fit for us and continues to be. We came from an old desktop based CRM and wanted to be cloud based.

Geçiş Yapılan: Pipedrive, monday.com ve Zendesk Suite

Zoho CRM Ürününe Geçme Nedenleri: Zoho had great customer service and a very easy platform to use. They were cloud based early on and that was a big deal for us back then.

Landon
Landon
ABD dahilindeki Chief Of Operations
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Otomotiv, 501–1.000 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Zoho CRM allowed me to improve customer satisfaction and increase sales very quickly.

5,0 geçen ay Yeni

Yorumlar: Zoho CRM offers a wide variety of benefits for companies looking to manage their customer relationships more efficiently. The platform is easy to use and offers a wide variety of tools and features to manage sales, marketing, customer service, and process automation. Additionally, Zoho CRM easily integrates with other business applications, allowing companies to manage their internal processes more efficiently. Zoho CRM's pricing plans are reasonable and tailored to the needs of businesses, making it an affordable CRM solution for businesses of all sizes.

Artılar:

As a Zoho CRM user, I can say that it is a useful tool for managing customer relations in my company. The platform is easy to use and offers a wide variety of tools and features to manage sales, marketing, customer service, and process automation. I like that Zoho CRM easily integrates with other business applications, allowing us to manage our internal processes more efficiently. In addition, Zoho CRM's pricing plans are reasonable and fit our company's needs.

Eksileri:

Although Zoho CRM is a useful platform, it can be overwhelming for new users. The number of tools and features available can be confusing at first, which can take some getting used to. It can also be difficult to find the information you need on the platform, especially if you've never used CRM software before.