Zoho CRM Nedir?

Zoho CRM, tek bir iş sisteminde kuruluş çapında satış, pazarlama, müşteri desteği ve hizmeti ile envanter yönetimini yönetmek için eksiksiz bir müşteri ilişkileri yaşam döngüsü yönetim çözümüyle, küçük ve büyük ölçekli kuruluşları güçlendirir.

Kimler Zoho CRM Kullanıyor?

Zoho CRM küçük, orta ve büyük işletmeler tarafından kullanılabilir. Hatta kendi Zoho CRM sürümünüzü de oluşturabilirsiniz. Zoho CRM ile daha akıllı ve daha hızlı satış yapın.

Zoho CRM nerede dağıtılabilir?

Bulut tabanlı
Şirket İçi

Satıcı hakkında

  • Zoho
  • 1996 yılında kuruldu

Zoho CRM desteği

  • Telefon Desteği
  • 7/24 (Canlı yardım)
  • Sohbet

Bulunduğu ülkeler

Almanya, Amerika Birleşik Devletleri, Avustralya, Bahreyn, Birleşik Arap Emirlikleri ve 17 adet daha

Diller

Almanca, Arapça, Danca, Felemenkçe, Fransızca ve 15 adet daha

Zoho CRM fiyatı

Başlangıç Fiyatı:

$20,00/ay
  • Evet, ücretsiz denemesi mevcut
  • Evet, ücretsiz sürümü mevcut

Zoho CRM ürününün ücretsiz sürümü var ve ücretsiz deneme imkanı sunuluyor. Zoho CRM ücretli sürümü başlangıç fiyatı $20,00/ay.

Fiyatlandırma planları ücretsiz deneyin

Satıcı hakkında

  • Zoho
  • 1996 yılında kuruldu

Zoho CRM desteği

  • Telefon Desteği
  • 7/24 (Canlı yardım)
  • Sohbet

Bulunduğu ülkeler

Almanya, Amerika Birleşik Devletleri, Avustralya, Bahreyn, Birleşik Arap Emirlikleri ve 17 adet daha

Diller

Almanca, Arapça, Danca, Felemenkçe, Fransızca ve 15 adet daha

Zoho CRM videoları ve resimleri

Zoho CRM Yazılımı - 1
Zoho CRM Yazılımı - 2
Zoho CRM Yazılımı - 3
Zoho CRM Yazılımı - 4
Zoho CRM Yazılımı - 5
6 tane daha görüntüle
Zoho CRM videosu
Zoho CRM Yazılımı - 1
Zoho CRM Yazılımı - 2
Zoho CRM Yazılımı - 3
Zoho CRM Yazılımı - 4
Zoho CRM Yazılımı - 5

Zoho CRM ürününün özellikleri

  • AEC (Mimarlık, Mühendislik ve İnşaat) Sektörü İçin
  • Anket/Yoklama Yönetimi
  • Anketler ve Geribildirim
  • Anımsatıcılar
  • Arama/Filtreleme
  • Bağlılık Programı
  • Başvuru İzleme
  • Belge Depolama
  • Belge Yönetimi
  • Bölge Yönetimi
  • CRM
  • Drip (Damla) Kampanyaları
  • E-posta Pazarlaması
  • E-posta Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Etkileşim İzleme
  • Etkinlik Panosu
  • Etkinlik İzleme
  • Finansal Kurumlar İçin
  • Fırsat Yönetimi
  • Gayrimenkul İçin
  • Giriş Sayfaları/Web Formları
  • Girişim Şirketleri İçin
  • Görev Yönetimi
  • Görsel Analizler
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
  • Kanal Yönetimi
  • Kataloglama/Kategorilere Ayırma
  • Kişi Veri Tabanı
  • Kişi Yönetimi
  • Kota Planlama
  • Kullanıcı Yönetimi
  • Küçük İşletmeler için
  • Mac Cihazlar İçin
  • Metin Analizi
  • Mobil Erişim
  • Müşteri Adaylarını Besleme
  • Müşteri Adayı Dağıtımı
  • Müşteri Adayı Segmentasyonu
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Müşteri Geçmişi
  • Müşteri Katılımı
  • Müşteri Sosyal Profilleri
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Müşteri Yönetimi
  • Müşteri İzleme
  • Müşteri/Emlak Eşleştirme
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • Otomatik Yönlendirme
  • Pano
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Performans Metrikleri
  • Planlama
  • Potansiyel Araştırması Araçları
  • Proje Yönetimi
  • Randevu Planlama
  • Randevu Yönetimi
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Raporlama/Analiz
  • Satış Aktivite Yönetimi
  • Satış Ekipleri/Kuruluşları İçin
  • Satış Eğilimi Analizi
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Satış Onayı
  • Satış Planlama
  • Satış Raporları
  • Segmentasyon
  • Self Servis Portal
  • Sigorta Sektörü İçin
  • Sosyal Medya Entegrasyonu
  • Sosyal Medya İzleme
  • Sosyal Pazarlama
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Tahmin
  • Tahmini Analiz
  • Takvim Yönetimi
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Teklifler/Tahminler
  • Teşvik Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Veri Görselleştirme
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Web Sitesi Ziyaretçisi İzleme
  • Web Tabanlı Dağıtım
  • Widget'lar (Pencere Öğeleri)
  • Yatırım Dönüşü İzleme
  • Yorumlama/Notlar
  • iPad Cihazları İçin
  • Çok Kanallı Pazarlama
  • Çok Kanallı Veri Toplama
  • Çok Kanallı İletişim
  • Çoklu Dil
  • Ödül Yönetimi
  • Öncelik Belirleme
  • Özelleştirilebilir Alanlar
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • Özelleştirilebilir Raporlar
  • Özelleştirilebilir Şablonlar
  • Üçüncü Taraf Entegrasyon
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
  • İletişim Yönetimi
  • İçerik Kitaplığı
  • İçerik Teslimi
  • İçerik Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Şablon Yönetimi

Zoho CRM İçin En İyi Alternatifler

Sales force automation solution that helps businesses monitor stock statements, schedule official tours, and manage CRM activities.
Pardot's lead management features CRM integration, email marketing, lead nurturing, lead scoring, and ROI reporting.
130,000+ customers in 170 countries use ActiveCampaign to automate their marketing, from contact management to email personalization.
Google Workspace is how teams of all sizes connect, create, and collaborate — to drive innovation from any device, and any location.
Get started on the #1 CRM with Salesforce Essentials, the all-in-one sales and service solution, for just $25 per user per month.
Over 100,000 customers in more than 120 countries use HubSpot's award-winning software to attract, engage and delight their customers.
Nutshell is an all-in-one CRM and email marketing platform that helps B2B organizations work together to win more deals.
Integrated business management solution that automates financial, customer relationship and supply chain processes.
Pipedrive, pazarlıkları anlaşmaya dönüştürmeyi sağlayan faaliyetlere odaklanmanıza yardımcı olan, uygulaması kolay bir CRM yazılım aracıdır. Pipedrive hakkında daha fazla bilgi

Zoho CRM için incelemeler

Ortalama puan

Toplam
4,3
Kullanım Kolaylığı
4,1
Müşteri Hizmetleri
4,1
Özellikler
4,2
Paranızın Karşılığı
4,3

Şirket büyüklüğüne göre incelemeler (çalışan sayısı)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Puan bazında değerlendirmeleri bul

5
49%
4
35%
3
12%
2
3%
1
1%
Noman
Noman
Hindistan dahilindeki Group Head
Doğrulanmış LinkedIn Kullanıcısı
Pazarlama ve Reklamcılık, 51-200 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 6-12 ay
Değerlendirici Kaynağı

Zoho CRM fixes all the lead disposition issues

5,0 2 ay önce Yeni

Yorumlar: Zoho CRM integrates with ad platforms and makes it easy to generate and store leads safely. The sales teams can have full control of how the marketing automation should be and acts as a catalyst to convert leads. CRM tool is a must for businesses who are running lead generation campaigns and look no further and go with Zoho CRM.

Artılar:

Our clients use Zoho CRM since the day we started lead generation service for them. The integration of this CRM is pretty basic and similar to any other CRM tool. Lead management has become very easy since all the details are in a single place and it becomes easy for the sales team to follow up with the leads. Sales tracking and automation is also a great feature that makes this tool stand out and helps the business convert leads.

Eksileri:

the pricing of Zoho CRM is a little high for the features it offers. They should rework their pricing models.

john
BK dahilindeki Director
Pazarlama ve Reklamcılık, 2-10 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Zoho CRM is very good, but it's not brilliant.

4,0 2 ay önce Yeni

Yorumlar: It's very good at delivering against the key tasks of CRM, but it's not amazing. Also, it's a lot more expensive than it used to be (approx 100% more expensive now, than when I first started using it).

Artılar:

It's relatively cheap (approx $40 per user). It does everything I need from CRM (Contact Management / Sales Pipeline Management / Sales Order Management / Invoicing) relatively well.

Eksileri:

The interface always has been (and seems like it will always be) a bit clunky. I've also always hated that those arriving at the early stage of the sales process (Leads) cannot automatically be moved to 'Contacts' / 'Prospects'. I find this infuriating.

Dikkate Alınan Alternatifler: Dynamics 365 ve HubSpot CRM

Zoho CRM Tercih Etme Nedenleri: Zoho CRM better at the tasks i required. Easier to learn on the job. Zoho is quite simple to use, especially when compared to Microsoft Dynamics.

Geçiş Yapılan: Dynamics 365

Zoho CRM Ürününe Geçme Nedenleri: Zoho much simpler than Dynamics to learn and use. Zoho much cheaper than Hubspot, which have an amazing knack of 'not having the tools you need (within the current package you pay for!).'

Jean Yves
Fransa dahilindeki CTO
Bilgisayar Ağı, 201-500 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 2+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

User account

2,0 geçen ay Yeni

Yorumlar: Bad experience with users belonging to difference domains.Zoho is not able to manage them

Artılar:

The CRM application is good but Zoho try to systematically sell its whole suite where the level of quality is not the same on all their module.

Eksileri:

The same user cannot authentication between different domain.Once users of your organisation subscribe to ZohoOne. The whole company users have to subscribe ZohoOne either they need one app. That makes the Zoho solution too expensive

Puvinthan
Malezya dahilindeki Sales & Marketing Operations Executive
Hastane ve Sağlık Hizmetleri, 51-200 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 6-12 ay
Değerlendirici Kaynağı

A good Product Where Everything is Limited for You to Upgrade

4,0 3 ay önce

Yorumlar: It was a very neutral experience. Be sure to have big bucks to spend when migrating to this software because everything they own are bespoke; you want something you have to buy it. And its neverending for them to keep pushing you to the highest plan.

Artılar:

It is similar to SalesForce. Easier to use when you can just plug and play certain things and features. Their customer service is good though. Helped me a lot when i go through certain blocks of work that needs to be done.

Eksileri:

You got to keep spending a lot of money for every features that you wanted to customize. The sales will keep ask you to buy the higher package for you to fulfill basic requirements.

Dikkate Alınan Alternatifler: HubSpot CRM

Zoho CRM Tercih Etme Nedenleri: To explore a product that has similar features and functions like Salesforce and cost effective. Plus we were looking for all in one package for Marketing and Sales including Customer Service.

Geçiş Yapılan: LeadSquared

Zoho CRM Ürününe Geçme Nedenleri: We were promised that Zoho CRM can do the stuffs that lacks in our previous product used (Leadsquared). Apparently for us to use the said features we never knew that we had to subscribe for a higher subscription to get what we really wanted. Its too late as we have migrated to Zoho CRM

Bernardino
İspanya dahilindeki Informático
Telekomünikasyon, 11-50 Çalışan
Yazılımın kullanım amacı: 1+ yıl
Değerlendirici Kaynağı

Zoho CRM, la Herramienta más potente del mercado.

5,0 3 hafta önce Yeni

Yorumlar: Ahora nuestra empresa con los mismos comerciales cierra muchas más ventas y tratos, como consecuencia, hemos podido subir los precios con éxito gracias a la gran demanda de presupuestos aceptados por nuestros clientes.

Artılar:

Es un software muy potente, pero lo que lo diferencia de los demás es que tiene la capacidad de conectarse con otras aplicaciones de Zoho especializadas como Facturación, proyectos, analítica, email marketing entre otras. Lo cual hace que en comparación con otros CRM sea una herramienta mucho mejor al tener esa versatilidad de conectar otros departamentos de la empresa.

Eksileri:

Para sacarle el máximo partido es necesario contactar con un partner de Zoho que te ayude a la implementación. Recomiendo buscarlos en la propia página de Zoho, los partners premium suelen ser los más experimentados en estas herramientas. Zoho CRM tiene tantas funcionalidades que hace que sea casi imposible a priori saber utilizarlo sin ayuda de profesionales expertos en la materia. Es cierto que puedes empezar sin la necesidad de ellos pero yo lo recomiendo ya que utilizar estas herramientas al máximo potencial ayudan a tu empresa a generar muchas más ventas.